Gázolaj árak 648 Ft Benzin árak 634 Ft EUR 408.16 Ft USD 393.39 Ft CHF 431.97 Ft GBP 487.8 Ft

Fórum

MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus!

Létrehozta: , 2008-12-14 20:41:19

Kedvencekhez Segítség

91560 hozzászólás
Nincs profilkép
#76110 R Sándor
2021-08-22 21:00:21

Válasz Sanyee #76108. hozzászólásáraAz áteresz csavarokat ki kell venni mindegyiket főleg ami a sivatagi szűrőbe megy be, aztán gázolaj szűrő csere ha így sem jo akkor adagoló baja van el vannak kopva az elemek.ja meg a tankor visszafújni esetleg.

Nincs profilkép
#76109 .Richard.
2021-08-22 20:52:58

Válasz Sanyee #76108. hozzászólásáraEsetleg kaja kéne neki, amitől a röpsúly ha szabályoz ráhuzza a fogaslécet és akkor lesz ereje.

#76108 Sanyee
2021-08-22 20:28:53

Sziasztok!

Adott egy kisfülkés 82-es. (Nem saját, csak szomszéd kitalálta, hogy a nyaralása közepette be kéne hordanom egy pár bálát vele, mert hétfőn már esik.) Na mindegy.

Olaj, víz, üzemanyag van benne. Könnyen indul, jó az alapjárata.

Viszont mikor elindulnák vele lefullad. Ez úgy bálákat pótkocsira rakodásakor idegesítő.
Minden elindulásnál kis túráztatás és amikor már stabil a hangja fordulaton is, akkor lehet R vagy 2.,6.-ba elindulni vele. Szóval nem is nagy sebességbe.

Szerintetek mi lehet a baja? Sivatagi szűrőt leengedtem, meg a csővet leszedve is szépen folyik a tankból az üzemanyag.

Igaz nekem már nincs dolgom vele, de azért megmondanám neki, hogy mit nézzen át.
(Gondolom ezért is maradt kint az a pár bála indulása előtt.)

#76107 Gumóka
2021-08-22 11:36:40

Válasz Mtz 550E #76105. hozzászólásáraReduktorhüvelyt én nem cseréltem, de előző gazda ide rakott zsírzót, ami most épp kiesettsmile blink

#76106 Gergő80
2021-08-22 08:14:05

Válasz Mtz 550E #76101. hozzászólásáraGumi gyűrű alá mert mikor cseréltem vastag peremesre ott volt a kopás legnagyobb

Nincs profilkép
#76105 Mtz 550E
2021-08-21 21:27:18

Válasz Gumóka #76104. hozzászólásáraGumóka te mikor cserélted vastagperemesre a hüvelyt fúrtál be zsírzószemet?

#76104 Gumóka
2021-08-21 21:04:10

Válasz Mtz 550E #76103. hozzászólásáraNem kell. Mivel a munkahengert is kiveszed, így nem lesz bent a fogasléc, a csigatengely helyére meg sima megy, szerintem a fogasív maradhat.

Nincs profilkép
#76103 Mtz 550E
2021-08-21 20:42:32

Válasz prütyi #76097. hozzászólásáraPrütyi ti az oszlopba a fogasívnek levágtátok mind a két oldalát? Mert én a difizár kapcsolót is kiszedtem levakolom egy lemezzel!

Nincs profilkép
#76101 Mtz 550E
2021-08-21 07:14:57

Gergő80!
Láttam te raktál zsírzószemet a reduktor házba! Kérdezném a két O-gyűrű közé vagy felé vagy alá furtad be? Köszönöm!

#76099 mtz1221
2021-08-20 22:15:55

Válasz Mtz 550E #76098. hozzászólásáraHagyd a fenébe, több millió megy nélküle a tiéd is meglesz évi 200+ órára. Pinát keres egy szépet, azt kenegesd a te korodban.smile tonguep

Nincs profilkép
#76098 Mtz 550E
2021-08-20 20:48:10

Hali!
A királycsapot érdemes zsírozhatóra megcsinálni? A rudfejbe szoktatok még rakni? Meg valaki rakott a reduktorba is zsírozni a peremes hüvelyt? Valakinek láttam itt a fórumon!

#76097 prütyi
2021-08-20 08:31:02

Válasz Mtz 550E #76096. hozzászólásáraMi az előtétházon szoktuk megemelni és feltámasztani is. A hátsó pajzs megtartja a motor egyedül is.

Nincs profilkép
#76096 Mtz 550E
2021-08-20 07:28:59

Hali!
Bölcső cserénél az olajteknőnél alá lehet támasztani vagy emelni a motort? Vagy hol szoktátok ilyenkor?

Nincs profilkép
#76095 antalocz
2021-08-19 14:39:56

Csak jobbra szoros. Köszönöm a válaszokat akkor először a munkahengerrel kezdem.

#76094 medikus
2021-08-19 12:25:05

Válasz rigás #76093. hozzászólásáraLehet mind 2 irányba szoros!!!Azt nem írja.smile confused

#76093 rigás
2021-08-19 08:46:07

Válasz Gumóka #76092. hozzászólásáraIgen az első számú gyanúsított a munkahenger azon belül is a szár tömítetlensége (ó gyűrűk kopott furat/szár) ott szokott elspriccelni az olaj jobbra forduláskor.

Pár éve volt ilyen hibám bár, az az üdítő kivételek közé tartozott mert ott nem középen volt a csiga/fogasív meg görbe volt a vízszintes tengely. Hogy, ezt miképp jött össze neki nem tudom.smile wacko

#76092 Gumóka
2021-08-19 07:51:42

Válasz antalocz #76091. hozzászólásáraKormányoszlopba a munkahenger?

Nincs profilkép
#76091 antalocz
2021-08-19 07:13:33

Sziasztok!

Az lenne a problémám hogy 82esbek jobbra nem akar fordulni a kormany csak nagyon nehezen foleg rakodaskor.Merre keressem a problemat?

#76088 Jakabjóska
2021-08-17 20:59:16

Válasz medikus #76087. hozzászólásáraEz a szabályzó a 14 voltot tudja, többet nem. Ilyen van a tartalék generátoron itthon

#76087 medikus
2021-08-17 20:33:26

Válasz vén cigány #76086. hozzászólásáraValószínű a nyári üzemmmód!Így nem éred el a 15 voltot! A télin még fölé is megy!

#76086 vén cigány
2021-08-17 20:28:08

Válasz medikus #76085. hozzászólásáraIgen, néztem én is van ott egy "szabad" láb.
Igy most nyárin vagy télin van?

#76085 medikus
2021-08-17 20:09:21

Válasz vén cigány #76081. hozzászólásáraA régiből meg tudod csinálni állíthatóra!Egyik lábról hiányzik az a kivezetés,amit a kis csavarral testelsz!Csak át kell forrasztani!smile thumbup

#76084 prütyi
2021-08-17 17:58:52

Válasz Mtz 550E #76083. hozzászólásáraÉn úgy csinálnám,hogy bal oldalit feltenni,utána difi bele csapágyastól,majd a behajtást is betenném,ha túl szoros vagyis nincs foghézag,akkor annyi hézagolót tennék be a baloldalihoz hogy “nagyjából” jó legyen a foghézag. Ez kiindulásnak elég,utána majd beállítod a csapágyhézagot és ez után pedig tudsz módosítani a foghézagon is tetszés szerint. Az egészet úgy csináld,hogy a bal oldalán álljon,hogy a kúpgörgős csapágy központosan tartsa helyén a difit, megkönnyítve a hézagok beállítását.

Nincs profilkép
#76083 Mtz 550E
2021-08-17 12:24:04

Válasz Gumóka #76074. hozzászólásáraCsak nem olyan egyszerű mert 3részes hídnál ugye mind a két oldalra lehet hézagolót rakni!

Vagy a baloldalit hézagoló nélkül felrakni fixre bele a difi jobb oldalit meg hézagolni?

Nincs profilkép
#76082 .Richard.
2021-08-17 11:52:26

Válasz vén cigány #76081. hozzászólásáraNekem úgy rémlik tavalyról, hogy a szabályzón nincs állithatóság. Egy lemez van rajta amibe az állítócsavart hajtod befele az alaplapnak. Szóvl ezen nem a szélén lévő kis kocka a csavarfaj érintkezője aminek neki csavarod? Én a régit vettem tavaly. az is jó.

#76081 vén cigány
2021-08-17 11:37:38

Vettem egy ilyen feszültségszabályzót, ezen nincs téli-nyári állítási lehetőség ( a régin volt). Ismeri valaki, bevált típus???

https://nyirmtz.hu/termek/feszultsegszabalyzo-uj-tip-beepitett-700w/

#76080 rigás
2021-08-16 22:06:46

Válasz blsjela #76079. hozzászólásáraNa én ennyire nem mélyedtem bele mert a traktor sorsa bizonytalan, a későbbiekben vagy fel lesz újítva vagy csere gép lesz és jön egy új, esetleg egy nagyobb teljesítményű használt helyette.
egy két hét múlva elkezd komolyabban dolgozni akkor majd kiderül jó lesz e. (mottó: A kutya is a próbán döglött meg!smile pimp)
Habár, az utóbbi évek beleértve az ideit is sajnos elég soványak voltak inkább valószínűbb, hogy nem veszünk új nadrágot foltozzuk a régit...smile unsure

Nincs profilkép
#76079 blsjela
2021-08-16 20:00:48

Válasz rigás #76051. hozzászólásáraHa hol rémlik a nyomó lap rész + os az mtz ha csak a nyomó részből vettetek el akkor kisseb lesz a szerkezet hatása a tarcsara . Én is meg akartam tartani de elküldtem repedés vizsgálatra és kukás lett. Mert repesd vot.

#76077 Gepi
2021-08-16 17:44:00

Válasz rigás #76065. hozzászólásáraKöszönöm a válaszokatsmile flowers.
A feszszabályzó lett cserélve. Meg kapott egy másik amper órát.

Nincs profilkép
#76075 Mtz 550E
2021-08-16 13:23:24

Válasz Gumóka #76074. hozzászólásáraAz értem csak hogy kezditek melyikkel?

#76073 Nyomasek Bobo
2021-08-16 12:59:22

Válasz mtz1221 #76071. hozzászólásáraHát...ha a kcr üzemel is, nemcsak mondjak...

Nincs profilkép
#76072 Mtz 550E
2021-08-16 12:25:56

3részes elsőhídnál a két rövid oldalt a hídközéphez illetve a kúp/tányérkerék hézagolást hogyan szoktátok csinálni? Köszönöm!

#76071 mtz1221
2021-08-16 11:05:31

Válasz ZZ #76070. hozzászólására5000 eurót megér azért tán ???

#76070 ZZ
2021-08-16 10:50:52

7 éve üzemképesen lerakott kcr-es MTZ 80
Persze azóta ellopták a bal hátsó kerék, olaj és víz hűtő, kormány oszlop összekötőkkel együtt, adagoló, gerenator, önindító

Gondolom vas ártól többet nem lehet érte adni, igaz?

#76069 mtz1221
2021-08-16 03:43:14

Válasz Maszek Zs #76068. hozzászólásáraVan ahol lendkereket,nem esztergállyák végig.

#76068 Maszek Zs
2021-08-15 21:52:41

Válasz mtz1221 #76061. hozzászólásáraA távtartókból csak a nyomólap miatt kell le venni.
A lendkeréknél annyival beljebb megy a távtartó.
De erre volt amikor úgy oldották meg,hogy a rúgó alá tettek olyan vastag alátétet. De a távtartó marad. Működöttsmile biggrin

#76065 rigás
2021-08-15 21:11:08

Válasz Gepi #76062. hozzászólásáraKomplett generátor vagy csak fesz szabályzó lett cserélve?
Jól tudod az ampermérő sorba van kötve a fogyasztókkal, a negatív kivezetésére megy a generátor vastag vezetéke (80-asnál nem közvetlenül) a pozitív kivezetésről meg a fogyasztókhoz mennek a vezetékek.
Ha a vezetékeket nem bolygattad az órán lehet maga az ampermérő ment tönkre, csak eredeti vagy bontott órát vegyél az importnak mondottak xart sem érnek. H a van töltésed és a világítás és minden egyéb is rendben működik csak a mutató marad középen akkor szinte biztos, hogy a vekker rossz.
Tessék egy rajz, bár elég rajta eligazodni.
smile sweatdrop

#76063 Gumóka
2021-08-15 18:40:21

Válasz Gepi #76062. hozzászólásáraNem 3 szál? 2 1 sarura, a másik a másikra.

Én cseréltem, a régi alapján az újat, aztán jónapot. Müxik...smile laugh

Én is voltmérőt szerettem volna, de aztán azt nem tudom, hogyan kell bekötni...smile sweatdrop

#76062 Gepi
2021-08-15 18:29:59

Válasz rigás #76046. hozzászólásáraNos le lett cserélve és meg van a 14Vsmile thumbup. De most az ampermérő nem akarja az igazságot. Tudom két szál megy rá nem bonyolult nekötnismile surrender de ezt a műszert sorba kell kötni nem? Ha volt mérő lenne akkor meg párhuzamosan. Nem néztem még kapcsolási rajzot.

#76061 mtz1221
2021-08-15 18:16:34

Válasz Maszek Zs #76059. hozzászólásáraMiért csúszna ??? Távtartókból is szoktak annyit levenni mind a lendkerék/nyomólapból.

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Hirdetés
LG napraforgó-hibrid: kiváló genetika, ami csodákra is képes!
Még ilyet! Ez a gazda rengeteget spórol a műtrágyán – saját maga gyártja! +VIDEÓ
IH 6200 vetőgép
IH 6200 vetőgép

500.000 Ft

Siló felépítmény,  siló puttony
Siló felépítmény, siló puttony

75.000 Ft

Spc 6 vetőgép
Spc 6 vetőgép

650.000 Ft

Javítás nehézgép
Javítás nehézgép

10 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]