Gázolaj árak 619 Ft Benzin árak 600 Ft EUR 400.96 Ft USD 366.97 Ft CHF 415.8 Ft GBP 475.06 Ft

Fórum

MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus!

Létrehozta: , 2008-12-14 20:41:19

Kedvencekhez Segítség

92272 hozzászólás
Nincs profilkép
#58372 oltilaszlo
2018-05-22 20:07:00

Na meg persze ott a +15 lóerő és a turbo. De egyéb ugyan az mint a 820-as

Nincs profilkép
#58370 oltilaszlo
2018-05-22 19:56:46

Köszönöm a véleményedet. Ugy vagyok vele hogy az eszem azt mondja 820-ast. A szivem pedig 952-est. Sokkal modernebb külsőre de 2300 euroval több is.

#58369 Sanyee
2018-05-22 19:56:46

Sziasztok!

Egy olyan kérdésem lenne, hogy mtz emelőtengely végén ha leveszem a két laposvasbiztosítást, akkor még mi tarthatja a helyén, hogy jobbra, balra ne jöjjön ki így se.
Valószínűleg balra jön ki a középső fordító seeger miatt is.

Nincs profilkép
#58368 zoldi.matyas
2018-05-22 19:36:34

Válasz oltilaszlo #58364. hozzászólásáraHeló, Szerintem a 820-ast vedd meg, én szervízes voltam ismerem az mtz-t

#58367 csoppika
2018-05-22 19:35:06

Válasz Filler #58366. hozzászólásáraHülye kérdés... Spirál jó?

#58366 Filler
2018-05-22 19:32:58

Sziasztok!

Vettem a 80-asra fordulatszám számláló adót fel is raktam de az óra csak ugrál.
Ezen lehet segíteni vagy csak csere oldhatja a problémát?

Nincs profilkép
#58365 Đani
2018-05-22 14:29:44

Válasz csoppika #58363. hozzászólásáraA kinyomócsapágy szorulni nem szorul, tavaly nyáron került hozzánk egy khr 1500-al, szépen dolgozott nem volt semmi baja eddig a kuplungjának. Hogy az előző tulaj javította-e valamikor azt nem tudom.

Nincs profilkép
#58364 oltilaszlo
2018-05-22 13:47:14

Üdv. Erdélyből Székelyföldről vagyok. Uj MTZ vásárlásán gondolkozok. 820.1-es egyenes hidas vagy 952.3-as lesz de még nem tudtam dönteni. Utobbit itt Romániába Szászrégenbe rakják össze. Nálunk kevés a MTZ. Várom véleményeteket. Kb 20ha-ra kell.

#58362 csoppika
2018-05-22 12:51:23

Válasz Đani #58361. hozzászólásáraA kinyomó csap@gy jó? Nem szorul?

Nincs profilkép
#58361 Đani
2018-05-22 10:19:32

Mtz 82-nél a letört az egyik kiemelőkar feje és a másik kettönek is megvan kopva.
Kérdésem az lenne, alul a kis ablakon nagyon macerás kicserélni? És inkább öntött vagy kovácsolt kiemelőkar a jobb?

Nincs profilkép
#58360 Đani
2018-05-22 10:13:16

Válasz ND #58339. hozzászólásáraAz áramtalanít volt a rossz meg a testkábel kicsit megszenesedett a mburkalata alatt az áramtalanítónál.
Szóval csere mind a kettő

Nincs profilkép
#58359 Adamkah94
2018-05-22 08:59:25

Válasz rigás #58354. hozzászólásáraKöszi! Most látom már a vezérműtömből az antislipbe vezettek be a resolajat

#58357 medikus
2018-05-21 21:35:54

Válasz Gepi #58356. hozzászólásáraPénzbe kerül!!!!!!!!!smile sweatdrop

#58356 Gepi
2018-05-21 21:29:21

Üdv!

82 mtz van ki szeretném cserélni a hajtó első hidat sima nem első hajtásosrasmile surrendersmile confused műszakin szólnak érte?smile confused

#58355 rigás
2018-05-21 19:00:44

Válasz sanya88 #58350. hozzászólásáraEz esetben először a mechanikus hibáknak nézz utána nyomást mérni ráérsz azután, úgy és onnan ahogy Medikus leírta.
Mire gondolok, irányító karok (kerekeknél és a középső), kormány rudazat (rúdfej, gömbfej)lötyögés kopás görbülés, valamint futómű (kormány Összetartás) beállítása.
Kormánykerék rudazatának átnézése, ha ezeken már túl vagy akkor jöhet a szervó oszlop. Itt is elsősorban mechanikus hibákat kell keresni.

#58354 rigás
2018-05-21 18:32:29

Válasz Adamkah94 #58353. hozzászólásáraElviekben le kell dugózni a nyomó és a visszatérő ágat és slussz.
Az antislipnek nincs résolaja az a vezérlő tömbnek van. De ha az antislip visszafolyó ágába van bekötve a tömb résolaja, az megtévesztő lehet azt vissza kell vezetni a tartályba.

Nincs profilkép
#58353 Adamkah94
2018-05-21 13:51:07

Üdv. Segitség kéne ha kiszedem az antislipet akkor ledugozhatom a szivattyubol azt az agat vagy kell resolaj csovet is vezetni?

Nincs profilkép
#58352 dávidka234567
2018-05-21 11:41:07

Üdv segitsèg kellene nekem egyhonapja kicserèltettem a turbot a kelet agronál mert olajos volt a lègtorok demost megint olajos azt már nèztem nem a lègszüröböl kapja ki az olajat mi lehet a gond segitsetek ha valakinek volt ilyen gongya köszönöm

#58351 medikus
2018-05-20 08:55:48

Válasz sanya88 #58350. hozzászólásáraAhova a szervó nyomócsöve be van kötve,az a nyomásszabályozó!Annak a tetején van egy 12 nyílású vakcsavar!Azt ha kihajtod,oda kell az órát betekerni,és mérni,teljesen aláfordított kormánynál,(ütközésen tartani)és teljes gáz!!!!80-90 bar jó!

Nincs profilkép
#58350 sanya88
2018-05-20 08:34:25

Válasz medikus #58349. hozzászólásáraHol tudom azt megmèrni?
Eggyik irányba normálisa fordul másik irányba meg 90 fokba be törik,meg nagyon nagy a holtjátèk

#58349 medikus
2018-05-20 07:36:13

Válasz sanya88 #58347. hozzászólásáraMi a bánata?Elsőnek mérj nyomást!!!

#58348 dracke
2018-05-19 22:27:13

oksi köszi akkor elöször megpróbálom azt a verziót.
hátha csak az a hiba és nem a csapágy. amugy ugy rémlik mióta nagyobb szervó szivatyut tettem fel azután kezdte csinálni de ez csak gondolom.

amúgy a belső csapágyat lehet kivülről cserélni? vagy szét kell hozzá burítani az egész tarktort?

Nincs profilkép
#58347 sanya88
2018-05-19 20:38:08

Szervó oszlopra gondoltam!!!

#58346 ...:::Pisti:::...
2018-05-19 19:27:35

Válasz dracke #58343. hozzászólásáraÜdv
Szerintem neked difizárad nem old ki rendesen. Vedd le róla a csövet és csapj egy kört. Jártam már így, nagyon hülye hangja van, ropog mintha szétszakadna

#58345 atisgyulai
2018-05-19 19:22:15

Válasz dracke #58343 hozzászólásá

Először a difizárnak nézz utána.
Mert ha valami ellett bajszarintva az orbitosításnál, és tényleg mindig összefog, akkor attól van/lehet a ropogás.
smile wink

#58344 ..MZ/X..
2018-05-19 18:57:21

Válasz dracke #58343. hozzászólásáraVan. Hátul a munkahenger alatt a kardánszalag állító ablakon, vagy a váltókulisszától. Ha jobban be akarsz nézni akkor a kardánt is ki tudod venni.
A ropogás amúgy belső féltengely csapágy lesz. Az szokott kifeküdni rajta.
A difi a szervoról kapja az olajnyomást. A kormányoszlop tetején bal oldalt van a vezérlőszelepje.

#58343 dracke
2018-05-19 14:55:20

van valkami lehetőség arra hogy valaholé be lehessen kukkantani akár simán vagy akár endoszkoppal a traki tank alatti részébe? ahol a difi van vagy a csapágyak? mert aknyarba ha van rajta súly igen ropog.

másik kérdés az hogy ha a kormányt áttalakítottam orbitosra annak van e köze a difihez? pl valami oknál fogva be van kapcsolva mindig

#58342 medikus
2018-05-19 10:43:14

Válasz sanya88 #58341. hozzászólásáraMelyik részére gondolsz?A szervó oszlop,vagy a kormány tengely?smile sweatdrop

Nincs profilkép
#58341 sanya88
2018-05-18 22:24:24

Üdv! Mtz 50 bukokeretes kormány oszlopát szeretnèm felújítani,van valakinek rajza róla,??? esetleg jó tanácsokat elfogadok!
Köszönöm

Nincs profilkép
#58340 .Richard.
2018-05-18 21:25:11

Válasz Đani #58338. hozzászólásárakérnélek, hogy amikor indítod a trakit egy voltmérőt akasszál az akksira! ha nem esik le a fesz akkor nix érintkezés valahol. mert, ha nagyon leesik, akkor meg tényleg megszorult valami. motort kézzel ékszíjnál körbe lehet forgatni? nemám a hengerbe folyt víz támassza ki!!!!

Nincs profilkép
#58339 ND
2018-05-18 21:08:37

Válasz Đani #58338. hozzászólásáraSzar áramtalanító v fellazult testkábel is lehet.

Nincs profilkép
#58338 Đani
2018-05-18 21:02:05

Válasz medikus #58335. hozzászólásáraBeleraktam másik trakiba és az indult vele. Akkor a vezetékekkel lehet a hiba ?

Nincs profilkép
#58337 Đani
2018-05-18 21:02:03

Válasz medikus #58335. hozzászólásáraBeleraktam másik trakiba és az indult vele. Akkor a vezetékekkel lehet a hiba ?

#58336 Gergő80
2018-05-18 18:55:48

Válasz Bzsr #58334. hozzászólásáralevehető csak a lemezeket kell felbontani a fülke aljába

#58335 medikus
2018-05-18 15:45:11

Válasz Đani #58331. hozzászólásáraVagy rossz az új akku! Láttunk már olyat!smile sweatdrop

Nincs profilkép
#58334 Bzsr
2018-05-18 14:32:40

Válasz Gergő80 #58333. hozzászólásáraKöszi. Én is erre gondoltam. Fedél leszedhető szerinted a fülke leemelése nélkül?

#58333 Gergő80
2018-05-18 13:54:18

Válasz Bzsr #58332. hozzászólásáraakkor sajnos fel kell venni a fedelet ha szerencséd van csak a kapcsoló villa kopott ha nem akkor szét kell húzni a gépet

Nincs profilkép
#58332 Bzsr
2018-05-17 21:45:53

Válasz Gergő80 #58326. hozzászólásáraJó állapotú. Próbáltam kézzel elfordítani a rudazatot, de nem fordul.

Nincs profilkép
#58331 Đani
2018-05-17 20:18:23

Válasz medikus #58288. hozzászólásáraA régi akkumulátorral töltővel indult, most meg az újjal meg sem mozdul. Az akku csere után egyből meghalt volna az önindító?

Nincs profilkép
#58329 lakatos gabesz
2018-05-17 17:13:25

Válasz broll79 #58328. hozzászólásáraAzok jók szemmel láthatólag a csiga az excenteres hüvelyben kormányforgatásra negyed fordulatott fordul anélkül hogy a kerék mozdulna mindkét iranyba azonos a holtjáték!az excentert már a felső holtpontig elhuztam de semmi javulás!a kormány maga könnyű mindent cseréltünk mint irtam gömbcsuklok is ujjak az összekötőben.

#58328 broll79
2018-05-17 16:34:38

Válasz lakatos gabesz #58325. hozzászólásáraKormány rúg csuklók, gardán az oszlopon, stb
Itt ott egy kis lógás és már meg is van a holtjáték

#58327 Gergő80
2018-05-17 15:22:21

Válasz lakatos gabesz #58325. hozzászólásáraA vezérlő kockába húzz a koronás anyán

#58326 Gergő80
2018-05-17 15:21:02

Válasz Bzsr #58324. hozzászólásáraA kart a felezővel összekötő rúd milyen állapotú

Nincs profilkép
#58325 lakatos gabesz
2018-05-17 13:07:37

A kormányoszlopban kicseréltem a fogaslecet,fogasívet a kormánycsigát és az excenteres hüvelyt újra viszont a holtjáték nem szünt meg mi lehet a baj?az excentert probáltam mind a két végálás felé mozditani de minden helyzetben ugyan úgy marad a negyed fordukatos holtjáték!

Nincs profilkép
#58324 Bzsr
2018-05-17 12:08:46

80ason nem működik a felező. A kart kiszedtem volt benne ezer éves zsír és föld, kitisztitotam....változatlanul nem működik. Ötlet, hogy lehet orvosolni a hibát smile wink ?

#58323 máris szomszéd
2018-05-16 22:02:23

Válasz rigás #58318. hozzászólásáraHát szántani biztos nem.
kikockázgattam a videókat amik készültek eddig és fél másodperc különbség van a jó indulás meg a túlhamar ráengedett kuplung közt amíg kipörög 9-be az átlag 2.5 sec/ 2800-3000 fordulat és le akarom vinni 2 sec-re,párszor már sikerült. Elég nehéz jól eltalálni és itt minden kicsi sokat számít.
Egyébként 80-as csak ablakos blokk van benne de az igaz,hogy régi. Az erdőből lett kimentve eléggé rozsdás szegény de a szíve az nagyon nagy.

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]