Gázolaj árak 632 Ft Benzin árak 614 Ft EUR 413.74 Ft USD 396.67 Ft CHF 443.85 Ft GBP 498.5 Ft

Fórum

MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus!

Létrehozta: , 2008-12-14 20:41:19

Kedvencekhez Segítség

90837 hozzászólás
#69987 wernerj
2020-04-24 12:38:56

Válasz zsozsi51 #69983. hozzászólásáraCsak arra kell, hogy könnyebben a helyére csússzon a gumitömítés. Nem a zsír tömít. Annyit ér itt mint a gépzsír, abból meg nálam több van a polconsmile laugh.

#69986 medikus
2020-04-24 12:35:50

Válasz hudacskoadam11081 #69984. hozzászólásáraHavonta szezonban cserélgesd fel őket!A bal oldali csak indításra van használva!smile sweatdrop

#69985 Gumóka
2020-04-24 11:20:29

Válasz zsozsi51 #69983. hozzászólásáraMondjuk nekem ez eszembe se jutott, pedig még a polcon is vansmile laugh
Jó ötlet!

Nincs profilkép
#69984 hudacskoadam11081
2020-04-24 11:10:08

Sziasztok
Egy kérdéssel fordulnék a csoporthoz.
Van egy 820.2-es mtz ami 24voltos indítású. A probléma az, hogy évente kinyírja az egyik akksit. Ha ráteszem a munkalámpákat járó motornál leállítás után nem bírja már beindítani a gépet, tehát valahogy nem is tölt vissza.
Mi lehet a probléma?
Előre is köszönöm a segítséget!

#69982 Soros
2020-04-24 05:44:09

Válasz .Richard. #69974. hozzászólásáraOkés köszönöm akkor jó fele kapizsgáltam...smile laugh
De hogy mit kezdek vele azt még nem tudom.
Nem kell?smile lol

#69981 wernerj
2020-04-23 23:34:45

Válasz wernerj #69980. hozzászólásáraZsírral kend meg a tömítést, könnyebben a helyére megy, azt elfelejtettem.

#69980 wernerj
2020-04-23 23:30:19

Válasz mocispisti #69975. hozzászólásáraSzia!
Pont most cseréltem csúcsokat, friss az élmény. Kiveszed a házat, jön vele a hüvely is. Satuba befogtam a felső részét a porlasztónak, a hüvelyt egy csavarhúzóval le tudod csúsztatni a porlasztóról, felváltva két oldalról feszegetve a peremét. Féktisztítóval-ronggyal letöröltem róla meg belőle a koszt, hogy fémtiszta legyen. Gumitömítés csere, utána beilleszted a helyére csak a hüvelyt, és egy fadarab segítségével addig kopogtatod amíg a helyére nem megy. Akkor jó, ha a hengerfej síkjáig becsúszik, ekkor a gumitömítésnek csak a széle látszik. Utána mehet bele a porlasztó, felváltva húzd a két csavart, de ne tépd meg, az enyémben azok 5.6-osak, könnyen szakad.

Nincs profilkép
#69979 .Richard.
2020-04-23 22:46:33

Válasz Gumóka #69978. hozzászólásáraHa ugy lett jo akkor faxa. Inkább ilyenprobálkozás mitsem a hengerfejesnek 100ezer mert az szelepet is ujat akarna bele. 80ért kapsz uj fejet javitással összevetev az lehet jobb. Persze ha ujan jo.

#69978 Gumóka
2020-04-23 22:24:24

Válasz .Richard. #69977. hozzászólásáraNem szabad pasztázni. 80-asnál vékonyan megkentem, ugyanolyan szar lett.
Grafitos zsír volt épp kéznél, azzal raktam össze másodjára, na meg vastagabb gumigyűrűt tettem rá, így most fasza.

Nincs profilkép
#69977 .Richard.
2020-04-23 22:21:31

Válasz mocispisti #69975. hozzászólására Ott csak a réz hüvely tömit. Alul tisztára csiszolod aztán uj hüvely és ha szerencséd van nem fuj bele a vizbe. Vagy szakműhely bele gyártott hüvellyel. Csak a porlaszto két csavarját egyenletesen kéne huzni'hogy ne huzza fére a rezet. Ott még nem probáltam de hőállo paszta segithet. Nem fémregaszto hanem olyan mint a sziloplaszt. Elvileg ki sem ég mert ott viz van . Kb ennyi.

#69976 Gumóka
2020-04-23 22:14:59

Válasz mocispisti #69975. hozzászólására80-asnál rézalátét van alatta, gondolom az 50-esnél is az lehet.

Nincs profilkép
#69975 mocispisti
2020-04-23 22:10:32

Sziasztok.Szeretném kérdezni hogy tudja e valaki hogy az mtz-50-es porlasztó ház(réz)azon kívül hogy fent van egy gumi gyűrű és kifelé nem engedi a vizet alul hol tömít és miképp hogy ne menjen be a víz a hengerekbe?Köszi.

Nincs profilkép
#69974 .Richard.
2020-04-23 21:22:47

Válasz Soros #69972. hozzászólásáraA vas talán egy irányváltos vagy 2 sebességes hajtomű. A fogaskerék lehet nem gyári velejároja de a kék szin sem biztos'hogy eredeti. Tehát hajtomű.

Nincs profilkép
#69973 .Richard.
2020-04-23 21:20:58

Válasz Soros #69972. hozzászólásáraBakker az kutyakajazsák!! De lökkd le azt a vasat azt te is meglátod magadtol is !smile lol

#69972 Soros
2020-04-23 21:16:00

Lehet hogy nem mtz, sőt biztos hogy nem de valaki meg tudná mondani nekem hogy tulajdonkeppen ez micsoda vagy milyen gépen lehetett??
Nagyon kivancsi lennék rá
Köszönöm szépen

Nincs profilkép
#69971 cseh.ferenc
2020-04-23 20:23:56

Válasz cseh.ferenc #69965. hozzászólásáraEzeket végig néztem , a munkahengert is szétszedtem, most a szelep következik. Köszönöm a segítséget

Nincs profilkép
#69970 cseh.ferenc
2020-04-23 20:23:52

Válasz cseh.ferenc #69965. hozzászólásáraEzeket végig néztem , a munkahengert is szétszedtem, most a szelep következik. Köszönöm a segítséget

#69969 mtz1221
2020-04-22 23:08:50

Válasz olexa.p #69967. hozzászólására Hűtőbe a bemenő olaj cső hideg vagy forró ? Ha hideg akkor a megkerűlő szelep az olajhűtőnél be van szorúlva vagy a rugója el van törve. De 2 bár olajnyomással ki megy az még a világból.

Nincs profilkép
#69968 B.Bali
2020-04-22 21:23:35

Válasz B.Bali #69966. hozzászólásáraSzivattyú kikapcs. Off mert az mondod a többi kar működik

Nincs profilkép
#69967 olexa.p
2020-04-22 21:15:45

Jó napot nemtudom valaki találkozott e már olyan problémával hogy kevés az olajnyomás a 892.2-es mtz-n ráraktunk egy háromsoros réz olajhűtőthűtőt uj hengerfej ,főtengely nyugvó mozgó.csapágysor,uj olajszürő papirbetétes. Uj hüvely dugósor.az olajnyomás gyári órán melegen 1, mechanikust belekötöttünk régit az 2- t mutat a hűtő elöl hideg az olaj a teknőben meg tűzforró a hűtőt átfujtuk beszerelés elött,a gyári olajhűtővel is ezt csinálta válaszaikat előre is köszönöm.

Nincs profilkép
#69966 B.Bali
2020-04-22 21:08:00

Válasz cseh.ferenc #69965. hozzászólásáraAlap kérdések,a munkahengeren van a szár fölött egy kis pöcök? Újabb típusukon már nincsen, Mert ha az bent ragad akkor sem emel.Olaj van-e elegendő?A szivattyúnak van hangja emeléskor? Nincs kikapcsolva véletlenűl a szivattyú?

Nincs profilkép
#69965 cseh.ferenc
2020-04-22 19:41:39

Mtz 820 hátsó hidraulika nem emel, a többi kar működik. Mi lehet a hiba. Segítséget kérnék. Üdv. Cseh Ferenc.

#69964 Jakabjóska
2020-04-22 11:35:40

MTZ karbantartás

#69963 vén cigány
2020-04-20 09:53:29

Válasz Sanyee #69958. hozzászólásáraAlapjában véve ügyes. smile thumbup Érti a lényeget.

Nincs profilkép
#69962 B.J.
2020-04-20 08:36:26

Válasz Sanyee #69958. hozzászólásáraGyújtási sorrend!!!!
Istenem-van szakértelem!!!
Ennyi...

#69961 mtz1221
2020-04-20 08:29:55

Válasz _NB_ #69959. hozzászólásáraMindig kötözködsz smile lolsmile lolsmile lol,olyan szépen mondja mikor szívnak a szelepek arra figyelj inkább.smile wink

Nincs profilkép
#69960 .Richard.
2020-04-20 06:33:18

Válasz _NB_ #69959. hozzászólásárasmile lolSzelephézag állítás volt a téma nem hibakeresés. Himba tengelyen való lógása is hiba.

#69959 _NB_
2020-04-19 22:56:57

Válasz Sanyee #69958. hozzászólásáraNem rossz, nem rossz smile love
Két észrevétel
- A hézagállításnál régi gépeknél előfordul, hogy a szelepszár teteje bekopik a szelephimbába és ha a széles hézagmérőt így benyomod alá akkor rossz lesz a beállítás.

- A másik ha már pasztát használunk a szelepfedél tömítéshez, akkor kézzel kenjük fel egy vékony réteget ne a kinyomót használjuk, mert az sok és bekerülhet az olajtérbe.
smile flowers

#69958 Sanyee
2020-04-19 22:15:27

Mtz szelephézag állítása.
smile love

Nincs profilkép
#69956 .Richard.
2020-04-19 10:45:34

Válasz kevesa #69948. hozzászólásáraLikakat furd föl azt huzzál a csapszegre gumicsövet. Ahol bemegy a por ott szigeteld! Ajtogumi létezik. Ablak is. Kardánkapcsolot kitömöd szivaccsal meg ilyesmi. Hangszigetelés elöl a műszerfalnál szivas a gumipadlo alá meg zajvádő akármi. Ahol a hibát látod ott tömitsd! Tetőventillátor eléfaxa szűrő.'vagy a gyári vagy maszek megoldás. Persze ha a difi bug az az is marad csak csendesebb.

#69955 Tom250
2020-04-19 10:14:25

Válasz kevesa #69948. hozzászólásáraA karok közti hézagolásokhoz tegyél gumialátétet vagy O gyűrűt

#69954 Nyomasek Bobo
2020-04-19 09:58:03

Válasz kevesa #69948. hozzászólásáraAzt javaslom, írj a gyártónak v a hazai forgalmazónak, mit javasolnak. Kíváncsiak lennénk a válaszukra( ha lenne)smile laugh

Nincs profilkép
#69953 S Robi
2020-04-19 09:37:09

Válasz kevesa #69952. hozzászólásáraEnyém japán de mindig a közelemben van bírja a flexelést és a hegesztést is .

#69952 kevesa
2020-04-19 08:57:07

Válasz envagyok2 #69950. hozzászólásáraköszönöm az építő jellegű hozzászólást.

Nincs profilkép
#69950 envagyok2
2020-04-18 21:59:42

Válasz kevesa #69948. hozzászólásáradehogy lehetetlen, 20 guriga, és végy egy nyugati traktort.

Nincs profilkép
#69949 S Robi
2020-04-18 21:29:52

Válasz medikus #69932. hozzászólásáraszép kis kutya és fegyelmezett ez az amerikai akita !

#69948 kevesa
2020-04-18 20:17:38

Velemenyetekre lennek kivancsi. A muszerfal melleti 3 hidraulika kart meglehet csinalni, hogy ne csorogjon zorogjon? Illetve a masik kerdes panorama fulket lehetne valahogy megjobban szigetelni, hogy ne legyen ennyire hangos es ne jojjon be ennyi por? Vagy ezek a lehetetlen kategoriaba tartoznak?

#69947 Gergő80
2020-04-18 18:15:46

Válasz .Richard. #69943. hozzászólásáraAmennyibe kerül az épített azért meg lehet csinálni bontott cuccból gyárira egy délelőtt és nincs többet gond vele én beleuntam az ötvenes kompresszor folyamatos generálozásba inkább átépítettem

#69946 mtz892mtz
2020-04-18 15:16:09

Sziasztok! Van e különbség a szivó,és a turbós motor vezézmü tengelye közt?? Itt gondolok a tengely bütykeire.. Kolege nekem mondott olyat hogy a turbósé az tovább nyitva tartja a szelepeket a bütykök miatt tán.. Ez igaz lehet e??

Nincs profilkép
#69945 .Richard.
2020-04-18 13:07:38

Válasz medikus #69942. hozzászólásáraJofogáson valamikor árultak ilyen hurkatőttőt.

Nincs profilkép
#69944 .Richard.
2020-04-18 13:05:02

Válasz vén cigány #69940. hozzászólásáraElektromos max a levegős difizárhoz megfelelő de potozni az bizonytalan. Beszarik kapufa. Ott ne legyen elektromos hibalehetőség.

Nincs profilkép
#69943 .Richard.
2020-04-18 13:03:29

Válasz vén cigány #69940. hozzászólásáraAz 50es váltojára a régi kompresszor forgattyuház helyére egy csapágyazott meghajto tengellyel egy kompresszort fel lehetne varázsolni. Ami mindig mehetne ha muszály. Mert ugye eredetileg Van egy kapcsolhato oldalkihajtás ha esztergályos a régi forgattyusház helyére házastol alkot egy tengelyt egy tarto bakkal arra meg akármilyen kompresszort fel lehet tenni ha van saját kenése. Amit betettél azon szereplőt is oda lehetne rakni. Az talán piros szinben műszakin sem lenne kirivo hiba. A nyolcvanas motoronlévőt nehéz lenne kerékkel hajtatni.

#69942 medikus
2020-04-18 12:17:11

Válasz vén cigány #69941. hozzászólásáraEz nem új dolog! Az RS 09 gyárilag ezzel a tartozékkal jött ki!Még a 60-as években!smile sweatdrop

#69940 vén cigány
2020-04-18 11:54:46

Válasz .Richard. #69927. hozzászólásáraEsetleg valami elektromosat nem lehet rátenni, hogy a pótkocsinál legyen levegő? Vagy valami kardán meghajtású kompresszort, ha az ember pótkocsit vontat?

#69939 Nyomasek Bobo
2020-04-18 08:42:59

Válasz .Richard. #69931. hozzászólásáraAz egyiken az als9 megy...a másikon a felsősmile lol

#69938 Jakabjóska
2020-04-18 08:34:21

Válasz Gumóka #69936. hozzászólásáraIlyen kiegészítő nekem is van az MTZ-hez:

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Mire figyelj a hús és a virsli vásárlásánál?
Mire figyelj a hús és a virsli vásárlásánál?
Csak megbízható forrásból érdemes beszerezni az ünnepi ételek alapanyagait.
A svájciak újra művelésbe állítják a tarlórépát
A svájciak újra művelésbe állítják a tarlórépát
Könnyen gondozható, igénytelen növény.
MAXI takarmánykeverő üzemi gépsor bombaáron eladó a Wolfood Engineering Kft.-től
MAXI takarmánykeverő üzemi gépsor...

30.000 EUR

ÁPOLÓKERÉK,  MŰVELŐKERÉK 1PÁR 230/95R44 9,5-44
ÁPOLÓKERÉK, MŰVELŐKERÉK 1PÁR 230/95R44...

590.000 Ft

SCHOUTEN KEFÉS TISZTÍTÓ
SCHOUTEN KEFÉS TISZTÍTÓ

680.000 Ft

CLAAS LINER 470 S,  TANDEMKEREKES RENDKÉPZŐ,  RENDSODRÓ
CLAAS LINER 470 S, TANDEMKEREKES...

1.550.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2024 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]