Gázolaj árak 639 Ft Benzin árak 631 Ft EUR 407 Ft USD 392 Ft CHF 433.28 Ft GBP 489.48 Ft

Fórum

MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus!

Létrehozta: , 2008-12-14 20:41:19

Kedvencekhez Segítség

91586 hozzászólás
#9536 .Man
2011-11-12 17:59:14

Válasz #9535. hozzászólásra

Levegős lehet inkább. Gondolom még csak víz van benne, vedd le a fülke aljánál a menetirány szerinti jobb oldalon a sarok csapot, húzd rá a slagot felfele menő csőre és azon keresztül nyomasd fel a rendszert hogy fent a radiátorokban is legyen víz. Nekünk így szokott működni. Utána fagyálló koncentrátumot rakunk bele hogy ne kelljen minden vizet leereszteni.

#9535 jasi
2011-11-12 17:16:58

Hali! olyan kérdésem lenne hozzátok hogy... ma raktam össze a fűtést az mtz-ben.
amí úgy néz ki, hogy fönt a radiátorom megvolt és a két lejövő cső. föltettem a vízpumpára és a hengerfejre a csövet de valamiért nem fordul meg a víz a radiátorban azaz nincs meg a keringésem
a visszatérőnél, vagyis a hengerfejnél van a csap, azt elzártam, a vízleengedő műanyag csapot megnyitottam
de mégsem jelentkezett a víz.. dugulás lehet a radiátorban vagy valami más lehet?
tipp?

#9534 csoppika
2011-11-12 00:16:03

Válasz #9529. hozzászólásra
Hali! Mar en is gondoltam, hogy megnezem azt a szurot, mert a hideg 2-2.8bar rol lemegy 1-1.8 barra 80 fokon. Viszont , mivel nem jo a termosztatom es meg csak 60 fokos a viz, a nyomas mar akkor is leesik. Tehat az olaj mar akkor is jol bemelegszik...

Nincs profilkép
#9533 Lala5995
2011-11-11 21:03:29

Válasz #9531. hozzászólásra

olyan szerrel, ami oldja. Például mosóbenzin. Gőzborotva is használható lenne, de akkor a mosás után maradhatna nedvesség a váltóban. Ami korróziót okoz. Sokan mosna így. Vízzel, pedig nem a legjobb megoldás. Szükség nagy úr! Ha a vízet választod, jól csepegjen le, majd bele az olaj( Ez a megoldás akkor lenne a jó, ha utána hamarosan váltóolajcsere lenne) Inkább a mosóbenzint, gázolajat, petróleumot használd! A folyadék ki tudjon folyni alul!

#9532 VTR-es
2011-11-11 20:49:07

Válasz #9529. hozzászólásra
De jó hogy mondod el is felejtettem, bizony azt állítom az MTZ-sek fele bassza takarítani, pedig csontra el tud dugulni az a kis franc és nuku olajhűtés
smile thumbdown, de hát az a régebbi tipusokba nincs is.

Nincs profilkép
#9531 pzoza
2011-11-11 20:47:33

És mivel lehet kimosni a váltót?

Nincs profilkép
#9530 Lala5995
2011-11-11 20:43:58

Válasz #9529. hozzászólásra

Ha a szelepeket nem szeded szét, akkor is megtalálod a megoldást

Nincs profilkép
#9529 Lala5995
2011-11-11 20:42:41

Válasz #9527. hozzászólásra

Így igaz! Ott érdemes keresni először a hibát. De az olajhűtőnél lévő szűrő tisztítása, cseréje is segíthetne. A csapágyakat a végére kellene hagyni!

Nincs profilkép
#9528 Lala5995
2011-11-11 20:39:13

Válasz #9526. hozzászólásra

Igen, ki lehet mosni! De előtte le kellene engedni az olajat. Mosás után pedig vissza az olaj. Különben az olajba kerül.

#9527 VTR-es
2011-11-11 20:37:53

Válasz #9524. hozzászólásra

Üdv . Én a helyedben először a centrifugálszűrővel kezdeném, ki kellene venni mind a három szelepet, megnézni a zárófelületek épségét, egyáltalán nem e fel van valamelyik akadva. És a forgórészt, szét, kitakarítani új Ó-gyűrűvel összerakni. Persze a szelepeknél a beállításra figyelni.smile thumbupcool

Nincs profilkép
#9526 pzoza
2011-11-11 20:30:58

Sziasztok!
Ma cseréltem ki a váltókart az MTZ 550 E-semen és azt vettem észre , hogy a váltókar alatt tele van olajsárral.  Mit tudok tenni? Ki tudom valamivel mosni?

Nincs profilkép
#9525 Ferjol
2011-11-11 11:20:40

Mentem egy másik Mtz- vel azon melegen 2,5 volt az olajnyomás 80 fokon is és nem csökkent alapjáraton semmit, azért gondolom, hogy az enyémmel gond van.

Nincs profilkép
#9524 Ferjol
2011-11-11 11:16:14

Sziasztok! Az lenne a kérdésem, hogy mi lehet a gond akkor ha melegen 3,5- 4között van az olaj nyomás hidegen mtz 80-as motornál alapjáraton is, míg melegen ha leveszem a lábam a gázról lemegy 1 alá, fordulaton 1,5 2 körül van. Melegen nem is merem hagyni alapjáraton járni a kézi gázzal adok neki fordulatot forduláskor is. A motor könnyen indul, kompresszió jó.
Tettem bele 40-es oljat is és 50-eset is mindkettővel ugyanaz a helyzet. Szivattyú baja lehet? Ha tömítetlenség lenne akkor nem is lenne nyomás? Hajtókar csapágyakra gondoltam még. Ha valakinek van ötlete kérem segítsen!

Nincs profilkép
#9523 kása
2011-11-10 12:08:20

Válasz #9498. hozzászólásra
Más téma ATIS 78 és Vénkabi azt gondolom ti adtatok tanácsot az MTZ töltés beállításhoz ha nem ti akkor annak is köszönöm ,sikerült beállítanom a töltést jobb lett az öreg Vologya Még annyit hozzátennék a forgásiránnyal megegegyezően előgyujtást adol neki. Célszerű jelzésre állítani a főtengely akkor könnyebb a jelzést megtalálod azon oldalán amelyiken nem az adagoló van .Üdv Kása

#9522 apuci
2011-11-09 20:44:46

Válasz #9521 hozzászólás
az lehet a baj amit a kolegák írnak nekem is szokott ilyet csinálni olajozd meg és jó lesz!!

#9521 fexco
2011-11-09 19:24:10

Válasz #9520. hozzászólásra
oké köszi az infót!remélem az a baja(csak)jól megszekáltam de semmi,a hagyományos kapcsolot nem tudom minek variálta meg ez a ruszkismile cursingsmile cursing
azzal semmi gondom.

#9520 Józsi53
2011-11-09 19:14:02

Válasz #9519. hozzászólásra

Hali
Ha alulró megnézed látszik a reteszelő. Ez 1 golyós kütyü amin 3 bemarás van amibe a golyó beakad. Ide kel olajat juttatni + a tengelyt is kend meg.

#9519 fexco
2011-11-09 18:24:06

köszi szépen a segitségeteket,remélem nem az osztóművel van a baj.nektek is nehézkes a kikapcsolás?a fülkéböl hozzáférek ehez a reteszelőhőz?ez amugy valami golyos reteszelö?még eddig nem is érdekelt,csak most mikor gáz van!

#9518 Józsi53
2011-11-09 18:11:14

Válasz #9516. hozzászólásra
Helló.
Az elsőhajtás reteszelője szorul./talán/ Olajat vagy olajos sprével fujd meg. /ez a reteszelő a fülke alatt található.
Sok sikertsmile hammersmile hammer

#9517 BELARUS892
2011-11-09 18:10:34

Válasz #9516. hozzászólásra

csepegtess a kar gumijába a fülkéből gázolajat,és mozgasd a kart valszeg televan porral ahol beakad.

#9516 fexco
2011-11-09 18:00:22

hali mindenkinek!az a problémám,mtz892.2 nemtudom kikapcsolni az elsőhajtást.szántás előtt nagyon könnyen bekapcsoltam,direktbe,müszak végén meg nem tudtam kilökni.(próbáltam eöre hátra ugrasztani,semmi.mi lehet vele????ja ugy döcögtem vele haza.

Nincs profilkép
#9515 Lala5995
2011-11-08 20:50:45

Válasz #9510. hozzászólásra

Nehéz lesz kivitelezni, hogy jól működjön és az olaj ne forrjon fel!

Nincs profilkép
#9514 Lala5995
2011-11-08 20:49:14

Válasz #9496. hozzászólásra

Lehet beszerelni NS 52 típusú szivattyút.
Szivattyúk a Hydrosila honlapon:

Hogyan rendeljünk
UNIVERZÁLIS sorozat szivattyúk
2. csoport - NS 10U-3
3. csoport - 32UK, NS 3, NS-3 40UK
3. csoport - 50UK NS-3
MASTER-sorozat szivattyúk
Szivattyúk 32 ... 50M-3
Szivattyúk 20 ... 50M-4
Gear szivattyúk sorozat "Antey"
3. csoport (32 .. 50 cm.)
4. csoport (71 ... 100 cc.)
5. csoport (250 ... 400 cc.)
Gear szivattyúk NSH Series "G"
2. csoport (4 ... 20 cc.)
3. csoport (16 .. 90 cc.)
4. csoport (63 .. 200 cc.)
Gear szivattyúk NSH-sorozat ŤNť
2. csoport (4 ... 22 cc)
Csoport 2,5 (16 ... 45 cc)
Pénz és használat befolyásolhatja a típusválasztást.

#9513 Balka Zoltán
2011-11-08 20:35:02

Helló szevasztok. 2 kérdésem lenne remélem tudtok segíteni 95 ös landini 2 -es kategóriás golyós 3.pont mibe kerül? ujonnan. És még 1 ilyen kérdés : mtz automata vonofej (használt de jól egybe lévő darabért mit lehet kérni. ) köszönöm előre is a válaszokat.

#9512 zt tomi
2011-11-08 19:27:08

Válasz #9510. hozzászólásra

Havernak volt ilyen gond.neki a rudazat csapjai voltak kikopva.A karral nagyon lassan emelt,de ha bent nyomtam rá kézzel akkor vágta.

#9511 ATIS78
2011-11-08 19:24:28

Válasz #9510. hozzászólásra

Próba szerencse,de nem ajánlom ...smile whistling

#9510 Tomi.106
2011-11-08 19:18:22

Válasz #9509. hozzászólásra

Ha csövet akarok cserélni akkor ki kell dobnom az ülést.
Maradna minden a régi,csak a munkahengerből vezetnék még ki az oldalára is csövet, és bedugnám a kihelyezettbe.
Így elvileg menne csaptelepről és szabályzóról is.
Csak nullponton kéne lenni annak amit nem használsz,hogy a másik ne tudjon beledolgozni. Te mit gondolsz?

#9509 ATIS78
2011-11-08 19:11:08

Válasz #9508. hozzászólásra

Té az jó ötlet ,de nem úgy ahogy te gondoltad!!!!!smile hammersmile hammer
Szerelés szempontjából melyik oldalt tudod használni(kézzel kicserélni a csöveket)pillanatok alatt...smile whistling

#9508 Tomi.106
2011-11-08 19:07:33

Válasz #9506. hozzászólásra

Vajon műkődne úgy hogy a munkahengerre teszek egy T elágazót, és akkor menne mind a kettő akár felváltva is.
Vagy a csaptelep beledolgozna a szabályzóba?

#9507 Tomi.106
2011-11-08 19:02:28

Válasz #9506. hozzászólásra

Látod erre én is gondoltam. smile thumbupcool

#9506 ATIS78
2011-11-08 18:57:19

Válasz #9505. hozzászólásra

Rakj közé gyors csatlakozót és úgy napjába többször is oda vissza pillanatok alatt...smile thumbupcool

#9505 Tomi.106
2011-11-08 18:55:05

Válasz #9504. hozzászólásra

Asszem ha ezzel az ekével szántok akkor átkötöm a munkahengert.Végülis kb negyed óra.Na meg nem drága.

#9503 Tomi.106
2011-11-08 18:50:07

Válasz #9502. hozzászólásra

Na igaz. De mégis egy kicsit.

#9502 ATIS78
2011-11-08 18:48:59

Válasz #9501. hozzászólásra

Mtz-be kényelem???smile lolsmile lol

#9500 ATIS78
2011-11-08 18:42:30

Válasz #9499. hozzászólásra

Muszáj bele az a vasnehezék??Annélkűl is lehet szántani!!?!

#9499 Tomi.106
2011-11-08 18:40:03

Válasz #9498. hozzászólásra

Már kettő újat vettem,az egyiket tegnap.de a gyári még mindig jobb mint azok.

#9498 ATIS78
2011-11-08 18:37:27

Válasz #9497. hozzászólásra

Akkor az erő helyzet szabályzód SZAR

#9497 Tomi.106
2011-11-08 18:35:26

Válasz #9494. hozzászólásra

A helyzet az,hogy ha kikötöm a traktor munkahengerét a kihelyezett gyorskapcsolóra akkor felkapja simán.
De az ülés alatti vezérlővel meleg olajnál csak nagy gázzal keservesen,pedig zsír új.

#9496 ATIS78
2011-11-08 18:34:30

Válasz #9493. hozzászólásra

C-125+ új szivattyú ha megmérted már a nyomását a rendszernek és kissebb mint100bar,hogy ne keljen annyira nagy gázon emeltetni...

Valamint lehet kapni itt hirdetik az agroinformon ezt a segédemelő szettet az is sokat segítene...
De egy Ns 52 lenne szerintem a legjobb választás...
Tojás vagy kerek szivattyú van benne??
(50es vagy 80-as)

#9495 Claastra
2011-11-08 18:32:50

Válasz #9492. hozzászólásra

hát ehez segédhenger(ek)kell,

#9494 zt tomi
2011-11-08 18:30:46

Válasz #9490. hozzászólásra

A traktoron vagy a kihelyezett munkahengeren?smile lolNekem régen az 50-es felvette simán a nagy regent 4 -es ekét csak nem lehetett kormányozni.

#9491 ATIS78
2011-11-08 18:22:52

Válasz #9490. hozzászólásra

Mennyi lenne az a nagy súly???

#9490 Tomi.106
2011-11-08 18:20:59

Szevasztok!

Van valami ötlete, vagy tapasztalata valakinek,hogy hogyan lehetne az mtz hidraulikáját megtuningolni egy kicsit,hogy a nagy súlyt is emelje?

Nincs profilkép
#9489 uff
2011-11-07 16:52:01

motorblokkhoz gumigyűrű van-e jobb minőség valahol?
+ tömítőpaszta szóba jöhet?

#9488 ATIS78
2011-11-07 14:56:27

Válasz #9487. hozzászólásra

Ha csak pár éves a gép akkor már az új fajta féltengely tokfedél van rajta(szimering ház)!!Azokbasn már nincs o-gyűrű
Kicserélni nem nagy dolog!!
Ha van gyári(orosz felnikulcsod)kiütöd az utban lévő két kerék rögzítő csavart(keményfa,vagy bronz vagy alu idom+nagykalapács(samu)segítségével)hossz irányba megütöd az agy rögzítő csavarokat(kemény férfi módjára) és szépen jön az nagától....a többi már nem nagy dolog!!!
Sok sikert.....smile thumbupcool

#9487 ATIS78
2011-11-07 14:49:29

Válasz #9482. hozzászólásra

80*105*13A gyári méret!!
De saját tapasztalat,hogy legalább 3db tömítéssel kell visszarakni,hogy a szimering tömítő ajka ne ugyanoda kerüljön vissza mert ott a régi helyén kráteres(kopott)a tengely mérete!!
Lehet kapni Kék vagy Piros színben szilikonos szimeringet
az jobb minőségű,de az orosz(KTT)már nem a régi!!
Helyedben én hátsóhíd gumigyűrű és szimering készletet vennék kb 900ft+fa És ha már a szimeringet cseréled akkor a tokfedél(szimering házban)a gumigyűrűt is kicserélném....smile biggrin
Valamint maradna még tartalékba a fékhez is O-gyűrű+szimering garnitúrád...az is fog kelleni(csak idő kérdése)smile lol

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Trump feladta a leckét a mexikói szarvasmarhatartóknak
Trump feladta a leckét a mexikói szarvasmarhatartóknak
Pedig az USA feloldotta a mexikói szarvasmarhaimport tilalmát.
Még bővülhet a hazai napraforgó-termesztés, érdemes belevágni
Benzines 4T Meghajtó Motor, 420cm³/15Le Vízszintes tengelyű 25mm, dupla ékszíj tárcsával * EuroMotor M61-190F * Lapvibrátor, Aggregátor stb.
Benzines 4T Meghajtó Motor, 420cm³/15Le...

114.990 Ft

E-golf magánszemélytől eladó
E-golf magánszemélytől eladó

5.500.000 Ft

New Holland TD95
New Holland TD95

6.300.000 Ft

New Holland TH7.42 Elite - 0%Áfa-Leszállítva
New Holland TH7.42 Elite -...

26.350.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]