Gázolaj árak 639 Ft Benzin árak 631 Ft EUR 403.39 Ft USD 390.78 Ft CHF 427.9 Ft GBP 484.5 Ft

Fórum

MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus!

Létrehozta: , 2008-12-14 20:41:19

Kedvencekhez Segítség

91789 hozzászólás
#10039 jozef19
2011-12-07 22:48:59

Válasz #10038. hozzászólásra

Nem,3-4 éve ilyet akartam venni onnan a kép

#10038 dárk
2011-12-07 22:47:28

Válasz #10036. hozzászólásra

Ez a te kombájnod?

#10037 dárk
2011-12-07 22:46:13

Válasz #10036. hozzászólásra

Már mindenki gerjed!
Érdemes volt beírnom.

#10036 jozef19
2011-12-07 22:44:41

Néha csak begerjed az a generátor gerjesztés nélkül is ahogy látom...

#10035 dárk
2011-12-07 22:30:59

Válasz #10034. hozzászólásra

A víz mindig alulmarad.
ha már csak minimális van benne kb fél liter szerintem az egy napi állás után a leeresztőn is kifolyik.
tesz be mikor elment a semmi közepén az olaj akkor vizet töltötünk a patakból hogy be birlyunk menni vele ha nem volt patak akkor leakasztotuk az eszközt ha bírtuk azt gó

Nincs profilkép
#10034 dobó+
2011-12-07 22:23:45

Válasz #10032. hozzászólásra

Na sikerült beillesztenem a generátor téma részemről lezárva!:-)
A hidraulikába merüljünk bele !:_)
Na szóval a vizet levettük a rendszerből amennyire tudtuk szétszedtük a csöveket és kifolyattuk a vizet !
A munkahengerből is kinyomtuk amennyire lehetett de a vezérműtömbben még biztos maradt valamennyi.
Most arra várunk jöjjön egy keményebb fagy akkor a vizes olajat kirakjuk az udvar közepére és megfagyasszuk benne a vizet aztán leöntjük róla az olajat legalább is ez a terv.
A gépben a 2-3 olajcserét sajnos nem fogjuk meguszni az már most látszik mert ha marad víz a rendszerben az pont a munkahenger és szivattyú környékén ülepszik le .

Nincs profilkép
#10033 dobó+
2011-12-07 22:16:24

Válasz #10031. hozzászólásra

A zsiguli .hu-n van kézzelfogható bizonyíték a lada szamara generátort kell keresni a műszaki írásoknál ha valakit érdekel! Sajnos nem sikerült a link.zsiga

#10032 dárk
2011-12-07 22:16:11

Válasz #10030. hozzászólásra

Mi ez a csavarhúzó dolog?

Nincs profilkép
#10031 dobó+
2011-12-07 22:12:46

Válasz #10020. hozzászólásra

Remélem sikerült beillesztenem még soha nem csináltam ilyet.
A piros részre koncentrálj és az alatta lévő sorra!
Nem oktatás !
Ez a fórum azért van hogy a problémákra megoldést találjunk és ez többnyire sikerül is !

Nincs profilkép
#10030 Lala5995
2011-12-07 22:10:10

Válasz #10029. hozzászólásra

Ha kell további segítség, keress meg! +Egy csavarhúzó hasznos lehet!

#10028 dárk
2011-12-07 22:05:28

Én egyszer csináltam egy 50 est annak csak a vezértömbjét nyomta szét,3x kellet benne olajat cserélnem mire csak olaj jott a víz helyett.Idén fagyott szét?nem is voltak akkora -ok még!

Nincs profilkép
#10027 Lala5995
2011-12-07 22:02:06

Válasz #10025. hozzászólásra

Meg van az ábra? Amit küldtem(azon a weboldalon)

Nincs profilkép
#10026 Lala5995
2011-12-07 22:00:39

Válasz #10025. hozzászólásra

Ennél a gépnél? Ha víz volt benne, akkor a csövekben, munkahengerben, vezérlőtömbben is az volt! Onnét egy olajcserével nem jön ki!

#10025 dárk
2011-12-07 21:58:50

Válasz #10021. hozzászólásra
ezt már én is megcsináltam

Nincs profilkép
#10024 Lala5995
2011-12-07 21:57:19

Válasz #10021. hozzászólásra

De ott az egész rendszerben emulzió volt!

#10023 dárk
2011-12-07 21:56:31

Válasz #10018. hozzászólásra

Ez jó lesz,már legalább látom hogy miről van szó.

Nincs profilkép
#10022 Lala5995
2011-12-07 21:55:58

Válasz #10017. hozzászólásra

MTZ-n is gerjed akkumulátor nélkül. De egy gond lehet: az izzók kiégnek! Ezért a ventilátor használata a megoldás.Téeszben volt olyan, hogy akku nélkül dolgozott a traktor. Mert az akkumulátoros szabin volt. kiégtek az izzók!

Nincs profilkép
#10021 dobó+
2011-12-07 21:54:59

Válasz #10008. hozzászólásra

A minap cseréltem a haverék mtz-jén olajszivattyút lecserélés után sem volt jó a hidraulika!:-)
Aztán észrevettem hogy a régi szivattyú szét van repedve !
A jég sajnos szétrepesztette !
Kiolvasztottuk perzselővel a hidraulika tartályban lévő vízes olajat és leeresztettük mindet.
20-ból 10 liter víz volt!
Olajcsere után megjavult minden!:-)
Ezt csak úgy okulásként írom!:-)

#10020 Gabesz2
2011-12-07 21:54:17

Válasz #10017. hozzászólásra

Ladánál mi köze van a visszajelző lámpának a gerjesztéshez? Csillagpont vezérli a relét.

Nincs profilkép
#10019 Lala5995
2011-12-07 21:53:02

Válasz #10016. hozzászólásra

Van a gépészetnél használt is! Nem kell háziorvos. De egy hosszú nyelű csavarhúzó is segít! Sokan ismerik a módszert!

Nincs profilkép
#10018 Lala5995
2011-12-07 21:50:27

Válasz #10017. hozzászólásra

http://agrotechtorg.ru/ware/800/800-33.JPG
Ha nem segít, keress!

Nincs profilkép
#10017 dobó+
2011-12-07 21:49:14

Válasz #10003. hozzászólásra
Próbáld ki ha van rá módod próbapadon hogy a lada generátor feszszabályzóval bekötve töltésjelző lámpa nélkül felgerjed !
Ennek az a trükje hogy a generátort fel kell pörgetni 3000-es fordulat fölé akkor felgerjed és termel teljesen a motor leállításáig.
Nekünk évekig így működött egy stabilmotor generátora amit indítás után egyszer megbőgettünk és töltött leállításig.
De pár éve rászereltünk egy 4 wattos visszajelző izzót egy relével és így már nem kell hidegen felpörgetni a motort így már alapjáraton felgerjed.
Vagy másik példa a 2-es golf amiket fel kell bőgetni indítás után mert a műszerfalon a visszajelző izzó helyett csak led van aminek kicsi az árama a forgórész gerjesztéséhez.
Szóval ha tetszik ha nem a váltakozóáramú gépjármű generátor képes felgerjedni a forgórész vasmagáltal tárolt remanens mágnesességtől.

Mtz-n lehet nem lehet elérni ezt a fordulatot mert a röpsújos szabályzó nem engedi az adagolóban.

#10016 dárk
2011-12-07 21:48:53

Válasz #10015. hozzászólásra

Jó majd szólók a háziorvosnak hogy hallgassa meg.
De most komolyan,ki kell szedni a h tartályt a javításhoz?

Nincs profilkép
#10015 Lala5995
2011-12-07 21:44:28

Válasz #10013. hozzászólásra

Igen, erre gondoltam én is. Ha ez a hiba, kis terhelésen( hidraulika) Morog a csapágy. Nagyobb fordulaton is lesz hang. Sztetoszkóp használata segítene.

#10014 dárk
2011-12-07 21:42:14

Válasz #10013. hozzászólásra

És ezt hogy tudhatom meg?
mármint úgy értem hogy az egész hidraulika tartályt szét kell szednem?
Nincs valakinek valami szerelési útmutatója?

Nincs profilkép
#10013 DREDD
2011-12-07 21:34:19

Válasz #10008. hozzászólásra
Valószinű a közvetitő fogaskerék csapágyai mentek tönkre.

#10012 dárk
2011-12-07 21:32:38

Válasz #10011. hozzászólásra

olaj van mindenhol elegendő.
én is valami csapágyra gondolok.

Nincs profilkép
#10011 Lala5995
2011-12-07 21:30:41

Válasz #10010. hozzászólásra

Váltóban elegendő olaj van?
A szivattyút hajtó csapágy is adhatja. A kapcsolókar, villa feszülése miatt is lehet. Van több lehetséges ok.

#10010 dárk
2011-12-07 21:16:36

Válasz #10009. hozzászólásra

Hidegen és melegen is csinálja,én se szoktam kikapcsolni csak megpróbáltam hogy úgy ad e hangot.
Halgattam több mtzt azokon nem hallatszik.
nem olajhang hanem valamilyen fémes hang ez.

Nincs profilkép
#10009 Lala5995
2011-12-07 21:07:22

Válasz #10008. hozzászólásra

Valószínű akkor ciripel, mikor hideg az olaj. Mi ritkán kapcsoljuk ki a szivattyút. Hidraulikát majd mindig használni kell. A hangot más is adhatja, de inkább az olaj lesz.

#10008 dárk
2011-12-07 21:04:07

Na jó ne generátorozzatok tovább.
Van nekem ügye a 80 as mtz m,ha bekapcsolom a hidraulikát
(a fülkén kívül)akkor valami elkezd ciripelni és nem a tücsök.
Olyan mindha a motorháztető kis zárpöcökje csinálná a hangot,de nem az mert mikor kikapcsolom a hidraulikát
akkor elhalgat.
Olajszivattyúra gondolok,vagy a kapcsolórudazatra.
Kinek mi a véleménye?
A hidraulika működik rendesen.

#10007 dárk
2011-12-07 20:53:43

Látom megadtam tegnap egész hétre a témát.
Adjak újat?

#10006 Gabesz2
2011-12-07 20:41:40

Válasz #10003. hozzászólásra

smile confusedA generátor nem szokott a remanens mágnesességtől (vissza maradó)gerjedni,de ki tudja lehet,hogy valamelyik szovjet képes erre. Próba padon kellene megnézni.(ha ő tapasztalta ???)
Azt írod,hogy " gen. által leadott villamos teljesítmény állandó maradjon, ezért visszaesik a fesz"
Tehát a maximális teljesítményt nem lépi túl és ezért a töltőáram növekedésével csökken a feszültség, de kis töltőáram estén a maximális teljesítmény alatt tartja a 14,4 voltot.

#10005 csoppika
2011-12-07 20:23:41

Válasz #10002. hozzászólásra
En biztosan nem fogom atalakittatni silany ukran cuccokkal. Mar jopar eve ossze van allitva, meg a bekebeli ruszki cuccokbol... Van benne kb 5 uzemora. Ha a 80-asban beszarik a valto, akkor ez megy bele... Csak most mar kellene egy kort huznom az oreg 50-est az udvaron, hogy osszekenje a belsejet olajjal.

#10004 gazda001
2011-12-07 19:54:55

Válasz #10003. hozzászólásra

dehogy medikus, BENIMOKUS-nak van igaza bocs benimokussmile blushing

#10003 gazda001
2011-12-07 19:51:59

Válasz #9993. hozzászólásra

Tudod a villamos teljesítményt felénk úgy számolják hogy I*U, namármost ha a generátoron nincs terhelés, akkor a 14,4 V úgynevezett űresjárati feszültség lesz, a szabályzó itt megálj parancsol a gerjesztésnek mert különben fölé fut a megengedhető fesz- nek, hogy miért 14,4??? Elárulom: 14,4 V / 6 = 2,4 V ennyi a töltött akku cella névleges üresjárati feszültsége. Namármost ha a generátort megterheled, magyarul terhelőáramot veszel le a fázistekercsekről akkor hogy a gen. által leadott villamos teljesítmény állandó maradjon, ezért visszaesik a fesz, magyarul egy töltetlen akku esetén ha mondjuk 20-30 A-al tölt akkor biztos hogy 13-13,5 V-nál nem lehet több üzemi feszt mérni. MEDIKUSNAK van igaza, Va egy olyan érzésem hogy te nem készültél mára, leülheszt, évismétlés!!!!!! smile lolsmile lolsmile lol Ja ne szólj olyanba amihez nem érteszsmile pimpMéghogy a generátor remanecia miatt gerjedsmile lolsmile lol

#10002 ATIS78
2011-12-07 16:09:43

Válasz #10001. hozzászólásra

De nem nagy dolog átalakítani egy 50-es váltót 80-as ra!!
smile biggrin

#10001 ATIS78
2011-12-07 16:08:22

Válasz #9986. hozzászólásra

Az 50-es sebváltó szekrény és a 80as szekrény között a különbség csak az,hogy a hátsó híd csatlakozásánál nincs az 50-esbe benne két felső összefogató csavar furata meg!!
magyarul két csavarral kevesebb fogja!!
A belső alkatrészekben már jelentős különbségek vannak!!!
50es nél Fogszám eltérés,más kialakítású csapágyház tűgörgő helyett bronzpersely stb stb...smile biggrin

#10000 jozef19
2011-12-07 13:55:23

Válasz #9996. hozzászólásra

A generátor felétek inox?Biztos a Marsról irsz!

#9999 jozef19
2011-12-07 13:53:43

Válasz #9998. hozzászólásra

Na ugye,hogy ugye...

#9998 dárk
2011-12-07 12:49:44

Készen van működik azt hiszem.
Indítás után felmegy 14,5v ra és szépen lassan visszaáll 0 ra az óra,ha ráhúzom a villanyt akkor se megy 14 alá.
Átnéztem a vezetékeket mindenhol rendbe volt minden,Rámértem a diódákra hogy nem e zárlatos,nem volt az,Jött a f szabályzó ez volt a gond,vettem egy másikat
igaz ez nem állíthatós de legalább működik.
Köszönöm nektek ti csináltátok meg!!!!smile thumbupsmile thumbup

Nincs profilkép
#9997 Lala5995
2011-12-07 11:37:55

A generátor gyártó! (Csebokszári)
http://elektrom.ru/doc/show/2/zero/

#9996 gazda001
2011-12-07 09:37:56

Válasz #9965. hozzászólásra

smile lolsmile lolsmile lolsmile lolsmile lolsmile lolsmile lolsmile lol Az a dinamó papa!!!!!! Abban van remanens mágnesesség, ti itt alapvető működéselméletekkel nem vagytok tisztában, de azért adjatok még néhány jó tanácsot hajrááááááásmile lolsmile lolsmile lolsmile lol

#9995 Claastra
2011-12-07 07:17:46

ez qrva jó topicsmile lolsmile lolsmile lolsmile lol

#9994 dárk
2011-12-07 06:28:46

Nagyon szépen köszönök mindenkinek minden segítséget.
Ma átnézek mindent,és majd megírom hogy mi volt.
Köszi mégegyszer.

#9993 jozef19
2011-12-07 00:33:48

Válasz #9991. hozzászólásra

Audimon van 120-as generátor 75-ös akku,voltmérö a müszerfalon.Motor beindulása után 1 másodperc múlva 14.4 volt van,leülhetsz egyes

#9992 Czanik Sanyi
2011-12-06 23:39:47

Válasz #9991. hozzászólásra

Caps Lock, még azt hiszik kiabálsz.smile confusedsmile lolsmile biggrin

#9991 benimokus
2011-12-06 23:31:31

Válasz #9990. hozzászólásra

IGEN ÉS MÉG ÍGY IS LESSZ EGY DARABIG ! HA TETSZIK, HA NEM

#9990 jozef19
2011-12-06 23:00:52

Válasz #9989. hozzászólásra

Igen ez igy volt 50 évvel ezelött...

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Nagy árat fizet a világ a dubaji csokoládé fő alapanyagáért
Hirdetés
A napraforgó tápanyagellátásának 8+1 fontos kitétele
A napraforgó tápanyagellátásának 8+1 fontos kitétele
A napraforgótáblák tápanyagtartalmát jobban figyelembe kell venni, ha nem...
Detk 115-ös szippantó eladó
Detk 115-ös szippantó eladó

1.500.000 Ft

4, 2-es Crosskill henger jó állapotban eladó
4, 2-es Crosskill henger jó állapotban...

800.000 Ft

Tiszafa,  babérmeggy,  korallberkenye,  leylandi ciprus,  hortenzia,  smaragd tuja
Tiszafa, babérmeggy, korallberkenye,...

1.300 Ft

Elado Un 053-1 Hon rakodó gép
Elado Un 053-1 Hon rakodó gép

2.200 EUR

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]