Gázolaj árak 648 Ft Benzin árak 634 Ft EUR 407.83 Ft USD 393.55 Ft CHF 432.15 Ft GBP 488.04 Ft

Fórum

MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus!

Létrehozta: , 2008-12-14 20:41:19

Kedvencekhez Segítség

91570 hozzászólás
#65170 mtz1221
2019-09-08 22:44:44

Válasz mtz1221 #65169. hozzászólásáraAmúgy az is lenne a gyári mérete,az oroszoknál az összes olyan,csak mifelénk erőltetik a 34-es felnit.
https://ru.all.biz/img/ru/catalog/1787047.jpeg

#65169 mtz1221
2019-09-08 22:40:58

Válasz plantek.kriszta #65168. hozzászólásáraÖssze,még jobb is lesz mert nem fogja tolni az elejét,mivel a 38-as alacsonyabb 2 centivel.

Nincs profilkép
#65168 plantek.kriszta
2019-09-08 22:06:23

Üdv egy kis segítség kellene mtz 820.4 es egyenes Hidas traktorra szeretnék hátsó 18.4r34 kerék helyett 15.5r38 ast feltenni, szerintetek ha be van kapcsolva az első hajtás össze fér a gyári elsővel 360/70r24 es kerékkel??? Csinált ilyet valaki esetleg??vagy előre is másik méret kell?? Pl 320/70r24?? Válaszokat előre is köszönömsmile helpsmiliesmile helpsmilie

Nincs profilkép
#65167 kicskagazda
2019-09-08 15:29:51

Sziasztok!keresek 820
-as mtz-t cserébe adnék egy 550 vényes kisfülkés felújítva egy 80 felújított -motorral egy MAN 7.5 teherautót ha valaki tud valamit írjon

#65166 Gergő80
2019-09-07 17:27:18

Válasz dagadtmadar #65165. hozzászólására50-3405023 de habi oldalán nincs
esztergálni kell egy dugót a difi kapcsoló mintájára és két fül közé tenni csapágyat azzal megtámasztani a fogaslécet

Nincs profilkép
#65165 dagadtmadar
2019-09-07 16:32:46

Véletlen valaki nem tudja a cikkszámát a toronyszervóba szerelt difizár jeladó helyére szerelhető vakdugónak? Amivel a fogaslécet lehet hézagolni, elvileg az 50-es MTZ-n olyan van felszerelve ugyebár ott taposós körmös difi van.
Köszönöm!

Nincs profilkép
#65164 dagadtmadar
2019-09-07 16:26:16

Válasz colizoli #65151. hozzászólásáraismerősnél volt présgép csináltunk formát és kicsit igazítottunk rajta.
Utána ahogy felfogattam kalapáccsal megpüföltem h az összes feszültség kimenjen belőle :D

Nincs profilkép
#65163 szg2
2019-09-07 14:32:01

Válasz pamko #65158. hozzászólásáraHa tudsz szilikongumiból készültet venni azt javaslom..így is kell kérni h szilikon szimmering.

Nincs profilkép
#65162 karibácsi
2019-09-07 14:12:58

Válasz csabi741mc #65161. hozzászólásáraA felső a hörgőszelep / a kartergáz kivezetése / , a második az üzemóra számláló meghajtója / ide megy a spirál / .

Nincs profilkép
#65161 csabi741mc
2019-09-07 13:58:52


Sziasztok!

Ezeken a képeken amit bekarikaztam mi lehet/lehetett ez?
MTZ 80 motorblokk



#65160 pamko
2019-09-06 20:03:48

Válasz csoppika #65159. hozzászólásáraInkàbb motor szagàbol itèlve,de hètfőn szzedjük szèt.
De mindkèt szimmeringet megvennèm

#65158 pamko
2019-09-06 19:22:32

kuplungházba lucsog az olaj.
milyen főtengely szimmeringet érdemes venni?Habinál esetleg SKF?
kéket ,feketét ,barnát...gyártó?
méretet tudja vki?
előre is köszi

#65157 csferri
2019-09-06 05:50:47

Válasz mtz1221 #65150. hozzászólásáraNálam siettek biztos azért maradt el a festés, ezt most én sem teszem bele , ilyet még nem láttam a 20w50-es olaj olyan híg mint a hidraulika olajsmile sweatdrop

#65156 mtz1221
2019-09-05 23:10:24

Válasz Quecus #65154. hozzászólásáraHa lehet akkor hagyd a normális embereket békén főleg ezen fórumtémában.És keverjed a hozzád hasonlókkal,ahogy csak tetszik.smile thumbdown

Nincs profilkép
#65155 szg2
2019-09-05 18:47:54

Válasz colizoli #65151. hozzászólásáraJa még annyit hogy ha csak egy kis bosszantó illeszkedési probléma van de meg tudod húzni a csavarokat, közönséges campinggázos melegítővel melegítsd meg a csövet és annyit enged hogy a feszültség kijön. Csak az a fontos hogy miután a csövet feltetted, ne indítsd be a gépet hogy a csőbe addig ne kerüljön olajsmile winksmile whistling

Nincs profilkép
#65154 Quecus
2019-09-05 07:55:31

Válasz szg2 #65153. hozzászólásáraNa látod, ez a te eszedhez való......

Nincs profilkép
#65153 szg2
2019-09-05 07:27:07

Válasz colizoli #65151. hozzászólásáraBocs hogy belevau, de ha kell bele lehet abba toldani, én azt csonáltam hogy azon a kis szakaszon ahol nincs benne ív ott középtájt ott kettévágtam és egy kis darab vascsövet rátoltam. Felhúzattam mindkét végét és co-val megcsípattam 3-3 helyen utána satuba lehegesztettem.smile biggrin

Nincs profilkép
#65152 norb7909
2019-09-05 06:42:26

Jóreggelt. Nekem egy pln ekém van amit most újítok fel. Az lenne a kérdésem, hogy a vonótengely lefelé vagy felfelé legyen rajta? Most lefele állt de gyárilag felül volt. Miben befolyásolja?

#65151 colizoli
2019-09-05 05:54:14

Válasz dagadtmadar #65143. hozzászólásáraSzia

Még 1 kérdés a szivattyú cserével kapcsolatossan. A nyomó ágat ami a szivattyúból kijön és megy a tömbbe, azt hogy húzatod a helyére? Mert fémból van és ha más szivatyút raksz rá, akkor nem fog stimmelni.

#65150 mtz1221
2019-09-04 22:35:15

Válasz csferri #65149. hozzászólására Mivel hogy nem vagy dögös vörös bögyös,ezért alá nem feküdtem de van még a difiház elején,meg a féltengely tokok közepén is 1-1.Az enyém túl van 4000 órán,de én le nem fogom a gyári olajat 10000 óráig cserélni az biztos.1200-1500 óráig lehetett a szűrőkben koszt találni,azóta 1000 óránként 1 mm sár (gondolom a levegőztetőn keresztül beszívja a port)van centrifugában az olaj meg olyan színű/szagú még mindig mint új korában.Ezt a piros festést már megint nem tudom hová tenni.Hány helyen csinálnak mtz-t,vagy a mieink festhetik le mert az agyukra mehettek egyesek hogy felhívták őket ez ügyben ??? A mai napig így jön bármelyik típus felénk.

#65149 csferri
2019-09-04 21:31:53

Válasz Tomi81 #65148. hozzászólásáraVan ilyen , én tegnap fél órát kerestem a könyvbe az olajleeresztőt, persze ahogy tegnap este betettétek ma reggel már meglett 1 perc alatt az én könyvembe issmile lolsmile lol

#65148 Tomi81
2019-09-04 21:23:43

Válasz csferri #65147. hozzászólásáraValahogy most nem jutott el az agyamig, hogy a centrifuga is egy szűrő...smile hammer
Valahogy ma nem vagyok képben.

#65147 csferri
2019-09-04 20:47:35

Válasz Tomi81 #65146. hozzászólásáraNem azért vettem hogy nézegessem, amúgy 2 éves pont, nálam évi 500 órát mennek a kicsi is meg ez is. A második szűrő a centrifugál szűrő alatt, amit visszább betettél tegnap képet ott látszik

#65146 Tomi81
2019-09-04 19:44:25

Válasz csferri #65145. hozzászólásáraAkkor használod rendesen.
A második szűrő hol van?

#65145 csferri
2019-09-04 19:40:23

Válasz Tomi81 #65142. hozzászólásáraIgen ,most 900 valamennyinél van. Eni20w50 motorolaj, de ez egy híg f..s , most nem tudom hogy belerakjam-esmile confusedsmile sweatdrop
Persze a szűrő ki lesz takarítva mind a 2.

Nincs profilkép
#65144 .Richard.
2019-09-04 19:28:26

Válasz dagadtmadar #65143. hozzászólásáraAkkor ok. Nincs ötletem'hogy kopott el ha olajban Van. Nincsenek a fogak megkopva amièrt jobban nyomja kifele a fogak ìve? Gyárilag azèrt valami vezetőgörgőt rakhattak volna rà'hogy ne surlodjon'szépen tudna gurulni rajt. Ja'nix video. Eltávolìtották.

Nincs profilkép
#65143 dagadtmadar
2019-09-04 18:00:07

Válasz .Richard. #65139. hozzászólásáraIgen homlokrakodó van rajta almát pakol szezonba.
Szerintem még a gyári munkahenger volt rajta. A fogasléc megette a difizár jeladót...
Igyekszem minél kevesebbet tekergetni álló helyzetben hisz ez nem igazi szervó csak rásegítés :D
a seggén rakodáskor van egy kb 500kg-os betonkocka :D

#65142 Tomi81
2019-09-04 08:09:04

Válasz csferri #65141. hozzászólásáraMár belement az 1000óra, azért cseréled? Milyen olajat teszel bele?
A szűröt is takarísd ki.

#65141 csferri
2019-09-03 22:20:53

Köszönöm mindenkineksmile thumbup Becsapós mert az nekem nem az a hagyományos ruszki leeresztő 4 szögfejű kúpos csavar , hanem 6 lapfejű lapos.

Nincs profilkép
#65139 .Richard.
2019-09-03 22:04:57

Válasz dagadtmadar #65123. hozzászólásáraHomlokrakodós az eleje? Szerintem tul erős a szervo ès a gyenge amyagok nem birjàk a tulterhelèst. Sokszor tekerted a kormànyt àllo helyzetben? Birni kénne de ha szar az anyag. Kapufa. Probàld meg àllo helyzetben nem forgatni ha suly van az elején. Gòlyalàb tàmcsapàgy nem szorul?zsirozva van? Mondjuk ha raksz egy nagy sulyt a vonoszárakra akkor kicsit könnyit az elején.

#65137 Gumóka
2019-09-03 21:51:28

Válasz csferri #65131. hozzászólásáraVégülis meglett a rajz, majdnem jól emlékeztem smile surrendersmile lol

#65136 Tomi81
2019-09-03 21:47:13

Válasz csoppika #65135. hozzászólásáraAkkor a tieden az összes leeresztő

#65134 Tomi81
2019-09-03 21:42:14

Válasz csferri #65131. hozzászólására1025ön a képen 1-el jelölt két csavaron

#65133 rigás
2019-09-03 21:40:44

Válasz Kalap550 #65121. hozzászólásáraRéz, így elvileg kék zöld, vagy kékeszöld.smile biggrin

Nincs profilkép
#65132 dagadtmadar
2019-09-03 21:33:29

Válasz Gumóka #65127. hozzászólásáramegmondom őszintén nem emlékszek rá h anno mikor csináltam de azt tudom h mindig megmozgattam a fogaslécet h ne feszüljön.
Most is kb 1mm hézag maradt a jeladó és a fogasléc között.

#65131 csferri
2019-09-03 21:33:01

Válasz Gumóka #65130. hozzászólásáraNa hátha ír olyan is akinek frissebb emlékei vannaksmile thumbup, azért köszi.

#65130 Gumóka
2019-09-03 21:23:23

Válasz csferri #65128. hozzászólásáraAz a nagy lesz az szerintem, mert arra tutira emlékszem, hogy egy darab profilból meg két ekevasból csináltunk hozzá "kulcsot", mert a tényleges villáskulccsal nem tudtuk meglazítani...

#65129 Gumóka
2019-09-03 21:21:32

Válasz Gumóka #65125. hozzászólásáraDe ha emlékem nem csal, azt az alsó csavart kitekerve (vagy másikat) van még mögötte egy olyan szűrősor, mint a régieknél a hidraulika.
A korongosra gondolok.

De mióta papám meghalt én csak messziről láttam 1025-öst, Ő újonnan vette 15 éve.
Halványak az emlékeim.

#65128 csferri
2019-09-03 21:19:58

Válasz Gumóka #65125. hozzászólásáraNa ezen ott egy kb 41-vagy46 kulcsnyílású lapos 6szög csavar van, meg az ellentétes oldalon is, meg a váltó alján kb középen egy kb 27 es kulcsnyílású, e három közül lehet valamelyiksmile confused

#65127 Gumóka
2019-09-03 21:17:55

Válasz dagadtmadar #65123. hozzászólásáraA difi jeladója alatt volt hézagoló?
Lehet azért törött el, mert nem volt foghézag, mivel a fogaslécet azzal hézagolod, így az lehet a kopásra is válasz.
Foghézag nélkül feszülhetett.
Én látatlanba erre tudok gondolni.

#65125 Gumóka
2019-09-03 21:15:33

Válasz csferri #65122. hozzászólásáraA 1025-nél a jobbos,keréknél a centrifugálszűrő környékén valahol alul, asszem a szűrőtől a gép eleje felé van egy négyzetfejű, vagy 4 lapos (ki, hogy hívja) csavar.
Elvileg az a leeresztője.
Mondjuk ez 10 éves emlékem.

#65124 mtz1221
2019-09-03 21:13:41

Válasz csferri #65122. hozzászólásáraNálatok nincsenek pirosra festve a leeresztő csavarok ???

Nincs profilkép
#65123 dagadtmadar
2019-09-03 21:10:48

találkozott már valaki olyannal, hogy a szervórásegítéses kormánynak a munkahengere eltört?
Valamint a difizár jeladó 1/3-a elkopott? :O
Tegnapi almapakolás javítással kezdődött új difizár jeladó, mert nem lehetett kapni az 50-esnek a vakoló hézagolóját... Valamint mivel a munkahenger amúgy is ette az O gyűrűket kapott új munkahengert és fogaslécet... Mező közepén nem a legizgalmasabb csinálni...

#65122 csferri
2019-09-03 20:49:42

Kollégák! Nem tudja valaki hogy a 1221-nek a sebváltóból hol lehet leereszteni az olajat? A 1025-é is ott lehet, a könyv nem ír róla(vagy csak én nem találomsmile sweatdrop), olyan csavart meg nem akarok kiszedni ami reteszelhet valamit, merthogy 3 is van ami akár olajleeresztő is lehet.

Nincs profilkép
#65121 Kalap550
2019-09-03 20:46:06

Üdv! MTZ gyári hűtője réz vagy alu? Fagyállóznám, érdekelne hogy alus vagy melyik szín kellene bele.

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Egy hónap alatt több mint kétezren nyújtották be igénylésüket a munkáshitelre
2021 óta most a legkedvezőbb a nyerscukor ára
2021 óta most a legkedvezőbb a nyerscukor ára
India 1 millió tonna cukorexport-kvótát engedélyezett.
MONOSEM NG PLUS szemenkéntvető gép
MONOSEM NG PLUS szemenkéntvető gép

5.200.000 Ft

John Deere Prémium 6220 eladó
John Deere Prémium 6220 eladó

9.700.000 Ft

Vietnámi keverék hízó
Vietnámi keverék hízó

1.000 Ft

Pöttinger NovaDisc 350 diszkés kasza
Pöttinger NovaDisc 350 diszkés kasza

2.250.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]