Gázolaj árak 625 Ft Benzin árak 608 Ft EUR 400.48 Ft USD 366.7 Ft CHF 415.63 Ft GBP 475.06 Ft

Fórum

MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus!

Létrehozta: , 2008-12-14 20:41:19

Kedvencekhez Segítség

92190 hozzászólás
Nincs profilkép
#56290 a2457
2018-01-25 19:10:44

Válasz Matyi50 #56289. hozzászólásáraez nem igaz.
a tlt egy áttételezés lefele, a fordulatszám csökken, a nyomaték nő. a teljesítmény változatlan.

Nincs profilkép
#56289 Matyi50
2018-01-25 18:25:48

Válasz .Richard. #56285. hozzászólásáraAmennyiben 540es kardánfordulattal történik a mérés,úgy nem egyenesen a motor forgatónyomatéka ami megjelenik,hiszen ott közte van egy áttétel.Így a teljesítményben is lehetnek ám eltérések felfelé.

Nincs profilkép
#56288 zoldi.matyas
2018-01-25 18:14:49

Válasz a2457 #56283. hozzászólásáraÉn szervízes voltam az importőrnél, ami csak létezik mtz fajta midel találkoztam. smile thumbdownMoslékkeverő az összes

Nincs profilkép
#56285 .Richard.
2018-01-25 17:51:33

Válasz a2457 #56283 hozzáeszólására

A Tlthez viszonyított motorfordulat,különböző típusú traktorok mèrèsekor,mennyire tèr el? Ok,hogy 540,de mekkora a motor fordulata a mèrèsekor a gèpeknek? Ugye, teljesítmény, fordulat függő típusonként. Tehát, Talán mèrni ès hasonlítani àttètelek különbözősège miatt hülyeség. Màr,ha nem tèvedek. Csak azonos tipusoknàl lehet valós.

#56284 mtz1221
2018-01-25 17:49:59

Válasz a2457 #56283. hozzászólásáraLEHET VÁLOGATNI. Amúgy mindenki csal a lóerőkel.Pl a Yto 90 lóerős traktorokba,mm-re ugyan az a motor van(pumpa töltés fej dugók fordulat stb)mint valamikor a zastava kamionokba a gyári fiat motor.Csak ott 105 lóerősnek volt mondva.Most vagy a kereskedők okoskodnak a vámok+adók miatt,vagy a gyár ezzel akar vevőket szerezni,hogy menyivel erősebb az övé.

Nincs profilkép
#56283 a2457
2018-01-25 17:25:09

Válasz Sanyee #56280. hozzászólásárana, várjál mert ennek története van.
az eredeti hamisíthatatlan mtz 45 nevű csoda eleve müszaki lopás volt, és tényleg 45 lovas volt, oké jó ?
amit mtz 50 esként ismerünk az mindíg inkább 60 ló volt, amit 80 asként az meg inkább 75.

ami a mi logikánkkal élve is fura, de az orosz az már csak ilyen.

namost... ami 4 hengeres mtz be szerelt mmz motor, azok köbcentire mind ugyanakkorák, valamennyit a hengerfej változott , de a furat és a lökethossz nem.
a "tunnerolás" az hogy a fordulatszámon emelnek, majd később megjelennek a turbós motorok.

igenám, de ivánéknál ahogy esik úgy puffanik a rendszer, többféle turbó létezik, ami épp kézre esik azt szereli fel. ugyanez igaz dugattyúra is. a turbósoknál kisebb a sűrítés. de nem mindíg, mert van amikor gyári motor, új mtz, mégis a szívós dugattyú van benne, csak rajta a turbo.

hogy még könyebb legyen a dolgunk, az orosz többféle szabvány teljesítményméréssel is dolgozik. létezik legnagyobb teljesítmény, meg csúcsnyomaték alatt istentudja hány százalék nyomatékon mért.
meg létezik olyan is hogy pont nem érdekli mennyit pörög a motor, 2000 en mért teljesítmény.

namost ezen a kuszaságon ember legyen a talpán aki kiigazodik. amit biztosan tudok hogy bármelyik 4 hengeres szívó dugattyúkkal és tkp7 es turbóval meg membrán szabályzásos adagolóval 2400 as fordulaton közel 120 ló.

azt sem értem hogyan papíroz az orosz mert ha veszel egy zsírúj mtz-t, főleg ha turbós, és szerintük 90 ló, az lehet egészen 88 tól 110 lóig szószerint BÁRMI, attól függ aznap épp mit találtak a polcon a motorhoz.
adagolótól is függ mondjuk. de az is olyan hogy van többféle és isten tudja épp arra a motorra melyik került.

turbóból is többfélét használ, bár szériába tudtommal a tkp7 el nem szerelik. de a kisebb turbóból is van többféle.
szóval van 2 garnitúra dugattyú, legalább 2 féle turbó, 2 vagy talán 3 féle adagoló, és minden kombináció más teljesítményt ad.

namost hgy a határok hol vannak, teherautóba csinál ugyanabból a blokk öntvényből olyat, ami 150 lovas.


a helyzet az, ha veszel egy mtz-t, ameddig nem érkezik meg és nem méred le, senki ember fia nem tudja megállapítani hogy hány lovas. forgalmiba meg a típushoz tartozó adatot írják, aztán közben meg annyi amennyi.

ha zavaros a dolog ne aggódj, a hiba nem a te készülékedben van. hanem abban hogy ezt csak az orosz érti.

#56282 Vinkó75
2018-01-25 16:14:51

Válasz Sanyee #56280. hozzászólásáraAz Ivánnál a motor pöckölés sosem volt probléma. Hátrafelé már jobban megviseli.smile laugh

Nincs profilkép
#56281 Petiiii
2018-01-25 13:12:53

Rendben van

#56280 Sanyee
2018-01-25 13:12:37

Valaki járt már úgy vagy hallott olyat, hogy azért az MTZ-k teljesítménye se gyenge egy nagyobb nyugatihoz képest?
Ismerős nagyon szidta, hogy a (90Le) turbósai milyen rosszak, meg a nyugati az jó. Aztán beült egy 100Le landiniba és csodálkozott, hogy ez csak ennyit bír.
MTZ 952.3 (114LE)

#56279 csoppika
2018-01-24 23:06:34

Válasz Petiiii #56278. hozzászólásáraGondolom nem egyformán fordul a két oldalra... Állítsd be középre...

Nincs profilkép
#56277 Tomszi
2018-01-24 20:28:18

Válasz Rózsa Zoltán :) #56266. hozzászólásáraFelemeled annyira hogy a kerekekről levegye a súlyt, de ne legyen a levegőbe, aztán meghúzkodod kézzel az egyik oldalát és meglátod mennyit mozdul.

#56276 apuci
2018-01-24 20:27:43

Válasz kevesa #56275. hozzászólásáraHa ott a baj nem nagy dolog,pár hete csináltuk 952.3-on.
Le szereled utána secperc szét jön, új "O" gyűrű és mehet össze!

#56275 kevesa
2018-01-24 20:10:11

Válasz apuci #56274. hozzászólásáraHolnap majd jobban korbenezem de szerintem a gumigyurunel folyik.

#56274 apuci
2018-01-24 19:53:09

Válasz kevesa #56273. hozzászólásáraNem bilincsnél folyik,mert annó nekem ott folyt!

#56273 kevesa
2018-01-24 19:46:17

Válasz apuci #56272. hozzászólásárafolyik belőle az olaj és ha jól tudom abban van valami gumigyűrű ott engedhet és a felépítése érdekel.

#56270 ...:::Pisti:::...
2018-01-24 19:32:47

Válasz Rózsa Zoltán :) #56267. hozzászólásáraÜdv. Betonon ketten a két első kereket megmozgatjátok előre hátra. Amikor te előre gurítod a másik hátra. Így felváltva oda vissza. Vagy középen megemeled elől a súlytartót vagy a bölcsőt. Csak ne a hidat.

#56269 medikus
2018-01-24 19:28:03

Válasz Rózsa Zoltán :) #56266. hozzászólására2 méteres pajszer vas!Benyúlsz közé,és ráemelsz!mint műszakin!smile thumbup

#56268 kevesa
2018-01-24 19:22:40

Taposos difizár vezérlőszelepről van valakinek ábrája?

#56266 Rózsa Zoltán :)
2018-01-24 19:09:14

Válasz ...:::Pisti:::... #56260. hozzászólásáraÜdv

Azt kérdezném hogy mi a legegyszerübb módja elenőrizni ezt a királycsap lógást.

Én még soha nem néztem.


Köszi.

Nincs profilkép
#56264 Petiiii
2018-01-24 17:51:42

sziasztok olyan problémám van hogy alászedem a kormányt és befordul nagyon a kerék valaki ilyen végállást vagy ütközőt csinált már? esetleg képen mutatthana róla 82es-re szeretnék csinálni

Nincs profilkép
#56263 Mtz 550E
2018-01-24 16:58:36

Válasz csoppika #56258. hozzászólásáraAz elsőhíd furatába lóg! A hátsó királycsap!
Ahogy a kolléga is mondja!

#56262 t-16m
2018-01-24 16:33:42

Válasz Mtz 550E #56257. hozzászólásáravagy keress a környéken egy ilyen embert aki ezeket megcsinálja.
híd felújítás

Nincs profilkép
#56261 nr1szicsu
2018-01-24 16:32:33

Válasz medikus #56256. hozzászólásáraIgen értem
Köszönöm szépen

#56260 ...:::Pisti:::...
2018-01-24 16:24:20

Válasz Mtz 550E #56257. hozzászólásáraCsináltass vastagabb csapot, a perselyből meg szedess ki

#56259 t-16m
2018-01-24 16:23:49

Válasz csoppika #56258. hozzászólásáraSzerintem arra gondol ,hogy kiverődött az első híd furata és jár benne a csap mint egy fa..! Az enyém is ugyan ebben a cipőben jár pont ma szembesültem vele.

#56258 csoppika
2018-01-24 16:08:09

Válasz Mtz 550E #56257. hozzászólásáraMármint a hídban lötyög a rögzített persely???

Nincs profilkép
#56257 Mtz 550E
2018-01-24 15:43:13

Üdv nektek!
Ha lóg a királycsap a hajtott elsőhídba mit lehetne vele csinálni?

#56256 medikus
2018-01-23 22:31:02

Válasz nr1szicsu #56242. hozzászólására+ az akku!CT vékony 4 es csavar,indítóreléA többit lámpázd ki!Most nincs előttem,de 2db M5 csavar.Mind kettő izzítás!Amelyiken 1-es állásban izzít,az megy az izzító ellenőrző azon lábára,ahol nincs vezeték!Az izzító ellenőrző másik lábán van egy vezeték,ami kimegy az izzításra.Erre a kivezetésre megy a másikvastag izzító kábel az indító kapcsolóról,akkor mikor 2.állásban tehát indításra van kapcsolva.ilyenkor az izzító ellenőrzőt kikerüli az áram,mert az indító kissé letöri a feszültséget,és legyen elég áram az izzításra.A másik vékony csavar,szintén csak indításkor ad áramot,de azt nem kötjük be!Érthető?

#56255 Bandita29
2018-01-23 22:08:45

Válasz csferri #56253. hozzászólásáraBocsi, ott más valóban a kisebb motorfordulat miatt. 0.3 a szorzó kb.

#56254 mtz1221
2018-01-23 22:07:53

Válasz Gepi #56248. hozzászólásáraTegyél bele kerámiás tárcsát,majd az leszabályozza.És hosszú évekig jó is lesz.smile thumbup

#56252 Bandita29
2018-01-23 21:48:51

Válasz Balu86 #56247. hozzászólásáraMotorfordulat X 0.25 = tlt fordulat.(540-es fordulaton)

#56251 ...:::Pisti:::...
2018-01-23 21:46:41

Csak nyomlapot is vehetsz, nem kell komplett szerkezet.
Attol függ mi a gondja

#56250 csferri
2018-01-23 21:37:11

Válasz Gepi #56248. hozzászólásáraÖsszességébe a régi fajta szerkezet sokkal jobb volt mint a mostaniak, de hogy szabályzás után milyen leszsmile confused

#56249 csferri
2018-01-23 21:32:43

Válasz Balu86 #56247. hozzászólásáraMegszokhattad volna már hogy ha iván fejleszt nem mindig előrelépés vansmile lolAz új óra szép nagy lett ,cserébe a sebesség és a motorfordulat jelzése rosszabbul leolvasható (nálad még a TLT is)smile sweatdropEzek a piros kijelzősök egész jók voltak már, nekem is van ilyen is.

#56248 Gepi
2018-01-23 21:21:39

Melyik jobb új kuplung szerkezet vagy leszabályozni a régit?smile confusedsmile surrender

Nincs profilkép
#56247 Balu86
2018-01-23 21:14:38

Válasz csferri #56246. hozzászólására820.4-esen nekem ilyen van 8 leddel,ezen normálisan kiolvasható mennyi a TLT fordulat. De 3 db leden hogy olvassa ki Iván a pofám leszakad smile bored

#56246 csferri
2018-01-23 21:06:12

Válasz Balu86 #56245. hozzászólásáraEddig is így volt, mármint az ez előtti elektromos órával.

Nincs profilkép
#56245 Balu86
2018-01-23 20:59:34

Válasz csferri #56244. hozzászólásáraHát ez qrva jó smile surrender
Akkor most ezen a műszerfalon jobb oldalon van kemény 3db led ami majd mutatja nekem 0-tól 540-ig a TLT fordulatot. Fasza

#56244 csferri
2018-01-23 20:56:16

Válasz Balu86 #56243. hozzászólásáraIgen azt mutatná, de csak akkor ha van fordulatszám érzékelő a TLT-nél, nekem 1221-be van és mutat is, lehet a 892-be nincs.

Nincs profilkép
#56243 Balu86
2018-01-23 20:40:36

Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni.
MTZ 892.2 műszerfalán a digit kijelző változtatható 3 állásba. Össz üzemóra,"napi kinullázható üzemóra",valamint ez a harmadik állás ami ha jól látom valami fordulatszámot mutatna. TLT-t bekapcsolva jobb szélen mutat a skálázott óra,de a digit kijelzőn semmi semmikor smile whistling

Nincs profilkép
#56242 nr1szicsu
2018-01-23 18:29:51

Válasz medikus #56239. hozzászólására+
CT
C
0B
3K
Jelölés van

#56241 Fe ró
2018-01-23 18:25:29

Válasz nr1szicsu #56240. hozzászólásáraA legvekonyabb megy az inditorelere.

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]