Gázolaj árak 639 Ft Benzin árak 631 Ft EUR 407 Ft USD 392 Ft CHF 433.28 Ft GBP 489.48 Ft

Fórum

MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus!

Létrehozta: , 2008-12-14 20:41:19

Kedvencekhez Segítség

91586 hozzászólás
#7936 Atis78
2011-04-02 09:01:53

Válasz #7934. hozzászólásra

Egyik helyen sincs!!!Nézz utána!!

#7935 Atis78
2011-04-02 09:00:52

Válasz #7931. hozzászólásra

Mit????????????????????????

Olvass vissza,hogy mit is írtál!!
Kicsit gondolkozz,néha nem árt!!

Személyeskedést félretéve:HÁNY ÉVE JAVÍTASZ MTZ-KET
Mikor születtél???


Nincs profilkép
#7934 Lala5995
2011-04-02 09:00:08

Válasz #7933. hozzászólásra

Igen! csak kérni kell! De aki kihuzza a gyufát, hosszabb utat választ! Legalább 3 darab van az országban! Minden darab új! Pécs, Nyíregyháza és Pest környékén érdemes keresni. Gyufázásért ennyi infót tudok szolgáltatni!
Sokan megmondják, segítőkészségem határtalan a gyufázásig! Ez most egy ilyen eset! De nincs harag!

#7933 Atis78
2011-04-02 08:56:20

Válasz #7932. hozzászólásra

köszönőm ,hogy egyetértettél velem!!

Vannak még jó szándékú és segítőkész emberek kicsiny hazánkban!!!smile thumbupcool

Nincs profilkép
#7932 Főnök2
2011-04-02 08:52:12

Válasz #7926. hozzászólásra

ÜDV: Nem kellene ilyen válaszokat irni! mert más is javit mtz gépeket, és jól müködik utána. a hengergörgős csapágy sokkal továbbirja.nekem 18éve azzalmegy és jó nagyon, évente 1500órát dolgozik. a kormányrugó vágás felesleges mert van más megoldás is.

Nincs profilkép
#7931 Lala5995
2011-04-02 08:50:39

Válasz #7930. hozzászólásra

Kérlek, ne személyeskedj! A váltó hézagolását leírtam! Van olyan golyóscapágy, ami több, mint 15 ezer üzemórát ment! De a golyós oldal irányu( axiális) erők felvételére is képes.Újításod küld el Minszkbe, lehet, elfogadják! Mint az én újításaimat!

#7930 Atis78
2011-04-02 08:36:48

Válasz #7929. hozzászólásra

Igen van csak nem jó!!! !De ismételten nem a kérdésemre válaszoltál!!!
Úgy mint a váltó szakszerű kihézagolásánál!!

A hengergörgős csapágyra visszatérve ,van gép amibe már 9000óra óta így üzemel(hibátlanul)

Nincs profilkép
#7929 Lala5995
2011-04-02 08:32:00

Válasz #7928. hozzászólásra

Ezért a stílusért nem emlékszem a pontos címre! Pedig van az országban! Ezt mondtam, az üzleti érdeket soha sem szabad fontosabbnak tartani, mint a jó ismerősöket! Ki ezt nem tartja be, ílyen sorsra jut! Sorry!

#7928 Atis78
2011-04-02 08:26:42

Válasz #7927. hozzászólásra

Minden első forgalmazót végigjártam +a viszonteladói hálózatot is 3 éve még nem is láttak az országba!!!
Aki évente 3 5-mft értékben vásárol évente Mtz alkatrészt
az nem kíváncsi a hülyeségre nem gondolod??

Csak új és csak számlával kell az alkatrész!!!


És mikor volt az amikor te már javítottál ha szabad kérdeznem????

Nincs profilkép
#7927 Lala5995
2011-04-02 08:04:44

Válasz #7926. hozzászólásra

Egyébként, ha körül nézel más oldalakon, még komplett hídat is találsz, olcsón. Új alkatrészt is megtalálod!

Nincs profilkép
#7926 Lala5995
2011-04-02 08:02:52

Válasz #7925. hozzászólásra

Látod, látod, ezért a stílusért így sikerült megmondani. Pontosan tudtam a helyét! Aki rászorult, úgy kér segítséget, önzetlenül segítek. Akinél kiérződik az üzletelés, ott valamiért előjön az amnézia!
Leírtam, hol érdemes utánanézni. Ezuttal ennyit segítek neked. Ki szépen kér, más a helyzet. Sajnos egy időre ennek az alkatrésznek a beszerzési helyét nem áll módomban közölni! Legyen ez tanulság!
Amikor te még a port merted, én már javítottam a gépeket! Nem cél asebességváltó gyors összeszerelése! Sokkal inkább a pontos, precíz szerelés! Az újításnál is vigyázni kell! Van másik oldal, ahol adnak vad ötleteket! Fékkel, kormánnyal nem szabad játszani! Példa a szervokormány vezérlő tolattyujánál elvágják a rugókat abban a hiszemben, hogy könnyebb lesz a kormányzás. Ez egy életveszélyes cselekedet! Mindig a gyártó által beépítet tipusu alkatrészt kell beépíteni! Csapágyat nem rakunk egysoros mélyhornyu golyóscsapágy helyett hengergörgős csapágyat! Vannak olyan esetek, ahol a gyári alkatrész helyett erősítettet be lehet építeni. De mindig meg kell gondolni a következményeket! Újítani nem így kell! Újításaim némelyikét az új MTZ, Claas és más gépeken megtalálod! De én ezzel nem dicsekedtem el eddig!
Mindezeket nem sértésnek szántam!

#7925 Atis78
2011-04-02 06:51:20

Válasz #7924. hozzászólásra

Ha figyelmesen olvastál akkor régi típusút keresek!!
Nem köztest vagy munkahenger bak furatost!!smile lol

51 a cikkszám vége!!(csakis új kell)

És azt kérdeztem,hogy hol lehet venni,smile confused
nem azt :hol nincs!!smile biggrin


Nincs profilkép
#7924 Lala5995
2011-04-01 21:28:39

Válasz #7921. hozzászólásra

Ha igaz, olyant hírdettek nemrég itt. De Nyíregyházán be lehet szerezni. Nem tudom a pontos címet. Azt hiszem Nyírpazonyban vásárolt egy ismerős. Nem tud többet.
TOK! Hát ilyen az első hídnál sajnos nincs! Van ellülső gerenda(bölcső), tengelyhídház és fedél. Ezenkívül néhány alkatrész.52-es cikszáma:52-23020217-A
82-es cikszáma:52-2301055-A1.
Mielőtt kikérsz valamit, kérlek fogalmazz pontosan! A szakmai nyelv ismerete nem szégyen! Nem árt megtanulni! Sonka, tok is létezik. Sonka többnyire a hentesnél. Tok a hegedühöz jár általában!
Mielőtt kikérnéd: a féltengelycső ( tokház)megnevezést ismerem!

Nincs profilkép
#7923 Lala5995
2011-04-01 21:06:16

Válasz #7922. hozzászólásra

Az eredeti, hidraulikus differenciálzár sem automata! 3 állása van. Kikapcsolt, automatikus, és kényszer. Ez utóbbi helyzetben nem lehet rögzíteni a vezérlőt!

Nincs profilkép
#7922 Lala5995
2011-04-01 21:03:38

Válasz #7920. hozzászólásra

Diffizár vezérlőt általában azért kötötték ki, mert a baloldali fék elolajosodott a diffizár olajfolyásakor. Természetesen a diffizár is használhatatlanná válik az olajtól. Javítani mindig jobb lett volna, mint átalakítani! Javítókészlet pár száz forint. A levegős sem jobb. Legfeljebb a legrosszabb esetben eltörik a tengely. Esetleg leszakadnak a féktárcsáról a betétek, ha bent felejti valaki. Eredeti megoldásnál ilyen nem fordulhat elő.

#7921 Atis78
2011-04-01 14:53:08

Sziasztok!!

Hol lehet régi tipusú Mtz 52 vagy 82-es elsőhid tokot kapni???


Csak aki tudja az válaszoljon!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Nincs profilkép
#7920 Vágner Dénes
2011-03-30 21:34:41

Válasz #7919. hozzászólásra

Csak az erőszabályzó hiányzik, a többi benne van, bár majd kiderülsmile wacko

Difizárnak sok baja lehet? Mármint a kormánynál lévő vezérlőnek vagy miért kötötték ki régen?

És az antiszlippeket miért? Nekem itt azt mondta egy ember, hogy azért mert összekeveredett nekik a vezérlés.smile confused

Nincs profilkép
#7919 Lala5995
2011-03-30 21:14:17

Válasz #7918. hozzászólásra

Ez mind csak pénzkérdés. Én nem alakítottam volna át levegősre. De a Tsz-ben mi is csináltunk ilyet. Ez volt az egyszerübb megoldás... A vezérlőtömböt a szakember megoldja. A régin meg lehet szüntetni a folyást, ha nem repedt. Ha a rudazatok megvannak, a tartóval együtt, nem nehéz átalakítani. Tartó nem drága. Rudazatot is el lehet készíteni. Tanácsot így nehéz adni.

Nincs profilkép
#7918 Vágner Dénes
2011-03-30 21:03:28

Válasz #7911. hozzászólásra

Nekem jobb lenne az új megoldással. Csak félek sokminden előjön ami hiba, mert csak TSZ-es traktor volt. smile hammer
Difizár is ki van kötve. A kormányoszlopon le van heggesztve a csöve. Az se lenne rossz ha működne az automata difizárja.

Nincs profilkép
#7917 Lala5995
2011-03-30 21:03:26

Válasz #7916. hozzászólásra

Nekem egy tömbben egy kb 20mm hosszu 4 mm széles öntvénydarab volt. Ami a gyártáskor került bele. De volt ilyen az Amerikából származó traktornál is!

Nincs profilkép
#7916 Lala5995
2011-03-30 21:00:51

Válasz #7915. hozzászólásra

Szétszerelve fényképezd le! Küld a képet ide, vagy a címere, segítünk a megoldásban!

Nincs profilkép
#7915 Vágner Dénes
2011-03-30 20:59:00

Válasz #7910. hozzászólásra

Megadtak egy hidraulikás szakember telefonszámát, ha lesz idő elviszem neki. Mert ezen nem is volt mérve semmi.
A karok visszamennek alapállapotba. Csak feltolni nehéz.

Nincs profilkép
#7914 Lala5995
2011-03-30 20:57:25

Válasz #7912. hozzászólásra
Használt olcsó. Ujat akarsz? Írd be a keresőbe MTZ hátsó gumi eladó! Lesz néhány

Nincs profilkép
#7913 Lala5995
2011-03-30 20:55:59

Válasz #7908. hozzászólásra

Ha azt akarod, emeljen a vezérlőtömbről(aninek sok értelme nincs, ha müködik az erőszabályzó) akkor be lehet kötni a tömb körét is. Legfeljebb lassan, de visszaereszthet a függesztőmü

Nincs profilkép
#7912 4964
2011-03-30 20:55:19

Szerintetek mennyiért lehet most legolcsóbban új 15.5r38 gumit venni?

Nincs profilkép
#7911 Lala5995
2011-03-30 20:53:28

Válasz #7909. hozzászólásra

Kevés szereléssel megoldható. A régi tipusu ugy van bekötve, hogy a vezértömbön lévő karral is lehet müködtetni. Az újakat csak erőszabályzóval. Ez jó így! Ha valaki variálni akarja, beköthető hagyományos, régi tipus szerint is. Kis odafigyeléssel. A vezérlőtömbön lévő vékony csövön keresztül épül fel a nyomás. Ezt soha sem szabad ledugózni az erőszabályzó kiszerelésekor! Hanem a visszatérő ágba kell kötni. Kivéve az 50-es tipusu vezértömböket. Abban a tömbben van visszavezetve.

Nincs profilkép
#7910 Lala5995
2011-03-30 20:47:19

Válasz #7907. hozzászólásra

Ha szakember nézte a vezérlőtömböt, mért nyomást? A szivattyu nem sír folyamatosan? Visszamennek a karok eredeti állapotba? A szelepvisszatérítő nyomást is érdemes mérni. A tolattyuban lévő szeleppel állítható. Ha rossz, vagy a szelep szétesett, szorul a tolattyu. Néha ugy megszorulhat, hogy két kézzel is nehéz alaphelyzetbe állítani.

Nincs profilkép
#7909 Vágner Dénes
2011-03-30 20:27:19

Válasz #7908. hozzászólásra

Kell hozzá valamit fabrikálni rajta, hogy bele lehessen tenni? Nekünk a 892esbe is ilyen van, abból tényleg nem folyik az olaj.
Használod az erő (helyzet) szabályzóját?

#7908 Vadmalac
2011-03-30 20:14:15

Válasz #7897. hozzászólásra

20-25 között, nem emlékszem pontosan. Ez az új fajta, aminél a 3 pontot nem lehet emelni a vezérműtömbről, csak az ülés melletti karról. Cserébe sokkal kevésbé enged. Nem úgy mint a régi fajta, amit néha szemmel lehet látni. Sehol nem folyik belőle az olaj több év után. Nekem bevált.

Nincs profilkép
#7906 Lala5995
2011-03-30 07:22:09

Válasz #7903. hozzászólásra
A vezérlőtömbben 3 tolattyu van. Ha a szelep szétesett bent. szorulhat. Van bent egy szelep, ami a szelepvisszatérítő nyomást szabályozza.

Nincs profilkép
#7905 Vágner Dénes
2011-03-29 21:39:21

Válasz #7904. hozzászólásra

A zuhanásgátló el tud romlani? Mert tuti, hogy benne van, nálunk volt kicserélve a tömb. Előtte meg nem volt ilyen gond.

Nincs profilkép
#7904 rsándor
2011-03-29 21:35:32

Válasz #7869. hozzászólásra Hiányzik a leesés gátló, ez a munkahenger emeléskor nyomott ágába kell beszerelni, egy közcsavarnak tűnő dolog az egész ahogy azt már 7885 hozzászólásban leírták két típusú munkahenger van az egyikben kúpos menet van a másikban 20x1.5-ös nézd meg a tiéd milyen mielőtt megveszed.


Nincs profilkép
#7903 Vágner Dénes
2011-03-29 21:14:08

Válasz #7901. hozzászólásra

Megnézzük majd akkor, nagy pénzbe nem kerül. Melyik tolattyúra gondolsz? Ami a tömb tetején van?

Nincs profilkép
#7902 Martin001
2011-03-29 21:07:52

am kösz a segitséget

Nincs profilkép
#7901 Lala5995
2011-03-29 21:07:35

Válasz #7898. hozzászólásra

Egy próbát megér! Ha uj a tömb, akkor a tolattyut érdemes lenne átcserélni

Nincs profilkép
#7900 Martin001
2011-03-29 21:04:13

Válasz #7899. hozzászólásra

hát még kormánymüvet nem szetem szét de megprobálom csak jó lesz

#7899 Same sanyi
2011-03-29 21:01:27

Válasz #7896. hozzászólásra

Hali ha nem javítottál még kormány művet jól figyeld meg mi hogy volt ha nem jól rakod össze akkor egyik irányban nagyobb íven fog fordulni az ív és a léc össze van pontozva

Nincs profilkép
#7898 Vágner Dénes
2011-03-29 21:00:07

Válasz #7888. hozzászólásra

Elvileg hozzáértő szerelő szedte szét és ő mondta, hogy semmi nem szorul és fogalma nincs mi lehet a baja. vegyek másik tömböt, mert ez gyárilag szar. De van aki hasonlóan járt már itt a faluba.

Nincs profilkép
#7897 Vágner Dénes
2011-03-29 20:58:16

Válasz #7891. hozzászólásra

Én is az erőszabáylozó beépítésén gondolkodom. Ebben volt gyárilag is. Mennyi volt külön az erőszabályozó tömb? Mert nekem szerintem csak annyi kellene, meg csövek. És akkor tudom állítani a süllyesztés sebességét.

Nincs profilkép
#7896 Martin001
2011-03-29 20:50:01

oksi kösz az ötletet holnap megnézem jóban mivel nemrég vetem szétfagyot blokal vetem blokot azt teljesen felujitotam azt ma mentem vele elöször de egyenesen nem sikerült de majd lesz vele valami

#7895 Same sanyi
2011-03-29 20:46:41

Válasz #7889. hozzászólásra

Hali először kezd a gömbcsuklókkal majd nézd meg nem lötyög az irányító kar a irálytengelyen alól vagy a féltengelyeken ha régi fajta akkor a hűtő mellett van egy kicsi gardán kereszt nem lötyög vagy a bordák nem kopottak?aztán jön a további leveszed a szervó fedelet a fogas ív nem lazult fel nem lötyög a fogas léce a szervó munkahenger dugattyú vagy ház nem kopott gumi gyűrűk milyenek?lehet kicsit sok de végig kell járni mert bármelyik okozhatja

Nincs profilkép
#7894 Lala5995
2011-03-29 20:41:23

Válasz #7892. hozzászólásra

Olvasd el majd az itteni irásokat! Ha nem jutsz semmir, keress!

Nincs profilkép
#7893 Lala5995
2011-03-29 20:40:14

Válasz #7891. hozzászólásra

Végre! Van valaki, aki egyetért, hogy az erőszabályzó jó!

Nincs profilkép
#7892 Martin001
2011-03-29 20:32:18

Válasz #7890. hozzászólásra

a gömbfejek jók nem tudom mert még nem szetem szét 2 hete van nálam a géb most lett teljesen felujitva motorja azt mentem vele máma de nagyon szar de néha el megy a rásegitési szerintem

#7891 Vadmalac
2011-03-29 20:29:52

Ezt a témát már végigjártam anno töviről hegyire. Zuhanásgátló közcsavar gyárilag volt az enyémben, de szart se ért. Akkor tudtam meg hogy van benne, mikor megvettem a boltban és bele akartam rakni, de kiderült hogy már van benne. Ezt a golyós szelepes dolgot kár hogy most hallom először, de az biztos, hogy az enyémben az is van, lehet hogy annak a kiszedése megoldás lett volna. De a vége az lett, hogy vettem bele egy újfajta erőszabályzót (nekem gyárilag nem volt benne, még a kar sem az ülés mellett). Így még ha 10q van is rajta, és hanyagul előrelököm a kart, akkor sem törik össze minden. Plusz sokkal kényelmesebb ezzel kezelni a munkagépet, mikor pl. hátrafelé néz az ember. Végül nem bántam meg, pedig kb. 30.000Ft-ba került. Van még egy megoldás, hidraulika szaküzletben lehet venni különféle áramlásszabályzó szelepeket néhány ezer Ft-ért. Van ami mindkét irányba szabályoz, van amelyik csak egy irányba. Azt ha beépíted az emelő körbe, akkor felemeled a munkagépet, betekered a csapját, fellököd úszóba, aztán szépen kifelé tekerve addig állítod, amíg megfelelő sebességgel süllyeszti. Aztán amíg ez a munkagép van rajta csak úszóba lököd és szépen leteszi. Ha másik munkagépet raksz rá, akkor először mindíg be kell állítani. Cserébe viszont nem kerül sokba. Remélem segítettem.

Nincs profilkép
#7890 Lala5995
2011-03-29 20:28:11

Válasz #7889. hozzászólásra

Nem tudom, meddig jutottál! Holtjátékok, hézagok megfelelő értékre állítása. Csavarkötések utánhuzása. Irányítókar, gömbfejek ne lógjanak! Ezek után jön a java!

Nincs profilkép
#7889 Martin001
2011-03-29 20:21:26

halisztok valaki tud ötletet mondani mit csináljak 80 as mtz vel hogy ne sétáljon az uton mert igy nagyon gázz

Nincs profilkép
#7888 Lala5995
2011-03-29 20:19:37

Válasz #7886. hozzászólásra

Dénes!
Amikor szét volt szedve ez a vezérlőtömb, a tolattyuk ki lettek szedve? Ha a golyók szorulnak a tolattyunál, akkor szorul, nehéz mozgatni a kart. Erre is van megoldás.

#7887 Atis78
2011-03-29 19:46:10

Válasz #7886. hozzászólásra

lefényképeznéd a tömböt és elküldenéd nekem a képet emilbe??

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Trump feladta a leckét a mexikói szarvasmarhatartóknak
Trump feladta a leckét a mexikói szarvasmarhatartóknak
Pedig az USA feloldotta a mexikói szarvasmarhaimport tilalmát.
Még bővülhet a hazai napraforgó-termesztés, érdemes belevágni
Magyar, hűtőházi burgonya eladó őstermelőtől
Magyar, hűtőházi burgonya eladó...

250 Ft

Marha mellett keresek ottlakással munkát
Marha mellett keresek ottlakással munkát

150 Ft

Deutz-Fahr 5105
Deutz-Fahr 5105

16.800.000 Ft

Vogel-Noot 5 fejes váltva forgató eke
Vogel-Noot 5 fejes váltva forgató eke

3.200.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]