Gázolaj árak 639 Ft Benzin árak 631 Ft EUR 404.04 Ft USD 392.16 Ft CHF 430.11 Ft GBP 484.03 Ft

Fórum

MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus!

Létrehozta: , 2008-12-14 20:41:19

Kedvencekhez Segítség

91789 hozzászólás
#64589 csferri
2019-07-18 21:48:46

Válasz VDénes #64584. hozzászólásáraIgen csak ennyi, ahogy írtam így nem változik semmilyen más paramétere az adagolónak csakis előbb(kisebb fordulaton is) kap kajátsmile thumbup Le ne vedd onnan hogy belepiszkáljanak, vétek lenne.

#64588 Tekergőkee
2019-07-18 21:15:31

Válasz gazda001 #64587. hozzászólásáraBele látni nem lehet. Én a 952.3-at 4,3 millióért vettem, 2012 es évjáratú. Idáig két hátsó gumi kellett rá.

#64586 gazda001
2019-07-18 21:11:19

Válasz mtz1221 #64568. hozzászólásáraEnyém az biz, és jól működik. Kösz a választsmile flowers

#64585 Tekergőkee
2019-07-18 20:52:30

Válasz VDénes #64584. hozzászólásáraIgen, annyi bőven elég lesz nekismile thumbup
Igaz nekem 952.3 van, de azt se kellett adagolóssal állíttatni, azt a kis pluszt meg kapja rá sem fogsz ismerni.

Nincs profilkép
#64584 VDénes
2019-07-18 20:50:10

Válasz csferri #64582. hozzászólásáraNektek is csak ennyi állítás volt?

Attól félek, hogy ha elviszem adagolóshoz be fogja lőni 150 lóerőre amire nekem szükségem nincs.
Nem azért mert ne lenne jó szaki, mert szerintem a világ legjobb adagolósa, de feleslegesen ne menjen túl a 135-ön :D bőséggel elég.

#64583 csferri
2019-07-18 20:27:25

Válasz Mtz 550E #64581. hozzászólásáraO gyűrű nélkül belepróbáltad?,Bordástengely összekapott?smile sweatdrop

#64582 csferri
2019-07-18 20:25:08

Válasz VDénes #64580. hozzászólásáraÖrülök nekismile thumbup, nekem azért volna ötletem hogy mit csinálhatott volna iván másképp, de összeségében tényleg jó gép(főleg árához mértensmile lol)Az adagolón a turbó membránszabályzójánál kell neki adni 1-1,5 fordulatot befelé olyan rugalmas lesz hogy rá sem ismersz miközben ez nem érinti a teljes töltést, nagy fordulaton ugyan olyan marad mint eddig.

Nincs profilkép
#64581 Mtz 550E
2019-07-18 17:59:08

Üdv! A reduktor nem akar felcsúszni a hüvelyre? Lehet hogy az aljába benne az olaj és a levegő nem tud hol kijönni azért nem bírom felcsúsztatni?

Nincs profilkép
#64580 VDénes
2019-07-18 15:12:49

Válasz csferri #64579. hozzászólásáraNagyon meg vagyok elégedve. Nem nagyon van olyan része ami ne tetszene egyenlőre smile lol
A rövidtárcsát is viszi bármikor meg úgy ahogy akarom.
Persze nem vagánykodni akarok, de a (rapid tuninngos) 6330-as JD-s haver csak pislogott, hogy ez mit tud. Végig lehet váltani vele kényelmesen a 3-as csoportot süllyedős földön 100q tritikáléval meg ugye a pótkocsi önsúlya.

Lassan aktuális lesz az állítás, megvan bőven a járatás. A lóerő elég csak az zavar, hogy nem olyan rugalmas alúlról, vagy, hogy írjam. Ez sosem ad többet kaját neki. De ilyen volt anno a 892 is.
A cél az lenne, hogy rövidtárcsával most 4/1-ben megyek menjen inkább 3/4-ben az hosszabb pindurival nem kell akkora gázt tolni neki. Csak most ugye a torpanás miatt sajnálom túltolni.

#64579 csferri
2019-07-18 15:03:48

Válasz VDénes #64578. hozzászólásáraAz utolsó mondatot még jó hogy ide az mtz-s topicba írtad, különben kapnál hideget-melegetsmile lolsmile lol.Ezek szerint nem bántad meg hogy megvetted a 6 hengerestsmile thumbupAdagolón csavartatok már neki vagy el vagy vele?

Nincs profilkép
#64578 VDénes
2019-07-18 13:41:15

Válasz gazda001 #64557. hozzászólásáraSzia

Igaz régen írtad, lehet már el is döntötted, de én leírom a véleményem, aztán hátha elolvasod.
Én azt a 100 lovat felengedném 105-ig :D és biztosan egy 1025-ös MTZ-t vennék max .3-ig, de a legtutibb a .2-es szerintem. Elektromos adagoló meg ilyenek nélkülit. Mindenképpen HFR hidraulikával.
Az bika jó gép. Duplakuplung elég jól bírja a terhelést, végülis ez van a nagy MTZ gépekbe is. A váltó szintén zenész, sokkal kényelmesebb dolgozni vele, bár az elején nagyon szokatlan. Venni kell bele klímát és grammer légrugós ülést és nem sokkal marad el egy olcsó nyugatihoz képest.

#64577 gjoni
2019-07-18 06:10:10

Válasz medikus #64576. hozzászólásáraBe baszna ennyinél bontani kellene.

#64576 medikus
2019-07-17 22:14:23

Válasz gjoni #64575. hozzászólásáraMajd ez után!Meg ért rá!smile sweatdrop

#64575 gjoni
2019-07-17 22:06:13

Válasz medikus #64573. hozzászólásáraMotor váltó bontatlan !

#64574 fexco
2019-07-17 21:32:05

Válasz gjoni #64572. hozzászólásáranyugatiba se kevés....

#64573 medikus
2019-07-17 21:27:51

Válasz gjoni #64572. hozzászólásáraAnnyi óránál már javítani kell!!Mtz!!!smile lolsmile lol

#64572 gjoni
2019-07-17 19:39:01

Válasz gazda001 #64557. hozzászólásáraTudok neked 3500 órás 952.3 gépet ,új taurus gumikkal iár 5.8 milla

#64571 gjoni
2019-07-17 19:38:58

Válasz gazda001 #64557. hozzászólásáraTudok neked 3500 órás 952.3 gépet ,új taurus gumikkal iár 5.8 milla

#64570 Tomi81
2019-07-17 18:18:02

Válasz gazda001 #64557. hozzászólásáraNálunk tavaly került szóba, hogy mi lenne ha vennénk egy újat. Mondtam minek? Semmivel se tud többet egy új mint egy pár éves használt. Nem nyugati, hogy milliókból kell javítani. Nézzünk valami jóképűt aztán ami kell azt megcsináljuk rajta. Na lett egy pronar 82a. Egy hét meg 100ezer forint bánta és rendbe van.
A 1025ös 6éve van meg. Kellett rá egy tömbszelence a vízszivattyúba, egy hengerfejtömítés, üzemanyagcsövek, fékbetétek, meg el lett vive az adagoló meg a 4porlasztó beállításra (rendbe volt amúgy, nem is nagyon csinált vele a mester semmit). Ezen kívül pár apróság, teleszkóp, fütéscsap, hűtősapka, kúposszelep.

#64569 Tomi81
2019-07-17 18:06:48

Válasz mtz1221 #64568. hozzászólásáraCsak az a baj mester, hogy ha jól tudom már csak a .5-ket lehet forgalomba helyezni. Magasnyomású+adblue ha jól tudom.
Én biztos nem mernék ilyen mtzt venni. Mondom úgy, hogy 4 mtz van az udvaron.

#64568 mtz1221
2019-07-16 23:26:48

Válasz gazda001 #64557. hozzászólásáraHa az a kis claas az avatárodon a tiéd,akkor az új mtz is 10000 órát kifog a kezedben bírni.Klíma meg levegős ülés legyen,és a 100 éves használt nyugatiba amit belejavítanál,abból vidd az asszonyt az Adriára nyaralni.smile thumbup
952.3 Talán a legjobbnak mondott.

#64567 mtz1221
2019-07-16 23:19:58

Válasz Mtz 550E #64556. hozzászólásáraDe hogy száraz az gyárilag.Azért csepeg minden felé a szervó hogy meglegyen kenve lent.smile wink

Nincs profilkép
#64565 Mtz 550E
2019-07-16 22:21:40

Válasz csoppika #64558. hozzászólásáraNem a kiràlycsaphoz magába az elsőhídba!

Nincs profilkép
#64564 R Sándor
2019-07-16 22:17:39

Válasz gazda001 #64557. hozzászólására Szerintem, max a 820.2 nek az utódát 820.4 néven fut talán. DE miért nem veszel használt nyugatit, a hétköznapi márkákból , pl new holland, vagy fergát esetleg valtrát, Egy új mtz árán már tudsz venni használható nyugatit!!!!

Nincs profilkép
#64563 csontii
2019-07-16 21:38:01

Válasz gazda001 #64557. hozzászólásáraCsak egy picivel kerül többe a 90LE Solis.

#64562 medikus
2019-07-16 21:28:14

Válasz oli003 #64559. hozzászólásáraMondtam hogy cseréld a hengerfejet!!annak ellenére hogy azt mondtad a szelepeket nézted,jók!
smile sweatdrop

Nincs profilkép
#64561 oli003
2019-07-16 21:22:20

Ja és elfelejtettem írni,hogy a régi kompresszort csináltam meg mivel az új sokkal hangosabb volt.

Nincs profilkép
#64560 .Richard.
2019-07-16 21:17:28

Válasz oli003 #64559. hozzászólásárasmile thumbupEnnyit a csere kompresszor állapotárol. Egyébként ritka aki ide megírja, hogy mi volt a hiba.Köszönjük!

Nincs profilkép
#64559 oli003
2019-07-16 21:12:30

Köszönöm szépen mindenkinek a segítséget megoldódó a gond a kompresszor nyomóoldali szeleprugó volt összenyomódva az újhoz képest fele volt kicseréltem újakra és nyom.

#64558 csoppika
2019-07-16 19:36:20

Válasz Mtz 550E #64556. hozzászólásáraKirálycsaphoz szimeringet?smile confused

#64557 gazda001
2019-07-16 19:27:41

Traktor vásárlásban gondolkozom. Mivel kicsi vagyok mint mamutxar a sivatagban, szóba jött az új MTZ is Szabad-e venni új MTZ-t ? Sokan azt mondják ne vegyek mert csak a gondom lesz vele. Ha mégis akkor melyik az a típus amit azért jó szívvel meg lehetne venni, max 100 lóig? smile whistlingsmile confusedsmile helpsmilie

Nincs profilkép
#64556 Mtz 550E
2019-07-16 18:35:18

Válasz csoppika #64553. hozzászólásáraSikerült betenni a királycsapokat! Nem csináltam zsirozhatóra mert gyárilag is száraz! Bölcső perselyel akkora szívás volt a hátsó lefagyasztva beteszem a bölcsőbe 24-es csavarral húzzatva befelé olyan nehezen de bement! Az első persely ugyan úgy fagyasztóba kivettem bölcső perselővel felmelegit perselyt kézzel betoltam a helyére! Szimeringet fonákul kell beütni azt hogy csinálod?

Nincs profilkép
#64555 .Richard.
2019-07-16 08:31:31

Válasz Mtz 550E #64552. hozzászólásáraMikènt muzsikàl az uj adagolo?

Nincs profilkép
#64554 szg2
2019-07-16 08:22:13

Válasz Mtz 550E #64552. hozzászólásáraHa még nincs összerakva keresd meg itt a fórumon le van írva hogy lehet zsírozhatóra megcsinálni..vagy legalábbis jól zsírozd meg és úgy hűtsd lesmile whistling

#64553 csoppika
2019-07-16 06:51:51

Válasz Mtz 550E #64552. hozzászólásáraHa annyira passzos, legfeljebb berágódik...mert gondolom nem csináltad meg zsírozhatóra...

Nincs profilkép
#64552 Mtz 550E
2019-07-16 06:23:00

Válasz medikus #64549. hozzászólásáraDe a híd be lett perselyezve és ott egy kicsit pàszos a királycsap! Ott lehet a királycsapot kicsit lehűteni?

#64550 _NB_
2019-07-15 22:22:40

Válasz Mtz 550E #64548. hozzászólásáraHát őő röviden nem.
Akkor alkalmaznak hűtéses vagy melegítéses összerakást, ha nem akarod, hogy elmozduljon egymáson a két alkatrész, anno úgy tanultuk ez a zsugorkötés.

Olyan lehet, hogy a perselyt a furatba zsugorkötéssel teszed bele,(nem tudom, hogy az MTZ-nél hogyan van a metódus) a perselynek nem szabad mozognia, mert tönkre vágja a furatot amiben van, a királycsap fog benne mozogni.
(de ez egy kicsit cseles, mert a királycsap is fixen van rögzítve, így a királycsapon fog mozognia persely az első híddal együtt)

A királycsapot illeszteni szokás a perselybe, gondolom párban adják őket és az már megtörtént.

#64549 medikus
2019-07-15 22:12:06

Válasz Mtz 550E #64548. hozzászólásáraNincs az annyira illesztve!smile sweatdrop

Nincs profilkép
#64548 Mtz 550E
2019-07-15 21:52:13

Üdv!
A királycsapnál vagy a perselyeknél használjátok vagy alkalmazzátok a fagyasztóba berakást könnyebb legyen összerakni?

Nincs profilkép
#64545 szg2
2019-07-15 18:01:34

smile lol

Nincs profilkép
#64543 .Richard.
2019-07-15 16:28:44

Válasz medikus #64541. hozzászólásáraJa pont annyit mozog . Vagy épen egy picit nagyobb me tapsul . De ez màr szakirodalom mint az adagolo.smile lol

#64542 Gergő80
2019-07-15 16:27:33

Válasz Gepi #64539. hozzászólásáratény és való nem teljesen átgondolt megoldás én az orrsúly tartóhoz szoktam kitámasztani a kulcsot és kormány tekeréssel meghúzni piros menet fixálóval meg lebiztosítani

#64541 medikus
2019-07-15 16:13:30

Válasz Mtz 550E #64537. hozzászólásáraHa nem érted,vedd elő a gép rajzát!A csigatengelyt lentről nem tudod forgatni!Az egy reteszt képez!!!!!Csak akkora mozgás lehet az irányító karon,amekkora a foghézag a fogasív,és a csigatengely között!Érthető e?
smile sweatdrop

Nincs profilkép
#64540 ktl.robert
2019-07-15 15:43:38

Sziasztok! T kategóriás tanfolyam 10% költséggel ha érdekel valakit Baktalórántháza környékén. Sikeres vizsga esetén 20700 Ft a T kategória. Ha érdekel 06-20 212 1608

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Hirdetés
Mit hagy maga mögött a tél? Hogyan készüljünk a kalászosok tavaszi gyomirtására? – Heti Körkérdés
Napraforgós “fun fact”-ek a történelem, a tudomány és a magyar agrárium világából
Napraforgós “fun fact”-ek a történelem, a tudomány és a magyar agrárium világából
8+1 érdekes tény a napraforgóról, amit még talán nem is hallottál.
Fekete-fehér öltözőkonténer
Fekete-fehér öltözőkonténer

7.490 EUR

Kongskilde VibroFlex grubber
Kongskilde VibroFlex grubber

890.000 Ft

Eladó Claas Corto 270F frontfűkasza
Eladó Claas Corto 270F frontfűkasza

350.000 Ft

Eladó 8000 literes Detk 138-as szippantó
Eladó 8000 literes Detk 138-as szippantó

2.500.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]