Gázolaj árak 619 Ft Benzin árak 600 Ft EUR 396.98 Ft USD 365.9 Ft CHF 414.25 Ft GBP 473.71 Ft

Fórum

MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus!

Létrehozta: , 2008-12-14 20:41:19

Kedvencekhez Segítség

92257 hozzászólás
Nincs profilkép
#2107 atcsi
2010-01-01 17:02:38

A gyűrükre visszatérve zetor krisztálgyürük voltak benne 6 évet kibirt.

#2106 kutyalaci
2010-01-01 14:34:39

Válasz #2104. hozzászólásra
Azzal is próbáltam már.2-3órás szántás után egyszerüen leszakad a ferodol a tárcsárol.

#2105 Frenk66
2010-01-01 14:05:52




Kívánok mindenkinek 12 hónap egészséget, 53 hét szerencsét,365 nap nyugalmat, 8760 óra szerelmet, 525600 boldog percet, és 31536000 másodperc szexet. BÚÉK!

#2104 Gacsó Gyula
2010-01-01 13:30:58

Válasz #2092. hozzászólásra

Olyan ragasztottat keress amelyben a fém nem látszik csak az agyrész körül,bár ez szerintem nem is ragasztott hanem öntött tárcsa.

#2103 Gacsó Gyula
2010-01-01 13:19:57

Válasz #2100. hozzászólásra

Épp egy éve vettem a garnitura egy dobozba volt csomagolva eredeti Belarusz,IKR vagy KITE forgalmazásában ,sajnos pontosan nem emlékszem.NA AZ A TUTI!!!Itt érdemes kicsivel többet álldozni .A másik mtz met kb 3 éve füztem ugyanezzel a tipusú garniturával megéri az a párezer többlet kiadás,az utángyártott nem hiteles eredetű szarokkal szemben.

#2102 kutyalaci
2010-01-01 12:53:17

Válasz #2101. hozzászólásra
Nem mert volt ugy,hogy kikötöttem és nem jött belőle olaj.
smile sad

#2101 Tóth Ferenc
2009-12-31 20:01:44

Válasz #2092. hozzászólásra

Nincs esetleg állandóan összezárva a difi, meg kéne nézni nem-e át enged akapcsoló.

Nincs profilkép
#2099 atcsi
2009-12-31 16:20:59

Halottam az oroszról de nem nagyon ajálják.Amit most halottam komplett készlet de nincsenek hozzá gyürük hanaem külön de az olasz= ez molyen lehet

#2098 Június Cézár
2009-12-31 16:16:51

Válasz #2093. hozzászólásra

Van oroszba is jó olcsón nagyon.

#2097 jd /4650
2009-12-31 16:11:12

Válasz #2096. hozzászólásra

na ezt nem tudom !! de régen azt kapott és prima !!!

Nincs profilkép
#2096 atcsi
2009-12-31 16:10:29

szóval cseh krisztál gyürük?

#2095 jd /4650
2009-12-31 15:48:26

Válasz #2093. hozzászólásra

a cseh a nyeröbb !!

#2094 Szeni
2009-12-31 15:46:50

Válasz #2092. hozzászólásra
valamikor tömör szegecseket használtak,manapság már csőszegecset aminél valóban előfordul az h.leszakad.Ezt a ragasztottnál nem gyakran tapasztaltam,de láttam olyan utángyártottat ahol el lehetett látni imitt-amott a ferrodol és a vastárcsa között.Próbálj meg eredetit venni.Ha kicsi lenne a nyomás megcsúszna de nem szakítaná le (szerintem)smile confusedsmile confusedsmile confusedsmile confusedsmile confused

Nincs profilkép
#2093 atcsi
2009-12-31 15:00:19

Szevasztok 82 mtz-m van és az összes dugot hüvelyt gyürüt leszeretném cserélni. Azt mondják van valami olasz gyürüsor, ezt érdemes belerakni ?

#2092 kutyalaci
2009-12-31 11:25:23

Válasz #2090. hozzászólásra
Hát ez az,mert a régi 82emen ha be v kapcsolva nem tudok fordulni vele.Ez meg leszakitja a szegecseket.A ragasztottat is leszakitja.
smile sadsmile cursing

#2091 Roland Polgár
2009-12-30 22:05:00

Válasz #2087. hozzászólásra

Hali!A visszatérő a tankba megy vissza!De,h milyen a tápszivattyú?!Passz!

#2090 Szeni
2009-12-30 21:54:18

Válasz #2089. hozzászólásra

Mi az h. lepereg,elnyírja a szegecset v.leég a csúszás miatt?Meg kellene mérni először a bemenő nyomást és megkeresni a hibát.Ezeknél már elég jól működik a difi,lehet h. a Tiednek van valami baja.

#2089 kutyalaci
2009-12-30 21:02:54

Válasz #2088. hozzászólásra
Szevasz!Lehet,hogy nyomást kellene ráadni mert állandóan lepereg a ferodol a tárcsákról,mintha nem nyomná rendesen.

#2088 Szeni
2009-12-30 19:55:54

Válasz #2079. hozzászólásra

Mi van azzal a difizárral?

#2087 Szeni
2009-12-30 19:53:10

Válasz #2081. hozzászólásra

Hát ez nagyon egyszerű.Az új MTZknek(valamelyiknek)Az adagolójánál nem a tápszivattyú bemenőre van kötve a tulfolyója hanem vissza a bal tankba.Amennyiben a nevezett gépen egy stréber tápszivattyú van,vagy egy normál de hiányzik a visszavezető ágból a szükítő,akkor nagy fordulaton a tápsziv.több olajat nyom vissza a bal tankba,mint amennyi abból vissza tud áramolni az alsó összekötőn a jobb tankba.Ezt segítheti még az ha a bal tanknak nincs teljesen nyitva a csapja v.van egy kis dugulása,de nem biztos h. erre szükség van a jelenséghez

Nincs profilkép
#2086 szoltán
2009-12-30 19:45:43

Válasz #2084. hozzászólásra

Hát ezért csináltuk a + összekötő csövet,de így is ugyanaz a helyzet.Normális esetben e nélkül is működni kellene.

#2085 Június Cézár
2009-12-30 19:43:58

Válasz #2084. hozzászólásra

A résolaj az semmi, esetleg ha a túlfolyó.

#2084 gazsi 1
2009-12-30 19:41:15

Válasz #2081. hozzászólásra

Nem azért mert a bal oldaliba megy a résolaj?(igazából a szintnek egyformának kellene lenni)vagy a jobb tank alatt az elosztó cső miatt többet szív a jobból?

Nincs profilkép
#2083 szoltán
2009-12-30 19:37:21

Válasz #2082. hozzászólásra

Már azon is túl vagyunk,de semmi.

#2082 Június Cézár
2009-12-30 19:32:05

Válasz #2081. hozzászólásra

Tankot faján kimostátok?

Nincs profilkép
#2081 szoltán
2009-12-30 19:27:58

Az eggyik ismerősöm 820.2-es MTZ-jének van eggy érdekes hibája:Újkora óta a jobboldali tarályból kifogy a gázolaj.Már mindent átnéztünk,sőt kicseréltük az üzemanyag vezetéket,a tarály leeresztőihez készítettün eggy vastag összekötőt,a tanksapka szellőzőfuratát kitisztítottuk,sőt sapka nélkül is próbáltuk.Mindenhol tökéletesen folyik az üzemanyag,de mégis kiürül a tank.Ha néha megállnak vele párpercre kiegyenlítődik a két tank szintje,ehez le sem kell állítani a motort,csak alapjáraton járatni.De ha terhelés alatt megy a motor nem jön át a gázolaj,csak addig ameddig a vastag felső összekötőn átfolyik.Találkozott,már ilyennel valaki?

#2079 kutyalaci
2009-12-30 18:26:46

Válasz #2078. hozzászólásra
Tistára mint a Mgi Technikába a hol a hiba?Ki tudja
smile thumbupsmile thumbupsmile w00t

#2078 jd /4650
2009-12-30 18:19:29

Válasz #2077. hozzászólásra

ne hülyéskedjetek már smile rolleyes

#2076 Június Cézár
2009-12-30 18:16:24

Válasz #2073. hozzászólásra

Igen szóval ha jók a visszacsapó szelepek akkor a tápszivattyú alapvetőleg kizárható állóhelyzetbe.

#2075 jd /4650
2009-12-30 17:54:49

Válasz #2072. hozzászólásra

mi a fax??????????,

#2074 jd /4650
2009-12-30 17:54:13

Válasz #2070. hozzászólásra

annyi még az észrevételem hogy nagy fordulat mellett sokáig nem csinálta majd ha netán kisebb fordulaton járt pár percig akkor le is ált!!

#2073 Szeni
2009-12-30 17:53:49

Válasz #2067. hozzászólásra

Ki tudja,a szívó oldalán a tápszivattyúnak együtt van a két vezeték,a visszatérő,ami levegős és a bejövő ami az előszűrőtől jön be,és a bejövő pontosan felfelé megy az előszűrőig,úgyhogy visszamehet a levegő rajta ha nagyon akar.

#2072 lala1
2009-12-30 17:53:43

Válasz #2071. hozzászólásra
Hát azt,hogy hol lyukas!smile lolsmile lol

#2070 Június Cézár
2009-12-30 17:51:37

Válasz #2069. hozzászólásra

Hogy nem vettél valamit észre.

#2069 jd /4650
2009-12-30 17:50:22

érdekes a téma fiúk!!
az öszön szárzuzás közben lelevegösödött az öreg 82 !
majd mikor haza került kapott új szüröt lecseréltem az összes csövet tettem rá új tápszivatyut is!!de a szürö házban csak mindig levegö kerültsmile cursingsmile cursing
a tankból szépen jön a gázolaj ott nincs dugulás a sivatagi ki van tisztitva!
na mi van ilyenkor !!smile cursingsmile cursing

#2068 Szeni
2009-12-30 17:48:34

Válasz #2066. hozzászólásra

illetve nem tipp volt hanem levettem a tápszivattyút rajta a csövekkel és kézzel nyomogatva(először lemosva benzinnel majd megszárrítva)látható volt h.megjelent a gázolaj a dugattyurúdon befelé.Tehát már beengedte a gázolajat a motorba,csak még nem olyan sokat h.észre lehessen venni.

#2067 Június Cézár
2009-12-30 17:44:28

Válasz #2066. hozzászólásra

Igazából állóhelyiben a sivatagi szűrőig nem is levegősödhet be a tápsziv. hibája miatt, ha jók a visszacsapószelepek.

#2066 Szeni
2009-12-30 17:30:36

Válasz #2065. hozzászólásra

Én is láttam már ilyet,de én azt kerestem h.hol megy be a levegő,és mivel jobb ötletem nem volt,csak arra tippeltem h. a tápszivattyúnál.Ez jónak is bizonyult,mivel a tápszivattyú cseréjével megszünt a levegősödés,de most jut eszembe h.új volt a gázolajcső az adagoló nyomástartójától,és látszott benne h. a gázolaj légtelenítés után buborékmentes,majd indítás után kicsivel elkezd levegősödni,de az a lényeg amit most mondtál,h.a nyomástartó nem zárt,mivel valóban oda-vissza remegett a csőben a habos gázolaj,de én akkor nem ismertem fel azt h.ez a hibás nyomástartó miatt van.Az a gép azóta is azzal a nyomástartóval megy az új tápszivattyúval.Talán ott lehet az összefüggés h.egy kopott tápszivattyúnál a nyomóoldali nyomás leesésekor(nyomástartó hiba)talán a gázolajban fellépő rezonancia miatt ojan szívóhatás lép fel a tápsz. dugattyújánál szívóütemben,h.berántja a levegőt .

Nincs profilkép
#2065 szoltán
2009-12-30 17:07:35

Válasz #2064. hozzászólásra

Hát ez-az?? Ezért írtam lejjebb, hogy a gépek sok érdekes meglepő dolgot tudnak produkálni.

#2064 Szeni
2009-12-30 17:00:43

Válasz #2063. hozzászólásra

Már csak egyet nem értek,hol megy be a rendszerbe a levegő?

Nincs profilkép
#2063 szoltán
2009-12-30 16:44:20

Válasz #2061. hozzászólásra

Pontosan úgy fog viselkedni mint ami lelevegősödik.Az eggyik géppel történetesen én dolgoztam ami így járt.Ebben eltört a rugó,és a letört két menet ráfordult a szelepre.pontosan úgy állt meg mint ami lelevegősödött.Először csak légtelenítettem,eggy darabig ment is,de eggy idő után újra megállt.Ekkor levettem a szűrő fedelét,és üres volt.Megpróbáltam így tápszivattyúzni nem sikerült,mivel a nyomástartó szelep körbe engedte a levegőt.Ekkor jöttem rá a hibára.

#2062 Roland Polgár
2009-12-30 15:14:43

Lecseréltem a tápot,s úgy néz ki,h minden okés!Kerültem vele egy keveset,s ment szépen!Úgyhogy szerintem a hiba kijavitva!smile biggrin

#2061 Június Cézár
2009-12-30 15:10:15

Válasz #2060. hozzászólásra

Ha ez így lenne, akkor ezt nem abból vennéd észre, h lelevegősödött, hanem, hogy nem nincs erő a gépbe.
Persze más, ha leállított gépen romlik el a szelep smile smile

Nincs profilkép
#2060 szoltán
2009-12-30 15:06:52

Válasz #2059. hozzászólásra

Elvileg igen.De a valóság sokszor meglepő!!

#2059 Június Cézár
2009-12-30 14:56:46

Válasz #2058. hozzászólásra

Az általad leírt módon csak akkor levegősödhet le, ha a nyomástartóból a tankba van visszavezetve a gázolaj az üzemanyag szint felett.
Egyébként NEM.

Nincs profilkép
#2058 szoltán
2009-12-30 14:49:06

Válasz #2057. hozzászólásra

Tudod,ha ez nem történt volna meg csak eggy gépen akkor le sem írom.De mivel,már több gépen is előfordult,annak ellenére,hogy a rendszer tömített volt így leírtam.A törött rugó csréjével vagy a szelep tisztításával megszűnt a hiba.Tudod sokszor a gépek meglepő dolgokat képesek produkálni.Mikor az ember 30 éve a szakmában van sokmindet tapasztal.Még első ránézésre hihetelen dolgokat is.

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Hirdetés
HARDI permetezőgépek – Precízió a gyümölcsösök és szőlőültetvények növényvédelmében
HARDI permetezőgépek – Precízió a gyümölcsösök és szőlőültetvények növényvédelmében
HARDI ültetvényes permetezőgépek akár 4000 literes tartálykapacitással.
Milliószámra pusztították a kártevő rágcsálókat ezek a madarak
Milliószámra pusztították a kártevő rágcsálókat ezek a madarak
Természetes kártevőirtóként ingyen dolgoznak a mezőgazdaságnak!
Mtz 82
Mtz 82

2.199.990 Ft

Traktor meghajtású daráló
Traktor meghajtású daráló

300.000 Ft

VORAN terménydaráló
VORAN terménydaráló

180.000 Ft

PÖTTINGER TM II dobos kasza
PÖTTINGER TM II dobos kasza

330.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]