Gázolaj árak 658 Ft Benzin árak 640 Ft EUR 409.33 Ft USD 391.39 Ft CHF 431.78 Ft GBP 486.62 Ft

Fórum

MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus!

Létrehozta: , 2008-12-14 20:41:19

Kedvencekhez Segítség

91482 hozzászólás
#5332 Balu2
2010-12-23 19:09:17

Válasz #5323. hozzászólásra

Nem tudnád lefényképezni az ismerősöd alkotását,hogy hogy sikerült?

#5331 Isti20
2010-12-23 18:39:36

Válasz #5330. hozzászólásra

Szia!Próbáld ki a hideg zsiroldó,majd utána nagynyomású mosó.Tettszeni fog.Garantáltan kiszedi az olajsarat.

Nincs profilkép
#5330 Agrárgyerek
2010-12-23 18:12:06

Válasz #5329. hozzászólásra

köszi a hozzászólásokat,én is gondoltam még erre hogy az olajszivattyú van eltömődve,de azt csak úgy tudom hogy leszedem a kartert,és azt hogy tisztítják ki?leszedve és gázoljba kismosni,de azon is gondolkodtam már ,hogy veszek oljmoso adalékot,olajcseréhez,és azt öntök bele járatom ,nem tudom hatásos lenne -e,így megspórolnék sok munkát.amúgy az olajsűrűséget összehasiúonlítottam a 82esével ,amiben standard diesel van,és nem sokkal sűrűbbnek néz ni,inkább ez lesz itt a gond,szerintetek ezzel oda tudok vágni a motornak?mennyire bírja ezt ha nincs olajnyomás 1-2 percig,olyat tudok hogy szomszéd faluban 1 baros nyomással jár az ürge már vagy 5 éve és még megy az 50es.köszi a segítséget.

#5329 gripen
2010-12-23 18:01:19

Válasz #5327. hozzászólásra

Üdv!

Szerintem nézd meg a centrifugál szűrődet is, meg akkor is csinál ilyeneket, ha az olajteknőben lévő szívókosár el van koszolódva, ugyanis, ahogy melegszik az olaj egyre vékonyabb lesz és jobban felbírja venni az olajat, még hideg addig meg nem annyira.
Remélem tudtam segíteni.smile rolleyes

Sok sikert! smile rolleyes

Nincs profilkép
#5328 4964
2010-12-23 17:36:05

Válasz #5327. hozzászólásra
lehet túl sűrű az olaj benne,sokan használnak a mozdonyokba való olajat az ilyen sűrű.

Nincs profilkép
#5327 Agrárgyerek
2010-12-23 17:32:04

üdv mindenkinek,nekem a következő lenne a bajom,nemrégiben vettem egy 50es kisfülkés mtz-t,már szépen fel is újítgattam mindent,de a következő a bajopm vele ami nagyon idegesít!Hidegen mikor beindítom vagy 2 percig nincs olajnyomás egyáltalán aztán csak lassan megy felfelé kb 5 perc járás után éri el a 3-3.5 bár olajnyomást a 3 bárt tartja szépen fordulaton üzemlegen ,alapjáraton meg 1.5 bar,már kicseréltem az olajnyomás csövét ,örültem is mert másnap mikor indítottam akkor már 2 bar volt az olajnyomás egyből,de valószínű azért ,mert előtte való nap dolgoztam vele késő estig bálát hordozgattam,másnap meg már reggel 7 kor indítottam,meg aznap este nem is volt hideg,most vagy 3 nap állt,és ma indítom megint de ugyanaz a szitu kb 1 pőercig semmi olajnyosá utána fél bar utána vagy 2 perc után 1 bar ,majd 5 perc után éri el lassan a 3at,kicsavartam az olajnyomás csövét egyből mikor megint láttam nincs olajnyomás,ott lövöldözte az olajat nem volt folyamatos, inkább csak köpködte,nem tudom milyen olaj van benne,mert új olajjal vettem,még előző gazdája cserélte le benne,ki fogom cserélni stabdard dieselre de addig nem akarom még meg nem oldódik a gond,főtengelyes lenne vagy mi lehet a baj,az a baj nem is nagyon merem indigatni ,mert így nincs a motornak kenése ,nehogy odavágjak neki,járt már valaki így ,válaszokat előre is köszi.

#5326 pityu11
2010-12-23 16:47:18

Válasz #5325. hozzászólásra
Tapasztalatom szerint az újabb tipusó MTZ-k elektromos mérőműszerei igencsak megbízhatatlanok, ezért én az elektomosok mellé mehanikusan mérő hőmérőt és olajnyomás mérőt is felszereltem.(Időközben az elektromosok el is romlottak.)
Az elektromos fordulatmérő óra az áramfejlesztő erre a célra kialakított leágazásáról kapja a vezérlést.

Nincs profilkép
#5325 lubici
2010-12-23 15:06:04

Válasz #5321. hozzászólásra

Helo akkor te elegmessze vagy tolunk,mert gondoltam at szaladnek megnezni a gepet ha keszlesz te hogy alsz vele? En lefestettem a muszerfalat es nekialtam szetbontani a regit,de most szereztem mubort es lehet behuzom vele csak meg nincs fordulat szamlalo oram es kihajtas meg a spiral hozza viz,olaj,levego ora elektromos lesz,mar a hengerfejbe be epittem a gonbat a centrifuga szuronel az olajnyomas merot es egotis kulon.Nemtudom a fordulat merot hogy tudnam megoldani elektromosnak,gondoltam arra hogy a generatortol is lehetne.

Nincs profilkép
#5324 Szabolcs
2010-12-23 14:22:23

Válasz #5322. hozzászólásra

Köszi szépen. meg fogom nézni.

Nincs profilkép
#5323 Agrárgyerek
2010-12-23 14:12:36

Válasz #5310. hozzászólásra

Üdv,a 80as kisfülkés kormánymű jó a kisfülkés 50esre csekély átalakítással,de a műszerfalat is kell cserélni,azóta én is vettem egy 50es mtz.t de elég nagy munka lenne ,inkább kinlódok a kiszálással de már kezdem megszokni,egyik ismerős átalakította nemrég,jó lett a ki be szálás ,de szerintem nem illik az 50eshez,mert csúnya lett így a belseje,ezért is hanyagolom.

Nincs profilkép
#5322 szoltán
2010-12-23 14:06:15

Válasz #5312. hozzászólásra

Üdv!A csigatengelynek,hosszirányban mozogni kell,mivel így működteti a vezérlő tolattyút.Ezen,csak a csigatengely végén lévő koronás anyát kell meghúzni:2mkp!!! NYOMATÉKKAL!!Valahol tettem fel metszeti képeket a kormányműről,nézd meg őket.

#5321 Balu2
2010-12-23 08:05:23

Válasz #5311. hozzászólásra

Fejér megyében,a velencei tóhoz közel.

#5320 Farkas István
2010-12-22 22:49:33

Válasz #5312. hozzászólásra

ennek sokféle oka lehet,de már sokszor megtárgyaltuk,olvass vissza

#5319 csoppika
2010-12-22 22:48:31

Válasz #5309. hozzászólásra

Nezz meg par hirdetesi kepet... Szerintem ugyanolyan magasan ulsz a puposban, es a panoramasban is... Ha el nem felejtem holnap megmerem az 50-esen es a panoramasomon is a kormanykerek magassagat a valtofedeltol...

Nincs profilkép
#5318 kobi
2010-12-22 21:30:07

Údv.Miindenkinek!ugytudom az oldalváltohoz a fedél70------e ft.

#5317 Tóth Ferenc
2010-12-22 21:05:48

Válasz #5313. hozzászólásra

Mivel lessz jobb ha oldalváltós lessz?
Nekem van mind a két fajta, én nem költenék erre.smile confused

#5316 Diesel Tibor
2010-12-22 20:38:13

Válasz #5313. hozzászólásra

Csatlakozom BELALRUS-hoz.Viszont ezt csak újonnan tudod megvenni.smile cowboy

#5315 BELARUS892
2010-12-22 20:21:16

Válasz #5313. hozzászólásra

1 oldalváltó fedél,váltókar.

Nincs profilkép
#5313 palci
2010-12-22 20:03:02

Sziasztok!80 as panorámás mtz m van és szeretném átalakítani oldalváltóssá ha nem túl nagy meló és költség!Írnátok pár sort, hogy lehet e ilyet és ha igen mivel jár, mi kell hozzá, stb!
Köszönöm!Zoli

Nincs profilkép
#5312 Szabolcs
2010-12-22 19:23:23

Üdv. Szabolcs vagyok, és segítséget szeretnék kérni! MTZ-50-es kormányholtjáték túl nagy. A csigatengely vízszintes irányban 1-1.5cm mozog. Mi gátolja a mozgásban normál esetben. A kormánytengelyen nincs rögzítőcsavarnak helye, de a csigatengely bordái között van bemarás. Ha valaki tudja segítsen Köszi.smile confused

Nincs profilkép
#5311 lubici
2010-12-22 16:18:47

Balu2 te mejik reszen laksz szep Magyar orszagnak?

#5310 Balu2
2010-12-22 15:42:40

Válasz #5308. hozzászólásra

Vagy a ugyan az mind kettő?smile confused

#5309 Balu2
2010-12-22 14:17:26

Válasz #5308. hozzászólásra

Én 80-as kisfülkés kormányoszlopra és műszerfalra gondoltam.Nem nagyfülkésre az jó lessz?

#5308 csoppika
2010-12-22 13:16:08

Válasz #5307. hozzászólásra
Azert azt ne felejtsetek beleszamolni, hogy a nagy fulke a valto fedeletol 15 centire indul, az 50-esben pedig a valtofedelen ulsz:-) Szoval lehet, hogy egy kicsit magasan lesz a kormany az ulespoziciohoz kepest... De majd szereleskor kiderul:-)))

#5307 Balu2
2010-12-22 10:34:22

Válasz #5306. hozzászólásra
Elkéne menyek a haverhoz és leszerelni a kormányoszlopot meg a műszerfalat,és ott már látni fogom,hogy mi hogy van felfogatva.

Nincs profilkép
#5306 lubici
2010-12-22 10:02:09

Válasz #5305. hozzászólásra
Jo de az meg soka lesz .Keveset tudok dolgozni rajta napjaba mert munkaba is jarok .Buszon dolgozom es van egy olyan programom hogy reggel 4 30 kor indulok 6 orakor haza szaladok es delbe visza Varadra es 5 ora mire le parkolok es aztan mar sotet de remelem tavaszra meglesz a muszerfalat szet kaptam levan csiszolva mostmar festenikel ez majd az unepek alatt lesz csak ,de meg nincs elkebzelesem hogy fogassam fel es neked?

#5305 Balu2
2010-12-22 09:50:11

Válasz #5304. hozzászólásra

Ha te leszel kész elöbb akkor referálj hogy milyen lett.

Nincs profilkép
#5304 lubici
2010-12-22 09:15:24

Válasz #5303. hozzászólásra

Helo en muszerfalat akarok cserelni meg kormanyoszlopot fulkerol szosincs ,csak neken majd atkell szaladjak Szoboszlora mert ugytudom ott van mindenfele bontott alkatresz mtz-hez (Romaniabol vagyok)

#5303 Balu2
2010-12-22 08:32:48

Válasz #5288. hozzászólásra

Csak kormányoszlopot cserélsz vagy fülkét is?
Hol tartasz vele?

#5302 Fe ró
2010-12-21 21:53:37

Üdv! Ha az önindító géppuskázik az álltalában fesz.eséstöl van Elöször akkusaru.Másodszor világítással eggyidőben indítunk.Ha összeomlik a világítás val.szinü hogy beszart az akku.Ha valami kontakt van a vezetékben ott erősen melegszik.Ha nemomlik össze a világítás val.szinü az önindítóval van a gond.

#5301 Szeni
2010-12-21 21:33:40

Válasz #5300. hozzászólásra

Mármint nem az ontakt szokott hibás lenni,hanem a KONTAKT,(az érintkezés)

#5300 Szeni
2010-12-21 21:31:46

És lényeges ilyen jellegű hibánál mindig azzal kezdeni,(az előző h.sz.okban a kollégák is utaltak rá)h.bemérem egy feszmérővel a csatlakozásokat,h nincs-e valahol hibás ontakt

#5299 Szeni
2010-12-21 21:23:36

Válasz #5294. hozzászólásra

Na a lényeg az h.ha az önindítö(öi.)ilyen kehes géppuska hangot ad,akkor nagy valószínűséggel a benntartó tekercs adta meg magát.Mikor öi.-zol,akkor áramot adsz két tekercsnek,a behúzónak(ez a vastagabb és erősebb tekercs,ami bevágja a kisfogaskereket),és a benntartónak(a véknyabb,és csak annyi ereje van h.a behúzott kis fogaskereket benn tartsa).Mivel a rendszer a behúzás után a behúzó tekercset kiiktatja,ezért önindítózás közben már csak a benntartó működik,de ha ez nem működik,akkor behúzás után azonnal ki is dobja a kis fog.k.-et,és mikor kiért,megint behúzza,majd ki majd be meg ki-- na ezt hallod kattogásnak.Már jártam úgy h.a tekercs bemenő forrasztása vált le,és 5 perc volt a javítás,de bármilyen más hibája is lehet,de ezt csak akkor látod meg ha szétszeded

#5298 Pici
2010-12-21 21:15:31

Válasz #5289. hozzászólásra

ilyet akkor is csinál ha nincs rendesen meghúzva a saru az aksin vagy valahol nem érintkezik rendesen vagy pedig az aksi a szar az önindító ritkábban szarik be !

#5297 prütyi
2010-12-21 21:07:59

Válasz #5296. hozzászólásra

A fényerő nem változik inditáskor.Aksi az tuti jó de holnap megnézem az öninditot ha nem jó ugyse ahogy te mondtad akkor a szereöig rugdosom az öninditott.

#5296 meggajer
2010-12-21 20:59:01

Válasz #5289. hozzászólásra
Indításkor kapcsold fel a lámpát ha nem tudod kimérni az
aksit.Ha az aksi rossz akkor indításkor látványoson látszik a lámpák fényerején.Ha valamelyik cella pezseg
akkor cellazárlatos.Ha az önindító/öi/két vastag vezetékét összezárod egy nagyobb csavarhúzóval akkor az
pörögni fog de a motort nem hajtja.Ha az /öi/-ról leveszed az aksiról jövő vastag kábelt és hozzáérinted
az/öi/n lénő vékony vezetékhez/ez a behúzó kivezetése/
akkor csak a behúzó kap áramot a forgórész nem.Ha így behúz akkor aksi.

#5295 Szeni
2010-12-21 20:33:29

Válasz #5294. hozzászólásra

20 perc mulva jövök!!!

#5294 prütyi
2010-12-21 20:29:48

Válasz #5293. hozzászólásra

Ukrán kis áttételes öninditó.

#5293 Szeni
2010-12-21 20:24:49

Válasz #5289. hozzászólásra

pontosan milyen önindító ez?

#5292 prütyi
2010-12-21 20:23:35

Válasz #5291. hozzászólásra

Cső már leszedve is próbáltam ugyan az.De leveszem teljesen és elviszem egy autó szerelöhöz aki ért a ruszkik világához.

#5291 Alex
2010-12-21 19:14:33

Válasz #5289. hozzászólásra

Szerintem szedd le az önindítót és úgy próbáld ki.

Nincs profilkép
#5290 rsándor
2010-12-21 17:53:05

Válasz #5289. hozzászólásra Ez alapján nem lehet megmondani mi a baja lehet a mágneskapcsolója beszart, vagy bronzkefe kopás,valamelyik forrasztás leszakadt,stb Terhelés alatt mérd meg a feszültséget az aksiban /inditás közben/ 9 volt alá nem eshet ha leesik akkor kakukk neki.A kis öninditórol annyit hogy sokan beleugrottak, szerintem a gyári hátsó bronzkefés sokkal többet és és ha muszáj a 24 voltot is bírja.

#5289 prütyi
2010-12-21 17:19:50

Helosztók.Az lenne a kérdésem hogy ha inditom a gépet akkor az öninditó csak kattog.Az akumlátornak semmmi baja áramtalanitó új.Ez az öninditó már az áttételes nincs két éves.Ezzel a tünettel mit kezdjek?Szerintem csak ott lehet a gond.Szerintetek ez az ninditó javitható valahogy?Ha igen mi lehet a gond ?Ha tudjátok kb mennyibe kerülne nekem?Válaszokat elöre is köszönöm szépen.

Nincs profilkép
#5288 lubici
2010-12-21 16:37:17

Válasz #5285. hozzászólásra

Helo enis ebben mesterkedek, csak nincsmeg kormanyoszlopom Ha keszleszel vele tegyelfel rolla kepet Eloreis koszi

#5287 Balu2
2010-12-20 20:45:12

Válasz #5286. hozzászólásra
Nem szeretnék másik trakit venni,csak ezt egy kicsit kényelmesebbé tenni.

#5286 Lacus704
2010-12-20 20:37:52

Válasz #5285. hozzászólásra

Vegyél inkább egy komplett 80ast az a legtisztábbsmile lolsmile lol

#5285 Balu2
2010-12-20 19:40:31

Helló!
Azt szeretném megkérdezni,hogy ha 50-es kis fülkésbe be lehet e rakni a 80-as kis fülkés kormányoszlopot és műszerfalat?És ettől könnyebb lesz a ki be szállás?
Vagy inkább egy komplett 80-as kis fülkét?

Nincs profilkép
#5284 bukócsöves-50
2010-12-20 18:14:03

Válasz #5283. hozzászólásraHelló mindenkinek!szerintem rendesen jól néz ki 1 kicsit másabb már belül mint at 50-es nem tudom mennyi lessz belőle az országban?

#5283 gripen
2010-12-20 16:31:08

Pár kép, csak, hogy már ilyen is van az MTZ piacon.smile thumbup

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Mutatjuk, hogyan csökken az üzemanyagok ára
Mutatjuk, hogyan csökken az üzemanyagok ára
Érdemes holnapra halasztani a tankolást?
Engednél a földedre agrofotovoltaikus rendszert? A német gazdák így döntenének
Farmet kompaktokat K500ps  eladó
Farmet kompaktokat K500ps eladó

7.900.000 Ft

Eladó MTZ 820.2 traktor
Eladó MTZ 820.2 traktor

5.500.000 Ft

Tisztitot zab
Tisztitot zab

80.000 Ft

STIHL MS362
STIHL MS362

190.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]