Gázolaj árak 632 Ft Benzin árak 614 Ft EUR 414.08 Ft USD 396.98 Ft CHF 444.25 Ft GBP 499 Ft

Fórum

MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus!

Létrehozta: , 2008-12-14 20:41:19

Kedvencekhez Segítség

90779 hozzászólás
Nincs profilkép
#76979 .Richard.
2021-11-20 20:04:35

Válasz mtz1221 #76978. hozzászólásáraSzoval menjen el az asszonyod hugához kályhát bevinni mert,mert a nővére érti az orosz vasat igy annak is a vérében van ezek után jó nő??? smile lol befűtünk a kálhába is ha köll.

#76978 Moderátor
2021-11-20 19:53:58

Moderálási elveink miatt törölve: 2021-11-20 20:25:41

#76977 mtz1221
2021-11-20 19:53:43

Válasz Gandhy #76972. hozzászólásáraAsszonnyal fél nap, széttoló kocsi nélkül.smile thumbdown Asszony húga nálatok vett házat, pár hete vett egy kályhát, két majom aki kivitte nem volt képes 20 métert bevinni a házba, letették az utcán. 3 órán keresztül billegtette egyedül be.smile thumbdown

#76976 fexco
2021-11-20 19:49:33

Válasz Gandhy #76972. hozzászólására82esen cseréltem ott egy kiemelő villát,eltörótt a3bol1.

#76974 Gandhy
2021-11-20 19:47:39

Válasz .Richard. #76973. hozzászólásáraabban az esetben szét kell húzni?

#76972 Gandhy
2021-11-20 19:44:17

Válasz fexco #76971. hozzászólásárana holnap megkeresem azt a kisablakot smile laugh
2 szerelővel beszéltem eddig, mindkettő lepattintott, bár az egyiket nem is bánom, aki azt mondta ez a javítás egy 60 órás munka lesz smile lol

#76971 fexco
2021-11-20 19:31:54

Válasz Gandhy #76970 hozzazászólására
A kisablakbol

#76969 mtz1221
2021-11-20 19:15:36

Válasz Gandhy #76968. hozzászólásáraKitört s kosárból a nyelestengelyt hajtó közdarab ??? Lentről látszani kéne neki.

#76968 Gandhy
2021-11-20 19:09:19

megreccsent a 1025-ös, a kuplungtól olyan hang jön, mint egy fűrészből, a hidraulika nem emel, a tlt nem forog és lesett a nyomás nullára
valami eltört ott bent smile sweatdrop

#76967 gabika82
2021-11-19 19:56:50

Sziasztok! Mtz 82 esnél a jobb eleje felöl rágó vagy inkább talán kattogó hang van ha kivan tekerve a kormány jobbra és még nem is visszintesen áll a híd akkor jelentkezik! A reduktorházba felujitottunk mindent új csapágyak elötte is volt ez!valaki járt így?

#76966 Gumóka
2021-11-19 19:43:16

Válasz B.Bali #76964. hozzászólásáraMost mindenhol elszálltak az árak, személyautóra vettem gumit, hát kikeredett a szemem...smile scared

Nincs profilkép
#76965 B.Bali
2021-11-19 19:40:24

Válasz atisgyulai #76960. hozzászólásáraOK. Majd adok neki még egy esélyt, a télen
úgyis csinálni kell ezt,azt

Nincs profilkép
#76964 B.Bali
2021-11-19 19:38:11

Válasz Gumóka #76963. hozzászólásáraDe, szinte biztos. Annak idején olyan áron adták,hogy nem lehetett otthagyni. De már cserélni kéne,eléggé elkopott. Most csak gyári méretet kap. De hogy milyen fajtát kéne venni az nehéz lesz. Taurus-nál elszálltak az árak rendesen, az oroszt meg szidja mindenki.

#76963 Gumóka
2021-11-19 19:27:14

Válasz B.Bali #76961. hozzászólásáraOtt nem lehet, hogy nincs szinkronban az eleje meg a hátulja?

Nekünk 15,5R38-11,2R20-nál ha bent maradt az eleje, az fogott mlg földesúton is, meg hangja is volt, az első 10 méteren eszembe jutott kikapcsolni, ha direktbe fel volt húzva.

Az enyém 13,6R38-11,2R20 kombó, ezen csak 1 állású a kapcsoló, bár itt még sose felejtettem bent a hajtást, meg szabadonfutós a kardán, lehet ezért...

De volt 1025.2 ott is ha direktbe volt kapcsolva az eleje, akkor hagyott nyomot az aszfalton.

#76962 atisgyulai
2021-11-19 19:23:41

Válasz medikus #76959. hozzászólásáraKöszi! smile thumbup
Ez a rajz sokat segíthet!
Most akartam neten keresni!
Illetve még bowdenes elosztóról keresek ilyen robbantott ábrát.
Amilyenek a homlokrakodókhoz vannak.
Az is lehet, hogy szétnyomta azt a kört, amelyikre a munkahengert kötöttem. De ez a következő lépés.
A fő gyanúsított még mindig a helyzet szabályozó!!!!
Azért is, mert a hidraulika tartályba kb. 5 liter olajat töltve, járatás közben belenéztem a beöntőn.
A szűrőn keresztül felülről is jött valamennyi kis olaj, (elosztó felől) de alulró, ahol a h.sz. visszafolyó van bekötve, ott nagyon forgott, bugyogott befelé az anyag.
Tehát ott forog körbe.

Nincs profilkép
#76961 B.Bali
2021-11-19 19:09:50

Válasz Gumóka #76957. hozzászólásáraIgen, a 11.2- 20-s nagyságú gumival ami gyári méret, elmennek sokáig, de a 892,952-es nagy elsőkerekeit is ugyanaz a támasz hajtja mint a tiédet. Ezek már kinyirják sokkal hamarabb. Nekem 320/70 Taurus gumi van elől, ez is kinyirta elég hamar

#76960 atisgyulai
2021-11-19 19:07:19

Válasz B.Bali #76952. hozzászólásáraHa megcsúszik párszor, kopnak a lamellák.
Vagy újat kell bele venni, vagy ha már van ledobott, mint említetted, akkor abból át tenni pluszba.
És én úgy szoktam összehúzni, hogy felteszem, plussz fel az első kardánt.
Kerekeket kitámasztom, és úgy húzom meg. Crova, fix szár, csövet ráhúzva megrántom. Nem csúszik meg, inkább meg kapar az első kerék, pedig 920-asról van szó, (jó gumikkal,) ahol nagyobb súly van elöl, és előrébb is van, mint pl. 820 és 892- nél.

#76959 medikus
2021-11-19 18:59:41

Válasz medikus #76956. hozzászólásáraA 32-es,vagy esetleg a 17-es!
smile thumbup

#76958 Gumóka
2021-11-19 18:59:15

Válasz rigás #76953. hozzászólásáraÉn akkor vertem volna nyakon a tervezőt, mikor a szivattyúhajtás kis tengelyét az előtétházban úgy biztosította le a hernyócsavarral, hogy csakazértis meg kell billenteni a hidrotartályt. Ha 5 mm-el hátrébb teszi, simán megoldható lenne, de neeem...
Pedig hely van hozzá...
Kapják be...smile lol

#76957 Gumóka
2021-11-19 18:56:26

Válasz B.Bali #76952. hozzászólásáraNekem sincs herélve, csúszott is meg, ha összezárt az eleje, én levettem a kardánt, légkulccsal megtéptem a lamellasort, azóta tekeri az elejét gond nélkül.

Ez is egy opciósmile cowboy

#76956 medikus
2021-11-19 18:56:07

Válasz atisgyulai #76944. hozzászólásáraAhogy olvastam itt máskor,van benne felül egy golyós szelep!Azon kell állítani!Lehet felakadt!Felül a 2 pipa valamelyike alatt!smile sweatdrop

#76955 atisgyulai
2021-11-19 18:51:53

Válasz atisgyulai #76944. hozzászólásáraMa annyira jutottam Ivánkával, hogy a szivattyú tuti jó.
Lekötöttem róla mindent, és egy órát kapott direktbe.
Óvatos indítózásra, (kb. 2 másodperc)
200bar-ig ugrott a mutató.

#76954 atisgyulai
2021-11-19 18:46:11

Válasz Gumóka #76945. hozzászólásáraA rudazat nem lóg. Természetesen megnéztem, hogy végállástól végállásig vezérli a kar a h.sz.-t.

#76953 rigás
2021-11-19 18:36:53

Válasz B.Bali #76952. hozzászólásáraNem is akarok én veled vitázni ezen, csak nekem még eddig mindig sikerült megcsinálni igaz "disznó" mód meg kellett húzni az anyát.
Meg mióta megvan a Rába, az óta nincs kínozva a 820-as így aztán nagyon tartós lett a malac.smile lol
És igen az orosz néha "tud alkotni", nekem az elektronikájukhoz volt szerencsém, na az egy katasztrófa.smile wacko

Nincs profilkép
#76952 B.Bali
2021-11-19 18:11:40

Válasz rigás #76951. hozzászólásáraVan sok dolog az mtz- n , amin nem törte sokat a fejét a tervezője.smile biggrin Én nem akarok senkit rábeszélni hogy "herélje" ki a
malacot, csak ez is egy lehetőség. Nekem biztos van a két gép után 5 ledobott támasz. A felújítás sose sikerűlt. Egyébként a Habi árul fixes malacot is.

#76951 rigás
2021-11-19 17:54:25

Válasz B.Bali #76949. hozzászólásáraNa, én ezt nem tudtam mert nálam a 820.1 után megáll a tudomány annak van "malaca" a mérnököknél meg nem akarok okosabb lenni...smile innocent

#76950 rigás
2021-11-19 17:45:02

Válasz kis Zombi #76948. hozzászólásáraNekem is mondták már, hogy ki kell azt belezni, én meg inkább tartok egyet a polcon tartalékba.
Nem véletlen találta azt ki az orosz.
Persze bosszúságot okoz mert időnként széthullik vagy csúszik ha kell hanem, de inkább a támaszt szerelem mint az első hidat.smile rolleyes

Nincs profilkép
#76949 B.Bali
2021-11-19 17:39:32

Válasz kis Zombi #76948. hozzászólásáraGyárilag az 1025 MTZ -n nincs is malac.
Nem mondom hogy egyiken sem, mert az oroszoknál sose lehet tudni. Szerintem ugyanaz az első híd van a 892,.952.4 - es típusoknál is.

Nincs profilkép
#76948 kis Zombi
2021-11-19 17:29:56

Válasz B.Bali #76946. hozzászólásáraIsmerősnek kellett màr szétszedni az első hidat ezért. Örüljél, hogy neked még nem okozottt gondot.

Nincs profilkép
#76947 ND
2021-11-19 11:01:17

Válasz Praetor #76935. hozzászólásáraSzerinted mennyi cukor van manapság a narancsszörpben?

Nincs profilkép
#76946 B.Bali
2021-11-19 09:22:00

Válasz kis Zombi #76943. hozzászólásáraKi van próbálva nálam is, másnál is. Sok éve így mennek gond nélkűl.

#76945 Gumóka
2021-11-19 08:11:13

Válasz mtz1221 #76941. hozzászólásáraVan ott egy kis kardáncsukló a rzdazaton, annak a kopása is meg szokta kavarni a rendszert. Az nem lehet?

#76944 atisgyulai
2021-11-19 08:05:30

Válasz mtz1221 #76941. hozzászólásáraSzerintem nem kopás, mert egyik pillanatról a másikra jött.
Illetve, a szabàlyozó N és elölre tolt àllásánál működik az elosztó, egyedül hátra tolva, munka helyzetben nincs a kihelyezettekre nyomás.
Tárcsánál a vonólapot ( h.sz. elölre) és a kiemelő munkahengert is úszóban használom. Forduláskor csak a kihelyezettet emelem.
De volt hogy kiemelés közben ráhúztam a hsz-t is, akkor az emelés megállt, de amint N- be engedtem, emelt tovább.
Folyt. köv. smile cowboy

Nincs profilkép
#76943 kis Zombi
2021-11-19 07:12:23

Válasz B.Bali #76942. hozzászólásáraEgy esetleges túlterhelésnél ( elfelejti kikapcsolni az elejét kövesuton) pedig valami törni fog az elejében, mivel ki van iktatta a kuplung.

Nincs profilkép
#76942 B.Bali
2021-11-18 21:59:33

Válasz mtz1221 #76940. hozzászólásáraIgen ki kell dobni belőle mindent, és a hátsó részébe is a az első rész bordás tengelye kell

#76941 mtz1221
2021-11-18 21:56:51

Válasz atisgyulai #76938. hozzászólásáraAz elosztónál forog az olaj, ha a helyzetszabályozód neutrálban van. Ha meg előretolod a karját akkor a meg a szabályzóban forog. Az a gond neked valahol megkopott és már ott forog.

#76940 mtz1221
2021-11-18 21:53:39

Válasz B.Bali #76937. hozzászólásáraHa megcsinálod fixesre akkor a lamellákat tartó tengely ki lesz dobva, és csak az első közdarab fog lifegni hátul is ???

#76939 mtz1221
2021-11-18 21:51:32

Válasz atisgyulai #76938. hozzászólásáraA vékony csövön jön vissza a résolaj az elosztó karjainak a részéből, csak valamennyi van a helyzetszabályozónak is azért van oda vezetve. Egyik csövön megy az olaj a szabályozóhoz a pumpától, a másik csövön meg jön vissza. Ha átdolgozik a helyzet szabályozó akkor simán visszaküldi a nyomást az olajtartályba az elosztón keresztül. A helyzet szabályozó az első rangú, ha ott nincs zárás, akkor a kihelyezettek sem működnek.

#76938 atisgyulai
2021-11-18 21:05:43

Válasz mtz1221 #76934. hozzászólásáraAz a vékony cső, ami az elosztót, és a hsz-t összeköti, az mit csinál?
Ha mindkét irányba megy az olaj, akkor hogy van nyomás egyiknél, ha másikon kertesztül el tud menni?
Alapból, semmit sem működtetve hol forog az olaj? Az elosztón, vagy a hsz-n keresztül?

Gyerek korom óta bütykölöm az mtz-ket, szinte minden részét ismerem, de ennek a pontos működése még nem tiszta. Nehogy már kifogjon rajtam! smile nonono

Nincs profilkép
#76937 B.Bali
2021-11-18 20:27:28

Válasz Zsoltia #76932. hozzászólásáraCsúsznak a lamellák a malacban.Persze ha még benne vannak. Ha már nagyon fog csúszni, húzni fog kelleni a szorító anyán.
Vagy megcsinálni fixesre.

#76936 medikus
2021-11-18 20:02:49

Válasz Zsoltia #76932. hozzászólásáraCsúszik a malac kuplung!

Nincs profilkép
#76935 Praetor
2021-11-18 19:39:48

Válasz SzSzilvike #76930. hozzászólásáraA tömény cukoroldat 116,5 fok hőmérséklet körül a sziruposodik. Tovább melegítve idő kérdése és karamellizálódik, akár oda is ég.

Ha nincs a motorban ilyen hőmérséklet lokálisan sem, akkor majdnem biztos, hogy az a híg oldat elkering a rendszerben. Max a hűtő tetejében fog a cukor kikristályosodni. A fagyálló amúgy is édeskés ízű, így tovább javít valamennyire az ízén. smile devil Csak meg ne idd.

#76934 mtz1221
2021-11-18 19:35:43

Válasz atisgyulai #76933. hozzászólásáraNe a pumpára tedd, hanem a pumpáról ami jön ki elosztó a tömb és a helyzet szabályozó felé, oda csavarj be egy záró csavart. Vagy a helyzetszabályozóba a pumpától menő csövet zárd le egy behegesztett végű üreges csavarral.

#76933 atisgyulai
2021-11-18 19:23:52

Válasz mtz1221 #76929. hozzászólásáraMa annyi időm volt, hogy lekötöttem a helyzetszabályozó nyomó ágát, és tettem rá egy órát.
Tehát a szivattyútól az elosztó, és az óra kapott olajat.
Beindítottam, de semmi. Ha az elosztót működtettem akkor sem.
Holnap egy az egybe a szivattyúra kötöm az órát, és óvatosan meghajtatom csak indítózva. Ha semmi, akkor beindítom a motort is, lesz ami lesz.

Nincs profilkép
#76932 Zsoltia
2021-11-18 19:07:01

Szép estét ! Van egy 952.4 es Belarusunk és olyat csinál hogyha bekapcsolom a 4x4et akkor mintha nyikorogna valami a malacból de ez nem biztos ha kivan kapcsolva semmi jele nincs a nyikorgásnak.. Illetve mostanában nagyon berezeg a traktor hogy műszerfal is rezeg “kissé” ez mitől lehetséges? Köszönöm a válaszokat

#76931 mtz1221
2021-11-18 18:57:15

Válasz SzSzilvike #76930. hozzászólásáraMi baja lenne. Csak mérd meg hány fokos lett a végén. Van éjjeliőr ismerős aki egyik nap benzinnel, harmadnap naftával önti fel már 20 éve.

Nincs profilkép
#76930 SzSzilvike
2021-11-18 18:41:48

Ma szántás közben elszakadt az ékszijjam.Túlfolyón ki gőzőlt egy kicsit.Szerencsére észre vettem idejében.Volt pótszij felraktam de a vizet múltkor kivettemm a fülkéből Csak másfél liter bekevert narancsszörp volt nálam azt beöntöttem a hütöbe és irány haza.Kérdés lessz e baja a hütőrendszernek egy ki lájtos szörptöl?Ha nem muszáj nem cserélném az összest mert ősszel lett újra fagyálózva

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


A kukorica gyomirtásának kihívásai a szélsőséges időjárás tükrében
A kukorica gyomirtásának kihívásai a szélsőséges időjárás tükrében
A kiszámíthatatlan csapadékeloszlás jelentősen meghatározza a gyomirtás sikerét.
Ha támad az aflatoxin – mit tehetünk ellene?
Ha támad az aflatoxin – mit tehetünk ellene?
A toxinszint mértéke erősen összefügg a klímaváltozással.
RCW szalagos műtrágya/mésziszapszóró eladó
RCW szalagos műtrágya/mésziszapszóró...

115.000 Ft

Egy tengelyes állatszállító pótkocsi eladó
Egy tengelyes állatszállító pótkocsi...

470.000 Ft

Case ih puma 195
Case ih puma 195

16.500.000 Ft

5 db borjú eladó
5 db borjú eladó

260.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2024 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]