Gázolaj árak 639 Ft Benzin árak 631 Ft EUR 404.04 Ft USD 392.16 Ft CHF 430.11 Ft GBP 484.03 Ft

Fórum

MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus!

Létrehozta: , 2008-12-14 20:41:19

Kedvencekhez Segítség

91789 hozzászólás
#80939 zsozsi51
2023-01-01 10:50:05

Válasz atisgyulai #80934. hozzászólásáraMi az az ezzel? Kíváncsiságból kérdezem, milyen ragasztó ez?

Nincs profilkép
#80938 Zsolty 79
2023-01-01 09:49:51

Válasz Mindentjavító #80937. hozzászólásáraszia a kék színű ukrán mtz a 90 évekbe úgy jöttek hogy a rúgó helyett cső volt be rakva oszt ment úgy is smile thumbup

Nincs profilkép
#80937 Mindentjavító
2023-01-01 08:01:12

Gyerekek! Ez itt a vég. Teljesen új rugókat tettem a traktor elejébe a reduktorházba és mégis össze van esve......Biz Isten 5forintot nem érnek a mai alkatrészek. Nem értem,h miért kell megváltoztatni az anyagok vastagságát. smile cursing

#80936 Gumóka
2023-01-01 03:51:13

Válasz danika0822 #80928. hozzászólásáraA vékonyperemes hüvely van felcsavarozva a hídra? Lehet ott a baj.

De lehet kapni 2 féle irányítókart is a reduktorházra, sőt, 2 féle munkahenger bak is van talán.

#80935 atisgyulai
2022-12-31 22:28:23

Válasz zsozsi51 #80932. hozzászólásáraNa látod, én így voltam a helyzet szab.-al.
Többször volt, hogy csere traktor kellett, hazahozni a munkaeszközt, mert nem emelte fel.
Utolsó az volt, amikor rakodóval kellett kimenni, megemelni az ekét, mert a föld végén maradt a traktor a barázdában. smile hammer
Ezt csak arra írtam, hogy sokallod a helyzetsz. cserét, de a tankot te is drágán megvetted.
Pedig ez könnyebben javítható, mint az előbbi.smile wink

#80934 atisgyulai
2022-12-31 22:02:12

Válasz zsozsi51 #80932. hozzászólásáraAkkor ezek szerint neked nem sikerült megragasztani.
Én is a helyzetszabályozó szerelésekor csináltam. Ha màr úgy is le volt véve a kerék.
Alapos mosás, kívül belül.
Plussz kívülröl benzines, utána féktisztítós "kezelés"! Utána ragasztás, két nap száradás.
1000-es permetező tartályt is ragasztottam már ezzel (30-40cm-es repedés az alján. leejtették tele tanknál)
Azt kb. 5éve. Azóta is bírja.

#80933 mtz1221
2022-12-31 20:46:01

Válasz Balázs. #80930. hozzászólására2 fejessel nem lehet, de 3 fejesnél ha középen van a kerék, meg normális szélességű kerék van rajta, akkor gond nélkül. smile thumbup

#80932 zsozsi51
2022-12-31 20:20:03

Válasz atisgyulai #80929. hozzászólásáraAzon már túlvagyunk, elegem van a menstruáló tankból, csere, sajnos 72 ezerben állt meg a történet.

#80931 zsozsi51
2022-12-31 20:18:24

Válasz Balázs. #80923. hozzászólásáraA két féltengelyt jeladó figyeli, konkrétan a nagyfogaskerekek felett van, és az mondja meg neked, mennyi a sebességed a digitális órán.

Nincs profilkép
#80930 Balázs.
2022-12-31 19:38:48

Válasz mtz1221 #80927. hozzászólásáraÉn szántani úszóban nem tudok. 2,3 méter után visszarakom a kart üresbe, mert az eke úszóban lemegy a "talajvízig" Ágyekével még csak csak de, vf nem

#80929 atisgyulai
2022-12-31 19:14:48

Válasz zsozsi51 #80922. hozzászólásáraMég egy észrevétel!
Tankcserét említettél!
Ha a műanyagba öntött fémnél ereszt, a csapoknál, az ragasztható.
Nekem 1 éve bírja.
smile wink

Nincs profilkép
#80928 danika0822
2022-12-31 19:11:06

Szevasztok! Tudna valaki érdemi segítséget adni? Orbit átépítéssel vannak gondjaim. A hídra gyárilag kialakított helyére felszereltem a Mh támasztóját. Vettem komplett szettet és hosszú 2fejes összekötőt kaptam hozzá,2 új irányítókarral ami hosszabb lett mint az eredeti,de ezen van csak 2szemes kialakítás a Mh részére.. Felszereltem az irányító karokat a reduktorházra és amikor az összekötőt akarom felrakni,olyan magasan van a rúd,hogy nem tudom a fejet belerakni a helyére csak akkor,amikor vissza lebontom az egyik kart. Miután vissza raktam a helyére,látom hogy olyan magasan van az összekötőrúd,h az elsőhíd nem tud billegni miatta....Eredetileg két kicsi 26cm es kar volt rajta,ezek 38cm hosszúak. Mi okozhatja ezt a jelenséget??!! Eredetileg ez egy országúti 80as volt és ezt a hidat már én raktam bele. Arra gondoltam,h a bölcső lehet az ami nem a híddal kompatibilis. Valaki találkozott már hasonló problémával? Köszi a választ!

Nincs profilkép
#80926 Balázs.
2022-12-31 18:06:34

Válasz atisgyulai #80925. hozzászólásáraKösz, megtaláltam! Ha belekezdek biztos foglak kérdezni!smile thumbupcool

#80925 atisgyulai
2022-12-31 16:58:52

Válasz Balázs. #80921. hozzászólásáraSzia!
Az én nevem alatt, a 7-8 oldalon lévő hsz.-oknál megtalálod. Több kép is van feltéve az átalakításról.
Vagy tekerj vissza itt az mtz-ben a 78650 hsz. környékére! Elég sokat agyaltunk itt rajta.
De megérte, teljesen jól működik.
Sőt, jobb mint a helyzet/erő szabályozós.
Ezt úgy mondom, hogy dolgozom ugyan azon munka eszközökkel, mindkét rendszerű traktorral.
Ha kell segítség, szólj!smile wink

#80924 atisgyulai
2022-12-31 16:34:23

Válasz zsozsi51 #80922. hozzászólására1 év alatt kb. 4-szer szedtem szét.
Az enyémnek szorult a közepében a hüvely. Látszott, hogy volt már bontva.
Nem volt több türelmem hozzá.
És nem nyavajogtam, inkább átépítettem.
Ami neked kell: jobb oldalon, egy gumigyűrű van abban a fedélben, amit a 4 csavar fog.
Viszont le kell engedni az olajat, mert a tartályból ráfolyik. Így is kimegy kb. 1 liter.
De ha a fedélben lévő furat is oválisra kopott (kb. biztosan) akkor a gumigyűrű csere csak ideiglenes javulás lesz.
Sajnos a mai alkatrészek hulladékok.
A régiekben pl. itt a fedél alatt volt egy nyomcsapágy is. A mostaniakból már kispórolták. Fém a fémen had csússzon.

Nincs profilkép
#80923 Balázs.
2022-12-31 14:33:04

Válasz zsozsi51 #80922. hozzászólásáraMi az a féltengely jeladó?

#80922 zsozsi51
2022-12-31 14:11:19

Válasz atisgyulai #80920. hozzászólásáraSzia, mindene működik, viszont a jobb oldalán folydogált az olaj, ami zavar, taknyos a gép tőle, most cserélek tankot féltengely jeladókat, és féktárcsát is, így rá tudok nézni, mi a helyzet. Azóta már megbontottam, meglátjuk mi lesz belőle.
Az, hogy hajítsd ki, már rég nem a tsz finanszírozza ezeket a manővereket. Ne haragudjatok meg, de aki kihajítja, és nyavajog, hogy így szar, meg úgy szar, meg is érdemli a sorsát. Hogy lehet vezérműtömbbel egyedül talajmunkázni?

Nincs profilkép
#80921 Balázs.
2022-12-31 12:56:44

Válasz atisgyulai #80920. hozzászólásáraSzia! Rakjál már fel légyszives arról az egykörös tömbről egy pár képet

#80920 atisgyulai
2022-12-31 12:13:51

Válasz zsozsi51 #80918. hozzászólásáraMik a "tünetek"?
Lehet csak a rudazat kopott/szorul!
Ha nincs szükség a helyezet/erő szabályozó funciókra, akkor tegyél be helyette egy egykörös tömböt.
Nekem bevált!
Sokkal hamarabb reagál emelésre, és van nyomatás funkció is.

Nincs profilkép
#80919 R Sándor
2022-12-30 22:22:15

Válasz zsozsi51 #80918. hozzászólásáraSzerintem annak a kukába van a helye.

#80918 zsozsi51
2022-12-30 21:42:20

Sziasztok,

2013-as 820-ashoz antiszlipről valamilyen bővebb irodalom van-e? rajz, leírás, szerelési útmutató, robbantott ábra, stb?

#80917 Gumóka
2022-12-30 15:17:24

Válasz mtz1221 #80916. hozzászólásáraAz AC és az adagoló közé tenni?

#80916 mtz1221
2022-12-30 08:03:29

Válasz Gumóka #80914. hozzászólásáraIgen, csak lehet az AC-nak 3-at kell nyomnia az 5-helyett ha kettő van. Azok a kis műanyag szelepek benne, nem zárnak rendesen újkorában sem.

#80915 mtz1221
2022-12-30 08:00:42

Válasz R Sándor #80911. hozzászólásáraVett egyik ismerős új 820-at. D243C motor van benne, úgy indul mint egy nyugati. Pedig kintről nem látni különbséget a motoron, meg 12 voltos a rendszere is.

#80914 Gumóka
2022-12-29 22:50:11

Válasz .Richard. #80910. hozzászólásáraPersze. Az a lényeg, hogy ott legyen a gázolaj mikor kell. Ez pont olyan, mint szivattyúnál a lábszelep.

Nincs profilkép
#80913 Balázs.
2022-12-29 22:33:45

Válasz Balázs. #80912. hozzászólásáraIgaz most van benne új motorpal porlasztó csúcs

Nincs profilkép
#80912 Balázs.
2022-12-29 22:31:48

Válasz R Sándor #80911. hozzászólására-5,6 -ba minden rásegítés nélkűl 2,3 fordítás melyik nyugati indul jobban?

Nincs profilkép
#80911 R Sándor
2022-12-29 21:39:18

Válasz mtz1221 #80906. hozzászólásáraHallod , Ladábol soha nem lesz Mercedes , bár mit csinálsz vele , / örülj hogy beindul ilyen hidegben/ Bocs.

Nincs profilkép
#80910 .Richard.
2022-12-29 21:24:25

Válasz Gumóka #80909. hozzászólásáraEgy elég. Másik minek? Ha nem a tankba folyik akkor vagy a motorba vagy a földre.

#80909 Gumóka
2022-12-29 21:22:31

Válasz mtz1221 #80902. hozzászólására1 volt csak a tank és a szűrők között 108 dominatoron volt

Nincs profilkép
#80908 .Richard.
2022-12-29 21:21:46

Válasz mtz1221 #80906. hozzászólásáraDehogy nem! Nem tudod, mennyi gázolajjal indul a Perkins. Nem tudod milyen a porlasztoja. Lehet a perkins kislukakon jobban porlaszt. Vagy az adagoloja ugyanannyi gázolajat kevesebb szögelfordulásra nyom mint egy Mtz. Az lehet többet ér mint az Mtzn a magyobb mennyiség. Lehet a károstér sem ugyan akkora csak a kompresszio. Lehet az Mtz 0fokos előgyujtással jol indulna de szarul menne. smile lolmeg ilyesmik.

Nincs profilkép
#80907 .Richard.
2022-12-29 21:16:58

Válasz mtz1221 #80901. hozzászólásáraKb. Ha egy hetet áll a motor akkor egy nyomócsövet lazits meg. Inditozzon valaki. Ha nyomja a gázolajat akkor felesleges bele. Ha nem nyomja akkor visszaereszt. Akkor tegyél bele. Az Opel is igy volt. De az 2nap után már nem nyomott.

#80906 mtz1221
2022-12-29 21:04:11

Válasz Balázs. #80905. hozzászólásáraBeindul, de sokkal nehezebben mint egy nyugati, és ezt semmi nem indokolja. Nem rosszabb nekik se az adagolójuk se a porlasztójuk se a sűrítésük, mint egy 80-as évekbeli perkins-nek pl.

#80904 Gandhy
2022-12-29 20:50:40

Válasz mtz1221 #80903. hozzászólásáraMondd meg az ángyinak, hogy Gumóka úgy szereti, ha lerohanják smile laugh

#80903 mtz1221
2022-12-29 20:21:09

Válasz Gumóka #80900. hozzászólásáraJut eszembe ángyi panaszkodik, hogy nem kezdeményezel. smile thumbdownsmile cursingsmile censored

#80902 mtz1221
2022-12-29 20:18:18

Válasz Gumóka #80900. hozzászólására2-tőt, vagy csak az AC elé ???

#80901 mtz1221
2022-12-29 20:17:30

Válasz .Richard. #80899. hozzászólásáraÜnnepek után veszek 2-tőt, és eldobom az eszem ha 10-euróból megváltozik jelentősen.

#80900 Gumóka
2022-12-29 20:15:52

Válasz mtz1221 #80898. hozzászólásáraClaas kombájnba tettünk régen, mert reggelre a rába motor is elengedte magát. Utána sose volt vele baj.

Nincs profilkép
#80899 .Richard.
2022-12-29 19:58:44

Válasz mtz1221 #80898. hozzászólásáraÉn nem láttam de jo ötlet. Ugyanis van mikor kopott a csucs a fejszelep az elemek igy képes visszafolyni a tankba a gázolaj ha a tank szintje gázolajszintje már alacsonyan van. Szoval mikor megmozditja az adagolot már porlaszt. Nem kell végigköpülnie a nyomocsövet a porlasztoig mire porlasszon. Na de ezt ki tudod szűrni mert ha meglazitod a nyomocsövet azon amelyik gép nem indul és van gázolaj a porlasztonál inditáskor akkor ez felesleges. Ha nincs akkor az visszaenged. Egy ismerős Fronterája volt igy . Csak huzásra indult. Persze mert azzal hamar odaért a gázolaj. De nem tudom tetteke bele. Amugy karburátoros benzinesbe is jo. Az ac az csak üzemel igy vagy ugy de meg nem tartja a benzint.

#80898 mtz1221
2022-12-29 19:06:55

"ILYENEKET" rakott e már valaki be az AC elé és után ??? Ma találkoztam egy régi ismerőssel, azt állítja mióta a tsz-be mindbe raktak, azóta érthetetlen módon jobban indulnak télen is. Ha új AC van rajtuk akkor is.

Nincs profilkép
#80897 esox
2022-12-28 18:52:50

Válasz Gumóka #80896. hozzászólására Nagy eltérések nem hiszem,hogy vannak a lízingcégek között.Cascót meg kell kötnöd,inkasszó a számládra stb.

#80896 Gumóka
2022-12-28 18:31:31

Válasz esox #80892. hozzászólásáraÍgy volt nálunk is a teherautóknál

Nincs profilkép
#80895 esox
2022-12-28 16:57:36

Válasz atisgyulai #80894. hozzászólására Hát ezek már csak ilyenek. A lóvét ők adják ,diktálják is a feltételeket. Autónál nem volt gond,remélem itt se lesz káresemény vagy lopás és kifut a lízing rendben.

#80894 atisgyulai
2022-12-28 15:48:40

Válasz esox #80892. hozzászólásáraTraktort nem tudom, az nem hitelre ment.
De autónál tulajként szerepeltünk, és a törzskönyv volt a banknál, ill. az említett elidegenítési jog volt bejegyezve a kormányhivatalnál.
Hallottam erről visszaéléseket.
Üzemben tartóinál a bank biztosítást kötött a járműre, és lopás vagy törés esetén bezsebelte a biztosítási pénzt is, valamint azonnali hatállyal felmondta a hitelszerződést, és követelte a tartozást! Amit persze az üzemben tartónak kötelezően előírt casco biztosításból zsebelt be.
Duplán bebiztosította magát!

Nincs profilkép
#80893 esox
2022-12-28 15:39:55

Válasz esox #80892. hozzászólására Típus jóváhagyási szám szerepel a forgalmiban, igen.


Nincs profilkép
#80892 esox
2022-12-28 15:35:44

Válasz atisgyulai #80891. hozzászólására Törzskönyv a hitelező banknál,amíg tart a lízing.Tulajdonos nincs beírva.A bejegyzés jelen esetben: üzembentartó.Ez fog változni tulajdonosra ha lejár a lízing.Törzskönyv nélkül nem tudod eladni a traktort.Ez volt az eljárás amikor autót vettünk.Ha kifizetted az utolsó részletet küldik a törzskönyvet,majd azzal átiratod a nevedre a forgalmit. Akkor már mint tulajdonos fogsz benne szerepelni.

#80891 atisgyulai
2022-12-28 15:17:23

Válasz esox #80890. hozzászólásáraHiteles a gép?
Akkor tulajnak ki van beírva?
A törzskönyvet szokták visszatartani, meg beírják az elidegenítési tilalmat a kormányhivatalban. (forgalmiban nem szerepel)

Nincs profilkép
#80890 esox
2022-12-28 13:51:19

Válasz atisgyulai #80889. hozzászólására Nettó igen.Mi jelenleg üzembentartóként vagyunk bejegyezve.Dátumbeli különbség van az első nyilvántartásba vétel és az első magyarországi nyilvántartásba vétel között.Valami olyasmi megoldás volt amit írtál.

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Tovább emelkedett a búza ára!
Tovább emelkedett a búza ára!
Európában hol a túl sok, hol a túl kevés csapadék kínozza az őszi búzát.
Hirdetés
A napraforgó termésbiztonsága a talajban kezdődik
A napraforgó termésbiztonsága a talajban kezdődik
Kiemelt fontosságú a talajminőség javítása.
Potkocsi 5 év műszaki vizsgával
Potkocsi 5 év műszaki vizsgával

600.000 Ft

JCB 531-70 teleszkópos rakodógép
JCB 531-70 teleszkópos rakodógép

15.000.000 Ft

Cotesi UNI bálazsineg nagy kockabálákhoz,  42%-kal több,  mint egy hagyományos 130-as zsineg
Cotesi UNI bálazsineg nagy...

10.500 Ft

Case IH 6,1 m gabonaadapter
Case IH 6,1 m gabonaadapter

6.000.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]