Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak614 FtEUR410.68 FtUSD393.86 FtCHF437.64 FtGBP493.58 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz medikus #89013. hozzászólásárailyes valamire. https://hu.xyhplastic.com/bakelite-sheet-1147126/55213603.html Csak nálunk ez erős bordós vagy feketés színű, és bakelitnak hívják. Autómba a gáz elosztója a hengerfej dekni felé van rakva. Nyáron nem lehet gázon menni vele, mert túl meleg gáz miatt vissza vált benzinre. Viszont a gázszámítógépét még olaszban bekódolták, nem tudunk belelépné, hogy 5-6 fokkal feljebb írjuk a megengedett gáz hőmérsékletet. Egy kb 10x20 centis elosztó, azt akarnám ameddig a gázcsövek engedik felemelni a hengerfejtől, és tenni alá valami 12x25 centis hőszigetelőt, hátha elég lenne a pár fokkal kevesebbre melegedne fel.
Válasz medikus #89013. hozzászólásáraEzek a mostaniak műanyagból vannak,az biztos nem jó! Mit akarsz vele? A régiek fekete anyagból voltak,hogy az anyaga mi,azt ne kérdezd! Az lehet valamilyen szinten bírja a hőt! Csillám lap! az biztos bírja a hőt,de nagyobb táblában nem láttam!
Válasz medikus #89008. hozzászólásáraHa azt nem veszi észre, szakmát kell változtatni. Hogy hívják szép magyarul azt amire a villanyórát és a biztosítékokat csavarozzák fel ??? Miért nem ajánlod azt az autó motorterébe ??? Itt azt mondják az jó hőszigetelő, és tűzálló is.
Válasz medikus #89010. hozzászólásáraA villanyász te vagy! De! Ha van kèt különböző típusú zárlatos indítoja,az ugyan azt játszhatja,hogy lusta melegen. Nekem is az volt,hidegen kb. 9voltra lerántotta,melegen meg lejjebb. De akkor 2forgatás után elhallgatott. Tehát,egy töltővel feltöltött akku,feltètelezve,hogy jó,nem mehetne 10volt alá. Nem? Ha megy akkor,sok a terhelés. Amúgy,lehet ki kène venni az izzitogyertyákat,neme víz megy a hengerbe. Vagy ,esetleg kikapcsolni a hidroszivattyut.
Válasz Gumóka #89005. hozzászólásáraLehet.De kitidja hogy áll a testkábel a fő kábel is klemnik , lehet 50 éves vezetékekről beszélünk. Igy meg rögtön megmutatná magát.
Válasz pg260 #89003. hozzászólásáraOda kéne tenni mikor nem indul az akksit az önindító mellé egy próba erejéig, két új félméteres kábellel testkapcsoló nélkül. Többi addig mind találgatás.
Szép napot mindenkinek! Segítséget kérnék,van egy mtz 50-esem.Első indítás izzít indul gond nélkül,utána indítás nem megy.Jelenség mintha szorulna a motor,áttételes indítóval vagy a gyári val mindegy nyögve tekeri.A motor paraméterek 3-mas olaj nyomás 80-fokon is nem fúja a vizet,olaj fogyasztás normál mint egy 40 éves blokk.Ebben kérek segítséget hogy akksi 3éves,de újonnan is ilyen volt vagy indító,vagy adagoló probléma?
Sziasztok!
Olyan kérdéssel fordulnék hozzátok, hogy panoráma fülkés Mtz-ben hogyan lehet hozzá férni a hátsó munkalámpák vezetékeihez, tehát hogy lehetne bővíteni a rendszert. Ez alatt azt értem , hogy belül valamelyik kárpit panelt kellene leszedni, vagy sem. Vagy egyáltalán hozzá férhető?
Köszönöm
Válasz Gumóka #88998. hozzászólásáraA lépcsős tengely biztosító hernyócsavarját én legyártottam egy sima csavarból, hogy lehúzott állapotban a ház síkjáig felérjen, meg menetrögzítővel raktam be, húztam szét ezért traktort, mert fellazult.
A kuplung felől pedig ami ezen a tengelyen van persely beütve a házba a csavarrögzítéssel, azt jól pasztázd körbe, mert az fog először szivárogni
Válasz csabahegeszt #88997. hozzászólásáraAmerre rákapcsolódik a szivattyú tengelyén a fogaskerék.
Tehát a motor felé, mert mikor húzod fel a kapcsolókart, akkor a bordástengelyen lévő fogaskereket a traktor hátulja felé mozgatod.
Válasz envagyok2 #88993. hozzászólásáraNálam is vitt el az árvíz, de a nagyobb baj, hogy sül fel a kukorica és ott kötni sem fog. Szóval én a kukoricát elengedtem, bár a feléből még lehet némi termés. Egyelőre 0-szaldón állok és ezt már elfogadtam erre az évre.
Válasz mtz1221 #88988. hozzászólásáramondjuk a mezőgazdasággal télleg öfl kéne hagynom, ma voltam kukoricánál, csak ne lettem volna. brutális kárt tett az árvíz, fele elment, kipusztult, maradék jó részén is látszik a vízsnyomás, a talaj mint a beton. ha ma éjjel lenne kis eső, akkor ha innen ezdve hetente lenne, akkor lenne termés, ha ma éjjel nem lesz, akkor nagyon durván csökken. az idei év kuka, de nagyon kuka, úgy, hogy jó gabona termés, és jó áron lekötöttem jó részét előre.
Válasz envagyok2 #88991. hozzászólásáraha egy 30-40 ,,t följebb csalnám az alját, akkor lehet kényelmesebb lenne a dolog. kb így élhhatna. ki kell vágni, meg kell próbálni, nincs mese.
Válasz mtz1221 #88990. hozzászólásáranah baszki ez jó észrevétel, erre nem gondoltam. azt hiszem a kardán nekem 65 körül van, vagyis van ott még 20 cm, meg még a csukló rájön, vagyis az se bent törik fölfelé, könnyen lehet, hogy elkerüli ennek nyelvét. de épp most nézegetem, hogy kicsit magasabbra teszem, 1-2-3 cm-t még tudom emelni. sokkal magasabbra azért nem tehet, mert akkor meg az orsó ér bele a nyelveket tartó vasba, vagy a nyelvbe, ha lerakok valami függestett vasat. az orsónak kicsit vízszntes alá le kell tudnia fordulnia, igaz felfelé toltam vagy 5 cm-vel a bekötését, meg hátrébb, szóval így elvileg kényelmes, de sokat nem enged az már.
ki fogom vágni valmai műanyag kanna odalából, és fölrakom, aztán lesegetem, hogy mi hogy fér el.
Válasz mtz1221 #88979. hozzászólásáraelső verzió
a 3 pont gépe oldali csapszege 25ös lesz, ilyen orsóim vannak, csak 22es perselyek vannak bennük, ki fogom verni belőlük, és szeritem nem lesz gond. így is 130 a két oldalapbelső távolsága, de hegeszteni is lehet a 3 pont fuatához egy 20-as laposvasat belülre, és azzal együtt lesz átfúrva, úgy meg maradhat is a 22 csap.
20as az olallap, 25ös a többi, és az én gépemen, nagy kerékkel így ezekkel a méretekkel kb 85 körül van a vonórész közepe.
az orsó meg kb. 10 cmvel van hátrébb, és kb 5-tel följebb, mint az eredeti helyén ott bent középen a felső furatba.
Sziasztok!
Annyiban kérnék segítséget hogy ki hogy oldotta meg a joystickos tömb elhelyezését? Meg magát a kart?
Homlokrakodó miatt kerülne felszerelésre.
Pár kép nagy segítség lenne!
Válasz mtz1221 #88981. hozzászólásáraHa marad a régi villa az állítócsavart mindenkép cseréld ki!
Laposra kopik a vége, elállítod csak a bajt fogja csinálni!
Válasz csabahegeszt #88980. hozzászólásáraPárhuzamosan mennyen a legyalult éle a kinyomócsapággyal. De összetolás előtt verd meg őket 2 kilós kalapáccsal, nehogy újra kelljen állítani.
Válasz envagyok2 #88978. hozzászólásáraÍgy gondoltam én is, csak tetejét csinálni és arra hegeszteni a 3. füleit. 22es csapszeg nem fog tartani 160mm hosszan. Leszakadni biztos nem fog, a 20as anyát sem láttam még kiszakadni a gyári tartóból.
Válasz mtz1221 #88977. hozzászólásáraolyan alakot vágatnék, mint amitr rajzoltam szaggatottal, és itt lenne a furat, aztán a csap bele. azt mértem, hogy az acw felfüggresztésének alsó csapjának fülei külső mérete kb. 130m a felső csapja füleinek belmérete kb 170, vagyis a két oldalára 20-as lemez elférne éppen. ha a fülek nem szakadnak le, a 20as lemez se fog...
Válasz envagyok2 #88972. hozzászólásáraGond nélkül, az oroszoknál nincs is rajta (meg nálatok se volt a régi 50en.) a 3 lyukú kiegészítő. De akkor már vágass vastag lemezt a hamsthúző tetejére, és arra hegessz a 3. nak új tartót.
Válasz mtz1221 #88974. hozzászólásárade nem akarok csapot kivenni, pl. szárzúzónak kell a kardán is, meg épp a felső amit csak úgy tudsz kivenni, ha felemeled a szárakat, az az igazság, hogy nem akarok ilyet, nem akarom magam szívatni. de tudsz valamit erről a sinesről? ez hova megy fel?
Válasz envagyok2 #88972. hozzászólásáraHa nem kell a kardán ennél is kiveszed a felső csapot, és leereszted a csonkra. Az axiálost meg felcsavarozod, és minden elfog férni mint a nyugatiaknál. Leeresztve még alsóhúzónak is használható. kramp vagy a grániton több fajta luk vagy fej alakkal is van.
Válasz mtz1221 #88971. hozzászólásárane bassz ki, ez komoly? és hova megy fel? az acw helyére, arra a két csapra? vagy le kell bontani az az öntvény egész gecit a seggéről, és annak a helyére? de akkor hogy épül vissza az emelőtenegly? és ezzel hogy kompatibilis a 3 pont orsó?
erről mikor volt szó? az utolsó 10 évbe biztos nem, én nem emlékszem erre
Válasz mtz1221 #88968. hozzászólásáraautocad verziót is fölrakom, nyugodtan lehet küldeni lemezvágóba, és vágják.
de áttervezés.
olyat kéne csinálni, amivel együtt az orsó is fönt maradhatna a helyén, lehetne használni azt is, nem kéne napnta kátszer ezt is cserélgetni.
namost a hamster kocsi vonószeme nekem kb 85 cm-re van, de állítható, akár lejjebb is, de ott meg a kardán, meg nekem ott a szivattyú is, a hamsterhúzó a szivattyúba se lóghat bele, azt is föl kell tudno,m tenni, tehát sokkal lejjebb nem tudom állítani, legfeljebb centokkel.
és az orsót a vízszontes közeli helyzetig biztos szoktam használni, tüske hátra, pótsúly, szártépő, ilyesmi, tehát eddig le kell tudni úgy hajtani, hogy ne ütközzön bele a húzó hátlapjába, amire a nyelveket felrakom.
namost kérdés, ha ilyen alakra megcsinálnám, és ebbe a húzóba tennék két furatot, kicsit hátrébb és kicsit följebb, akkor ez megtarthatja az orsót? végül is a helyén is ugyan ez az öntvény tartja, nem úgy értem, hanem hogy az öntvények az a két füle, amibe az acw felső csapjai mennek bele, az megtarthatja a 3. pontot? mert ugye csak az fogja tartani, nem úgy, mint most az eredeti helyén, az a tudja tököm mekkora csavar ott középen.
csinálhatom 20-as lemezből a húzó két szélső oldalát, az nem szakad ki, az hétszentség, ez a két fül nem reped le? elvileg a húzó hátlapját össze lehet monyákolni a 3 pont mostani csapjával egy szemes csavarral, be lehet oda kötni, hogy az eredeti csapja is tartson, nem tudom egy 20-as szemes csavar anya talán erlfér ott, és ahhoz becsavarozni az egész húzót, így az eredeti csap is tartja, de ez már erősen monyákolás.
a második képen berajzoltam, hogy ha átraknám az orsó csapját erre a húzóra, akkro kb hogy állna, és így azért nem ütközik bele a húzóba.
Válasz mtz1221 #88969. hozzászólásáranem, de ez a tiédre való, nem? vagy erre is föl lehet tenni? hogy, hova? az acw helyére pattan be, és ebbe lehet veletenni a sínbe a vonófejet, meg mindent?
90917 hozzászólás
Válasz mtz1221 #89015. hozzászólásáraKőzetgyapot!!!!!!!!!!!!!!
{:thumbup:}
Válasz mtz1221 #89015. hozzászólásáraA turbót is alu lemezzel burkolják! Arra nem gondoltál? Mint egy radiátor!Ez a bakelit nekem nem ismerős!
Válasz medikus #89013. hozzászólásárailyes valamire.
https://hu.xyhplastic.com/bakelite-sheet-1147126/55213603.html Csak nálunk ez erős bordós vagy feketés színű, és bakelitnak hívják. Autómba a gáz elosztója a hengerfej dekni felé van rakva. Nyáron nem lehet gázon menni vele, mert túl meleg gáz miatt vissza vált benzinre. Viszont a gázszámítógépét még olaszban bekódolták, nem tudunk belelépné, hogy 5-6 fokkal feljebb írjuk a megengedett gáz hőmérsékletet. Egy kb 10x20 centis elosztó, azt akarnám ameddig a gázcsövek engedik felemelni a hengerfejtől, és tenni alá valami 12x25 centis hőszigetelőt, hátha elég lenne a pár fokkal kevesebbre melegedne fel.
Válasz medikus #89013. hozzászólásáraEzek a mostaniak műanyagból vannak,az biztos nem jó! Mit akarsz vele? A régiek fekete anyagból voltak,hogy az anyaga mi,azt ne kérdezd! Az lehet valamilyen szinten bírja a hőt! Csillám lap! az biztos bírja a hőt,de nagyobb táblában nem láttam!
Válasz mtz1221 #89012. hozzászólásáraNem tudom mire gondolsz! A villanyórát nálunk úgynevezett gumman táblára csavarozták!
Válasz medikus #89008. hozzászólásáraHa azt nem veszi észre, szakmát kell változtatni. Hogy hívják szép magyarul azt amire a villanyórát és a biztosítékokat csavarozzák fel ??? Miért nem ajánlod azt az autó motorterébe ??? Itt azt mondják az jó hőszigetelő, és tűzálló is.
Válasz medikus #89010. hozzászólásáraA villanyász te vagy! De! Ha van kèt különböző típusú zárlatos indítoja,az ugyan azt játszhatja,hogy lusta melegen. Nekem is az volt,hidegen kb. 9voltra lerántotta,melegen meg lejjebb. De akkor 2forgatás után elhallgatott. Tehát,egy töltővel feltöltött akku,feltètelezve,hogy jó,nem mehetne 10volt alá. Nem? Ha megy akkor,sok a terhelés. Amúgy,lehet ki kène venni az izzitogyertyákat,neme víz megy a hengerbe. Vagy ,esetleg kikapcsolni a hidroszivattyut.
Válasz .Richard. #89009. hozzászólásáraMi van ha hidegen kisebb a feszültség,de mégis indul?Melegen elvileg töltött állapotban van!
Válasz pg260 #89003. hozzászólásáraAkkufesz inditáskor a sarun mèrve hidegen,melegen? Mèrve az inditomotoron is?
Válasz mtz1221 #89006. hozzászólásáraVagy nagy az előtöltés!
Válasz mtz1221 #89006. hozzászólásáraAz igaz
Válasz Gumóka #89005. hozzászólásáraLehet.De kitidja hogy áll a testkábel a fő kábel is klemnik , lehet 50 éves vezetékekről beszélünk. Igy meg rögtön megmutatná magát.
Válasz mtz1221 #89004. hozzászólásáraLehet csak ideiglenesen elég lenne kikötni a kapcsolót.
Válasz pg260 #89003. hozzászólásáraOda kéne tenni mikor nem indul az akksit az önindító mellé egy próba erejéig, két új félméteres kábellel testkapcsoló nélkül. Többi addig mind találgatás.
Szép napot mindenkinek! Segítséget kérnék,van egy mtz 50-esem.Első indítás izzít indul gond nélkül,utána indítás nem megy.Jelenség mintha szorulna a motor,áttételes indítóval vagy a gyári val mindegy nyögve tekeri.A motor paraméterek 3-mas olaj nyomás 80-fokon is nem fúja a vizet,olaj fogyasztás normál mint egy 40 éves blokk.Ebben kérek segítséget hogy akksi 3éves,de újonnan is ilyen volt vagy indító,vagy adagoló probléma?
Válasz Gumóka #89001. hozzászólásáraKöszi!
Válasz adamik.dorian29 #89000. hozzászólásáraA jobb oldali felsőt, amin a fülke világitás van, és a hátsót le kell venni.
Sziasztok!
Olyan kérdéssel fordulnék hozzátok, hogy panoráma fülkés Mtz-ben hogyan lehet hozzá férni a hátsó munkalámpák vezetékeihez, tehát hogy lehetne bővíteni a rendszert. Ez alatt azt értem , hogy belül valamelyik kárpit panelt kellene leszedni, vagy sem. Vagy egyáltalán hozzá férhető?
Köszönöm
Válasz Gumóka #88998. hozzászólásáraA lépcsős tengely biztosító hernyócsavarját én legyártottam egy sima csavarból, hogy lehúzott állapotban a ház síkjáig felérjen, meg menetrögzítővel raktam be, húztam szét ezért traktort, mert fellazult.
A kuplung felől pedig ami ezen a tengelyen van persely beütve a házba a csavarrögzítéssel, azt jól pasztázd körbe, mert az fog először szivárogni
Válasz csabahegeszt #88997. hozzászólásáraAmerre rákapcsolódik a szivattyú tengelyén a fogaskerék.
Tehát a motor felé, mert mikor húzod fel a kapcsolókart, akkor a bordástengelyen lévő fogaskereket a traktor hátulja felé mozgatod.
Ez merre kell hogy álljon?
Mármint a srégolt résznek?
Válasz csabahegeszt #88995. hozzászólásáraA bordás agy peremétől a villa tetejéig 32mm azt hiszem.
Válasz mtz1221 #88984. hozzászólásáraNa meg kalapáltam!
És akkor mennyi az annyi?
Talán 28mm?
Válasz envagyok2 #88993. hozzászólásáraNálam is vitt el az árvíz, de a nagyobb baj, hogy sül fel a kukorica és ott kötni sem fog. Szóval én a kukoricát elengedtem, bár a feléből még lehet némi termés. Egyelőre 0-szaldón állok és ezt már elfogadtam erre az évre.
Válasz mtz1221 #88988. hozzászólásáramondjuk a mezőgazdasággal télleg öfl kéne hagynom, ma voltam kukoricánál, csak ne lettem volna. brutális kárt tett az árvíz, fele elment, kipusztult, maradék jó részén is látszik a vízsnyomás, a talaj mint a beton. ha ma éjjel lenne kis eső, akkor ha innen ezdve hetente lenne, akkor lenne termés, ha ma éjjel nem lesz, akkor nagyon durván csökken. az idei év kuka, de nagyon kuka, úgy, hogy jó gabona termés, és jó áron lekötöttem jó részét előre.
Válasz envagyok2 #88991. hozzászólásáraha egy 30-40 ,,t följebb csalnám az alját, akkor lehet kényelmesebb lenne a dolog. kb így élhhatna. ki kell vágni, meg kell próbálni, nincs mese.
Válasz mtz1221 #88990. hozzászólásáranah baszki ez jó észrevétel, erre nem gondoltam. azt hiszem a kardán nekem 65 körül van, vagyis van ott még 20 cm, meg még a csukló rájön, vagyis az se bent törik fölfelé, könnyen lehet, hogy elkerüli ennek nyelvét. de épp most nézegetem, hogy kicsit magasabbra teszem, 1-2-3 cm-t még tudom emelni. sokkal magasabbra azért nem tehet, mert akkor meg az orsó ér bele a nyelveket tartó vasba, vagy a nyelvbe, ha lerakok valami függestett vasat. az orsónak kicsit vízszntes alá le kell tudnia fordulnia, igaz felfelé toltam vagy 5 cm-vel a bekötését, meg hátrébb, szóval így elvileg kényelmes, de sokat nem enged az már.
ki fogom vágni valmai műanyag kanna odalából, és fölrakom, aztán lesegetem, hogy mi hogy fér el.
Válasz mtz1221 #88988. hozzászólásáraKardán nem akad meg függesztett gépnél hogy nem raktad fel 95-100 centire ???
Válasz Szalai A P #88985. hozzászólásáraKeress vissza, többször is be raktam már.
Válasz envagyok2 #88987. hozzászólásáraCsak tudnám mi bajlódsz a mezgazzal. Gépészmérnöknek kéne lenned, Minszkben.
Válasz mtz1221 #88979. hozzászólásáraelső verzió
a 3 pont gépe oldali csapszege 25ös lesz, ilyen orsóim vannak, csak 22es perselyek vannak bennük, ki fogom verni belőlük, és szeritem nem lesz gond. így is 130 a két oldalapbelső távolsága, de hegeszteni is lehet a 3 pont fuatához egy 20-as laposvasat belülre, és azzal együtt lesz átfúrva, úgy meg maradhat is a 22 csap.
20as az olallap, 25ös a többi, és az én gépemen, nagy kerékkel így ezekkel a méretekkel kb 85 körül van a vonórész közepe.
az orsó meg kb. 10 cmvel van hátrébb, és kb 5-tel följebb, mint az eredeti helyén ott bent középen a felső furatba.
Válasz Szalai A P #88985. hozzászólásáramelyik típusról van szó?
Sziasztok!
Annyiban kérnék segítséget hogy ki hogy oldotta meg a joystickos tömb elhelyezését? Meg magát a kart?
Homlokrakodó miatt kerülne felszerelésre.
Pár kép nagy segítség lenne!
Válasz csabahegeszt #88983. hozzászólásáraAttól még meg kell verni, nehogy kosz legyen alatta vagy szoruljon valahogy. Így látni mennyire jönnek vissza a békák.
Válasz mtz1221 #88981. hozzászólásáraÚjat kapott.
Kinyomo csapágyat is és tárcsát is
Válasz mtz1221 #88981. hozzászólásáraHa marad a régi villa az állítócsavart mindenkép cseréld ki!
Laposra kopik a vége, elállítod csak a bajt fogja csinálni!
Válasz csabahegeszt #88980. hozzászólásáraPárhuzamosan mennyen a legyalult éle a kinyomócsapággyal. De összetolás előtt verd meg őket 2 kilós kalapáccsal, nehogy újra kelljen állítani.
A kuplung kiemelö villát mennyire állítsam? Honnan mérjem?
Válasz envagyok2 #88978. hozzászólásáraÍgy gondoltam én is, csak tetejét csinálni és arra hegeszteni a 3. füleit. 22es csapszeg nem fog tartani 160mm hosszan. Leszakadni biztos nem fog, a 20as anyát sem láttam még kiszakadni a gyári tartóból.
Válasz mtz1221 #88977. hozzászólásáraolyan alakot vágatnék, mint amitr rajzoltam szaggatottal, és itt lenne a furat, aztán a csap bele. azt mértem, hogy az acw felfüggresztésének alsó csapjának fülei külső mérete kb. 130m a felső csapja füleinek belmérete kb 170, vagyis a két oldalára 20-as lemez elférne éppen. ha a fülek nem szakadnak le, a 20as lemez se fog...
Válasz envagyok2 #88972. hozzászólásáraGond nélkül, az oroszoknál nincs is rajta (meg nálatok se volt a régi 50en.) a 3 lyukú kiegészítő. De akkor már vágass vastag lemezt a hamsthúző tetejére, és arra hegessz a 3. nak új tartót.
Válasz envagyok2 #88975. hozzászólásáraDifiházra felcsavarozod. Itt is van már párnak, hátha benéznek ide.
Válasz mtz1221 #88974. hozzászólásárade nem akarok csapot kivenni, pl. szárzúzónak kell a kardán is, meg épp a felső amit csak úgy tudsz kivenni, ha felemeled a szárakat, az az igazság, hogy nem akarok ilyet, nem akarom magam szívatni. de tudsz valamit erről a sinesről? ez hova megy fel?
Válasz envagyok2 #88972. hozzászólásáraHa nem kell a kardán ennél is kiveszed a felső csapot, és leereszted a csonkra. Az axiálost meg felcsavarozod, és minden elfog férni mint a nyugatiaknál. Leeresztve még alsóhúzónak is használható. kramp vagy a grániton több fajta luk vagy fej alakkal is van.
Válasz mtz1221 #88971. hozzászólásárane bassz ki, ez komoly? és hova megy fel? az acw helyére, arra a két csapra? vagy le kell bontani az az öntvény egész gecit a seggéről, és annak a helyére? de akkor hogy épül vissza az emelőtenegly? és ezzel hogy kompatibilis a 3 pont orsó?
erről mikor volt szó? az utolsó 10 évbe biztos nem, én nem emlékszem erre
Válasz mtz1221 #88968. hozzászólásáraautocad verziót is fölrakom, nyugodtan lehet küldeni lemezvágóba, és vágják.
de áttervezés.
olyat kéne csinálni, amivel együtt az orsó is fönt maradhatna a helyén, lehetne használni azt is, nem kéne napnta kátszer ezt is cserélgetni.
namost a hamster kocsi vonószeme nekem kb 85 cm-re van, de állítható, akár lejjebb is, de ott meg a kardán, meg nekem ott a szivattyú is, a hamsterhúzó a szivattyúba se lóghat bele, azt is föl kell tudno,m tenni, tehát sokkal lejjebb nem tudom állítani, legfeljebb centokkel.
és az orsót a vízszontes közeli helyzetig biztos szoktam használni, tüske hátra, pótsúly, szártépő, ilyesmi, tehát eddig le kell tudni úgy hajtani, hogy ne ütközzön bele a húzó hátlapjába, amire a nyelveket felrakom.
namost kérdés, ha ilyen alakra megcsinálnám, és ebbe a húzóba tennék két furatot, kicsit hátrébb és kicsit följebb, akkor ez megtarthatja az orsót? végül is a helyén is ugyan ez az öntvény tartja, nem úgy értem, hanem hogy az öntvények az a két füle, amibe az acw felső csapjai mennek bele, az megtarthatja a 3. pontot? mert ugye csak az fogja tartani, nem úgy, mint most az eredeti helyén, az a tudja tököm mekkora csavar ott középen.
csinálhatom 20-as lemezből a húzó két szélső oldalát, az nem szakad ki, az hétszentség, ez a két fül nem reped le? elvileg a húzó hátlapját össze lehet monyákolni a 3 pont mostani csapjával egy szemes csavarral, be lehet oda kötni, hogy az eredeti csapja is tartson, nem tudom egy 20-as szemes csavar anya talán erlfér ott, és ahhoz becsavarozni az egész húzót, így az eredeti csap is tartja, de ez már erősen monyákolás.
a második képen berajzoltam, hogy ha átraknám az orsó csapját erre a húzóra, akkro kb hogy állna, és így azért nem ütközik bele a húzóba.
Válasz envagyok2 #88970. hozzászólásáraIgen ez a tiédre való. Régebben vaki ki kereste gránit vagy krampon, ott majd fele ára volt.
Válasz mtz1221 #88969. hozzászólásáranem, de ez a tiédre való, nem? vagy erre is föl lehet tenni? hogy, hova? az acw helyére pattan be, és ebbe lehet veletenni a sínbe a vonófejet, meg mindent?
Válasz mtz1221 #88968. hozzászólásáraEZT láttad már ?
Válasz envagyok2 #88967. hozzászólásáraDe utánna tedd nár ide fel pdf formában. Majd én memorizálom fejben, hol kell 5 múlva is keresni.