Gázolaj árak 639 Ft Benzin árak 631 Ft EUR 406.67 Ft USD 390.93 Ft CHF 432.71 Ft GBP 500 Ft

Fórum

MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus!

Létrehozta: , 2008-12-14 20:41:19

Kedvencekhez Segítség

91586 hozzászólás
Nincs profilkép
#71936 Magister
2020-10-19 20:43:46

Válasz gazda001 #71935. hozzászólásáraÚgy próbáltad, hogy éppen nem ált le a motor, és akkor kapcsoltad?? Egész kis fordulaton.

#71935 gazda001
2020-10-19 20:32:46

Válasz .Richard. #71933. hozzászólásáraBár bekapcsolva maradt volna smile rolleyes de én arra gondoltam, ha nem muszáj ne kopjon, erre baxtam rá

#71934 máris szomszéd
2020-10-19 20:31:29

Válasz t-16m #71918. hozzászólásáraMár miért nem lehetne?
Csak az ötvenes főtengelyét benne kell hagyni.
Prezentáljam?

Nincs profilkép
#71933 .Richard.
2020-10-19 20:30:53

Válasz gazda001 #71931. hozzászólásáraEgyébként én sem tudom sehova kapcsolni. Igy mindig megy. De az olajba forog üresen semmi baja nem lehet.

#71932 gazda001
2020-10-19 20:30:06

Válasz Magister #71930. hozzászólásáraMilyen lemez van a karnál ? Mi értesz alatta hogy faltól falig ? Ez nem mozdul 2 cm-t sem

#71931 gazda001
2020-10-19 20:28:41

Válasz .Richard. #71929. hozzászólásáraMegtörtént, nem segít, de azért köszi az ötletet.
Valami, akad, szorul, ékelődik, de mi és mennyire kellene megbontani miatta??? Hátha valaki már megjött ebből az utcából?

Nincs profilkép
#71930 Magister
2020-10-19 20:27:43

Válasz gazda001 #71927. hozzászólásáraNem lehetséges, hogy a karnál elszabadult a lemez, vagy valamelyik alkatrész? faltól-falig működik a rendszer?????

Nincs profilkép
#71929 .Richard.
2020-10-19 20:25:16

Válasz gazda001 #71927. hozzászólásáraLehet hülyén hangzik de állo motornál bekapcsolt tltnél a kardáncsonkot hátul megforgatni egy csőfogoval miközben belül a kar baszkodva van. Neme segit.smile cursing

Nincs profilkép
#71928 d-032a
2020-10-19 20:22:42

Válasz atis020 #71919. hozzászólásáraItt megtalálható a 900-952.3 széria angol nyelvű kezelési könyve is.
Benne vannak a kapcsolási rajzok is.

Nincs profilkép
#71926 Magister
2020-10-19 20:20:11

Válasz gazda001 #71922. hozzászólásáraLehet, hogy valami szemét ment bele, ha másképp nem megy akkor kapd szét.

#71925 gazda001
2020-10-19 20:19:28

Válasz ...:::Pisti:::... #71924. hozzászólásáraÚj a gép 270 órás. Akár jár a motor, akár nem , akár leállítás közben mindegy. Fémesen koppan, és nem fordul el. Hirtelen sem megy próbáltuk. Ha egyszer sikerül bekapcsolni, biztos hogy nem kapcsolom ki többé....Az zavar, hogy fémesen koppan, a recsegésig el sem jut. Úgy kezdte, hogy kicsit nehezebb, még nehezebb és már nem megy. A gari meg lejárt szept. 29-én qrván idegesít, nem szeretném most szét szedni, még 25 hekt. vetés van vissza...

#71924 ...:::Pisti:::...
2020-10-19 20:07:42

Válasz gazda001 #71922. hozzászólásáraBocsi, ha hülyén hangzik, de a motor jár?
Ott a reteszelés egy spirálrugó a tengelyen körbe(hasonló van a szimeringbe) . Az ugrik bele hornyokba. Hirtelen próbáld.
Új a gép?
Én soha nem kapcsolom ki

#71922 gazda001
2020-10-19 19:46:40

Válasz gazda001 #71921. hozzászólásáraBocs motorfordulat és menetsebesség arányos hajtás váltókarra gondoltam természetesen. Ezzel nem tudom bekapcsolni, még a repce alá szórtam augusztus végén és akkor kikapcsoltam középre ezt a kart, gondolván ne kopjon a bele..... Igaz már akkor is elég nehezen tudtam bekapcsolni, de végül sikerült és többszöri be-ki már könnyedén ment. Most kémény és mintha koppanna fémesen de nem fordul egyik irányba sem...smile helpsmilie

#71921 gazda001
2020-10-19 19:26:04

Üdv.

Találkozott-e már valaki olyannal hogy a 892.2 -traktoron nem tudom a kardánt bekapcsolni az ülés előtt lévő motorfordulat ill. útirány váltó karral. Egyik irányban sem mozdul, fémesen koppan, 14-es kulcsot rátéve a kapcsoló szárra sem lehet mozdítani rajta. Mi lehet az oka? találkozott már valaki ilyennel?smile sweatdropsmile helpsmilie

#71920 csferri
2020-10-19 19:14:30

Válasz atis020 #71919. hozzászólásáraÉn a műszerfali kapcsolónál kezdeném.

Nincs profilkép
#71919 atis020
2020-10-19 17:30:41

Sziasztok!
Tudnátok e segíteni?
Egy 952.3 as trakeszról lenne szó.
Van egy áramtalanító kapcsoló az orrában az akumlátoroknál. Meg van egy billenőkapcsoló a műszerfalon amivel elvileg lehetne kapcaolni az áramtalanítót. Viszont az nem csinál semmit hiába kapcsolgatom. Hol keressem a hibát?
Van esetleg valakinek kapcsolási rajza vagy valami tippje a hibára?

#71918 t-16m
2020-10-19 08:28:48

Válasz agromen #71915. hozzászólásáraAblakos motorra nem lehet, de bordás motorra rá lehet építeni. Csak akkor cserélni kell dugattyúkat (meg hüvelyt is illene) meg akkor minden a 80-as hengerfejhez való cullang kell, azaz porlasztók,szívótorok,szelepmagasító,szelepfedél. Ha ezek használtba rendelkezésedre állnak és beépíthető állapotban van akkor nem nagy dolog de ha ezt újba akarod megvenni elég húzós.

#71917 Maszek Zs
2020-10-19 07:08:21

Válasz csferri #71916. hozzászólásáraRa lehet tenni,ha nincs máshol hej!smile oops

#71916 csferri
2020-10-18 22:06:21

Válasz agromen #71915. hozzászólásáraPont ezt írtad előzőleg is smile sweatdropMindegy,a régi 4 izzítós 50-re nem lehet csak úgy rátenni,, más az égéstér ,szelepfedél szívócső,stb.az újabb 550E-re aminek D242 a motorja arra rá lehet úgy ahogy van.

Nincs profilkép
#71915 agromen
2020-10-18 21:45:02

Válasz csferri #71914. hozzászólására50mtz blokkra rátenni a 80mtz hengerfejet mert az 50mtz hengerfej kuka

#71914 csferri
2020-10-18 21:33:14

Válasz agromen #71913. hozzászólásáraÍrd már le hogy pontosan mit akarsz, meg milyen 50-esre ?

Nincs profilkép
#71913 agromen
2020-10-18 21:15:24

ÜDV.
Azt szeretném kérdezni hogy 50es blokkra a 80 hengerfejét fel lehet e rakni??

#71912 kevesa
2020-10-18 20:38:17

Válasz ...:::Pisti:::... #71900. hozzászólásáraNem tudom hol tud átengedni. Gondolom a javítókészlet is első osztalyú.
Most azt csinaltam felemelve levettem az emelo agat gyorscsatlalkozot raktam oda. Es reggelre varjuk a fejlemenyt csak elfelejtettem a segedemeloket leszedni igy szerintem azok most ra fognak tartani.

Nincs profilkép
#71911 agroinformz
2020-10-18 20:20:29

Válasz medikus #71909. hozzászólására1988 évjárat mtz 550. köszi a választ.

#71909 medikus
2020-10-18 20:16:12

Válasz agroinformz #71907. hozzászólásáraKék=távfény,piros= töltés,Zöld villogó,Szélén piros,évjárat függő lehet,kézifék,vagy olajnyomás lámpa,az olajhűtő körből!smile sweatdrop

Nincs profilkép
#71908 B.Bali
2020-10-18 20:11:56

Válasz Dave #71903. hozzászólásáraIskra,vagy cseh magneton

#71906 medikus
2020-10-18 20:07:58

Válasz agroinformz #71905. hozzászólásáraMelyikre gondolsz?Nem látok egyet sem,de benézek mindjárt a kombájn műszerfalra!smile sweatdrop

Nincs profilkép
#71905 agroinformz
2020-10-18 19:59:39

sziasztok. mit jelentenek ezek a kontroll lámpák? ha tudja valaki irja le legyen szíves.

Nincs profilkép
#71904 agroinformz
2020-10-18 19:58:06

sziasztok. mit jelentenek ezek a kontroll lámpák? ha tudja valaki irja le legyen szíves.

Nincs profilkép
#71903 Dave
2020-10-18 19:49:34

80asra önindítóból milyet érdemes nézegetni? Mert a nagy 2-3 évente felújítást igényel, az alkatrészek minőségét hagyjuk.. és ha hidegebb van Paks is kevés, hogy megforgassa..

#71901 Sanyee
2020-10-18 17:38:41

Sziasztok!

Mekkora felni van a 82-eseken hátul (gyári 15,5R38-as gumival)?
14x38 vagy 15x38 felni?

#71900 ...:::Pisti:::...
2020-10-18 10:03:01

Válasz kevesa #71899. hozzászólásáraNa oké te tudod,
De akkor hon enged át a felújított munkahenger?

#71899 kevesa
2020-10-18 09:56:23

Válasz ...:::Pisti:::... #71898. hozzászólásáraIgen tudom. De most pihenő van így ráérek szórakozni vele.

#71898 ...:::Pisti:::...
2020-10-18 09:31:36

Válasz kevesa #71897. hozzászólásáraEzt már a csőbe rakott csappal vagy gyors csatlakozóval, vagy ahogy más írta órával már rég kideríthetted volna

#71897 kevesa
2020-10-18 09:19:23

Nos van egy C75 munkahengerem erről tudom, hogy tuti jó.
Nyitóekén van fent nekem.

Most azt csináltam bekötöttem a c100 helyére és lesúlyoztam sajnos csak úgy bírtam h teljesen kitolt állapotba átdugtam egy vasdarabot és súlyokat tettem rá. Igy igaz kisebb az erőkar mint a c100 a függesztöknél.

De szerintem ha enged akkor itt is mutatkozni kellene a hibának tegnap egy környékén csináltam mindezt és azóta egy centit nem ment össze.

Szóval akkor lehet hogy mégis a gyári munkahenger szopat?smile confusedsmile confused

#71895 mtz1221
2020-10-17 11:39:10

Válasz d-032a #71894. hozzászólásáraNincs ahol férfi magyarázza ? Öregszem és most csak a dögre figyelek hogy villant e valamit.smile lolsmile lolsmile lol

Nincs profilkép
#71893 d-032a
2020-10-17 11:19:24

Válasz mtz1221 #71890. hozzászólásáraAz N-be becsavarva annak elvileg jónak kellene lenni, amit kevesa is belinkelt a gránitról.

(Reggel láttam egy videót amin egy veszélyes orosz macska is magyarázta. Most nem találom, de meg kell lennie.)

#71892 kevesa
2020-10-17 11:17:06

Válasz d-032a #71887. hozzászólásáraNah akkor én azt csináltam h felemeltem és ledugoztam a munkahengert nem engedett majd visszakötöttem a tömbre és szétkötöttem akkor ugyan az a súly de még lehet raktam is rá ugyan úgy másfél nap és akkor már észrevehető volt kicsi engedés szóval akkor ott a kicsiben kellene keresni valami hibát.

De már tényleg van egy c-75 munkahengerem rákötöm valahogy lesúlyozom és majd meglátjuk h enged vagy sem.

Én csak azt furcsálom h a tömbnek mindkét szekciónál ugyan ezt csinálja.

#71891 kevesa
2020-10-17 11:11:34

Válasz d-032a #71889. hozzászólásáraa T az mindig be volt kötve az N nem volt bekötve.
Régen a T ment a tömbre.

#71890 mtz1221
2020-10-17 10:55:08

Válasz d-032a #71889. hozzászólásáraHa megy az angol,arra a tehermentesítő valamire keress már rá hogy mi merre hová.Valamiért az jár a fejemben hogy az nem jó helyen van,vagy nem is bele valót kapott csak egy sima közcsavart.

Nincs profilkép
#71889 d-032a
2020-10-17 10:47:03

Válasz kevesa #71885. hozzászólásáraA tömb szereléséről, működési elvéről találsz videókat. Itt pl. sima tolattyút cserélnek úszósra.

https://www.youtube.com/watch?v=u0CRe7BjKXU

Egyébként a két 10-es imbusz alatt lehet,hogy visszacsapószelep van, de nem valószínű, hogy mindkettő egyszerre rossz. Viszont az miatt, hogy a T nem mindig volt bekötve, lehet, elcsesződtek, vagy az a szelep amit jelöltem a képen.(71882 hsz.)

Nincs profilkép
#71887 d-032a
2020-10-17 10:20:38

Válasz kevesa #71885. hozzászólásáraA tömben a tolattyúk zárnak, ha nem kopottak és résmentesen illeszkednek a szeleptömbben lévő "hüvelyükbe", amiben kapcsoláskor elmozdulnak.

0 állásban úgy zár, hogy a tolattyú nem köti össze egyik csatornát sem a másikkal.
1-es vagy 2-es állásban az elmozdult tolattyú összeköti a tömb megfelelő csatornáit.

Nem egyértelmű a helyzet, mert korábban írtad, hogy ha a két tömböt szétkötötted akkor a kicsi nem engedett.

Irtad ezt is: " súlyt felemeltem ráemeltem és a tömbből jött ki az olaj nem a henger felül"

Egyértelműen a földig leengedi-e a kistömbön keresztül? Ha igen melyik kivezetésen jön az olaj?
Ha ráemeltél, akkor a tolattyú elmozdulása miatt a T-n megjelenhet egy kevés olaj.

Ha nem egyértelműen folyamatosan átenged a kistömb akkor érdemes lenne valami mást (pótkocsi, vagy vontatott tárcsa) megemelni vele, nehogy mégis az mtz munkahenger szívasson.

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Digitális átállás: "Pénz, paripa, fegyver" adott
Digitális átállás: "Pénz, paripa, fegyver" adott
A precíziós gazdálkodás elkerülhetetlen, de ki és hogyan segít elindulni?
A talajfertőtlenítés alfája és ómegája napraforgóban
A talajfertőtlenítés alfája és ómegája napraforgóban
A napraforgó az egyik legfontosabb termesztett növényünk.
Carnehl pótkocsi eladó
Carnehl pótkocsi eladó

4.500.000 Ft

Eladó Sokoro RSC 701 rendsodró
Eladó Sokoro RSC 701 rendsodró

350.000 Ft

9 csillagkerekes rendsodró eladó
9 csillagkerekes rendsodró eladó

620.000 Ft

POMOT 6700L SZIPPANTÓ ÉS HÍGTRÁGYASZÓRÓ TARTÁLYKOCSI RAKTÁRKÉSZLETRŐL - ROYAL TRAKTOR
POMOT 6700L SZIPPANTÓ ÉS HÍGTRÁGYASZÓRÓ...

5.290.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]