Gázolaj árak 660 Ft Benzin árak 641 Ft EUR 410.68 Ft USD 394.01 Ft CHF 434.78 Ft GBP 485.67 Ft

Fórum

MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus!

Létrehozta: , 2008-12-14 20:41:19

Kedvencekhez Segítség

91417 hozzászólás
Nincs profilkép
#56917 viktorschandl46
2018-02-11 10:47:45

Sziasztok! Én azt szeretném kérdezni, hogy a 820.1 mennyiben tér el a 80-astól? Mennyire lehet javítani a 80-82-eshez kiadott javítási könyv segítségével? Azt mondjék, a 243-as motor nem sokban tér el a 240-től. Valakinek esetleg tapasztalata? Váltó, hidraulika, stb. mennyiben más? Köszi!

Nincs profilkép
#56916 a2457
2018-02-11 02:31:19

Válasz Carlos Fosco Gonzáles Dua #56904. hozzászólásáranekem olyan újabb fajta magneton áttételes van ami már árnyéka sem a régi magnetonoknak. mivel erővel foglalkozom így értelemszerűen télen is van indítgatva eleget.
nincsen gond, régóta teszi a dolgát.
kinyírni legesleginkább azzal lehet ha nem elég vastag kábellel van bekötve, ha fostos a testkapcsoló, rosz az indító kapcsoló.
nem darál, nem szarakodik és nem olvad el benne semmi. pediglen ha nagy a hideg és éppen nincsen melegítésre lehetőség akkkor kell tekertetni van hogy több mint fél percig.

nem szerelnék fel én mást, de a vellanyt hozzáigazítanám. magyarul korrekt kábelezés,testelés, indító kapcsoló.

Nincs profilkép
#56915 zscsizmadia1
2018-02-10 22:23:15

Válasz csferri #56908. hozzászólásáraIsten mencs meg töle van elég belöle csak agyalok hogy is megy ebbe a nagy szigorba,még iván is dizel botrányba keveredik.smile thumbupsmile thumbup

#56914 medikus
2018-02-10 22:21:50

Válasz Carlos Fosco Gonzáles Dua #56904. hozzászólásáraEzek a bendixek ritka szemét fajták!Volt hogy 1 hónapot sem bírt ki.Csak az a jó fajta(persze nem látsz bele)amelyikben spirálrugó tolja ki a görgőket.A trapéz rugósban elfordul egy rugó,és már kuka is!smile cursing

Válasz zscsizmadia1 #56907. hozzászólásáraÉn max. a Magnetont venném, abból is a nagyobb teljesítményűt, semmi egyéb bum-bum márkást nem, de lehet akkor már tenni kellene hozzá, aztán valami komolyabbat rá.

Abba azért bele lehet sz.rni ha alig bír ki pár indítást. (De ebbe a hitvány bendixbe is a régi típusú nagyhoz is. Amúgy amióta újra volt perselyezve, miegymás teker mint a bolond. smile lol)

#56912 Büresz
2018-02-10 22:18:33

Válasz ..MZ/X.. #56906. hozzászólásáraNem is olyan régen téma volt.

#56911 Büresz
2018-02-10 22:17:43

Válasz ..MZ/X.. #56901. hozzászólásáraAz alkatrészek már csak ilyenek.smile whistling

Nincs profilkép
#56910 .Richard.
2018-02-10 22:17:34

Válasz medikus #56903. hozzászólásáraEgyik ismerősöm mikor vett rà Darált. Flexel jobban leèleztem a kiskereket,aztán a koszorùt a gyàri formàban,utána mindig bemenet. Nem reccsent. A nagy inditò fogàhoz kèpest ezè tökéletes egyenes. Eleve szar. Kapar magának helyet. Aztán az enyémet is àtfaragtam. Mondjuk, nekem szarabb volt a koszorùt. De így jó.

#56909 medikus
2018-02-10 22:17:19

Válasz ..MZ/X.. #56906. hozzászólásáraTalálkoztam olyannal is!eltört a tengely!smile sweatdrop

Nincs profilkép
#56907 zscsizmadia1
2018-02-10 22:14:42

Válasz Carlos Fosco Gonzáles Dua #56904. hozzászólásáraVan tényleg hogy hamar behal a kis indító is.Itt is van sokféle gyártmány és nem mind faca.Nekem 550-es mtz-én sok éve megy hiba nélkül a kinai pl..

#56906 ..MZ/X..
2018-02-10 22:13:30

Válasz medikus #56903. hozzászólásáraSzerencsére nem.
Hallottam ilyen bulikról meg olyanról is, hogy leszakadt a bendix és kilökte az öntvényen keresztül.smile blink

Nincs profilkép
#56905 zscsizmadia1
2018-02-10 22:11:16

Válasz ..MZ/X.. #56901. hozzászólásáraMeg átalakítani amit elvileg tökéletesre tervezett valaki nagytudásu mérnök.Olyan alkatrészeket ami pontosabb illesztést igényel érdemes szakemberrel megméretezni beépítés elött hogy jó e.Pl fötengely,blokk.

Válasz zscsizmadia1 #56902. hozzászólásáraEzt nagyjából én is tudom, de ha valóban pár indítás után lepotyognak akkor mire megyek vele?

A régivel igazából az a bajom, hogy a mostani bendixek alig bírják egy évnél tovább, aztán utána megint nem mindig kapja el elsőre. smile cursing (Meg ehhez kell a 2 db. 100-as aksi.)

#56903 medikus
2018-02-10 22:08:40

Válasz ..MZ/X.. #56901. hozzászólásáraSzereti a fogaskoszorút is leesztergálni!Olyan nem volt?smile lol

Nincs profilkép
#56902 zscsizmadia1
2018-02-10 22:07:05

Válasz Carlos Fosco Gonzáles Dua #56898. hozzászólásáraJobb az áttételes nem nyírja az akkut annyira mint a régi indító motor.Meg jobban is teker igy gyengébb akkunál meg rosszul induló motornál is nagyobb az esély hogy életre kel iván hdegebb időbe is.smile whistling

#56901 ..MZ/X..
2018-02-10 22:05:00

Válasz Büresz #56891. hozzászólásáraÁltalában nem szokott szerencsém lenni, ha valaminek van könnyebb meg szopósabb megoldása/hibája akkor ide tuti a cumis jut. smile angry
Ezek a hibák 5-6 gépből jöttek össze. Több hiba az etetős/rakodós gépen volt mert az minden egyes nap 15x be van rúgva.
Pótalkatrész miatt viszont már több baj volt. Új érintkező vékonyabb mint a 10x éves szétégett, ráadásul nem is réz, hanem valami futtatott hányadék. Kicsit sem voltam ideges mikor le kellett szedni 2 naponta és szétforrasztani. A 3. után vissza lett téve a gyárija meg vágtunk bele 3-as réz lemezből új mozgó érintkezőt, azóta is jó.
Ismerős mondta, az MTZ szerelés tök jó hobbi, mert neked odahaza kell készre munkálni az összes új alkatrészt, "utógondozást igényel".

Nincs profilkép
#56900 zscsizmadia1
2018-02-10 22:03:11

Válasz rsandor #56896. hozzászólásáraMeg nem árt a hengerfej csavarokat cserélni ha sokat bontogatva van a gépezet.

Nincs profilkép
#56899 .Richard.
2018-02-10 22:02:59

Válasz medikus #56894. hozzászólásáraEz az. A 150ahs kupakos volt,a kupak,kB. A szèlètől 2centire kezdődik,ugyanúgy a cella is. Azt bontàs nèlkül làttam. Majd befstam a gyönyörtől. Egy jò 75ahs volt belenyujtva. De,névről ugyanez a gyàrtò,màs szìnben,kupak nèlküli,valami pattintòs hosszú fedeles kB. 9kiloval nehezebb volt. Ez van olyan pofàtlansàg,mint ha a benzin negyede víz lenne. Ennyi erővel azt is adhatnànak.

Olvasván, mivel önindító csere előtt állok én is, még a nagy, régi dögről, akkor érdemes az áttételessel foglalkozni, vagy hagyni kell a 3,14csába?

Csak akkor melyik ami megfelelne? smile confused

Ja, ez télen is van indítva! (Melegítési lehetőség van, kemény mínuszokban nem is indítok az nélkül.)

#56897 medikus
2018-02-10 22:01:40

Válasz zscsizmadia1 #56895. hozzászólásáraA közlekedési hatóságnál még nem tudnak róla.(3 hete)smile thumbup

Nincs profilkép
#56896 rsandor
2018-02-10 21:58:28

Válasz Mtz 550E #56853. hozzászólására Mint az előzőekben leírtam a két középső henger között ment ki a tömítés kétszer egymás után kb 300 óra elteltével ezután elvittem "sík köszörűltetni" Petrillához /neki megadtam a címét meg az elérhetőségét/ aztán benzinnel megnéztem hogy nem e enged át valamelyik szelep ,mindegyik jó volt. Visszaraktam egyszerű, piros tömítőpasztával gyárilag " körbefestett " hengerfej tömítéssel 4 lépcsőben 200nm el lehúzva és azóta jó,motortömben a furatokat porszívóval szoktam kipucolni, az összes csavar lekefélve lezsírozva vékonyan /de ezt biztos tudod/ egyébként ez egy 2005-ös 820.2-es gép.

Nincs profilkép
#56895 zscsizmadia1
2018-02-10 21:58:05

Válasz medikus #56892. hozzászólásáraOlvastam valahol hogy dátumot nem tudok de az egész pici trakiktol is turbo aztán komoly dizel befecskendezö rendszert követelnek majd meg kipuff gáz kezelöt.Meg még a hiányzó LE tartomány 50-120le között felette már ugy is mind high tech.Akkor a sima Mtz hogy árusitható,amikor ott vannak annak is már az ujj modelljei amik Eusak.smile confusedsmile confused

#56894 medikus
2018-02-10 21:55:02

Válasz medikus #56893. hozzászólására2cm távtartók az oldalfal és a lemezek között!
A lényeg hogy a külső méret nem változott!smile cursing

#56893 medikus
2018-02-10 21:53:20

Válasz .Richard. #56887. hozzászólásáraSzerinted itt mit látsz?Miért könnyebb?
Igaz kissé sötét!!!

#56892 medikus
2018-02-10 21:44:54

Válasz zscsizmadia1 #56890. hozzászólásáraÜzembe helyezik azt,csak támogatásra nem vehetsz olyat!Kp-re igen!

#56891 Büresz
2018-02-10 21:43:23

Válasz ..MZ/X.. #56888. hozzászólásáraAkkor jókat vettél vagy fogtál ki, de írod hogy bronzkefe meg szabályozás meg érintkező csere... Van egy 15 éves 892-es gép, új kora óta én szervizelem, 60 hekit művel a-z-ig 6-7 e óra van benn, ez lett átalakítva párhuzamkapcsolóssá, az önindító nem lett leszedve rólasmile whistling

Nincs profilkép
#56890 zscsizmadia1
2018-02-10 21:40:15

Uj mtz mit helyeznek akkor forgalomba 2018 01 01-töl.Mert sima 820.akárhanyas is van minden kereskedönél,ami euro 2 max szerintem.??????????smile confused

#56889 Büresz
2018-02-10 21:39:31

Válasz .Richard. #56887. hozzászólásáraEzt megértem, mindenben így van. Ami nehezebb abba több vagy jobb az anyag, persze nem minden esetben.

#56888 ..MZ/X..
2018-02-10 21:29:22

Válasz Büresz #56862. hozzászólásáraNem is értem. Mindegyiken kicsi van nekünk, mind magneton, még a régi, tiszta fekete. Az tény, hogy az új, magnetonnak hazudott az sz@r. De nekünk nem volt rendkívüli bajunk velük. Bronzkefét, meg nagyáramú érintkezőt kellett cserélni, forgórészt szabályozni. Van ami már 15 éves és köszöni teszi a dolgát. Az ötvenesen Jobs van az is hosszú ideje teszi a dolgát. Pedig az etetés miatt naponta párszor hergelve vannak a vasak.
Az meg a 12-től és az önindítótól független, hogy egy rakat végtermék a gyári generátor. Mieink jó ideje át vannak szerelve 1000 éves bosch, bontóból bányászott, generátorokra. Ezek le tudják fektetni a töltésmérőt egy hosszabb nyektetés után.smile biggrin

Nincs profilkép
#56887 .Richard.
2018-02-10 21:22:01

Válasz Büresz #56862. hozzászólásáraTessék összehasonlítani különböző akkuk sùlyát! 150ah. 900A àrulnak ugyan annyiért különböző gyártók, csak 8 kilóval könnyebb. Nem mèrem le,nem hiszem el. 8másodperc lègtelenitès kifektette. Nem a gèp a szar,hanem az aksi.

#56886 ..MZ/X..
2018-02-10 21:17:02

Válasz mtz892mtz #56854. hozzászólásáraButaság lenne vissza alakítani 12-re. Rendbe kell tenni, össze sem lehet hasonlítani a kettőt a 24 javára.

#56883 Szalai A P
2018-02-10 20:33:02

Üdv Ha már téma az önindító akkor melyiket érdemes megvenni csak Magneton vagy elfogadható az originálnak mondott is?

#56882 mtz892mtz
2018-02-10 20:32:08

Válasz csferri #56876. hozzászólására pontossan ez a fajta,igy néz ki.. Azt irja ahol aképet találtam h crisztál zetoré..

#56881 mtz892mtz
2018-02-10 20:30:18

Válasz csferri #56876. hozzászólására Pedig az van ezek szerint benne párhuzamos kapcsoló,és még se tökéletes..

#56880 mtz1221
2018-02-10 19:04:14

Válasz jozef19 #56879. hozzászólásáraMindegy az csak jó legyen.Szerintem mahle néven vannak,de az ismeretség miatt iskraként reklámozzák.

#56879 jozef19
2018-02-10 19:00:06

Válasz mtz1221 #56872. hozzászólásáraA Mahle közben megvette az Iskrát,akkor hogy is van...

#56878 mtz892mtz
2018-02-10 18:43:36

Válasz csferri #56876. hozzászólására Hát majd elkondolkodok azzért rajta amit irtál.. smile smilesmile thumbup

#56876 csferri
2018-02-10 18:22:33

Válasz mtz892mtz #56873. hozzászólásáraAkkor csináld meg párhuzamkapcsolósra az a legjobb, vagy vegyél gyári 24v váltót ami leéget ,szokta azért bírni pár évig, és tölti nagyjából rendesen mindkét aksit.Ami tényleg szarul töltötte az egyiket az a régi átalakító volt amivel elejébe jöttek a 24v indítósok.Én 12-re vissza nem csinálnám az biztos, szívtam vele eleget annak idején.smile sweatdrop

#56875 mtz892mtz
2018-02-10 18:18:35

Válasz csferri #56858. hozzászólására Ja és majd cseh gyors kis anlasszer kerül majd rá akkor,ha lessz csinálva. AZZEL SZERINTEM JÓ KELL HOGY LEGYEN.. smile smile

#56874 mtz892mtz
2018-02-10 18:11:48

Válasz mtz1221 #56872. hozzászólására 12 es igen! sombori aksik.. Eddig még teker,nincs vele gond. Töltésem is annyi amennyi kell,hogy legyen..

#56873 mtz892mtz
2018-02-10 18:09:44

Válasz csferri #56858. hozzászólására Nem teljes a töltés vagy is az eggyiket nem igazán tölti,a hogy már itt az eggyik kolega irta is.. Ez végett már a 10 év allatt kkb 3 aksit cseréltem benne.. a fények is alig világitanak ha alpjáraton megy a motor.. A gyári rendszer a mi megy a hütühöz,ami ugybár váltsa neki 24 V ra,az tönkrement. Szétölvadtak még a kábelok is,szinte semmi ok nélkül, amik oda vezetnek.. Most egy Szklopka adja neki a 24 et,de az sem tökéletes töltése ugyan olyan, fények gyengék.. Ha 12 lessz ott van már a viz melegitö.. smile smilesmile smilesmile smile

#56872 mtz1221
2018-02-10 18:01:31

Válasz mtz892mtz #56870. hozzászólásáraAz újon 12 voltos mahle van ?? Az is teker mint az őrült ??

#56871 mtz892mtz
2018-02-10 17:59:10

AZ alasszer Iskra avval magával nincs gond..

#56870 mtz892mtz
2018-02-10 17:57:29

Válasz mtz1221 #56855. hozzászólására Majd lehet az idén át lessz alakitva,akkor szólok.. Nekem az a bajom vele h nem tölti rendessen az aksikat,szinte miuta meg van. Meg ez már nem a gyári szerelés,nekem az a hütönél nincs ami gyárilag adja rá a 24 V.. Az aksik mellett van egy SZklopka ami adja a 24 et,váltsa át.. Azt a Herman szerelte bele pár éve,de azz el is voltak már gondok.. Ezzért kéne cserélni a rendszert..

#56868 mtz1221
2018-02-10 16:53:30

Válasz Büresz #56867. hozzászólásáraÉn tudom,az új 3.2-es iskráról írtam hogy nagyon forgat.

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Hirdetés
A mesterséges intelligencia rászabadult a mezőgazdaságra – és ez nagyon is hasznos
A mesterséges intelligencia rászabadult a mezőgazdaságra – és ez nagyon is hasznos
Cél a termelés optimalizálása, a hatékonyság növelése, a környezeti terhelés...
Brutális! 2022-es szintre zuhant a sertés ára Magyarországon
Brutális! 2022-es szintre zuhant a sertés ára Magyarországon
Európában csökken a sertéshús ára, az USA-ban viszont drágulásra számítanak.
New Holland T5060 - 4050 órás!
New Holland T5060 - 4050 órás!

12.900.000 Ft

Szárzúzót keresek
Szárzúzót keresek

1.000 Ft

Tanyás legelő eladó
Tanyás legelő eladó

23.500.000 Ft

235/75/17,5 kamion gumik
235/75/17,5 kamion gumik

40.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]