Gázolaj árak 625 Ft Benzin árak 608 Ft EUR 400.48 Ft USD 366.7 Ft CHF 415.63 Ft GBP 475.06 Ft

Fórum

MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus!

Létrehozta: , 2008-12-14 20:41:19

Kedvencekhez Segítség

92188 hozzászólás
#58038 ..MZ/X..
2018-04-14 11:55:18

Válasz vén cigány #58034. hozzászólásáraTény, hogy baromi drága de mi amit megcsináltunk normálisan kihézagolva minden, jó minőségű csapágyakkal normális alkatrésszel azt igen sokáig nem kell szellőztetni. Szezonban meg gurulnia kell, nincs mese.
Ettől függetlenül a zvl igen jó ár-érték arányú csapágy, sok helyre használjuk.

#58037 ..MZ/X..
2018-04-14 11:49:12

Válasz rigás #58029. hozzászólásáraTara cucc egészen használható, de azért itt is megvan az oroszos mérettartás. TLT bolygókerékből a komplett bolti készletből sikerült kiválasztani 3 nagyjából tűrhetőt amiben ragasztva megállt a HK2016-os csapágy és nem hiszem, hogy az skfnél szabták volna el a csapágyakat.smile biggrin
Csapágyból ha közép kategóriás kell akkor zvl-zkl. Ha amúgy is sűrűn cserélendő és nincs nagy fordulat akkor jó a többi indiai, kínai cucc. Váltóba nem tennék csak minimum közép kategóriásat, vagy ha van készleten akkor békebeliek mgm, gpz stb jók szoktak lenni.

Nincs profilkép
#58036 nagymonika345
2018-04-14 10:17:17

Válasz .Richard. #58035. hozzászólására kupos szelep hol tálalható

Nincs profilkép
#58035 .Richard.
2018-04-14 09:27:07

Válasz nagymonika345 #58001. hozzászólásáraNyomàs mèrès. Helyzetszabàly zo nem kontàrkodik bele'hogy rossz helyen a kar az ülès melllett? Ha nem a földre megy az olaj akkor a tartàlyba. Nyomàsszabàlyzo meg kupos szelep ellenőrzès!

#58034 vén cigány
2018-04-14 08:02:22

Válasz rigás #58029. hozzászólásáraZVL-ZKL smile thumbupsmile thumbup

Az összes csapágyat FAG-ra cseréltem MTZ-nél.
Váltó, darázsderék és hátulja.
Brutális árak voltak. Soha többet.

Volt, hogy 120 ezer volt 6db csapágy difernciálműnél .

#58033 csoppika
2018-04-14 07:49:22

Válasz nagymonika345 #58032. hozzászólásáraNyomást kéne mérni szerintem. Lehet az elosztón vissza van állítva... De mindenképp mérni, nem csak tekergetni, mert ha elzárod az olaj útját, akkor szétnyomja a szivattyú magát.

Nincs profilkép
#58032 nagymonika345
2018-04-14 07:41:01

Válasz csoppika #58002. hozzászólásáraA traktoron van homlokrakodó is,és az sem működik

#58031 rigás
2018-04-14 07:27:53

Válasz Büresz #58030. hozzászólásáraEz némileg megnyugtató, köszönöm!
Sajnos sokat küszködtem már semmirevaló gagyi alkatrészek miatt, amik a beépítés után potenciális hibaforrásokká váltak a gépben.smile hammer

#58030 Büresz
2018-04-14 06:45:25

Válasz rigás #58029. hozzászólásáraA zvl az cseh és állítólag jók, egyébként én használom a craftot is szerintem nincs vele semmi baj, tarás cuccokat sok építettem be szerintem teljesen jó, ami már a csomagoláson és a megmunkáláson is látszik.(első féltengelyek, kupplungtárcsa, váltóba csőtengely csak hogy párat említsek)

#58029 rigás
2018-04-14 06:28:54

Sziasztok!
Nyakig vagyok az MTZ szerelésbe, egy régi kis fülkés 50-est borítottam szét. Van baj rendesen, váltó, hátsó féltengelyek, kuplungház bele, királycsap fékek, hidraulika, szóval a motoron kívül (ami csak egy "külső" nagy generált kap, szinte minden.
A kérdés: alkatrészeket javarészt a Habitól vennék, lehetőleg eredeti oroszt próbálok beszerezni mindenből, ha azt nem kapnék mi a vélemény/tapasztalat a Tara utángyártottról?
És melyik a legjobb ott kapható csapágy, (craft,gpz, kgc, zvl)? Magam a zvl-t néztem ki, viszont a kgc-n kívül az egyikkel sincs tapasztalat.
Eddig más forrásból szereztem be az alkat részeket, nekem a Habi új azért kérdezősködöm.
Rendszeresen olvasom a fórumot rémlik, hogy régebben a csapágy téma már ki lett beszélve, ezért bocs az ismétlésért.
Ja, és előre köszönöm a segítséget!smile cowboy

#58028 csoppika
2018-04-13 22:47:45

Válasz mtz1221 #58026. hozzászólásáraA jobb oldal levegőzője nem a sapka alá megy???

#58027 Tomi81
2018-04-13 21:56:30

Válasz kevesa #58022. hozzászólásáraAgribus navi
Efarmer

Ha elég úgy hogy csak körbemész a táblán és megmondja hány hektár akkor
Distance and Area measurement

#58026 mtz1221
2018-04-13 21:53:03

Válasz atisgyulai #58024. hozzászólásáraEsetleg még a tanksapka levegőztetője nincs berakodva,és vákumol ??És a jobb oldalinál szívja a levegőt a levegőztető csőnél ??

#58025 atisgyulai
2018-04-13 21:52:44

Válasz atisgyulai #58024. hozzászólásáraBasszus most vágódott be.
Kb. azóta csinálhatja, mióta a tanksapka tönkrement, és másikat kapott. Ennek a közepéből hiányoltam is a kis szivacsos levegőztetőt.
Lehet hogy vákum van benne?
Az csinálhat ilyet?

#58024 atisgyulai
2018-04-13 21:47:05

Válasz mtz1221 #58023. hozzászólásáraNem hiszem, mert most amikor kifogyott, és légtelenítettem, elég rendesen felkeményedett a kézi ac.
És visítva engedte át a felesleget.
Olyan volt mint szokott.

#58023 mtz1221
2018-04-13 21:39:24

Válasz atisgyulai #58014. hozzászólásáraNyomástartó szelepben nincs a rúgó eltörve ??

#58022 kevesa
2018-04-13 21:32:35

Sziasztok

Ugyan annyira nem trakis kerdes de valaki tudna ajanlani hektar szamlalo progit telora ios ha lehet? Vagy valami gps kegyeret ami szamolja es megfizetheto arba van.

Nincs profilkép
#58021 nagyzoli5
2018-04-13 21:32:17

Válasz broll79 #58000. hozzászólásáraSzerintem kiváló. Kamionokba, buszokba szerelik nagynevű márka. Tartósság szempontjából örökös mint a szegénység.A kollégával felváltva nyűjük már vagy tizenötéve, egyedül az ülőlapja amit már ki kellene cserélni, amúgy hibátlan. A Grammer mellette csak egy fatuskó.

#58020 atisgyulai
2018-04-13 21:16:50

Válasz csoppika #58018. hozzászólásáraJa! Az a régi "nagyszájúaknál" van.
Ez már a kis beöntős! Itt nincs.

#58019 csoppika
2018-04-13 21:14:48

Válasz csoppika #58018. hozzászólásáraNekem az köpköd tankolásnál, csak a végén a jobbos... Régi fémtankos...

#58018 csoppika
2018-04-13 21:13:34

Válasz atisgyulai #58017. hozzászólásáraA beöntő belsejében megy le egy acélcső...

#58017 atisgyulai
2018-04-13 21:06:55

Válasz csoppika #58016. hozzászólásáraBalos???
Az a beöntős!
A jobbos teteje van visszakötve a beöntőhöz.

#58016 csoppika
2018-04-13 20:52:33

Válasz atisgyulai #58014. hozzászólásáraBalos tankszellőző szelel tankolásnál?

#58015 csoppika
2018-04-13 20:50:20

Válasz csferri #58012. hozzászólásáraHa vmelyik porlasztó nem megy, akkor nem csinálhat ilyet?

#58014 atisgyulai
2018-04-13 20:46:52

Válasz Tomi81 #58009. hozzászólásáraMint írtam az összekötő új, és mindkét tankot kiürìti külön-külön,
tehát nem lehet dugulás. Esetleg valami "útszűkület".

#58012 csferri
2018-04-13 20:31:14

Válasz csoppika #58011. hozzászólásáraJa , a hülye ruszki vissza kötötte odasmile sweatdrop

#58011 csoppika
2018-04-13 20:30:13

Válasz csferri #58007. hozzászólásáraSzóval nem a porlasztó résolaj megy vissza a tankba hanem az ac pumpa plussza?

#58010 csferri
2018-04-13 20:29:59

Válasz atisgyulai #58008. hozzászólásáraÉn azért nem szerettem mert ha olyan 30-40 liter volt benne akkor kezdte a levegősödést, én az ülepítőszűrő bemenetéhez kötöttem dupla áteresz csavarral azóta jó, így is könnyű légteleníteni.

#58009 Tomi81
2018-04-13 20:28:38

Válasz atisgyulai #58008. hozzászólásáraJózan parasztésszel, alul is ki kellene egyenlítődni a szintnek, a két csapnál. A csapnál, meg az összekötő csőnél keresd a hibát szerintem.

#58008 atisgyulai
2018-04-13 20:24:54

Válasz csferri #58005. hozzászólásáraDe eddig jól működött, most miért zavarodott meg?
Ennek a megoldásnak viszont előnye a régi általad is említetthez képest, hogy könnyű légteleníteni, mert az ac nem a szűrőbe forgatja vissza a fars-ot, hanem a tankba.

#58007 csferri
2018-04-13 20:23:58

Válasz atisgyulai #58006. hozzászólásáraHú ,ha annyira csinálja akkor ott más gond is vansmile sweatdrop

#58006 atisgyulai
2018-04-13 20:18:54

Válasz csoppika #58004. hozzászólásáraCsapot nem, de a nafta folyt csőcserekor mindkettőből.
Most úgy megyek , hogy mikor luftot kap a jobbosból (óra is üreset mutat), akkor azt elzárom, és megyek tovább a balosból. Az meg a felső tankösszekötőig van ilyenkor. Ezt onnan tudom, hogy ezen az oldalon van átlátszó csőből szintjelző.
Most este meg kiürítettem mindkettőt, ugyanis nem sikerült hazaérni vele. smile blush

#58005 csferri
2018-04-13 20:16:03

Válasz atisgyulai #58003. hozzászólásáraKösd vissza a szűrő elé a csövet mint a régieken volt.

#58004 csoppika
2018-04-13 20:03:48

Válasz atisgyulai #58003. hozzászólásáraA csapot is kivetted?
Szívd le közel üresre a balos tankot. A régiben látszik a lefolyó, nekem ott látszik ha jön viasza a nedű a balosból...

#58003 atisgyulai
2018-04-13 20:00:42

Üdv!

Tud nekem valaki mondani valami okosságot a következő problémára?
Ivánka a jobbos (óra-jeladós) tankból kiszipkázza az összes naftát, és amit a motor nem füstöl el, azt ugye visszanyomja a balosba. De olyan gyorsan, hogy az nem győz kiegyenlítődni, és levegőt kap be a jobbosból. Már az őszi munkáknál kezdte, azt hittem dugulás a két tank között.
Most szezon előtt kicseréltük az összekötő csövet, amúgy is már repedezett.
De a probléma mégis fennáll!
Mitől lehet ez?

#58002 csoppika
2018-04-13 19:48:59

Válasz nagymonika345 #58001. hozzászólásáraMunkahenger??? Fel van újítva?
A legolcsóbbal szokás kezdeni...

Nincs profilkép
#58001 nagymonika345
2018-04-13 18:42:05

Segítséget kérek! mtz82 traktorom, A hátsó karokat felemeli üresen,de ekével, ujjal nem. Az olaj körbe megy, új a pompa,és az elosztófej is.Köszönöm

#58000 broll79
2018-04-12 22:41:17

Válasz nagyzoli5 #57999. hozzászólásáraMilyenek?Hogy bírja a terhelést? A 120kilószetoristávaliskibírpárévet?

Nincs profilkép
#57998 Bzsr
2018-04-12 19:37:28

Válasz Vinkó75 #57990. hozzászólásáraKöszönöm, kicseréltem....

Nincs profilkép
#57997 Gazdász35
2018-04-12 16:23:45

Mtz 550-es sebváltó porvédőre nincs valami alternatívátok, midkettőre a váltóra és a fülkébe?

#57996 broll79
2018-04-12 14:48:51

ISRI levegős ülésbe ült már valaki?

#57994 Gergő80
2018-04-11 22:34:23

Válasz medikus #57993. hozzászólásárahttps://www.youtube.com/watch?v=rR3FMO_Qjqk
smile thumbupsmile thumbupsmile thumbup

#57993 medikus
2018-04-11 21:25:08

Válasz Mtz 550E #57992. hozzászólásáraTotáltól totál "röfög" a gép!!!!!!!!!!!smile lol

Nincs profilkép
#57992 Mtz 550E
2018-04-11 07:28:06

Üdv nektek!
Lassan olajcsere következik turbósba gépbe melyik a jobb szerintetek!

Motorolaj: Mol dynamic turbo diesel 15w-40
vagy: Total Rubia Tir 7400 15w-40

#57990 Vinkó75
2018-04-10 21:44:37

Válasz Bzsr #57982. hozzászólásáraA felső szimeringhez nem kell szétszedni. Egy kampós tömítés pucolóval ,ki lehet húzni. Vagy önmetsző...vagy sima facsavarral kihúzni (ehhez elé fúrsz).

#57989 Vízpocsékoló
2018-04-10 21:25:01

Válasz ..MZ/X.. #57971. hozzászólásáraVan itt ruszki olaj olyan sűrű mint a méz.

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]