Gázolaj árak 640 Ft Benzin árak 632 Ft EUR 403.88 Ft USD 387.45 Ft CHF 426.08 Ft GBP 484.5 Ft

Fórum

MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus!

Létrehozta: , 2008-12-14 20:41:19

Kedvencekhez Segítség

91794 hozzászólás
#23094 Szeni
2013-02-24 21:56:40

Válasz #23092. hozzászólásra

Végig olvastam az egészet (majdnem kitört a nyakam).Valóban ez is 12 mm-t ír,de szerintem a szegecselt agynál ez több.

#23092 medikus
2013-02-24 21:32:52

Válasz #23091. hozzászólásra
Igen,csak ez a könyv 12+0.5mm ír.Ezt vitatjátok nem?

#23091 Szeni
2013-02-24 21:30:30

Válasz #23090. hozzászólásra

A kuplungvilláké?

#23090 medikus
2013-02-24 21:19:56

Válasz #23089. hozzászólásra

Ott van leírva a beállítási érték.

#23089 Szeni
2013-02-24 21:14:07

Válasz #23088. hozzászólásra

Mit csináljunk vele?smile confused

#23088 medikus
2013-02-24 21:13:02

Itt egy kézikönyv.

#23087 Szeni
2013-02-24 20:38:45

Válasz #23086. hozzászólásra

A bordás agy tetejétől állítottuk 25-re a heggesztettet.Utána nap széthúztunk egy 50-est,annak szegecselt (jobban kiállt)a bordás agya,annak jó volt a 13.

#23086 ATIS78
2013-02-24 20:31:15

Válasz #23085. hozzászólásra

No akkor én egy valamit nem értek ebben a témában A tám tárcsa peremes agya 14 miliméterre áll ki a tányérból
Tehát ha Ti 25 re állítottátok akkor a különbség 13 miliméter...Tehát akkor jó a gyári érték...

Érted a gondolatmenetemet???

#23085 Szeni
2013-02-24 20:28:46

Válasz #23084. hozzászólásra

Na jó h. itt vagy! Annyira állítottam és is egy régi 82-est (szét volt dobva a dereka teljesen),de nem lett jó. Nem szegecselt agy volt a kuplungszerkezeten,hanem hegesztett.Ez sokkal kisebb.Mikor összeraktuk,teljesen el kellett tekerni a kuplung rudazatot,de a nyelestengely féket már nem is tudtuk annyira kitekerni,úgyhogy ismét be kellett állítani.Az egyik Tsz-es szerelő 25 mm-re emlékezett.Annyira állítottuk,és jó lett.

#23084 ATIS78
2013-02-24 20:19:01

Válasz #23083. hozzászólásra

És mennyi az elfogadott érték??
A szakirodalom 12-13-14 milimétert ír a támtárcsa peremesagy tetejétől

#23083 Szeni
2013-02-24 20:16:35

Válasz #23082. hozzászólásra

Be kellene állítani a villákat egyenlőre.Hanyas olaj van a váltóban?

Nincs profilkép
#23082 Zsolti20
2013-02-24 20:07:06

Válasz #23081. hozzászólásra

Álló helyben hogy teszed sebességbe hogy nem recseg? Nekem nagyon recseg főleg ha levan felezve is! Gondolom a tiéden sincs külön nyelestengely fék állítás mint a régebbi középváltós gépeken! A kuplungod kemény?

#23081 gjoni
2013-02-24 19:41:48

Válasz #23080. hozzászólásra
Heló az alapjáratot letudom venni 600 körülire akkor is szépen ketyeg,a sebesség váltás aló helybe jó nagyon ,menet közben meg kétszer kuplung ,de ez a másiknál is így volt.smile cowboy

Nincs profilkép
#23080 Zsolti20
2013-02-24 19:35:46

Hali gjoni!
Hogy megy az új szerzeményed? Az oldalváltód nem recseg vagy hogyan rakod sebességbe menyire van beállítva az alapjárat?
Mert nekem ha állóhelyben rakom sebességbe nagyon recseg utána már jó!

Nincs profilkép
#23079 Salas
2013-02-24 18:10:49

Válasz #23050. hozzászólásra

Meg van az keresztelve?

#23078 Sötét Paraszt
2013-02-24 18:00:04

Válasz #23071. hozzászólásra

A sötét paraszt meg azt hitte a taposósnál valami körmös szar kapcsol a tengelyek közt az 50-es mtzíjibe hehe.

#23077 vénkabi
2013-02-24 17:20:16

Válasz #23075. hozzászólásra
Vagy megmondod, már a kapcsolójáról, vagy a bal hátsó kerék alatt a difizár házon lévő csőcsatlakozót leveszed. Mi folyik belőle?

#23076 gjoni
2013-02-24 17:19:27

Válasz #23075. hozzászólásra
Ez nagyon buta kérdés ,volt a fülkében van levegő szelep pl ifa difi kapcsoló .Olaj az olaj a levegő meg egész más tészta smile nononoOlvass utána a neten mielőtt buta kérdéseket teszel fel.Ez alap egy traktorosnál ,hogy megtudja külömböztetni a dolgokat egymástól jó ,hogy azt nem kérdezed benzines e vagy diesel az MTzsmile nonono

Nincs profilkép
#23075 mtz552e
2013-02-24 17:12:57

Hogy tudom kideríteni hogy az enyémbe olajos vagy levegős van??

#23074 vénkabi
2013-02-24 17:10:36

Válasz #23067. hozzászólásra
Én levegősre alakítottam, mert rendszeres olajfolyás problémám volt. Az igaz, hogy plusz gond a kompresszor bekapcsolgatása. De nem kell azt olyan sűrűn használni.

#23073 Jakabjóska
2013-02-24 17:08:27

Válasz #23067. hozzászólásra

Két előnye van az olajoshoz képest: nem megy rá az olaj a fékre, és egy esetleges csőeldurranásnál nem folyik el az olaj a kormányműből, vagy az újabbaknál a hidraulikából. De viszont kisebb nyomással zár össze, ezért nem annyira hatásos. Nekem is levegősre van átalakítva, de az elmúlt 8 évben jó ha használtam talán három alkalommal.

#23072 gjoni
2013-02-24 17:07:49

Válasz #23070. hozzászólásra
Látod valakinek ,meg olyan kell ,mint a tied.Nekem a hagyományos kormányoszlopon van.smile cowboy

#23071 vénkabi
2013-02-24 17:06:41

Válasz #23066. hozzászólásra
Igen át lehet. Haverom csinálta de nem kis macera van vele. Elöször is hidraulikát nem lehet a kampóval rögzíteni, mert a szerkezet nem fér el.
A munkahengert a taposószerkezet miatt el kell tolni a bal oldali tank mellé, tehát sebváltón lévő rögzítésével is játszani kell, úgy hogy csak egy fülre van rögzitve. A helyzet-erő szabályozó pálcáit le kell szerelni, így az nuku.
Sok macera van vele, de az övé egy régebbi tipus, és azt mondja, hogy neki megérte.

#23070 Antesz
2013-02-24 17:06:22

szeva
eszem ágában sincs csak érdekelt.

#23069 gjoni
2013-02-24 17:06:19

Válasz #23066. hozzászólásra
Az újakat meg kell nézni mindegyiken olyan van,kivéve az elektromosat.smile cowboy

#23068 gjoni
2013-02-24 17:04:20

Válasz #23067. hozzászólásra

Szeva nem kell azt ,minek akkor meg folyamatosan menni kell a kompresszornak.Az felesleges kopás ,már az se olcsó ,mint rég! Rátaposol a difire ,ha kell és kész!Na meg ha elfelejtkezel a levegőset kikapcsolni a föld smile cowboy végén akkor lesznek bajok!

#23067 Antesz
2013-02-24 16:52:32

hali,
miért szokták az olajos difit megcsinálni levegősre?

#23066 prütyi
2013-02-24 16:47:19

Szevasztok!Szerintetek egy 82-es mtz-ét átlehet alakitani taposos difire?Ha igen akkor miként?

#23065 rongyember
2013-02-24 15:36:32

Válasz #23060. hozzászólásra

az a gyártója de az kalciumos aksi...nekem is az megy benne több mint 5 éve

#23064 gjoni
2013-02-24 15:31:27

Válasz #23063. hozzászólásra
Na ez a durva a mostaniak ,meg esnek szét! Pár száz üzemóra és hengerfej meg sorolhatnám.smile oops

#23063 Jakabjóska
2013-02-24 15:27:58

Válasz #23062. hozzászólásra

Ez meg 1986-os, nem tudom mennyi üzemórával. 14 évig tsz-ben ment.

#23062 gjoni
2013-02-24 15:24:07

Válasz #23061. hozzászólásra
Nekem a 820 melegítő nélkül be se indult pedig garázsban állt , ehhez képest a tied bombázó. Az enyém pedig 2001 évjáratú volt 1800 üzemórávalsmile confused

#23061 Jakabjóska
2013-02-24 15:19:47

Válasz #23058. hozzászólásra

Határozottabb, mint 12 voltosan.
http://www.youtube.com/watch?v=BeoQFJxprQI
Ekkor már halódók voltak az akkuk, vízmelegítő még nem volt, meg mint utóbb kiderült, izzítás sem működött.

#23060 gjoni
2013-02-24 15:19:26

Válasz #23059. hozzászólásra

Hagyományos van benne Jász akku.smile confused

#23059 rongyember
2013-02-24 15:16:18

Válasz #23052. hozzászólásra

calciumos aksi van benne?

#23058 gjoni
2013-02-24 15:13:54

Válasz #23057. hozzászólásra
Jól megcsináltad ,robban a gép mi?smile lol

#23057 Jakabjóska
2013-02-24 15:12:28

Válasz #23056. hozzászólásra

Én így hoztam össze:

Ha ez a kapcsoló be van kapcsolva, akkor már áram van a műszerfalban, pedig testet elvileg nem kap sehol.

#23056 gjoni
2013-02-24 15:06:01

Válasz #23054. hozzászólásra

Nekem a középső áramtalanító is le van testelve!

#23055 gjoni
2013-02-24 15:04:59

Válasz #23054. hozzászólásra
Nem próbáltam még ,de ha csak az ülés hátuljánál kapcsolom le akkor még van áram.Vízmelegítő nem nagyon kell neki akármikor indul nem nyöszörög egyszer megtekertetem és indul.smile cowboy

#23054 Jakabjóska
2013-02-24 15:02:11

Válasz #23052. hozzászólásra

Nekem is így van a 82-es indítása. Maradt a gyári 12 voltos önindító, hozzá a párhuzamkapcsoló. Neked is ad áramot akkor is, ha csak az egyik áramtalanítót kapcsolod fel? Mert nekem már akkor is áram alatt van a műszerfal, ha a két akku közötti kapcsolót bekapcsolom, de nem jövök rá, hogy miért, mikor testet elvileg nem kaphatna, csak akkor, ha az eredeti helyén lévő is be van kapcsolva.

#23053 Gabesz2
2013-02-24 14:54:05

Válasz #23052. hozzászólásra

Ifa párhuzamkapcsoló és áramtalanító. Annak idején, hogy szidtuk ezeket,amiért az NDK-sok nem tudták 24 voltra az egészet megcsinálni. Csak 24 voltos generátor, izzók, fűtőmotor, izzítás kellet volna és nem szarakodni a párhuzamkapcsolóval.smile whistling

#23051 gjoni
2013-02-24 14:29:07

Válasz #23048. hozzászólásra
Remélem tudok segíteni ,meg van a régi áramtalanító kapcsoló is így kettő van egy az ülés hátuljánál.smile whistling

#23050 broll79
2013-02-24 14:09:35

MTZ 50 elektromos kapcsolási rajza van valakinek? Az autó villamosság szerelők 40-70ezer jó magyar forintot kérnének az újra vezetékelésért.

#23049 gjoni
2013-02-24 14:02:40

Válasz #23048. hozzászólásra
Oké fél óra körülbelül és jövök!smile lol

#23048 Tomi.106
2013-02-24 14:01:52

Válasz #23046. hozzászólásra

Ha meg tennéd, megköszönném.

#23047 gjoni
2013-02-24 14:01:33

Válasz #23045. hozzászólásra

Megyek fotózni majd jövöksmile cowboy

#23046 gjoni
2013-02-24 13:55:08

Válasz #23045. hozzászólásra

Le fotózzam neked az enyém át van?

#23045 Tomi.106
2013-02-24 13:45:42

ÜDV!
Akított már vki át 820-as mtz-t páérhúzamkapcsolósra?
Nekem 820.2-es em van az egyík aksimon nincs töltés,azt ajánlották,hogy alakítsam át a rendszert párhúzamkápcsolósra.

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Hirdetés
Olajos magvak piaca: kihívások és lehetőségek a repce, napraforgó és szója termesztésében
Olajos magvak piaca: kihívások és lehetőségek a repce, napraforgó és szója termesztésében
Az olajos magvak piaca évről évre komoly kihívások elé állítja a termelőket.
Tojásválság az USA-ban: üres polcok, éttermi "felárak"
Tojásválság az USA-ban: üres polcok, éttermi "felárak"
Rekordszintet ért el a drágulás, és a legtöbb bolt korlátozást vezetett be.
John Deere 1770 MaxEmerge XP
John Deere 1770 MaxEmerge XP

9.950.000 Ft

Zagroda gyepborona eladó
Zagroda gyepborona eladó

700.000 Ft

Spc, Mtz,Vetőgép
Spc, Mtz,Vetőgép

600.000 Ft

Kühne Cyclon szemenkénti vetőgép No-till,  Min-till
Kühne Cyclon szemenkénti vetőgép...

1.300.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]