Gázolaj árak 660 Ft Benzin árak 641 Ft EUR 411.18 Ft USD 396.35 Ft CHF 435.92 Ft GBP 486.38 Ft

Fórum

MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus!

Létrehozta: , 2008-12-14 20:41:19

Kedvencekhez Segítség

91399 hozzászólás
Nincs profilkép
#27849 mtzfanful1
2013-09-28 20:02:57

Köszönöm mindenkinek a hozzászólást! Ma kukoricát hordtam vele..és most egy csepp olajat sem nyomott ki a váltó szellőzőjén..Hála Istennek !! :) smile biggrinsmile biggrinsmile biggrin

#27848 Tomi81
2013-09-28 19:18:09

Üdv!

1025-höz kellene nekem egy magyar gépkönyv, ugyanis ma boldog tulajdonosa lettem egynek smile w00t
Nagyon megköszönném, ha valaki küldene egyet
tamas.borbas kukac citromail.hu

#27847 PBandi
2013-09-28 18:25:38

Válasz #27872. hozzászólásra

Oké köszi remélem csak ennyi lesz, olaj maradjon oso46 vagy vastagabbat neki?

#27846 Gabesz2
2013-09-28 06:04:38

Válasz #27875. hozzászólásra
Vagy kapcsold ki az ülés a alatt a TLT meghajtást. Hát ez keveri oda az olajat, álló helyzetben.
Mindenképpen bedolgozik a kompresszor a váltóba, szerintem csere....

#27845 Gabesz2
2013-09-28 06:01:57

Válasz #27873. hozzászólásra
Tehát azt mondod, hogy a tetején levő levegőző nyíláson álló helyzetben fújja ki az olajat?
Ha levegő megy a sebváltóba a kompresszorból, akkor is hogy kerül olaj a váltó tetejére?
Próbálj meg egy másik kompresszort.
Mennyi a váltóban az olajszint? smile confused

Nincs profilkép
#27844 kérdező
2013-09-28 00:29:28

Válasz #27861. hozzászólásra

Bocsássál meg, de nem nagyon értelek hogy milyen gumiharang van ott. kint van egy elektromos kapcsoló asszem bk12-5 ös addig jó. utána már megbontással jár a dolog csak kérdés hogy mennyire kell megbontani?! Illetve hogy hogyan épül fel ez a hajtás mechanizmus. Lamellákról én is hallottam hogy azok szét szoktak menni azok hol találhatóak benne? Esetleg ha lenne egy rajz az sokat segítene. Köszönöm válaszokat sajnos elég szélsőséges időben vagyok fent:S De jó lenne ha lennének további ötletek segítségek!

Nincs profilkép
#27843 mtzfanful1
2013-09-27 23:19:13

ha kivan kapcsolva a kompresszor és úgy futtatom egy csepp olajat sem nyom ki..

#27842 (Claastra)
2013-09-27 23:15:51

Válasz #27870. hozzászólásra

vegyél egy szervószivattyút,,meleg,olajjal már nincs elég nyomása

Nincs profilkép
#27841 mtzfanful1
2013-09-27 23:13:06

Értem. Nem tudom..mert úgy próbáltam hogy álló helyzetbe volt a gép. Bekapcsoltam a kompresszort és amikor állóhelyzetbe pörgettem ..ugye előbb nyomja fel levegővel a rendszert..és vissza engedtem ..utána kiszálltam megnézni ...akkor láttam hogy már majdnem a TLT kihajtáson folyt az olaj..de az elején mikor bekapcsoltam és nem pörgettem addig nem nyomta ki.. De köszönöm a választ...lehetséges hogy ez a probléma.

#27840 PBandi
2013-09-27 21:46:43

Hali!
Azt mondjátok meg nekem az mitől van ,hogy amikor legutóbb leraktam a traktort tárcsázás után 1,5órás munka volt szinte semmi kormányrásegítés nem volt ma meg amikor elővettem. fél óra járás után 2ujjal lehetett tekerni a kormányt 800as fordulaton (oda vissza)?Oso46-os olaj van benne hagyományos kormányműves.

Nincs profilkép
#27839 Madárka
2013-09-27 21:36:14

Válasz #27859. hozzászólásra
Összeforogtak a gyűrűk, fél évig küzdöttem eggyel , mindent végig zongoráztunk mi is. Úgy füstölt, mint a mozdony erő meg semmi. Rossz minőségű hüvely garnitúrát fogtál ki. Szerintem.

Nincs profilkép
#27838 Madárka
2013-09-27 21:32:38

Válasz #27867. hozzászólásra

Hát azt nem igazán kéne erőltetni, ha nem akarsz motorgenerált, de ez mindegyik MTZ motorra igaz nem csak a turbósra.

Nincs profilkép
#27837 fighter
2013-09-27 20:09:20

Érdeklődnék mtz 892 orosz turbo és adagolo állitolag nem birja a 2500as fordulatot igaz ez ?

#27836 petke
2013-09-27 19:36:27

Válasz #27859. hozzászólásra

Ha dugulás lenne az üzemanyag rendszerben az inkább kékes és nem okádja a füstöt. Ez vagy levegő hiány v. az adagoló túl sok üzemanyagot juttat a hengerbe és szabályosan belefullad a motor. Ha a levegőszűrőd tiszta akkor esetleg nézd meg a folytószelepet hogy biztosan nyitva van-e, v. a kipufogó belseje is beomolhatott. Utótöltés esetén is lehet gyenge csak akkor kéken a füstöl.smile blink

#27834 mtz1221
2013-09-27 19:25:59

Válasz #27863. hozzászólásra
100körül+néha még ennyi bérmunka

#27833 Szeni
2013-09-27 19:22:38

Válasz #27862. hozzászólásra

Mennyi földön nyomod?

#27832 mtz1221
2013-09-27 19:20:27

Válasz #27860. hozzászólásra
Igy sorba,a másokét csak a komasszonyét néha,mármint a traktorátsmile lolsmile lol

#27831 Szeni
2013-09-27 19:13:54

Válasz #27848. hozzászólásra

Vedd le a szelep tetejéről a gumiharangot, és próbáld megindítani a tolattyút.Annak mozdulni kell, ha kapcsolgatod.Ha nem indul meg, teljesen szét kell szedni, és kidobni belőle a piszkot, ami megakasztotta.

#27830 Szeni
2013-09-27 19:08:58

Válasz #27857. hozzászólásra

Heló kolléga! Te milyen kapcsolatban vagy a traktorokkal? Csak a sajátodat szereled, v. a másokét is rendszeresen? És még gazdálkodsz is?

Nincs profilkép
#27829 Bandi08
2013-09-27 19:08:41

Válasz #27856. hozzászólásra
Feketén de azt iszonyatosan.

#27828 Szeni
2013-09-27 19:05:56

Válasz #27846. hozzászólásra

Attól tartok, h. egy kicsit mellé ment a diagnózisod. Szerintem nem akkor nyomja az olajat, amikor pótkocsizol, hanem akkor, amikor gyorsan megy a gép. Ezt nagyon könnyen lehet ellenőrizni.Kikapcsolt kompresszorral megfuttatod a gépet, és meglátod az eredményt.Igazából erre a kérdésre Attis tudna jól válaszolni, mert ő sok váltót csinál, és ismeri a szellőzőt belülről. Szerintem csak annyi a baj, h. mikor gyorsan megy a gép, sok olajat ver fel a diffiház tetejére, és az jön ki. Nem biztos, de talán úgy emlékszek, h. azon a szellőzőn alul volt valami terelő lemez, ami nem hagyta, h. az olajat a lyukig dobja a fogaskerék.Szerintem ez a lemez unta meg az osztályharcot, és leszakadt, ezért nyomja az olajat. Józan paraszti ésszel is lehet egy ilyen terelőlemezt szerkeszteni, és feltenni a szellőző alá.

#27827 mtz1221
2013-09-27 19:02:17

Válasz #27848. hozzászólásra
elmentek a lamelák vagy a gyürüi,a váltó órája tartsa a 9es olajnyomást?,vagy a mágnes szelep felszorult

#27826 petke
2013-09-27 18:53:13

Válasz #27853. hozzászólásra

"FÜSTÖL" elég tág fogalom, pontosabban kék v fekete!

Nincs profilkép
#27825 Bandi08
2013-09-27 18:49:34

Ezeket még nem néztem de mindenképpen ezzel kezdek. Köszönöm.

Nincs profilkép
#27824 Bandi08
2013-09-27 18:37:28

Sziasztok van egy 82.esünk a probléma a géppel fokozatosan gyengébb a motorja. menet közben füstöl, emelkedőre fel rakott (6t) pótkocsival ahová eddig felment szinte megfolytja magát. Adagoló cserélve, porlasztók bemérve, szűrők cserélve. Tavasszal kapott új hüvely dugó sort, olajnyomás 3,5 hidegen is könnyen indul. Mi lehet a baja? tervezem hogy jövőhéten szétszedjük szerelővel darabokra a motort ha nem jövünk rá mi a baja.

#27823 PBandi
2013-09-27 16:50:50

Válasz #27851. hozzászólásra

Kocka műanyag lengyel.

#27822 Antesz
2013-09-27 16:00:19

a kerek fémházas vagy a kis kocka műanyag?

#27821 Antesz
2013-09-27 15:57:47

hali,
munkalámpának ki milyet ajánl nekem,
melyik típus a jobb?kinek mi vált be?

#27820 petke
2013-09-27 12:46:41

Válasz #27847. hozzászólásra

Lehet hülye vagyok de hol van a váltón szellőző?

smile wacko

Nincs profilkép
#27819 kérdező
2013-09-26 23:15:24

Sziasztok! Nekem is egy kis segítség kellene! MTZ 1025.2 elektromos elsőkerék meghajtású és nem hajt az eleje. A kapcsoló jó a vezetékek jók a jeladó gomba jó idáig jutottam ma. Mit nézzek meg ezután hol kereswen a hibát? Kérlek segítsetek! Vannak e esetleg tipikus hibalehetőségek?smile helpsmiliesmile helpsmiliesmile helpsmiliesmile helpsmiliesmile helpsmiliesmile helpsmiliesmile helpsmilie

Nincs profilkép
#27818 mtzfanful1
2013-09-26 22:20:49

Segítségetek szeretném kérni! :) Egy mtz550-es munkagépem van. Na most lenne ezzel egy olyan problémám hogy,a váltó szellőzőnek a nyílásán kinyomja az olajat a váltóból. Ezt csak akkor tapasztalom ha pótkocsizok,,tehát amikor megy a kompresszor...tehát amíg termeli a levegőt..addig nyomja ki az olajat..amint lefúj máris nem nyomja ki az olajat.
Szétszedtük a kompresszort, a hengert megfúrattuk..mert már elég viseltes volt. Természetesen új gyűrűket is kapott. Összeraktuk..megpróbáltam és nagy megdöbbenésre észleltük hogy így is kinyomja az olajat a váltó szellőző nyílásán. Mi okozhatja ezt a problémát ? Minden ötletet,gondolatot,nagyon szívesen meghallgatok. Előre is köszönöm !

Nincs profilkép
#27817 mtzfanful1
2013-09-26 22:19:41

Segítségetek szeretném kérni! :) Egy mtz550-es munkagépem van. Na most lenne ezzel egy olyan problémám hogy,a váltó szellőzőnek a nyílásán kinyomja az olajat a váltóból. Ezt csak akkor tapasztalom ha pótkocsizok,,tehát amikor megy a kompresszor...tehát amíg termeli a levegőt..addig nyomja ki az olajat..amint lefúj máris nem nyomja ki az olajat.
Szétszedtük a kompresszort, a hengert megfúrattuk..mert már elég viseltes volt. Természetesen új gyűrűket is kapott. Összeraktuk..megpróbáltam és nagy megdöbbenésre észleltük hogy így is kinyomja az olajat a váltó szellőző nyílásán. Mi okozhatja ezt a problémát ? Minden ötletet,gondolatot,nagyon szívesen meghallgatok. Előre is köszönöm !

Nincs profilkép
#27816 DREDD
2013-09-25 21:40:43

Válasz #27844. hozzászólásra
laci 300 profi adagolós és nagyon segítőkész.

#27815 Gabesz2
2013-09-25 17:35:24

Mtz 80 adagoló javításban jártas szakembert keresek.
Az adagolónál folyik az olaj. A kompresszor mellett közvetlen. Egy átmenő tengely (valszeg ez forgatja az adagoló elemeket, szinte a házon kívül van a vége, új heggyel lehet tapintani a végét, hosszirányú mozgást végez) Itt folyik az olaj. Gondolom le kell szerelni az adagolót és valamilyen tömítő gyűrű szakadthatott szét. Jól gondolom én ezt? Lehet javítani házilag, adagolós közreműködése nélkül?

A másik gépen nincs kint a tengely vége.smile confused

#27814 gjoni
2013-09-24 22:25:43

Válasz #27842. hozzászólásra

Olyat vegyél amelyikben még a műszerfalon a sok kicsi órák vannak nem az új fajta órásat!Újat meg egyáltalán nem ,azt nem részletezem neked miért csak ,hogy ne szívjál vele azért írom . A szerelő pajtások úgy is megírják miért .smile thumbupcool

#27813 Márk91
2013-09-24 21:59:05

Sziasztok!

Gépvásárláson gondolkodom. Elsősorban a 920.3,920.4 és a 892.2-t nézegettem.Felénk elég kötött a talaj, szántóföldi munkára kellene. A talajmunkától a permetezésig mindent végezne. Mik a véleményetek ezekről ?
Szívesen meghallgatok más javaslatokat is.
Előre is köszönöm a segítséget!

Nincs profilkép
#27812 dagadtmadar
2013-09-24 19:33:22

Válasz #27839. hozzászólásra

megbeszéltük :)
ha esedékes lesz majd szólok :)

#27811 PBandi
2013-09-24 16:46:36

Válasz #27835. hozzászólásra

Elvétve még lehet találni6szerezni tavaly télen unokabátyám vett eredeti zsírpapíros 50es főtengelyt szerencs környékéről de aznap menni kellett érte ahogy meghirdették mert sokan startoltak rá.

#27810 gjoni
2013-09-24 15:48:04

Válasz #27838. hozzászólásra

Haverom megadom majd a Számát Pista bácsiéknak és hivatkozol rám ,hogy nálunk is ő szokott szerelni ő senkinek nem tesz bele szart semmit ne vegyél ,mer mindent visz új szerkezetet meg főleg nem ,majd ő át dolgozza a régit smile thumbupcool

Nincs profilkép
#27809 dagadtmadar
2013-09-24 14:54:12

Válasz #27837. hozzászólásra

szerezhetnél nekem egy olyan tárcsát tavasszal kuplungolni akarok :D

#27808 gjoni
2013-09-24 11:05:07

Válasz #27835. hozzászólásra

Nem tudom honnan szerzi a szerelő nem árulja el a titkot ,de tény még az orosz pecsét is rajta volt a tárcsán mikor nekem kuplungozta a másig gépet tavaly és vitte a hármas negyvenes fejű ekét ,mint a sz.rtsmile thumbupcool

Nincs profilkép
#27807 petya9x
2013-09-24 09:47:43

Hello! Köszönöm szépen a tippet!smile thumbupTényleg ki van a kírálycsap.Valószínü hogy akkor azért szitálna?smile scaredAz anya meg van huzva alul!Valakinek még vmi ötlet?smile biggrin

#27806 Szeni
2013-09-23 22:14:38

Válasz #27833. hozzászólásra

És honnan vesznek olyat? Én a multkor kifaggattam a Habisokat, de nem tudtak jó tárcsát adni, csak valami vacak utángyártott volt nekik, habár nem tudom, mostanában milyennel jönnek az új gépek, de a régiekben az osztott lemezes volt, de olyat már régen nem láttak.
???????????????????

Nincs profilkép
#27805 dobó+
2013-09-23 22:06:54

Válasz #27833. hozzászólásra

Nagyot csalódtam a szinteresben !
Maga a betét jó lenne de a hordozószerkezet kivitelezése silány nagyon.
Az egész szegecselés lötyög .
Valószínű hogy nem megfelelő minőségű hordozólemezt vagy szegecset használtak az összerakásnál.
Most még azon gondolkodom hogy gumis vagy rugós legyen a tárcsa.
Szerintem a rugós jobb lenne de ki tudja milyen minőségben gyártják manapság a rugókat is :-(

#27804 gjoni
2013-09-23 21:48:20

Válasz #27832. hozzászólásra

Valahonnan .ha eredeti oroszt tudsz keríteni az jó itt mifelénk azt rakják bele az bírja !

Nincs profilkép
#27803 dobó+
2013-09-23 21:37:32

Mtz 820-ast kuplungozunk !
Tavasszal kapott szinter tárcsát és most eltörött a kuplung villa tengelye .
Este széttoltuk a gépet és a kuplungtárcsa lemezkéi ott virítanak a kuplungharangban smile cursing
Levettük a nyomszerkezetet és látjk hogy a szinterbetétek sértetlenek ugy néznek ki mint amikor beraktuk de sajnos a gumik összébb mentek és a teljes közepe kotyog 2-3 mm-ert. A szintert felfogó szegecsek is lötyögnek sajnos.
Szerintetek milyen hagyományos betétet érdemes bele rakni?
Oroszt vagy ukránt?
Vagy mi a tuti ami elmegy legalább pár évig ?

#27802 Szeni
2013-09-23 19:53:23

Válasz #27830. hozzászólásra

smile lolsmile lolsmile lolsmile lolsmile lol
Na mostmár mondja meg neki valaki rendesen, h. valójában mi okozza ezt a jelenséget.Habár igaz, h. nem egyszerű az eset, a helyes diagnózis felállítását sokminden zavarja, de csak van tán itt valaki, aki átlát a szitán smile lolsmile lolsmile lolsmile lolsmile lol

#27801 dárk
2013-09-23 19:03:18

Az is lehet hogy szita került a szervo oszlopba és ezé szitál a kerék,ez esetben eladhatod egy kőművesnek és az szitáhatja vele a homokot.smile lolsmile lolsmile lolsmile lolsmile lol

#27800 dárk
2013-09-23 19:00:37

Vagy csak egyszerűen a kormány rúd 41 vagy 46 anyája lazult meg alul és kótolog az egész.Úgy szoktuk meghúzni hogy rátesszük a kulcsot kitámasztjuk és eltekerjük a kormányt.smile cowboy

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Hirdetés
Mit tud a Concrete Canvas™ cementkötésű geokompozit, és hogyan használható árkok, csatornák építésekor?
Mit tud a Concrete Canvas™ cementkötésű geokompozit, és hogyan használható árkok, csatornák építésekor?
Korszakalkotó innováció erózióvédelemre, árok- és csatornaburkolásra, tározók...
AGROmashEXPO 2025: Megnéztük, hogyan készülnek a kiállítók +VIDEÓ
AGROmashEXPO 2025: Megnéztük, hogyan készülnek a kiállítók +VIDEÓ
Mi is ott leszünk, keressetek minket a D pavilon D/15-ös standján.
Vegyesvirág méz üvegezve
Vegyesvirág méz üvegezve

2.000 Ft

Dió rönk eladó
Dió rönk eladó

80.000 Ft

Fendt 313 Vario Profi
Fendt 313 Vario Profi

28.099.000 Ft

Szelídgesztenye-rönk szeletek
Szelídgesztenye-rönk szeletek

25.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]