Gázolaj árak 639 Ft Benzin árak 631 Ft EUR 406.67 Ft USD 390.93 Ft CHF 432.71 Ft GBP 500 Ft

Fórum

MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus!

Létrehozta: , 2008-12-14 20:41:19

Kedvencekhez Segítség

91586 hozzászólás
Nincs profilkép
#82686 envagyok2
2023-04-13 21:51:17

Válasz Gumóka #82685. hozzászólásáraalánéztél pótkocsinak? mit látni villanyilag? thx

#82685 Gumóka
2023-04-13 20:06:55

Válasz fexco #82682. hozzászólásáraNem mondom azt, hogy vegyél gyárit, mert a ruszkinak az amper a gyengéje.
Viszont nálam a gyári elektromos cuccok jól bírják, kivéve a műanyag billenőkapcsolókat.
Ha kell tudok gyári alkatrészt, számlával, vagy ahogy kéred, akár nálam is átvehető.
Egyébként most helyettesítettem kmgy műszer/jeladóval, eddig jónak tűnik, ránézésre stabil.

#82684 Gandhy
2023-04-13 20:06:21

Válasz fexco #82682. hozzászólásáraSzerintem is az lesz, remélem.

cca. 6 éve: 22OO volt a csapágy, pár ezer a papírtömítések, bagó 2O ezer a munkadíj(egy öreg szaki) és 16 ezer a jeladó smile thumbdown

#82682 fexco
2023-04-13 19:58:32

Válasz Gandhy #82681. hozzászólásáraez
ezekután megvan az esélye,hogy igen egy gagyi szar jeladót raktatok be,és az halt meg.(abból indulok ki,amilyenek a pótalkatrészek)nekem a szervonyomás ellenőrzö gomba fosta el magát 2x----meguntam,és a gomba helyére raktam egy dugót,amit egy kihalyitott antiszlipből pecáztam ki.
most ugynézem ugyanez a sztori lesz az olajszűrő alatti gombával,mert kezd az is könnyezni.csak azt nemmerem ledugozni---mert az a piros led.
a szervonál ha elmegy a nyomás,azt azért észreveszem....

#82681 Gandhy
2023-04-13 19:29:41

Válasz fexco #82680. hozzászólásáraa szerelő azt mondta, hogy betonon javít, másfél kilométer vályús földúton üzemi O,7-1 km/h-val gödrökön csúsztatott kuplunggal, a faxomat elhagytam, mire hazaértem, de a bölcső és minden más hibátlanul megúszta, na meg a jeladót trancsírozta szét

#82679 Gandhy
2023-04-13 19:21:05

Válasz fexco #82678. hozzászólásáraaz elsőt könnyen felismertem, ropogott és bebillent a kerék, de azt én ütöttem ki, a tárcsa elkapott egy betontuskót

#82678 fexco
2023-04-13 19:15:42

Válasz Gandhy #82677. hozzászólásáraettől függetlenül figyelgesd,ez szokott lenni az első jel.

#82676 fexco
2023-04-13 19:07:07

Válasz Gandhy #82675. hozzászólásárakülső vagy belső volt?

#82675 Gandhy
2023-04-13 19:05:29

Válasz fexco #82674. hozzászólásáraakkor volt a csere, de remélem nem kell megint

#82674 fexco
2023-04-13 18:56:32

Válasz Gandhy #82672. hozzászólásáraáltalába ez akkor van,amikor beadja az unalmast az alatta levő féltengelycsapágy.

#82673 Gumóka
2023-04-13 16:53:05

Válasz Gandhy #82672. hozzászólásáraPedig 1 jeladó van oldalanként. Mondjuk ezért ne is cseréld, főleg, ha gps lesz benne, meg így van miből alkudnismile laugh

Nekünk a 1025 még a kétmutatós régi órával jött, abba nem volt ilyen, meg nem is láttam még ilyet.

#82672 Gandhy
2023-04-13 16:28:01

Válasz Gumóka #82671. hozzászólásáraAmit én cseréltem, ahhoz szét volt bontva a traktor, amikor szétment a féltengely belsőcsapágy. Fülke megemel, tank kivesz, stb. Azt kihagynám.

#82671 Gumóka
2023-04-13 16:23:49

Válasz Gandhy #82670. hozzászólásáraA jeladó?
Te cserélted már, nekem nincs ilyen extrás traktorom, de ahogy írtad, a féltengelytokon lesz az. Gondolom van valami csatlakozója, hogy ne a köteget kelljen vagdalni cserére.

Egyébként én a kéken szopóhintáztam most, ott a sokpines csatlakozónál a műszarfal alján be volt esve az egyik láb, az is olyan volt mint a karácsonyfaizzó, mert nem volt rendes csatlakozása, fél nap kellett is hozzá, mire rájöttem.
Tehát, ha bármi elektromos hiba jön elő ezeken a bánatokon, én a műszerfal alatti csatlakozóval kezdem, engem mégegyszer nem tesz idegállapotba!smile laugh

#82669 Gumóka
2023-04-13 11:23:36

Válasz Gandhy #82668. hozzászólásáraAzért érdemes lenne megnézned, nem e csak kontaktos, csak ne tüzeld elsmile laugh
Híres Fehérorosz elektronikasmile laugh

#82668 Gandhy
2023-04-13 08:32:43

Válasz mtz1221 #82667. hozzászólásáraÍgy marad, majd műhold adja a jelet.

#82667 mtz1221
2023-04-12 23:47:51

Válasz Gandhy #82666. hozzászólásáraNa még egyszer, hátha.smile hammersmile hammersmile hammer Nem jó vagy nem érzékeli a jobb oldali sebesség érzékelőt. Csak a bal oldalit használja, és ha egésznap körforgalomban fogsz forogni, akkor nem lesz valós a mérése.

#82666 Gandhy
2023-04-12 22:15:12

Válasz mtz1221 #82665. hozzászólásáraaz aktuális sebességet helyesen jelzi, azt a jeladót már cseréltem, amikor szétment a csapágy

#82665 mtz1221
2023-04-12 22:05:46

Válasz Gandhy #82664. hozzászólásáraNem érzékeli a jobb, sebesség jeladót.

#82664 Gandhy
2023-04-12 21:51:10

Újabb eddig nem látott valami a 1O25 műszerfalán. Mutatja az aktuális sebességet és a szám mellet közvetlen jobbra folyamatosan ott egy 8-as alsófele, ez mi?

#82663 colizoli
2023-04-11 06:14:29

Válasz atyu80 #82661. hozzászólásáramást már úgyse kapsz, csak erösített kivitel van, de ahhoz cserélni kell a kerékagyat és a csapágyakat. egy 100-sba kerül ez a móka

#82662 kevesa
2023-04-10 22:04:28

Válasz mtz1221 #82660. hozzászólásáraPontosan nyertem magamnak meg egy kis mokat de az a gyufa mar bekeszitve nekem is

Nincs profilkép
#82661 atyu80
2023-04-10 21:30:08

Sziasztok!

Mtz 50 és 80 -as könyöktengely ház között van különbség? Enyémbe valaki azt mondta 50-es híd van de én szerintem nincs különbség a kettő között, csak azért kérdezném mert ha véletlenül kitörik akkor erősített kivitelt tennék bele

#82660 mtz1221
2023-04-10 20:32:21

Válasz kevesa #82659. hozzászólásáraSzét kell szedni darabokra, és meglesz ott a működési elv, meg a hiba is. Nekem nagy imt-be volt hasonló, csak ott szétkellett a váltó/difiház között is tolni 10 centit, hogy kijöjjön ez a lamellás vacak. 3x már gyufa a zsebben volt. smile cursingsmile lolsmile lolsmile lol

#82659 kevesa
2023-04-10 20:08:38

Válasz mtz1221 #82658. hozzászólásáraIgen van benne valami rugos mivel gondolom az nyomja szet es gondolom a kis lamella fekezi amikor lealitom. Viszont azt a reszt szet se szedtuk csapagycserenel es nem esett szet meg egxik csapagy sem h valamit megkoptatott volna szoval nem tudom mi tortent vele.

#82658 mtz1221
2023-04-10 19:55:31

Válasz kevesa #82653. hozzászólásáraPedig akkor kell a féknek is legyen valamilyen tányérrugós lamella, vagy valami. Valahol valami nem ok. vagy mikor elment benne a csapágy az felválazott, vagy megevett valamit. smile sweatdrop

#82657 Gumóka
2023-04-10 19:49:48

Válasz Vén cigány #82654. hozzászólásáraÖsszetolt hollanderekkel 430

#82656 Anonimus82
2023-04-10 19:22:55

Jó estét mindenkinek az alany 1221 kérdés a képen látható helyen folyik az olaj nehéz javítani nagyon szét kell szedni?

#82655 Vén cigány
2023-04-10 19:13:56

Válasz Gumóka #82652. hozzászólásáraAhogy látom centin a Te gépenden 400-as van, azon agyalok, hogy nálam a 350-es is elég lenne.

#82654 Vén cigány
2023-04-10 19:10:29

Válasz Gumóka #82652. hozzászólásáraKöszi, erre gondolok, nálam is 450 mm-esek vannak fent csak rajta vannak még a gyári gyorscsatlakozók és 450-es kicsit hosszú. (végül is elfér)



#82653 kevesa
2023-04-10 18:38:12

Válasz mtz1221 #82646. hozzászólásáraNem forgatható kézzel. Nem bírtam megállítani kézzel sem reggel. Csővet is lekötöttem hátha olajat kap h átenged a mágnes szelep de nem. Csövet lekötve is forog. Két lamella sor van egy kicsi és egy nagy a nagy gondolom a hajtás és a kicsi gondolom a fék.
De csapágy csere előtt nem csinált ilyet még hideg olajnál sem szóval ezért nem értem minden úgy lett visszarakva ahogy kiszedve nem cseréltünk semmit.

#82652 Gumóka
2023-04-10 18:36:39

Válasz Vén cigány #82651. hozzászólásáraGyorscsati?
Nekem csak ez a hollanderes van. Ha erre gondolsz.

#82651 Vén cigány
2023-04-10 18:31:58

Válasz Gumóka #82650. hozzászólásáraErőszabályzótól van rajta még a gyorscsatlakozó is.

#82650 Gumóka
2023-04-10 18:24:02

Válasz Vén cigány #82649. hozzászólásáraA vezérműtömbtől vinnéd gumicsövön, vagy a gyári fémcsövektől/erőszabályzótól?

#82649 Vén cigány
2023-04-10 18:02:12

C -100-as munkahengernél, milyen hosszú a hidraulika tömlő gyárilag? (MTZ-80)

Nincs profilkép
#82648 envagyok2
2023-04-10 15:12:06

Válasz mtz1221 #82645. hozzászólásáranyilván könnyebb lenne az élet, ha nem kéne folyton azokat tekergetni minden akasztásnál, de azt a pár kérdést, amit írtam, meg kell oldani. egyrészt nyomáscsökkentés, nem kicsit, a 170 bár normális munkahengerrel már az első alkalommal leszab valamit, aztán hogy oldod meg, hogy szükség esetén pár mm-t visszanegedsz a kopp feszességből, és a legmunkásabb, hogy egyforma hosszra nyomjon a kettő, vagy éppen nem egyformára, hanem amennyire akarod...
én mindegyikre kat 2-es kampót raktam, és kívülre a féltengelytok aljára a csavarokhoz raktam rugót, ami feszesen tartja a vonószárakat, vagyis kislakattal méretre állítom, és akasztok, nem himbilimbiznek a karok.

Nincs profilkép
#82647 R Sándor
2023-04-10 14:58:32

Válasz mtz1221 #82645. hozzászólásáraAzért kell hidraulikus mert nincsen elég dolog ami elromolhat, smile rolleyes

#82646 mtz1221
2023-04-10 14:35:38

Válasz kevesa #82640. hozzászólásáraKézzel megfogható mikor bekapcsolás nélkül forog ??? Lamellák voltak összeforgatva/keverve szereléskor ??? Ha megfogható akkor szerintem csak viszi a hideg olaj, majd összekopik. Ha csak egy cső megy bele, és 1 lamella része van, akkor ott fék nincs.

#82645 mtz1221
2023-04-10 14:31:50

Válasz envagyok2 #82644. hozzászólásáraAzt meg mi a facnak hidraulikusra ???smile cursing Oda is le kell azt is az armáét koppintani, két biztosíték szeggel mindent megoldasz 1 perc alatt.

Nincs profilkép
#82643 R Sándor
2023-04-10 12:03:16

Válasz hajdu.boca #82642. hozzászólására Igen a kupon zár Tök egyszerű szed szét,

Nincs profilkép
#82642 hajdu.boca
2023-04-10 11:44:59

Válasz R Sándor #82641. hozzászólásáraNézegettem a vezértömb rajzot.A kúpos szelep közepében van egy furat.Ez a szelep egyrészt a kúpos felületen zár?,a középen lévő furaton mikor kell olajnak folyni.?Itt kap nyomást a kúpot gondolom rányomja a fészekre.

#82640 kevesa
2023-04-10 08:35:08

sziasztok!

Lamellás TLT kapcsolatban kérdeznék hozzáértőket.
Egy vezetékes szóval csak egy hidraulika tömlő megy bele az indítás a fékezés automata.
Kiszedtük csapágy csere és most az a tüntet reggeli indításkor elkezd forogni egy darabig mintha hajtani majd később megáll régen ilyet nem csinált mit csinálhattunk rosszul? Vagy ennek a fékezése hogy működik?

Nincs profilkép
#82637 atyu80
2023-04-10 06:40:24

Válasz R Sándor #82629. hozzászólására

Egy szivargyújtós amper mérőt babráltam bele hogy lássam az akkumulátorba a feszültséget, nem a töltésmérő van benne.

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


A talajfertőtlenítés alfája és ómegája napraforgóban
A talajfertőtlenítés alfája és ómegája napraforgóban
A napraforgó az egyik legfontosabb termesztett növényünk.
Mit kell tudni az adósság miatti termőföld árverésekről?
Mit kell tudni az adósság miatti termőföld árverésekről?
Mutatjuk, mi vonatkozik az elővásárlási jogra.
POMOT 6700L SZIPPANTÓ ÉS HÍGTRÁGYASZÓRÓ TARTÁLYKOCSI RAKTÁRKÉSZLETRŐL - ROYAL TRAKTOR
POMOT 6700L SZIPPANTÓ ÉS HÍGTRÁGYASZÓRÓ...

5.290.000 Ft

Mtz 82
Mtz 82

3.400.000 Ft

E5/2-es ponyvás pótkocsi eladó
E5/2-es ponyvás pótkocsi eladó

1.000.000 Ft

Eladó IFA HL 60.02 pótkocsi
Eladó IFA HL 60.02 pótkocsi

1.000.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]