Gázolaj árak 647 Ft Benzin árak 628 Ft EUR 413.74 Ft USD 401.45 Ft CHF 440.33 Ft GBP 493.83 Ft

Fórum

MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus!

Létrehozta: , 2008-12-14 20:41:19

Kedvencekhez Segítség

91210 hozzászólás
#63310 medikus
2019-03-10 13:01:09

Válasz dagadtmadar #63309. hozzászólásáraEsztergáltass rá egy kétirányú karmantyút!smile thumbup

Nincs profilkép
#63309 dagadtmadar
2019-03-10 12:47:31

Üdv segítséget kérnék!
Valaki meg tudná mondani, hogy mik a pontos méretei a képen lévő 63-as és 71-es alkatrésznek?

Az utángyárott felújító készletből hiába rakom be az O gyűrűt meg a műanyag karikát egy rakat szar kiszakad az O gyűrűből egy darab 2-3 hónap után...
ami O gyűrű benne volt a felújítás előtt annak a kilapulás volt a hibája a mostaniak meg anyaghibásak szerintem....
Valahol kersnék bele valami profi minőségű O gyűrűt...

#63308 mgszerelo
2019-03-10 12:34:29

Helló, sziasztok. Mtz 1221 olajnyomás határoló rugó mérete? Valaki tudja?smile thumbup

#63306 Maszek Zs
2019-03-10 07:46:06

Válasz medikus #63305. hozzászólásáraDe mikor engeded fel a kuplungot akkor indul meg a traktor majdnem fent van pedál. Valahogy jobb lenne ezt lejjebb vinni.

#63305 medikus
2019-03-10 07:17:29

Válasz Maszek Zs #63304. hozzászólásáraA másik is fent emel ki!!!!smile sweatdrop

#63304 Maszek Zs
2019-03-09 23:17:30

Üdv!!
Lenne egy kérdésem. Van holtjáték a kuplungon,de még is teljesen fent emel ki. Kicsire lenne állítva a villák magassága?

#63303 atisgyulai
2019-03-09 21:08:43

Válasz ...:::Pisti:::... #63302. hozzászólásáraElég veszélyes dolog!
Nekem tavaly akkor csúszott ki ez a bordás tengely, amikor felmentem a műútra, és kerültem kifelé egy parkoló autót.
Ahogy kormányoztam, láttam hogy bújik kifelé a kerék a sárvédő alól. Mire satut nyomtam kibukott. Sárvédő smile wacko

#63302 ...:::Pisti:::...
2019-03-09 20:51:02

Válasz pamko #63301. hozzászólásáraÜdv. Én örülnék hogy nem egy biciklis előzése közben tört ki.

smile nonono

#63301 pamko
2019-03-09 20:33:30

Válasz atisgyulai #63298. hozzászólásáraok.
igen ráemeltünk egy zsákemelőssel,majd éket raktunk
a baloldalra híd meg váznyulvány közé

#63299 mtz1221
2019-03-09 20:26:20

Válasz atisgyulai #63298. hozzászólásáraNéz már be a homlokrakodósba,kellene egy kis segítség.smile oops Vagy itt is jó hátha más is olvassa.Hogy/hol szokták a hidraulikus elosztót megcsapolni az mtz-,mikor a homlokrakodónak külön elosztója van ??

#63298 atisgyulai
2019-03-09 20:23:19

Válasz pamko #63296. hozzászólásáraBarázdás kerék! smile whistling
A csapágyakat nézd meg, mert akkor szokta elszakítani a csavarokat, ha azok már mozdulnak.
3 lábon ment haza?

#63296 pamko
2019-03-09 19:55:12

még 3 forduló lett volna.......nem jött össze.
a két 10-es csavar tört le a bordás tengelyről,meg szét törte a kétlukú vasalátétet.
ami nem teszik,hogy fönt a derékszögnél is csordogál az olaj,a deknin nem látszik ,hogy megmozdult volna

#63295 atisgyulai
2019-03-09 08:11:35

Válasz csoppika #63294. hozzászólásáraA kopott stift is annak a következménye, hogy valamikor fel voltak lazulva a csavarok.
Vagyis nem voltak rendesen meghúzva!

#63294 csoppika
2019-03-09 08:01:58

Válasz laci 300 #63292. hozzászólásáraA kopott stiftekkel igazad lehet, mert nekem is engedett a blokk meg a lemez között, a szerelő kicserélte a tömítést, és fél évet bírta... (keveset megy a gép)

#63293 rigás
2019-03-09 07:35:40

Válasz laci 300 #63292. hozzászólásáraNagyon jogos!
Az illesztő/tehermentesítő stiftekről megfeledkeztem kicsi, de fontos alkatrészek.smile blushing
Ez van ha az ember nem mindennap szerel...

#63292 laci 300
2019-03-09 06:40:38

Válasz F-A-R-M-E-R \ #63287. hozzászólásáraVolt ez a része szétszedve mostanában? Mert az évek alatt láttam már ezt azt többször fordult már elö sajnos pont ennél a pajzsnál hogy a szerelö mester elfelejtete a brezon stiftet beütni mert ott 2 db nak lenni kell ami tehermentesiti a csavarokat vagy kopotak a stiftek és a furatok mert ha nagyon könnyen fel lehet a pajzsot meg a szimering házat tolni a stiftekre akkor is gáz van! Vágy az is lehet hogy egyszerüen nem lettek normálisan meghúzva a csavarok

#63291 rigás
2019-03-08 19:09:01

Válasz F-A-R-M-E-R \ #63287. hozzászólásáraAz van amit a többiek már leírtak előttem, fel vannak lazulva a csavarok.
Húzd szét mielőbb, mert így nem egészséges vele dolgozni...
Lehet szerelési (szarvas!) hiba, kitöredezhetett néhány rugós alátét aztán a többi csavar kínjába meglazult.
Vagy mint esetemben, szétrázta a rossz, dübörögve, szaggatva indító kuplung.
Ami egy 6000 üzemóra feletti, még bontatlan gép esetében talán bocsánatos bűn.smile rolleyes

#63290 csferri
2019-03-08 18:10:01

Válasz F-A-R-M-E-R \ #63287. hozzászólásáraNekem is volt valamikor egy ilyen példány, told szét lendkerék le úgy tudod levenni a pajzsot, meg vannak lazulva a csavarok, nekem 1-2 csavar alól még a menetet is kirágta a mozgástól, úgyhogy oda új menet kellet. Új tömítés FBS-el ragasztva csavarok jól meghúzva azóta is úgy van szerintem(már nem nálam szolgál)smile thumbup

#63289 medikus
2019-03-08 16:44:55

Válasz F-A-R-M-E-R \ #63287. hozzászólására63277 képen amit látsz csavarokat azok a lazák!mind!smile confused

#63288 medikus
2019-03-08 16:36:00

Válasz F-A-R-M-E-R \ #63287. hozzászólásáraNincs lehúzva a szimering ház!!Szét kell azt bontani!smile sweatdrop

#63287 F-A-R-M-E-R \
2019-03-08 16:31:24

Válasz rigás #63286. hozzászólásáraNa a mai nap ideiglenesen visszaraktam a dolgokat 1 kis kenceficèvel, de valami nagyon nem stimmel. Pajzs ès motorblokk külön külön mozog egymástólsmile w00tsmile w00t
Mi a a sz.r lehet vele...

#63286 rigás
2019-03-07 21:03:48

Válasz atisgyulai #63281. hozzászólásáraSajnos vannak szívások, néha rá kell dolgozni.smile cursing
A lenti képek 2011-ben készültek.Ha jól emlékszem még abban az évben 5xkellett széthúznom mire jó lett a kuplungja! Új szerzemény volt, a motoron kívül mindent csavarjaira szedtem. Igyekeztem a legjobbat kihozni az öreg vasból, ami eddig össze is jött mert csak apróbb javítások voltak azóta.
Mondjuk, tavaly már láttam a kuplungnál némi hajtómű olajat, de amíg száraz a szerkezet én hozzá nem nyúlok.smile aikido

#63285 F-A-R-M-E-R \
2019-03-07 19:44:47

Válasz mtz1221 #63284. hozzászólásáraNa meg amilyen fasza anyag minősègek vannak, vagy itt a tömitès is lehetett a ludas, nem tudnismile whistling

#63284 mtz1221
2019-03-07 19:14:27

Válasz F-A-R-M-E-R \ #63282. hozzászólásáraMiért nem vitted vissza neki aki csinálta ?? Erről nem az mtz tehet,hanem az emberi geciség.smile thumbdown

#63283 F-A-R-M-E-R \
2019-03-07 19:10:57

Válasz rigás #63280. hozzászólásáraAzèrt köszi a rèszletes tájèkoztatást, így már kèpben vagyok mi ès hogyan van ott.smile thumbupcoolsmile thumbupcool

#63282 F-A-R-M-E-R \
2019-03-07 19:07:35

Válasz rigás #63280. hozzászólásáraIgen az 1 tömitès darab, mert hullik kifelé. Szerintem a pajzs tömítés azon rèsze lazán lehetett, tömítés ott vèkonyabb lehetett, vagy valami ilyesmi.
Mondjuk az a fasza hogy a milliós tètelű motorfelújîtás nemrèg volt, alig ment pár száz órát a gèp, azt is csak tingli tangli könnyű munkákra használva.

#63281 atisgyulai
2019-03-07 19:05:16

Válasz rigás #63277. hozzászólásáraKét gumigyűrűt kell tenni!
Meg ha már itt jár az ember, akkor az alatta lévő szimmeringet is érdemes cserélni.
A cumi akkor van, ha a két bordás rész között ereszt, mert azt a gumigyűrűt csak a másik oldalról lehet cserélni! smile wacko
Most vagyunk túl rajta. smile cursing
Mondjuk nem azért húztuk ott szét, de akkor már azt is cseréltük. Most meg ugyanígy a kuplungnál van kettőbe véve. smile oops

#63280 rigás
2019-03-07 18:41:50

Válasz F-A-R-M-E-R \ #63276. hozzászólásáraEzt tudva azért már más a helyzet, át kell nézni jó alaposan miért szállt el a hátsópajzs tömítés.
A második képet jól benéztem úgy láttam ott feszgetve lett a teknőtartó, de csak egy sziloplaszt darab...smile sweatdrop

Nincs profilkép
#63279 gcastle
2019-03-07 18:36:19

Válasz csferri #63271. hozzászólásáraÁttétenként 10% a veszteség!

Nincs profilkép
#63278 gcastle
2019-03-07 18:34:48

Válasz Sanyee #63272. hozzászólásáraA fékszalagos hagyományos TLT hajtás max 30-35 lóerőt ad le, ha 50-es, ha 80-as motor, arányosan a nyomaték is túró...

#63277 rigás
2019-03-07 18:25:37

Válasz F-A-R-M-E-R #63274. hozzászólásáraSajnos széthúzós játék!smile sweatdrop
Belül a lendkerék alatt az olajteknő konzolt még tartja négy csavar Ott ahol a kis huplik vannak az őntvényen
Úgy látom a képen mintha el lenne kalapálva az illeszkedő felület, ha így van cseréld ezt is a pajzstömítéssel együtt különbem hamar ott találhatod magad ahol voltál.
Ha már arra jársz cseréld ki a hátsó főtengely szimeringet, kell még egy szimeringház tömítés.
Nézd át a kuplungot, Nézd meg a kuplungház tömítéseit is nem folyik e valahol a hajtómű olaj. leggyakrabban a hidroszivattyú köztes fogaskerékének tengelyénél szokott ereszteni a képen legfelül az az egy szál kis csavar alátéttel ott egy ó gyűrűt kell cserélni (körbe szoktam még kenni sziloplaszttal).


Itt meg a motor felőli oldal, az alsó 4 10-es csavar fogja még a kérdéses alkatrészt.


Az összes többi meg a hátsó pajzsot...smile sweatdrop

#63276 F-A-R-M-E-R \
2019-03-07 18:15:30

Válasz medikus #63275. hozzászólásáraAz frankó, nemrèg lett cserélve motorfelújîtás alkalmábólsmile cursingsmile cursing

#63275 medikus
2019-03-07 17:22:18

Válasz F-A-R-M-E-R \ #63274. hozzászólásáraLevehetd,miután levetted a lendkereket,és a mögötte levő szimering házat!smile sweatdrop

#63274 F-A-R-M-E-R \
2019-03-07 17:18:43

Az imènt levettem olajteknőt hogy megnézzem honnan folyik az olaj, pár napja mèg a teknő gumitőmitèsre gondoltam hogy azzal van gebasz. Na de mielőtt levettem, bevilágitottam pajzs ès olajteknő közè, ès beláttam motortèrbe, csak nem akartam elhinnismile w00t
Szóval amire felfekszik ez a bajusztömitès, ès a pajzs közè milyen tömitès kell?? Csak simán levehetem ezt a kèt csavarral felfogatott alkatrèszt??

#63273 csferri
2019-03-06 20:21:06

Válasz Sanyee #63272. hozzászólásáraJa bocs azt hittem a veszteségre gondolsz, kardán meg Le-re van, azt meg a munkagép le igénye szabja meg elsősorban, műtrágyaszóróhoz nem veszünk 50le-s kardánt, szárzúzóhoz annál inkábbsmile thumbup

#63272 Sanyee
2019-03-06 19:56:38

Válasz csferri #63271. hozzászólásáraNem felszorzódik inkább? Mert 540 csak a tlt.
Karán választáshoz kéne, hogy mennyi amit még meg tud csúsztatni, mintsem törjön valami.

#63271 csferri
2019-03-06 19:51:35

Válasz Sanyee #63270. hozzászólásáraAnnyival kevesebbet a motorétól ami a hajtás veszteségéből adódik, van egy fogaskerék áttétel meg egy egy bolygómű pár darab csapágy ,végig a tengely a derekában és az olaj szerintemsmile confused 10-15%-ot biztos levesz .

#63270 Sanyee
2019-03-06 19:43:05

Sziasztok!

Olyan kérdésem lenne, hogy szerintetek hány Nm nyomazékod ad le max. egy mtz-50-es a Tlt- mérve?

Maga a motor 263Nm.

Nincs profilkép
#63269 msz.norbi
2019-03-06 19:22:38

Motorolaj folyik az adagoló alján lévő vékony csövön.Nem gázolaj.

Nincs profilkép
#63268 viola651120
2019-03-06 18:59:37

Koszonten szepensmile oops

#63267 prütyi
2019-03-06 09:20:02

Válasz mtz1221 #63266. hozzászólásáraLehet butaságot írok de, neked most tiszta olaj vagy gázolaj folyik? Ha gázolaj akkor vagy táp szivattyú vagy az elemeknél juthat bele. Ha elemeknél és nem segít az o gyűrű és az elem csere,akkor tényleg valami a házzal lehet. Néha az én 80-asra alakított 50-es adagolóm is feltelik gázolajjal és nyomja a túlfolyón, de lecserélem benne az olajat és 1 évig bírni szokta. Ha motorolajat veri kifele akkor nem szóltam.

#63266 mtz1221
2019-03-06 08:43:57

Válasz laci 300 #63265. hozzászólásáraIgen,a szabályzó részéből.Valahol átkerül bele.

#63265 laci 300
2019-03-05 21:47:14

Válasz mtz1221 #63264. hozzászólásáraEzen kicsit most ki akadtam vagy én nem jól értelmezem az adagoló ház túlfolyó csövén csöpög a gázolaj ha jól értem? Ami a belsö félén alul van kicsi vékony cső.

#63264 mtz1221
2019-03-05 21:17:32

Válasz atisgyulai #63260. hozzászólásáraVal nem val ez van.Először kicserélték a szemeringet meg kihézagolták a tengely axiális mozgását.Másodszor ugyanoda vissza vittem hogy még mindig folyik.Akkor az összes O gyűrűt is kicserélte a vakdugókon is.3 X elvittem egy másik helyre,az már a házat akarná cserélni nagy áron.smile hammer2 litert ereszt ki az üvegbe 3 egész napos munka alatt,ott egye meg a fene amig nem lesz több.Van központi kenésű adagoló is itthon,de azzal nem eszi az olajat semmit sem a motor az a gondom vele.smile wink

#63263 Tomi81
2019-03-05 20:12:32

Mai program: kib@sztuk a difizár kapcsolóját a pics@ba. Hiába húzgáltam meg mindig rajta a csavarokat, bilincseket folyt. Nem kicsit.
Hamár azon a környéken voltunk, a hidr.tömbből jövő-menő csöveket is megnéztük. Illesztési pontosság sehol, a délután ezek reszelgetésével ment el. Holnap összerak, próba. Ha folyik vagy csepeg valahol rosszul leszek.
Ja meg kell egy vízszivattyút is cserélni.

#63262 Tomi81
2019-03-05 20:07:19

Válasz mtz1221 #63252. hozzászólásáraNem kell csináltatni, lehet kapni.

#63261 atisgyulai
2019-03-05 19:52:28

Válasz Sárközi Róbert #63258. hozzászólásáraAttól függ, hol akar cserélni! Ha motor, akkor kb.
Ha minden részében, akkor meg smile scared

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Meglepő eredményt hozott az európai gazdák között végzett felmérés?
Meglepő eredményt hozott az európai gazdák között végzett felmérés?
Többek között arról kérdezték őket, mennyire elégedettek a pénzügyi támogatás...
Michael Horsch: A következő hat hónapban kilőnek a terményárak
Michael Horsch: A következő hat hónapban kilőnek a terményárak
A Horsch alapító tulajdonosának véleményét kérdeztük több témában.
Massey Ferguson MF 152 Mp
Massey Ferguson MF 152 Mp

1.650.000 Ft

Cambridge henger simítóval
Cambridge henger simítóval

3.950.000 Ft

Nagy teljesítményű,  újszerű ágaprító
Nagy teljesítményű, újszerű ágaprító

1.890.000 Ft

Tömörítő henger
Tömörítő henger

270.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]