Gázolaj árak 639 Ft Benzin árak 631 Ft EUR 406.01 Ft USD 390.17 Ft CHF 432.15 Ft GBP 488.28 Ft

Fórum

MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus!

Létrehozta: , 2008-12-14 20:41:19

Kedvencekhez Segítség

91586 hozzászólás
#62586 csferri
2019-01-23 17:58:24

Válasz csferri #62585. hozzászólásáraNa ez jó sz@r kép lett, mindegy lényeg komplett kicsavorzható csavarhúzóval, beállításra figyelni kell mert túl hajtva szétküldi a tolattyú , ha meg nem eléggé van behajtva nem süllyeszt.

#62585 csferri
2019-01-23 17:55:04

Válasz Sanyee #62583. hozzászólásáraPróbálj előbb állítani a rudazaton ,idővel változnak a fülketartó bakok, nézd meg a rudazat perselyt is nem e lóg. A szabályzó emelő ágába a közcsavar alatt van egy szelep lehet cserélni vagy állítani, ez felelne hogy ne engedjen vissza. Olajfojás csak a tengelyvégeknél lehet mindkét oldalt ki lehet cserélni az O gyűrűt. Szóval ha egyébként jó akkor fillérekből javítható ,ez mind megoldható a helyén is kiszerelés nélkül (mondjuk nem egy leányálom)
Ez a szelep.

#62584 Sanyee
2019-01-23 17:40:17

Amúgy a rudazat beállízására vagy működésére van valami leírás?

#62583 Sanyee
2019-01-23 17:38:19

Válasz Tekergőkee #62581. hozzászólásáraGyári festék még rajtuk. Rudazat sose volt állítva.
Egy helyzez erő cserén gondolkodnék. Régen meg most is van olajcsöpögése, lehet kikopott már.

#62582 mtz1221
2019-01-23 16:40:17

Válasz Sanyee #62580. hozzászólásáraNekem is/ismerősöknek is forralja az olajat helyzetszabályozáson.Igaz én a csőtörőt tartattam vele,és ott dolgozni kellet a kihelyezett körrel is.Volt hogy pár órát el ment gond nélkül,mikor gondolt egyet akkor se perc alatt felforralta.smile hammerVégül csináltam rá alsóhúzót.De ha sokat használnád akkor egy darab teherláncal meglehetne oldani.A pont alsó lukába tenni egy lapvasat amibe van fúrva/vágva egy lánctartó luk.Az aljára meg hegeszteni egy 22-es csapszeget.

#62580 Sanyee
2019-01-23 16:04:08

Válasz #62577. hozzászólásáraMost erő szabályzóra van téve. Azzal azt mondták nem melegíti az olajat.(Nem mintha melegítette volna, de helyzetszabályzón se működött.)

EGYÉB KÉRDÉS:
Viszint szokott olyat hogy a felemelt szerszámot leereszti a földre úgy hogy jár a motor, de előtte fel volt emelve és a karral se lett leengedve. Nem nehéz szerszámnál is. Na ide kéne a helyzetszabályzó ami nem működik.
Érdemes lenne venni egy új helyzet erő szabályzót bele?
Ez már az újjabb típus amin a hátsó felfüggesztést csak a vezetőülés melletti karral lehet kapcsolni.
Vagy a vezértömb, hidraulika szivattyú is cserés lehet ezzel együtt?

#62579 medikus
2019-01-23 15:51:39

Válasz mtz1221 #62578. hozzászólásáraGépen láttam csak.Azt még nem kellett bontani!A kicsiket annál inkább!

#62578 mtz1221
2019-01-23 14:42:58

Válasz medikus #62576. hozzászólására2 helyen tud a motor megállni,elég azt 90 fokba elfordítani.De a kínai bendixel ne kem sem volt rendes.Új magneton meg indít reszelés nélkül is.3.6kw-os magnetont láttàl már szédszedve ? Megéri az árkülönbséget ???

#62577 medikus
2019-01-23 14:27:59

Válasz Sanyee #62568. hozzászólásáraHa helyzet szabályozásra teszed,nem kell rángatni!Feltéve ha még benne van a szabályozó!smile thumbup

#62576 medikus
2019-01-23 14:24:08

Válasz Mtz 550E #62567. hozzászólásáraA régi fogaskerékkel már beverődött a fogaskoszorú!Ez az átka a hajtóművesnek!Vedd le,és forgasd körbe a koszorút!(lendkereket)Látni fogod hol van beverődve,ott egy 3 élű reszelővel javítsd ki a fog modult.Akkor jó lesz!Vagy csere!smile cursing

#62575 Sanyee
2019-01-23 14:17:27

Válasz Filler #62569. hozzászólásáraBalra (alul) 10w40 résszintetikus jobbra ásványi.
olaj 10w40
Most néztem meg neked.
A bal oldalin látszik is hogy vékonyabb, nem olyan vastagon tapad a pálcára. Talán nem is annyira koszos, jobb lehet a centrifugál leválasztása. Hidegbe biztos könnyebben indulna ezzel.
De mint mondtam ilyenkor nem mennek.

#62574 Sanyee
2019-01-23 13:30:45

Válasz Tekergőkee #62572. hozzászólásáraAz jó.
Mert régi típusoknál nem nagyon láttam olyan ami c-100-ast folyamatosan egy helybe tudná tartani. Kis eszköznél sem.

#62573 mtz1221
2019-01-23 13:30:03

Válasz Mtz 550E #62567. hozzászólásáraAzért mert kínai sz@r.Én nem kínlódom már a javítással.100-110 euró körül van az új magneton.5-6 évente ha lecseréled akkor az 20 euróra jön ki évente.És nem kell idegeskedni hogy ott hagy valahol,vagy megeszi a koszorúkereket stb.

#62572 Tekergőkee
2019-01-23 13:24:36

Válasz Sanyee #62568. hozzászólásáraItt nem kell, ez magának szintezi ha jár a motor.

#62571 Sanyee
2019-01-23 13:14:47

Válasz Filler #62569. hozzászólásáraValami oknál fogva ilyen jutott egyszer egy 80-as motorba nálunk. (Lehet még most is ez van benne.) És valóban könnyebben indult (Télen nem megy.). Meg mintha valamiért tisztább is maradt az olaj benne.
A szintet nézve nem hinném, hogy jobban ette. 40w meleg viszkozítás meg ugyan az mint a 15w40-esnél 100 fokon.

Most ezen elgondolkodtattál!

#62570 Sanyee
2019-01-23 13:06:05

Válasz dávidka234567 #62561. hozzászólásáraTeflonos. Így elvileg bírja a turbót.
Ha turbót kap akkor kapjon valami jó turbós Shpd motorolajat is. Ez ugyanolyan fontos.

#62569 Filler
2019-01-23 13:02:59

Érdeklődni szeretnék, hogy valaki próbálkozott-e esetleg 10w40-es motorolajjal régi MTZ gépekben. Mennyire fogyhat esetleg? Ha jó motor van benne akkor gondolom nem kéne neki sokat enni-e belőle. Azért gondolkodom rajta, hogy télen talán jobb lenne a hidegindítás és a kenés is hamarabb eljutna mindenhová ahová szükség van.

#62568 Sanyee
2019-01-23 12:57:46

Sziasztok!

Olyan kérdésem lenne, hogy a monoblokkos Mtz-k helyzet *(erő) szabályzója mennyire jobban tartja a munkagépet egy adott mélységben, mint a régi c-100 egy munkahengeres gépek?
Utobbinál mindig rángatni kell a kart.

Nincs profilkép
#62567 Mtz 550E
2019-01-23 12:33:44

Mtz 1221!
Nem lett jó a régi bendix hiába bezsíroztam olajoztam belül átugrik! Vettem bele újat ezzel jó indul csak kicsit recsegős hangja van indításkor! Kopni kell a bendix fogaskeréknek a fogaskoszorúhoz vagy minek csinálja?

#62564 máris szomszéd
2019-01-22 22:16:06

Válasz Sárközi Róbert #62562. hozzászólásáraNádasi János 0630 6399796

Egyébként itt dolgozik és kint lesznek az expón ha ott lesz elkapom információért.
http://agracio.hu/elerhetosegeink

Nincs profilkép
#62562 Sárközi Róbert
2019-01-22 21:00:48

Válasz máris szomszéd #62539. hozzászólásáraÜdv.! Az elérhetőséget megoszthatnád, Tel szám vagy honlap. Köszi

Nincs profilkép
#62561 dávidka234567
2019-01-22 20:37:17

ezt a hüvej garniturát vettem kérdésem ralehet utána tenni a túrbót? Valakinek tapasztalat?

#62560 mtz1221
2019-01-22 18:55:49

Válasz máris szomszéd #62558. hozzászólásáraA csavarok csövek úgy néztem felmennek gond nélkül.A vezérlést meg nem is figyeltem hogy más e.

Nincs profilkép
#62559 Gazdász35
2019-01-22 18:13:53

https://webshop.tomitesgyar.hu/mtz-motor-tömítések?sku=270

MTZ 80-as hengerfej tömítés rézborítással

Valaki használt már ilyen tömítést, mi a tapasztalat?

#62558 máris szomszéd
2019-01-22 18:04:37

Válasz mtz1221 #62545. hozzászólásáraEzt rá lehet tenni régi mtz-re pikk-pakk, vagy barkácsolni kell?

#62557 Tekergőkee
2019-01-22 17:04:52

Válasz atisgyulai #62556. hozzászólásáraNem svéd, habis leírás szerint csak svéd forma smile thumbup
A testvéreim is ez van. Van még 2 952.3 itt 5 km én belül, azokon is ez van

#62556 atisgyulai
2019-01-22 16:54:02

Válasz Tekergőkee #62554. hozzászólásáraÉs a 952 nem a svéd tömbbel van?
Ez furcsa! Mi is néztük a 952-t, amikor vettük a miénket 12-ben.(piros rendszám miatt lett 920) Ami nem monoblokkos volt, azt ugyanezzel a tömbbel árulták.

#62555 Tekergőkee
2019-01-22 16:51:08

Válasz mtz1221 #62552. hozzászólásáraOlyan a 820-on nincsen, de az enyèmen ott van hátul. Én még azt nem piszkáltamsmile thumbup

#62552 mtz1221
2019-01-22 16:34:20

Válasz Tekergőkee #62547. hozzászólásáraNa basszus akkor meg van mi az 5.ik kivezetés a nagyon hátulsmile thumbupcool.Mondták a szervizesek hogy állandó nyomás van benne,de ők sem tudták hogy hogy kell használni.

#62551 Tekergőkee
2019-01-22 16:32:51

Válasz atisgyulai #62549. hozzászólásáraAz enyémen sem meg a 820-ason sem a svéd van hanem amit mtz 1221 koléga belinkelt.

#62550 mtz1221
2019-01-22 16:26:12

Válasz medikus #62548. hozzászólásáraez nem.de van e típusok között ami igen.meg kell kérdezni melyik az.

#62549 atisgyulai
2019-01-22 16:18:20

Válasz Tekergőkee #62547. hozzászólásáraAz nekem ott nem áll meg.
Mind a három kar alaptól lefelé nyomva tartva működtet egyik irányba, picit fölfelé meg dogozik a másik irányba (de itt sem állnak meg a karok), legfölülre fellökve meg "úszó". Itt megáll mind.
Ez egy 12-es kiadású 920.3-as. Svéd elosztóval szerelve.

#62547 Tekergőkee
2019-01-22 16:09:52

Válasz atisgyulai #62546. hozzászólásáraNem uszóba, egyel visszább, Jel szerint így huzatos be a munkahengert, igen az, azon hátra van vive mert kellett a hidromotorhoz. Én se tudtam míg a kolléga aki azzá dolgozik félnem világositott, mutatta is. Viszont az enyémen még én sem próbáltam ki.

#62546 atisgyulai
2019-01-22 16:06:05

Válasz Tekergőkee #62544. hozzászólásáraHogy mondod? Nem fogom az adást!
Ha a középsőt feltolom, akkor úszóban van a fülke jobb első sarkához (gyárilag) kivezetett kör. Nem?

#62544 Tekergőkee
2019-01-22 15:54:19

Válasz atisgyulai #62543. hozzászólásáraA középső kart ha süllyesztésre tolod akkor az rögzített. 2014-es 820-ason így volt, arról használtuk a cégnél az etető kocsi hidromotorját.

#62543 atisgyulai
2019-01-22 15:46:34

Válasz medikus #62540. hozzászólásáraAz "újabbakra" már vett. És tényleg nem ereszt, csak annyi a baj vele, hogy ha folyamatosan akarsz dolgozni a hidraulikával, akkor rajta kell tartanod a kezed, mert lent nem akad meg. Visszaugrik középre.

#62542 Gepi
2019-01-22 15:22:10

Válasz medikus #62540. hozzászólásáraSzerintem ami nyugati piacokra ment arra tudott tenni.

#62541 Tekergőkee
2019-01-22 15:21:18

Válasz medikus #62540. hozzászólásáraAz újakon már normális van... csak az a tömb is 100.000 Ft
Inkább adnak 30-40-et szarért... könyebb szidni

#62540 medikus
2019-01-22 15:15:47

Válasz máris szomszéd #62539. hozzászólására60 év alatt nem tudott gyártani egy normálisat!De legalább vett volna rá!smile cursingsmile cursing

#62539 máris szomszéd
2019-01-22 15:05:37

Ha már hidraulika a téma.
A fészbukon jött fel a téma,hogy mtz gyári vezértömb pótlására egy hidraulikával foglalkozó cég összeállított egy vezértömböt amit egy az egyben fel lehet tenni a gyári helyére.
Nem voltam rest felhívni.
Minden szép és jó,minimális résolaj finom emelés süllyesztés bármilyen súllyal.Természetesen nem folyik,szivárog az olaj.
Hát az ára nem a megszokott mtz ár lesz.
Hagyományos karokkal kb 150.000 nettó
joystickos kb 200.000 nettó.
Megmondom őszintén engem érdekel az árától függetlenül.
Ami legjobban nem szeretek az mtz-ben az a hidraulika.

#62538 mtz1221
2019-01-22 13:16:15

Válasz Agronomus #62537. hozzászólásáraAz ns32 egy fordulatára,32 köbcentimétert nyom.

#62537 Agronomus
2019-01-22 12:56:41

Válasz mtz1221 #62536. hozzászólásáraCsak ezért kérdem,mert a szivattyú teljesítményt ahány embert kézdeztem annyiszor más értéket mondtak 32-től 60pár literig...Akkor 80 literes lessz...Köszönöm a segítségetsmile thumbupcool

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Hirdetés
A Nuseed vetőmagok megérdemlik az esélyt
A Nuseed vetőmagok megérdemlik az esélyt
Extra hozzáadott értéket hordoznak.
Spórolni a gyomirtóval, tervezni a munkát? Ebben is segít az AI!
Spórolni a gyomirtóval, tervezni a munkát? Ebben is segít az AI!
Az adatalapú döntéshozatal forradalmasítja a mezőgazdaságot.
Vonópadok
Vonópadok

25.000 Ft

FLIEGL DK 180 MAXUM pótkocsi
FLIEGL DK 180 MAXUM pótkocsi

8.000.000 Ft

Regent 5 késes közép mély lazító
Regent 5 késes közép mély lazító

320.000 Ft

Vogel & Noot euro-grubber toldalékok gruber
Vogel & Noot euro-grubber toldalékok...

38.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]