Gázolaj árak 648 Ft Benzin árak 634 Ft EUR 407 Ft USD 390.32 Ft CHF 429.55 Ft GBP 486.38 Ft

Fórum

MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus!

Létrehozta: , 2008-12-14 20:41:19

Kedvencekhez Segítség

91542 hozzászólás
#88491 medikus
2024-06-06 22:01:18

Válasz mtz1221 #88489. hozzászólásáraKérdés hogy mi ment tönkre?Ha a szabályozó,akkor nem! De oda mindenképp kell egy vezeték csere!

#88489 mtz1221
2024-06-06 21:46:23

Válasz medikus #88487. hozzászólásáraDe ha visszajön neki a golfé, nem kéne azt az rb1 kikerülni ??!smile ban

#88488 Иван
2024-06-06 20:02:02

Válasz mtz1221 #88458. hozzászólásárameg fogom kérdezni,megyek oda maszekolni hamarosan

#88487 medikus
2024-06-06 18:56:38

Válasz Gumóka #88483. hozzászólásáraakkor működik az RB 1! Ha járó motornál le veszed róla a fedelet akkor behúzva kell lenni a relének!
smile thumbup

#88486 Gumóka
2024-06-06 18:37:12

Válasz mtz1221 #88484. hozzászólásáraEz valami ruszki, de szerintem a réginek sincs baja, csak újra kell saruzni.

Az a szélső vezeték pukkant, meg volt érve szerintem, aztán amikor megbontottam fülke nélkül meg indítottam, olvadóbiztosíték lett a vezeték.

#88485 mtz1221
2024-06-06 17:33:07

Válasz mtz1221 #88484. hozzászólásáraRégi iskrákba 3x lehetett szénkefét cserélni, mire a diódák elkezdtek bedögleni.smile thumbup

#88484 mtz1221
2024-06-06 17:31:53

Válasz Gumóka #88480. hozzászólásáraVolt nekem új fesszabályzóm ami nem bírt ku egy napot. Valahol zárlatos volt, pedig a márkásabb volt.

#88483 Gumóka
2024-06-06 15:53:17

Válasz medikus #88481. hozzászólásáraNem piszkáltam az Rb1-et, ugyanúgy kötöttem az oroszt is, mint a golfét.

Az oroszon is az M6 a töltővezeték, melette M5- Rb1 hullámosra kötve.
Indításkor lámpa elalszik, töltése van.

#88482 medikus
2024-06-06 15:30:32

Válasz mtz1221 #88479. hozzászólásáraAzon kisebb a szíjtárcsa,jobban is van forgatva,alapjáraton is!!!!!!
smile sweatdrop

#88481 medikus
2024-06-06 15:28:25

Válasz Gumóka #88480. hozzászólásáraVagy szabályzó,vagy kis dióda!Mint írtam,Lehet nem bírja el az RB 1-et!!!!Az eredetit rákötötted?smile confused

#88480 Gumóka
2024-06-06 14:46:54

Válasz mtz1221 #88479. hozzászólásáraHa eláll a garanciális teljesítéstől, akkor visszakérem, teszek rá egy új fesszabályzót, szerintem jó lesz, annak is az a baja.

Pedig akku nélkül is szereltem be, direkt.

#88479 mtz1221
2024-06-06 14:23:04

Válasz Gumóka #88478. hozzászólásáraLÁTOM MÁR. Na a szénkefés ha vissza kerül, annál nem lesz ilyen hogy a - -ba fog menni az ampermérő. smile thumbup

#88478 Gumóka
2024-06-06 14:08:51

Válasz mtz1221 #88477. hozzászólásáraVisszaküldtem gariba, feltettem a gyárit, tegnap tettem ide videót is, meg a hibáját a réginek.

#88475 Gumóka
2024-06-06 12:32:56

A legstabilabb áramtalanítósmile laugh
https://vm.tiktok.com/ZGeq2ht65/

#88474 mtz1221
2024-06-06 11:32:50

Válasz Gumóka #88473. hozzászólásáraAz 1000 munkaórát ment valamikor évente.smile thumbup imt-ken nem volt, azoknál kellett is cserélni elég sűrűn. Rakovicán fék kuplung karon is volt, azok sem koptak ki 20000+ óránál. Egyenes hidason is van, abba is nyomok minden nap, nem érezni hogy kopna. De az biztos hogy jobb lenne zsírjárattal, de én szét nem szedem.

#88473 Gumóka
2024-06-06 11:21:32

Válasz mtz1221 #88470. hozzászólásáraOké, csak azt mennyit használod a traktorhoz képest, meg milyen körülmények között.

Meg igazából az úgy lenne jó, a traktornál, ha az új perselybe esztergályos csinál kívül-belül zsírjáratot.
Mert így a teteje száraz marad majd, meg belül sem oszlik rendesen el.

#88472 mtz1221
2024-06-06 11:11:41

Válasz rtamas76 #88471. hozzászólásáraElismerem én ilyen butus vagyok, még soha nem szoptam és nem is fogok. De ha te ennyire okos szopós vagy, nem kéne azért az mtz-ésben reklámozni. smile cursingsmile devil

#88471 rtamas76
2024-06-06 05:12:27

Válasz mtz1221 #88468. hozzászólásáraEz nemarra való tekis buta!
Ez arra való ,hogy nefájjon annyira a szopás!!!smile lolsmile lolsmile devil

#88469 Gumóka
2024-06-05 22:39:58

Válasz mtz1221 #88466. hozzászólásáraCobaltos fúród nincs?
Az lehet vinné. Lassú fordulaton, hűtéssel-kenéssel.

Nekem ugyan kellett perselyezni, de nekem azr mondták erre akkor, ne zsírozzam, begyűjti a retket, hamarabb kikopik.

#88468 mtz1221
2024-06-05 22:34:14

Válasz rtamas76 #88467. hozzászólásáraNekem nem kell, én bírom a pina izét. smile oops

#88466 mtz1221
2024-06-05 22:14:16

Válasz medikus #88463. hozzászólásáraA helyén akarom, szét nem szedem.

#88464 rtamas76
2024-06-05 22:07:20

Válasz mtz1221 #88462. hozzászólásáraElőször lyukat utánna meg csecseket.
Te nemis zsírozni akarsz!smile lolsmile lolsmile devil

#88463 medikus
2024-06-05 22:06:57

Válasz mtz1221 #88462. hozzászólásáraÜsd ki a perselyt,vágd be flexel, és a furat irányába üsd vissza!!!!!smile thumbup

#88460 rtamas76
2024-06-05 21:46:28

Válasz mtz1221 #88447. hozzászólásáraGyorsacél fúró viszi csak.
Percenkénti 40-50fordulattal

#88458 mtz1221
2024-06-05 21:35:30

Válasz Иван #88456. hozzászólásáraRájöttem. smile sweatdrop Volt egy doboz 4.2-es würthöm ami az ekevasat gond nélkül átfúrja, ezt meg megsem pontozza. Nem tudod milyen az a spéci fúróél ???

#88457 medikus
2024-06-05 21:32:16

Válasz mtz1221 #88447. hozzászólásáraÁLLJ!!!!! Balra forgatod!!!!!!!!Válts forgásirányt!
smile lolsmile lol

#88456 Иван
2024-06-05 21:24:21

Válasz mtz1221 #88450. hozzászólásáraSima mezei fúrószárból még el is fogsz törni 30-at.
Oda valami spéci bevonatos extra fúrószár kell, itt csinálta egyik termelő zsírozhatóra a csapot,de elmondása szerint még jó fúrószárral is nagyon időigényes és szívás...

Nincs profilkép
#88455 Rabó001
2024-06-05 20:39:03

Válasz rtamas76 #88453. hozzászólásáraIlyen részletesen nemtudom hogy hogyan oldották meg, még itt olvastam valami ilyesmit, de már baromi régen egy Rabastol, Bigaimitol.

#88454 rtamas76
2024-06-05 20:04:43

Viszont az mtz nek sem hiányzik a turbó.
Egy jó 80as motor pont elég annak az erőátvitelnek.
Büntetlenül nemlehet +erőt kicsholni belőle.
Előbb-utóbb megboszúlja.

#88453 rtamas76
2024-06-05 19:57:11

Válasz Rabó001 #88451. hozzászólásáraA 123as alpból növelt teljesítményű szívómotor volt.
A buszban sokat kibírt.
A mezőgazdaságban is a 106os dominátorban azvolt.
De a stigerben nembírta.
A123as hűvelyt nemlehetett a 121es blokkba berakni.
Gyári turbós mind121es volt.
Csak ahoz volt turbós dugattyú.

#88452 rtamas76
2024-06-05 19:49:28

Válasz Gumóka #88449. hozzászólására30km re vantőlünk
A nyáron jólenne lemenni!
Csorgatni egy kicsit a nyálam.
Nála biztos van vagy kettő ikarus amit énis javítottam.
Rendszámot úgyis ismerem mind amik miskolchoz tartoztak. Azért az a 6év nemmult el nyomnélkül.

Nincs profilkép
#88451 Rabó001
2024-06-05 19:41:05

Válasz rtamas76 #88446. hozzászólásáraIgen. Maga a D10 adagolja is más típus. A szabályzó alap hogy más kell traktorba, közúti járműbe.
Én is hallottam olyat hogy 123-as dugattyú-huvelyt raktak a turbós motorba, Steigerbe, de nem sokat bírt nekik, gondolom nem véletlen hogy gyárilag csak a 2156 volt turbós. A 2156-bol a legerosebb gyári 300 lóerős volt, turbós, kombinalt feltoltesu, levego-levego intercooleres (nem vizes mint a Steigerben is).

#88450 mtz1221
2024-06-05 19:02:40

Válasz Gumóka #88448. hozzászólásáraMind a 10 amit eltörtem ???smile ban

#88449 Gumóka
2024-06-05 18:40:20

Válasz rtamas76 #88446. hozzászólásáraAzt Polgáron kell megkérdezni, hogy megy az ikarus, meg a rábasmile laughsmile cool

#88447 mtz1221
2024-06-05 18:37:03

Királycsapszeg perselye milyen anyagból van ??? 2 órája furkákom, eredménytelenűl smile cursing

#88446 rtamas76
2024-06-05 18:11:42

Válasz Rabó001 #88445. hozzászólásáraEleve a D10 mezőgazdaságin az adagoló teljesítmény szabályzós. A közúti pedig max-min szabályzós.
Viszont volt teherautón is teljesítmény szabályzós
kcr-es, konténeres stb.
Viszont nálunk volt olyan növelt teljesítményű 23as nem D10 motor amire turbót és teljesítményszabályzós adagolót raktunk. Hosszított ndk-s ikaruszba mert a hegyekközött járta oda meg kellet a kakaó. Ment mint a szél.

Nincs profilkép
#88445 Rabó001
2024-06-05 13:10:18

Válasz rtamas76 #88443. hozzászólásáraMeg aztán volt Euro 1-en, 2-őn belül is volt szerintem többféle változat, mekkora teljesítményre beszabályozva, milyen turbóval, traktormotor vagy közúti.
Ma meg már házilag is átalakítják, úgy értem nem cserélnek le mindent , de rámondja hogy D10 Euro 2, aztán megnézed és messziről látszik hogy az adagolója a sima 2156 motoré, a D10-en pedig másfajta lenne.

#88444 Gumóka
2024-06-05 13:09:21

Orosz generátor hibája


Új fesszabályzóval egyébként jó lett.
https://drive.google.com/file/d/1YAzzDHNICL43fy4QEASMQpdoMTg_Gq2B/view?usp=drivesdk

#88443 rtamas76
2024-06-04 20:52:28

Válasz Rabó001 #88442. hozzászólásáraVolt nálunk is távolsági járatú ikaruszban euro3as de talán 1vagy2db volt.
Az alap az 1es volt a régi ikaruszban volt a szívó helyet.
A 2es a415ös ikaruszban volt.
És érdekes mert az euro1es volt a hangosabb, keményebb járású. Kicsi turbóval.

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Mindenki kapott még egy kis időt az eGN benyújtásához!
Hirdetés
Díjnyertes, hatalmas vetőgépet mutatott be az Amazone +VIDEÓ
Díjnyertes, hatalmas vetőgépet mutatott be az Amazone +VIDEÓ
Soronkénti elzárással rendelkezik a gép, így 1 százalék alá csökkenthetők az...
Piaci ponty, ponty
Piaci ponty, ponty

1.000 Ft

Massey Ferguson 6S155 - 0%Áfa-Leszállítva
Massey Ferguson 6S155 -...

39.000.000 Ft

Mtz 82
Mtz 82

2.650.000 Ft

Lengyel kasza 185
Lengyel kasza 185

370.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]