Gázolaj árak 632 Ft Benzin árak 614 Ft EUR 411.02 Ft USD 394.48 Ft CHF 438.79 Ft GBP 494.07 Ft

Fórum

MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus!

Létrehozta: , 2008-12-14 20:41:19

Kedvencekhez Segítség

90901 hozzászólás
#70801 jozef19
2020-07-07 21:53:32

Válasz mikesmith #70785. hozzászólásáraRégen,amikor még benne volt az anyag 20E órát ment a kolhozban javitás nélkül,ez volt a rothadó kapitalizmus...

#70800 mikesmith
2020-07-07 21:50:02

Válasz Nyomasek Bobo #70794. hozzászólásáraEzt megfogadom köszönöm.Meg veszek rá egy balos ajtót mert hiányzik..Később meg hegesztek bele valami szeményautó "sportülést"oldaltartással meg övet mert ez a gyári ülés botrány.smile sweatdrop

#70799 mikesmith
2020-07-07 21:47:09

Válasz Nyomasek Bobo #70797. hozzászólásáraÉrtelek.Remélem nagy bajuk nincs belőle..Nekem egy zorall erdőn kell átmennem a másik földünkre azért para.Egyszerűbb lenne műszakiztatni meg forgalomba helyezni aztán menni rendes úton...

#70798 mikesmith
2020-07-07 21:44:26

Válasz Nyomasek Bobo #70795. hozzászólásáraSzerencsés vagy..Ez itt a göcseji dombos,agyagos,csúszós terep állandó esővel..smile biggrin

#70797 Nyomasek Bobo
2020-07-07 21:43:56

Válasz Nyomasek Bobo #70795. hozzászólásáraSose kaszáltam töltést, és fafuvart se vállaltam soha a Hanságból, mert itt a borulások 90 százaléka ilyen munkáknál jön...

#70796 mikesmith
2020-07-07 21:41:59

Válasz .Richard. #70791. hozzászólásáraEgyelőre még egy komolyabb nyomvályú is hasmenésre,szívdobogásra és adrenalintúltengésre késztet.smile lol

#70795 Nyomasek Bobo
2020-07-07 21:41:23

Válasz .Richard. #70791. hozzászólásáraSíkvidéki vagyok. És sose borultam...még idáig...smile lol

#70794 Nyomasek Bobo
2020-07-07 21:40:17

Válasz mikesmith #70792. hozzászólásáraAz ajtót olyan helyen csukd be, nehogy ki tudj ugrani. Itt síkvidéken azokat ölte meg a traki,akik kiugrottak, és rájuk borult valahogy.. smile unsure

#70793 mikesmith
2020-07-07 21:39:57

Válasz .Richard. #70790. hozzászólásáraÉrtelek.Köszönöm..Valami általad elmondott kissé spirális olajcsőszerűség volt a szelepek vagy himbák nem tudom egyik sarkában.Visszaillesztettetm a helyére. :)

#70792 mikesmith
2020-07-07 21:34:55

Válasz Nyomasek Bobo #70789. hozzászólásáraJó a bukókeret.Nem borult még..Megnyugtattál...smile biggrin
Miért kell a plusz kormánykerék!
Az ember szokott előbb kiesni és rá a traktor vagy bennmarad a söfőr?smile sweatdrop

Nincs profilkép
#70791 .Richard.
2020-07-07 21:29:30

Válasz Nyomasek Bobo #70789. hozzászólásáraEz igazi optimista hegymászo tapasztalata lehet. smile lol

Nincs profilkép
#70790 .Richard.
2020-07-07 21:27:39

Válasz mikesmith #70788. hozzászólásáraHa megnézed hátulrol a sulypont eléggé lent van. Ha a kabin nemmlenne rajt a 45fokon is mennie kéne borulás nélkül. Amelyik gép töltésen megy akkor a keréksulyok sokat jelentenek. Az azért lent tartja. A hengerfej összeszerelésnél a himbakenő cső bekötésére figyelj'mert nem lesz olajozása ha nem a hosszu csapos csavart rakod a himbatengelyhez. Annak pedig a tengely likjába kell belemenni! Feltéve ha ez még olyan.

#70789 Nyomasek Bobo
2020-07-07 21:27:36

Válasz mikesmith #70788. hozzászólásáraHa még rajta van a bukócső, és jó állapotú, akkor esetleg egy tartalék kormanykereket szerezz be...Többi infó tapasztalásból jön. Ha felfordul, mint a büdösbogár, állítsd le azonnal, ha talpra állitjátok, várj vele, míg minden a helyére folyik. Külső mechanikus károk felmérése. Aztán víz, olajszintek ellenőrzése, szükség szerinti utantöltése, (gázolaj is)esetleg óvatos indítási kísérlet(hátha telefolyt a henger olajjal v vízzel), aztán lehet menni lábon vele haza...kalapálni a horpadt dolgokat...smile lolsmile lolsmile lol




Ja.. Sok szerszamot ne tarts a fülkében mert oda tud bacni borulaskor....Ha olyan helyen mész, az ajtót csukd be, mert akkor valószínü nem lesz cserés...smile laugh

#70788 mikesmith
2020-07-07 21:17:46

Sziasztok!
"Hülye"kérdéseim rovat következik.Bár jó lenne tudni a választ.Normál állapotban tehát eszköz nélkül hány fok/százalék az 50-es megengedett dőlése oldalirányban illetve lejtőn és emelkedőn?Sehol nem találok róla szakirodalmat.És szerintetetek lehet kapni bele olyan"mérőgömböt"(nem tudom mi a neve)ami a terepjárókban van ami mutatja a gép aktuális helyzetét?Olyan mint egy iránytű csak 3D.Nálam elég dimbes-dombos-meredek-lejtős a terep és néha a szar is vigyázba áll bennem mivel nem vagyok tisztába a gép korlátaival-határaival.
Köszönöm ha tud valaki infót.

Nincs profilkép
#70787 B.Bali
2020-07-07 15:33:27

Válasz mikesmith #70785. hozzászólásáraÜgyes vagy,ez az MTZ eggyik előnye,hogy akiben van egy kis műszaki érzék, az meg is szerel rajta majdnem mindent.

#70786 Nyomasek Bobo
2020-07-07 15:32:39

Válasz mtz1221 #70783. hozzászólásáraIlyen van fent, felülről lemállott a bicikli belsőből gyárilag odatett gumilap, alulról meg a harmonika rohadt le, de még üzemel...csak ha fékezek nagy a por a kabinban...
Mindegy, átraktam a permetezősről, most működik a fék...

#70785 mikesmith
2020-07-07 15:05:51

Ma sikerült 8 óra alatt egyedül hengerfejtömítést cserélnem egy orosz youtube videó segítségével úgy hogy még motort nem láttam belülről.Full laikusként.(Kívülről se nagyan)Kormányrudazatot nem vettem le.Bejátszottam azt a szelepnyomkodó mitudomén micsodát.smile lolHengerfejet jó nehéz leemelni.smile lolMinden adja magát.Jól szerelhető gép.Indul,megy,jó lett.Reméljük.Minden elismerés az orosz elvtársaknak.Egy nullkilóméteres szarvasos amerikai fostalicskával valszeg ez sosem sikerülne.

#70784 Gumóka
2020-07-07 14:50:26

Válasz mtz1221 #70783. hozzászólásáraNeki lefújó kell, nem a vezérlő.

Nincs profilkép
#70780 Nabu
2020-07-06 23:18:08

Válasz Nyomasek Bobo #70779. hozzászólásáraA magyarral és a gyárival azonosak a menet méretek. Csak cserélni kellett.

#70779 Nyomasek Bobo
2020-07-06 05:30:44

Válasz Nabu #70777. hozzászólásáraEz simán felmegy a régi helyére?

#70778 Nyomasek Bobo
2020-07-06 05:30:36

Válasz Nabu #70777. hozzászólásáraEz simán felmegy a régi helyére?

Nincs profilkép
#70777 Nabu
2020-07-05 23:14:45

Válasz Nyomasek Bobo #70767. hozzászólásáraAz én gépemen ilyen van. Már 5 éve és semmi baj nincs vele. Azelőtt magyar volt fenn azzal sokat bajlódtam. https://agroszaki.hu/Lefuvoszelep-kerek-EURO-3

#70776 wernerj
2020-07-05 22:28:29

Válasz Gumóka #70775. hozzászólásáraKöszönöm, akkor ezek szerint a szivattyú felé kijön a belső. Nem mertem jobban erőltetni, nehogy galiba legyen a dologból. Holnap megpróbálom.

#70775 Gumóka
2020-07-05 22:00:39

Válasz wernerj #70771. hozzászólásáraA szivattyú palástját ha lehúzod a tartályról, a külső csapágy abban van, a belső meg a tartályban. Ha szerencséd van, a belső kijön a meghajtótengellyel, ha meg bent marad is ki lehet húzni, csak kicsit macerásabb.

#70774 medikus
2020-07-05 21:53:57

Válasz envagyok2 #70773. hozzászólására2 csavarral még nem esett le senkinek!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!smile sweatdropsmile sweatdrop

Nincs profilkép
#70773 envagyok2
2020-07-05 21:43:07

Válasz S Robi #70765. hozzászólásáraáttételes önindítód van vagy sima?
a 12es orosz csavarnak 14es a hatlapfej él távolsága? az nem a 10esé?

Nincs profilkép
#70772 S Robi
2020-07-05 18:41:44

Válasz Nyomasek Bobo #70767. hozzászólásáraSzia egy ilyent esetleg berakni a rendszerbe kb 9000ft Levegő-előkészítő egység (szűrő + nyomásszabályzó + olajzó), 1/2"

#70771 wernerj
2020-07-05 18:05:35

Sziasztok!
Olyan kérdésem van, hogy az 50-es Mtz hidraulika-tartály alján a csapágyat nagyon macerás cserélni? Elég rendesen lötyög már, és mivel úgyis szivattyút cserélek, gondoltam kivenném, de nem találok saegergyűrűt, és ki sem akar jönni. Csinált már valaki ilyet? Vagy ne foglalkozzak a lötyögésével?

Nincs profilkép
#70770 .Richard.
2020-07-05 15:19:33

Válasz Nyomasek Bobo #70768. hozzászólásáraHát ha kenés baja van akkor a kompresszo ha megy lassan önts olajat a szívóba. Az meg szépen tovább küldi. Mert olyan faxa olajmentes kompresszorod van? Látod, nem bírja ez ha nem olajoz.smile lol

Nincs profilkép
#70769 oli003
2020-07-05 14:48:43

Sziasztok.
Azt szeretném kérdezni tőletek,hogy a c14 cseh turbó tényleg annyival többet tud mint a tpk6-os(belarus)?
A tpk6-os turbót vettem,csak felpiszkáltak vele,hogy jobban járok ha ezt eladom és veszek egy c 14-est.

#70768 Nyomasek Bobo
2020-07-05 12:51:23

Válasz Nyomasek Bobo #70767. hozzászólásáraA habitól az "orosz original" van rajta most, magyar volt előtte... Mit csináljak? Havonta fújjak bele wd40et?

#70767 Nyomasek Bobo
2020-07-05 12:47:55

Srácok. Mtz lefújó szelep. Már a második rohad be(jó fél év). Van ez az új kompresszor...ugye nem köp olajat. Így marad a víz meg a rozsda... Mit lehet ezzel kezdeni? Ugye a kompresszor mindig megy, de a traki van hogy 2-3hétig se...smile cursing
Nagyjából kipucoltam, de 2 vékony helyre nem férek oda...összeraktam, semmi valtozas. A lefújónál ütemesen sziszereg...nem termel.

Nincs profilkép
#70765 S Robi
2020-07-05 12:30:14

Válasz envagyok2 #70758. hozzászólásáraSzia Esetleg egy csillag kulcsra nem gondoltálsmile oops ? Az alsó csavar nekem bent van de ott eredeti orosz kell 14 kulcsnyílású és simán betehető.

#70764 kissanya
2020-07-05 10:50:51

Válasz mtz1221 #70763. hozzászólásáraKöszi, de ezen tul vagyok. De nem hinném h ilyen baja van. Inkabb olyanra gyanitanék h görbe valami alkatresz nem tudom lehet e ilyen, es ha epp ugy all meg akkor nehezen mukodik a kar. De van h odebb allok 2m t es egy ujjal megy smile confusedsmile confused

#70763 mtz1221
2020-07-05 10:26:42

Válasz kissanya #70762. hozzászólásáraWd-zd be minden forduló\mozgó pontját,a vezérlésének.

#70762 kissanya
2020-07-05 07:31:27

Sziasztok! Találkozott e már valaki olyannal,hogy 550 esen a kardán bekapcsolás néha nehézkes... Olyan mintha szorulna olykor, máskor meg simán lehet mozgatni a kart. Nem biztos info, de talan azt vettem észre, hogy ha jobbra dől a gép akkor nehezebb kapcsolni.
Egy vontatott rakodót hajtok vele néha és ott tűnt fel. Másra nincs használva a kardán
Köszi ha segítetek smile thumbupcool

Nincs profilkép
#70761 .Richard.
2020-07-04 22:16:09

Válasz envagyok2 #70760. hozzászólásáraMert alul mint látod a kifolyo. Aztán.meg az also csavart könnyebben berakod. Asszem a nyulvány felett csillagkulcsal szögletenként hozzáfértem. Most nem tudom megnézni mert már a nagy indito van rajt. A nagyot belül meg krovával lehetett.

Nincs profilkép
#70760 envagyok2
2020-07-04 22:07:14

Válasz .Richard. #70759. hozzászólásárade miért kell a tekercsnek fölül lennie?

Nincs profilkép
#70759 .Richard.
2020-07-04 21:53:29

Válasz envagyok2 #70758. hozzászólásáraBehuzotekercs felül legyen. villással egy negyed szöglet utána csillaggal is egy kicsi. Vagy másikfajta villással megint forditasz felváltva ahova nem fér be. De igy sehogy sem jo. De viszont működik. Előfordul'hogy kissebb fejű csavar van kis helyen akkor kulcsozhato. De pl egy rövidrevágott imblusz kulcs pont oda valo egy belső kulcsnyilásu csavarhoz. smile lol

Nincs profilkép
#70756 envagyok2
2020-07-04 21:39:40

az a helyzet, ha meggebedek se tudtam volna felrakni rendesen, mert már a dugót is lehetetlen rárakni a csavarra. villással meg lehetetlen húzni rajta, ha rá is akad egy helyzetben, semmit nem lehet húzni, szóval maradt az elfordítás.
már csak az a kérdés, hogy ezek alapban be szoknak-e ázni, mert gondolom ez a kumicsöcs valami vízleeresztő lehet. ebbe az állásába ez halott ügy? vagy azt a gumicsöcsöt fúrjam át a mostani alsó helyzetbe, ezt a likat meg vakoljam le valahogy?

Nincs profilkép
#70755 envagyok2
2020-07-04 21:35:56

think different

Nincs profilkép
#70754 Ferjol
2020-07-04 19:36:27

Hello!
Mtz82- vel olyan problémám van, hogy állandóan kikapcsol a kardán az 540/1000 átváltónál. Már új biztosítólemezt is tettem, nem változott semmit. Mi lehet a gond? Láttam már többet, hogy lehegesztették.

#70753 colizoli
2020-07-04 12:19:42

Válasz mtz1221 #70752. hozzászólásáraNekem bent van mind a 3, a harmadiknàl szidtam is az ivànt rendesen.

#70752 mtz1221
2020-07-04 11:31:36

Válasz Gumóka #70751. hozzászólására100-ból 95-nek,2-vel felfogatva.Nekem is.smile blushing

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Nem fogy a műtrágya, összeomolhat az európai termelés
Nem fogy a műtrágya, összeomolhat az európai termelés
A szankciók ellenére az oroszok piaci részesedése a legnagyobb Európában.
Jövőre felrobbanhatnak az üzemanyagárak?
Jövőre felrobbanhatnak az üzemanyagárak?
Többféle tényező okoz bizonytalanságot a piacon.
Zetor proxima 100 mtz
Zetor proxima 100 mtz

9.900.000 Ft

SPC 4/6 soros vetőgép eladó
SPC 4/6 soros vetőgép eladó

380.000 Ft

Daf xf cf
Daf xf cf

1.950.000 Ft

Volvo terberg  10x8 billencs
Volvo terberg 10x8 billencs

2.990.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2024 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]