Gázolaj árak 632 Ft Benzin árak 614 Ft EUR 410.68 Ft USD 394.79 Ft CHF 438.21 Ft GBP 494.32 Ft

Fórum

MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus!

Létrehozta: , 2008-12-14 20:41:19

Kedvencekhez Segítség

90893 hozzászólás
Nincs profilkép
#73743 Gabi 07
2021-01-23 15:04:45

Világos barnából Nekünk 94-be 2db jött egyikbe volt erő helyzet szab. másikba nem, még a leírtakon kívül az elsőkerék rugózás volt kispórolva belőlük. Köradagolók cserélve lettek mindkettőn 2-3 év után. Egyiket 11 évesen ellopták, a másik még most is megvan, ezen újkora óta homlokrakodó van és 3 éve lett először széthúzva, kuplungtárcsa csere (a csillapító gumik támasztó lemezei elkoptak, és a kis leeső lemezdarabok bekerültek a tárcsa és a nyomólap közé, pedig a kuplungtárcsa súrlódó felülete még tökéletes volt) más fődarab még nem volt nála +bontva, motor váltó h.híd még érintetlen belülről mint a szűzlány. Hét éve vettük + a crystalt addig ez is csinálta a talajmunkát, azóta kiszolgáló és rakodós gép, igaz tavaj februárban orbitoztam a zetort, Fater + nem tudott várni és ezzel símítózott el 70 Ha-t.Üz óra nem tudom mivel sokáig ment spirál nélkül, de nem ünneplő traktornak volt használva. Így 26. évesen már igényelne némi törődést, kilátásba van a felújítás. De hogy visszahozta az árát többszörösen az biztos, 890 ezerbe került áfával annó, ha jól rémlik! A színek pedig kék a belső piacra, piros az exportra, a világosbarna + Bulgáriába készült, legalábbis valahol így olvastam! 94- ben pedig akkora volt az igény új olcsó traktorra, hogy minden elérhető gép jött az országba, ezért volt ennyi szín.

Nincs profilkép
#73742 .Richard.
2021-01-23 13:19:18

Válasz Gumóka #73739. hozzászólásáraNekem 550van. 89es. Izzitos fej 80as blokk. Helyzetszabályzo'hashuzo sulyok'kárpit alatt szigetelés'2venti . 4780òra van benne. Szoval ha ujfajta ora van benne akkor lehet már 9ezer orás lenne?smile scaredAdagolo 2szer beállitva. Egy fejszelep csere. Röpsuly csere. Egy uj hengerfej. Válto difi gyári'hűtőt ujat vettem be. Hidraulika gyári de motorolajjal bir mindent. Csip csupp elektronika bajai voltak. Madzagok stb. Gumi cserék. Kuplungtárcsa lehet eredeti mert alul belesve piros a fereodol széle. Gondolom a gyárban fujhatták le fedél nélkül. Ha ilyenek alkotnának sokáig mennének. Persze turbos 100lovas mororral lehet már meghalt volna. Amugy ez hagyományos narancssárga fako piros volt festés elött.

#73741 mtz1221
2021-01-23 11:35:50

Válasz Nyomasek Bobo #73737. hozzászólásáraNa vakoskodok,aszt hittem ghoni írt.smile sweatdropItt is annyi jó naftánál.Motorpal 4000 túl van de első 3 évben pirosat kapott,meg azóta is olcsót.(néha marad az ibc alján festékoldónak kinéző valami smile cursing),kör adagoló kombájnon rakovicán imt-n 6-7000 órákat ment el fej csere nélkül.

#73740 mtz1221
2021-01-23 11:30:05

Válasz Nyomasek Bobo #73737. hozzászólásáraNekünk a kékbe 15400-van,mindenki azt mondja lehet jobbak mint a pirosak.

#73739 Gumóka
2021-01-23 11:09:21

Válasz HGabi #73738. hozzászólására82.1, '98-as erőszabályzó és hashúzó nélkül, gyári orbit, nagyműszerfal, oldalváltó, felsúlyozva, meg jó porgyűjtő szövetkárpit. Mondjuk jó csendes gép volt.

Mondjuk ezen a belarus felirat is cirill betűs volt.

Nincs profilkép
#73738 HGabi
2021-01-23 10:36:34

Nekem meg olyan van,hogy
Mindene antracid szürke(sötét szürke) csak a motorház és a sárvédők pirosak.
normál adagoló, felsúlyozva teljesen, viszont gyárilag helyzet- erőszabályzó és hashúzó nélkül. Nagy műszerfal oldalváltó lux ülés. mindenhol kb 1cm szigetelés.
Ráadásul a kuplung is gyárilag erősített, a kuplungház is szélesebb.persze orbit nélkül.
újfajta fűtés van benne.

98-gyártás 82.1 van az adattáblán.

#73737 Nyomasek Bobo
2021-01-23 09:51:26

Válasz mtz1221 #73735. hozzászólásáraAz utnre számolva 2000 óra... Az már nem annyira szar...vagy?

#73736 Nyomasek Bobo
2021-01-23 09:50:27

Válasz gjoni #73733. hozzászólásáraTeszkóssmile laugh
Mint az autógyáraknál...
Először ilyen olyan zajszigetelés. A motorhaztető alatt is...majd a fillerbaszás jegyében elmaradoznak a nem feltűnő sallangok...smile sneaky

#73735 mtz1221
2021-01-22 23:14:44

Válasz B.Bali #73731. hozzászólásáraMi is szórakoztunk vele pár évet,utánna kapott rendeset.500 óránként elementet kellett bene cserélni más gondja nem volt,jobban is vette vele a gázt sokkal.

#73734 mtz1221
2021-01-22 23:10:35

Válasz gjoni #73733. hozzászólásáraRossz sorba tolták be festés előtt.smile lolsmile lolsmile lol

#73733 gjoni
2021-01-22 22:22:42

Válasz mtz1221 #73730. hozzászólásáraAkkor az enyém milyen?Nincs szivacs sárvédő kárpít alatt,nagymű fal oldalváltó ,súlyok nélkűl ,hashúzó nélkűl jött ,kör adagolóval ,és piros 97 jubileumi smile ban

#73732 Gumóka
2021-01-22 22:15:30

Válasz mtz1221 #73730. hozzászólásáraIgen a kárpit ebben sem volt csúcs, meg esett is le jobban a piroshoz képest. Az adagoló ezen már soros volt, arra nem emlékszem, gyárilag e. Meg talán ablakmosó sem volt a mienkbe, viszont csak 1 karos volt az ablaktörlő, nem a nagy kétkaros.

Nincs profilkép
#73731 B.Bali
2021-01-22 22:09:44

Válasz mtz1221 #73730. hozzászólásáraItt a faluban van egy kék 82 -es mêg minfíg a gyàri kör adagoló van rajta. (Biztos volt már felújítva)Pedig szinte azonnal cserélte mindenki utn-re mert nem boldogultak a kör adagolóval

#73730 mtz1221
2021-01-22 21:58:15

Válasz Gumóka #73729. hozzászólásáraAzt én is,egy téglával a trágyaszóróból.smile cursingNem voltak a kéken kerék+első sulyok 1 ventilátoros,meg belül a tapacir alatt nincs szivacs,a vasra van ragasztva.Más különbséget én nem láttam az elmúlt 20 évben.Ja meg kör adagolóval jöttek.

#73729 Gumóka
2021-01-22 21:40:57

Válasz Maszek Zs #73727. hozzászólásáraIgen, az elsőbe nekünk is volt, a hátsót meg megpucoltam...smile whistling

Nincs profilkép
#73728 B.Bali
2021-01-22 21:36:02

Válasz Blackalex #73721. hozzászólásáraAzt is mondták annak idején a kereskedők, hogy a kéket és a szürkét az ukránok raktàk össze

#73727 Maszek Zs
2021-01-22 21:10:29

Válasz Nyomasek Bobo #73722. hozzászólásáraErrefelé volt több kék is meg drapp is. De több gazda azt mondta,hogy inkább drappot kellett volna venni.2db drapp került egy piros árába. Ami ide került csak annyi volt a baja,hogy első megy hátsó űvegben volt egy optikai törés.

#73726 Gumóka
2021-01-22 20:46:47

A kéken meg a barnán a piroshoz képest mások és máshol voltak a lámpák is, nem volt hozzá súlykészlet, ezek jöttek a kampós vonófejjel, a mienken talán hashúzó sem volt, meg 1 fűtőmotoros volt. Van amelyik meg gyárilag helyzet-erő szabályzó nélküli is volt.

A mienken mondjuk 700 óránál talán eltörött a főtengely, de egyébként sose volt vele baj.

#73725 Jakabjóska
2021-01-22 20:37:37

Válasz Nyomasek Bobo #73722. hozzászólásáraJa, a szürkéről a Szürke Szemit kell kérdezni....

#73724 Jakabjóska
2021-01-22 20:32:42

Válasz Nyomasek Bobo #73722. hozzászólásáraNem biztos. Vannak minőségbeli különbségek, de a pirosak között is volt hitvány, kék és barna is lehet jó. A kresz és a biztonságtechnikai előírásoknak nem feleltek meg 100%-ban, meg a felszereltségük volt más a pirosaktól. Na meg az áruk. Elvileg a piros az export, a kék a belpiacos, a barna meg megrendelésre készült (valahol így olvastam).

#73722 Nyomasek Bobo
2021-01-22 18:47:57

Válasz Blackalex #73721. hozzászólásáraMinőség
Szürke/barna
Aztán jobb a kék..
Legjobb piros...
A szürkébe volt hogy valahova úgy volt beleverve a csavar. Gondolom nem kapott bele, vagy szar volt a menetvágás az öntvénybe.

Nincs profilkép
#73721 Blackalex
2021-01-22 18:04:41

Sziasztok! Mi a különbség a 94-95 környékén gyártott különböző festésü 82-es Mtz-k között? A drapp színű verzíó gyengébb minőségű esetleg?

Nincs profilkép
#73720 atyu80
2021-01-22 18:04:31

Sziasztok!

Mtz -be lötyög a féltengely , de nem a csapágy hanem a féltengely a csapágyban. Ez gondolom nem normális, de azért kíváncsi lennék a véleményekre.

#73719 Gumóka
2021-01-22 17:31:36

Válasz Gergő80 #73715. hozzászólásáraNekem gyárilag 50-es hűtő lehet bent, így vettem a trakit, pedig ez 80-as, meg elektromos óra is volt bent. Aztán átraktam ide a jeladót, bár cseréltem termosztátházat, pár hónapig azon volt, de így, hogy átraktam ide, nincs külömbség mérésbe, tehát ott is jól működött, de itt azért biztosabb.

Nekem sincs kifúrva a hf.

#73718 Gumóka
2021-01-22 17:28:46

Válasz Gergő80 #73716. hozzászólásáraNem én cseréltem a generátort, de akkor ki lett dobva a kormányoszlopról a szabályzó.

Azért világít most a töltésjelzőm is azóta folyamatosan, mert a haver bekötötte a töltést, aztán annyi...

#73716 Gergő80
2021-01-22 16:53:42

Válasz Gumóka #73714. hozzászólásáraTöltésnél a régi szabályzót ki iktattad ? Az is tud vicces dolgokat okozni meg az ampermérő

#73715 Gergő80
2021-01-22 16:49:36

Válasz Gumóka #73709. hozzászólásáraA másik fajta csap tartóba elfér a mechanikus óra én azt jobban szeretem

#73714 Gumóka
2021-01-22 14:48:19

Válasz medikus #73711. hozzászólásáraHolnap veszek egy multimétert, mert olyanom nincs, megnézem.

Akku töltés után lett visszarakva, eddig azzal nem volt baj, csak télre ki szoktam venni.

#73712 Jakabjóska
2021-01-22 14:25:14

Válasz Géza15 #73707. hozzászólásáraagrotechtorg.ru/plakati itt minden megvan

A nevem alatt visszakeresel, tettem be robbantott rajzot is.

#73711 medikus
2021-01-22 14:11:42

Válasz Gumóka #73710. hozzászólásáraÁlló helyzetben van áram a generátor M6 csavarján?Mennyi?Akku feszültség kellene!!!!

#73710 Gumóka
2021-01-22 14:00:11

Válasz medikus #73708. hozzászólásáraMa is tanultam valamit.

A hibás ampermérő akkor lehet összefüggésbe a fordulatarányos világítással is pl.?

Alapjáraton mindenhol elgyengül a delej, ez a bajom.

#73708 medikus
2021-01-22 13:54:30

Válasz Gumóka #73698. hozzászólásáraAlapjáraton alig van fény!Azért van,mert tölt a generátor!Az M5 csavaron is áram jön ki,a generátor"csillag" pontjáról kis diódákon keresztül.Arról a pontról kapja a szabályzó is a szükséges áramot.Ha nem mutat az ampermérős,de a generátorról biztosan be megy az áram az ampermérőre,lehet szét van égve a mérő bele!!Ezek már ilyenek!smile drool

Nincs profilkép
#73707 Géza15
2021-01-22 13:52:59

Válasz Jakabjóska #73702. hozzászólásáraEgyenes hidashoz nincs ilyen rajzod?

#73706 Gergő80
2021-01-22 13:45:26

Válasz vén cigány #73684. hozzászólásáraÖtvenesről volt szó amibe nyolcvanas hütő került abba mechanikus óra van az meg nem fér be másképp ha elektromos óra van bent akkor pontosabb ha a fedél van megfúrva de ha van szerszám jobb a hengerfejen gyári helyére befúrni

#73705 Gumóka
2021-01-22 13:40:49

Válasz Jakabjóska #73704. hozzászólásáraInternetes anomália lehet, nálam is így van...smile confused

#73704 Jakabjóska
2021-01-22 13:29:03

Válasz Gumóka #73703. hozzászólásáraMobilon miért vagy Szalacsi bácsi? Itt meg a Rába.

#73702 Jakabjóska
2021-01-22 13:22:42

Válasz Gumóka #73701. hozzászólásáraLe kell venni a reduktor felet, a féltengely végében van 2 12-es csavar, azt ki kell venni, majd le a csapágyat és a tányérkereket, azután jön ki a féltengely.

#73701 Gumóka
2021-01-22 13:09:42

82-esnél a kerékagy kijön külön a kisfedéllel, ahol a hézagolók vannak, vagy le kell venni az egész reduktorház nagyfedelét?

Folyik a kerékagyból az olaj...smile hammer

Nincs profilkép
#73700 B.Bali
2021-01-22 12:55:06

Válasz verokmate #73693. hozzászólásáraIgen,nekem ilyen van,sokkal jobban dolgozik, csak a hűtőt ki kell venni a cseréhez kicsit macerás

Nincs profilkép
#73699 Géza15
2021-01-22 12:50:52

Válasz mtz1221 #73697. hozzászólásáraNem tudom mikor szedjük szét, mert holnap telepítünk, de majd csinálok egy pár fotót. A kereszt adta meg magát

#73698 Gumóka
2021-01-22 12:09:23

Medikus!

Most volt időm vadászni kicsit az ampert. Kapott a generátor új fesszabályzót, de a jelenség maradt, járó motornál fordulatarányos maradt a delej.

A generátor két egymásmelletti kivezetésénél lámpázva, tehát a "+" és a cirill jelzés között alapjáraton alig van fény, éppen látszik az izzón. Viszont a generátor házán testelve mind a 3 kivezetésen jön 12, úgy rendesen világít az izzó, ahogy kell. A piros lámpát még nem kötöttem vissza, az még mindig világít járó motornál is. Az ampermérő semmit nem mozdul.

Testelési baj lehet, vagy más?

#73697 mtz1221
2021-01-22 12:06:05

Válasz Géza15 #73696. hozzászólásáraDe melyik része a kardánnak ? Széttört vagy a kereszt hullott szét ?Ha nem esik nehezedre csinálj már jó pár képet szétszedett állapotban a belső alkatrészekről.Kíváncsi vagyok a kopásokra,hogy mi várható.

Nincs profilkép
#73696 Géza15
2021-01-22 11:53:07

Válasz mtz1221 #73694. hozzászólásáraMenet közben, pedig akkor nem volt rákapcsolva az első hajtás. Még élőben nem láttam, de elméletileg van rajta régebbi repedés jel. A gépben 4500-5000 körül van asszem. Reméljük belül nem okozott nagy bajt, de az olaj nem folyt ki ami jó hír. A másik oldalt is tuti leszedjük és megnézzük, hogy nincs-e rajta repedés. Rápróbálok sima pálcával, hogy fog-e, ha nem akkor az előző hozzászólóknak köszi, veszek akkor speciális pálcát. Ha te is gyanítasz valamit akkor inkább nézd meg, most van idő rá.

#73695 mtz1221
2021-01-22 11:48:51

Válasz verokmate #73693. hozzászólásáraJobban,de minden nap fújni kell hűtőt mert még a legyeket is beszívja a bordák közé.

#73694 mtz1221
2021-01-22 11:47:08

Válasz Géza15 #73690. hozzászólásáraHol szállt el a kardán,mennyi óra van a gépben ? Nekem is mozog a dupla kardán pár mm-et ki be a kerék agyban,de mindig húzom a szétszedését.Ha heggeszteni akarod bármivel lehet,acél öntés nem szűrke.

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Jövőre felrobbanhatnak az üzemanyagárak?
Jövőre felrobbanhatnak az üzemanyagárak?
Többféle tényező okoz bizonytalanságot a piacon.
2024 tuti befektetései: arany, kávé, kakaó, tojás
2024 tuti befektetései: arany, kávé, kakaó, tojás
A mezőgazdasági termékek piacán nagy kilengések voltak, míg az ipari...
Kameruni kos birka
Kameruni kos birka

30.000 Ft

ELADÓ ZETOR Forterra 11441 (110 LE) - 1111 üó
ELADÓ ZETOR Forterra 11441 (110 LE) -...

13.500.000 Ft

Epple burgonyaszedő
Epple burgonyaszedő

850.000 Ft

GOOD YEAR
GOOD YEAR

65 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2024 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]