Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak652 FtBenzin árak637 FtEUR407.83 FtUSD391.39 FtCHF431.41 FtGBP487.09 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz Gumóka #82412. hozzászólásáraKöszönöm utána járok annak a felsőnek, bár nem tudom mi a helyzet a hydrosila gyárral reméljük az még nem jutott a Tara sorsára azért is nagyon kár, szerintem jó minőségű cuccaik voltak.
Válasz Gandhy #82415. hozzászólásáraTesthiba lesz az, nekem az elektromos vízóra csinálja ezt, most, hogy le van bontva a fülke.
De az ampervadászat nekem is magad létra.
Válasz Gandhy #82417. hozzászólásáraaz összeset. Nem e 3 van. Kettő szétcsavarozható, 1 meg lehúzható. De most hogy írod világítás sincs, valahol komolyabb érínkezési gond van. Azt kéne megnézni a relék honnan kapják a testet, nehogy ott legyen a gond.
Válasz Gandhy #82414. hozzászólásáraPsszt, Gúmóka mielőtt odaér megvenni indíts be. Többet ad érte ilyen jó olajnyomással. Bent az órának a csatlakozását kéne átfújni wd40-el.
Válasz atyu80 #82411. hozzászólásáraAz első képen lévő hydrosila ovál helyére ment, annak a szívócsöve jó volt hozzá, annyi, hogy a tartálynál volt egy 4mm vastag közbetét lemez, azt ki kellett venni, illetve a szivattyúnál 2db klingerit tömítés kellett.
A kerek is a lemez közbetét nélkül van fent, oda elég 1 tömítés is, illetve a hosszabb szívócsővel szereltek ezek.
Válasz Gumóka #82410. hozzászólásáraNekem is ovális van most rajta, így arra cserélném de akkor utána járok ennek ami a képen van, mert ha jól emlékszem nem lehet csak úgy cserélgetni a szivattyút alakítás nélkül Köszi a segítséget
Válasz atyu80 #82409. hozzászólásáraHydrosilából ezt adta a boltosom, az ovált cseréltem én is, mert az is a váltóba dolgozott, rakodós gépen van, 1,5 éve, eddig patent.
A másik traktoromon kerek ns-32 van, nem tudom mióta, ezzel vettem 5 éve, hozzá nem nyúltam még.
Válasz Gumóka #82404. hozzászólásáraSzerintem beruházok egy szivattyúra, mert a 40 liter friss ropogós olajat sajnálom ha telemegy egy kis hidraulika olajjal, bár az is szép tiszta. Szivattyúból lehet próbálkozni ezekkel a 20-30 ezer forintosokkal vagy egyből a drágább? Most ilyen van rajta m vagyis ez a fajta de talán még gyári https://nyirmtz.hu/termek/ns-32-hidraulika-szivattyu-jobbos-ovalis-hydrosila/?gclid=Cj0KCQjwwtWgBhDhARIsAEMcxeDN4SjBf7Ykf2gAMik4xbdED1F7Hv0P9UDfYcU78_qcd0Cw2qtsUkEaAl04EALw_wcB
Válasz antalocz #82405. hozzászólásáraGázolajat igen, a tápszivattyúnál, vagy a kormányba nézd meg az olajszintet, a szervószivattyú is bele tudja engedni.
Gázolajtól híg lesz az olaj, szaglásra érzed is, vagy egy papírzsepire cseppents ki a nívóról motorolajat, ha a kormos olajcsepp körül lesz még egy sárga kör, ami kiterül a zsepin, na az gázolaj. A táp inkább járó motornál tud beledolgozni, mindenesetre én a szervószivattyúra tippelek, viszont minden folyadékszintet ellenőrizz.
Sziasztok!
Olyan kerdesem lenne hogy a traktorban álltó helyében megnőtt a motorolaj szint.Arra gyanakodtunk hogy vagy huvelyrepedés vagy huvely alatt a gumigyuru és átengedte a fagyállót.De kivettem a karter leeresztő csavart és nem jött belőle víz.Esetleg valami más okozhatja még? Gazolajat is beletudja engedni esetleg valahol?
Válasz atyu80 #82403. hozzászólásáraEz a 40 milliós kérdés
Igazából töltsd szintre, aztán nap végén meg megnézed, hogy melyik lett több, esetleg kevesebb. Más ötletem nincs.
Sziasztok! Nem tudom eldönteni hogy a hidraulika szivattyúm a váltóba leengedi az olajat, vagy már csak halucinálok -e , kicsit csepegett az olajat a jobbos sonkánál leengedtem az olajat de még így is két kanna még 2-3 liter jött le de két 20-as kannába bele megy szerintem 22-23 liter csurig töltve, viszont most már új olajjal tölteném fel mert talán összekopott váltójavítás óta volt benne nagyon minimális spén. A hidraulika olaj meg igazából jó kérdés hogy fogyott-e mert volt egy cső repedés a pótkocsin és utána töltöttem két hete de nem emlékszem meddig Milyen tempóba szokta ez a szarkupac leengedni az olajat egyébként ha be van kapcsolva mondjuk egész nap a szivattyú? Köszönöm a segítséget
Válasz Gumóka #82400. hozzászólásáraAnnak is kicsit sok volt az előtöltése fülre, viszont ott az adagoló porlasztó tuti jó volt, az is Nagydorogon készült
Válasz atisgyulai #82395. hozzászólásáraköszönet, kipróbálom így is, hátha nem kell annyit vacakolni a tartójával a döntötthöz képest.
visznnt cumi az az o gyűrű, kell a fekete vas, le kell róla szedni a konzolt, és és egy kicsit bele kell mélyíteni a hüvelyt, és így lehúzni a bovdenon cosmagban kapott cuccal. és hogy még izgalmasabb legyen, persze annak a furatai sem tökéletsen jók, kicsit közelebb vannak egymáshoz, mint kéne, látszanak a csavarokon, hogy nem párhuzamosak, szóval azokat a furatokat is reszelgetni kell kicsit...
Válasz Gumóka #82397. hozzászólásáraNem tudom. Eltört a 3. Dugattyú a csapszeg felett. Így találtam rá aztán egy másik meg az elökamrája van elrepedve. Ebből felújítás lesz.
Válasz envagyok2 #82387. hozzászólásáraÜdv!
Sajnos nem túl jó a belátás jobbról az elosztóhoz.
Annyit talán segít, hogy a pirossal megjelölt cső, az a helyzet-erő szabályozótól visszajövő fémcső.
Az van a 2. és 3. bowden között.
Kb. a piros jelölésnél hozzá is ér a cső túloldalához.
Válasz atisgyulai #82391. hozzászólásáramegyek ki ma, megnézem mekkora a süllyeszéts azon a fekete vason, hátha tényleg abba illik bele, de nagy eséllyel mondom, hogy nem.
ez a video
https://www.youtube.com/watch?v=PCy7RBGwq78
szétszedi teljesen, lehet látni, hogy kipöcköli azokat a gyűrűket, és a fentieket is.
ha nem jó ez, kiváncsiságból rendelek egy gyári bovdent, megnézni annak mi van a csomagjában.
ha nem alikáélhtó, akkor ezekbe feketékbe valahogy bele kell tenni egy ilyen kis süllyesztést, épp csak 2 mm, hogy megtartsa a lábát a hüvelynek.
meg le kell róla gyalulni azokat a konzolokat, nehogy valakinek eszébe jusson visszaszerelni karosra, hahaha
Válasz envagyok2 #82388. hozzászólásáraA második képemet nézd meg, ott valamennyire látszik mi van a tolattyúk alján.
Ha rossz itt a minőség, szólj és átküldöm mail-ben.
Ha jól emlékszem nem síkban volt, hanem ott is volt bemarás. Meg a kis rögzítő fülben is (amit az inbusz csavarok húznak le), és a kettő adta a bowden rögzítő hüvely peremének a vastagságát.
Így mindkettőhöz biztos a pontos illesztés.
tök más kérdés bónuszként, pótkocsi légfékköcsögében a villát csak úgy tekerhetem, hogy kiakasztm a fékkulcsról, fellazítom a kontraanyét, és állítom a hosszot, vagy nem kell kiakasszam a fékkulcsról, fellalíztom az anyát, és forgatom a menetes szárat? a membrán így nem sérül?
fiatalok, a legfontosabb kérdés. a tömb alján ott van az a fekete színre festett vas, ami a tolattyút mozgató karok támasza (ld lentebbi képek). néztem orosz videot, a tömb alja síkolva van, és a furatban, amiben jár a tolyattú, ott van egy o gyűrű, amit ez a fekete vas nyom a helyére, a tolattyú szárára. ha leveszem ezt, akkor a bovden hüvelye bőven nagyobb átmérőjű, hiszen abba jár a tolyattú, tehát az nem nyomja azt az o gyűrűt. akkor azt mi fogja ott tartani?
vagy bent kell hagyjam ezt a fekete vasat?
opticum kolléga egy évvel ezelőtti képén is látszik, hogy 3 oda való vasa van, egyik a bovdenes csomagban lévő, a középső a eredeti támaszos, és van még egy. ez volna a kérdés, hogy ezejk közül melyiket rakta vissza?
Válasz envagyok2 #82385. hozzászólásáraHolnap csinálok képet a bowdenekről.
Ha jól emlékszem kettő között megy át a nyomócső.
A visszafolyó az úgy van, ahogyan a linkelt rajz képen van.
A tömb nincs döntve, csak elfordítva.
Ezeket találtam még róla:
Válasz atisgyulai #82383. hozzászólásáraköszönet, ha nincs fönt a burkjolat, vagy esetleg jobbról be lehet odafényképezni, le tudnád fényképezni, hogy hogy kerülik így el a bovdenek a szivattyút? esetleg a tömbnek az alja hátrafelé van billetnve, hogy kikerüljék? vagy így fölötte simán elmennek?
és a tartály visszafolyó ága az hogy van megcsinálva? az eredeti réz csőre van valami menet csinálva, és arra van rákötve tömlőpvel, vagy eredeti legyártott réz cső van ehhez?
köszönet!!!
Válasz opticum. #78568. hozzászólásáraahha, megtaláltam, te csináltad meg egy éve. értem már ezt az alátét dolgot is, de mit kellett újracsináltatnod esztergályossal? és azóta működik? bovden is bírja így megtörve?
Válasz envagyok2 #82381. hozzászólásáraSzia!
Az enyém német import, gyárilag joystikos.
Én a helyzet/erő szabályozó helyett raktam egy 1-es vezértömböt.
De javításkor rajtam be róla képeket.
A bowden csatlakozásnál a kis csap nagyon passzos, szinte adagoló elem illesztésű. A leszorító lemez nekem csak a peremes van. Az imbusz csavarok pont lehúzzák.
A tömb el van fordítva, az óra mutató járásával ellentétesen.
Kb. annyira, hogy a hidraulika csövek csatlakozói a fölsők fűggőleges vonalban pont az alsók között vannak.
Remélem érthetően fogalmaztam.
Válasz envagyok2 #82381. hozzászólásáraszóval ez az utolsó kép, így lenne a tömb.
ás így meg akarném a csöveket kivezetni, neked így vannak, elférnek így egymás között?
Válasz atisgyulai #82378. hozzászólásáraha jól emlékszem te cserélted ki a tömböt bovdenosra, 1 év pihentetés után rávettem magam, hogy megcsináljam. szeretnék kérdezni pár dolgot.
ezeket kaptam a szlovénoktól a csomagba:
ezt kérdezném, ha felülről ráhúzom a "nútos" gyűrűt, alulról meg a másik távtartót, akkor ez a hüvely nem fekszik fel síkba, vagyis ha a tömb alja sík, akkor így nem tudom leszorítani ezt a hüvelyt. jól emlékeszem, hogy neked valmai alátétet kellett csinálnod, és azt épp emiatt, és épp ide?
a tömb aljáról ezeket a fekete tartókat le kell szedjem ugye? és ha leszedem, akkor ott lesz valami perem, és akkor arra ép fel fog ülni a fenti hüvely?
aztán ez a kis csap se ide alulra, a tömb tolattyújának lyukába, se a bovden mozgató karjának a lyukába nem megy bele, ide te új csapot csináltál, és akkor lötyög a bowden végébe a tömbnél, mert a villába nagyobb furat van, mint a tömb tolattyújába, vagy a bovden villáját is kicserélted? azt hiszem cseréltél villát, nem?
aztén kérdezném azt is, hogy te függőlegesen, a tartállyal párhuzamosan raktad föl, vagy kicsit döntötted? mintha arra emlékezék, hogy a szivattyú szívó csöve és a tartály között is vezettél el bovdent, nem? és a szivattyúba nem ütköztél bele? én 4 tagra ki akarom bővíteni, és ha amennyire lehet elhúzom balra a tömböt, akkro is a 4. tag bodvenje telibe verné a szivattyút. ezért gondoltam, hogy így megdöntöm. a papír bal széle a tartály, a fehér folctoll vége a szivattyú sarka, és a burkoaltot berajzoltam. ez így elvileg jó lenne, vagy látod, hogy problémás valami? a csöveknek csináltam közcsavarokat, és a felső sorban lévőeknek kicsit hosszabbakat, hogy a 90 fokos könyökekúgy adják ki, hogy egymás között ki tudjam hozni a csöveket, elvileg elférne a burkolaton belül.
Válasz atisgyulai #82378. hozzászólásáraItt már minden is törött, mert kókányolták. Meg elrohadt.
Az a csavarozós lemez nem kerül vissza, a felső részhez, amire a fedő csukódik, 40x40x3-as profil lesz behegesztve, ahhoz kap még a két bak "andrást".
Kívülről meg ráburkolok lemezzel.
Az akkutartó első lemeze meg kap 20x20-as keretet pluszba, illetve még a padlólemez alsó merevítői, azok a rövid "u" szelvények profilból lesznek kivágva, hosszába végigmegy az ülés alatt, meg ahol kivágtam a padlólemezt, keresztbe is.
A két felső sarok meg kap még két nagyobb merevítőt.
Az újabb fülkéken meg a baknál kívül is van gyári merevítés, ezen még azt pótolni kell.
Válasz Gumóka #82377. hozzászólásáraHa elfogadsz egy jótanácsot, azt a hátfalat, ami az akku mögött van, (eredetileg csavarozva) azt még most hegeszd oda a függőleges lábakhoz jó masszívan.
Billegéskor ott szokta fenn eltörni, ahol most cserélted az anyagot, mert a csavarok tudnak engedni.
Utána meg bomlanak a felső sarkok is.
Válasz trikolor5 #82373. hozzászólására Hát könnyen indult az enyém is, aztán csak volt baja. Kipufogón milyen színű füst jön?Motorolaj szinted nem emelkedik?
ezt a szekciós 1221-es hidraulika tömböt ha pilalant szoprítóval összefogom (ha tudom), kiszedem a csavarokat, mellérakok egy szelciót, meg a végeit, akkor a középső o gyűrűket nem kell újra cserélnem, ugye? oké hogy fellazulnak, de el nem mozdunak, szerintem.
meg milyen menetes szárral fogjam össze, 8.8as, 10.9es vagy 12.9essel? egyik nyúlik, másik rideg?
Válasz Selvin #82368. hozzászólásáraHelyedben vontatott rövidtárcsát vennék, és akkor nem kell aggódni. Meg nem a gépet feszegeti
a tárcsa, ha valamelyest sodródna. Meg a fordulókban is kényelmesebb a kihelyezett körrel emelgetni.
Válasz esox #82364. hozzászólásáraViszont pöcröf. Nem kéne, hogy nehezen induljon? Mert mikor régebben hengerfej tömítés szétment akkor alig lehetett beindítani.
91522 hozzászólás
Válasz atyu80 #82421. hozzászólásáraŐsszel még kaptam tara féktengelyt, meg azért abból bekészleteztem itthon.
Válasz Gumóka #82412. hozzászólásáraKöszönöm utána járok annak a felsőnek, bár nem tudom mi a helyzet a hydrosila gyárral reméljük az még nem jutott a Tara sorsára azért is nagyon kár, szerintem jó minőségű cuccaik voltak.
Válasz Gandhy #82415. hozzászólásáraTesthiba lesz az, nekem az elektromos vízóra csinálja ezt, most, hogy le van bontva a fülke.
De az ampervadászat nekem is magad létra.
Válasz m.tz1221 #82418. hozzászólásáraakkor elhívom az amperillatú barátomat, nekem ott már káosz van a sok vezeték közt
Válasz Gandhy #82417. hozzászólásáraaz összeset. Nem e 3 van. Kettő szétcsavarozható, 1 meg lehúzható. De most hogy írod világítás sincs, valahol komolyabb érínkezési gond van. Azt kéne megnézni a relék honnan kapják a testet, nehogy ott legyen a gond.
Válasz m.tz1221 #82416. hozzászólásáramindkettőt? már félig lebontottam, akkor folytatom
Válasz Gandhy #82414. hozzászólásáraPsszt, Gúmóka mielőtt odaér megvenni indíts be. Többet ad érte ilyen jó olajnyomással. Bent az órának a csatlakozását kéne átfújni wd40-el.
Válasz Gandhy #82414. hozzászólásáraés a világításból is csak az első helyzetjelzők mennek, sem oldalt, sem hátul, fék, index van
1O25 ha ráadom a gyújtást, az olajnyomás a max-ra áll, ha elindítom akkor is, ha lehúzom a gombáról akkor is ott marad, stabilan tartja
Válasz Gumóka #82407. hozzászólásárahttps://youtu.be/VJ7X41CGFwEAmúgy meg olyan te fajtád a csávó, ott a száma hívd fel. Oldalváltó sem sem semmi ahogy megoldotta. https://www.youtube.com/@navrozabdullayev2001/featured
Válasz atyu80 #82411. hozzászólásáraAz első képen lévő hydrosila ovál helyére ment, annak a szívócsöve jó volt hozzá, annyi, hogy a tartálynál volt egy 4mm vastag közbetét lemez, azt ki kellett venni, illetve a szivattyúnál 2db klingerit tömítés kellett.
A kerek is a lemez közbetét nélkül van fent, oda elég 1 tömítés is, illetve a hosszabb szívócsővel szereltek ezek.
Válasz Gumóka #82410. hozzászólásáraNekem is ovális van most rajta, így arra cserélném de akkor utána járok ennek ami a képen van, mert ha jól emlékszem nem lehet csak úgy cserélgetni a szivattyút alakítás nélkül Köszi a segítséget
Válasz atyu80 #82409. hozzászólásáraHydrosilából ezt adta a boltosom, az ovált cseréltem én is, mert az is a váltóba dolgozott, rakodós gépen van, 1,5 éve, eddig patent.
A másik traktoromon kerek ns-32 van, nem tudom mióta, ezzel vettem 5 éve, hozzá nem nyúltam még.
Egyébként ez is jó.
M4
Válasz Gumóka #82404. hozzászólásáraSzerintem beruházok egy szivattyúra, mert a 40 liter friss ropogós olajat sajnálom ha telemegy egy kis hidraulika olajjal, bár az is szép tiszta. Szivattyúból lehet próbálkozni ezekkel a 20-30 ezer forintosokkal vagy egyből a drágább? Most ilyen van rajta m vagyis ez a fajta de talán még gyári https://nyirmtz.hu/termek/ns-32-hidraulika-szivattyu-jobbos-ovalis-hydrosila/?gclid=Cj0KCQjwwtWgBhDhARIsAEMcxeDN4SjBf7Ykf2gAMik4xbdED1F7Hv0P9UDfYcU78_qcd0Cw2qtsUkEaAl04EALw_wcB
Válasz Gumóka #82407. hozzászólásáraIfa kézifék! Abból is a hosszú platós!
Ehhez egyébként milyen bowden lehet jó? Valami autó kuplung, vagy váltóé?
https://vm.tiktok.com/ZMY9rfpFU/
Válasz antalocz #82405. hozzászólásáraGázolajat igen, a tápszivattyúnál, vagy a kormányba nézd meg az olajszintet, a szervószivattyú is bele tudja engedni.
Gázolajtól híg lesz az olaj, szaglásra érzed is, vagy egy papírzsepire cseppents ki a nívóról motorolajat, ha a kormos olajcsepp körül lesz még egy sárga kör, ami kiterül a zsepin, na az gázolaj. A táp inkább járó motornál tud beledolgozni, mindenesetre én a szervószivattyúra tippelek, viszont minden folyadékszintet ellenőrizz.
Sziasztok!
Olyan kerdesem lenne hogy a traktorban álltó helyében megnőtt a motorolaj szint.Arra gyanakodtunk hogy vagy huvelyrepedés vagy huvely alatt a gumigyuru és átengedte a fagyállót.De kivettem a karter leeresztő csavart és nem jött belőle víz.Esetleg valami más okozhatja még? Gazolajat is beletudja engedni esetleg valahol?
Válasz atyu80 #82403. hozzászólásáraEz a 40 milliós kérdés
Igazából töltsd szintre, aztán nap végén meg megnézed, hogy melyik lett több, esetleg kevesebb. Más ötletem nincs.
Sziasztok!
Sziasztok! Nem tudom eldönteni hogy a hidraulika szivattyúm a váltóba leengedi az olajat, vagy már csak halucinálok -e , kicsit csepegett az olajat a jobbos sonkánál leengedtem az olajat de még így is két kanna még 2-3 liter jött le de két 20-as kannába bele megy szerintem 22-23 liter csurig töltve, viszont most már új olajjal tölteném fel mert talán összekopott váltójavítás óta volt benne nagyon minimális spén. A hidraulika olaj meg igazából jó kérdés hogy fogyott-e mert volt egy cső repedés a pótkocsin és utána töltöttem két hete de nem emlékszem meddig Milyen tempóba szokta ez a szarkupac leengedni az olajat egyébként ha be van kapcsolva mondjuk egész nap a szivattyú? Köszönöm a segítséget
Válasz Gumóka #82400. hozzászólásáraAnnak is kicsit sok volt az előtöltése fülre, viszont ott az adagoló porlasztó tuti jó volt, az is Nagydorogon készült
Válasz envagyok2 #82399. hozzászólására
Válasz Maszek Zs #82398. hozzászólásáraItt is van egy jó csörgő motoros 82, lassan sorra kerül, én is ilyesmire számítok.
Válasz atisgyulai #82395. hozzászólásáraköszönet, kipróbálom így is, hátha nem kell annyit vacakolni a tartójával a döntötthöz képest.
visznnt cumi az az o gyűrű, kell a fekete vas, le kell róla szedni a konzolt, és és egy kicsit bele kell mélyíteni a hüvelyt, és így lehúzni a bovdenon cosmagban kapott cuccal. és hogy még izgalmasabb legyen, persze annak a furatai sem tökéletsen jók, kicsit közelebb vannak egymáshoz, mint kéne, látszanak a csavarokon, hogy nem párhuzamosak, szóval azokat a furatokat is reszelgetni kell kicsit...
Válasz Gumóka #82397. hozzászólásáraNem tudom. Eltört a 3. Dugattyú a csapszeg felett. Így találtam rá aztán egy másik meg az elökamrája van elrepedve. Ebből felújítás lesz.
Válasz Maszek Zs #82396. hozzászólásáraAmit itt összeolvastam már a tőlem okosabbaktól, én azt mondanám nagy előtöltés. Nem kopogott nagyon a motor?
Üdv!
A dugattyú elökamrája el van repedve. Mitől lehet ez. Rossz porlasztasi szög.........?
Válasz envagyok2 #82387. hozzászólásáraÜdv!
Sajnos nem túl jó a belátás jobbról az elosztóhoz.
Annyit talán segít, hogy a pirossal megjelölt cső, az a helyzet-erő szabályozótól visszajövő fémcső.
Az van a 2. és 3. bowden között.
Kb. a piros jelölésnél hozzá is ér a cső túloldalához.
Válasz atisgyulai #82391. hozzászólásáramegyek ki ma, megnézem mekkora a süllyeszéts azon a fekete vason, hátha tényleg abba illik bele, de nagy eséllyel mondom, hogy nem.
ez a video
https://www.youtube.com/watch?v=PCy7RBGwq78
szétszedi teljesen, lehet látni, hogy kipöcköli azokat a gyűrűket, és a fentieket is.
ha nem jó ez, kiváncsiságból rendelek egy gyári bovdent, megnézni annak mi van a csomagjában.
ha nem alikáélhtó, akkor ezekbe feketékbe valahogy bele kell tenni egy ilyen kis süllyesztést, épp csak 2 mm, hogy megtartsa a lábát a hüvelynek.
meg le kell róla gyalulni azokat a konzolokat, nehogy valakinek eszébe jusson visszaszerelni karosra, hahaha
Válasz envagyok2 #82388. hozzászólásáraA második képemet nézd meg, ott valamennyire látszik mi van a tolattyúk alján.
Ha rossz itt a minőség, szólj és átküldöm mail-ben.
Ha jól emlékszem nem síkban volt, hanem ott is volt bemarás. Meg a kis rögzítő fülben is (amit az inbusz csavarok húznak le), és a kettő adta a bowden rögzítő hüvely peremének a vastagságát.
Így mindkettőhöz biztos a pontos illesztés.
Válasz trikolor5 #82360. hozzászólásáraHűtő tiszta? Az is meg tudja viccelni az embert, de egy hőfokmérő nem összeg egy új hengerfejhez képest
Válasz envagyok2 #82388. hozzászólásáraEz így távgyógyításban nehéz ügy lesz.
Azt a videót belinkelnéd majd!?
Érdekelne.
Válasz envagyok2 #82389. hozzászólásáraElvileg a tied automata utánállítós nem? Fékköcsög rudat nem kell bolygatni hozzá.
tök más kérdés bónuszként, pótkocsi légfékköcsögében a villát csak úgy tekerhetem, hogy kiakasztm a fékkulcsról, fellazítom a kontraanyét, és állítom a hosszot, vagy nem kell kiakasszam a fékkulcsról, fellalíztom az anyát, és forgatom a menetes szárat? a membrán így nem sérül?
fiatalok, a legfontosabb kérdés. a tömb alján ott van az a fekete színre festett vas, ami a tolattyút mozgató karok támasza (ld lentebbi képek). néztem orosz videot, a tömb alja síkolva van, és a furatban, amiben jár a tolyattú, ott van egy o gyűrű, amit ez a fekete vas nyom a helyére, a tolattyú szárára. ha leveszem ezt, akkor a bovden hüvelye bőven nagyobb átmérőjű, hiszen abba jár a tolyattú, tehát az nem nyomja azt az o gyűrűt. akkor azt mi fogja ott tartani?
vagy bent kell hagyjam ezt a fekete vasat?
opticum kolléga egy évvel ezelőtti képén is látszik, hogy 3 oda való vasa van, egyik a bovdenes csomagban lévő, a középső a eredeti támaszos, és van még egy. ez volna a kérdés, hogy ezejk közül melyiket rakta vissza?
Válasz atisgyulai #82386. hozzászólásáraköszönet, ha nem felejted, akkor nézzük meg...
Válasz envagyok2 #82385. hozzászólásáraHolnap csinálok képet a bowdenekről.
Ha jól emlékszem kettő között megy át a nyomócső.
A visszafolyó az úgy van, ahogyan a linkelt rajz képen van.
A tömb nincs döntve, csak elfordítva.
Ezeket találtam még róla:
Válasz atisgyulai #82383. hozzászólásáraköszönet, ha nincs fönt a burkjolat, vagy esetleg jobbról be lehet odafényképezni, le tudnád fényképezni, hogy hogy kerülik így el a bovdenek a szivattyút? esetleg a tömbnek az alja hátrafelé van billetnve, hogy kikerüljék? vagy így fölötte simán elmennek?
és a tartály visszafolyó ága az hogy van megcsinálva? az eredeti réz csőre van valami menet csinálva, és arra van rákötve tömlőpvel, vagy eredeti legyártott réz cső van ehhez?
köszönet!!!
Válasz opticum. #78568. hozzászólásáraahha, megtaláltam, te csináltad meg egy éve. értem már ezt az alátét dolgot is, de mit kellett újracsináltatnod esztergályossal? és azóta működik? bovden is bírja így megtörve?
Válasz envagyok2 #82381. hozzászólásáraSzia!
Az enyém német import, gyárilag joystikos.
Én a helyzet/erő szabályozó helyett raktam egy 1-es vezértömböt.
De javításkor rajtam be róla képeket.
A bowden csatlakozásnál a kis csap nagyon passzos, szinte adagoló elem illesztésű. A leszorító lemez nekem csak a peremes van. Az imbusz csavarok pont lehúzzák.
A tömb el van fordítva, az óra mutató járásával ellentétesen.
Kb. annyira, hogy a hidraulika csövek csatlakozói a fölsők fűggőleges vonalban pont az alsók között vannak.
Remélem érthetően fogalmaztam.
Válasz envagyok2 #82381. hozzászólásáraszóval ez az utolsó kép, így lenne a tömb.
ás így meg akarném a csöveket kivezetni, neked így vannak, elférnek így egymás között?
Válasz atisgyulai #82378. hozzászólásáraha jól emlékszem te cserélted ki a tömböt bovdenosra, 1 év pihentetés után rávettem magam, hogy megcsináljam. szeretnék kérdezni pár dolgot.
ezeket kaptam a szlovénoktól a csomagba:
ezt kérdezném, ha felülről ráhúzom a "nútos" gyűrűt, alulról meg a másik távtartót, akkor ez a hüvely nem fekszik fel síkba, vagyis ha a tömb alja sík, akkor így nem tudom leszorítani ezt a hüvelyt. jól emlékeszem, hogy neked valmai alátétet kellett csinálnod, és azt épp emiatt, és épp ide?
a tömb aljáról ezeket a fekete tartókat le kell szedjem ugye? és ha leszedem, akkor ott lesz valami perem, és akkor arra ép fel fog ülni a fenti hüvely?
aztán ez a kis csap se ide alulra, a tömb tolattyújának lyukába, se a bovden mozgató karjának a lyukába nem megy bele, ide te új csapot csináltál, és akkor lötyög a bowden végébe a tömbnél, mert a villába nagyobb furat van, mint a tömb tolattyújába, vagy a bovden villáját is kicserélted? azt hiszem cseréltél villát, nem?
aztén kérdezném azt is, hogy te függőlegesen, a tartállyal párhuzamosan raktad föl, vagy kicsit döntötted? mintha arra emlékezék, hogy a szivattyú szívó csöve és a tartály között is vezettél el bovdent, nem? és a szivattyúba nem ütköztél bele? én 4 tagra ki akarom bővíteni, és ha amennyire lehet elhúzom balra a tömböt, akkro is a 4. tag bodvenje telibe verné a szivattyút. ezért gondoltam, hogy így megdöntöm. a papír bal széle a tartály, a fehér folctoll vége a szivattyú sarka, és a burkoaltot berajzoltam. ez így elvileg jó lenne, vagy látod, hogy problémás valami? a csöveknek csináltam közcsavarokat, és a felső sorban lévőeknek kicsit hosszabbakat, hogy a 90 fokos könyökekúgy adják ki, hogy egymás között ki tudjam hozni a csöveket, elvileg elférne a burkolaton belül.
Válasz Gumóka #82379. hozzászólásáraNa meg azért próbálom mm pontosra csinálni, de jó nevéhez híven nincs két egyforma méret itt sem
Válasz atisgyulai #82378. hozzászólásáraItt már minden is törött, mert kókányolták. Meg elrohadt.
Az a csavarozós lemez nem kerül vissza, a felső részhez, amire a fedő csukódik, 40x40x3-as profil lesz behegesztve, ahhoz kap még a két bak "andrást".
Kívülről meg ráburkolok lemezzel.
Az akkutartó első lemeze meg kap 20x20-as keretet pluszba, illetve még a padlólemez alsó merevítői, azok a rövid "u" szelvények profilból lesznek kivágva, hosszába végigmegy az ülés alatt, meg ahol kivágtam a padlólemezt, keresztbe is.
A két felső sarok meg kap még két nagyobb merevítőt.
Az újabb fülkéken meg a baknál kívül is van gyári merevítés, ezen még azt pótolni kell.
Ez a terv
Ide:
Válasz Gumóka #82377. hozzászólásáraHa elfogadsz egy jótanácsot, azt a hátfalat, ami az akku mögött van, (eredetileg csavarozva) azt még most hegeszd oda a függőleges lábakhoz jó masszívan.
Billegéskor ott szokta fenn eltörni, ahol most cserélted az anyagot, mert a csavarok tudnak engedni.
Utána meg bomlanak a felső sarkok is.
Végre már nem fogy
Válasz trikolor5 #82373. hozzászólására Hát könnyen indult az enyém is, aztán csak volt baja. Kipufogón milyen színű füst jön?Motorolaj szinted nem emelkedik?
ezt a szekciós 1221-es hidraulika tömböt ha pilalant szoprítóval összefogom (ha tudom), kiszedem a csavarokat, mellérakok egy szelciót, meg a végeit, akkor a középső o gyűrűket nem kell újra cserélnem, ugye? oké hogy fellazulnak, de el nem mozdunak, szerintem.
meg milyen menetes szárral fogjam össze, 8.8as, 10.9es vagy 12.9essel? egyik nyúlik, másik rideg?
Válasz Selvin #82368. hozzászólásáraHelyedben vontatott rövidtárcsát vennék, és akkor nem kell aggódni. Meg nem a gépet feszegeti
a tárcsa, ha valamelyest sodródna. Meg a fordulókban is kényelmesebb a kihelyezett körrel emelgetni.
Válasz esox #82364. hozzászólásáraViszont pöcröf. Nem kéne, hogy nehezen induljon? Mert mikor régebben hengerfej tömítés szétment akkor alig lehetett beindítani.