Gázolaj árak 631 Ft Benzin árak 615 Ft EUR 399.84 Ft USD 369.41 Ft CHF 417.36 Ft GBP 476.42 Ft

Fórum

MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus!

Létrehozta: , 2008-12-14 20:41:19

Kedvencekhez Segítség

92114 hozzászólás
#2664 pityu11
2010-04-05 16:45:14

Válasz #2657. hozzászólásra
Elnézést hogy ilyen sokára reagálok, de közben más dolgom akadt. Sajnos elromlott az "USB" kábelom így per pillanat nem tudok a megoldásról képet felrakni, de ami késik nem múlik.
Az avataron lévő traki nem MTZ,hanem UNIVERZÁL.

#2663 Balka Zoltán
2010-04-05 16:24:59

ha jol olvasom akkor igen

#2662 Tóth Ferenc
2010-04-05 16:24:06

Válasz #2656. hozzászólásra

Tehát a kardán egy darabból van a sebváltótól az első hídig.

#2661 Balka Zoltán
2010-04-05 16:24:00

jolvan emberek este jövök hátha lesznek képek addig jók legyetek

#2660 Balka Zoltán
2010-04-05 16:22:26

jó lenne látni. legalább ezt is látnánk

#2659 Balka Zoltán
2010-04-05 16:21:43

ez az a gép ami kint van neked?

#2658 Tóth Ferenc
2010-04-05 16:21:09

Válasz #2655. hozzászólásra

Valami biztos van, hátha majd Pityu lefényképezi nekünk.smile biggrinsmile biggrin

#2657 Balka Zoltán
2010-04-05 16:20:41

azt hittem hogy pityu 11 szált vitába velem és védeni akartam az igazamat. a képen jól látszik hogy máshogy nem lehetne megoldani

#2656 pityu11
2010-04-05 16:19:52

Válasz #2651. hozzászólásra

Én sem akarok vitatkozni, de nekem van két 1025-ösöm, újonan vettem, és egyiken se nincs "malac".
Az elsőmeghajtás kardán a sebváltó jobb első alsó sarkán csatlakozik. Mivel hála Istennek eddig még nem láttam belülről a sebváltót, így nem tudom, hogy ott hogyan csatlakozik az első meghajtás

#2655 Balka Zoltán
2010-04-05 16:17:21

félreolvastamsmile lol

de 1 et beszélünk . olyat nem láttam hogy ne lenne

#2653 Balka Zoltán
2010-04-05 16:13:09

mondtam hogy nem vitázni akartam . olyan képem nincs. csak sima 82 es.

csak nem értem hogy akkor amit mondasz az hogy van megoldva . mert amiket én láttam és látok azon a sima hagyományos megoldás van mint a régi 82-en

#2652 Tóth Ferenc
2010-04-05 16:09:53

Válasz #2650. hozzászólásra

Tegyél már fel egy képet erről az 1025 megoldásról mert még nem láttam csak olyat aminn van közép támasz.smile huh

#2651 Balka Zoltán
2010-04-05 16:02:21

isten ments hogy vitatkozzak de én már láttam 1-2 őt és azokon volt . söt amin elsöhajtás van azon mind volt. máskülönben hogy lenne megoldva a hajtása? mert ott egy 45' os szög van amit megoszt ez a közbensö támasz

#2650 pityu11
2010-04-05 15:48:13

Válasz #2645. hozzászólásra

A 1025-ös MTZ-nek kívülről nincs középtámasza!

#2649 Balka Zoltán
2010-04-05 15:47:07

a 17-es sel jelöltek a lamellák . ez is lehet probléma

#2647 Tóth Ferenc
2010-04-05 15:42:06

A robbantott ábrát Balka Zoltán hozzászólásábann találod.smile thumbupcool

#2646 Tóth Ferenc
2010-04-05 15:38:17

Válasz #2645. hozzászólásra

Az első hajtás kardánjának a közepén van egy támasz(malac) a 2644 hozzászolásban amit látsz a robbantott ábránn, ez hzárom csavarral csatlakozik a tengely kapcsoló házhoz ,elő fordulhat hogy ez feltágult.

#2645 Horák András
2010-04-05 15:30:58

Válasz #2644. hozzászólásra

mi az a kötép támasz?smile confused

#2644 Tóth Ferenc
2010-04-05 15:15:58

Esetleg fel tágulhatott a kötép támasz, és azt rázza a kardán némely fordulatokonn.

#2643 Balka Zoltán
2010-04-05 15:15:43

igen lehetséges hogy a lamellák megvannak kopva vagy nincsenek rendesen összeszoritva. (a gép hasánál a malacban) http://www.traktoralkatresz.hu/rabrak/img0053.jpg

#2642 pityu11
2010-04-05 14:33:34

Válasz #2637. hozzászólásra
Nekem még ilyen "rázós" problémám nem volt.
Esetleg lehet-e, hogy megcsúszik az első meghajtás és azért ráz terhelésnél?
Kérdem a hozzáértőktől.

#2641 FRANKENSTEIN
2010-04-05 12:06:22

Válasz #2636. hozzászólásra


"egy fordulatra kevesebb utat tesz meg"
Másképpen gyorsabban forog (hogy ugyan annyi utat tegyen meg), mikor megkapar is gyorsabban forog.
Így világos?

#2640 BELARUS892
2010-04-05 09:54:02

Válasz #2639. hozzászólásra

nekünk cseh adagolós és alapjáraton max 6ban indúl el.
meg teherrel 1400 alatt nehezen pörög ki.

#2639 Horák András
2010-04-05 09:50:38

kis fordulaton is jól megy.

#2638 BELARUS892
2010-04-05 09:44:06

Válasz #2637. hozzászólásra

és kisfordulaton jól megy?

#2637 Horák András
2010-04-05 09:14:36

Ha direktben megyek akkor is meg ha automatában megyek akkor is rázza a gépet! Nincs különbség! Az adagoló és a turbó gyári orosz.

#2636 Gacsó Gyula
2010-04-04 20:54:50

Válasz #2634. hozzászólásra

Nem akarok beszólni de egy fordulatra kevesebb utat tesz meg a hátsó kerék tehát az első húz igy hogy érvényesül az elsőhajtás ha bekapcsol a szabadonfutó?smile confused

#2635 BELARUS892
2010-04-04 19:57:34

Válasz #2630. hozzászólásra

üdv
azt szeretném kérdezni hogy cseh a turbó és az adagoló a gépen?

#2634 FRANKENSTEIN
2010-04-04 18:49:28

Válasz #2629. hozzászólásra

Lényeg, h. ha a hátsónak kisebb az átmérője, akkor többet fordul, mintha kaparna, ezért bekapcsol a szabadonfutó.

#2633 Horák András
2010-04-04 18:33:17

Ha be van kapcsolva az eleje mindegy, hogy mibe (direkt,szakaszos)úgy rázza a gépet úgy, hogy 2 forduló után a tükrök leszakadnak!
kép a gépről:
http://imagerz.com/QFdCDQ0CAVU

Nincs profilkép
#2632 rsándor
2010-04-04 18:27:56

Válasz #2631. hozzászólásra Az nem lehet hogy nem kapcsol át direktbe és azért rángat mert autómatában ban

#2631 Horák András
2010-04-04 17:27:18

Ha be van kapcsolva az öszkerék (mindegy hogy szakaszosba vagy állandóban) berázkódik az egész gép!

#2630 Horák András
2010-04-04 16:49:37

900 üzemóra van a gépbe. elöl 24col hátul 34colos ballon kerék van, nincs kopás rajta!

#2629 Dozer
2010-04-04 15:54:28

Válasz #2628. hozzászólásra

Ha kopott a kerék kisebb lesz az átmérője ebből következik, hogy egy fordulat alatt kevesebb utat tesz meg, mint ha nem lenne kopott. Ha az első kopott a hátsó nem, tolni fogja az elejét.

#2628 Tóth Ferenc
2010-04-04 15:33:52

Válasz #2627. hozzászólásra

Épp fordítva,ha hátul kopott elöl meg újszerű.smile thumbupcool

#2627 Dozer
2010-04-04 11:23:05

Válasz #2626. hozzászólásra

Ha az eleje lassabb mint a hátulja akkor elöl vagy hátul nem megfelelő kerék van fent ( nem a gyári előírott kerékméret ). Akkor is csinál ilyet ha kopott a kerék elöl és hátul meg mondjuk újszerű.

#2626 Horák András
2010-04-04 11:07:09

Mtz 892.2 245/5 ös motoron hol lehet az olajnyomást szabályozni (melyik szelepen)?
Az összkerék hajtásnál lehet e állítani, hogy az első kerék ne fékezzen hanem húzzon, tehát az eleje lassabb mint a hátulja.

#2625 Koppány vezér
2010-04-02 10:07:07

Válasz #2621. hozzászólásra
Köszönöm Sanyi.
Felet tekertem befelé,és már nem is előzi meg a lefújószelepet.
Visszavettem a nyomáson is,7bar-nál lefúj,5,5 bar-nál kapcsol vissza.
smile thumbup

#2623 Koppány vezér
2010-04-01 21:06:37

Válasz #2622. hozzászólásra
Szeva
Erre az értékre volt gyárilag belőve.
A mérőóra szerint 5-8bar közötti a zöld tartomány.

Nincs profilkép
#2622 Maksanyi
2010-04-01 21:00:57

Válasz #2620. hozzászólásra
Minek neked a 8 bár?

Nincs profilkép
#2621 Maksanyi
2010-04-01 20:59:00

Válasz #2620. hozzászólásra


Az a furat a biztonsági, azaz másodlagos lefúvő szelep. Ha az első nem működne a másik veszi át a szerepét. Állítsál rá egy kicsit a festettre és jó lesz

#2620 Koppány vezér
2010-04-01 20:56:18

Szevasztok.
A légtartályon lévő kombinált szelep bohóckodik.
A betáp oldalon van 1 csavar közepén furattal anyával lekontrázva lefestve.
Ezen a furaton keresztül olyan 7bar magasságában járó motor mellett 2 másodpercenként letüsszent.
Ha az újammal befogom a furatot szépen feltermeli 8 bárig,majd a szelep alján kivezeti mint ahogy normális üzemben ez működni szokott.
Mi lehet a bibi?
Köszönöm előre is a segítséget.

Nincs profilkép
#2619 Főnök2
2010-03-25 15:40:18

ÜDV: IGY NÉZ KI A LASSITÓ. EZ FOGASKERÉK LASITÓ, MECHANIKUS, DE VAN HIDRAULIKUS FAJTA IS, AZ TALÁN JOBB MERT FOKOZATMENTESEN SZABÁJOZHATÓ. EZ A RÉGI TIPUS KEVÉS FOKOZATOT TUD. DE ÁLLTALÁBAN ELÉG SZOKOTT LENNI.

#2618 Roland Polgár
2010-03-25 06:57:23

Válasz #2616. hozzászólásra

Mtz 50,Mtz 550,ezeken a fülke alatt van a kompresszor!Kivétel,ha nem az új fajta blokkos,mert akkor csak dekkni van ott!

Nincs profilkép
#2617 jdzoli
2010-03-24 19:39:00

Sziasztok!
Én már láttam több ilyen lassítót mtz-én.
A váltóra lehet a fűlke alá felszerelni a dekni helyére,és ha hátramenetbe kapcsolod a gépet akkor megyen két fokozatban nagyon lassan előre, nállúnk így szedik a tököt.

Nincs profilkép
#2616 dutra0
2010-03-24 16:47:15

Válasz #2615. hozzászólásra

Nekem nincs a füle alatt a kompresszor. Érdekel a dolog, mert gyümölcs betakarításkor anéha a terep 1 is sok.

#2615 Roland Polgár
2010-03-24 16:11:28

Válasz #2614. hozzászólásra

Nem akarok hülyeséget mondani,de hallottam már egy olyan lassítóról,amit a fülke alá,a kompresszor helyére kell felszerelni,s hidraulikusan hatja a gépet,egy nyomáscsökkentő által,s így nagyon lassú fokozatra képes a gép!De ez az szerintem!

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Jó vízellátás és takarékoskodás egyben: mindent a csepegtető öntözésről
Jó vízellátás és takarékoskodás egyben: mindent a csepegtető öntözésről
Szakmai napon mutatták be, mi minden szükséges a gondolattól a megvalósításig.
Alacsonyabb árakat és több akciót ígérnek a kereskedők
Alacsonyabb árakat és több akciót ígérnek a kereskedők
A Magyar Nemzeti Kereskedelmi Szövetség fellép az élelmiszer-infláció ellen.
Pottinger 240 rendsodró
Pottinger 240 rendsodró

235.000 Ft

3 pontra független láda 170x120
3 pontra független láda 170x120

255.000 Ft

Deutz-Fahr KH 3.64 Hydro-Super Rendterítő
Deutz-Fahr KH 3.64 Hydro-Super...

1.650.000 Ft

Yanmar F16D összkerekes japán kistraktor talajmaróval eladó
Yanmar F16D összkerekes japán kistraktor...

1.749.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]