Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak648 FtBenzin árak634 FtEUR408 FtUSD392.16 FtCHF431.22 FtGBP487.57 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz Gumóka #67589. hozzászólásáraHa van hézag nem fogja nyugi.De az is lehet hogy a megfordított sajt kerekeknek van hangjuk.Ha nem melegszik akkor nem lesz ott gond.Nekem az 1221-es újkorában úgy vonyított hogy azt hittem gyári hibás.5-600 órás korában elhallgatott és azóta is csendes.
A váltótól előre nem nyúltunk semmihez, viszont ami még feltűnt, hogy fémesen kopog, zörög benne valószínűleg a nyelestengely, mert kinyomott kuplungnál nem szól álló helyzetben.
Az iveco teherautóink voltak ilyenek, arra azt mondta a szaki, ez ilyen.
Itt előtte nem volt ilyen, vagy csak én nem figyeltem.
Lala5995!
Tàmcsapágyat azt mikor szoktátok cserélni vagy miből venni észre ha cserélni kell a múltkor ezt nem beszéltük meg!
Csak azèrt kérdezem mert itt amit megbeszélünk meg tanàcsot adtok azokat én mindet lementem magamnak kèsőbb ha szükség lesz rá!
Meg alkatrészt szerinted hol vagy kitől érdemes venni? Köszönöm!
Válasz mtz1221 #67588. hozzászólásáraA diferenciálműhöz nem nyúltunk.
Kezdők balszerencséje, nem mértünk szétszedéskor hézagot.
A váltó tengelye kapott a kúpkerék mögé új csapágyat, hézagolva lett, majd a difi hozzá.
Máshoz nem nyúltunk.
Hézag tuti van, csak én attól félek, nehogy megegye egymást a két kerék.
Válasz Gumóka #67586. hozzászólásáraMennyi volt szétszedéskor a kúp/tányér hézag ??? Ha volt vagy 1 mm most meg összeraktátok a jó 0.4-re.attól is lehet hangos.2-300 óra alatt megtükrösödik az új hézaghoz és jó lesz az.A váltót sűrűn fogdosni,kéz melegtől ne legyen melegebb mert akkor más gond van.tányérkereket mennyire alátéteztétek fel ?? Ha nagyon szorosra az is tud vonyítani.
Válasz .Richard. #67585. hozzászólásáraNa ez az, hogy én sem tudom, mi szól.
Ugye Mi most csináltunk elsőre ilyet.
Azt úgye írtam, hogy lőttük be a foghézagot.
A tömítést készletben vettem, 500 volt ráírva, gondolom 0,5mm. Erre mondjuk gondoltam én is.
A jobbos féktengely új, amin ugye a kisfogaskerék van.
A nagy fogaskereket megcseréltük.
Válasz Gumóka #67583. hozzászólásáraNem tudom. Biztos a kúp kerék szól? Itt akkor úgy volt,hogy az faxa. Nem a váltó tömítés vitte el a hézagot? Vagy a féltengely kisfogaskerék szól? Csak tipp.
Válasz Mtz 550E #67522. hozzászólásáramotorgenerálkor síkba reszeltem a blokkot a hüvely hozzá lett igazítva a dugóval együtt már össze fűztem a motort és este láttam akciós az orosz turbó hát gyorsan vettem a dugó fölötti teret növelni akartam hogy több levegő férjen be a vastagabb tömítés volt a leggyorsabb megoldás emellett döntöttem
a nyolcvanas motor nem szeret 1000-res fordulat alatt működni veri rázza magát ha gyengébb a fülke alatt a gumibak a hintázó fülke elkezdi rángatni a gáz rudazatot és még inkább összevissza jár generál után minden motor furcsán jár össze kell kopni mindennek ezért teszek kétütemű adalékot a gázolajba főleg ha az adagoló is volt újítva de egyébként se árt mert a mostani gázolajak kenő képessége nulla
Válasz mtz1221 #67574. hozzászólásáraMi van, ha a szelepek már kiverődtek? Ha a szivattyu kopot, vagy az ott levő szelep rossz? A centrifugálszűrő lógása, kopása is hozzájárul az alacsony olajnyomáshoz! Én leszerelném és teljesen átnézném mosás után.
Régebben sok szűrőt lecseréltek.
Üdvözlök Mindenkit!
Egy kis segítséget szeretnék kérni.
MTZ 82keresek első kerékhez küllős felnit,lehet gumival is,meg
szerelési könyv is érdekelne. Dupla kerekűre akarom megcsinálni az elejét is. Van-e valakinek ilyen, mi a tapasztalat?
Válasz wernerj #67570. hozzászólásáraÖrülök hogy jobb lett de ez csak egy próba volt,kell folytatni.Ez a felső a biztonsági szelep.csak vész esetre van,de most ez tartja a motor olajnyomását.Na szóval most üzem melegen úgy kellene be
állítani hogy pl a felsőt 3,5 bárra az alsót meg 3 bárra.Az a lényeg hogy legyen közöttük 1-1.5 bár különbség,a felső javára és az alsóval legyen a végén a nyomás beállítva,mert akkor megy arra az olaj a centrifugában amerre tervezve van.Én úgy csinálnám hogy az alsót behajtanám tisztára,aztán a felsővel beállítanám (teljes fordulaton)4 bárra,utánna az alsót meg kifelé még 3 bár nem lesz a vége.
Válasz mtz892mtz #67572. hozzászólásáraA 820as produkálta azt a hangot. Váltó is le lett szedve, semmi nem log vagy zörög, váltón a kúpkerék sincs meglazulva, difibe se lötyög semmi! Minden jó benne. Összerakjuk azt meglátjuk milyen lesz.
Válasz mtz1221 #67346. hozzászólásáraKöszönöm a segítséget! Felső szelepcsavart beljebb állítva már nem piszkálja az idegeim az olajnyomás-mérő. Üzemmelegen:
Válasz Tomi81 #67568. hozzászólásáraJa reccsen,átkozom is őket hogy oda legalább nem tudtak még egy szinkront betenni. Armánál 30 km/h-nál is vissza rakod 1 újjal gond nélkül az irányváltót.
Válasz Tomi81 #67567. hozzászólásáraNeked hátramenetből ha kapcsolsz előre teljesen meg szoktál állni? Mert nekem csak akkor nem reccsent. Kíváncsi leszek most milyen lesz.
Válasz mtz1221 #67566. hozzászólásáraSzerintem a csapágy maradt. Szimmering csere volt. De megnézem mit adott vissza a mester. Csak begórtam a sarokban, 27.én hoztam el.
Válasz Tomi81 #67565. hozzászólásáraNem rossz az.Enyém 4000 körül van a gyáriakkal,de hetente kennem kell a füleket wd-vel úgy jobban választ.Lendkerékben milyen számú csapágy volt,meg van e a régi ??? Van egy morgó hangom kinyomott kuplungnál,attól félek a csapágy lesz majd.
Válasz mtz1221 #67559. hozzászólásáraNem keresem vissza, kérdezted a múltkor mi újság a kuplungal.
Ki lett cserélve szerkezet+a két tárcsa.
Az egyik fül nem volt a helyén, valamiért lejebb csúszott. Kapott újat. Ha lesz kedvem megnézem jobban mi miatt. Tárcsa jó lett volna, de a közepe kicsit ki volt lógósodva, az is ment új. 28xx üzemóra, óra szerint, mielőtt hozzám került rakodózott. Szerintem nem rossz.
Válasz .Richard. #67548. hozzászólásáraVan apámnak egy rakovicája,amin 2000 óta nem volt rendes munkagép.Mikor van időm/kedvem ráakasztok ekét és fordulok vele párat.Fél óra után mintha új gépbe ülnél,elmúlik a füstje megjön az ereje.azt akarom mondani lehet ér a hidrogénes cucc is valamit városi nem meghajtott autókon valamit (vagy naponta 50 X indított tingli-tanglizós traktorokon),de nem többet mintha meglennének terhelve rendesen nagy fordulaton hosszabb időn keresztül.
Válasz mtz892mtz #67556. hozzászólásáraLátványosan nem kormolhat'mert azért a tulaj vagy a sofőr felel. Ami meg normális használatkor benne van az semmi. Ha meg orákon át alapon megy az nem üzemszerű. Stb.
véleményem szerint a muszkát elég megpörgetni szántás, tárcsázás stb. és egy óra múlva felköhögi az utolsó porszemig ami nem bele való.
Természetesen az mtézé is meghálálja a gondos karbantartást még ha nem is igényli annyira precízen mint nyugati társai.
Talán majd az új Cater motorosak (HHO-t a Caternak!) de azok már csak nevükben lesznek MTZ-k.
Válasz mtz1221 #67537. hozzászólására Szerintem,ha egy autón ezt meg is csinálják az legyen én nem mondom,de egy traktornak,föleg egy mtz nek amit egy nehéz munkára terhelésre fogsz annak majd nem hogy felesleg. Meg ha kormol is meg le is rakodik az az anyag annak az a rendje. Idövel úgy is egyszer azt a motrot szét kell szedni..
Válasz peti kistraktoros #67551. hozzászólásáraSajnos ismételnem kell önmagam költhetsz rá és lehet jobb lesz, vagy ami valószínűbb sajnos egyre rosszabb (550 szindróma).
Az új lenkerekek, már mind utángyártott vackok talán jobb lett volna az eredetit centíroztani vagy egy jó állapotú bontottal megpróbálni.
Azután meg ott van még maga a motor ami fel lett újítva, tehát ott nem lehetne semmi baj
Mert a főtengelyt ellenőrizték, ha kellett felköszörülték, hajtókarokat szintén átnézték lemérték súlyra is és tűréshatáron belül vannak, dugattyúkat szintén grammra pontosan lemérték azon belül az együtt járókat külön összeválogatták, vezérmű szintén átnézve javítva, no ha ezt megcsinálták elvileg ott baj nem lehet.
Aztán ugye lehet a befecskendező rendszer hibája, ami azért látszik és hallik ha egyenetlenül jár a motor.
Válasz Misa63 #67530. hozzászólására Hallod ?, Ezt annak magyarázd aki még oviba jár, " Elég a korom a hengerben és ettől jobban zárnak a szelepek" ha a hengerbe ég el a korom attól mivel zár jobban a szelep? MONDASZ OLYAN HÜLYESÉGET ÁLLÓ HELYBŐL MINT MÁS NEKIFUTÁSBÓL.Ha téged palira vettek az a te bajod.Ez olyan mint a homeopátiás gyógyszer pszichésen hat de valakinek ez is elég.
Válasz máris szomszéd #67541. hozzászólásáraHHO -> H2O -> víz ez is, csak marketingesül.
Vagy a generátor ál lógat bele két kanócot egyenárammal, és kész a durranógáz, ami szintén lehet HHO.
Az meg elég jól ég.
Bár nem értem hogy jut keresztül mindenen a kipufogó végéig, mert járó motornál azonnal elég a hengerben.
Vagy álló motornál telítik a rendszert?
Akkor meg indításkor hogy nem pukkan el az egész?
Szóval van nyitott pont bőven, de ez a know-how amiért fizetni kell, csak rosszul indul a karrier.
Egyébként van benne ráció h a porózus koksz korom üregei felelnek durranógázzal, és amikor berobban szétcsapja a lerakódást
Válasz Misa63 #67539. hozzászólásáraItt is érvényes a régi mondás, akit megcsípett a kígyó, az utána a gilisztától is fél.
Sok a kóklerség, pénzlehúzós parasztvakítás, így minden csodamarketinges, ködösítős, konkrétumot nem említős dologgal szemben szkeptikus az emberfia.
Lehet h jó a cucc, csak ez a Teleshopos,képzeld Dieteres duma már meg is alapozta a karrierjét és a hírnevét
Lehet kár érte...
Sziasztok!megint segytségert fordulok hozzátok.50es mtz motor 1000.es fordulat beremeg.gondoltunk lendkerékre kicseréltük 2is feltettünk helyette ugyanaztcsinalta.ha a kuplunszerkezet nincs fönn akkor is e jelenség megvan....szerintetek mi okozhatja?
Válasz .Richard. #67533. hozzászólásáraOtt a pont. Ha nincs üzemi hiba a motorban akkor ott nem igen van korom lerakódás, még személyautóban sem ami azért élete során inkább csak töredék terhelésen megy, nagyon sok üzemi hő alatt jár mert anya csak az oviba, bo'tba ugrik le vele. Az újabb cr motorokról meg ne is beszéljünk. Na meg pl egr szelepen mit tisztít? Szerintem semmit.
Egy illúziót ad el azoknak akik még nem láttak sokat futott, bontott motort, vagy pusztán laikusok.
Válasz mtz1221 #67545. hozzászólásáraOk. Meggyőztél. Nem venném a szivemre'ha az illető többet ide nem irna. De mivel az Mtzn egyik fajta motor cullang sincs'mint a felsorolásban a kipufogo csonk utáni holmik'igy ezen tipuson sok minden nem változik . Az auton ott lehet 'gondolom eltávolitja a kokszot jobban mintha ugy taposnánk'hogy a kipufogo vége is izzik. Ezt nem vitatom ott lehet. A teljesitmény növekedést meg fogyasztást teszteljék le. Biztos mérhető.
Válasz mtz1221 #67545. hozzászólásáraValamelyik helyen százalékokat is írtak a várható javuláshoz, ilyen 15-20% fogyasztáscsökkentés, ugyanennyi telj.növekedés, sőt olyat is hogy akár 50%...
Válasz mtz1221 #67544. hozzászólásáraEbactam,csak ennyit akartam.
A motortisztítás után várható változások
Erősebb nyomatékosabb motor
Halkabb és egyenletesebben járó motor
Kevesebb kipufogógáz
Érzékenyebb gázreakció
Hidegen könnyebben indul
Emissziós értékek csökkenése
Befecskendező problémák javulása*
91544 hozzászólás
Válasz Gumóka #67589. hozzászólásáraHa van hézag nem fogja nyugi.De az is lehet hogy a megfordított sajt kerekeknek van hangjuk.Ha nem melegszik akkor nem lesz ott gond.Nekem az 1221-es újkorában úgy vonyított hogy azt hittem gyári hibás.5-600 órás korában elhallgatott és azóta is csendes.
Válasz medikus #67592. hozzászólásáraKinyomott kuplungnál olyan, mintha fogná, fékezné a traktort.
A váltótól előre nem nyúltunk semmihez, viszont ami még feltűnt, hogy fémesen kopog, zörög benne valószínűleg a nyelestengely, mert kinyomott kuplungnál nem szól álló helyzetben.
Az iveco teherautóink voltak ilyenek, arra azt mondta a szaki, ez ilyen.
Itt előtte nem volt ilyen, vagy csak én nem figyeltem.
Szól, mint egy ikarus.
Válasz Gumóka #67586. hozzászólásáraHa felcserélted a nagy fogaskereket az is zúghat!
Lala5995!
Tàmcsapágyat azt mikor szoktátok cserélni vagy miből venni észre ha cserélni kell a múltkor ezt nem beszéltük meg!
Csak azèrt kérdezem mert itt amit megbeszélünk meg tanàcsot adtok azokat én mindet lementem magamnak kèsőbb ha szükség lesz rá!
Meg alkatrészt szerinted hol vagy kitől érdemes venni? Köszönöm!
Válasz Gergő80 #67584. hozzászólásáraA hüvely tetejéből is meg a dugó tetejéből is leesztergáltatok? A kamrát is sülyeszteni kellett?
Válasz mtz1221 #67588. hozzászólásáraA diferenciálműhöz nem nyúltunk.
Kezdők balszerencséje, nem mértünk szétszedéskor hézagot.
A váltó tengelye kapott a kúpkerék mögé új csapágyat, hézagolva lett, majd a difi hozzá.
Máshoz nem nyúltunk.
Hézag tuti van, csak én attól félek, nehogy megegye egymást a két kerék.
Válasz Gumóka #67586. hozzászólásáraMennyi volt szétszedéskor a kúp/tányér hézag ??? Ha volt vagy 1 mm most meg összeraktátok a jó 0.4-re.attól is lehet hangos.2-300 óra alatt megtükrösödik az új hézaghoz és jó lesz az.A váltót sűrűn fogdosni,kéz melegtől ne legyen melegebb mert akkor más gond van.tányérkereket mennyire alátéteztétek fel ?? Ha nagyon szorosra az is tud vonyítani.
Válasz Gumóka #67586. hozzászólásáraEgyébként már 8.-ba is hallható.
Próbáljuk meg növelni a foghézagot?
Vagy nem tudom...
Válasz .Richard. #67585. hozzászólásáraNa ez az, hogy én sem tudom, mi szól.
Ugye Mi most csináltunk elsőre ilyet.
Azt úgye írtam, hogy lőttük be a foghézagot.
A tömítést készletben vettem, 500 volt ráírva, gondolom 0,5mm. Erre mondjuk gondoltam én is.
A jobbos féktengely új, amin ugye a kisfogaskerék van.
A nagy fogaskereket megcseréltük.
Lövésem sincs...
Válasz Gumóka #67583. hozzászólásáraNem tudom. Biztos a kúp kerék szól? Itt akkor úgy volt,hogy az faxa. Nem a váltó tömítés vitte el a hézagot? Vagy a féltengely kisfogaskerék szól? Csak tipp.
Válasz Mtz 550E #67522. hozzászólásáramotorgenerálkor síkba reszeltem a blokkot a hüvely hozzá lett igazítva a dugóval együtt már össze fűztem a motort és este láttam akciós az orosz turbó hát gyorsan vettem a dugó fölötti teret növelni akartam hogy több levegő férjen be a vastagabb tömítés volt a leggyorsabb megoldás emellett döntöttem
a nyolcvanas motor nem szeret 1000-res fordulat alatt működni veri rázza magát ha gyengébb a fülke alatt a gumibak a hintázó fülke elkezdi rángatni a gáz rudazatot és még inkább összevissza jár generál után minden motor furcsán jár össze kell kopni mindennek ezért teszek kétütemű adalékot a gázolajba főleg ha az adagoló is volt újítva de egyébként se árt mert a mostani gázolajak kenő képessége nulla
Nos, ma jutottam el odáig, hogy tudjak egy kört menni a trakival.
Nagyon szól a hátulja.
Kinyomott kuplungnál gurulóban is.
Rettentő hangos lett.
Kérdés, hol toltuk el?
Válasz Gergő80 #67580. hozzászólásáraOk.
Válasz Lala5995 #67578. hozzászólásáraKerékagy repedés hangtalan?
Válasz .Richard. #67518. hozzászólásáraúj hengerfej volt azért nem bántottam a szelepeket előtte nemsokkal volt már esztergálva a dugó
Válasz mtz1221 #67564. hozzászólásáraKöszönöm.
Válasz horesz01 #67573. hozzászólásáraValami elkerülte a figyelmeteket!Pl: terepváltó, TLT meghajtás, differenciálzár, stb!
Válasz mtz1221 #67574. hozzászólásáraMi van, ha a szelepek már kiverődtek? Ha a szivattyu kopot, vagy az ott levő szelep rossz? A centrifugálszűrő lógása, kopása is hozzájárul az alacsony olajnyomáshoz! Én leszerelném és teljesen átnézném mosás után.
Régebben sok szűrőt lecseréltek.
Válasz nkszilagyi@freemail.hu #67575. hozzászólásáraSzöghajtásost nem kellene ikerkerékkel felszerelni!
Ha sok pénzed van e híd javítgatásásra, akkor NO PROBLÉM!
Üdvözlök Mindenkit!
Egy kis segítséget szeretnék kérni.
MTZ 82keresek első kerékhez küllős felnit,lehet gumival is,meg
szerelési könyv is érdekelne. Dupla kerekűre akarom megcsinálni az elejét is. Van-e valakinek ilyen, mi a tapasztalat?
Válasz wernerj #67570. hozzászólásáraÖrülök hogy jobb lett de ez csak egy próba volt,kell folytatni.Ez a felső a biztonsági szelep.csak vész esetre van,de most ez tartja a motor olajnyomását.Na szóval most üzem melegen úgy kellene be
állítani hogy pl a felsőt 3,5 bárra az alsót meg 3 bárra.Az a lényeg hogy legyen közöttük 1-1.5 bár különbség,a felső javára és az alsóval legyen a végén a nyomás beállítva,mert akkor megy arra az olaj a centrifugában amerre tervezve van.Én úgy csinálnám hogy az alsót behajtanám tisztára,aztán a felsővel beállítanám (teljes fordulaton)4 bárra,utánna az alsót meg kifelé még 3 bár nem lesz a vége.
Válasz mtz892mtz #67572. hozzászólásáraA 820as produkálta azt a hangot. Váltó is le lett szedve, semmi nem log vagy zörög, váltón a kúpkerék sincs meglazulva, difibe se lötyög semmi! Minden jó benne. Összerakjuk azt meglátjuk milyen lesz.
Válasz horesz01 #67563. hozzászólására Üdw! Megkérdezem,hogy a 892.2 meglett a baja,vagy is ami a váltóból kihalatszódot??
Sziasztok,
valakinek van esetleg egy pár eladó 8 lyukas (9x20) első felnije? 11.2-es gumihoz? Művelő szetthez kellene. Gumival is érdekel ha jó állapotú
Válasz mtz1221 #67346. hozzászólásáraKöszönöm a segítséget! Felső szelepcsavart beljebb állítva már nem piszkálja az idegeim az olajnyomás-mérő. Üzemmelegen:
Válasz Tomi81 #67568. hozzászólásáraJa reccsen,átkozom is őket hogy oda legalább nem tudtak még egy szinkront betenni. Armánál 30 km/h-nál is vissza rakod 1 újjal gond nélkül az irányváltót.
Válasz Tomi81 #67567. hozzászólásáraNeked hátramenetből ha kapcsolsz előre teljesen meg szoktál állni? Mert nekem csak akkor nem reccsent. Kíváncsi leszek most milyen lesz.
Válasz mtz1221 #67566. hozzászólásáraSzerintem a csapágy maradt. Szimmering csere volt. De megnézem mit adott vissza a mester. Csak begórtam a sarokban, 27.én hoztam el.
Válasz Tomi81 #67565. hozzászólásáraNem rossz az.Enyém 4000 körül van a gyáriakkal,de hetente kennem kell a füleket wd-vel úgy jobban választ.Lendkerékben milyen számú csapágy volt,meg van e a régi ??? Van egy morgó hangom kinyomott kuplungnál,attól félek a csapágy lesz majd.
Válasz mtz1221 #67559. hozzászólásáraNem keresem vissza, kérdezted a múltkor mi újság a kuplungal.
Ki lett cserélve szerkezet+a két tárcsa.
Az egyik fül nem volt a helyén, valamiért lejebb csúszott. Kapott újat. Ha lesz kedvem megnézem jobban mi miatt. Tárcsa jó lett volna, de a közepe kicsit ki volt lógósodva, az is ment új. 28xx üzemóra, óra szerint, mielőtt hozzám került rakodózott. Szerintem nem rossz.
Válasz Blahoncio #67562. hozzászólására10 litert vegyél.és mind három helyre pont elég lesz.
Válasz Blahoncio #67562. hozzászólásáraBeöntő a szint!
Üdv Mindenkinek!
Segítséget szeretnék kérni Tőletek.Mtz 820.2 elsőhídba mennyi olaj kell?
Válasz mtz1221 #67559. hozzászólásáraKi kő kormuni hosszásszolás modernkori helyettesitője' a Hidrogénes izé'jo pizzé.
Válasz mtz1221 #67559. hozzászólásáraEzt én is így gondolom!
Válasz .Richard. #67548. hozzászólásáraVan apámnak egy rakovicája,amin 2000 óta nem volt rendes munkagép.Mikor van időm/kedvem ráakasztok ekét és fordulok vele párat.Fél óra után mintha új gépbe ülnél,elmúlik a füstje megjön az ereje.azt akarom mondani lehet ér a hidrogénes cucc is valamit városi nem meghajtott autókon valamit (vagy naponta 50 X indított tingli-tanglizós traktorokon),de nem többet mintha meglennének terhelve rendesen nagy fordulaton hosszabb időn keresztül.
Válasz mtz892mtz #67556. hozzászólásáraLátványosan nem kormolhat'mert azért a tulaj vagy a sofőr felel. Ami meg normális használatkor benne van az semmi. Ha meg orákon át alapon megy az nem üzemszerű. Stb.
Válasz R Sándor #67554. hozzászólásáraÉn nem akarom bántani a kollégát az ő gépe, az ő tapasztalata, ha neki jó csinálja.
véleményem szerint a muszkát elég megpörgetni szántás, tárcsázás stb. és egy óra múlva felköhögi az utolsó porszemig ami nem bele való.
Természetesen az mtézé is meghálálja a gondos karbantartást még ha nem is igényli annyira precízen mint nyugati társai.
Talán majd az új Cater motorosak (HHO-t a Caternak!) de azok már csak nevükben lesznek MTZ-k.
Válasz mtz1221 #67537. hozzászólására Szerintem,ha egy autón ezt meg is csinálják az legyen én nem mondom,de egy traktornak,föleg egy mtz nek amit egy nehéz munkára terhelésre fogsz annak majd nem hogy felesleg. Meg ha kormol is meg le is rakodik az az anyag annak az a rendje. Idövel úgy is egyszer azt a motrot szét kell szedni..
Válasz peti kistraktoros #67551. hozzászólásáraSajnos ismételnem kell önmagam költhetsz rá és lehet jobb lesz, vagy ami valószínűbb sajnos egyre rosszabb (550 szindróma).
Az új lenkerekek, már mind utángyártott vackok talán jobb lett volna az eredetit centíroztani vagy egy jó állapotú bontottal megpróbálni.
Azután meg ott van még maga a motor ami fel lett újítva, tehát ott nem lehetne semmi baj
Mert a főtengelyt ellenőrizték, ha kellett felköszörülték, hajtókarokat szintén átnézték lemérték súlyra is és tűréshatáron belül vannak, dugattyúkat szintén grammra pontosan lemérték azon belül az együtt járókat külön összeválogatták, vezérmű szintén átnézve javítva, no ha ezt megcsinálták elvileg ott baj nem lehet.
Aztán ugye lehet a befecskendező rendszer hibája, ami azért látszik és hallik ha egyenetlenül jár a motor.
Válasz Misa63 #67530. hozzászólására Hallod ?, Ezt annak magyarázd aki még oviba jár, " Elég a korom a hengerben és ettől jobban zárnak a szelepek" ha a hengerbe ég el a korom attól mivel zár jobban a szelep? MONDASZ OLYAN HÜLYESÉGET ÁLLÓ HELYBŐL MINT MÁS NEKIFUTÁSBÓL.Ha téged palira vettek az a te bajod.Ez olyan mint a homeopátiás gyógyszer pszichésen hat de valakinek ez is elég.
Válasz máris szomszéd #67541. hozzászólásáraHHO -> H2O -> víz ez is, csak marketingesül.
Vagy a generátor ál lógat bele két kanócot egyenárammal, és kész a durranógáz, ami szintén lehet HHO.
Az meg elég jól ég.
Bár nem értem hogy jut keresztül mindenen a kipufogó végéig, mert járó motornál azonnal elég a hengerben.
Vagy álló motornál telítik a rendszert?
Akkor meg indításkor hogy nem pukkan el az egész?
Szóval van nyitott pont bőven, de ez a know-how amiért fizetni kell, csak rosszul indul a karrier.
Egyébként van benne ráció h a porózus koksz korom üregei felelnek durranógázzal, és amikor berobban szétcsapja a lerakódást
Válasz Misa63 #67539. hozzászólásáraItt is érvényes a régi mondás, akit megcsípett a kígyó, az utána a gilisztától is fél.
Sok a kóklerség, pénzlehúzós parasztvakítás, így minden csodamarketinges, ködösítős, konkrétumot nem említős dologgal szemben szkeptikus az emberfia.
Lehet h jó a cucc, csak ez a Teleshopos,képzeld Dieteres duma már meg is alapozta a karrierjét és a hírnevét
Lehet kár érte...
Sziasztok!megint segytségert fordulok hozzátok.50es mtz motor 1000.es fordulat beremeg.gondoltunk lendkerékre kicseréltük 2is feltettünk helyette ugyanaztcsinalta.ha a kuplunszerkezet nincs fönn akkor is e jelenség megvan....szerintetek mi okozhatja?
Válasz .Richard. #67533. hozzászólásáraOtt a pont. Ha nincs üzemi hiba a motorban akkor ott nem igen van korom lerakódás, még személyautóban sem ami azért élete során inkább csak töredék terhelésen megy, nagyon sok üzemi hő alatt jár mert anya csak az oviba, bo'tba ugrik le vele. Az újabb cr motorokról meg ne is beszéljünk. Na meg pl egr szelepen mit tisztít? Szerintem semmit.
Egy illúziót ad el azoknak akik még nem láttak sokat futott, bontott motort, vagy pusztán laikusok.
Válasz mtz1221 #67544. hozzászólására550!nem ugatna többet!
Válasz mtz1221 #67545. hozzászólásáraOk. Meggyőztél. Nem venném a szivemre'ha az illető többet ide nem irna. De mivel az Mtzn egyik fajta motor cullang sincs'mint a felsorolásban a kipufogo csonk utáni holmik'igy ezen tipuson sok minden nem változik . Az auton ott lehet 'gondolom eltávolitja a kokszot jobban mintha ugy taposnánk'hogy a kipufogo vége is izzik. Ezt nem vitatom ott lehet. A teljesitmény növekedést meg fogyasztást teszteljék le. Biztos mérhető.
Válasz Rabó001 #67546. hozzászólásáraLehet ebacták és az ő hasznukat írták ki %-ban a minden megtisztított gép után.
Válasz mtz1221 #67545. hozzászólásáraValamelyik helyen százalékokat is írtak a várható javuláshoz, ilyen 15-20% fogyasztáscsökkentés, ugyanennyi telj.növekedés, sőt olyat is hogy akár 50%...
Válasz mtz1221 #67544. hozzászólásáraEbactam,csak ennyit akartam.
A motortisztítás után várható változások
Erősebb nyomatékosabb motor
Halkabb és egyenletesebben járó motor
Kevesebb kipufogógáz
Érzékenyebb gázreakció
Hidegen könnyebben indul
Emissziós értékek csökkenése
Befecskendező problémák javulása*