Gázolaj árak 632 Ft Benzin árak 614 Ft EUR 414.08 Ft USD 396.98 Ft CHF 444.25 Ft GBP 499 Ft

Fórum

MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus!

Létrehozta: , 2008-12-14 20:41:19

Kedvencekhez Segítség

90813 hozzászólás
Nincs profilkép
#61063 msz.norbi
2018-11-16 19:26:24

Üdv!
mtz 80 kisfordulaton fel levegősődik.Reggel kifelé menet legalább egyszer legteleniteni kell utána kiérve a földre egész nap gond nélkül dolgozik este hazafelé menet legalább egyszer legteleniteni kell mert megáll.Az összes gázolajcső új,gázolaj sehol se folyik, tapszivatyu is uj,nyomastartó szelep úgy szintén új.
Mi lehet vagy hol lehet a hiba?

Nincs profilkép
#61062 Gazdász35
2018-11-16 16:55:58

Válasz mtz1221 #61057. hozzászólásáraKöszi szépen, holnap kipróbálom! smile thumbupcool

Nincs profilkép
#61061 Panyi
2018-11-16 08:39:57

Válasz rigás #61060. hozzászólásáraHa már így szét lesz szedve mindent átnézünk.

#61060 rigás
2018-11-15 22:21:56

Válasz medikus #61059. hozzászólásáraAzért merészeltem, mert nekem volt egy konkrét esetem igaz nem ment le nagyon az olajnyomás csak cirka 1,5 és 3 között ugrált a mutató. D240-es motor mechanikus óra, szét volt kopva és az egyik oldalról teljesen hiányzott a támcsapágy. tengelyirányban közel 4mili lötty. csapágycsere megoldotta.
Az ő esetében azért illik átnézni a csöveket tömítéseket olajszivattyút. Mert ez a támcsapágy hiba valóban nem okozhat(na) ilyen drasztikus olajnyomás esést.

#61059 medikus
2018-11-15 21:42:53

Válasz Panyi #61055. hozzászólásáraKicsi a valószínűsége!Van hogy kuplungoláskor odébb megy a főtengely,jól láthatóan,az olajnyomás még akkor is jó!A neve tám csapágy!Hossz irányban támaszt! Ott is nyugvó csapágyban van a főtengely.
smile nonono

#61058 rigás
2018-11-15 21:25:17

Válasz Panyi #61055. hozzászólásáraIgen okozhatja, de ha már arra jársz nézd meg a szivattyút és a csöveket is.

#61057 mtz1221
2018-11-15 20:10:06

Válasz Gazdász35 #61056. hozzászólásáraHa fagyállóval hajtod akkor fordítsd meg a bemenő kimenő csövet a radiátoron.

Nincs profilkép
#61056 Gazdász35
2018-11-15 19:51:05

Válasz Panyi #61055. hozzászólásáraIlyenről még nem hallottam, mindig tanul az ember!
Én azt a fűtéscsövet nem tudom lelégteleníteni,valami tipp.

Nincs profilkép
#61055 Panyi
2018-11-15 19:27:23

Az olajteknőt levettem és benne volt a támcsapágy egyik fele a másik fele pedig el volt fordulva. Ez okozhatta az olajnyomás problémát?

#61053 ...:::Pisti:::...
2018-11-14 18:20:27

Válasz pamlenyiistvan #61051. hozzászólásáraÜdv.
Jártam már úgy hogy az olajszivattyú éke volt eltörve, elnyirva. Alapjáraton forgatta a szivattyút de gázadásra inkább a tengely megfordult benne. Ugyanez a tünet volt, és elég volt rájönni.
De a szivócső repedés is hasonló, ugyanezek tünetek

Nincs profilkép
#61052 Gazdász35
2018-11-14 16:46:55

Válasz pamlenyiistvan #61051. hozzászólásáraLehet a kartelbe a fémcső van elrepedve a könyöknél nekem az volt a hiba! Végig zongoráztam mindent új óra, cső,centrifugált, szėtszedtem és végül az a nyomorult vascső volt repedve.

Nincs profilkép
#61051 pamlenyiistvan
2018-11-14 12:52:06

Válasz Tomi81 #61045. hozzászólásáraMechanikus óra van benne az órát követtem a műszerfalból kitakarítottam a szűrőházból rámenős csövet is. Kijöttem vele szánta i vagy 10 percig jó is volt. Aztán elkezdte megint a hülyeséget olajnyomás gázadásra csökken majd egy idő után alapjáraton is 1 maradt gázadásra 1 alá csökkent. A gépet megállítottam vártam pár percet beindítottam olajnyomás normális gázadásra növejedett az olajnyomás. Dolgoztam tovább a géppel majd kis idő múlva elkezdődött megint.
Valakinek esetleg valami ötlete?

#61050 Gergő80
2018-11-13 21:45:35

Válasz vén cigány #61034. hozzászólásárasimán villanyos pákával körbe lehet dolgozni mindkét hibát a helyén de ne kromofágozd meg iparisüni lehozza a festéket

#61049 ...:::Pisti:::...
2018-11-13 20:56:40

Válasz vén cigány #61041. hozzászólásáraÜdv,
Csiszold le, portalanitsd,
Egy kis szilikon paszta tuti megfogja

#61048 Tomi81
2018-11-13 20:50:01

Válasz fexco #61033. hozzászólásáraMegmondom őszintén nem tudom. A régié azt sem tudom hogy néz ki. Dr ha azok a furatok benne vannak (amivel jobbra/balra tudod állítani a húzót) akkor szerintem passzol.

#61047 medikus
2018-11-13 20:42:13

Válasz vén cigány #61046. hozzászólásáraBádogosra, de az 500w az biztosan elég!!!smile thumbup

#61046 vén cigány
2018-11-13 20:40:56

Válasz medikus #61042. hozzászólásáraTűzi páka??? A bádogosok által használt a pákára gondolsz vagy az elektromosra??? Van itthon egy 500 wattos.

#61045 Tomi81
2018-11-13 20:32:40

Válasz pamlenyiistvan #61043. hozzászólásáraMielőtt bármit csinálsz, vegyél egy mechanikus órát és tedd fel, nézd meg azzal mit mutat

Nincs profilkép
#61043 pamlenyiistvan
2018-11-13 20:24:54

Válasz medikus #61040. hozzászólásáraVagy 20 üzemórája lett olaj cserélve. De azért holnap megnézem a szűrőt.

#61042 medikus
2018-11-13 20:20:22

Válasz vén cigány #61039. hozzászólásáraA gázégő felmelegíti az egészet,mire 235 fokon folyik a forrasz anyag!Tűzi páka hegye szépen körbeforrasztja.Csak tiszta legyen!smile thumbup

#61041 vén cigány
2018-11-13 20:19:42

Válasz .Richard. #61035. hozzászólásáraVan itthon kép komponensű fémragasztóm.

Van itthon egy régi mtz hűtő, lehet azon majd tesztelem a forrasztást, ha nem megy (nagyon fel kell melegíteni), akkor a ragasztó.

#61039 vén cigány
2018-11-13 20:15:19

Válasz medikus #61037. hozzászólásáraGázégőre gondoltam, azt mondod, hogy jobb a nagy forrasztópáka???

Egyébként, hogy van az csonk oda biggyesztve.
Van egy perem a csonkon és be van nyomva a kivágott lemezbe és forrasztva??

Nincs profilkép
#61038 pamlenyiistvan
2018-11-13 20:07:05

Sziasztok!

Olajnyomással kapcsolatban kérném a segíségeteket.
MTZ 1025 traktor olajnyomása alapjáraton meleg motornál 1,8-2 bar.
Ha gázt adok akkor pedig lecsökken 1 bar-ra.
Így szinte csak alapjéraron kölekedek vele mert akkor van olajnyomás rendesen.

Akinek van ötlete, hogy mi lehet a probléma az megírhatná.
Köszönöm előre is!


#61037 medikus
2018-11-13 20:04:10

Válasz vén cigány #61034. hozzászólásáraForrasztani "mindenki"tud!!!Az előkészítés a lényeg!Tökéletes tiszta felület,tisztító szer,(sav)és egy méretes tűzipáka!Azzal fogj neki,a helyén is menni fog!smile sweatdrop

#61036 Gumóka
2018-11-13 19:57:44

Nekem ezt megspórolta az előző tulaja a gépnek, komplett karostól megvette.
Habi webshopján akadtam rá a múltkor, hát az árát látva, jó, hogy ültem...smile wacko

Amúgy marhára tetszik, praktikus, de én személy szerint, nem biztos, hogy megvettem volna.

Nincs profilkép
#61035 .Richard.
2018-11-13 19:56:37

Válasz vén cigány #61034. hozzászólásáraEgy ismerős fèmragasztòt hasznàlt ilyenhez. Nem olcso de egyszerű .

#61034 vén cigány
2018-11-13 19:46:50

Egy új d50 hűtőnél a mechanikus hőmérő csonknál, egy kicsit szivárog a fagyálló. Víznél nem vettem észre "könnyezést".
Meglehet a helyén forrasztani?Attól félek nem túl melegednek a gumi tuskók a hűtő szélénél?Mi a menete?
Leszedem valahogy festéket (esetleg kromofággal)
Majd a tiszta felületre viszek fel folyósítószert és melegítem, majd kap egy kis ónt?
Rézcsövek lágyforrasztásánál van gyakorlatom, de még hűtőt nem forrasztottam.

Egy másik, mtz 80-asnál a tetején a beöntő csonknál engedte el a forrasztás, de azt helyén aligha lehet forrasztani, hátha túlmelegszik a gumi tömítés..

#61033 fexco
2018-11-13 08:31:44

Válasz Tomi81 #61028. hozzászólásáraköszönöm a segítséged!de nekem csak úgy jó,hogy a régi tipusut alakitom átt horgosról simára.van ilyen is amit fotóztál.a fotóról jutott eszembe,hogy a régi tipusú húzó felső részéhez(ami 6csavar fog a difire)kompatibilis a fotódon látható vonólap?---vagyis 1csapot kiveszem,és feltudom rakni a vonolapot?

#61032 Gergő80
2018-11-12 22:31:14

Válasz Sárközi Róbert #61030. hozzászólásárajó lett
én a kasza meg a szalagos rendsodró miatt csináltam hosszúra
azért bázikus pálcával hegesztettem mert meg én azt tanultam a co varat ridegebb
a co hegesztőm tudná

#61031 prütyi
2018-11-12 18:19:44

Válasz oli003 #61025. hozzászólásáraNekünk mind a kettőn fixes közbensőtámasz van. Minden a kezelőn múlik. Lamellásnak szerintem a homlokrakodóson meg a targoncatornyos gépeken lenne létjogosultsága,de egy rutinos gépész ezeket is megoldja fixes malaccal. Amúgy ha valami szakadni akar a hídban az a lamellásnál is szétfog szakadni.

Nincs profilkép
#61030 Sárközi Róbert
2018-11-12 17:32:11

Válasz Gergő80 #61021. hozzászólásáraÜdv.! Én egy kicsit rövidebbre csináltattam, ilyen lett nekem egy olyan szaki hegesztette 400A co val aki a nagy cégeknek hegeszti a 300le gépekhez is.

#61029 Tomi81
2018-11-12 13:44:51

Válasz Tomi81 #61028. hozzászólásáraAz öcskössel lefotóztattam neked.

#61028 Tomi81
2018-11-12 12:30:14

Válasz fexco #61027. hozzászólásáraSzerintem egyszerűbb ha nem vagdosol, hanem csinálsz bele egy másikat. Ha nem nagyon sürgős a héten lefotózom neked.

#61027 fexco
2018-11-12 11:39:56

üdv mindenkinek!mtz alsó húzó-(trágyakampó)a régi fajta,nem az erősitett.ezt akarom áttalakitani:kampósról vonólaposra.terv:levágom a kampót,ráhegesztem az újtipusunak a vonólapos részét.kérdés:lehet ezt a kampót hegeszteni?milyen anyag ez?öntvény?másik:kivitelezésekkel kapcsolatos képeket ha tudtok,rakjatok ide!köszi mindenkinek!!!

Nincs profilkép
#61026 B.Bali
2018-11-11 20:40:18

Válasz oli003 #61025. hozzászólásáraSzia! Nekünk az egyik gépen fix a másikon lamellás van, amíg el nem romlik,utána fixes lesz az is. A fixes több éve megy így 320/70 taurus gumi van fent, minden gond nélkűl teszi a dolgát

Nincs profilkép
#61025 oli003
2018-11-11 18:19:21

Jó estét mindenkinek.
Csak azt szeretném kérdezni,hogy most akkor a malac fixen,vagy lamellásan jó?
Mert olvasgattam pozitívot és negatívit is róla.most ment szét és nemtudom,hogy fixre csináljam vagy sem.ha fix nem szakít szét semmit benne?
Köszi szépen a válaszokat előre is.

#61024 mtz1221
2018-11-10 22:50:14

Válasz medikus #61023. hozzászólásáraHa rozsdamentes anyát vesz,akkor van esélye.Rézpaszta pirosodó kipufogó csonknál,mint halottnak a csók.smile whistling

#61023 medikus
2018-11-10 22:13:42

Válasz medikus #61018. hozzászólásáraAz új anyát ha rézpasztával rakod vissza,akkor van esély hogy legközelebb lejön!

#61022 mtz1221
2018-11-10 21:29:11

Válasz envagyok2 #61019. hozzászólásáraCsináld ahogy medikus mondja először.Ha nem megy akkor majd hegesztesz.smile thumbup

#61021 Gergő80
2018-11-10 21:18:25

Válasz kevesa #61013. hozzászólásáraszerezz be két másik toldatot és hegesszed hozzá a gyorskapcsolót bázikus pálcával jól be kell gyökölni és három sorba oldalanként megvarrni igazából csak arra kell figyelni hogy ugyanolyan szögbe álljon a gyorskapcsoló mint a toldat végén a golyó helye

#61020 medikus
2018-11-10 20:36:50

Válasz envagyok2 #61019. hozzászólásáraVágd le ahogy mondom!Menet mellett közvetlen,vékony koronggal!smile thumbup

Nincs profilkép
#61019 envagyok2
2018-11-10 20:33:36

Válasz mtz1221 #61017. hozzászólásáraezek szerint a leömlőben is menettel vannak behajtva, nem ilyen recés tőcsavarok, mint a kerékcsavarok? először megpróbálom medikus javaslatára felnyítni anyákat, de ha nem megy, akkor ha menetesek, megpróbálom így kihajtani ahogy mondod, de ha menetesek, akkor kiütni sehogyse tudom, ugye? hátul, motor felől nincs csavarfej, teljesen benne vannak a leömlőben a csavarszárak...
mondjuk az fasza lesz, ha felhegesztem, nem jön ki, nah akkor ember legyen, aki átfúrja.

#61018 medikus
2018-11-10 20:15:34

Válasz envagyok2 #61015. hozzászólásáraVékony flex koronggal vágd be az anyát a menet mellett!Ha kell 2 oldalt is!utána már lehet vágóval is lelazul annyira hogy le tudd szedni az anyákat!Marad a csavar,legfeljebb új anya kell,és egy menetvágóval kicsi javítás!smile thumbup

#61017 mtz1221
2018-11-10 20:08:34

Válasz envagyok2 #61015. hozzászólásáraNem kell furkálni.Lefognak szakadni de fog maradni annyi belőlük ha leveszed a könyököt,hogy mindegyikre ráhegessz 1/1 12-es anyát.Majd utána kijön gond nélkül.

#61016 mtz1221
2018-11-10 20:04:38

Válasz sonkabence #61014. hozzászólásáraSima 90-es legolcsóbb EP-s olaj,több is mint jó az mtz váltó/difi/lahajtásaiba.

Nincs profilkép
#61015 envagyok2
2018-11-10 19:50:39

hali,

letörött a könyök, le kéne venni, de ez a 4 csavar kb. 40 éve lehetett utoljára kivéve, berakva. nem átmenő csavarok vannak nekem, hanem még valami tőcsavaros megoldás. ahogy tekerem anyát, nyílván el fog szakadni, namost ezeket a tőcsavarokat ezután ki lehet ütni a motor felé, vagy átfúrjam?
azzal sem lennék sokkal előbbre, ha komplettan cserélném, az öntvény meg gondolom 41 éve lett utoljára felrakva, nem szívesen szabnám bele azokat a csavarokat...

#61014 sonkabence
2018-11-10 17:46:18

Válasz kevesa #61013. hozzászólásáraA kérdesed nekem is időszerű. A gyári könyvben api-gl-4 80w90 hajtómű olaj van megadva az elsőhajtásba.
Hidraulika olaj cserén már túl vagyok, mobil hlp 32 olajat tettem bele, azóta jobban enged a hidraulika, de nem zavaróan. A könyv hlp 32 sűrűséget írt elő, lehet 68-as kellett volna..


Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Mire figyelj a hús és a virsli vásárlásánál?
Mire figyelj a hús és a virsli vásárlásánál?
Csak megbízható forrásból érdemes beszerezni az ünnepi ételek alapanyagait.
A svájciak újra művelésbe állítják a tarlórépát
A svájciak újra művelésbe állítják a tarlórépát
Könnyen gondozható, igénytelen növény.
KB 3011 Szárzúzó
KB 3011 Szárzúzó

1.600.000 Ft

APV PS 200 M1 MG VETŐGÉP ZÖLDTRÁGYASZÓRÓ
APV PS 200 M1 MG VETŐGÉP ZÖLDTRÁGYASZÓRÓ

1.000.000 Ft

STARFIRE 6000 Antenna
STARFIRE 6000 Antenna

1.100.000 Ft

LEKO 6 m Hidraulikusan csukható gyűrűshenger
LEKO 6 m Hidraulikusan csukható...

1.500.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2024 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]