Gázolaj árak 632 Ft Benzin árak 614 Ft EUR 410.68 Ft USD 393.86 Ft CHF 436.49 Ft GBP 495.05 Ft

Fórum

MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus!

Létrehozta: , 2008-12-14 20:41:19

Kedvencekhez Segítség

90947 hozzászólás
#56897 medikus
2018-02-10 22:01:40

Válasz zscsizmadia1 #56895. hozzászólásáraA közlekedési hatóságnál még nem tudnak róla.(3 hete)smile thumbup

Nincs profilkép
#56896 rsandor
2018-02-10 21:58:28

Válasz Mtz 550E #56853. hozzászólására Mint az előzőekben leírtam a két középső henger között ment ki a tömítés kétszer egymás után kb 300 óra elteltével ezután elvittem "sík köszörűltetni" Petrillához /neki megadtam a címét meg az elérhetőségét/ aztán benzinnel megnéztem hogy nem e enged át valamelyik szelep ,mindegyik jó volt. Visszaraktam egyszerű, piros tömítőpasztával gyárilag " körbefestett " hengerfej tömítéssel 4 lépcsőben 200nm el lehúzva és azóta jó,motortömben a furatokat porszívóval szoktam kipucolni, az összes csavar lekefélve lezsírozva vékonyan /de ezt biztos tudod/ egyébként ez egy 2005-ös 820.2-es gép.

Nincs profilkép
#56895 zscsizmadia1
2018-02-10 21:58:05

Válasz medikus #56892. hozzászólásáraOlvastam valahol hogy dátumot nem tudok de az egész pici trakiktol is turbo aztán komoly dizel befecskendezö rendszert követelnek majd meg kipuff gáz kezelöt.Meg még a hiányzó LE tartomány 50-120le között felette már ugy is mind high tech.Akkor a sima Mtz hogy árusitható,amikor ott vannak annak is már az ujj modelljei amik Eusak.smile confusedsmile confused

#56894 medikus
2018-02-10 21:55:02

Válasz medikus #56893. hozzászólására2cm távtartók az oldalfal és a lemezek között!
A lényeg hogy a külső méret nem változott!smile cursing

#56893 medikus
2018-02-10 21:53:20

Válasz .Richard. #56887. hozzászólásáraSzerinted itt mit látsz?Miért könnyebb?
Igaz kissé sötét!!!

#56892 medikus
2018-02-10 21:44:54

Válasz zscsizmadia1 #56890. hozzászólásáraÜzembe helyezik azt,csak támogatásra nem vehetsz olyat!Kp-re igen!

#56891 Büresz
2018-02-10 21:43:23

Válasz ..MZ/X.. #56888. hozzászólásáraAkkor jókat vettél vagy fogtál ki, de írod hogy bronzkefe meg szabályozás meg érintkező csere... Van egy 15 éves 892-es gép, új kora óta én szervizelem, 60 hekit művel a-z-ig 6-7 e óra van benn, ez lett átalakítva párhuzamkapcsolóssá, az önindító nem lett leszedve rólasmile whistling

Nincs profilkép
#56890 zscsizmadia1
2018-02-10 21:40:15

Uj mtz mit helyeznek akkor forgalomba 2018 01 01-töl.Mert sima 820.akárhanyas is van minden kereskedönél,ami euro 2 max szerintem.??????????smile confused

#56889 Büresz
2018-02-10 21:39:31

Válasz .Richard. #56887. hozzászólásáraEzt megértem, mindenben így van. Ami nehezebb abba több vagy jobb az anyag, persze nem minden esetben.

#56888 ..MZ/X..
2018-02-10 21:29:22

Válasz Büresz #56862. hozzászólásáraNem is értem. Mindegyiken kicsi van nekünk, mind magneton, még a régi, tiszta fekete. Az tény, hogy az új, magnetonnak hazudott az sz@r. De nekünk nem volt rendkívüli bajunk velük. Bronzkefét, meg nagyáramú érintkezőt kellett cserélni, forgórészt szabályozni. Van ami már 15 éves és köszöni teszi a dolgát. Az ötvenesen Jobs van az is hosszú ideje teszi a dolgát. Pedig az etetés miatt naponta párszor hergelve vannak a vasak.
Az meg a 12-től és az önindítótól független, hogy egy rakat végtermék a gyári generátor. Mieink jó ideje át vannak szerelve 1000 éves bosch, bontóból bányászott, generátorokra. Ezek le tudják fektetni a töltésmérőt egy hosszabb nyektetés után.smile biggrin

Nincs profilkép
#56887 .Richard.
2018-02-10 21:22:01

Válasz Büresz #56862. hozzászólásáraTessék összehasonlítani különböző akkuk sùlyát! 150ah. 900A àrulnak ugyan annyiért különböző gyártók, csak 8 kilóval könnyebb. Nem mèrem le,nem hiszem el. 8másodperc lègtelenitès kifektette. Nem a gèp a szar,hanem az aksi.

#56886 ..MZ/X..
2018-02-10 21:17:02

Válasz mtz892mtz #56854. hozzászólásáraButaság lenne vissza alakítani 12-re. Rendbe kell tenni, össze sem lehet hasonlítani a kettőt a 24 javára.

#56883 Szalai A P
2018-02-10 20:33:02

Üdv Ha már téma az önindító akkor melyiket érdemes megvenni csak Magneton vagy elfogadható az originálnak mondott is?

#56882 mtz892mtz
2018-02-10 20:32:08

Válasz csferri #56876. hozzászólására pontossan ez a fajta,igy néz ki.. Azt irja ahol aképet találtam h crisztál zetoré..

#56881 mtz892mtz
2018-02-10 20:30:18

Válasz csferri #56876. hozzászólására Pedig az van ezek szerint benne párhuzamos kapcsoló,és még se tökéletes..

#56880 mtz1221
2018-02-10 19:04:14

Válasz jozef19 #56879. hozzászólásáraMindegy az csak jó legyen.Szerintem mahle néven vannak,de az ismeretség miatt iskraként reklámozzák.

#56879 jozef19
2018-02-10 19:00:06

Válasz mtz1221 #56872. hozzászólásáraA Mahle közben megvette az Iskrát,akkor hogy is van...

#56878 mtz892mtz
2018-02-10 18:43:36

Válasz csferri #56876. hozzászólására Hát majd elkondolkodok azzért rajta amit irtál.. smile smilesmile thumbup

#56876 csferri
2018-02-10 18:22:33

Válasz mtz892mtz #56873. hozzászólásáraAkkor csináld meg párhuzamkapcsolósra az a legjobb, vagy vegyél gyári 24v váltót ami leéget ,szokta azért bírni pár évig, és tölti nagyjából rendesen mindkét aksit.Ami tényleg szarul töltötte az egyiket az a régi átalakító volt amivel elejébe jöttek a 24v indítósok.Én 12-re vissza nem csinálnám az biztos, szívtam vele eleget annak idején.smile sweatdrop

#56875 mtz892mtz
2018-02-10 18:18:35

Válasz csferri #56858. hozzászólására Ja és majd cseh gyors kis anlasszer kerül majd rá akkor,ha lessz csinálva. AZZEL SZERINTEM JÓ KELL HOGY LEGYEN.. smile smile

#56874 mtz892mtz
2018-02-10 18:11:48

Válasz mtz1221 #56872. hozzászólására 12 es igen! sombori aksik.. Eddig még teker,nincs vele gond. Töltésem is annyi amennyi kell,hogy legyen..

#56873 mtz892mtz
2018-02-10 18:09:44

Válasz csferri #56858. hozzászólására Nem teljes a töltés vagy is az eggyiket nem igazán tölti,a hogy már itt az eggyik kolega irta is.. Ez végett már a 10 év allatt kkb 3 aksit cseréltem benne.. a fények is alig világitanak ha alpjáraton megy a motor.. A gyári rendszer a mi megy a hütühöz,ami ugybár váltsa neki 24 V ra,az tönkrement. Szétölvadtak még a kábelok is,szinte semmi ok nélkül, amik oda vezetnek.. Most egy Szklopka adja neki a 24 et,de az sem tökéletes töltése ugyan olyan, fények gyengék.. Ha 12 lessz ott van már a viz melegitö.. smile smilesmile smilesmile smile

#56872 mtz1221
2018-02-10 18:01:31

Válasz mtz892mtz #56870. hozzászólásáraAz újon 12 voltos mahle van ?? Az is teker mint az őrült ??

#56871 mtz892mtz
2018-02-10 17:59:10

AZ alasszer Iskra avval magával nincs gond..

#56870 mtz892mtz
2018-02-10 17:57:29

Válasz mtz1221 #56855. hozzászólására Majd lehet az idén át lessz alakitva,akkor szólok.. Nekem az a bajom vele h nem tölti rendessen az aksikat,szinte miuta meg van. Meg ez már nem a gyári szerelés,nekem az a hütönél nincs ami gyárilag adja rá a 24 V.. Az aksik mellett van egy SZklopka ami adja a 24 et,váltsa át.. Azt a Herman szerelte bele pár éve,de azz el is voltak már gondok.. Ezzért kéne cserélni a rendszert..

#56868 mtz1221
2018-02-10 16:53:30

Válasz Büresz #56867. hozzászólásáraÉn tudom,az új 3.2-es iskráról írtam hogy nagyon forgat.

#56867 Büresz
2018-02-10 16:50:23

Válasz mtz1221 #56865. hozzászólásáraAz áttételes önindítóval alaphangon semmi baj ha a traki 3 másodperc alatt elindul, de ha légtelenítesz vagy hidegebb van vagy kevesebb a kompresszió és hajtatni kell akkor összeolvad a motor.

#56866 medikus
2018-02-10 16:43:13

Válasz mtz1221 #56865. hozzászólásáraMost csináltam egyet,ki volt mindene!

#56865 mtz1221
2018-02-10 16:32:28

Válasz Gepi #56856. hozzászólásáraNem,az új traktorok ezekkel jönnek,úgy forgatnak mint a 24 voltos.A régi nagyobb testű 2.7-es iskra semmi ezekhez képest.

#56863 Büresz
2018-02-10 16:25:58

Az előbbihez hogy ifa párhuzamkapcsoló és áramtalanítóval lett átalakítva.
A 24 voltos mtz-kel ami gyári azzal semmi baj nincs, csak a töltésével, mert az egyik akksit nem úgy tölti ahogy kellene, itt a faluban is át lett alakítva úgy ahogy az enyém, kb 10 éve gond nélkül üzemel.

#56862 Büresz
2018-02-10 16:23:25

Állandóan szívtam a 12voltos rendszerrel meg a gyári aggregátorral, mindig a legrosszabbkor pusztult meg, pl városba vas árut vettem targival kellett beráncigáltatnom magam, meg aratáskor, reggel indul minden fasza, kivonultunk 20 perc alatt megszedek egy tartályt aztán nem indul az iván, valakinek szólni, hazamenni, bikakábel, persze egész nap nem le állítani ha nincs gurulásra hely, én toltam a havat -5-10 fokokba nyektetés ez az, alapjáraton tolatgatni ablaktörlő, lámpa, fűtés szinte minden fogyasztó ment pár nap alatt lemerült, reggel alig indult hiába van vízmelegítő, mindig nem tudod előre fél órával hova kell menni, nah aztán elég volt, utána lett 2 db 100ah akksi (mondjuk elötte is annyi volt) 24 voltos iskra önindító+ autó generátor, azóta (kb 3-4éve)indul -15-be is semmiféle hidegindító és előmelegítés nélkül, alapjáraton minden fogyasztóval is van töltés. Mindezt azért írom mert elötte gyári önindító lefüstölt, áttételes mert az ám a király abból 2. Bocs ha hosszú voltam.

#56861 medikus
2018-02-10 16:18:17

Válasz Tomi81 #56860. hozzászólásáraHa zárt helyen áll,nem kell vízmelegítő sem!smile sweatdrop

#56860 Tomi81
2018-02-10 15:54:06

Válasz csferri #56859. hozzászólásáraVégülis ha belegondoltok, ha zárt helyen áll a traktor, meg van rajta vízmelegítő felesleges a két akksi.

#56858 csferri
2018-02-10 15:39:46

Válasz mtz892mtz #56854. hozzászólásáraMiért nem jó a 24Vsmile confused Talán baj hogy nem kell nyöszgetni hidegbe hogy induljon, jó lesz a 12v-al kínlódnismile confused

#56857 Büresz
2018-02-10 15:33:09

Válasz Gepi #56856. hozzászólásáraHát nem! Semmit nem érnek azok.

#56856 Gepi
2018-02-10 15:14:42

Válasz mtz1221 #56855. hozzászólásáraEbből már 2db áttételes Önindító kijön, az nem lenne jobb megoldás?

#56855 mtz1221
2018-02-10 13:36:56

Válasz mtz892mtz #56854. hozzászólásáraAmiket lefogsz dobni a vacak 24V-alkatrészeit,arra én vevő vagyok.Kell a pistával egy ilyet hozatni,és ennyi.
http://webaruhaz.habi.hu/termekek/22608/Onindito_kpl_ISKRA_12V_3_2_kW.html

#56854 mtz892mtz
2018-02-10 13:31:53

Üdv! Alakitott e már valaki át 24 V rol 12 V os inditásre. Nekem a 820 nál nem igazán jó a 24..

Nincs profilkép
#56853 Mtz 550E
2018-02-10 12:39:17

Üdv rsandor!
Régebben írtál hogy gond volt neked is a hengerfejjel vagy a tömítéssel? Végül hogy sikerült megoldani? Leírnál róla mindent! Köszönöm!

Nincs profilkép
#56852 a2457
2018-02-10 11:35:02

Válasz Claastra. #56851. hozzászólásáraés ez így korrekt is.
át lehet tenni az adagolót, ha ilyen a szabályzása akkor mégkisebb gond.
ha nem ilyen, akkor van még vele meló.

Nincs profilkép
#56851 Claastra.
2018-02-10 07:09:16

Én nem kétkedő vagyok ,hanem őszintén megmondtam(mondom)hogy marhaság teherautó adagolót rárakni traktorra ,de nem a köradagoló ellen írtam,csak megfelelő szabályzó legyen rajta ,

Nincs profilkép
#56850 rsandor
2018-02-10 03:08:02

Oké köszönöm a segítséget

Nincs profilkép
#56848 a2457
2018-02-10 00:20:55

nagyon nagy vonalakban a diesel tuning..
leszámítva a forgó/reciprokáló rész könnyítéseket...
mindíg ugyanaz. megtalálni a legnagyobb fordulatot amin még nem esik széjjel, és hozzá a lehető legnagyobb töltőnyomást amin nem esik széjjel, és ahhoz annyi kaját adni amennyit csak felvesz mielőtt még visszaesne a teljesítmény az el nem égetett kaja végett.

és bízni benne hogy nem esik széjjel. ez fontos pont.


max. fordulatot határolja: dugattyú tömegéből és átlagsebességéből illetve a szükséges gyorsulásból eredő erő, van amit nem visel el már a csapszeg vagy a hajtókar vagy a főtengely.. korlátozza még a szelepzárás sebessége, az hogy milyen erős rugót bír a vezérlés, és a szelep felület mérete (többek közt, de ezek fő tényezők)

maximum töltőnyomásnak is mechanikai határai vannak, mit bír el a dugattyú/csapszeg/hajtókar/főtengely

kajának még van olyan határa hogy mennyi hőt tudnak elviselni a szelepek, dugattyúk, stb..

mennyit tud betolni az adagoló, ez többek közt porlasztó is határolja.


szóval, adott idő alatt minnél több kaját égetni, azon a hatásfokon maradni ami ha pazarló is de nagyobb teljesítményt ad.



szívó motoroknál helm-holtz rezonancia szívó és kipuffogó oldalon is játszik, turbósnál.. igazából olyan nagyon nem. ott csak ne akadályozzuk fölöslegesen a turbóba bemenő levegőt, meg a turbót elhagyó kipuffogógázt.

s persze nem az a cél hogy rázza a gépet, hanem hogy hajtsa a a kerekeket. vagyis reciprokáló és forgó tömegekenek kiegyenlítettnek kell lenni.

értelemszerűen a rövid löketű motorok nagyobb fordulatszámra képesek, ugyanakkora köbcenti esetében a rövid löketű nagyobb teljesítményt ad. nagyobb a szelep felület, rövidebb a megtett dugattyú út egy fordulat alatt, tehát kisebb a gyorsulás és az átlagos sebesség is. cserében.. hosszú löketűek a teljes fordulatszám tartományhoz képest alacsonyabb fordulaton adják le a maximális forgatónyomatékot, a hosszú löket miatt nagyobb az idő ameddig a forró gáz tágulhat a hengerben, tehát jobb hatásfokú a motor. viszont kisebb az egy köbcentire vetitett teljesítmény. a gyorsan mozgó alkatrészek több parazita terhelést jelentenek, szintén hatékonyság végett a hosszú löket a jobb.


nagyon csak a felszint karcolgatva ennyi a tuning.

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Dánia egyedülálló mezőgazdasági reformtervvel állt elő
Dánia egyedülálló mezőgazdasági reformtervvel állt elő
Dánia tervét sokan úttörőnek tartják, mások viszont úgy vélik, nem lesznek...
Azonnali áremelés várható a kutakon!
Pótkocsi,  bálaszállító 2 db,  IFA E-5/2
Pótkocsi, bálaszállító 2 db, IFA E-5/2

500.000 Ft

IFA W50 adagolók
IFA W50 adagolók

25.000 Ft

Eladó vagy csere: egy Stihl 010 AV láncfűrész
Eladó vagy csere: egy Stihl 010 AV...

42.000 Ft

MTZ 892
MTZ 892

3.800.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2024 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]