Gázolaj árak 647 Ft Benzin árak 628 Ft EUR 415.11 Ft USD 403.06 Ft CHF 442.48 Ft GBP 497.76 Ft

Fórum

MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus!

Létrehozta: , 2008-12-14 20:41:19

Kedvencekhez Segítség

91172 hozzászólás
#3122 csoppika
2010-05-24 09:30:10

Válasz #3121. hozzászólásra

Azert ott lattad, mert ott nincs drotbetet:-) Legalabbis nalam. Ott feltunobb a fuvoka. Itt a tanyer alatt van:-)

#3121 Farkas István
2010-05-24 09:18:42

Válasz #3120. hozzászólásra

Én olyan fuvókát csak a régi 50-esekben láttam csak

Nincs profilkép
#3120 rsándor
2010-05-23 20:10:08

Válasz #3114. hozzászólásra A 18-as alkatrésznek az aljában van két bütyök oda van becsavarva ettől a két fuvókátol forog az egész forgórész ha van mtz-d és már takaritottad a centrifugál szürőt nem hiszem el hogy nem láttad én ezt a két bütyköt szoktam befogni a satuba és ugy szedem szét a forgórészt a 18-as alkatrészben is van 1 gumigyürü azt sem árt néha kicserélni

Nincs profilkép
#3119 nyugati_traktor
2010-05-23 14:00:01

Válasz #3115. hozzászólásra

hát pedig az az elsőhíd sokkal különb mint a szar ruszki ! smile tonguesmile tonguesmile tonguesmile tonguesmile tonguesmile tonguesmile tonguesmile lolsmile lolsmile lolsmile lolsmile lolsmile lolsmile lolsmile lol

#3118 FRANKENSTEIN
2010-05-23 13:57:50

Válasz #3117. hozzászólásra

nem az lesz...
(Ami hajtja)

#3117 Balka Zoltán
2010-05-23 13:52:00

10 es meg a 11 es tünik fuvókának

#3116 FRANKENSTEIN
2010-05-23 13:51:34

Válasz #3103. hozzászólásra

Én is szoktam mindegyik gépbe rakni (nem mtz)
Speciel nem tapasztom oda, megáll állatába magától az első kör után már biztos nem mozdul el smile wink
Sokkal jobb takarítani, az ifákhoz ez gyárilag volt.

#3115 Zoli26
2010-05-23 13:47:07

Tegnap hallotam:MTZ 550-re előre felraktak egy UE 28-as (kisdutra) elsőhidat és igy öszkerekes lett olcso pénzbőlsmile cowboySzegény ember vizzel főzsmile lol

#3114 Farkas István
2010-05-23 13:44:56

Válasz #3101. hozzászólásra

A 3106-os hozzászólásban van a robbantott ábra.Hanyas sorszámmal van a fuvóka benne?

#3113 Balka Zoltán
2010-05-23 13:35:34

ha valami van irj bátran. balkazoltan@citromail.husmile karateka

#3112 Balka Zoltán
2010-05-23 13:34:35

nincsmit
gondolom a tiédbe is olyat vett az elöző gazda ami csak a vizhez jó és azért málott szét

#3110 Balka Zoltán
2010-05-23 13:32:03

vannak olajálló gumigyürük is
meg is szokták kérdezni csapágyboltban vagy ahol épp veszem hogy mihez lessz. mert ami jó a vizhez az az olajtól szétmegy
. hidraulika központokban meg munkahengereknél meg 1000 helyen alkalmazzák öket

#3109 Balka Zoltán
2010-05-23 13:29:41

gumigyürü az biztos de nem tudom a méretét . mg boltban megmondod mi kell és kinézik katalógusból. az axiálban meg szinte tuti hogy tudják

#3108 csoppika
2010-05-23 13:29:34

Válasz #3103. hozzászólásra

Nem mallik szet az olajtol?

#3107 csoppika
2010-05-23 13:28:57

Válasz #3105. hozzászólásra

De gondolom, valami lapos tomites lehet... nem o gyuru... Az enyembol kipotyogott, mikor megvettem..az elso olajcserekor:-( Olyan allagu volt, mint a muanyag... Asszem ebbol sziloplasztozas, vagy tomitopaszta lesz...

#3106 csoppika
2010-05-23 13:26:56

errol van szo...
A 9-es alkatresz erdekelne

#3105 Balka Zoltán
2010-05-23 13:18:17

igazából asszem gumitömítés van ottan .én még nem is cseréltem .

#3104 Balka Zoltán
2010-05-23 13:16:30

Válasz #3102. hozzászólásra

igazából nem csak az olajat hallod hanem a centrifugál rotor forgását ami a tehetetlensége miatt forog még 1 kicsit.

#3103 Balka Zoltán
2010-05-23 13:15:26

győrben lehet kapni ilyen betétet de én vékony kartonból szoktam bele vágni . és zsírral tapasztom a ház belsejéhez. legközelebb mikor szétszedem tele van vastagon murnyával . jobban tapad rá mint a sima házra. ja és alig tom kikaparni belölle. :) smile lol

#3102 csoppika
2010-05-23 13:11:25

Válasz #3099. hozzászólásra

Nos papirbetetrol most hallok eloszor... Egyebkent, ha leallitom, akkor kozelrol hallgatva hallom, hogy suhog az olaj, olyan 5-6 masodpercig.... Tehat hallani meg, hogy aramlik. Akkor ezek szerint a szuro porgeset hallom hallkan? Tegnap csereltem olajat... ma hallgattam meg. Egyebkent a takarokup ala milyen tomites valo? Mert elokadta magat rendesen:-(

Nincs profilkép
#3101 rsándor
2010-05-23 13:10:52

Válasz #3098. hozzászólásra Miért nincs benne? Az alján van 2 db azt kell kitisztitani mondjuk kimosni gázolajjal a forgorésszel együtt

#3100 Farkas István
2010-05-23 13:09:05

Válasz #3099. hozzászólásra

Én se teszek bele.Hogy teszed bele,ragasztod????

#3099 Balka Zoltán
2010-05-23 13:00:00

igazából akkor zörög jobban ha már sok olajsár leüllepedett . Általános hiba szokatt még lenni hogy nem tesznek bele papírbetétet amire majd kicsapódik a dzsuva.

#3098 Farkas István
2010-05-23 12:47:14

Válasz #3095. hozzászólásra

Nincs benne fuvóka,ne keressétek

#3096 FRANKENSTEIN
2010-05-22 22:40:53

Válasz #3095. hozzászólásra

Szerintem vegyél te is 1 gépkönyvet!smile biggrin

#3095 Lacus704
2010-05-22 22:37:42

Melyik fúvókára gondolsz pontosan?

#3094 FRANKENSTEIN
2010-05-22 22:34:40

Válasz #3093. hozzászólásra

Fúvókát kell tisztítani, vagy nagyon vastag olajat használ.

#3093 Lacus704
2010-05-22 22:27:46

Az egyik haveromnak kisfülkés 80as van és kitakarította már a centrifugál szűrőt de szinte alig hallatszik leállítás után a szűrő. Szerintetek mi a hibája. Olajnyomás az van. Meleg motornál se nagyon hallatszik meg felpörgetett motornál sem miútán leállítja. Javasoltam hcserélje. Szerintetek?

#3091 Farkas István
2010-05-22 21:56:17

Válasz #3087. hozzászólásra

igen,szűrt olaj és hűtött

#3090 FRANKENSTEIN
2010-05-22 21:43:42

Válasz #3089. hozzászólásra

Szét kell szedni, a palástra rakódik le belül a kosz, le kell kaparni.
Szerintem szerezz 1 gépkönyvet hozzá!

Nincs profilkép
#3089 Zsolti20
2010-05-22 21:02:25

Hali!
A rotor rész hogyan kell takarítani? Ki kell mosni valamit benne?

#3087 Lacus704
2010-05-22 10:26:48

Válasz #3081. hozzászólásra

Na és akkor ha amit mutatsdz csavart a másik oldalt van az a szelep és onnét veszek olajzást akkor az szürt olaj vagy sem? mert ezt még mindíg nem tudom biztosra.

#3086 FRANKENSTEIN
2010-05-21 22:35:38

Válasz #3082. hozzászólásra
Azt még ne felejtsd el, h. amit itt neked szeni leírt, az csak a max nyomást, illetve a nyomáshátroló szelep beállítását jelenti.
Ha kopott a motor akkor ugyan úgy nem lesz nagyobb a nyomás melegen, viszont ha nem jól állítod be, akkor lehet túl magas nyomás hidegen!

#3085 Farkas István
2010-05-21 22:29:43

Válasz #3084. hozzászólásra

inkább akkor megy tovább leállítás után ha már tele vande ezt nem kell megvárni

#3084 Farkas István
2010-05-21 22:27:51

Válasz #3082. hozzászólásra

Igen ezen nincs rajta a fedél,ez a centrifugája.Nagy fordulatról ha leállítod,ennek még hallatszik a hangja ahogy pörög

#3083 FRANKENSTEIN
2010-05-21 22:26:34

Válasz #3082. hozzászólásra

Csak melegen leállítás után hallatszik, ha nem meg kell tisztítani.

Nincs profilkép
#3082 Zsolti20
2010-05-21 22:18:13

Válasz #3081. hozzászólásra

Ez más néven nem a rotor rész? Ezt lehet amúgy hallani mikor megy?

#3081 Farkas István
2010-05-21 22:14:48

Itt vannak a képek.Ez a szűrő a kipufogó alatt van,de ha ilyen nagy a bizonytalanság,keresni kellene valakit aki elmond egy két dolgot,pl azt h.hogy kell itakarítani ezt a szűrőt.

#3080 Farkas István
2010-05-21 21:56:58

Válasz #3079. hozzászólásra

Várjál egy kicsit,kimegyek.

Nincs profilkép
#3079 Zsolti20
2010-05-21 21:55:47

Válasz #3078. hozzászólásra

Megköszönném ha lefényképeznéd! Mert még csak most van először Mtz-k!

#3078 Farkas István
2010-05-21 21:52:35

Válasz #3077. hozzászólásra

A centrifugál szűrő talpán .Ha ennyire bizonytalan vagy,inkább lefénykképezzem?

Nincs profilkép
#3077 Zsolti20
2010-05-21 21:49:33

Válasz #3075. hozzászólásra

Ez a vagdugó szerűség ami alatt az állító csavar van! Az a kipufogó jobb oldalán alul igaz?

#3076 FRANKENSTEIN
2010-05-21 21:24:44

Válasz #3075. hozzászólásra

Ezt a beállítás a könyvből olvastad?

#3075 Farkas István
2010-05-21 21:22:56

Válasz #3074. hozzászólásra

Ha véletlenül pl 2,8 bar-nál megáll a nyomásnövekedés(ez kopott motornál fordulhat elő),a csavart nem szabad tovább befelé tekerni.Ha így beállítod,a szelep tartani fogja a 3bart a rendszerben melegen és hidegen is.Ha melegen alapjáraton estleg lejjebb menne a nyomás,az nem azt jelenti h.a szelep gondolt egyet és nyitott 2,5 bar-nál,hanem azt h.kis fordulaton többet eszik a motor mint amit a szivattyú nyom.Ha így beállítod,tökéletes lesz a rendszer üzemelése.

#3074 Farkas István
2010-05-21 21:11:32

Válasz #3073. hozzászólásra

Ez a hűtő megkerülő szelep a nyomásszabályzóval egyvonalban van,csak hátrafelé néz.A nyomás beállítás a következő:Néhány percig járatod a motort h.melegedjen egy kicsit(max 40 fok).Leállítod,kitekered az első alsó zárócsavart,keresel egy odaillő csavarhúzót(volt h. egy elektródát lapítottunk el h.odaférjen).A záró csavaron belül van egy csavar ami a rugót nyomja.Ezt a csavart csavarod befelé,és így fogod adni neki majd a nyomást.Valakit beültetsz a gépbe,és beindítja (nem fog kifolyni az olaj!)Kb 1000 -es fordulatnál elkezded tekerni a csavart befelé.A sofőr állandóan mondja h.hol tart a nyomás!!!!!!tizedenként!!!!!Lassan és folyamatosan tekered a csavart befelé,és folyamatosan kell felfelé menni a nyomásnak.Bő 3 bar-ra tekered fel.Ez kb 2-3 teljes fordulatot jelent a csavaron. . fojt k.

#3073 Farkas István
2010-05-21 20:53:57

Válasz #3070. hozzászólásra

Na ideértem nagynehezen.Tehát az olajszűrő:megkapja az olajat a szivattyútól.A bemenő ágban van egy biztonsági szelep ami a rendszer dugulása esetén levédi a szivattyút.Ez a szűrő aljában elől felül van,és kb 5-6 bárnál old le.A centrifugál szűrőből az olaj lemegy a szűrőtalp aljába,ahol a nyomásszabályozó szelep van.Ez a szelep előre felé néz(ezzel állítjuk a nyomást).Innen megy ki a cső az olajhűtőhöz(talp középvonalában alul)és a talp alsó hátsó részébe jön vissza.Ez a két cső között van a hűtő megkerülő szelep,ami az olajhűtő dugulása v.túl nagy hideg esetén fellépő nehézkes olajáteresztése esetén nyit ki(ezt a rugót semmiképpen nem vágnám el mert ez a rugó a három közül a leggyengébb,és kb0,7-0,8 barnál nyit,és ha elvágom,biztos h.átmegy az olaj rajta és nem megy a hűtőre) . . fojt. köv.

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Viszlát 2024, helló 2025! Ez volt, ez lesz a mezőgazdaságban
Viszlát 2024, helló 2025! Ez volt, ez lesz a mezőgazdaságban
Minden nehézség ellenére a technológiai fejlődés nálunk is megállíthatatlan.
Csak az egyik üzemanyag drágul csütörtökön
Vásárolnék Fűkaszákat,  akár hibás,  hiányos is érdekel
Vásárolnék Fűkaszákat, akár hibás,...

700.000 Ft

SAXONIA A200 - 2,5 m gabonavetőgép
SAXONIA A200 - 2,5 m gabonavetőgép

420.000 Ft

Szállítószalag,  futószalag
Szállítószalag, futószalag

5 Ft

EB-7,  8 felni
EB-7, 8 felni

20.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]