Gázolaj árak 639 Ft Benzin árak 631 Ft EUR 403.06 Ft USD 389.11 Ft CHF 426.08 Ft GBP 483.79 Ft

Fórum

MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus!

Létrehozta: , 2008-12-14 20:41:19

Kedvencekhez Segítség

91789 hozzászólás
#60389 csoppika
2018-10-07 08:16:25

Válasz Lala5995 #60388. hozzászólásáraNem szedi, mert ez a főnök kedvenc traktorja...smile lolsmile lolsmile lol

Nincs profilkép
#60388 Lala5995
2018-10-07 07:59:05

Válasz csoppika #60387. hozzászólásáraA sebességváltókart kiveszi és ott lesz a vezetőlemez. Kicseréli és lesz 9. fokozat.
6 csavart kell kiszedni és látható lesz.

http://webaruhaz.habi.hu/termekek/20477/Sebessegvalto_kulissza_utkozolemez.html

#60387 csoppika
2018-10-07 07:19:51

Válasz _NB_ #60386. hozzászólásáraTalán ez lesz, mert 9be sehogy sem tudta becsévélnismile lol

#60386 _NB_
2018-10-06 23:55:34

Válasz mtz1221 #60381. hozzászólásáraTippre, inkább így négy, szerintem.
- kép

#60385 csoppika
2018-10-06 23:22:51

Válasz Lala5995 #60380. hozzászólásáraEz pont rakodós traktor...smile thumbupcool

Nincs profilkép
#60384 anevemasd
2018-10-06 21:59:44

Mtz 892.2ben miért nincs fűtés? Most lesz 1 éves a gép, a drága szervizesek nem "érkeztek" még meg. Klíma működik de a fűtés nem.

#60382 Gepi
2018-10-06 21:47:18

Válasz atisgyulai #60379. hozzászólásáraHogy a fenébe ne csinálta volna már meg az orbitot már a 70-es években megvolt a technika.
Kelet európai piac és a hozzá való felszereltség. Ha úgy nézzük az mtz sose fog kikopnismile hammer

Nincs profilkép
#60380 Lala5995
2018-10-06 19:03:34

Válasz ..MZ/X.. #60378. hozzászólásáraValószínűleg a normál váltóval szerelt gép lehet. De a 9. fokozat le van plombálva. A maximális sebesség miatt voltak ilyenek.Például a rakodókat szerelték így, Váltófedelet le és látható a kulisszánál!

#60379 atisgyulai
2018-10-06 14:52:36

Válasz ..MZ/X.. #60378. hozzászólásáraNyugatra csinált iván jó gépeket is.
Én találkoztam németből behozott, 80-as évekbeli 80-assal. (mezítlábas! nem 82-es) Gyárilag orbitos-kormánymunkahengeres volt. Itt meg genyózunk a kormányoszloposakkal 30akárhány éve. smile censored

#60378 ..MZ/X..
2018-10-06 10:48:47

Válasz csoppika #60377. hozzászólásáraOtt valami sántít, a régiek közül a hagyományos kiosztással van az összes. 5 gang+rüki+terep.
Spéci gépet az országba nem igen hoztak, ha jól tudom valamelyik rizs vagy gyapotosból volt más váltó kiosztású.

#60377 csoppika
2018-10-06 07:36:14

Válasz csoppika #60376. hozzászólásáraMeg terep-országúti...
hehe lehet a nyúl béka nem tűnt fel neki...

#60376 csoppika
2018-10-06 06:47:55

Válasz .Richard. #60375. hozzászólásáraHaver szerint az ablakon van a sebesség séma...ott is 4 van...smile confused

Nincs profilkép
#60375 .Richard.
2018-10-06 05:39:00

Válasz csoppika #60374. hozzászólásáraminél jobban leharcolt annál kevesebb a használható sebesség.smile lol

#60374 csoppika
2018-10-05 22:52:54

Srácok. Sima 82es mankós Mtz-t 4 sebességes váltóval látott már valaki? (talán terep van még)...elvileg nem szinkronos...

#60372 rigás
2018-10-04 21:04:45

Válasz broll79 #60369. hozzászólásáraMegyek megnézem, a lazító úgyis aktuális venni kellene egyet...smile rolleyes

#60371 atisgyulai
2018-10-04 21:03:57

Válasz rigás #60368. hozzászólásáraNézz szét jobban!
Szürke lazít, meg mbp-zik. smile biggrin
Jó szórakozást! smile wink

#60370 rigás
2018-10-04 21:02:35

Válasz rigás #60368. hozzászólására....azzal a kerékkel... nasmile sweatdrop

#60369 broll79
2018-10-04 21:01:42

Válasz rigás #60368. hozzászólásáraSzürke ott van ma az MBP és a lazítós topikba, jól nyomja

#60368 rigás
2018-10-04 21:00:29

Válasz medikus #60364. hozzászólásáraEsténként benézek ide, amúgy lazulni.
Tiszta lapos a topic nélküle.
Se a szürke se 550E, szörnyűűű unalom!smile lol
OFF!
Csak hogy miért kell a lazulás:
Toltam a Rábával a talajmunkát mint állat, tegnap éjjel befigyelt egy bal első defekt ami úgy melegébe helybe ki lett javítva és gó tovább. baj sem lenne ebből, ha szűk két héten belül nem ez lett volna a harmadik ugyanarra a bal elsőre. Valami azzal a nem kóser...smile cursing

#60367 medikus
2018-10-04 20:17:02

Válasz broll79 #60366. hozzászólásáraIndikátor órát adott neki valaki?smile confused

#60366 broll79
2018-10-04 20:04:22

Válasz medikus #60364. hozzászólásáraMost állítja be a köradagolót, biztos röfög a gép smile thumbupsmile thumbup

Nincs profilkép
#60365 .Richard.
2018-10-04 20:03:50

Válasz medikus #60364. hozzászólásáraIrta. Foly
amatos
an lègtelenit.

#60364 medikus
2018-10-04 19:32:47

Hol van 550E?smile sweatdrop

#60363 VW passat
2018-10-04 19:08:19

Válasz atisgyulai #60362. hozzászólására4x27W Kínából rendeltem. Elég gyenge... Lehet rendelek helyette egy 50cm körüli led hidat. A terepjárón nagyon jól világit

#60362 atisgyulai
2018-10-03 21:41:46

Válasz medikus #60361. hozzászólásáraTe is tudod, nem igazán a W számít, hanem a Lumen!
Nekem 27-esek vannak fenn. És azok sem egyformán pirítanak. A HBR-es csak pislákol, a jobb minőségű mellett. smile whistling

#60360 atisgyulai
2018-10-03 21:01:46

Válasz VW passat #60358. hozzászólásáraCsak akkor fogja bírni, ha ledes(kis felvételű) lámpákat teszel. Vagy ha hagyományost, akkor relével kapcsoljon.

A 2×45W-os tompított, 1 óra alatt szétolvasztotta az újat.

#60359 medikus
2018-10-03 20:57:02

Válasz VW passat #60358. hozzászólásáraHa műanyag a kapcsoló azon része amiben az érintkezők vannak,(nem bakelit)akkor feltétlen relé kell!!!
smile thumbup

#60358 VW passat
2018-10-03 20:47:42

Válasz medikus #60351. hozzászólásáraKöszönöm. Munkalámpa kapcsolónak akarom berakni, 1-es állásban 2 munkalámpa, 2-es állásban 4 munkalámpa világít.

Nincs profilkép
#60357 dagadtmadar
2018-10-03 20:20:45

Válasz medikus #60356. hozzászólásáraNa igen a helyzetszabalyzot en kidobtam az tenyleg egy elbaszott dolog mert ha mukodik sem mukodik rendesen...

#60356 medikus
2018-10-03 20:10:16

Válasz dagadtmadar #60354. hozzászólásáraNem a kitalált rendszerrel van bajunk!Az egésszel!Ereszt,nem tart meg semmit,melegszik az olaj,a helyzetszabályozótól!smile cursing

Nincs profilkép
#60355 dagadtmadar
2018-10-03 20:03:38

Válasz dagadtmadar #60354. hozzászólásáraja és egész nap alapjáratközelben megy a gép :D

Nincs profilkép
#60354 dagadtmadar
2018-10-03 20:02:32

Válasz ..MZ/X.. #60350. hozzászólásáraSzerintem fölösleges itt vitázni a hidraulikáról...
Az orosz szerintem nem rossz rendszert talált ki.
3 éve lecseréltem a tömböt szivattyút igaz az eredeti orosz tömb (kézzel írott orosz jóttálás járt hozzá a dobozban)
Valamint a hydrosila NS32 M4 Master (80-as mtzbe 50-es szívókönyök kell hozzá mert rövidebb a szivattyú) szivattyúval teszi (nyomó ágba beleraktunk egy 400 baros karmantyút mert az O gyűrűt kiforgatta) a dolgát nem melegszik nem fossa az olajat a babákról le kell fújni a port mert még csak olaj pára sincs.
Sajnos a felújítás O gyűrűk szimmeringek karmantyúk mind mind egy hányadék minőség bármilyen munkahenger felújító készletet vesz az ember....
nekem az most esedékes lesz cserélni mert újra könnyezik a munkahenger szára :(

#60353 Hogel
2018-10-03 19:55:15

Nagy , lapos , szürke fogantyú.Felpumpálni, majd ütközésig benyomni.

#60352 medikus
2018-10-03 19:47:45

Válasz medikus #60351. hozzászólásáraBarna,piros és szürke vezeték.Barna az áram,szürke fényváltó,piros helyzetjelző!smile thumbup

#60351 medikus
2018-10-03 19:36:23

Válasz VW passat #60347. hozzászólásáraA végére megy az áram,az egyedüli kivezetés a fényváltó,a 2 ből az egyik a helyzet jelző!Amelyik lábon 1-es és 2-es állásban is áram van!

#60350 ..MZ/X..
2018-10-03 19:21:50

Válasz Gepi #60348. hozzászólásáraA rakodóson lecseréltük. Közdarabbal egy nagyobb lengyel szivattyú került rá.

#60349 atisgyulai
2018-10-03 19:20:16

Válasz VW passat #60347. hozzászólásáraTest? Azt minek kapcsolgatnád?
Ez egy kihúzgálós mtz világításkapcsoló.
Első kapcsolt állásnál helyzetet kapcsol, másodiknál helyzet + tompított.
Ha közelebbről lefotózod az alját, estleg a kiosztást is meg tudommondani, de már rég cseréltem.

#60348 Gepi
2018-10-03 19:09:44

Válasz ..MZ/X.. #60346. hozzászólásáraGondolkodtál már rajta, hogy az mtz gyári szivattyú helyett felszerelsz egy másmilyen típusút?

#60347 VW passat
2018-10-03 19:06:23

Melyik a test és melyik az áramszál ezen a kapcsolón?

#60346 ..MZ/X..
2018-10-03 16:16:50

Válasz medikus #60345. hozzászólásáraEz előnye is meg hátránya is. 50 év alatt egy nagy legot sikerült megcsinálnia, az alapot úgy variálod ahogy akarod, szét is kell szedni rendszeresen.smile lol
Mondjuk a hidraulikát tényleg megcsinálhatta volna normálisra az elmúlt pár évtized alatt, vagy vett volna rá normálisat ha már csinálni nem tud. 40x éves leharcolt kramerünkön még gyári tömb meg szivattyú van, érdekes módon kis menstruációval teszi a dolgát, pedig én már a 4. generáció vagyok aki nyekteti.

#60345 medikus
2018-10-03 16:07:34

Válasz ..MZ/X.. #60344. hozzászólásáraNo ez itt a baj!Ruszki megoldás!Nem azon gondolkodott hogy kellene gyártani rá egy jó,STRAPABÍRÓ szabályzót,hanem betett egy csapot!Mivel gyártani nem tud,akkor legalább venne rá!Nem tud méretre gyártani!Ezért nem lehet például összecserélni a vezérlő tömbben a szelepeket!smile sweatdrop

#60344 ..MZ/X..
2018-10-03 15:59:53

Válasz atisgyulai #60343. hozzászólásáraNekem egy sima hidraulikához való golyóscsap van beiktatva a süllyesztő ágba a tömb és a munkahenger között. Ha jó a munkahenger hamarabb rohad el a traktor mintsem leengedjen.smile lol Ennél egyszerűbb csak a láncos kikötés van. Láttam olyan ruszki megoldást is yt-on ahol a csap karját összkötötte a hidraulika karral, ha a hidraulika kart üresbe teszi zárja a csapot.

#60343 atisgyulai
2018-10-03 10:34:45

Válasz kevesa #60337. hozzászólásáraAkkor jobb lett volna ha tized-áron veszel egy öreg kisfülkés 82-est, amin 4 karos a hidraulika. Azt lezárod bármely magasságban, egy hét múlva is ugyanott tartja az eszközt.
De akár az újat is átépítheted, ha neked ez létfontosságú.

#60342 kevesa
2018-10-03 06:44:27

Válasz csferri #60341. hozzászólásáraMert darabokra tort a csapagy szimmeringet a gyarba kihagytak osszeverte a hazat a tengelyt minden cseres igen gariba csereltek.

#60341 csferri
2018-10-03 05:56:44

Válasz kevesa #60337. hozzászólásáraMiért kellett széthúzni, gariba csinálták? Nem 2 forint de még mindig felébe került mint a nyugati , csodát meg ne várj annyi pénzért olyan nem lesz.A hidraulika azért enged mert nincs beállítva jól az erőszabályzóba a zárószelep, a munkahengerre menő nyomóági kivezetésnél a közcsavar alatt van, de az is lehet hogy csak a karnak a rudazatán kellene állítani először ezzel kezd.

#60340 kevesa
2018-10-02 22:49:58

Válasz medikus #60338. hozzászólásáraRettentoen orulok neki. De amikor a szervizestol is azt hallom h nem tud vele mit csinalni nah akkor aztan vegkepp kesz vagyok.

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Nagy árat fizet a világ a dubaji csokoládé fő alapanyagáért
Hirdetés
A napraforgó tápanyagellátásának 8+1 fontos kitétele
A napraforgó tápanyagellátásának 8+1 fontos kitétele
A napraforgótáblák tápanyagtartalmát jobban figyelembe kell venni, ha nem...
Komáromi kb. 216 sorközművelő kultivátor
Komáromi kb. 216 sorközművelő kultivátor

500.000 Ft

Babérmeggy,  Tiszafa,  Korallberkenye,  Leylandi ciprus,  Smaragd tuja,  Hortenzia termelőtől eladó
Babérmeggy, Tiszafa, Korallberkenye,...

1.300 Ft

Fenyő- és dísznövény-szaporítóanyag csemete: Nordmann,  Normand,  Ezüst,  Luc,  Tiszafa,  Leylandi ciprus,  Hamis Ciprus
Fenyő- és dísznövény-szaporítóanyag...

50 Ft

Babérmeggy,  korallberkenye,  leylandi ciprus,  tiszafa,  hortenzia,  smaragd tuja termelőtől eladó
Babérmeggy, korallberkenye, leylandi...

1.300 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]