Gázolaj árak 647 Ft Benzin árak 628 Ft EUR 413.05 Ft USD 403.06 Ft CHF 439.56 Ft GBP 492.13 Ft

Fórum

MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus!

Létrehozta: , 2008-12-14 20:41:19

Kedvencekhez Segítség

91215 hozzászólás
#53915 csoppika
2017-11-21 21:51:31

Válasz Mtz 550E #53906. hozzászólásáraÉn első körben a jobbikat vettem...de hiányzott a kemény szelepülék belőle(cserés lett kényszerből az olcsóbbra)...
Viszont nem az volt a baja...így még megérhetem, hogy az előzőleg kiszedettet(ami fel volt újítva előtte) fogom idővel visszatenni...

Nincs profilkép
#53914 rsandor
2017-11-21 21:39:11

Válasz Mtz 550E #53906. hozzászólására Az is sz@r, hiába gyárinak mondják. Ha visszaolvasol, vagy visszaemlékszel mondtam , mondtuk, hogy ne nyúlj hozzá ahhoz a motorhoz mert eszi egy kicsit az olajat,mert az még anyagból volt. Most amit beleraktál minden sz@rabb mit amit kiettél belőle. Sajnos ez van.

#53913 mtz1221
2017-11-21 21:37:42

Válasz gandalfcappy #53911. hozzászólásáraÉrtem,ha kellek majd csörögsz.

Nincs profilkép
#53912 Claastra.
2017-11-21 21:35:23

Válasz mtz1221 #53910. hozzászólásáracsak dugó kellene kpl,vizkárosult lett egy motor szépen kihónóltuk,de a dugók,gyűrűk nem szépek

#53911 gandalfcappy
2017-11-21 21:35:23

Válasz Mtz 550E #53900. hozzászólásáraÉn leszedtem 1x az 50-es szelepfedelét, és láttam, h kormosak voltak a kipufogó szelepek rúgói, mert befújt mellette a kipufogógáz. Gondolom a szívó szelepek vezetői is el voltak kopva, mert kéket füstölt. Tehát ha kormosak voltak a rúgók, valszeg kopottak a szelepvezetők. Nézd meg nem kormosak e a tieid id. smile sad

#53909 gandalfcappy
2017-11-21 21:28:57

Válasz mtz1221 #53896. hozzászólásáraElőször megnézem azt a szelepet, persze miután megszimeringezem a főtengelyt, mert nem győzöm motorolajjal, az is élvezet lesz ilyen hidegbe, érzéstelenségig lefagyott újakkal, mert most dolgozni kéne vele. smile unsure

Nincs profilkép
#53908 Claastra.
2017-11-21 21:27:07

Válasz mtz1221 #53904. hozzászólásáraköszönöm,ugy látszik találtam köztük,de körülnézek még bolgár targoncások köztt is mert abban is ez a motor fut

Nincs profilkép
#53906 Mtz 550E
2017-11-21 21:02:42

Válasz rsandor #53902. hozzászólásáraUtólag már bántam mert 30000Ft néztem kb annyival lett volna több a gyári!

Nincs profilkép
#53905 Mtz 550E
2017-11-21 21:01:04

Válasz rsandor #53902. hozzászólásáraVolt ellenőrizve kapott egy új utángyártott hengerfejet vigyem nyugodtan nincs velük gond! A habi-nál vettem valami 64000ft volt!
Csak utána levettük és már szelepszár szimeringet kellett cserélni egy két szelep már lógott! Mind ez kb 150-200üa utàn!

#53904 mtz1221
2017-11-21 20:39:57

Válasz mtz1221 #53903. hozzászólásáraTAFE Örvény vagy dugattyú kamrás a motor ??

#53903 mtz1221
2017-11-21 20:34:34

Válasz Claastra. #53899. hozzászólásárahttp://www.jusel.com/proizvodjaci.php?id=153 De a petar drapsin kifogyóban van,mert fél éve bezárt.Viszont a tafet nálatok is forgalmazzák,abban is 91.4-es dugók vannak.Ha valami kell akkor,kereshetek magyar forgalmazót is.Szabadkán a piacon is beszerezhető,2 nekifutásból.

Nincs profilkép
#53902 rsandor
2017-11-21 20:01:36

Válasz Mtz 550E #53900. hozzászólásáraAttól nem fogy röhögni a motor ha a szelep lóg a szelep vezetőben. De hogy volt felújítva a motor ha a hengerfejet nem ellenőriztétek??Egyébként leveszed, vízszintes helyre teszed a szelepek felől benzint öntesz és nézed hogy valamelyik kipufogó vagy szívó szelepnél nem e jelenik meg. Amelyiknél folyik ugye az átereszt.

Nincs profilkép
#53900 Mtz 550E
2017-11-21 19:43:26

Hengerfejet hogy lehet ellenőrizni milyen àllapotban van? Ha szelepvezetőbe lóg a szelep az baj?

Nincs profilkép
#53899 Claastra.
2017-11-21 18:49:14

Válasz mtz1221 #53898. hozzászólásáraRoland 91mm-es perkins dugattyúra nincs rálátásod odakint?

Nincs profilkép
#53897 Mtz 550E
2017-11-21 18:01:53

Hali!
Kompresszió mérőt lehet venni vagy csinálni valahogy?

#53896 mtz1221
2017-11-21 15:43:48

Válasz gandalfcappy #53895. hozzászólásáraElőtöltést egy próba erejéig,két lukkal az óramutató járásával megegyező irányba eltenni.smile thumbupcool

#53895 gandalfcappy
2017-11-21 15:36:13

Jó az a torokizzító, megcsináltam, mert el volt szakadva a spirálja, meg hát az összes vezeték le volt tépve róla, azt kipipáltam, van vízmelegítőm is, az is el volt pukkanva, azt is kipipáltam. Ja a dekompresszort szoktam használni. Új aksi, (alig fért bele) pipa, berugdosós áramtalanító + testkábel az önindítóig. Áttételes önindító van neki, tekeri is ahogy kell, csak a napi első indítás vacak. Ha már bepöccen, oszt leállítom, pillanatok alatt beindul. Hallottam erről a szelepről, kitalálom, h hol van, oszt megnézem, mert azt gyanítom én is, h az visszaereszti a gázolajat, remélem annyi nyűgje van csak. Nyáron egyébként, ha 2 hétig állt is, 3-4 másodperc alatt beröffent. A hidegbe lehet nem úgy tömít vmi.

#53894 gandalfcappy
2017-11-21 15:16:00

Válasz mtz1221 #53889. hozzászólásáraHát én is azt mondom, de a boltba csak a rézfóliás volt, meg a szilikonos, régit már nem kapni azt mondták.

#53893 Zoltán Rózsa
2017-11-21 07:44:57

Válasz gandalfcappy #53886. hozzászólásáraA folytást rá szoktad húzzni inditáskor?
Meg ha télen sokat fogod használni tegyél rá 220V vízmelegítőt.
Kiméli az aksit meg az önindítót.
Meg lehetne nézni nem ejti vissza a gázolajat..?
Majd valamekyik reggel probálj úgy indítani hogy jól felgyomod a kézipumpával a gázolajat.
Nekem volt egy pici dugulás valahol az miat is nehezen idult. Nem volt rendes Go utánpitlás.
Leszedtem az összes csövet kifujkáltam vissza fújtam a tankba is.
Majd nyomástartó szelep kipucol rugó kicsit széthúz hogy jobban rányomja a golyót.
Lehet jobb lesz a gép

Nincs profilkép
#53892 a2457
2017-11-20 23:58:41

Válasz rigás #53891. hozzászólásáranormális önindítóval még ilyenkor reggel 2-3 fordulás és mennie kéne.. ha minden rendben.
izzitás és minden egyébb nélkül.

#53891 rigás
2017-11-20 22:44:23

Válasz csoppika #53890. hozzászólásáraHmmm, nem csak egyszerűen fázik? hideg van már a 80-asra, pláne ha nem működik a fáklya.

A hengerfej csavarokon meg lehetne még húzni, nekem már oldott meg hasonló problémát és nem kellett bontani.

#53890 csoppika
2017-11-20 22:15:09

Válasz gandalfcappy #53886. hozzászólásáraHengerfej, porlasztó, adagoló feljavítás sokat segít...

#53889 mtz1221
2017-11-20 22:14:18

Válasz gandalfcappy #53887. hozzászólásáraAkkor miért nem olyant vettél.Annak a régi szürkének nincs is párja.smile thumbup

#53887 gandalfcappy
2017-11-20 22:06:17

Válasz mtz1221 #53865. hozzászólásáraErre varrjál gombot, én sem értem, na majd hétvégén lefényképezem, esetleg az 1ik hengerfej leszorító csavarnál beszivárog, meg valahol oldalt kibuggyan? De hát a szélső csavarok, nincsenek is a szelepfedél alatt. Remélem nem kel megint szétszedni. Nem rajongok ezekért a mai hengerfejtömítésekért, a régi szürke azbesztes volt a tutkó.

#53886 gandalfcappy
2017-11-20 21:58:10

Válasz zscsizmadia #53868. hozzászólásáraKöszönöm a magyarázó választ!
Az ember mindig tanul valamit.
Nem tudom, ezt az adagoló belsejébe kell állítani? mert nekem nincs rajta plomba, nem mintha állítani akarnám, biztos, h nem nyúlok hozzá. mondjuk nehezen indul a 80 ló, hiába teker az önindító, de ha beindul, és leállítóm, utána pöc-röff, ezt se tudom miért van.

#53885 rigás
2017-11-20 21:50:42

Válasz Balu86 #53884. hozzászólásáraA sima lítium is jó, de ha van jobb az nem lehet baj!
A csukló részre a csapoknak is lehet adni egy kicsit, meg az állító csavart se tedd vissza szárazon ne rohadjon össze. Hogy, a későbbi szerelésekkor ne kelljen küzdeni vele.smile cowboy

Nincs profilkép
#53884 Balu86
2017-11-20 21:35:56

Válasz rigás #53883. hozzászólásáraKöszönöm!
Esetleg arra gondoltam, hogy rézbázisú zsírral kenem be az hőre nem folyik el.

#53883 rigás
2017-11-20 21:25:52

Válasz Balu86 #53882. hozzászólásáraIgen kell!
Ne vidd túlzásba elég neki egy kevés, de kell
Nemrég éppen ezért (a szír kiolvadt a golyóknál mert megmelegedett) satúzott és ragadt meg a fékem az egyik gépemen.

Nincs profilkép
#53882 Balu86
2017-11-20 21:01:39

Sziasztok!
820-as MTZ-n féktárcsát cserélek. Kell a fék szerkezeten zsírozni a golyókat elpucolás után? ( szimeringeket,gumigyűrűket természetesen cseréltem)
Válaszokat köszönöm! smile rolleyes

Nincs profilkép
#53881 Petiiii
2017-11-20 20:52:38

nem rég lett lecserélve teli felnire! attól lehet h nagyon alá fordul bal oldalra arra is gondoltam..

#53880 medikus
2017-11-20 20:18:10

Válasz Petiiii #53877. hozzászólásáraHa kintebb-bentebb húzgálod,ne feledd a kerékösszetartást is állítani!!!!!!!!!!!!!!

#53879 medikus
2017-11-20 20:14:23

Válasz Full Random #53870. hozzászólásáraLámpával nem gerjeszted túl,de szabályozót lehet cserélni kellene!14.5v nél illene megállnia!

#53878 mtz1221
2017-11-20 20:14:14

Válasz Petiiii #53877. hozzászólásáraAkkor tedd összébb,csak ne a mostani helyen legyen.A kerék csillagos ??Azzal nem lehet a nyomtávot kisebbíteni ??

Nincs profilkép
#53877 Petiiii
2017-11-20 20:07:16

Válasz mtz1221 #53876. hozzászólásárarendben az lesz! akkor egyformán álljon kint a vágások? csak az a baj ha kihúzom akkor már az eleje szélesebben megy mint a hátulja! hátul meg teljesen ki van húzva a nyomtáv! :/

#53876 mtz1221
2017-11-20 20:03:05

Válasz Petiiii #53874. hozzászólásáraTedd széllesebbre amennyire kijön,attól 1 lukkal kijjebb.Mindkét felét,és jó lesz,feltéve hogy a kúpos ékek tényleg jók benne.

#53875 Gepi
2017-11-20 19:57:59

Válasz Magister #53866. hozzászólásáraHa a főtengely szimeringet is cserélted vagy fogod, kérlek a régi szimeringről tegyél már fel képetsmile thumbupcool.

Nincs profilkép
#53874 Petiiii
2017-11-20 19:52:57

Sziasztok olyan problémám van az 552es hogy amikor be van kapcsolva az eleje és tolatok hátra a balra alá van tekerve a kormány ki jebb jön egy vonalal a híd ez mitől lehet új az ék is benne ?? A képen be karíkáztam az jött ki egy vonalal de már többször is vissza tettem ahol volt! Mind a két oldalon egyformán kell ki állnia a jelöléseknek? Válaszokat is előre köszönöm!

#53873 jozef19
2017-11-20 19:45:49

Válasz Full Random #53870. hozzászólásáraAz áramtalanitót járó motornál kikapcsolni tilos,lehet az orosz kibirja,de a bocs nem valószinű...

#53872 mtz1221
2017-11-20 19:45:23

Válasz medikus #53869. hozzászólásáraAzt majdcsak meglátná,ha körbe folyna egész az adagolóig.Meg a piros hőálló szilikon csodákra képes,a tőcsavaroknál.

Nincs profilkép
#53871 a2457
2017-11-20 19:37:54

Válasz Full Random #53870. hozzászólására15.5 el felfűtöd az akksit.
14.4 et kén elérni.
15 volt is határon lenne nagyon.
ideális esetben minden fordulaton 14.4 a töltés.

Nincs profilkép
#53870 Full Random
2017-11-20 19:30:10

Válasz medikus #53869. hozzászólásáraVasárnap méregettem a bosch generátor töltését s mikor megtúráztattam akkor felment 15,5 voltra amit az akksin mértem. Emiatt mennyire aggódjak? Ki fog pukkanni az akksim? Alapjáraton (1000) 13,8 volt. Oda van a fesszabályzó vagy túlgerjesztem a kontroll lámpával? Mit mondanál medikus? Köszönöm szépen előre is)

#53869 medikus
2017-11-20 19:22:03

Válasz mtz1221 #53865. hozzászólásáraÉs a kipufogó csavaroknál,amelyik be van fúrva a szelepemelő furatába!Sokszor nehezen elállítható!
smile thumbup

Nincs profilkép
#53868 zscsizmadia
2017-11-20 19:21:31

Válasz gandalfcappy #53864. hozzászólásáraMinden belsöégésü motor diesel-otto-nál mielött sürítési ütemben a dugattyú felmegy a felső holtpontig elötte történik a berobbanás szikra-vagy öngyulladás hatására az elötöltés-befecskendezés vagy elögyujtás hatására és ezt a munkafolyamatot fokozza-tovább süríti ezzel növelve a nyomás viszonyt az égéstérbe,igy jön létre a tökéletes égés ezáltal az elérhetö legnagyobb teljesítmény a motorban.Ezt lehet állítani-szabályozni.Ottó motornál a gyujtás állitásával dieselnél a befecskendezés állitásával.Van agyári érték amire bekell állitani adott motornál.Maradjunk a dieselnél optimálistól eltéröen ha hamarabb történik kopog a motor káros neki melegszik ,ha késöbb történik utóbefecskendezésnek hivjuk indulási nehézség lép fel nemindul jol kéken füstöl a tökéletlen égéstől erötlen és melegszik a motor.Minden motornál meg van a saját mechanizmusa erre az állitásra mtz-énél is már sok megoldás van adagolófajtától függöen.Komoly tananyag.smile thumbupRemélem jol irtam.Nagyjábol ennyi ezt még lehet fokozni szög és fok értékekel stb.Meg jelekkel segédeszközökkel motoron.Huuuuuuuu.

Nincs profilkép
#53867 Mtz 550E
2017-11-20 19:16:21

Jah még amit nem mondtam hogy mikor levolt véve a hengerfej már szelepszár szimeringet kellett cserélni meg a szelepek màr lógtak a vezetőbe a híres jó fajta utángyártott hengerfejbe!

Nincs profilkép
#53866 Magister
2017-11-20 19:11:22

Kollégák egy
kis segítségre lenne szükségem!
Éppen egy T16-os kuplungját túrom és a spirálrugók alatt van egy grafitos alátét amelybe acél erősítés van...Na ezek nekem elhasználódtak.
Az lenne a kérdésem, hogy hogy szoktátok helyettesíteni vagy beszerezni??

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Marhatrágyát ilyen drágán még sohasem adhattak el
Marhatrágyát ilyen drágán még sohasem adhattak el
A régi közmondás szerint az ízlésről nem lehet vitatkozni.
Hirdetés
Hogyan juttassam ki a nitrogénműtrágyát, és melyik műtrágyát válasszam?
4 zsákos elszívó,  porelszívó,  forgácselszívó
4 zsákos elszívó, porelszívó,...

390.000 Ft

Lucernaszéna 120x130,  kb. 350 kg
Lucernaszéna 120x130, kb. 350 kg

17.000 Ft

Erdészeti csörlő
Erdészeti csörlő

630.000 Ft

GASPARDO 6 SOROS RUGÓSKAPÁS SORKÖZMŰVELŐ KULTIVÁTOR
GASPARDO 6 SOROS RUGÓSKAPÁS SORKÖZMŰVELŐ...

950.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]