Gázolaj árak 640 Ft Benzin árak 628 Ft EUR 403.23 Ft USD 385.36 Ft CHF 429.18 Ft GBP 486.85 Ft

Fórum

MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus!

Létrehozta: , 2008-12-14 20:41:19

Kedvencekhez Segítség

91955 hozzászólás
#355 1025
2009-01-18 22:46:14

Válasz #353. hozzászólásra
Az ora 8-10 et mutatott csak nem ment rá a lamellákra semmi mert szét volt esve ez a gyürüs hüvely és eggyátalán nem hajtott az eleje.

#354 1025
2009-01-18 22:44:26

Válasz #351. hozzászólásra

Nem forgatom csak 2100 ig kb 12-14km/o.
Itt eléggé sík földek vannak soha nem esik vissza a fordulat.

#353 Farkas István
2009-01-18 22:43:45

Válasz #352. hozzászólásra

És vissza esett a váltónyomás,ha levetted a fordulatot?

#352 1025
2009-01-18 22:41:10

Válasz #349. hozzászólásra

Az enyém gyári hibás volt,a lamellák elött ahol az olajnyomás bevezetö gyürü szézz volt esve.
Ez ügy néz ki mint a trabant labirin gyürü és ott nagyon eltud menni az olajnyomás hiába van 8-10 bár,nem jut a lamellákra csak egy kevés.

#351 Farkas István
2009-01-18 22:41:03

Válasz #348. hozzászólásra

az már tul nagy sebesség ,nem esik vissza a fordulat?

#350 Farkas István
2009-01-18 22:39:08

Válasz #348. hozzászólásra

régóta szeretném már megfogni egy kuller be és kimenő ágát ,h. mit bír hűteni

#349 Farkas István
2009-01-18 22:36:05

nemrég kellett cserélnem az első hejtás lamelláit. első nekifutásra nem sikerült növelnem az olajnyomását,de ki kell agyalnom h. lehet mert kevés neki a 8 bar

#348 1025
2009-01-18 22:33:38

Válasz #344. hozzászólásra

Én raktam rá kuller hütöt és érezhetöen erösebb lett,a fogyasztása is lejebb ment.
Három szor 4-be viszi a kombit duplakerékkel 5 literrel.

#347 Farkas István
2009-01-18 22:32:18

Válasz #345. hozzászólásra
Nem hiszem h. én gyengén terhelem már 2 -szer tört össze az első diffim

#346 Farkas István
2009-01-18 22:29:58

Válasz #344. hozzászólásra

bocs az első j ly akart lenni

#345 1025
2009-01-18 22:29:16

Válasz #342. hozzászólásra

A 420-as kombival biztos megmozdulna abba is.

#344 Farkas István
2009-01-18 22:29:09

Válasz #341. hozzászólásra

Neked is nehezen indul nagy sujjal?

Nincs profilkép
#343 820-as
2009-01-18 22:29:06

Válasz #341. hozzászólásra

Azt hallottam hogy a cseh turbó a legjobb mtz-re,igaz?

#342 Farkas István
2009-01-18 22:27:29

Válasz #339. hozzászólásra
Én is rakattam bele klímát,és a víz meg se mozdul,csak az olajnyomás jön kicsit visszább

#341 1025
2009-01-18 22:27:00

Válasz #340. hozzászólásra

Nekem a turbo és az adagolo is cseh.

#340 Farkas István
2009-01-18 22:25:18

Válasz #335. hozzászólásra
Az agrokernél mondták,h. sokan ledobálják a cseh adagolót, és oroszt tesznek fel.Ha lenne rá időm én az orosz h. egy cseh ad.-t tennék fel,az biztosan jobb

#339 1025
2009-01-18 22:24:27

Válasz #338. hozzászólásra

Az enyém .2-es van benn klima és ha nagy melegbe dolgozik majd 100 fok a vize.Szerintem a hütöt megnövelhették volna.

#338 Farkas István
2009-01-18 22:21:26

Válasz #332. hozzászólásra
A 82-es mtz-m elakadt az újonnan fellapozott FFT 20 -as tárcsámmal. A 1025-ös viszi + az orrával tolja a simítót,+ a tárcsa után 3 nehézborona a hátán

Nincs profilkép
#337 820-as
2009-01-18 22:21:04

Válasz #336. hozzászólásra

Vagy nem ért vagy nincs már hozzá kedve, pedig nincs attól nagyobb öröm mikor valami jól sikerül elsőre ráadásul úgy hogy még nem is csinálta az ember.

#336 Farkas István
2009-01-18 22:17:24

Válasz #333. hozzászólásra
Én viszont nem.A tapasztalat jó,de ha valaki helyből elutasít valamit,az nem ért a szakmájához

Nincs profilkép
#335 820-as
2009-01-18 22:15:25

Válasz #334. hozzászólásra

Hát igen szerencse is kell hozzá meg azért nem kevés tudás is hogy tudja az ember mit is állítson pontosan!

#334 Farkas István
2009-01-18 22:13:36

Válasz #326. hozzászólásra
A 1025 ös is nagyon nehezen indult. elvittem az adagolóját az adagolóshoz,de csak habogott össze -vissza.Haza mentem,feltettem ,és belenéztem a szabályzó házba.pont a tetején van a membrán bemenő rúdja,állítottam rajta " szemre ész nélkül" és azóta jól megy

Nincs profilkép
#333 820-as
2009-01-18 22:10:18

Válasz #329. hozzászólásra

Azzal egyet is értek , főleg aki világ életében azt csinálta!

#332 1025
2009-01-18 22:09:32

Válasz #330. hozzászólásra

És milyen és mekkora munkagépeket?
eke,tárcsa,kombi,stb

Nincs profilkép
#331 820-as
2009-01-18 22:08:21

Válasz #327. hozzászólásra

Nincs de érdekel hogy is működik mert hallottam már ezt a váltó dolgot hogy nem lehet könnyen, de még nem volt szerencsém sokat vezetni sajnos, és akkor a kisváltóban van 4 sebesség a nagyban meg 3? vagy nem így van valahogy?

#329 Farkas István
2009-01-18 22:06:26

Válasz #326. hozzászólásra

Én nem ismerek olyat h. valamit nem lehet megoldani,de nem minden adagolós viseli el h.megmond neki mit csináljon

#328 1025
2009-01-18 22:04:29

Válasz #325. hozzászólásra

Milyen kocsit húzol vele?

#327 Farkas István
2009-01-18 22:03:55

Válasz #323. hozzászólásra

Neked is van 1025-ösöd?

Nincs profilkép
#326 820-as
2009-01-18 22:03:42

Válasz #324. hozzászólásra

értem azért kössz!

#325 Farkas István
2009-01-18 22:03:09

Válasz #323. hozzászólásra
nem tökéletes,de 30 t -val 4. ben meg se mozdul

#324 Farkas István
2009-01-18 22:01:40

Válasz #321. hozzászólásra
sajnos nem ismerem a 80-as cseh adagolót, de velószínüleg egy adagolós tud állítani rajta

Nincs profilkép
#323 820-as
2009-01-18 22:01:22

Válasz #322. hozzászólásra

És akkor nem reccsen meg a szorzó?

#322 Farkas István
2009-01-18 21:59:08

Válasz #318. hozzászólásra
nem kell fröccs!!!! ellenkezőleg: bő vissza kuplunggal fékezni a váltót;majd a szinkron ki; felező be 4 ; szink. 1

Nincs profilkép
#321 820-as
2009-01-18 21:58:50

Válasz #319. hozzászólásra

És be lehet állítani valahogy hogy egyenletesen húzzon?

#320 1025
2009-01-18 21:55:49

Válasz #317. hozzászólásra

Szoktam néha én is de tul sokat kell kapcsolgatni.

#319 Farkas István
2009-01-18 21:55:21

Válasz #316. hozzászólásra
így takarékoskodnak a gázolajjal

Nincs profilkép
#318 820-as
2009-01-18 21:55:12

Válasz #317. hozzászólásra

Kuplunggal és gázfröccsel?

#317 Farkas István
2009-01-18 21:53:56

Válasz #315. hozzászólásra
És mit szólsz ahoz hogy indulás 2 -4 ben váltás 4 -1 -be, és még egy kicsit gurul közben

Nincs profilkép
#316 820-as
2009-01-18 21:52:01

Helló! Nem tudja valaki , hogy lehet az hogy az mtz-n lévő csehszlovák adagoló miatt, 1000-1500-ig nem akar pörögni a motor?

#315 1025
2009-01-18 21:50:27

Válasz #313. hozzászólásra

Ha már kiér a szilárd utra akkor nehezen de elindul.
Nekem ifa kocsim van és csak egyet húz ha muszáj nem nagyon használjuk szálitásra.Inkább csak talajon vet és vegyszerez.

#314 Hús Futár
2009-01-18 21:48:43

Válasz #312. hozzászólásra
Sajnos más lett a vége mert más fél év után más traktoros került rá és egyszer a mőhelyben neki elytett egy medve nyúzó pajszert ami beszakította az egyik turbinát és ez után ledobták róla és ment tovább .

#313 Farkas István
2009-01-18 21:46:17

Válasz #311. hozzászólásra
És Te el tudsz indulni 4. ben álló helyzetből 30 tonnával?

#312 Farkas István
2009-01-18 21:44:12

Válasz #310. hozzászólásra

kiváncsi lennék rá mit kezd 36q val 110 ló . szerintem nem volt ideje a gumiknak elöregedni

#311 1025
2009-01-18 21:42:54

Válasz #309. hozzászólásra

Én nem azt mondtam hogy nem viszi,csak mag kell álni hogy 3x-bol 4x-be kapcsold a szorzot.

#310 Hús Futár
2009-01-18 21:39:48

Válasz #308. hozzászólásra
Annó a 80-asból 110 lovat hozott ki az a turbó.

#309 Farkas István
2009-01-18 21:39:23

Válasz #306. hozzászólásra
szerintem meg nagyin jól viszi a 200-220 q nettót

#308 Farkas István
2009-01-18 21:37:32

Válasz #305. hozzászólásra
Én régen beszéltem egy adagolóssal aki a 1025-nek mondott 9 köbcentit,ha jól emlékszek

#307 Farkas István
2009-01-18 21:33:42

A 82-es a TSZ-ben hamar megette az első híd csapját,ezért a 1025-ösön a következőt csináltam:kifúrtam a két csapot ,esztergáltattam bele 1-1 menetes dugót.A dugókat kifúrtam ,bele zsírzó szem;zsírzószemből golyó és rugó ki; benzincsővel egy kis tartályhoz kötöttem; a tartályba 140-es hajtómű olajat . 6 éve a csapok kopása alig érezhető

#306 1025
2009-01-18 21:32:04

Válasz #302. hozzászólásra

A 1025-öst nem potkocsizásra találták ki.Talajon viszont nagyon jó!

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]