Gázolaj árak 655 Ft Benzin árak 636 Ft EUR 412.71 Ft USD 400.32 Ft CHF 438.6 Ft GBP 489 Ft

Fórum

MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus!

Létrehozta: , 2008-12-14 20:41:19

Kedvencekhez Segítség

91346 hozzászólás
Nincs profilkép
#54346 Claastra.
2017-11-30 17:08:51

Válasz medikus #54335. hozzászólásáraés egy ami "hótziher" hüvelytől nem ugat

Nincs profilkép
#54345 Claastra.
2017-11-30 17:07:32

Válasz medikus #54321. hozzászólásárameg a dugattyú teteje "tömör" több anyag jobban tágul,épp egy léghűtéses vetránt újítok 65század mili eltérés van a szoknya és a tető között amúgy 101 mm-es

#54344 kevesa
2017-11-30 17:01:10

Elhoztam a generátort kiderült h ami van benne állórész abban az egyik tekercs ki volt lazulva és el is volt törve a vezeték.

Érdekes módon a töltés pedig jó volt szóval reggel teszt remélem az óra is megjavul.

#54343 gandalfcappy
2017-11-30 16:35:26

Válasz madle #54341. hozzászólásáraJa Medikus jól beszél, cserélj benne lamellákat, abból nem lehet baj, mert csak nem jó benne valami. Habár hátrafelé nekem sem fog az a vacak, de inkább az csússzon meg, mint én taknyon hazáig.smile sweatdrop

#54342 medikus
2017-11-30 16:08:22

Válasz madle #54341. hozzászólásáraCserélj benne lamellákat!!!!!!!!!!!!!!

Nincs profilkép
#54341 madle
2017-11-30 15:42:58

Válasz gandalfcappy #54340. hozzászólásáraIgen, én is így gondoltam, mikor ajánlották, hogy tegyek a csavar alá egy vastagabb alátétet, mert úgy nagyobbat fogna rajta, de mi van ha végletekig fixre zárom, akkor úgy is törik munkában ahol a leggyengébb

#54340 gandalfcappy
2017-11-30 15:09:38

Válasz madle #54333. hozzászólásáraHát mondjad valakinek, hogy nézze, h hátrafele menetbe amikor kapahr a hátsókereked, a malac két oldalán a kardánok enyformán forognak e!
Ha nem, akkor az még mindig elcsúszik.
Hallottam, h meghegesztik, de szerintem nemjó 5let, az azért van ott, h elcsússzon, főleg ha nem egyenes hidas, hanem szöghajtásos. Így nem töri ki az elsőtengelyt.

#54339 csoppika
2017-11-30 14:25:19

Válasz medikus #54335. hozzászólásáraHiába beszélsz neki... Addig bütyköli, míg egy kalap sz.r nem lesz az a motor...smile cursing

#54338 ...:::Pisti:::...
2017-11-30 14:22:58

Válasz máris szomszéd #54326. hozzászólásáraÜdv.

csak azért lesz "jó" a turbó nyomás,mert a füst nem tud kellően távozni.

A turbónyomást nem a kipufogó oldalon mérik, hanem a feltöltött oldalon

Nincs profilkép
#54336 .Richard.
2017-11-30 14:02:35

Válasz csferri #54332. hozzászólásáraPl. Az autóban nem làtni,meg nem hüvelyes.

#54335 medikus
2017-11-30 13:52:03

Válasz Mtz 550E #54334. hozzászólásáraNE fogj te ilyenekbe bele!!!!Magas ez neked!!smile lol

Nincs profilkép
#54334 Mtz 550E
2017-11-30 13:46:39

Hali!
Az utólag turbózás melyik hüvely a jobb 230mm vagy 245mm és másik dolog a dugó közül mit befolyásol hogy 3gyűrűs vagy 4 gyűrűs?

Zetor gyűrűsort honnan tudok rendelni hozzá a turbós dugóhoz?
Mert a keletagrónál turbóshoz van vagy 3-4 fajta gyűrű méret!

Nincs profilkép
#54333 madle
2017-11-30 13:29:53

Udv,

olyan kérdésem lenne, hogy a 820.1-esem eleje nem mindig hajt, ha fixre van kapcsolva, pontosabban, ha nagyobb terhelést kap akkor nem hajt, hátra meg egyáltalán nem. Húztunk a malacnál a csavaron, előre hajtás jó lett, de hátra továbbra sem tolja rendesen az elejét.

#54332 csferri
2017-11-30 12:01:12

Válasz .Richard. #54322. hozzászólásáraNyugi igaza van medikusnak, minden motor ilyen, a jd motorba is látni a gyűrűt fölülről belenézvesmile wink

Nincs profilkép
#54331 lakatos gabesz
2017-11-30 11:34:21

Válasz máris szomszéd #54323. hozzászólásáraHallotam már én is ilyet!!most halottam olyat is hogy vezérlés állitásával vagyis elöltöltéssel is lehet rajta javítani!mondom csal halottam!!!

#54330 medikus
2017-11-30 11:25:12

Válasz .Richard. #54322. hozzászólásáraCsak a 2 fémnek nem egy a hőtágulása!A henger persely meg még hűtve is van!

#54329 bandigh
2017-11-30 07:58:40

Válasz máris szomszéd #54326. hozzászólásáraA füst nem hinném hogy megszorul de a kis turbót lehet szétpörgeti a nagyköbcenti+nagy motorfordulat. Valami jól beszabályzott turbónyomást kell kialakítani :D A hathengeres mzt turbó nem mehet rá? Vagy az nem is mtz motor? smile blushing

Nincs profilkép
#54328 a2457
2017-11-30 01:23:16

Válasz máris szomszéd #54326. hozzászólásáraminnél nagyobb a turbo, és minnél nagyobb nyomást tudsz rászabadítania motorra annál jobb hatásfokot fog produkálni. ez a te esetedben több lovat jelent.
túlzásba a nyomással nem kell esni, ugye a turbónak is van sűrítési aránya. Ez szorzódik azzal amit a dugattyúk csinálnak.
na a kettő szorzatának komoly korlátai vannak.

nagyobb turbó több kakaót kér, nagyobb fordulaton fog tudni nyomást produkálni.

kicsi turbóval kisfordulaton is van valami, ezért szokom mondani hogy aki 1400-1600 közt pötyörög vele annak a kisebb turbó , a turbós dugattyúszettel jobb választás.

aki csak lóerőre gyúr annak tkp-7 és nem turbós dugattyúszett. mert az adja a legnagyobb kompressziót.

aki fogyasztást akar spórolni annak turbós dugattyúszett, ha nehéz munkát is végez vele és sikerül max fordulathoz közel járatni, kiterhelni a masinát annak kell a turbós dugattyúszett.

#54327 ..MZ/X..
2017-11-30 01:20:53

Válasz Mtz 550E #54312. hozzászólásáraMeddő térfogat a kormány meg az ülés között van egyedül, de azt viszonylag könnyű felköbölni....smile whistling

#54326 máris szomszéd
2017-11-29 22:27:15

Ha már ennyire belemerültem az írásba.
Az mtz-ét gyárilag ha jól tudom 3 fajta turbóval szerelik.Hat és a hétlapátos és a c-14-es.A kérdésem az lenne,hogy nekem ezekből melyik lenne az amelyik a legtöbbet tudja kihozni a verseny motoromból.Ugyanis új szabályt vezetnek be és csak azt fogadják el "gyárinak" ami gyári mtz alkatrészekből van összerakva legalábbis kivülről ami látszik. Így ha ebben a kategoriában is akarok indulni újra kell gondolnom a motort.Ja és a motor jövőre 5.5 literes lesz elvileg de ez kivülről nem látszik.Esetleg nem szorul-e meg a füst a turbónál a nagy fordulat és köbcenti miatt és csak azért lesz "jó" a turbó nyomás,mert a füst nem tud kellően távozni.Én magamtól a hét lapátost de inkább a c-14-est választanám,mert utóbbiról láttam vidiket,hogy elég hamar lefújt
Na ezen el lehet csemegézni.

Nincs profilkép
#54325 .Richard.
2017-11-29 22:18:46

Válasz máris szomszéd #54323. hozzászólásáraHa valami sàntit,akkor persze,hogy baszkodja a szabàlyzot. Nekem használt röpsùlyt rakott bele,azt kèsz. Mikor megvettem,belebufogott a vízbe. Hengerfejes volt. Eszméletlen röfögött,9ben 1000res fordulaton. Gondolom, kompresszioban nagy különbség lehetett. Utána, alig baszkodott. De,meguntam, akkor lett javítva az adagoló. Azóta jó.

Nincs profilkép
#54324 a2457
2017-11-29 22:14:46

á, ha nekem medgölene az adagoló, akkor nem állnék neki javítani vagy javíttatni.
bármelyik teherautóé jobb...
szép bontottan megvenni, egy normálisabbat és azzal nem ugat, jár szépen, veszi a fordulatot, jó a fogyasztás, és jól is indul.

#54323 máris szomszéd
2017-11-29 22:07:18

Hamár röfögés akkor én is mondjak egy laikus véleményt tapasztalatot.
Egy éve vettem egy mtz-ét innen a fórumról alkalmi vétel volt. Ha valmi ez aztán tudott röfögve menni de igazán.Tavasszal leszedtem az adagolót porlasztót irány adagolós,elmondtam a problémát és mit szeretnék. Kicserélte a csúcsokat és az adagolón belül állított az anyagon és sokat javult a járása. Azóta a porlsztókat újra kellene nagyon állítani de nincs hozzá beállítóm kénytelen leszek csinálni egyet.
A húzott motoron maxra lett állítva belülről a kaja és az szinte tökéletes lett röfögés szempontjából.
Nem mondom,hogy az a megoldás,hogy belülről kell állítani a nyomó elemeken és jó lesz de változhat,nálam a pozitív irányba igaz nem lett tökéletes de jó az.
Ha mégsem lenne igazam akkor ráfogom,hogy laikus vagyok.smile whistling

Nincs profilkép
#54322 .Richard.
2017-11-29 22:00:17

Válasz medikus #54321. hozzászólásáraez nem rc motor, hogy kúpos legyen!!a hüvely meg nagyobb lesz a hőtöl, tehát 1-1 az arány. tehát, tud ugatni tőle az iván. smile devilsmile lol

#54321 medikus
2017-11-29 21:56:41

Válasz .Richard. #54320. hozzászólásáraA dugattyú teteje azért vékonyabb pár tizeddel mint a szoknya rész,mert nagyobb hőt kap,és beletágulna a hüvelybe a hőtől azonos méret esetén!

Nincs profilkép
#54320 .Richard.
2017-11-29 21:40:49

Válasz medikus #54318. hozzászólásáraaz nagyon meleg, vagy sok kört kitesz? smile lollehet, hogy lemaradtam valamiről?

#54319 mtz1221
2017-11-29 21:37:12

Válasz máris szomszéd #54316. hozzászólásáraTe csak ad az ötleteket,így tavaszig nem fogunk unatkozni az már biztos.smile aikido

#54318 medikus
2017-11-29 21:36:56

Válasz .Richard. #54317. hozzászólásáraA dugó teteje és a hüvely közötti részt nem számolhatod,hiába látsz ott rést!800 fokosan nézd!!!smile thumbup

Nincs profilkép
#54317 .Richard.
2017-11-29 21:30:42

Válasz máris szomszéd #54316. hozzászólásáraa dugó felső holtponti állapotában, a felső dugó gyűrű és a henger felső széle között, meglepően nagy hely van az ivánnál. sok lé belefér. azt is számold ki, kb. a dugattyú fél égésterét kitesz. smile lolinkább köbözd, mind a farakást. ő nem érti ám meg,hogy az adagoló itt a káros tér! smile lolha egymás után kétszer le kéne szednem, tuti, hogy a röfik kolléga épített adagolójáért kifizetek 200at, minthogy , fele annyiért babráltassam valakivel az ivánét. teljesen hülyeség javítani, ha többször baszakodik.

#54316 máris szomszéd
2017-11-29 21:06:40

Válasz Mtz 550E #54312. hozzászólásáraLeveszed a hengerfejet aljával felfelé fordítod és szépen fecskendővel teletöltöd az egy hengerhez való szelepek üregét szintre a hengerfej síkjával.
Aztán ezt megismétled a dugattyúban levő üreggel is. Utána még valahonnan megtudod mennyi a hengerfej tömítés vastagsága összeszereléskor és szépen kimatekolod a térfogatot.
Ja és megméred mennyi a dugattyú kiállását is nehogy becsapjon a végén és úgy matekolsz.Ekkor összejön valami térfogat és ez a káros tér.
DE AZ ISTENÉRT LE NE VEDD A HENGERFEJET AZÉRT,HOGY EZT MEGMÉRD.
Ennek csak akkor van értelme ha olyasmit akarsz csinálni a motorral mint én.Jól felhúzni és kinyírni 20-50 üzemóra alatt

#54315 medikus
2017-11-29 20:50:48

Válasz csizizoli #54311. hozzászólásáraA feszültség szabályozó mindig csak gerjesztő áramot ad befelé a generátorba(direkt nem írok forgó részt,mert az Mtz gerjesztő tekercse áll a forgórész mellett) kifelé jelet nem ad,még akkor sem,ha a töltésjelző lámpa oda van kötve!

#54314 medikus
2017-11-29 20:46:50

Válasz csizizoli #54311. hozzászólásáraAzokon 5 fázistekercses generátor van!!!!Egyikről veszi a jelet!

#54313 kevesa
2017-11-29 20:43:33

Válasz csizizoli #54311. hozzászólásáraIgen ugyan azt nem tudom hogy a jelet a fesz szablyzobol veszi avagy sem de szerintem van valami ott kulon mert ahogy neztem egyik vezetek sem megy a szabalyzotol oda ahonnan a jelet kapja.

Nincs profilkép
#54312 Mtz 550E
2017-11-29 20:18:52

Válasz a2457 #54310. hozzászólásáraÉs azt a meddő tèrfogatot hogyan lehet mèrni vagy mit befolyásol?
Akkor az én problémàm csak az adagolónál keresendő!

Nincs profilkép
#54311 csizizoli
2017-11-29 20:14:43

Válasz kevesa #54307. hozzászólására Értem és ugyanazt a tiousut raktad bele?Az a kérdés hogy a jelet fesszabályzoról kapja vagy a generátornak van külön tekercse ami adja a jelet.

Nincs profilkép
#54310 a2457
2017-11-29 20:12:08

Válasz Mtz 550E #54290. hozzászólásáranem az adagolót nem viszi el.
a te gondjaidhoz nincsen köze.
a dugattyúból van részben kialakítva az égéstér, a dugattyúból erre a célra felhasznált térfogat a meddő térfogat.

#54309 Tomi81
2017-11-29 20:04:36

Válasz medikus #54305. hozzászólására9 kábelt csinálni, világítást felkapcsolni (hogy lásd mikor húzod le a testet), egyesével lehúzogatni, egy perc és megvan.

#54308 csoppika
2017-11-29 19:54:07

Válasz balázsi #54291. hozzászólásáraFöldmunkára valóban nem való. Ha jól illesztik fel, azért a felső sor 150-es körbálát fel lehet tenni okkal móddal. Igaz 2 oldalról... HW6011-re 8(vagy 2 oldalról 10) bálát fel lehet vele tenni tüskés trágyakanállal. Max 1000kg-os bigbaget kis szerencsével le lehet venni vele...(szintén trágyakanállal)
Vagy vesz egy KHR-t 600-900ért...

#54307 kevesa
2017-11-29 19:44:09

Válasz csizizoli #54304. hozzászólásáracseréltem és semmi ugyan az

#54305 medikus
2017-11-29 19:41:22

Válasz Tomi81 #54303. hozzászólásáraVan ott vagy 8-9 kivezetés!!Először azt kellene tudni,melyik a mutatós óráé!!!!

Nincs profilkép
#54304 csizizoli
2017-11-29 19:39:32

Válasz kevesa #54302. hozzászólásáraHali kérdezném hogy fesz szabályzot cseréltél benne?

#54303 Tomi81
2017-11-29 19:31:51

Válasz kevesa #54297. hozzászólásáraÓra felől a stekkerbe nem tudsz egy vezetéket bedugni?
Vagy:
Nem tudom hány csatlakozós a stekker. Csinálsz annyi vezetéket. Egyik végére apa saru a másikra anya saru. Apa saru a stekkerbe, anya saru az órába. Az egyet kihagyod ami a generátorról jön, azt külön behúzod

#54302 kevesa
2017-11-29 19:31:32

Válasz medikus #54301. hozzászólásáraJaaah ott az kérdeztem h a két óra felcserélhető avagy sem, de olyat vettem bele amilyen volt nehogy gubanc legyen és lett gubanc :D

#54301 medikus
2017-11-29 19:22:38

Válasz kevesa #54300. hozzászólásáraRégebbi képhez azt írtad,nem egyforma,csak a csatlakozás!

#54300 kevesa
2017-11-29 19:15:44

Válasz medikus #54299. hozzászólásáraMár hogy nem egyforma?

Ugyan olyat vettem bele mint a gyári elméletbe akkor ugyan olyannak kell lenni nem?

#54299 medikus
2017-11-29 19:13:57

Válasz kevesa #54298. hozzászólásáraDe azt is mond el,hogy a 2 óra nem egyforma!!

#54298 kevesa
2017-11-29 19:06:37

Válasz medikus #54296. hozzászólásáraTényleg lehet holnap a hortiakat felhívom mi a véleményük.

#54297 kevesa
2017-11-29 19:05:56

Válasz Tomi81 #54295. hozzászólásáramajd kiderül az a baj ennek a kábelnek a vége egy csatalkozóra van kötve és nem tudok csak úgy egyet kiszedni belőle hanem akkor az egészet köthetem át mert ebbe az órába csak egy csatlakozó van.

de elég rejtélyes hibának tűnik eddig.
Aztán a végén kiderül valami tök egyszerű hiba volt :D

Mint pár éve állandóan lefulladt a gép már nem tudtam mi van vele minden csövet kicseréltem minden szűrő új volt de csak lefulladt.Aztán kiderült annyi volt a hiba h nagyon rátekertem a tanksapkát és nem bírta az üzemanyagot szívni :D

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Hirdetés
Több idő a földeken, kevesebb az irodában – szabaduljon meg egy nagy tehertől!
Több idő a földeken, kevesebb az irodában – szabaduljon meg egy nagy tehertől!
Egyetlen felületen kezelheti minden fontos adatszolgáltatási és adminisztrációs...
Mutatjuk, mi történik kedden az üzemanyagárakkal
Mutatjuk, mi történik kedden az üzemanyagárakkal
Kerülj képben a benzin és a gázolaj átlagárával!
Kubota R065
Kubota R065

28.900 EUR

Könnyűszerkezetes garázsépítés,  melléképület,  tároló,  gépkocsi-tároló építés országosan
Könnyűszerkezetes garázsépítés,...

1.000 Ft

Eladó MTZ 820.2 traktor
Eladó MTZ 820.2 traktor

5.500.000 Ft

Eladó Belorus MTZ 50 -es traktor
Eladó Belorus MTZ 50 -es traktor

900.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]