Gázolaj árak 625 Ft Benzin árak 608 Ft EUR 399.04 Ft USD 366.43 Ft CHF 415.45 Ft GBP 475.06 Ft

Fórum

MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus!

Létrehozta: , 2008-12-14 20:41:19

Kedvencekhez Segítség

92230 hozzászólás
Nincs profilkép
#22130 VDénes
2013-02-06 20:47:45

Válasz #22129. hozzászólásra

Akkor mér többet, mikor felkapcsolod. Írtad is hogy testhiba. Na mikor felkapcsolod a világítást akkor megemelkedik a potenciál és többet fog mutatni az óra.

Nincs profilkép
#22129 Zsolti20
2013-02-06 20:14:53

Hali!
A múltkorában mondtam hogy a vízhőfokmérő órám világítás felkapcsolásra feljebb ugrik a mutató valószínű hogy test hiba van és olyankor az égéről kap testet!

Akkor világítás nélkül mindig kevesebbet mér mint amennyi a motor hőmérséklete valójában?

#22128 dárk
2013-02-06 17:51:22

Válasz #22127. hozzászólásra

Én úgy emlékszem hogy a reléről megy a gerjesztés a generátorra akkor mikor már a generátor áramot termel,kell hogy legyen egy töltés visszajelző lámpa is ami meg ha jól emlékszem úgy van bekötve hogy akkor világít mikor a relé nem ad gerjesztő áramot a generátornak és ahogy a generátor elkezd forogni áramot termelni a relé kinyit(zárja az áramkört)így gerjesztő áramot ad a generátornak.
Nekem mikor ilyen gondom volt Jozef felhasználó segített sokat,ő vágja témát.
Az enyémen rettenetesen el volt kötözgetve ez a téma.

#22127 dracke
2013-02-06 17:40:35

Válasz #22126. hozzászólásra

1 ről beszlünk
de hogy töltés legyen a gerjesztőszálba 12 v ot kéne adni a generátornak ha jól tudom, de most a relé tekercsére van ez kötve, vagy akkor honnan kéne kapnia ?

#22126 dárk
2013-02-06 17:32:37

Válasz #22124. hozzászólásra

Ha egy relére gondolunk akkor az a töltéstől húz be,és miután van töltés akkor adja a gerjesztést a generátornak.Nincs töltés nincs gerjesztés se így nem megy szét semmi.

#22125 dárk
2013-02-06 17:30:11

Válasz #22123. hozzászólásra

Csak nehogy eltévedj a kábel rengetegben.smile lol
Én se a gyári vezetékelésben tévedtem el hanem a méterenként változó színű tákolt maszek zsinegek közt tévedtem el,de egy harapó fogó segítségével meg pár méter új zsineggel megoldottam a koszt.smile biggrin

#22124 dracke
2013-02-06 17:27:48

tudja valaki hogy ami a műszerfalban van relé (amire a gerjesztőszál, a ventilátor és a váltóból kijövő szál van rákötve és 85,86,87,88 és 30 as szám van a saruk mellet )azt hogy kell bekötni? illetve mitől húz be az a relé.

#22123 dracke
2013-02-06 17:25:28

Válasz #22121. hozzászólásra

mert nagy benne a káosz :Dsmile lolsmile lolsmile lol

#22122 dárk
2013-02-06 17:14:22

Válasz #22117. hozzászólásra

Mert a rázkódástól már elrepedt a tartója és biztos lecsukott állapotban is bírod mozgatni az egész műszerfalat.
Ha felnyitod akkor majd meglátod hol van eltörve a tartó.

#22121 PBandi
2013-02-06 15:48:11

Válasz #22117. hozzászólásra

Minek nyitogatod?smile lolsmile lolsmile lol

Nincs profilkép
#22120 Zsolti20
2013-02-06 06:42:39

Válasz #22118. hozzászólásra

Agip Diesel sigma multigrade 15w-40-s!

#22119 medikus
2013-02-06 06:24:51

Válasz #22117. hozzászólásra
Szinte mind olyan!

#22118 röfik
2013-02-05 23:52:43

Válasz #22115. hozzászólásra

Az nem vészes annyira.Milyen olajat használsz bele??

#22117 dracke
2013-02-05 22:05:45

tudja azt valaki hogy a 82 es műszerfalánál miért van az hogy alig bírom már felnyitni mert a kormány teljesen a jobb oldalán van és hozzáér a kormány állító rúdjához ahogy nyitnám fel. és csak feszegetve tudom felnyitni.

#22116 Tobszi
2013-02-05 20:22:43

Helló!!
Érdeklődnék hogy teljesen működésképtelen központi műszer javítása lehetséges vagy csak a csere marad??
Esetleg valami jó megoldás??
Kösz!

Nincs profilkép
#22115 Zsolti20
2013-02-05 19:09:57

Válasz #22077. hozzászólásra

Hali!
Ha 45 üzemóra alatt a nívón 1-1.2cm-t lejjebb ment az olajszint a maximumtól az sokat jelent? Kompresszor ennyit nem tud elhordani esetleg?

#22114 röfik
2013-02-04 22:24:59

Válasz #22113. hozzászólásra

Felénk ennyi a dijszabás.smile confused2 csináltattunk idáig még jok.Nekem az uj volt drága 45-ér 2 honapot ment szeleptányér törés lett a vége és már logtak a szelepek benne."Eredeti" orosznak mondták.smile cursingsmile cursing

Nincs profilkép
#22113 Laci 12045
2013-02-04 22:20:06

Válasz #22110. hozzászólásra

Ha kell itt is kicserélik a fészkeket lengyel alkatrészeket használnak éves szinten elég sokat csináltatok velük és még soha nem volt gond az anyag minöséggel. fészekcserével 45000ftsmile whistlingsmile whistling

#22112 rongyember
2013-02-04 22:19:05

Válasz #22110. hozzászólásra

mennyi pénzért és mennyivel "tartósabb"?

Nincs profilkép
#22111 Laci 12045
2013-02-04 22:17:44

Válasz #22109. hozzászólásra

laci300 voltam csak átirtam a nevet és az avatár képem.smile thumbupcool

#22110 röfik
2013-02-04 22:17:13

Válasz #22109. hozzászólásra
Itt kimarják a szelepfészket és kemény anyagbol ültetnek bele ujat, svéd szelepeket épitenek bele.smile whistling

Nincs profilkép
#22109 Laci 12045
2013-02-04 22:05:06

Válasz #22079. hozzászólásra

szia,felénk van egy gépmühely aki tényleg profi munkát végez és csak 35 ezret kér a sikolás,vezetö,szelep csere+szelepszár szimering.smile thumbupcool

#22108 PBandi
2013-02-04 20:09:48

Válasz #22102. hozzászólásra

Ha sűrűbb lenne az olaj akkor erőteljesebb lenne a rásegítés elvileg de lehet százféle baja.

#22107 medikus
2013-02-04 19:47:51

Keresek egy orbit szakértőt!!!

#22106 ATIS78
2013-02-04 19:38:52

Válasz #22105. hozzászólásra

De hogy nyugodtak legyetek a 1221-esekében sincs másképp
ugyan az a bele.. csak szélesebb 2*50 mm-el...
magyarúl a bordás féltengelyek hosszabbak

#22105 röfik
2013-02-04 19:36:31

Válasz #22104. hozzászólásra

De az eleje maradt olyan mint a 82-é.smile cursingsmile cursingsmile cursing

#22104 mtz1221
2013-02-04 19:30:12

Válasz #22101. hozzászólásra
és különbözik a 82-esétöl valamivel,erösebbet tetteksmile confused

#22103 röfik
2013-02-04 19:27:06

Válasz #22101. hozzászólásra

Sajnos nem elöször van mütéten az eleje.Itt a forumon már kielemeztük hogy hogy kéne megcsinálni hézagolni jobbra balra stb.Meg anyagminöség is kérdéses.smile confusedsmile confusedsmile confused

#22102 Rönó
2013-02-04 19:03:54

Válasz #22099. hozzászólásra

Nem orbitos hanem a gyári. Egyébként némi melegedés után fordul, csak nehezebben mint enyhébb időben. Aggódni nem aggódom csak csupán a "tudományos kíváncsiság" hajt, tekintve azt a tényt hogy baromira kezdő MTZ-s vagyok.
Üdv: Rönó

#22101 ATIS78
2013-02-04 18:48:37

Válasz #22100. hozzászólásra

Majd a 1025-ös difijét itt kielemezhetnéd nekem..nem olyan régen volt részem egynek a belsejét megismernem...
avatarom 1025-ös difi...

#22100 röfik
2013-02-04 18:45:58

Válasz #22086. hozzászólásra

Fasza melo.Mi csak magunknak javitunk.Tavaly télen 2 mtz motort generáloztunk.Most ha javul az idö lessz egy elsö difi javitás hátso difizár 1025 mtz-én meg fék.550-esen meg hengerfej leszerelés és meglátjuk hogy milyen a bele.Bele pufog a levegöszüröbe.4 éve kapott uj hengerfejet.Meg a szokásos tavaszi felkészités,ja meg egy potkocsi müszaki.Sajnos nincs a mühely téliesitve igy nem nagy kedv van szerelni.smile helpsmiliesmile helpsmilie

Nincs profilkép
#22099 VDénes
2013-02-04 18:37:00

Válasz #22098. hozzászólásra

Ha nem orbitos én nem foglalkoznék vele.
Ha a hagyományos és menet közben se működik akkor kezdenék neki. Amúgy álló helyzetben nem kell azt tekergetni smile lolsmile lol
Komolyan, ha menet közben fordul akkor nincs gond. (szerintem) vagyis nem éri meg küszködni vele, mert sokba lesz

#22098 Rönó
2013-02-04 18:29:19

Sziasztok!
4 hónap után ma beindítottam a kisfülkés 50-es mtz-met. Meglepően könnyen beindult...! Viszont az fura volt,illetve aggodalomra ad okot hogy a szervó eleinte nem működött. 3-4 perc után már kezdett életre kelni. KB. 10 percet pöfögött de nem volt tökéletes a kormány..
Lehet hogy nagyon besűrűsödött a téltől az olaj? Vagy esetleg más baj lehet? Mi a véleményetek?
Üdv: Rönó

#22097 jano32
2013-02-04 18:28:13

Üdv. egy Mtz 80 a vízpumpáját hogy a legkönnyebb ki cserélni, ha tud valaki akkor, írjon köszönöm előre is .smile confused

Nincs profilkép
#22096 VDénes
2013-02-04 18:14:23

Válasz #22094. hozzászólásra

A lapátok szöge és hossza a szóráskép egyenletességét befolyásolja. Mennyire homogén.
De a mindkét oldalra szórást a furatokkal lehet. Nekem itthon gyártott van és azon 3 is van, igaz egyszerre csak 2 van használva rajta és 5 lapátos.

#22095 mtz1221
2013-02-04 18:01:34

Válasz #22094. hozzászólásra
az hogy figyeld meg a baloldaliból dobb jobra a melette levöböl hátra nincs amiböl balra dobna,a lapátok nekem ugyáltak hogy kettö kinyitva kettö becsukva amenyire a slicc engedte,igy egyenletesebben szórt

#22094 Antesz
2013-02-04 17:58:03

egy tárcsás.
de hol a baj?
a lapátok állitásával mi fog történni változni?

#22093 mtz1221
2013-02-04 17:54:43

Válasz #22092. hozzászólásra
ott a baj,én vágtam mégegy lukat a baloldalival szemben,és akkor szebben szórt nmint most a kétárcsás szögletes

#22092 Antesz
2013-02-04 17:45:36

2db max 5cmre egymástól

#22091 Gabesz2
2013-02-04 17:43:40

Válasz #22089. hozzászólásra

ha két nyílás van a tiéden is, akkor mind a kettőt meg kell nyitni.
Amelyikkel mindkét irányba dob azt megnyitod és a másikat csak annyira, hogy egyformán dobjon balra és jobbra is.

Nincs profilkép
#22090 VDénes
2013-02-04 17:43:09

Válasz #22089. hozzászólásra

Hány kifolyó nyílás van rajta?

#22089 Antesz
2013-02-04 17:02:38

akkor ha nézzük a nyílást akkor a kardánhoz közelebbivel lehet a baj?
nem a lapátok szöge a baj?

#22088 Gabesz2
2013-02-04 16:57:26

Válasz #22087. hozzászólásra

A nyílás a probléma. Két nyílással jobban belehet szabályozni. A második nyílás általában azért van, hogy lehessen vele csak egyik oldalra szórni.smile confused

#22087 Antesz
2013-02-04 16:52:13

helló,
inkább itt kérdezem hátha többen megfordultok.
mért van az hogy a tölcséres műtrágyaszóró balra több sort szór be mint jobbra?
oldalt van a sónak a nyílás s nem az alján.
a lapáttal van a baj vagy mivel?

#22086 ATIS78
2013-02-04 16:45:46

Válasz #22079. hozzászólásra

Ma reggel kezdtem hozzá egyhez a melóhelyen...144+fa volt az anyag és nincs benne főtengely meg vezérmű és adagoló cucc sem...
plusz van egy lendítő kerék ami maga 38+fa

#22085 gjoni
2013-02-04 14:01:21

Válasz #22084. hozzászólásra

Az biztos haver ,nem volt első hajtás csak ennyi volt a probléma.Kajtattam utána sokat ,hogy lehetett volna megoldani sokkal nehezebb ,mint az mtz elejét megcsinálni!smile cowboy

Nincs profilkép
#22084 VDénes
2013-02-04 13:23:29

Válasz #22083. hozzászólásra

Ez nagyon jó állapotban volt!
De akkor miért adtad el? smile huh

#22083 gjoni
2013-02-04 13:18:13

Válasz #22080. hozzászólásra
Nem arról beszélve fogyasztásban is nagyon jó!smile cowboyAz én gépem így nézett ki!

#22082 gjoni
2013-02-04 13:00:27

Válasz #22080. hozzászólásra
Nekem volt olyan erős ,mint a bivaly a vetéshez is tökéletes a kardánja is jobb nem szalagos sose cseréltem benne semmit 12 év után kuplungoztam ennyi.smile thumbupcool

#22081 röfik
2013-02-04 12:45:27

Válasz #22080. hozzászólásra

A régi árokások ilyen alapon voltak.Elég ritka szerkezetek már.

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Támogatott tartalom
Ne maradjon le, hamarosan lezárul a Kisüzem pályázat!
Ne maradjon le, hamarosan lezárul a Kisüzem pályázat!
Akár 10 millió forint vissza nem térítendő támogatás is igényelhető.
Hirdetés
Jól teljesít a színosztályozógép a gyakorlatban
Jól teljesít a színosztályozógép a gyakorlatban
A terménnyel azonos színű és méretű ágakat, fadarabokat kellett eltávolítani.
Liaz 18.33 4x4 kcr 6000
Liaz 18.33 4x4 kcr 6000

2.300.000 Ft

Szőlő eladó
Szőlő eladó

1.500.000 Ft

Egyengető vastagoló kombinált gyalugép
Egyengető vastagoló kombinált gyalugép

185.000 Ft

Éves mínősítésű törzskönyves kosok
Éves mínősítésű törzskönyves kosok

300.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]