Gázolaj árak 647 Ft Benzin árak 628 Ft EUR 413.05 Ft USD 403.06 Ft CHF 439.56 Ft GBP 492.13 Ft

Fórum

MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus!

Létrehozta: , 2008-12-14 20:41:19

Kedvencekhez Segítség

91215 hozzászólás
Nincs profilkép
#63015 csontii
2019-02-16 19:41:07

Vettem én is egy fékszelepet a 80 -ra,de nem tartja meg a levegőt csak akkor,ha behúzom a kézi féket. Mihelyst kiengedem azonnal elengedi a levegőt.

#63014 Jakabjóska
2019-02-16 18:40:43

Válasz Tomi81 #63011. hozzászólásáraFelraktam a hozzávaló rúddal, nem működött, de ha kézzel kintről mozgattam, akkor jó volt. Csináltam hozzá hosszabb rudazatot, de... Előtte a magyar (régi fajta) fékszelep volt, de azzal lehetett óvatosan, kicsiket fékezni, de ezzel csak satufék volt, MBP és Ifa pótkocsival is.

#63013 UE-28
2019-02-16 18:14:56

Válasz ...:::Pisti:::... #63012. hozzászólásáraBármi lehet.

Tényleg nem csak kereskedő, bagyon ismeri az MTZ-ket, ezert bemegyek majd a fotóval sőt csináltam videot is a pedált működtetve, csak gondoltam hátha banális hibát vétettünk, és akkor nem kell szerelgetni, Miskolcra behozni stb.

#63012 ...:::Pisti:::...
2019-02-16 18:11:30


Fékszelep
Nem lehet hogy ilyen, és fordított működésű?
A boltosnak a polcon meg egyforma

#63011 Tomi81
2019-02-16 17:13:12

Válasz UE-28 #63010. hozzászólásáraNekünk a 552re a 6hengeresé lett rátéve -ránézésre ilyen- nem kellett mókolni. Amúgy nem sokba tart meghosszabítani, mert ez annyiból jobb, hogy felül nincs rajta lyuk amin be tud folyni a víz. Én az enyémen mindig leragasztom szigszalaggal mikor nem használom. Mert az a gyári lófasz gumit, tíz fékezés után elhagytam.

#63010 UE-28
2019-02-16 16:36:42

Válasz Jakabjóska #63005. hozzászólásáraKöszönöm!

Akkor ebbe a cipőbe nem csak mi léptünk belesmile whistling

#63009 UE-28
2019-02-16 16:35:05

Válasz ...:::Pisti:::... #63004. hozzászólásáraApám rakta fel, próbálta persze úgy is, de nem jó, egyszerűen olyan, mint ha nem pászolna, lehet megy vissza a régi, befújkáljuk szilikonnal és jó 1 évig megint ezt meg visszaviszemsmile wacko

Nincs profilkép
#63008 Petya91
2019-02-16 16:32:30

Szia! A vezetékek kb. 15 cm hosszúra le vannak csípve és nincs hozzá se kapcsoló se csatlakozó. Arra lennék kíváncsi, hogy pl. egy billenő kapcsolóra hogyan kell bekötni. Annyira sikerült rájönni, hogy a piros a + a zöld a test és így folyamatosan megy. Ha a testet a motorra teszem akkor kimegy végállásba és ott megáll. de nem tudom a fehér vezeték mi célt szolgál.

#63007 UE-28
2019-02-16 16:32:26

Válasz medikus #63003. hozzászólásáraKérdeztem, amikor megvettem, októberban, csak most lett kicserélve.

Azt mondta, hogy mindenképp meg kell venni a szelephez azt az arany színű, rúgós rudazatot, mert csak úgy fogom tudni működtetni...

De az még kevés...

#63005 Jakabjóska
2019-02-16 15:20:26

Válasz UE-28 #63002. hozzászólásáraEgy ilyen fékszelep nekem is van rudazattal együtt, de nem tudom használni. A fékpedál kialakítása különbözik ott, ahol csatlakozik a rudazathoz (csak ezt sehol nem közlik az emberrel).
Vagy csinálsz hozzá hosszabb rudat, vagy visszacseréled a 12000Ft-os 80-as szelepre és a hozzávaló rúdra.

#63004 ...:::Pisti:::...
2019-02-16 15:10:17

Válasz UE-28 #63002. hozzászólásáraÜdv.
Allits az anyákon, hogy a rugót jobban előfeszítsd

#63003 medikus
2019-02-16 14:07:50

Válasz UE-28 #63002. hozzászólásáraA szakit nem kérdezted?smile sweatdrop

#63002 UE-28
2019-02-16 14:01:43

Üdv!

Régi típusú fékszelepről újra váltottunk, a kereskedő aki szaki is egyben mondta, hogy a régi helyére 82 re is felszerelhető, de nem mozgatja a pedál rudazatasmile helpsmilie

Mit csinálunk rosszul???

Nincs profilkép
#63001 lakatos gabesz
2019-02-16 12:59:38

Válasz csferri #63000. hozzászólásáraIgen lenne 110ezer a szett ukranba de ki kellene mennem érte plusz csapszeget kell hozzá venni mert az nincs itt magyarba a kiskunagro forgalmazza mar az almetet de ők csapszeggel 200ezerért adják.
Ezért kérdezem a horse power az milyen vagy az almet jobb érdemesebb azt venni

#63000 csferri
2019-02-16 11:11:40

Válasz lakatos gabesz #62995. hozzászólásáraMúltkorába meg azt írtad lesz eredeti Almet ukránból olcsóbbansmile confused Na mindegy a horse power nem rosz, de akkor miért nem veszel eredetit Hort-ról kb.150 bruttó csapszeggel,gyűrűvel kpl. és tuti jósmile thumbup

#62999 Jakabjóska
2019-02-16 08:56:38

Válasz medikus #62998. hozzászólásáraEzt én még a régebbi fajta motornak nézem, ahhoz volt a fordítós kapcsoló csatlakozó nélkül, forrasztott vezetékkel

#62998 medikus
2019-02-16 08:35:33

Válasz ND #62997. hozzászólásáraBenne van egy csatlakozóban,amit rá tol a kapcsolóra!Milyen a kapcsoló?smile confused

Nincs profilkép
#62997 ND
2019-02-16 08:25:40

Válasz medikus #62996. hozzászólásáraSztem az érdekelné h a képen nem látható madzagvégeket hová kösse

#62996 medikus
2019-02-16 07:16:26

Válasz Petya91 #62993. hozzászólásáraÚgy látom be van kötve!!
smile sweatdrop

Nincs profilkép
#62995 lakatos gabesz
2019-02-15 22:59:44

A horse power dugattyukról kinek mi a véleménye?
Az almet dugyattyu készlet ami 200ezerbe kerül idehaza a kiskunagronál jobb lehet mint a horse power?a horse ára ha jol tudom 100ezer.

#62994 mtz1221
2019-02-13 17:14:52

Válasz VDénes #62992. hozzászólásáraEgy hónap múlva írj rám el ne felejtsem.Most műtrágyát szór utána akarja megcsináltatni.Amúgy felénk sem vállal senki hogy mtz-re elektromos kormányt szereljen,mert nem bírják az elektromos kormány műanyag fogaskerekei az mtz kormányrendszerét.smile nonono

Nincs profilkép
#62993 Petya91
2019-02-13 14:37:13

Sziasztok! Panoráma fülkés mtz ablaktörlő motorjának bekötésében tudnátok segíteni? 3 kivezetése van, végállaskapcsolós.

Nincs profilkép
#62992 VDénes
2019-02-13 13:54:57

Válasz mtz1221 #62991. hozzászólásáraMajd írd már meg légyszíves mi lett a helyes megoldás.
Robotkormány kialakítás miatt érdekelne.

#62991 mtz1221
2019-02-13 12:24:52

Válasz csferri #62990. hozzászólásáraBeszélt valami hidraulikussal,első körben elviszi hozzá az orbitot.Utánna meg jöhet a pumpa csere.Engem sem zavar a kormány jó így ahogy van.Mechanikus meg a szervós után ez is megváltás.smile thumbup

#62990 csferri
2019-02-13 10:39:36

Válasz mtz1221 #62988. hozzászólásáraAz újabbak 140-es orbittal és NS14 szivattyúval vannak szerelve, az enyém is ilyen és rakodó nélkül sem "egyújas", én megszoktam, egyébként nem nehéz csak van neki egy kis ellenálása. Ismerősén ez ki lett cserélve 160-as orbitra ns16 szivattyúra ,ultrakönnyű lettsmile thumbup olyan könnyű hogy jobb szerette a régit aminek volt egy kis határozottsága. Szóval első körben tegyetek rá 16-os szivattyút, az úgysem drága.

#62989 mtz1221
2019-02-13 09:33:46

Válasz polgartivadar80 #62985. hozzászólásáraIlyennel nem de olyannal igen hogy a 82-es ben valami után gyártott vacaknak 9 mm volt a falvastagsága a 14 helyett.Nagyon nézd meg mit adnak.Meg ha jól emlékszem akkor az 1025-nek vannak az öntésében bordák erősítésnek a tok külsején,nem e 3 darab is.

#62988 mtz1221
2019-02-13 09:29:56

Válasz csferri #62976. hozzászólásáraEgyeneshidas.Csak azt akarná elérni hogy olyan legyen a kormánya mint kombájnodnak pl.Ott is két ujjal fogva a kormánygombot,lazán bírod vezetni tele bunkernál is.És azon is csak pumpa orbit meg munka henger van.Azért érdeklődöm mert meg lehetne csinálni gond nélkül,csak hátha tudja valaki merre kellene elindulni.A munkahengert nem hiszem mert az imt-men is 58-as volt,és sokkal komolyabb/nehezebb első híddal is tökéletes volt.Úgyhogy ha a nyomás nem elég neki,akkor vagy nagyobb pumpa vagy nagyobb orbit kell rá.

Nincs profilkép
#62987 VDénes
2019-02-12 22:35:34

Válasz polgartivadar80 #62985. hozzászólásáraSzia
Szerintem az a féltengely tok erősebb amelyekből nem lehet kihúzni a féltengelyt kifelé csak a belső feléből. Nekünk 86os kiadású 82es van az nehezebb is mint a 2000 kiadású 892é. Sajnos szedtem már szét mind a kettőt.
Én gyárit vennék a régi fajtából, persze előtte átmérve, hogy az illesztések egyeznek e a 1025-öt nem ismerem pontosan. Használttól óva intelek, mert ha a csapágy állás meg van rottyantva akkor az új csapágy is hamar tönkre megy.
Én így tennék.

#62986 csferri
2019-02-12 22:15:20

Válasz polgartivadar80 #62985. hozzászólásáraNem csak a 1025.2 hanem az összes újabbon 2 furattal több van. Azt te tudod hogy mennyire terheled a gép hátulját, de a régire sem volt jellemző hogy a kevesebb csavarral kitörjön. Viszont ha ez valami használt és a csapágyfészek kopott akkor végképp hagyd a fenébe.

Nincs profilkép
#62985 polgartivadar80
2019-02-12 22:01:51

Üdv! Kérdésem lenne!1025.2-es Mtz-n féltengely tokot kell cserélnem. Van 82-é de nem teljesen olyan. Két fúrattal kevesebb van rajta,de az bele fúrható,meg talán a gyári erősebb is.Találkozott e valaki ezzel a problémával?

#62983 medikus
2019-02-12 20:36:42

Válasz Maszek Zs #62981. hozzászólásáraA kapcsoló fejet,(behúzó mágnes)feltétlenül szedd szét!A csavarokat,(kapcsoló érintkezők) polír,és ha kopott,el lehet fordítani 180 fokkal a bakelit fejben!smile thumbup

#62982 medikus
2019-02-12 20:33:31

Válasz Maszek Zs #62981. hozzászólásáraIgen,megoldódott!Olyan áron nem kell most! Attól függ hogy van e válla a kommutátornak.Ha nincs,csak polírozás!Ha szabályozni kell,akkor 0,2mm/ fogás!Ha eredeti NEM Kell a kollektort kifűrészelni!

#62981 Maszek Zs
2019-02-12 20:22:32

Válasz medikus #62979. hozzászólásáraÜdv!
Sikerült megoldani az Eszterga problémát?
Ha szétszedem az önindítót muszály a kumutátort leszabályozni vagy elég megcsiszolni?
Mire kell odafigyelni?
Működik de néha nehezebben indít. Meg mióta nálunk van (25-éve) nem lett szétszedve.

Nincs profilkép
#62980 .Richard.
2019-02-12 19:36:28

Válasz medikus #62979. hozzászólásáraPersze ha kurva szar . De ha nem'akkor azèrt mègsem!nem a szètfeslett karmantyura gondoltam!

#62979 medikus
2019-02-12 18:43:00

Válasz .Richard. #62978. hozzászólásáraHa átenged,akkor álló motornál valószínű át tudja "könnyen" tekerni a kormányt álló helyzetben!smile nonono

Nincs profilkép
#62978 .Richard.
2019-02-12 18:25:23

Válasz mtz1221 #62974. hozzászólásáraAz uj is àtengedhet! Ja'ha lehet jobb megprobàljàtok. Mèg sikerülhet!smile thumbup

Nincs profilkép
#62977 .Richard.
2019-02-12 18:22:54

Válasz Sephia #62973. hozzászólásáraIgazàn nix mit!te oldottad meg a hibàt!sokan'ha ràjönnek a hibàra'kàr'hogy itt nem osztjàk meg. De túlfesz bikàzàstol mièrt van? 15voltnàl akkor sem lehet több.

#62976 csferri
2019-02-12 17:58:32

Válasz mtz1221 #62974. hozzászólásáraVárjál, ez szöghidas? Ha az és homlokrakodós akkor az nem lesz vaj, kicsi rá a c50 munkahenger.

Nincs profilkép
#62975 bleji
2019-02-12 17:25:49

Jó estét mindenkinek. A kis fulkes 80as a terep váltót miért dobálja ki?? Kinek mi a véleménye. Köszönöm a segítséget előre is.

#62974 mtz1221
2019-02-12 16:05:41

Válasz .Richard. #62972. hozzászólásáraEz egy alig egy éves gép,de a többi mtz-nek is szar a kormánya egy nyugati mellett.A gazdája meg akarja próbálni jobbá tenni.Kis forgós kocsi tologatós munkáknál jól jönne ha könnyebb lenne.

#62973 Sephia
2019-02-12 15:30:42

Válasz .Richard. #62972. hozzászólásáraKösz az útmutatást .Találtam szakít a fórumon és megtalálta a joystick hibáját.
A vezérlő panel.
Csak pár szóban leírom hátha nektek is lesz hasonló.
A vezérlőpanel a fedélzeti komputertől kap jelet, ha ráadod a gyújtást. A fordulatból számolja a sebességet, amit a jeladóktól kap ha minden rendben van.
De ha valami miatt a panel akár 1 másodpercre is túlfeszültséget kap elfüstöl.
Én azért jártam így mert lemerült az aksi és megbikáztuk. Minden esetre nagy mák mert a panel 40000 ezer, a joystick meg 1.000000 ft lett volna .
Még egyszer köszi.

Nincs profilkép
#62972 .Richard.
2019-02-12 14:40:45

Válasz mtz1221 #62964. hozzászólásáraHa a munkahenger karmantyu àtenged akkor is gyenge kormàny a tünet. De szintèn nem lesz sok meg az előirt olajnyomàs sem.

#62971 mtz1221
2019-02-12 13:37:54

Válasz Gepi #62969. hozzászólásáraFaca ott már jobban látszik.smile thumbup
A 14-es lesz a nyomástartó,a 7-es meg a biztonsági szelepe.

#62970 mtz1221
2019-02-12 13:32:45

Válasz medikus #62968. hozzászólásáraNem akarom szétszedni,meg nem is merném.Azért kérdezgetek mit hogy merre.Ha lenne rajta (szerintem van valahol) nyomástartó szelep,és állítható lenne azt megpiszkálnánk.Az a terv hogy meleg olajnál rámérnénk órával,és ha nincs meg a 110-120 bár akkor rá lenne állítva.Meg akkor meglátszana a pumpa is hogy elég e neki alap gázon vagy nem.Azért kérdezgetek hátha valaki találkozott szétszedettel,vagy tudja 100%-ra hogy melyik rajta a nyomástartó szelep.

#62969 Gepi
2019-02-12 13:25:13

Válasz mtz1221 #62967. hozzászólásáraItt jobb minőségben az orbit kép amit előbb küldtem
mtz orbit
Ezt meg a google barátunktól

#62968 medikus
2019-02-12 13:24:57

Válasz mtz1221 #62967. hozzászólásáraHa nem értesz hozzá,lehetőleg szét ne szedd!Hidro motor lesz belőle!!!!!!!
smile cursing

#62967 mtz1221
2019-02-12 13:15:09

Válasz Gepi #62966. hozzászólásáraEz jó,köszönöm.De ha valaki tud magyar/angol nyelven robbantott ábrát az még jobb lenne.smile thumbup

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Marhatrágyát ilyen drágán még sohasem adhattak el
Marhatrágyát ilyen drágán még sohasem adhattak el
A régi közmondás szerint az ízlésről nem lehet vitatkozni.
Hirdetés
Hogyan juttassam ki a nitrogénműtrágyát, és melyik műtrágyát válasszam?
4 zsákos elszívó,  porelszívó,  forgácselszívó
4 zsákos elszívó, porelszívó,...

390.000 Ft

Lucernaszéna 120x130,  kb. 350 kg
Lucernaszéna 120x130, kb. 350 kg

17.000 Ft

Erdészeti csörlő
Erdészeti csörlő

630.000 Ft

GASPARDO 6 SOROS RUGÓSKAPÁS SORKÖZMŰVELŐ KULTIVÁTOR
GASPARDO 6 SOROS RUGÓSKAPÁS SORKÖZMŰVELŐ...

950.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]