Gázolaj árak 647 Ft Benzin árak 628 Ft EUR 413.74 Ft USD 401.45 Ft CHF 440.33 Ft GBP 493.83 Ft

Fórum

MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus!

Létrehozta: , 2008-12-14 20:41:19

Kedvencekhez Segítség

91212 hozzászólás
#13562 MTZ1025.3
2012-02-25 20:57:53

Válasz #13537. hozzászólásra

920.3asról nem gondolkodtál?

#13559 Diesel Tibor
2012-02-25 19:34:43

Válasz #13558. hozzászólásra

Akkor mikor jössz az alkatrészekkel???smile cowboy

#13558 ATIS78
2012-02-25 19:26:52

Válasz #13557. hozzászólásra

nekem mindegy....smile biggrin
Végül is a tiéd...smile thumbupcool

#13557 Diesel Tibor
2012-02-25 19:25:58

Válasz #13556. hozzászólásra

Jó ,a sebváltót azt fen hagyhatom a helyén, kuplung házat meg kiteszem a betonra ,így megfelel.smile sweatdrop

#13556 ATIS78
2012-02-25 19:19:29

Válasz #13555. hozzászólásra

még a kuplungházat is szétdobhatnád....mert ott is köll némi tengelyt meg miegymást cserélni...smile biggrin
kelet agró gyorsító szett ha nem hiszed...nézd meg nem csak két fogker csere az egész...smile biggrin

#13555 Diesel Tibor
2012-02-25 19:16:40

Válasz #13552. hozzászólásra

Mondjad mikor jössz és ÉN akkorra szét húzom a trakit Te csak kicseréled a fogaskerekeket 1 óra hossza és mehetsz haza .A lány nincs itthon ,így csak fizetés nélkül tudsz megszökni.smile biggrin

Nincs profilkép
#13554 öcsisajt
2012-02-25 19:14:39

Válasz #13536. hozzászólásra

Tisztelt kolléga!

A centrifugál szűrőt nem az a lapát forgatja amire te gondolsz. A szűrő fúvókája belül van a tengelyen ami csak akkor látszik, ha teljesen szétszeded.
A felső furaton ahol a lapát van ott áramlik ki az olaj a szűrőből.

#13553 ATIS78
2012-02-25 19:13:10

Válasz #13551. hozzászólásra

Most beletrafált a kolléga úr....smile thumbupcool

#13552 ATIS78
2012-02-25 19:12:27

Válasz #13550. hozzászólásra

Drága lennék én néked....smile biggrin

Még megszoknék fizetés előtt a menyecskével....smile biggrin

#13551 Czanik Sanyi
2012-02-25 19:11:55

Válasz #13549. hozzászólásra

Hú,smile biggrin az avatar a segédszerelő?smile confusedsmile rolleyes

#13550 Diesel Tibor
2012-02-25 19:11:28

Válasz #13549. hozzászólásra

Hozd az alkatrészeket és cseréld ki.Na mikor jössz???????smile confused

#13548 Diesel Tibor
2012-02-25 19:07:48

Válasz #13547. hozzászólásra

Az 10év múlva lenne esedékes.smile scaredsmile nononosmile biggrin

#13547 ATIS78
2012-02-25 19:03:49

Válasz #13546. hozzászólásra

mindenesetre én csak akkor cserélném ki a gyorsító részt meg a nyeles tengelyt meg a nyomaték növelő fog kereket ha amúgy is meg kellene már bontani...smile whistling

addig had menjen úgy ahogy van....smile thumbupcool

#13546 Diesel Tibor
2012-02-25 19:00:02

Válasz #13545. hozzászólásra

Már 2200-öt pörög és ezt már ÉN is sokallom,de örökké beelőzi az unoka testvére a 892-sel és egy kicsit bosszantja.És ez leadja kisfordulaton is az erőt mert pörkins meg 100ló.smile cowboysmile thumbupcool

#13545 ATIS78
2012-02-25 18:53:49

Válasz #13544. hozzászólásra

adjak egy tízes kulcsot...smile whistling

#13544 Diesel Tibor
2012-02-25 18:52:08

Válasz #13543. hozzászólásra

Töröm a fejem,hogy az amobilon is ki kellene cserélni ezt a fogaskereket csak 36-ot megy fúl gázon ,a fiam zavargálja és azt mondja ,hogy lassú.

#13543 ATIS78
2012-02-25 18:39:30

Válasz #13540. hozzászólásra

túdom 5 fog az eltérés....cseréltem párat már...

#13542 Szeni
2012-02-25 18:39:03

Válasz #13532. hozzászólásra

ÓÓÓÓÓÓ a fffene!!!!Lelőttem előled a megoldást smile hammersmile hammersmile hammersmile hammersmile hammer. Na majd legközelebb. smile lolsmile lolsmile lolsmile lol

#13541 Szeni
2012-02-25 18:37:44

Válasz #13536. hozzászólásra

Az előtted lévő furat enyhén balra lövi az olajat,a lemez meg közvetlen mögötte van, de nem benne az olajsugárban! Mögötte!

#13540 Diesel Tibor
2012-02-25 18:36:55

Válasz #13539. hozzászólásra

Ennek a váltója olyan mint a többi ,attól a kis eltéréstől ami a váltó és a kuplung között lévő fogaskereket kicserélték így a felező kapcsoló nem felez hanem gyorsít,nem tudom érthető vagyok-e??smile cowboy

#13539 ATIS78
2012-02-25 18:28:08

Válasz #13538. hozzászólásra

mert nem ismered a derekát belülről....ezért nincs benne nyomaték csak fordulaton....
fogaskerék fogszámai mások és így védte a motort a ruszki a tulterheléstőőőőőőől...smile biggrin

#13538 Diesel Tibor
2012-02-25 18:26:06

Válasz #13537. hozzászólásra

Nem tudom ,hogy miben számítana ,hogy eu:1-es vagy 2-es .smile confusedNekem egy bajom van ezzel a 892-essel ,1500fordulat alatt nincs nyomaték a motorba smile nonono,de felette már leadja az erőt.

#13537 fexco
2012-02-25 18:18:40

Válasz #13535. hozzászólásra
oké köszi!!ha minden igaz hétfőn megnézünk egy új 892-est.szerintem ez a 892-es az egyik legjobb mtz.gyors,erős...azt nem tudom,a 820.4-be euro2 motor van,a892-be euro1.szerinted ez számit?

Nincs profilkép
#13536 Salas
2012-02-25 18:14:08

Tisztelt Kollegák,
A centrifugál szűrőben lévő lapátkeréknek egyes kerekeinek milyen pozícióban vagy távolságban kell lennie az adott furathoz ahonnan az olaj jön?
Jól gondolom e hogy az olajnak el kell találnia a lápátot ahhoz hogy forgatni tudja a szűrőt?
Köszönöm

#13535 Diesel Tibor
2012-02-25 18:10:55

Válasz #13519. hozzászólásra

Közel 6000üó van benne ,mióta megvan 50-el megy folyamatosan ,motor, váltó -még nem volt bontva,,,,,,viszont minden más már igensmile biggrin,,,,,,bírja ezt a tempót smile thumbupcool

#13534 rilex
2012-02-25 15:02:57

Válasz #13533. hozzászólásra

Ez a legnagyobb gond ebben a topikban...smile whistlingsmile tonguesmile tonguesmile biggrin

#13533 Szeni
2012-02-25 14:29:55

Válasz #13532. hozzászólásra

Nem mutat az ÉHL mutatód smile hammersmile hammersmile hammersmile hammersmile hammer

#13531 Szeni
2012-02-25 13:54:57

Válasz #13521. hozzászólásra

Ha az egyszerű kérdéseket is a nagyok válaszolnák meg,akkor te mikor jutnál szóhoz??? smile lolsmile lolsmile lolsmile lolsmile lolsmile lol De ha követed az eseményeket, láthatod,h. akadnak itt olyan kérdések is,amin néha még a nagyok is ledifferálnak.

#13530 vénkabi
2012-02-25 13:16:49

Válasz #13521. hozzászólásra
Igen, lehet, hogy némelyik professzor már dedósnak tartja a most kezdők kérdéseit. De ha valaki traktor szerelésére adja a fejét, akkor kezdje az MTZ-vel. Egy abszolut mechanikus szerkezet, minden látható. Egy dologra azonban ügyelni kell, bizonyos esetekben a mérettartás, hézagolással elengedhetetlen mert különben gyorsan annyi neki. Az egyszerűség alól a hidraulika kivétel!

#13529 vénkabi
2012-02-25 13:09:47

Válasz #13513. hozzászólásra
Amit a 13520 hsz-ben leírt az tökéletes kimerítő. A dolgod akkor egyszerűbb ha a kéziféknek nincsen külön fékszerkezete, hanem a lábféket rögzíti. Ezt onnan tudod meg, hogy megnézed, hogy a kézifékkartól megy-e rudazat a fékdob felé, vagy a kézifékkar a fülke jobb oldala alatt nézve a lenyomott lábfék rudazatát rögzíti. Arra tényleg nagyon ügyelj ha kiszeded a fékszerkezetet, hogy azt ne szedd szét, ha nem akarsz ügyességi legót játszani!

Nincs profilkép
#13528 Salas
2012-02-25 13:09:39

Válasz #13526. hozzászólásra
Köszönöm,
Ez esetben amelyiken körbefut a peremezés abba 1,5 liter kell. (Hátha másnak is jóljön.)

Nincs profilkép
#13527 enzsoltika
2012-02-25 13:08:21

Válasz #13524. hozzászólásra

Lehet hogy hülyeséget mondok én sem vagyok teljesen tisztába vele, de ha jól tudom akkor: két munkahenger emel ami nagyobb emelési tömeget tesz lehetővé, erősített karok is tartoznak hozzá. Illetve más az automata vonófej (Acv)felfogatása is. Más különbséget nem tudok.

Nincs profilkép
#13526 enzsoltika
2012-02-25 13:01:10

Válasz #13525. hozzászólásra

Mindegyik meg van jelölve vagy körbefut a csík vagy csak egy pár cmeres, de igen addig kell tölteni MTz típustól függ hogy mennyi megy bele kisebbekbe kevesebb 1025-felfelé több. Olajból első osztályú a traktorban használt motorolaj általában 15W40es.

Nincs profilkép
#13525 Salas
2012-02-25 12:53:58

Tisztelt Kollegák,
Mennyi olaj kell a levegőszűrő tányérjába? (Jól gondolom hogy a tányér oldalán lévő körbefutó perem a szintjelző?)
Köszi,

Nincs profilkép
#13524 Pista1234
2012-02-25 11:55:18

látom itt apróban hogy az új mtzket monoblokkal hirdetik. ez pontosan milyen változást jelent még azon kívűl hogy 2 munkahanger van berakva?

Nincs profilkép
#13523 enzsoltika
2012-02-24 23:24:12

Válasz #13522. hozzászólásra

Teljes mértékben igazad van. Én is erre törexem, ha tudok próbálok segíteni mert még nekem is jól jöhet ha más tud segíteni!

Nincs profilkép
#13522 Matthyas
2012-02-24 23:06:09

Válasz #13521. hozzászólásra
Az MTZ egy régi konstrukcio, nem nehéz megismerni. Csak annak aki ma kezdi. Ez a topic nekik irodott szerintem. És őket KÉNE segíteni. Mert kérdés mindig van.

Nincs profilkép
#13521 Matthyas
2012-02-24 23:01:08

Válasz #13520. hozzászólásra
Ez így nagyon jó! Segitünk egymásnak, csak az a furcsa, hogy aki a legnagyobb szerónak vallja magát, az nem segít az egyszerű kérdéseken.

Nincs profilkép
#13520 enzsoltika
2012-02-24 21:34:18

Válasz #13513. hozzászólásra

Igazuk van az előttem szólóknak ha nem vagy otthon a szerelési kérdésekben akkor szólj egy embernek hogy annyit segítsen Neked hogy beül és elkezdi taposni a féket Te meg kint megkeresed hogy mi mit csinál. Hátul a féltengelyek előtt van egy majdnem kerek holmi. Az MTZ féke mechanikus értelem szerűen amelyik oldal nem fog jól azon az oldalon kell állítani ha még lehet. Jobb oldalt van kívül a kézifék belül a lábfék, bal oldalt van kívül a difi alatta a baloldali lábfék. Ha megvan a rudazat akkor a kontraanyát fel kell lazítani és a csavaron beljebb kell állítani egy fél vagy teljes fordulatot. Utána meg kell próbálni hogy jó-e ha nem akkor addig kell ráállítani amíg nem lesz jó. Ha már teljesen behajtottad és még mindig nem az igazi vagy nem jó akkor le kell venni a féket. A tiéden ha jól tudom akkor a lábféknél 2 ferrodoros tárcsa van mindkét oldalt + jobboldalon a kéziféknek is van 1-2 nem tudom. Ha kivetted és olajos akkor ki kell cserélni a szimeringeket és a gyűrűket, gyűrűk belul vannak a fogaskerék tengelyben akkor látod őket ha kihúzod a féktengelyt. Ha kicserélted őket akkor utána meg kell nézni hogy a tárcsák milyen állapotban vannak ha nem jó akkor csere ha jó akkor csak féktisztító meg smirgli papír. Utána nézd meg a dobokat is hogy nem e kopottak vagy repedezettek. Ezek után féktisztítóval ki kell nyomni a nyomólapok között rést is. a nyomólapokat ne szedd szét ha jót akarsz! ha jó elég a féktisztító ha nem akkor csere. Összeszerelés fordított sorrendben. aztán további jó fékezést!

#13519 fexco
2012-02-24 20:33:49

Válasz #13486. hozzászólásra
nálam amikor lepadlozom a 892-est,40,5-öt mutat az órája,akkor is figyelni kell,nem lehet hadonászni nagyon a kormánnyal...nekem még gyári a beállitás,(1850-et pörög)lehet majd felengedem 2100-2200ra.te sokat pörgeted ilyen nagy sebességgel?csak hogy mi a véleményed,hogy tartosan birgya-e a válto meg a difi?köszi TIBIKE

Nincs profilkép
#13518 Matthyas
2012-02-24 19:14:33

Válasz #13513. hozzászólásra
Ha nincs probléma, akkor csak rá kell állítani. Ha már teljesen rá van állítva és úgy sem működik, akkor kell belebonyolódni és megnézni, hogy a féktárcsák kopottak e vagy már maga a szerkezet és a fékdob is elhasználódott. Érdemes fék javításkor a kint lévő fékdobba belerakni a féktárcsákat és a szerkezetet, hogy mennyire esik bele.

#13517 vénkabi
2012-02-24 18:54:41

Válasz #13513. hozzászólásra
Eddig fogta mind a kettőt? Melyiket nem fogja? Mi történt azóta, mikor utoljára fogta?
Ha semmi esemény nem volt akkor vagy korábban vagy nem vetted észre a hibát, és utána kell állítani. ha az sem segít akkor célszerű mindkét oldalon cserélni a kopott alkatrészt. Vagy ferrodolos tárcsa, vagy a szerkezet.

#13516 vénkabi
2012-02-24 18:48:59

Válasz #13515. hozzászólásra
Vagy összekapcsolva taposni a kettőt!

Nincs profilkép
#13515 geryke89
2012-02-24 18:41:07

Válasz #13514. hozzászólásra

Vagy taposni kéne mind a két pedált.

#13514 Maszek Zs
2012-02-24 18:32:40

Vagy olajos és meg csúszik vagy állítási probléma

Nincs profilkép
#13513 dancsi011
2012-02-24 18:25:01

szavasztok!!

Azt szeretném ismét megtudni tőletek,hogy az mtz80 kisfülkés a fék miért csak az egyik kereket fogja a másikat meg nem...Mi lehet a baj??smile confused

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Meglepő eredményt hozott az európai gazdák között végzett felmérés?
Meglepő eredményt hozott az európai gazdák között végzett felmérés?
Többek között arról kérdezték őket, mennyire elégedettek a pénzügyi támogatás...
Michael Horsch: A következő hat hónapban kilőnek a terményárak
Michael Horsch: A következő hat hónapban kilőnek a terményárak
A Horsch alapító tulajdonosának véleményét kérdeztük több témában.
Horsch Terrano 3FX
Horsch Terrano 3FX

5.050.000 Ft

GENIE GS-2669RT - 10 m,  4x4,  dízel
GENIE GS-2669RT - 10 m, 4x4, dízel

13.900 EUR

Komatsu PC210LC-10M0 / 2023 / 6 üzemóra / Lízing 20%-tól
Komatsu PC210LC-10M0 / 2023 / 6 üzemóra...

115.900 EUR

Massey Ferguson MF 152 Mp
Massey Ferguson MF 152 Mp

1.650.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]