Gázolaj árak 651 Ft Benzin árak 635 Ft EUR 411.69 Ft USD 399.52 Ft CHF 438.21 Ft GBP 488.76 Ft

Fórum

MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus!

Létrehozta: , 2008-12-14 20:41:19

Kedvencekhez Segítség

91316 hozzászólás
#65666 csoppika
2019-10-16 21:08:31

Válasz Mtz 550E #65665. hozzászólásáraGondolom, mikor először lelazult, kiszopta a tömítést...

Nincs profilkép
#65665 Mtz 550E
2019-10-16 21:03:55

A kúpkerékház hézagolónál minek szivárog folyik az olaj a csavarokat jobban nem tudom meghúzni!

#65664 atisgyulai
2019-10-16 14:18:45

Sziasztok!

Akadt egy kis gondom!
Hátsó féltengő belső csapágy megadta magát.
Ennek következményeként, a féltengelyen lévő nagy fogaskerék beleért a sebesség szenzorba, és szétb@szta azt. smile cursing
A baj az, hogy a szenzor meg csinált valami elektromos bajt, és a műszerfalon minden óra, lámpa behalt.
Indítani indít, meg duda van, de semmi más. A biztosítékoknál a 3 tartóban úgy néz ki, minden rendben.
Hol keressem a hibát? Hol csaphatott még ki valamit?
(a hidraulika tartálynál lévő is rendben)

#65663 Gumóka
2019-10-16 11:42:24

Válasz Uricsike87 #65662. hozzászólásáraBele lehet rakni, képen már láttam, viszont a fülkét meg kellett hozzá emelni, hogy a fedél elférjen a padlólemez alatt.

Nincs profilkép
#65662 Uricsike87
2019-10-16 11:27:59

Sziasztok.

Kisfülkés 82be belefaragható az oldalváltó? Elfér a kar?

Nincs profilkép
#65661 .Richard.
2019-10-15 19:58:31

Válasz szg2 #65660. hozzászólásáraNemá!van ott uj adagolo turbo meg fluxuskondenzátor!annak menni köll ha letörik a vonoszár akkor is. Jo difizár fog még szét nem szakad. Én tennék 4mázsát pluszba az elejére 'hogy rendesen le tudja adni a vonoerőt!akkor fog a gumi. Aki nem hiszi ne is csinálja. smile lol

Nincs profilkép
#65660 szg2
2019-10-15 19:47:16

Válasz Mtz 550E #65654. hozzászólásáraSokat segítenek, de szerintem a jól beállított eke a legfontosabb. Ha olyan a föld, akkor meg inkább ne szántsd, szétszedi a gépet.smile whistlingsmile wink

#65659 Gepi
2019-10-15 11:20:26

Válasz medikus #65653. hozzászólásáraMost már vansmile laugh régen nem volt.

Nincs profilkép
#65658 Rabó001
2019-10-15 10:43:11

Válasz Mtz 550E #65654. hozzászólásáraÜdv!
Ugyanaz a funkciója az első hajtásnak meg a diffizárnak?

#65657 Gergő80
2019-10-15 08:30:31

Válasz medikus #65656. hozzászólásáraAblaktörlő vészvillogóval na az igensmile thumbupcoolsmile thumbupcool

#65655 Tomi81
2019-10-15 06:59:25

Válasz Mtz 550E #65654. hozzászólásáraElsőhajtást mindig. Difizáram nincs, levegősre akarom megcsinálni én is.
Ha nagyon sokat kapirgál a tarlón menő hátsókerék akkor használd.

Nincs profilkép
#65654 Mtz 550E
2019-10-15 06:53:51

Üdv!
Levegős Diffizárral ti hogy vagytok elsőhajtást meg a diffizárat is használjátok szàntásnál?

#65653 medikus
2019-10-13 22:00:10

Válasz msz.norbi #65652. hozzászólásáraVan rajta forgásirány jelző nyíl!smile sweatdrop

Nincs profilkép
#65652 msz.norbi
2019-10-13 20:32:52

Sziasztok! Honnan tudom megállapítani hogy a hidraulika szivattyú balos vagy jobbos?Mi a különbség a kerék és az ovális szivattyú között?

#65651 Jakabjóska
2019-10-12 19:50:51

Válasz Gumóka #65650. hozzászólásáraAkkor ha esetleg eladó lesz, szólj és megegyezünk rá.

#65650 Gumóka
2019-10-12 19:40:00

Válasz Jakabjóska #65648. hozzászólásáraHa a télen sikerül feltenni a lengyel kabint, akkor nem, de eddig használtam.
Bár gondolkodtam a Lada fűtésen, helyigénye kissebb.

#65648 Jakabjóska
2019-10-12 19:20:01

Válasz Gumóka #65647. hozzászólásáraHasználod is a gyári fűtést? Pont olyat keresek....

#65647 Gumóka
2019-10-12 19:13:12

Válasz csoppika #65645. hozzászólásáraMélyen ül a fülke.
Mondjuk nekem tervbe van rá egy új lengyel, sajnos ez már 42 év alatt elérett kicsit.
Egyébként meg kuriózum, megvan benne a komplett gyári fűtés, működik is, kuplungozás miatt nem kerültek még vissza a csövek, sőt, még a régi izzókészlete is megvolt, megvan az összes gyári felirat belül, nagyrésze még látszik is, meg a gyári kárpit maradéka is megvan smile biggrin

Az viszont igaz, hogy ezzel a kuplungmechanizmussal tényleg könnyű a pedált nyomni, ebből a szempontból jó.

#65646 csoppika
2019-10-12 18:53:12

Válasz Jakabjóska #65638. hozzászólásáraNo...Elvileg hetfőn lesz bontóból púposé. Ha lesz időm, leszerelem a régit. Akkor jelentkezem. Aztán kitalálod, mennyit akarsz adni érte.smile lolsmile laugh
Nekem 5+háztólházig lesz a púposé...
(tehát 0+futár és 5+futár között valahol...smile lolsmile lol)

#65645 csoppika
2019-10-12 18:40:20

Válasz Gumóka #65644. hozzászólásáraÉrtem mársmile laugh
Nem véletlen van beleszerelve a púposhoz való felező kapcsolója is...

#65643 csoppika
2019-10-12 18:32:56

Válasz atisgyulai #65641. hozzászólásáraSzóval egy púposról kell bontott... Az 50esé is ide lehet kötve. De bontásnál elvágtuk valahol. És a váltó is szét lett bontva. Majd feltúrom a maradványokat, hátha nem dobtam el mindent... A fene gondolta volna, hogy pont ez kell majd belőle...

#65642 Gumóka
2019-10-12 18:32:41

Kisfülkés

1
2
3
4

#65641 atisgyulai
2019-10-12 18:11:13

Válasz csoppika #65621. hozzászólásáraNo akkor!
A féktengelyen elhelyezett kuplungkar nem fér el a kompresszortól, és a nyelestengely fék sem köthető rá! smile crying
DE!!! Itt a megoldás!
A kisfülkés 80-82-eseken volt ilyen kuplung! A csapolása/forgáspontja a hashúzó bekapcsoló karjánál van!
Remélem jól látható a képen!
Az 5 éves kisfiam is tudta vezetni,(félig állva) olyan könnyű a kuplungja ilyen erőkarnál.

#65640 Tomi81
2019-10-12 17:50:01

Válasz Đani #65639. hozzászólásáraAmi gyáilag kijön belőle, attól tehetsz eggyel vastagabbat.

Nincs profilkép
#65639 Đani
2019-10-12 16:59:51

Üdvözletem,

Egy 27 W-os Led-es munkalápát szeretnék felrakni 82es Mtz-re, az lenne a kérdésem hogy mekkora keresztmetszetű vezeték szükséges hozzá (kapcsolótól a lámpáig)?

#65638 Jakabjóska
2019-10-12 16:22:28

Válasz csoppika #65631. hozzászólásáraNekem a műszerfal aljába menő pedál jobb, mint a padlóba nyomott változat.

Nincs profilkép
#65637 blsjela
2019-10-12 15:05:51

Mennyivel kell lehuzni a 930.3 hf et ? Mert mindenhol más van írva?

#65636 csoppika
2019-10-12 15:02:03

Válasz Lala5995 #65633. hozzászólásáraMegnéztem...semmi nincs az 50es rudazatból ..

#65634 bandigh
2019-10-12 14:12:21

Válasz madle #65632. hozzászólásáraMtz váltóba meg hajtóművekbe sztem sima hajtóműolaj, a farm jdt hagyd meg a jdbe. Hirdaulikába viszont önthetsz, hogy ne vesszen össze ha közös munkagépeket, pótkocsit húzgálsz a két géppel

Nincs profilkép
#65633 Lala5995
2019-10-12 13:37:45

Válasz csoppika #65623. hozzászólásáraLegjobb, ha nem a féktengelyre szereled a kuplung kart. A kisfülkés és az 50-es megoldása a legjobb. Nekem olyan megoldás volt a 82-esen, gyárilag. 95-ös évjáratu volt.
Keresd meg a 120 oldalon a leirást, ábrákat.

https://www.agroinform.hu/data/forum/documents/agroinform_20190814194522_mtz_80_jav_t_s.pdf

Nincs profilkép
#65632 madle
2019-10-12 12:21:27

Sziasztok!

Szeretnek a 820-ason nagy olajcsereket es azt kerdeznem hogy a szoghajtasba, malacba mehet az a Mol FARM JD olaj amit a valtoba teszek? Vagy surubbet tegyek?
Illetve hidraulikaba mehet John Deere Hy Guard? Az van itthon. Nagyjabol ezekbe hany literrel szamoljak?

#65631 csoppika
2019-10-12 11:57:06

Válasz Jakabjóska #65630. hozzászólásáraEzen is olyan volt mikor az első eltörött. 2-3éve cseréltük, de nem tudom hova tettem mintának... A 80ason is ez az elbaszott bak van már... Haver 80asán viszont az erősebb régit láttam...
Minek neked az a pedál? Elbaszott egy konstrukció...biztos kapott érte valami jutalmat a párttól az a barom, aki tervezte...

#65630 Jakabjóska
2019-10-12 11:27:55

Válasz csoppika #65628. hozzászólásáraHa cserélsz az új fajta pedálra, ezt a felsőtartós pedált megveszem tőled.

A tsz-ben 10-es vaslemezből csináltak az öntvény helyett fülketartót.

Nincs profilkép
#65629 .Richard.
2019-10-12 09:51:49

Válasz csoppika #65628. hozzászólásáraSokszor nehéz az élet. Szegecselj föl két sima ajtozsanért az hamar meg van. Műszakiig kibirja.

#65628 csoppika
2019-10-12 09:47:19

Válasz .Richard. #65626. hozzászólásáraKöszi.
Most a régi bakot a helyén megtaknyoltam. Kérdés, hogy a hidraulika tartály kibírja-e a vetés végéigsmile laugh Sajnos a másik trakin berohadt az ablak zsanér, nem lehet kinyitni, (az ablakkeret már berepedt, mire észrevettem) a vetőgépen meg kézi vezérlésű a nyomjelző váltás...smile sweatdrop
Nincs időm szerelgetni. Még 8ha zöldítés tárcsázása meg lazítózása hátra van+RT , és oda is búza megy. Repce permetezés is a nyakamon. Az is 2 délután lesz. Talán jövő hétvégén végzek.
Kénytelen leszek éjjelezni hét közben...meg még a cégnél is dolgozni...

Nincs profilkép
#65627 .Richard.
2019-10-12 09:45:57

Válasz csoppika #65623. hozzászólására89es 550 nyeles fékes. 685 mili. Plusz minusz pár mili lehet mert a menet benne van a villában. A kinyomo forditotengelyéhez képest felengedett pedálnál pont fügőlegesen felette van a vizszintes nyomorud csapja. Remelem érthetően kinyögtem.

Nincs profilkép
#65626 .Richard.
2019-10-12 09:39:09

Válasz csoppika #65623. hozzászólásáraVegyél egy pedál tengelyt amit felraksz a féktengelyre. Most kimegyek megmérem milyen hosszu a rud a menet végéig. Meg egy fordito fül kell a kinyimocsapágy fordito tengelyére. De azt lehet egy eszterályos is megoldja. Persely'ráhegesztett fül függőlegesen. Visszahuzo rugom az a viszintes tengelyen van egy laposba abba egy rugo akasztva az meg a kompresszor egyik alap csavarjához szintén laposvassal. A gyári megoldás lofaxx.

#65625 csoppika
2019-10-12 09:33:09

Válasz mtz1221 #65624. hozzászólásáraHát ja...a fele ára ki is jönne...
Csak hát ezt az 550-est fateré volt, sose adom el... Ha nem földezek, akkor se...smile laugh

#65624 mtz1221
2019-10-12 09:23:23

Válasz csoppika #65623. hozzászólásáraFogd meg az összes rosszvasat add el,és vegyél egy új 892-est.Rossz nézni mennyit dolgozol hiába.smile sweatdrop

#65623 csoppika
2019-10-12 09:05:06

Srácok!
Van valakinek olyan alkatrész jegyzéke, amiben az alsó kuplung pedálos mtz 80 látható? (nem a 820, hanem a nyelestengely fékes) Össze böngésztem az egész topikot, de csak kisfülkés meg felső pedálos nagyfülkés katalógust találtam. Mintha az orosz más katalógust ki se adott volna... Pedig a kinyomó csapágy billentő tengelyt nyomó menetes kar hosszát még mindig nem tudom...

#65621 csoppika
2019-10-12 07:43:54

Válasz atisgyulai #65619. hozzászólásáraNem csoda hogy eltörött. A nyelestengely fék rudjánál is elég jól ki kellett köszörülni, hogy elférjensmile sweatdrop

#65620 Tomi81
2019-10-11 20:07:45

Válasz csoppika #65618. hozzászólásáraPassz. Azt se tudom mikor ültem utoljára olyanba.
Viszont nekünk a kis fülkésé is olyan mint amit feltettem. (Mondjuk épp az utolsó kiadások egyike ami van)

#65619 atisgyulai
2019-10-11 20:07:10

Válasz csoppika #65618. hozzászólásáraFelső kuplungos 552-t alakítottuk mi is át, mert borzadvány nehéz volt kinyomni.
Ha jól rémlik, a kar részt kellett megvenni, amibe a pedál megy, a rugót a tartójával, és a kart, ami a kuplungtengelyen van. A többi barkács!
Holnap lefotózom.
De ha érdekel a lukas taróbak, viheted a miénkből.
Eljössz, hozol egy nem lukast, kicseréled, és viheted.
Szerszámot biztosítok.
Meg kifőtt múlt héten a cefre is. smile winksmile biggrin

#65618 csoppika
2019-10-11 18:06:55

Válasz Tomi81 #65616. hozzászólásáraAz 50esé milyen? Mert abból van pár maradványom...

Nincs profilkép
#65617 Dave
2019-10-11 17:11:31

Válasz Tomi81 #65616. hozzászólásáraJó úgy ha nincs más, amíg megjött nekem is, meg kellett oldani máshogy, de azt ne felejts, alaphelyzetben nyomja felfelé a kart, de ha átbillen a holtponton "segít" nyomni a pedált.

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Módosult a rendelet! Ez téged is érinthet
Milliárdok kerültek a gazdákhoz
Milliárdok kerültek a gazdákhoz
A felhívásokra többszörös volt a túljelentkezés.
Flexibilis tartaly 99 m3
Flexibilis tartaly 99 m3

500.000 Ft

John Deere 6140R-Front TLT-5600órás-0%Áfa-Leszállítva
John Deere 6140R-Front...

29.900.000 Ft

Szabványos mérőhely kialakítás - Villanyszerelés - Oneon hu
Szabványos mérőhely kialakítás -...

1.500 Ft

Piros rendszámos Mbp 6,5 tonnás billenős pótkocsi eladó
Piros rendszámos Mbp 6,5 tonnás billenős...

1.150.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]