Gázolaj árak 639 Ft Benzin árak 631 Ft EUR 403.55 Ft USD 391.08 Ft CHF 429.92 Ft GBP 484.5 Ft

Fórum

MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus!

Létrehozta: , 2008-12-14 20:41:19

Kedvencekhez Segítség

91761 hozzászólás
#26911 .Man
2013-08-01 16:58:18

Válasz #26929. hozzászólásra

Fogasléc dugattyújának a gumigyűrűit cseréld ki. Átereszti az olajat ahelyett, hogy rásegítene a kormányzásra, nekünk ilyen volt, hogy rájött a hülyeség néhol, de egyébként is elég nehéz volt tekerni a kormányt. Újra gumigyűrűztük és most majdnem olyan mintha orbitos lenne kis túlzássalsmile biggrin.

#26909 mtz1221
2013-08-01 12:24:10

Válasz #26927. hozzászólásra
Berajzolsz a ghumik közepén egy egy fügöleges vonalat megméred a távot majd áthajtod hogy elöre kerüljenek a vonalak és mérsz.mikor elöl egy centivel kisebbet fogsz mérni akkor jó lessz

#26908 gjoni
2013-08-01 12:18:57

Válasz #26916. hozzászólásra

Apropó még nem jött válasz senkitől sem a kérdésemre.Felteszem neked akkorsmile cowboy Az a nagy helyzet ,hogy megszorul a kormányom jobbra is balra is ,de nem mindig abban a helyzetben mikor rájön nehézkes arról a pontról elmozdítani mi lehet ez? Sima kormányoszlopos nem orbit.smile hammer

Nincs profilkép
#26906 Roy 23
2013-08-01 10:31:50

sziasztok valaki tugya hogyan alicsam be a nyomtávot valaki irja meg nekem mert most csereltem KÖNYÖKTENGELYt es nem futnak jo a kerekek elore is megkoszonem

Nincs profilkép
#26905 Madárka
2013-08-01 08:58:23

Válasz #26922. hozzászólásra

Szerintem,olyan lehet, hogy a két motor elhasználódottsága nem egyforma és a kopottabb motorra lehet valami hatása ennek az égésjavítónak.Míg tegyük fel a Mercedes motor még nem tart ott ahol az Aro motor.kopások terén. Ebből következhet, hogy ott több az optimális feltétel a motor működéséhez, így nem tud az égésjavító beavatkozni, mert akkora hatása nincs mondjuk. Vagy nem tudom még, hogy teljesítmény és lökettérfogat terén mekkora különbség van? A Mercedes örvénykamrás befecskendezésű vagy közvetlen? Akkor lehetne megállapítani, ha mindkét motor új lenne, de akkor meg bejöhetnének a gyártásból adódó különbségek.Mondjuk én úgy próbálnám ki, hogy több új ugyanolyan gyártmányú motort tesztelnék fékpadon és üzemi körülmények közt is. Akkor talán lehetne levonni valami következtetést.
Ahol megtakarítást jelent ott használni kell, ahol nem ott meg lehet nincs is rá szükség.

#26904 gjoni
2013-08-01 08:44:30

Válasz #26924. hozzászólásra

Hát nem értenismile tonguepsmile hammersmile censored

#26903 PBandi
2013-08-01 07:57:06

Menjetek már át a fogyasztáscsökkentés topicba nem igaz ,hogy ezt nem lehet megérteni!

#26902 topgreen.hu
2013-08-01 07:10:28

Válasz #26916. hozzászólásra


Némelyik szépségkirálynő kint is maradhatna... smile wacko
Igen, sajnos elég sok minden nem úgy megy itt, ahogy kellene.

Jól emlékszem, hogy Te Baranyában vagy? (mintha egy hirdetésedben olvastam volna) A zúzó - brikettáló masina miatt kérdezem. Jó eséllyel ősz végén, télen lesz aktuális, addigra hátha lesz majd időtök egy kicsi. Mekkora földet viszel?

#26901 Mf-es
2013-08-01 07:06:20

Válasz #26915. hozzászólásra

Néhányszor már írtam,senki nem tud magyarázatot adni,vagy kitérő válaszokkal elintézi.Újból leírom.Hogyan van az,hogy a platós aróra tett mágnesköteggel mérhetően kevesebb lett a fogyasztás,a merci motoros uaz ra rátéve ugyanez,nem csinált semmit?Konkrét szakmai magyarázat kellene valakitől.

#26900 topgreen.hu
2013-08-01 06:59:44



Előre is elnézést kérek azoktól a fórumtársaktól, akik reklámnak fogják fel a válaszomat, igyekszem rövidre fogni:

"a saját álláspontod védése természetesen tökéletesen jogos és szükségszerű. evvel még énis kizárólag egyetérteni tudok és meg is becsülöm."

- Köszönöm smile smile

"ugyanakkor nem járok csukott szemmel.
(cd visszatekerő, konzervált hegyi levegő, eszmeralda szemműtétje, stb..)"

- Nem egy kategóriáról beszélünk...

"sokan mondják hogy ameddig nincsen kipróbálva nem lehet tudni mi segít és mi nem. téves elgondolás, a készüléketek elvi hibáját igen hamar felfedtem (nem mágnesezhető az üzemanyag, nem lép kölcsönhatásba sehogyan sem a mágnessel).

namost az hogy ilyen olyan díj, elismerés, szabadalom, ezt is értem.
de valahova be is linkeltem hogy igen régóta szinte minden országban létezik erre az apparátusra szabadalom, ugyanezzel a működési elvvel, és sehol sem terjedt el mert mindenhol kiderült hogy bizony pártatlan mérés az igazat mutatta. azt amit nagyon könnyen lehet is tudni.
namost, ilyen készülékekkel dunát lehetne rekeszteni.
ez nem a reklám helye, csak egy villámgyors google példa:

http://www.ebay.com/bhp/power-magnetic-fuel-saver
http://www.alibaba.com/showroom/magnetic-fuel-saver.html
http://www.amazon.co.uk/car-motorbike/dp/B004EF65Z6
http://www.ebay.com/bhp/universal-magnet-gas-fuel-saver


igenám, de mi van azokkal akik tapasztalják hogy ez működik is rendesen ahogy kell ? nagyon egyszerű. olyan mint a sport kipuffogó dob. kevesen tudják hogy egy kipuffogó rendszer csak egy bizonyos motorhoz passzol. (akit érdekel spec. pont tudom hogyan kell ilyet tervezni, löket/furat, szelepnyitás idők és még pár apró adat alapján)
namost amikor egy "univerzális" sport dobot valakinek eladnak az azonnal érzi hogy az neki jó. én remekül szórakozom rajta, ők pedig örülnek a plusz lóerőknek.
nyilván nem ez a legjobb példa, hiszen a kipuffogónak van némi esélye korlátozottan működni még rosz párosításkor is, addig a szénhidrogéneket továbbra sem érdekli egyetlen fajta mágnes sem.
placebo hatás, vagy hívjuk aminek akarjuk.
az - a változó paraméterek miatt- nem teszt hogy felszerelik valakinek és megkérdezik hogy na, jobb?
teszt lenne ellenőrzött körülmények közt (hőmérséklet, levegő oxigéntartalom) egy traktornak a TLT-jére feltenni egy generátort, ami le van terhelve. mérni az előállított vellamos áramot egy meghatározott ideig. Majd, ugyanezt megismételni (fordulatszám , motor hőfok stb.. ugyanaz az indulási állapot mindkét esetben) csak a mágneses cuccal.
aztán az üzemanyag fogyasztást összemérni a leadott wattok számával mindkét esetben."

- Egy rakás teszt van a honlapra feltöltve, amit ellenőrzött körülmények között végeztek fékpadon. (Volánok, IKR, stb..)
Terményszárító tesztje is fent van - nincs menetszél, a hátszél nem segít be éppen a fogyasztáscsökkentővel felszerelt tesztnél, a pilóta nem nyomja durvábban, vagy óvatosabban a pedált, befolyásolva a mérési eredményeket - és megdöbbentő különbség volt.

"Ha ezt a kísérletet élőben megnézhetem, úgy hogy látom elejétől végéig mindkét menetet, megbizonyosodhatom róla hogy minden rendben megy, és valóban látom azt az X százalékot amit szerinted kellene akkor bekönyvelem hogy tévedek."

- Beszélek a gyártóval, azt gondolom, hogy nem fog elzárkózni előle. Mi pécsiek vagyunk, Te merre vagy?

"Ehhez hozzátartozik hogy vegylaborban dolgoztam egy ideig, és első végzettségem elektronikai irányú.
így van fogalmam az anyagok tulajdonságairól, és arról is hogy a mágneses tér nincsen hatással az üzemanyagokra.

Van olyan szabadalom ami ezt szintén állítja, de arra hivatkozik hogy nem mágnesezi, hanem polarizálja a molekulákat. ami szintén vérzik, de tegyük fel hogy igaz. A gond evvel a megközelítéssel pusztán annyi, hogy a polarizált molekulák nem monopólusok. Nem csak pozitív vagy negatív töltésüek. hanem egyik felükön kialakul az egyik, a másikon a másik pólus.
nyilván ha monopólusokká alakítaná őket akkor ezek taszítanák egymást, de mivel ez nem történik meg így sajnos ez az elmélet is elvérzik, mégha az alapvető elvet -ami hibás- nagyvonalúan érvényesnek vesszük."

- Lehet, hogy éppen ezeknek a készülékeknek a szabadalmára gondoltál. Ez ugyan nincs feltöltve a honlapra, (nem titok, csak egyszerűen nem éreztük szükségét) de nagyon szívesen elküldöm Neked, ha meg akarod nézni


"bizonygatni és határozottan befolyásolt tesztekkel és elégedett ügyfelekkel előhozakodni igazán értelmetlen. ezeknek semmiféle meggyőző ereje sincsen, tekintettel főleg arra hogy a fizikai törvényszerűségeknek ellentmond a készülék működési elve.
azt még mindíg feltételezhetjük, hogy teljesen más okból (tehát nem üzemanyag mágnesezés, és nem molekula mono-polarizáció) okán van hatása. Legyen, de azt akkor csakúgy tudod bizonyítani ahogy fentebb írtam."

- Miből gondolod, hogy a tesztek befolyásoltak voltak? A leírásukból pontosan kiderül, hogy milyen körülmények között végezték őket. Ami az elégedett ügyfeleket illet, hát itt a puding próbájának egy esetéről beszélünk. A tesztet illetően egyetértünk.

"Namost az, hogy ekkor erőbedobással kell teleszemetelned szinte mindent amit csak találsz ezzel a kütyüvel, nem hat éppen meggyőzőnek.
"gerilla" marketing a neve ennek a tevékenységnek.
Ha valóban minden gond nélkül pont úy működik ahogy állítod akkor az első elégedett vevőd magától is kürtölné mindenkinek hogy ez működik és jó. és hozná a többi vevőt. Nyilván nem ez történik, máskülönben nem lenne szükség rá hogy ilyen roppant erőszakosan próbáld bizonygatni az igazadat, ám hiteles tények nélkül, ugyanakkor fizikai törvények ellenében."

- Nem álltam neki mindent teleszemetelni. A fogyasztáscsökkentés topikba írtam, itt az egyik kollégám hozzászólására - pontosabban az arra érkező reakciókra válaszoltam. Nyilván reklámnak hatottak a válaszaim, hiszen a készülékről beszéltem, az volt a téma.
A válaszaim valóban nagyon egysíkúak voltak, bár hozzá kell tennem, hogy a lehülyézős, ló.aszós kérdések nem úgy végződtek, hogy:
- ja, és amúgy hogy vagy, milyen nálatok az idő, ott is kilátszik a csajok segge? Mert akkor esetleg más is szóba került volna smile smile
Sok vevőnk kürtöli elégedetten világgá a készülékek hatását, ezekből is olvashatsz a honlapon, illetve a FB. oldalunkon, és hoz vevőket. Ezek szerinted miért nem hiteles tények?

"szintén érdekes, az egyre komolyabb emissziós szabályozás miatt igensokat fordítanak a vállalatok a motorfejlesztésekre.
Határozottan meglepő hogy egy ilyen "triviális " apparátust nem alkalmaznak. Pedig ha kevesebb üzemanyag fogy, akkor kevesebb a káros gáz is. Továbbmegyek, azok a járművek amik épp hogy az innovatív megoldásokat egyesítik magukban és mindezt a lehető legjobb fogyasztás elérésének érdekében, sem tartalmaznak ilyesmit. (Prius, Smart, stb.. Sem a MAN világrekorder fajlagos fogyasztású ipari motorjai)"

- Erre is válaszoltam már a másik topikon (persze hülyeséget, a kérdező szerint smile wacko ) Füstgáz mérések is szerepelnek a tesztekben.

"Úgy ahogy neked meg kell védened az álláspontodat, nekem szintén mindenképpen emberi morális kötelességem rámutatni amikor csak lehetséges, hogy nincsen ismert jelenség ami miatt ez a berendezés kedvező hatást fejteni ki, illetőleg logikai alátámasztással tudom cáfolni az életképességét."

- Nincs ezzel semmi bajom. Ha Te úgy gondolod, hogy ez lehúzás, akkor természetes, hogy szóvá teszed, hiszen több fórumozót is megvédsz attól, hogy potyára dobja ki a pénzét. Viszont ha működik, de a Te véleményedre hagyatkozva nem foglalkoznak vele, akkor egy rakás pénzt fölöslegesen dobnak ki az ablakon - számoljunk csak 10 % üzemanyag megtakarítással. Kinek mennyi pénz ez.

"Igazából így akár be is láthatod, a gerilla marketing itt negatívba fog átcsapni. De nem célom senkinek sem kárt okozni.
Tarts egy nyílt napot, fogj egy generátort, dugjál rá terhelésnt 500 wattos halogén munkalámpákat, röffentesed be teli tankkal a közönség előtt, mérjétek együtt az időt amit elpöfög. Amikor kiürült akkor beiktatod a berendezésed a rendszerbe, megtankolod a masinát, elindítod, és megint mértek a közönséggel együtt. Ha 10% al kevesebbet eszik, akkor tovább is kell hogy tartson ugyanaz az üzemanyag mennyiség.
Tehát félóra helyett (mondjuk legyen ennyi a berendezésed nélkül) 33 percet fog menni. Ez sem makulátlan teszt, de legalább gyakorlati és igazolja a teóriádat. Minden más csak esztelen vagdalkozás.
arról nem beszélve hogy bosszantó ahogyan elárasztasz mindent ezzel a reklámmal."

- Ha van rá érdeklődés, összehozzuk. Igazából ennek egy verziója az, hogy kiadjuk tesztre a készüléket - bár ez is meglepően ellenséges reakciót váltott ki némelyekből. Pedig azt gondolom, ennél erősebb referencia nincs. Szerinted ezzel mi lehetett a baj? (nem gúnyolódok, komolyan kérdeztem)

"köszönöm hogy elolvastad."

- én köszönöm, hogy normálisan elmondtad a véleményedet. Tegnap Dark kolléga is rávilágított néhány dologra smile smile

Ja, és úgy néz ki, hogy ma is rövid szoknyában lesznek a csajok smile lol

#26899 topgreen.hu
2013-08-01 06:59:09

Válasz #26914. hozzászólásra

Nem tudom mi van, de nem jelenik meg a hozzászólásom, pedig a beviteli mezőben ott a szöveg, amit beírtam..

#26898 topgreen.hu
2013-08-01 06:57:50

Válasz #26915. hozzászólásra


Előre is elnézést kérek azoktól a fórumtársaktól, akik reklámnak fogják fel a válaszomat, igyekszem rövidre fogni:

"a saját álláspontod védése természetesen tökéletesen jogos és szükségszerű. evvel még énis kizárólag egyetérteni tudok és meg is becsülöm."

- Köszönöm smile smile

"ugyanakkor nem járok csukott szemmel.
(cd visszatekerő, konzervált hegyi levegő, eszmeralda szemműtétje, stb..)"

- Nem egy kategóriáról beszélünk...

"sokan mondják hogy ameddig nincsen kipróbálva nem lehet tudni mi segít és mi nem. téves elgondolás, a készüléketek elvi hibáját igen hamar felfedtem (nem mágnesezhető az üzemanyag, nem lép kölcsönhatásba sehogyan sem a mágnessel).

namost az hogy ilyen olyan díj, elismerés, szabadalom, ezt is értem.
de valahova be is linkeltem hogy igen régóta szinte minden országban létezik erre az apparátusra szabadalom, ugyanezzel a működési elvvel, és sehol sem terjedt el mert mindenhol kiderült hogy bizony pártatlan mérés az igazat mutatta. azt amit nagyon könnyen lehet is tudni.
namost, ilyen készülékekkel dunát lehetne rekeszteni.
ez nem a reklám helye, csak egy villámgyors google példa:

http://www.ebay.com/bhp/power-magnetic-fuel-saver
http://www.alibaba.com/showroom/magnetic-fuel-saver.html
http://www.amazon.co.uk/car-motorbike/dp/B004EF65Z6
http://www.ebay.com/bhp/universal-magnet-gas-fuel-saver


igenám, de mi van azokkal akik tapasztalják hogy ez működik is rendesen ahogy kell ? nagyon egyszerű. olyan mint a sport kipuffogó dob. kevesen tudják hogy egy kipuffogó rendszer csak egy bizonyos motorhoz passzol. (akit érdekel spec. pont tudom hogyan kell ilyet tervezni, löket/furat, szelepnyitás idők és még pár apró adat alapján)
namost amikor egy "univerzális" sport dobot valakinek eladnak az azonnal érzi hogy az neki jó. én remekül szórakozom rajta, ők pedig örülnek a plusz lóerőknek.
nyilván nem ez a legjobb példa, hiszen a kipuffogónak van némi esélye korlátozottan működni még rosz párosításkor is, addig a szénhidrogéneket továbbra sem érdekli egyetlen fajta mágnes sem.
placebo hatás, vagy hívjuk aminek akarjuk.
az - a változó paraméterek miatt- nem teszt hogy felszerelik valakinek és megkérdezik hogy na, jobb?
teszt lenne ellenőrzött körülmények közt (hőmérséklet, levegő oxigéntartalom) egy traktornak a TLT-jére feltenni egy generátort, ami le van terhelve. mérni az előállított vellamos áramot egy meghatározott ideig. Majd, ugyanezt megismételni (fordulatszám , motor hőfok stb.. ugyanaz az indulási állapot mindkét esetben) csak a mágneses cuccal.
aztán az üzemanyag fogyasztást összemérni a leadott wattok számával mindkét esetben."

- Egy rakás teszt van a honlapra feltöltve, amit ellenőrzött körülmények között végeztek fékpadon. (Volánok, IKR, stb..)
Terményszárító tesztje is fent van - nincs menetszél, a hátszél nem segít be éppen a fogyasztáscsökkentővel felszerelt tesztnél, a pilóta nem nyomja durvábban, vagy óvatosabban a pedált, befolyásolva a mérési eredményeket - és megdöbbentő különbség volt.

"Ha ezt a kísérletet élőben megnézhetem, úgy hogy látom elejétől végéig mindkét menetet, megbizonyosodhatom róla hogy minden rendben megy, és valóban látom azt az X százalékot amit szerinted kellene akkor bekönyvelem hogy tévedek."

- Beszélek a gyártóval, azt gondolom, hogy nem fog elzárkózni előle. Mi pécsiek vagyunk, Te merre vagy?

"Ehhez hozzátartozik hogy vegylaborban dolgoztam egy ideig, és első végzettségem elektronikai irányú.
így van fogalmam az anyagok tulajdonságairól, és arról is hogy a mágneses tér nincsen hatással az üzemanyagokra.

Van olyan szabadalom ami ezt szintén állítja, de arra hivatkozik hogy nem mágnesezi, hanem polarizálja a molekulákat. ami szintén vérzik, de tegyük fel hogy igaz. A gond evvel a megközelítéssel pusztán annyi, hogy a polarizált molekulák nem monopólusok. Nem csak pozitív vagy negatív töltésüek. hanem egyik felükön kialakul az egyik, a másikon a másik pólus.
nyilván ha monopólusokká alakítaná őket akkor ezek taszítanák egymást, de mivel ez nem történik meg így sajnos ez az elmélet is elvérzik, mégha az alapvető elvet -ami hibás- nagyvonalúan érvényesnek vesszük."

- Lehet, hogy éppen ezeknek a készülékeknek a szabadalmára gondoltál. Ez ugyan nincs feltöltve a honlapra, (nem titok, csak egyszerűen nem éreztük szükségét) de nagyon szívesen elküldöm Neked, ha meg akarod nézni


"bizonygatni és határozottan befolyásolt tesztekkel és elégedett ügyfelekkel előhozakodni igazán értelmetlen. ezeknek semmiféle meggyőző ereje sincsen, tekintettel főleg arra hogy a fizikai törvényszerűségeknek ellentmond a készülék működési elve.
azt még mindíg feltételezhetjük, hogy teljesen más okból (tehát nem üzemanyag mágnesezés, és nem molekula mono-polarizáció) okán van hatása. Legyen, de azt akkor csakúgy tudod bizonyítani ahogy fentebb írtam."

- Miből gondolod, hogy a tesztek befolyásoltak voltak? A leírásukból pontosan kiderül, hogy milyen körülmények között végezték őket. Ami az elégedett ügyfeleket illet, hát itt a puding próbájának egy esetéről beszélünk. A tesztet illetően egyetértünk.

"Namost az, hogy ekkor erőbedobással kell teleszemetelned szinte mindent amit csak találsz ezzel a kütyüvel, nem hat éppen meggyőzőnek.
"gerilla" marketing a neve ennek a tevékenységnek.
Ha valóban minden gond nélkül pont úy működik ahogy állítod akkor az első elégedett vevőd magától is kürtölné mindenkinek hogy ez működik és jó. és hozná a többi vevőt. Nyilván nem ez történik, máskülönben nem lenne szükség rá hogy ilyen roppant erőszakosan próbáld bizonygatni az igazadat, ám hiteles tények nélkül, ugyanakkor fizikai törvények ellenében."

- Nem álltam neki mindent teleszemetelni. A fogyasztáscsökkentés topikba írtam, itt az egyik kollégám hozzászólására - pontosabban az arra érkező reakciókra válaszoltam. Nyilván reklámnak hatottak a válaszaim, hiszen a készülékről beszéltem, az volt a téma.
A válaszaim valóban nagyon egysíkúak voltak, bár hozzá kell tennem, hogy a lehülyézős, ló.aszós kérdések nem úgy végződtek, hogy:
- ja, és amúgy hogy vagy, milyen nálatok az idő, ott is kilátszik a csajok segge? Mert akkor esetleg más is szóba került volna smile smile
Sok vevőnk kürtöli elégedetten világgá a készülékek hatását, ezekből is olvashatsz a honlapon, illetve a FB. oldalunkon, és hoz vevőket. Ezek szerinted miért nem hiteles tények?

"szintén érdekes, az egyre komolyabb emissziós szabályozás miatt igensokat fordítanak a vállalatok a motorfejlesztésekre.
Határozottan meglepő hogy egy ilyen "triviális " apparátust nem alkalmaznak. Pedig ha kevesebb üzemanyag fogy, akkor kevesebb a káros gáz is. Továbbmegyek, azok a járművek amik épp hogy az innovatív megoldásokat egyesítik magukban és mindezt a lehető legjobb fogyasztás elérésének érdekében, sem tartalmaznak ilyesmit. (Prius, Smart, stb.. Sem a MAN világrekorder fajlagos fogyasztású ipari motorjai)"

- Erre is válaszoltam már a másik topikon (persze hülyeséget, a kérdező szerint smile wacko ) Füstgáz mérések is szerepelnek a tesztekben.

"Úgy ahogy neked meg kell védened az álláspontodat, nekem szintén mindenképpen emberi morális kötelességem rámutatni amikor csak lehetséges, hogy nincsen ismert jelenség ami miatt ez a berendezés kedvező hatást fejteni ki, illetőleg logikai alátámasztással tudom cáfolni az életképességét."

- Nincs ezzel semmi bajom. Ha Te úgy gondolod, hogy ez lehúzás, akkor természetes, hogy szóvá teszed, hiszen több fórumozót is megvédsz attól, hogy potyára dobja ki a pénzét. Viszont ha működik, de a Te véleményedre hagyatkozva nem foglalkoznak vele, akkor egy rakás pénzt fölöslegesen dobnak ki az ablakon - számoljunk csak 10 % üzemanyag megtakarítással. Kinek mennyi pénz ez.

"Igazából így akár be is láthatod, a gerilla marketing itt negatívba fog átcsapni. De nem célom senkinek sem kárt okozni.
Tarts egy nyílt napot, fogj egy generátort, dugjál rá terhelésnt 500 wattos halogén munkalámpákat, röffentesed be teli tankkal a közönség előtt, mérjétek együtt az időt amit elpöfög. Amikor kiürült akkor beiktatod a berendezésed a rendszerbe, megtankolod a masinát, elindítod, és megint mértek a közönséggel együtt. Ha 10% al kevesebbet eszik, akkor tovább is kell hogy tartson ugyanaz az üzemanyag mennyiség.
Tehát félóra helyett (mondjuk legyen ennyi a berendezésed nélkül) 33 percet fog menni. Ez sem makulátlan teszt, de legalább gyakorlati és igazolja a teóriádat. Minden más csak esztelen vagdalkozás.
arról nem beszélve hogy bosszantó ahogyan elárasztasz mindent ezzel a reklámmal."

- Ha van rá érdeklődés, összehozzuk. Igazából ennek egy verziója az, hogy kiadjuk tesztre a készüléket - bár ez is meglepően ellenséges reakciót váltott ki némelyekből. Pedig azt gondolom, ennél erősebb referencia nincs. Szerinted ezzel mi lehetett a baj? (nem gúnyolódok, komolyan kérdeztem)

"köszönöm hogy elolvastad."

- én köszönöm, hogy normálisan elmondtad a véleményedet. Tegnap Dark kolléga is rávilágított néhány dologra smile smile

Ja, és úgy néz ki, hogy ma is rövid szoknyában lesznek a csajok smile lol

#26897 topgreen.hu
2013-08-01 06:54:43

Válasz #26915. hozzászólásra

Válasz #26915. hozzászólásra

Előre is elnézést kérek azoktól a fórumtársaktól, akik reklámnak fogják fel a válaszomat, igyekszem rövidre fogni:

"a saját álláspontod védése természetesen tökéletesen jogos és szükségszerű. evvel még énis kizárólag egyetérteni tudok és meg is becsülöm."

- Köszönöm smile smile

"ugyanakkor nem járok csukott szemmel.
(cd visszatekerő, konzervált hegyi levegő, eszmeralda szemműtétje, stb..)"

- Nem egy kategóriáról beszélünk...

"sokan mondják hogy ameddig nincsen kipróbálva nem lehet tudni mi segít és mi nem. téves elgondolás, a készüléketek elvi hibáját igen hamar felfedtem (nem mágnesezhető az üzemanyag, nem lép kölcsönhatásba sehogyan sem a mágnessel).

namost az hogy ilyen olyan díj, elismerés, szabadalom, ezt is értem.
de valahova be is linkeltem hogy igen régóta szinte minden országban létezik erre az apparátusra szabadalom, ugyanezzel a működési elvvel, és sehol sem terjedt el mert mindenhol kiderült hogy bizony pártatlan mérés az igazat mutatta. azt amit nagyon könnyen lehet is tudni.
namost, ilyen készülékekkel dunát lehetne rekeszteni.
ez nem a reklám helye, csak egy villámgyors google példa:

http://www.ebay.com/bhp/power-magnetic-fuel-saver
http://www.alibaba.com/showroom/magnetic-fuel-saver.html
http://www.amazon.co.uk/car-motorbike/dp/B004EF65Z6
http://www.ebay.com/bhp/universal-magnet-gas-fuel-saver


igenám, de mi van azokkal akik tapasztalják hogy ez működik is rendesen ahogy kell ? nagyon egyszerű. olyan mint a sport kipuffogó dob. kevesen tudják hogy egy kipuffogó rendszer csak egy bizonyos motorhoz passzol. (akit érdekel spec. pont tudom hogyan kell ilyet tervezni, löket/furat, szelepnyitás idők és még pár apró adat alapján)
namost amikor egy "univerzális" sport dobot valakinek eladnak az azonnal érzi hogy az neki jó. én remekül szórakozom rajta, ők pedig örülnek a plusz lóerőknek.
nyilván nem ez a legjobb példa, hiszen a kipuffogónak van némi esélye korlátozottan működni még rosz párosításkor is, addig a szénhidrogéneket továbbra sem érdekli egyetlen fajta mágnes sem.
placebo hatás, vagy hívjuk aminek akarjuk.
az - a változó paraméterek miatt- nem teszt hogy felszerelik valakinek és megkérdezik hogy na, jobb?
teszt lenne ellenőrzött körülmények közt (hőmérséklet, levegő oxigéntartalom) egy traktornak a TLT-jére feltenni egy generátort, ami le van terhelve. mérni az előállított vellamos áramot egy meghatározott ideig. Majd, ugyanezt megismételni (fordulatszám , motor hőfok stb.. ugyanaz az indulási állapot mindkét esetben) csak a mágneses cuccal.
aztán az üzemanyag fogyasztást összemérni a leadott wattok számával mindkét esetben."

- Egy rakás teszt van a honlapra feltöltve, amit ellenőrzött körülmények között végeztek fékpadon. (Volánok, IKR, stb..)
Terményszárító tesztje is fent van - nincs menetszél, a hátszél nem segít be éppen a fogyasztáscsökkentővel felszerelt tesztnél, a pilóta nem nyomja durvábban, vagy óvatosabban a pedált, befolyásolva a mérési eredményeket - és megdöbbentő különbség volt.

"Ha ezt a kísérletet élőben megnézhetem, úgy hogy látom elejétől végéig mindkét menetet, megbizonyosodhatom róla hogy minden rendben megy, és valóban látom azt az X százalékot amit szerinted kellene akkor bekönyvelem hogy tévedek."

- Beszélek a gyártóval, azt gondolom, hogy nem fog elzárkózni előle. Mi pécsiek vagyunk, Te merre vagy?

"Ehhez hozzátartozik hogy vegylaborban dolgoztam egy ideig, és első végzettségem elektronikai irányú.
így van fogalmam az anyagok tulajdonságairól, és arról is hogy a mágneses tér nincsen hatással az üzemanyagokra.

Van olyan szabadalom ami ezt szintén állítja, de arra hivatkozik hogy nem mágnesezi, hanem polarizálja a molekulákat. ami szintén vérzik, de tegyük fel hogy igaz. A gond evvel a megközelítéssel pusztán annyi, hogy a polarizált molekulák nem monopólusok. Nem csak pozitív vagy negatív töltésüek. hanem egyik felükön kialakul az egyik, a másikon a másik pólus.
nyilván ha monopólusokká alakítaná őket akkor ezek taszítanák egymást, de mivel ez nem történik meg így sajnos ez az elmélet is elvérzik, mégha az alapvető elvet -ami hibás- nagyvonalúan érvényesnek vesszük."

- Lehet, hogy éppen ezeknek a készülékeknek a szabadalmára gondoltál. Ez ugyan nincs feltöltve a honlapra, (nem titok, csak egyszerűen nem éreztük szükségét) de nagyon szívesen elküldöm Neked, ha meg akarod nézni


"bizonygatni és határozottan befolyásolt tesztekkel és elégedett ügyfelekkel előhozakodni igazán értelmetlen. ezeknek semmiféle meggyőző ereje sincsen, tekintettel főleg arra hogy a fizikai törvényszerűségeknek ellentmond a készülék működési elve.
azt még mindíg feltételezhetjük, hogy teljesen más okból (tehát nem üzemanyag mágnesezés, és nem molekula mono-polarizáció) okán van hatása. Legyen, de azt akkor csakúgy tudod bizonyítani ahogy fentebb írtam."

- Miből gondolod, hogy a tesztek befolyásoltak voltak? A leírásukból pontosan kiderül, hogy milyen körülmények között végezték őket. Ami az elégedett ügyfeleket illet, hát itt a puding próbájának egy esetéről beszélünk. A tesztet illetően egyetértünk.

"Namost az, hogy ekkor erőbedobással kell teleszemetelned szinte mindent amit csak találsz ezzel a kütyüvel, nem hat éppen meggyőzőnek.
"gerilla" marketing a neve ennek a tevékenységnek.
Ha valóban minden gond nélkül pont úy működik ahogy állítod akkor az első elégedett vevőd magától is kürtölné mindenkinek hogy ez működik és jó. és hozná a többi vevőt. Nyilván nem ez történik, máskülönben nem lenne szükség rá hogy ilyen roppant erőszakosan próbáld bizonygatni az igazadat, ám hiteles tények nélkül, ugyanakkor fizikai törvények ellenében."

- Nem álltam neki mindent teleszemetelni. A fogyasztáscsökkentés topikba írtam, itt az egyik kollégám hozzászólására - pontosabban az arra érkező reakciókra válaszoltam. Nyilván reklámnak hatottak a válaszaim, hiszen a készülékről beszéltem, az volt a téma.
A válaszaim valóban nagyon egysíkúak voltak, bár hozzá kell tennem, hogy a lehülyézős, ló.aszós kérdések nem úgy végződtek, hogy:
- ja, és amúgy hogy vagy, milyen nálatok az idő, ott is kilátszik a csajok segge? Mert akkor esetleg más is szóba került volna smile smile
Sok vevőnk kürtöli elégedetten világgá a készülékek hatását, ezekből is olvashatsz a honlapon, illetve a FB. oldalunkon, és hoz vevőket. Ezek szerinted miért nem hiteles tények?

"szintén érdekes, az egyre komolyabb emissziós szabályozás miatt igensokat fordítanak a vállalatok a motorfejlesztésekre.
Határozottan meglepő hogy egy ilyen "triviális " apparátust nem alkalmaznak. Pedig ha kevesebb üzemanyag fogy, akkor kevesebb a káros gáz is. Továbbmegyek, azok a járművek amik épp hogy az innovatív megoldásokat egyesítik magukban és mindezt a lehető legjobb fogyasztás elérésének érdekében, sem tartalmaznak ilyesmit. (Prius, Smart, stb.. Sem a MAN világrekorder fajlagos fogyasztású ipari motorjai)"

- Erre is válaszoltam már a másik topikon (persze hülyeséget, a kérdező szerint smile wacko ) Füstgáz mérések is szerepelnek a tesztekben.

"Úgy ahogy neked meg kell védened az álláspontodat, nekem szintén mindenképpen emberi morális kötelességem rámutatni amikor csak lehetséges, hogy nincsen ismert jelenség ami miatt ez a berendezés kedvező hatást fejteni ki, illetőleg logikai alátámasztással tudom cáfolni az életképességét."

- Nincs ezzel semmi bajom. Ha Te úgy gondolod, hogy ez lehúzás, akkor természetes, hogy szóvá teszed, hiszen több fórumozót is megvédsz attól, hogy potyára dobja ki a pénzét. Viszont ha működik, de a Te véleményedre hagyatkozva nem foglalkoznak vele, akkor egy rakás pénzt fölöslegesen dobnak ki az ablakon - számoljunk csak 10 % üzemanyag megtakarítással. Kinek mennyi pénz ez.

"Igazából így akár be is láthatod, a gerilla marketing itt negatívba fog átcsapni. De nem célom senkinek sem kárt okozni.
Tarts egy nyílt napot, fogj egy generátort, dugjál rá terhelésnt 500 wattos halogén munkalámpákat, röffentesed be teli tankkal a közönség előtt, mérjétek együtt az időt amit elpöfög. Amikor kiürült akkor beiktatod a berendezésed a rendszerbe, megtankolod a masinát, elindítod, és megint mértek a közönséggel együtt. Ha 10% al kevesebbet eszik, akkor tovább is kell hogy tartson ugyanaz az üzemanyag mennyiség.
Tehát félóra helyett (mondjuk legyen ennyi a berendezésed nélkül) 33 percet fog menni. Ez sem makulátlan teszt, de legalább gyakorlati és igazolja a teóriádat. Minden más csak esztelen vagdalkozás.
arról nem beszélve hogy bosszantó ahogyan elárasztasz mindent ezzel a reklámmal."

- Ha van rá érdeklődés, összehozzuk. Igazából ennek egy verziója az, hogy kiadjuk tesztre a készüléket - bár ez is meglepően ellenséges reakciót váltott ki némelyekből. Pedig azt gondolom, ennél erősebb referencia nincs. Szerinted ezzel mi lehetett a baj? (nem gúnyolódok, komolyan kérdeztem)

"köszönöm hogy elolvastad."

- én köszönöm, hogy normálisan elmondtad a véleményedet. Tegnap Dark kolléga is rávilágított néhány dologra smile smile

Ja, és úgy néz ki, hogy ma is rövid szoknyában lesznek a csajok smile lol

#26896 topgreen.hu
2013-08-01 06:52:57

Válasz #26915. hozzászólásra

Előre is elnézést kérek azoktól a fórumtársaktól, akik reklámnak fogják fel a válaszomat, igyekszem rövidre fogni:

"a saját álláspontod védése természetesen tökéletesen jogos és szükségszerű. evvel még énis kizárólag egyetérteni tudok és meg is becsülöm."

- Köszönöm smile smile

"ugyanakkor nem járok csukott szemmel.
(cd visszatekerő, konzervált hegyi levegő, eszmeralda szemműtétje, stb..)"

- Nem egy kategóriáról beszélünk...

"sokan mondják hogy ameddig nincsen kipróbálva nem lehet tudni mi segít és mi nem. téves elgondolás, a készüléketek elvi hibáját igen hamar felfedtem (nem mágnesezhető az üzemanyag, nem lép kölcsönhatásba sehogyan sem a mágnessel).

namost az hogy ilyen olyan díj, elismerés, szabadalom, ezt is értem.
de valahova be is linkeltem hogy igen régóta szinte minden országban létezik erre az apparátusra szabadalom, ugyanezzel a működési elvvel, és sehol sem terjedt el mert mindenhol kiderült hogy bizony pártatlan mérés az igazat mutatta. azt amit nagyon könnyen lehet is tudni.
namost, ilyen készülékekkel dunát lehetne rekeszteni.
ez nem a reklám helye, csak egy villámgyors google példa:

http://www.ebay.com/bhp/power-magnetic-fuel-saver
http://www.alibaba.com/showroom/magnetic-fuel-saver.html
http://www.amazon.co.uk/car-motorbike/dp/B004EF65Z6
http://www.ebay.com/bhp/universal-magnet-gas-fuel-saver


igenám, de mi van azokkal akik tapasztalják hogy ez működik is rendesen ahogy kell ? nagyon egyszerű. olyan mint a sport kipuffogó dob. kevesen tudják hogy egy kipuffogó rendszer csak egy bizonyos motorhoz passzol. (akit érdekel spec. pont tudom hogyan kell ilyet tervezni, löket/furat, szelepnyitás idők és még pár apró adat alapján)
namost amikor egy "univerzális" sport dobot valakinek eladnak az azonnal érzi hogy az neki jó. én remekül szórakozom rajta, ők pedig örülnek a plusz lóerőknek.
nyilván nem ez a legjobb példa, hiszen a kipuffogónak van némi esélye korlátozottan működni még rosz párosításkor is, addig a szénhidrogéneket továbbra sem érdekli egyetlen fajta mágnes sem.
placebo hatás, vagy hívjuk aminek akarjuk.
az - a változó paraméterek miatt- nem teszt hogy felszerelik valakinek és megkérdezik hogy na, jobb?
teszt lenne ellenőrzött körülmények közt (hőmérséklet, levegő oxigéntartalom) egy traktornak a TLT-jére feltenni egy generátort, ami le van terhelve. mérni az előállított vellamos áramot egy meghatározott ideig. Majd, ugyanezt megismételni (fordulatszám , motor hőfok stb.. ugyanaz az indulási állapot mindkét esetben) csak a mágneses cuccal.
aztán az üzemanyag fogyasztást összemérni a leadott wattok számával mindkét esetben."

- Egy rakás teszt van a honlapra feltöltve, amit ellenőrzött körülmények között végeztek fékpadon. (Volánok, IKR, stb..)
Terményszárító tesztje is fent van - nincs menetszél, a hátszél nem segít be éppen a fogyasztáscsökkentővel felszerelt tesztnél, a pilóta nem nyomja durvábban, vagy óvatosabban a pedált, befolyásolva a mérési eredményeket - és megdöbbentő különbség volt.

"Ha ezt a kísérletet élőben megnézhetem, úgy hogy látom elejétől végéig mindkét menetet, megbizonyosodhatom róla hogy minden rendben megy, és valóban látom azt az X százalékot amit szerinted kellene akkor bekönyvelem hogy tévedek."

- Beszélek a gyártóval, azt gondolom, hogy nem fog elzárkózni előle. Mi pécsiek vagyunk, Te merre vagy?

"Ehhez hozzátartozik hogy vegylaborban dolgoztam egy ideig, és első végzettségem elektronikai irányú.
így van fogalmam az anyagok tulajdonságairól, és arról is hogy a mágneses tér nincsen hatással az üzemanyagokra.

Van olyan szabadalom ami ezt szintén állítja, de arra hivatkozik hogy nem mágnesezi, hanem polarizálja a molekulákat. ami szintén vérzik, de tegyük fel hogy igaz. A gond evvel a megközelítéssel pusztán annyi, hogy a polarizált molekulák nem monopólusok. Nem csak pozitív vagy negatív töltésüek. hanem egyik felükön kialakul az egyik, a másikon a másik pólus.
nyilván ha monopólusokká alakítaná őket akkor ezek taszítanák egymást, de mivel ez nem történik meg így sajnos ez az elmélet is elvérzik, mégha az alapvető elvet -ami hibás- nagyvonalúan érvényesnek vesszük."

- Lehet, hogy éppen ezeknek a készülékeknek a szabadalmára gondoltál. Ez ugyan nincs feltöltve a honlapra, (nem titok, csak egyszerűen nem éreztük szükségét) de nagyon szívesen elküldöm Neked, ha meg akarod nézni


"bizonygatni és határozottan befolyásolt tesztekkel és elégedett ügyfelekkel előhozakodni igazán értelmetlen. ezeknek semmiféle meggyőző ereje sincsen, tekintettel főleg arra hogy a fizikai törvényszerűségeknek ellentmond a készülék működési elve.
azt még mindíg feltételezhetjük, hogy teljesen más okból (tehát nem üzemanyag mágnesezés, és nem molekula mono-polarizáció) okán van hatása. Legyen, de azt akkor csakúgy tudod bizonyítani ahogy fentebb írtam."

- Miből gondolod, hogy a tesztek befolyásoltak voltak? A leírásukból pontosan kiderül, hogy milyen körülmények között végezték őket. Ami az elégedett ügyfeleket illet, hát itt a puding próbájának egy esetéről beszélünk. A tesztet illetően egyetértünk.

"Namost az, hogy ekkor erőbedobással kell teleszemetelned szinte mindent amit csak találsz ezzel a kütyüvel, nem hat éppen meggyőzőnek.
"gerilla" marketing a neve ennek a tevékenységnek.
Ha valóban minden gond nélkül pont úy működik ahogy állítod akkor az első elégedett vevőd magától is kürtölné mindenkinek hogy ez működik és jó. és hozná a többi vevőt. Nyilván nem ez történik, máskülönben nem lenne szükség rá hogy ilyen roppant erőszakosan próbáld bizonygatni az igazadat, ám hiteles tények nélkül, ugyanakkor fizikai törvények ellenében."

- Nem álltam neki mindent teleszemetelni. A fogyasztáscsökkentés topikba írtam, itt az egyik kollégám hozzászólására - pontosabban az arra érkező reakciókra válaszoltam. Nyilván reklámnak hatottak a válaszaim, hiszen a készülékről beszéltem, az volt a téma.
A válaszaim valóban nagyon egysíkúak voltak, bár hozzá kell tennem, hogy a lehülyézős, ló.aszós kérdések nem úgy végződtek, hogy:
- ja, és amúgy hogy vagy, milyen nálatok az idő, ott is kilátszik a csajok segge? Mert akkor esetleg más is szóba került volna smile smile
Sok vevőnk kürtöli elégedetten világgá a készülékek hatását, ezekből is olvashatsz a honlapon, illetve a FB. oldalunkon, és hoz vevőket. Ezek szerinted miért nem hiteles tények?

"szintén érdekes, az egyre komolyabb emissziós szabályozás miatt igensokat fordítanak a vállalatok a motorfejlesztésekre.
Határozottan meglepő hogy egy ilyen "triviális " apparátust nem alkalmaznak. Pedig ha kevesebb üzemanyag fogy, akkor kevesebb a káros gáz is. Továbbmegyek, azok a járművek amik épp hogy az innovatív megoldásokat egyesítik magukban és mindezt a lehető legjobb fogyasztás elérésének érdekében, sem tartalmaznak ilyesmit. (Prius, Smart, stb.. Sem a MAN világrekorder fajlagos fogyasztású ipari motorjai)"

- Erre is válaszoltam már a másik topikon (persze hülyeséget, a kérdező szerint smile wacko ) Füstgáz mérések is szerepelnek a tesztekben.

"Úgy ahogy neked meg kell védened az álláspontodat, nekem szintén mindenképpen emberi morális kötelességem rámutatni amikor csak lehetséges, hogy nincsen ismert jelenség ami miatt ez a berendezés kedvező hatást fejteni ki, illetőleg logikai alátámasztással tudom cáfolni az életképességét."

- Nincs ezzel semmi bajom. Ha Te úgy gondolod, hogy ez lehúzás, akkor természetes, hogy szóvá teszed, hiszen több fórumozót is megvédsz attól, hogy potyára dobja ki a pénzét. Viszont ha működik, de a Te véleményedre hagyatkozva nem foglalkoznak vele, akkor egy rakás pénzt fölöslegesen dobnak ki az ablakon - számoljunk csak 10 % üzemanyag megtakarítással. Kinek mennyi pénz ez.

"Igazából így akár be is láthatod, a gerilla marketing itt negatívba fog átcsapni. De nem célom senkinek sem kárt okozni.
Tarts egy nyílt napot, fogj egy generátort, dugjál rá terhelésnt 500 wattos halogén munkalámpákat, röffentesed be teli tankkal a közönség előtt, mérjétek együtt az időt amit elpöfög. Amikor kiürült akkor beiktatod a berendezésed a rendszerbe, megtankolod a masinát, elindítod, és megint mértek a közönséggel együtt. Ha 10% al kevesebbet eszik, akkor tovább is kell hogy tartson ugyanaz az üzemanyag mennyiség.
Tehát félóra helyett (mondjuk legyen ennyi a berendezésed nélkül) 33 percet fog menni. Ez sem makulátlan teszt, de legalább gyakorlati és igazolja a teóriádat. Minden más csak esztelen vagdalkozás.
arról nem beszélve hogy bosszantó ahogyan elárasztasz mindent ezzel a reklámmal."

- Ha van rá érdeklődés, összehozzuk. Igazából ennek egy verziója az, hogy kiadjuk tesztre a készüléket - bár ez is meglepően ellenséges reakciót váltott ki némelyekből. Pedig azt gondolom, ennél erősebb referencia nincs. Szerinted ezzel mi lehetett a baj? (nem gúnyolódok, komolyan kérdeztem)

"köszönöm hogy elolvastad."

- én köszönöm, hogy normálisan elmondtad a véleményedet. Tegnap Dark kolléga is rávilágított néhány dologra smile smile

Ja, és úgy néz ki, hogy ma is rövid szoknyában lesznek a csajok smile lol

#26895 dárk
2013-08-01 06:36:56

Válasz #26914. hozzászólásra

Hát igen múltkor volt a tévébe hogy a szépségkirálynő kiment hogy segítsen a nyomorúságos sorsú gyerekeken.Szerintem nem kellett volna annyit utazni itthon is találhatott volna sajnos ilyet,mindig úgy csinálnak mintha ebbe az országba minden tökéletes lenne.

Össze álltam egy veterán szerelővel és minden féle gépet javítunk,ezért van az hogy van hogy hónapokra eltűnök,ja meg gazdálkodom is van egy kis föld meg néhány állat,borjú,disznó meg én.smile lol

Nincs profilkép
#26894 a2457
2013-08-01 00:00:39

Válasz #26903. hozzászólásra

a saját álláspontod védése természetesen tökéletesen jogos és szükségszerű. evvel még énis kizárólag egyetérteni tudok és meg is becsülöm.

ugyanakkor nem járok csukott szemmel.
(cd visszatekerő, konzervált hegyi levegő, eszmeralda szemműtétje, stb..)

sokan mondják hogy ameddig nincsen kipróbálva nem lehet tudni mi segít és mi nem. téves elgondolás, a készüléketek elvi hibáját igenhamar felfedtem (nem mágnesezhető az üzemanyag, nem lép kölcsönhatásba sehogyan sem a mágnessel).

namost az hogy ilyen olyan díj, elismerés, szabadalom, ezt is értem.
de valahova be is linkeltem hogy igen régóta szinte minden országban létezik erre az apparátusra szabadalom, ugyanezzel a működési elvvel, és sehol sem terjedt el mert mindenhol kiderült hogy bizony pártatlan mérés az igazat mutatta. azt amit nagyon könnyen lehet is tudni.
namost, ilyen készülékekkel dunát lehetne rekeszteni.
ez nem a reklám helye, csak egy villámgyors google példa:

http://www.ebay.com/bhp/power-magnetic-fuel-saver
http://www.alibaba.com/showroom/magnetic-fuel-saver.html
http://www.amazon.co.uk/car-motorbike/dp/B004EF65Z6
http://www.ebay.com/bhp/universal-magnet-gas-fuel-saver

igenám, de mi van azokkal akik tapasztalják hogy ez működik is rendesen ahogy kell ? nagyon egyszerű. olyan mint a sport kipuffogó dob. kevesen tudják hogy egy kipuffogó rendszer csak egy bizonyos motorhoz passzol. (akit érdekel spec. pont tudom hogyan kell ilyet tervezni, löket/furat, szelepnyitás idők és még pár apró adat alapján)
namost amikor egy "univerzális" sport dobot valakinek eladnak az azonnal érzi hogy az neki jó. én remekül szórakozom rajta, ők pedig örülnek a plusz lóerőknek.
nyilván nem ez a legjobb példa, hiszen a kipuffogónak van némi esélye korlátozottan működni még rosz párosításkor is, addig a szénhidrogéneket továbbra sem érdekli egyetlen fajta mágnes sem.
placebo hatás, vagy hívjuk aminek akarjuk.
az - a változó paraméterek miatt- nem teszt hogy felszerelik valakinek és megkérdezik hogy na, jobb?
teszt lenne ellenőrzött körülmények közt (hőmérséklet, levegő oxigéntartalom) egy traktornak a TLT-jére feltenni egy generátort, ami le van terhelve. mérni az előállított vellamos áramot egy meghatározott ideig. Majd, ugyanezt megismételni (fordulatszám , motor hőfok stb.. ugyanaz az indulási állapot mindkét esetben) csak a mágneses cuccal.
aztán az üzemanyag fogyasztást összemérni a leadott wattok számával mindkét esetben.

Ha ezt a kísérletet élőben megnézhetem, úgy hogy látom elejétől végéig mindkét menetet, megbizonyosadhatom róla hogy minden rendben megy, és valóban látom azt az X százalékot amit szerinted kellene akkor bekönyvelem hogy tévedek.

Ehhez hozzátartozik hogy vegylaborban dolgoztam egy ideig, és első végzettségem elektronikai irányú.
így van fogalmam az anyagok tulajdonságairól, és arról is hogy a mágneses tér nincsen hatással az üzemanyagokra.

Van olyan szabadalom ami ezt szintén állítja, de arra hivatkozik hogy nem mágnesezi, hanem polarizálja a molekulákat. ami szintén vérzik, de tegyük fel hogy igaz. A gond evvel a megközelítéssel pusztán annyi, hogy a polarizált molekulák nem monopólusok. Nem csak pozitív vagy negatív töltésüek. hanem egyik felükön kialakul az egyik, a másikon a másik pólus.
nyilván ha monopólusokká alakítaná őket akkor ezek taszítanák egymást, de mivel ez nem történik meg így sajnos ez az elmélet is elvérzik, mégha az alapvető elvet -ami hibás- nagyvonalúan érvényesnek vesszük.


bizonygatni és határozottan befolyásolt tesztekkel és elégedett ügyfelekkel előhozakodni igazán értelmetlen. ezeknek semmiféle meggyőző ereje sincsen, tekintettel főleg arra hogy a fizikai törvényszerűségeknek ellentmond a készülék működési elve.
azt még mindíg feltételezhetjük, hogy teljesen más okból (tehát nem üzemanyag mágnesezés, és nem molekula mono-polarizáció) okán van hatása. Legyen, de azt akkor csakúgy tudod bizonyítani ahogy fentebb írtam.

Namost az, hogy ekkor erőbedobással kell teleszemetelned szinte mindent amit csak találsz ezzel a kütyüvel, nem hat éppen meggyőzőnek.
"gerilla" marketing a neve ennek a tevékenységnek.
Ha valóban minden gond nélkül pont úy működik ahogy állítod akkor az első elégedett vevőd magától is kürtölné mindenkinek hogy ez működik és jó. és hozná a többi vevőt. Nyilván nem ez történik, máskülönben nem lenne szükség rá hogy ilyen roppant erőszakosan próbáld bizonygatni az igazadat, ám hiteles tények nélkül, ugyanakkor fizikai törvények ellenében.

szintén érdekes, az egyre komolyabb emissziós szabályozás miatt igensokat fordítanak a vállalatok a motorfejlesztésekre.
Határozottan meglepő hogy egy ilyen "triviális " apparátust nem alkalmaznak. Pedig ha kevesebb üzemanyag fogy, akkor kevesebb a káros gáz is. Továbbmegyek, azok a járművek amik épp hogy az innovatív megoldásokat egyesítik magukban és mindezt a lehető legjobb fogyasztás elérésének érdekében, sem tartalmaznak ilyesmit. (Prius, Smart, stb.. Sem a MAN világrekorder fajlagos fogyasztású ipari motorjai)

Úgy ahogy neked meg kell védened az álláspontodat, nekem szintén mindenképpen emberi morális kötelességem rámutatni amikor csak lehetséges, hogy nincsen ismert jelenség ami miatt ez a berendezés kedvező hatást fejteni ki, illetőleg logikai alátámasztással tudom cáfolni az életképességét.

Igazából így akár be is láthatod, a gerilla marketing itt negatívba fog átcsapni. De nem célom senkinek sem kárt okozni.
Tarts egy nyílt napot, fogj egy generátort, dugjál rá terhelésnt 500 wattos halogén munkalámpákat, röffentesed be teli tankkal a közönség előtt, mérjétek együtt az időt amit elpöfög. Amikor kiürült akkor beiktatod a berendezésed a rendszerbe, megtankolod a masinát, elindítod, és megint mértek a közönséggel együtt. Ha 10% al kevesebbet eszik, akkor tovább is kell hogy tartson ugyanaz az üzemanyag mennyiség.
Tehát félóra helyett (mondjuk legyen ennyi a berendezésed nélkül) 33 percet fog menni. Ez sem makulátlan teszt, de legalább gyakorlati és igazolja a teóriádat. Minden más csak esztelen vagdalkozás.
arról nem beszélve hogy bosszantó ahogyan elárasztasz mindent ezzel a reklámmal.

köszönöm hogy elolvastad.

#26893 topgreen.hu
2013-07-31 22:41:50

Válasz #26904. hozzászólásra

Azt csinálom főállásban... smile smile
Meg itt Pécsen elkezdtem egy "projektet", a kertekben, hétvégi telkeken összegyűlt nyesedéket, ágakat akarom összegyűjteni, hogy ne ott legyenek eltüzelve fölöslegesen, hanem jusson el olyanokhoz, akiknek télen igencsak szükségük lenne rá. A baráti társaságban van egy bébi, aki a szoc. gondozóban dolgozik, hát mesélt nem könnyű sorsokról.
A távlati terv az aprítás - brikettálás, de idén már nem fér bele.

A házat meg akarom csinálni őszre központi hőcserélős szellőztetésűre, (műanyag ablakokat tettem be vagy 3 éve, azóta szkanderozok a penésszel, elegem lett belőle) jó anyagot találtam hozzá a neten.

Látom a hozzászólásaidból, hogy te sem nyolc órában dolgozol, iróasztalnál... smile wink

Nincs profilkép
#26892 Bertalan Péter
2013-07-31 22:23:30

értem köszi szépen!! :)

#26891 dárk
2013-07-31 22:04:44

Válasz #26910. hozzászólásra

Mikor elindítod kimozdul és szépen lassan visszaáll 0 ra,ez a feszültség szabályozónak köszönhető amit azért találtak fel hogy ne töltse a generátor túl az aksit,csak addig tölt amíg az akuba pótolja az indításnál elhasznált áramot.
Ha mindig kimozdulva lenne túltöltené az aksit és az szépen szétfröccsenne,és a sav betakarná a gépet és lemarná róla azt a szép festéket és elkezdene korrodálni a vas.smile biggrin

#26890 dárk
2013-07-31 21:59:06

Válasz #26909. hozzászólásra

Fúrsz egy lukat a csavarba megmelegíted és ezt beletekered és kijön akár milyen is a csavar.
Humánus megoldások 1.részsmile lolhttp://www.argep.hu/popup.asp?pid=239432602&pnr=10001&foto=1

Nincs profilkép
#26889 Bertalan Péter
2013-07-31 21:58:05

Jó estét mtzvel kapcsolatba van egy kérdésem el indítom megy fél órát utána nem mozdul ki a töltés jelző ez jó vagy rossz? akksi nem gyenge ez szokásos van folyamatosan kellene ki mozdulni? vagy hogy van ez ? :)

#26888 colizoli
2013-07-31 21:51:46

Válasz #26882. hozzászólásra
Köszi
Én is valami hasonlóra gondoltam, csak reméltem, hogy van valami humánusabb megoldás.smile rolleyes

#26887 dárk
2013-07-31 21:47:14

Válasz #26906. hozzászólásra

Na épp erre gondoltam az előbb.
Hogy megnyugtassalak kb 2 hete hengerfelyeztünk egy olyan 82 gépet
amin volt ez az égésjavító,a lényeg hogy a dugók teteje meglepően szép mogyoró barna volt,hogy ez ettől vagy a tökéletesen beállított adagoló és porlasztó műve volt azt nem tudom.
A gazda meg volt elégedve vele.

#26886 dárk
2013-07-31 21:41:06

Válasz #26905. hozzászólásra

Hát ha sürgős akkor minden kép.
Mire kell?

Nincs profilkép
#26885 zseniegesjavito
2013-07-31 21:40:45

Válasz #26885. hozzászólásra

Csak annyit szeretnék mondani ha egyszer kipróbálod tapasztalni fogod a hasznosságát.
smile aikido

#26884 konyal
2013-07-31 21:38:11

Válasz #26902. hozzászólásra

tehát marad az hogy ujat kell vennemsmile wacko

#26883 dárk
2013-07-31 21:26:36

Válasz #26903. hozzászólásra

Mit csinálsz mikor nem égésjavítót reklámozol?

#26882 topgreen.hu
2013-07-31 21:24:46

Válasz #26892. hozzászólásra


Igazad van. Védtem a saját álláspontomat, és ezt csak úgy tudtam megtenni, hogy a fogyasztáscsökkentőről beszéltem. Azt látom, hogy jól összeszokott csapat van itt, több fórumot is olvasok, és tetszik az összetartásotok. (délben pont a csirketartásba mélyedtem el.. ) Bár valamilyen szinten mentségemre szolgál talán, hogy ugyanúgy szívvel - lélekkel foglalkozom a dolgommal, mint Ti, de elismerem, hogy túl nyomulós lehettem. Igyekszem visszavenni a lendületből... smile smile

#26881 dárk
2013-07-31 21:24:34

Válasz #26901. hozzászólásra

Nem volt rajta,valamiért azt gondolta az előző gazdája hogy nem kell rá.
Vagy nem tudta hogy mire való.smile biggrin

#26880 konyal
2013-07-31 21:08:26

Válasz #26900. hozzászólásra
és a régivel mitcsináltál

#26879 dárk
2013-07-31 21:04:09

Válasz #26899. hozzászólásra

Én is most vettem mert féltem hogy majd a váltvaforgatós eke kitépi a munkahenger belét.
Rengeteget keresgéltem használtba de nem volt.És megérte a pénzét.

#26878 konyal
2013-07-31 21:00:23

Válasz #26897. hozzászólásra
tudod nekem bontot is jó lenne szukös a pénztárca rálépett az elefánt
smile biggrin

#26877 dárk
2013-07-31 20:57:41

Válasz #26896. hozzászólásra

Be kell regisztrálni és rendelhetsz is,regisztrálás után mutatja az árakat.
Bár ezt elég nagy hülyeségnek tartom.
Régen én is a szerszámbirodalomba rendelgettem de a habi,meg a keletagró a legolcsóbb minden téren.

#26876 dárk
2013-07-31 20:55:28

Válasz #26896. hozzászólásra

Amit belinkeltem ott van 10e ért is bár az nem teljes.3.oldal

#26875 konyal
2013-07-31 20:39:54

és akép lemaradt

#26873 dárk
2013-07-31 20:28:43

Válasz #26891. hozzászólásra

ha a tehermentesítő szerkentyűre gondolsz a habinál 13500 van komplett.http://webaruhaz.habi.hu/termekcsoport/HBEMUH/Munkahengerek.html

#26872 dárk
2013-07-31 20:23:29

Válasz #26891. hozzászólásra

Mi az az olcsó?

#26871 dárk
2013-07-31 20:22:52

Válasz #26890. hozzászólásra

Elárulom hogy nem a géppel van a bajom,lehet hogy működik.
Az a bajom és szerintem még rajtam kívül rengeteg forumozónak akik elég sűrűn járnak járunk ide hogy segítsünk vagy segítséget kérjünk másoktól másoknak.
Túlzottan nyomatjátok,holott nyugodtan fel tehetnétek akár itt az agroinform oldalán is egy hirdetést,és mikor fórumoztok olyan topikokba amiknél hozzá tudtok szólni.
Így megismernének valamennyire a fórumozók és netán rá is klikkelnének a nevedre ahól egyből megjelenne az e-mail cim és még a fogyasztás csökkentő hirdetése is,és nem mennél mások idegeire,ezzel a folytonos reklámmal.
Rengeteg fórumon így viszonyulnak hozzátok mint itt.Szerinted mért van?
Itt például én tudom.
Ez egy olyan fórum ahol mi ismerjük egymást pedig 10 100 km re lakunk egymástól sok esetben,mégis sokszor azt is tudjuk hogy mit fog írni a másik,és jön egy idegen aki folyton ugyanazt nyomatja,ez bosszantó.
Ugyanakkor tudom hogy ez a dolgotok,de azért megpróbálhatnátok beilleszkedni beszélgetni másokkal.Annyi topik van annyi témával biztos téged is érdekel valami ezen a fogyasztáscsökkentőn kívül.

#26870 konyal
2013-07-31 20:09:02

hali mindenkinek nincs valakinek olcson C-100 rögzítő kengyel eladósmile confused

#26869 topgreen.hu
2013-07-31 19:19:28

Válasz #26889. hozzászólásra

"Megfelelő jutalékért szívesen mondanék jókat én is."

Nem kell. Elég a tapasztalat, feketén fehéren. Ami neked ugyebár nincsen ezekkel a készülékekkel. Bár válaszoltam neked, amikor itt azt írtad, hogy ki akartad próbálni, csak nem lehetett - na, arra konkrétan nem válaszoltál.

Tulajdonképpen én nem alszom rosszabbul attól, hogy te nem próbálod ki, csak éppen azt nem értem, hogy akkor mi alapján szarozod le alaptalanul.

A hozzászólásaid alapján jó szakembernek tűnsz, aki odafigyel a gépére, és ért hozzá. Csak ezeket a készülékeket nem ismered.

#26868 dárk
2013-07-31 18:39:10

Megfelelő jutalékért szívesen mondanék jókat én is.smile biggrin
Tényleg nincs felvétel?smile lol
Vagy jutalék csak vásárlás után?smile lolsmile lolsmile lol

#26867 dárk
2013-07-31 18:37:03

Válasz #26887. hozzászólásra

Na tessék,már téged is behálóztak.smile lol

#26866 Mf-es
2013-07-31 18:20:00

Válasz #26885. hozzászólásra

csináltam videót a fergáról,felszerelés előtt,és után.Fogyasztás csökkent,10-12%-ot.Majd közhírré lesz,csak egy kis türelem.

#26865 dárk
2013-07-31 17:42:21

Válasz #26855. hozzászólásra

Azt jelenti hogy rengeteg az olyan gép aminek olyan gazdája van aki nem törődik a géppel,az a fontos nekik hogy rádió meg trepni szőnyeg legyen de hogy egy csöpp olaj nincs a gép motorjába az nem számít.
Így születnek a szarnak mondott gépek.smile cowboy
Holott nincs is szar gép csak némeiknek több törődés kell mint a másiknak.
Pl.:Mtz kevés törődés,Zetor több törődés.És ettől nem jobb vagy rosszabb egyik se.smile biggrin

#26864 dárk
2013-07-31 17:35:38

Válasz #26880. hozzászólásra

Dehogy fizetek én,keressetek már egy másik balekot.
Ha felvágjátok és véletlen van benne valami,talán egy kis kedvességért meg egy kis zsetonért összehegesztem nektek.
Én nem is értem hogy mi lehet benne,talán arany?
Rajzolni a 7 éves fiam is tudna csak kéne rá keresnem valakiket akik megeszik a mesét,de ez ahogy itt vergődtök szerintem nektek se sikerül.
Ha üzemanyagot akarok spórolni akkor inkább ismét megy az adagoló meg a porlasztó Lacibácsihoz.
Az a furcsa hogy itt vergődtök.Csak a szarnak kell az ilyen reklám.
Ja meg azt akartam még kérdezni hogy talán nincs elég lé a tv reklámra?
Vagy csak túl sok engedély kellene hogy nem gagyi hókuszpók?
Vagy nagyobb reklámzás nagyobb lebukási lehetőség a csalásra?smile lolsmile lolsmile lolsmile lolsmile lolsmile lolsmile lolsmile lolsmile lolsmile lolsmile lolsmile lolsmile lolsmile lolsmile lolsmile lolsmile lolsmile lolsmile lolsmile lolsmile lolsmile lolsmile lolsmile lol

Nincs profilkép
#26862 Roy 23
2013-07-31 17:15:41

sziasztok valaki tugya hogyan alicsam be a nyomtávot

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Mutatjuk, mennyit csökken a gázolaj ára
Mutatjuk, mennyit csökken a gázolaj ára
Holnap a benzin nagykereskedelmi ára nem fog változni.
Mi a helyzet? Trump kivetette a vámokat az EU-ra vagy sem?
Mi a helyzet? Trump kivetette a vámokat az EU-ra vagy sem?
Mi csupán fenyegetés és mi a bejelentett intézkedés?
HE-VA Front Board simító,  magágykészítő
HE-VA Front Board simító, magágykészítő

2.100.000 Ft

Claas Lexion 750 - kombájn
Claas Lexion 750 - kombájn

69.250.000 Ft

Claas Lexion 660
Claas Lexion 660

45.000.000 Ft

John Deere T660 kombájn
John Deere T660 kombájn

32.900.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]