Gázolaj árak 651 Ft Benzin árak 635 Ft EUR 410.17 Ft USD 396.2 Ft CHF 435.92 Ft GBP 487.57 Ft

Fórum

MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus!

Létrehozta: , 2008-12-14 20:41:19

Kedvencekhez Segítség

91316 hozzászólás
Nincs profilkép
#87516 pg260
2024-04-14 06:56:44

Válasz rtamas76 #87506. hozzászólásáraÁtnéztük a motort a-z-ig.Èn is az adagolóra gondolok de a reduktor részére.Amúgy igen voltak a motorban dolgok pl a tám csapágy felé ki volt mozdul a a helyéről.

#87515 rtamas76
2024-04-14 04:46:57

Válasz mtz1221 #87512. hozzászólásáraAz emberi leleményesség és genyóság határtalan!
Ha nagyonmuszáj megbajlágolok én is bármit de nemszeretem a gányolást.
Sokmindent átalakítok, kifaragom, és általába jó is.
Ez előtt 4 évvel nagy kamerás kapa bemutató volt a szomszéd telephelyen.
Akkor 16misi volt övéké.
Előtte csináltuk a miénket 150cm es tökkapát.
Egy ksmk t alakítottunk át 3sorosra. Hátra egy irányíró kocsi volt feszerelve
( a sajátom a céges kapára)
A kulömbség a kinézet a munkàja ugyanaz!
Nekünk egy puertorikoi honfitársunk ült rajta nekik kamera irányított.
A miénk 300000 ft az övéké 16misi. Nekik is kellett traktoros nekünk is.
A cigánygyerek 2000ftos órabérér ült rajta. És boldog volt igaz porvan de nemsokmindent kellet csinálnia! Kb 10-15napot használjuk. Mamár cigánygyerek helyet rtk van.
A kapa ugyanaz. Megmardt a16 misi.

#87513 Gumóka
2024-04-13 21:09:40

Válasz Lassu29 #87510. hozzászólásáraKapcsolóra!smile laugh

A kapcsoló másik lábára meg keresel egy pozitív szálat a kötegből. Pl munkalámpáé. Citromsárga azt hiszem. Meg van egy fekete, az is állandó pozitív.

#87512 mtz1221
2024-04-13 21:09:04

Válasz rtamas76 #87508. hozzászólásáraTőletek behozott same 160 lovas traktoron úgy kivolt a turbó kerülve, hogy nem vették észre. Itt hon vették észre, hogy 100 ló van benne, a 160 helyett.

#87511 mtz1221
2024-04-13 21:04:00

Válasz Gumóka #87507. hozzászólásáraÉn is láttam kerekkabinos jondéron, a gazdájának mikor mutatták a műhelyben, nem akarta elhinni hogy az 10 évig elment nála. És még akkor is hengerrepedés miatt szedték szét.

Nincs profilkép
#87510 Lassu29
2024-04-13 21:03:25

Sziasztok! Olyan kérdésem lenne felétek, hogy Mtz 552-re ( bár szerintem a típus mindegy ), hova lehetne a sárga forgó villogó vezetékeit bekötni? ( piros-fekete) Odaái sikerült eljutnom, hogy a fekete vezetéket letesteltem. Köszi!smile thumbup

#87509 Gumóka
2024-04-13 20:55:05

Válasz rtamas76 #87508. hozzászólásáraHozzáteszem, én is tudok monyákolni, de azért van, amin nekem is fennakad a szemem!smile lol

#87508 rtamas76
2024-04-13 20:47:59

Válasz Gumóka #87507. hozzászólásáraLengyelből behozott stalova rakodógép.
Magasnyomású cső az adagolóról visszavezetve a tankba. Szelephimba kiszedve.
Dugó halytókar kivéve.
Főtengely trombitalemezzel körültekerve lebilincsezve.
És dogoztak vele!!!smile sweatdropsmile blush

#87507 Gumóka
2024-04-13 20:33:05

Válasz rtamas76 #87506. hozzászólásáraSörösdozozzal hézagolt hajtókarcsapágy.
Nem látom, nem hiszem el és működött!smile laugh

#87506 rtamas76
2024-04-13 20:18:19

Válasz pg260 #87503. hozzászólásáraA vezérlés gyanús.
Adagoló ha előtte jóvolt elméletileg most is jó.
Azért ha motort összerakunk illő legalább beméretni az adagolót porlasztót!
A motort ti csináltátok vagy úgy vetted?
Mert az ember sajátmagának higgyen ne másnak.
Láttam érdekes dolgokat amik "felvoltak újjítva"

Nincs profilkép
#87505 .Richard.
2024-04-13 17:27:25

Válasz pg260 #87503. hozzászólásáraHa felpumlálod a tápszivattyut akkor is lusta,?gázadásra van füst? Ha nincs adj a füstcsavaron,de lehet nem kap gázolajat. Tank,szűrő tápszivattyu,nyomástarto. Ha ezek jók,ès mègis szar, akkor esetleg kompresszió. Szelephèzag. Megnyomatni a hengereket,ilyesmi.

#87504 mtz1221
2024-04-13 16:54:50

Válasz pg260 #87503. hozzászólásáraRakd vissza a régi porlasztókat is. Ha az sem akkor nem jó a vezérlés helye, vagy szar az új motor.smile oops

Nincs profilkép
#87503 pg260
2024-04-13 07:23:50

Szèp napot mindenkinek!Van egy 50-em most kapott egy felújított motort.De a régi adagolóját kapta vissza,gond nélkül ment.Demost olyat produkál,hogy nehezen indul,még ingadozik a fordulat de erőködve.Az előtöltèst àllítottuk oda vissza,de csak nehezebben indul vagy Ebben kérnék segítséget! Addig is köszönöm.smile helpsmilie

#87502 Gumóka
2024-04-13 06:48:54

Válasz rtamas76 #87501. hozzászólásáraMindenre most nincs idő, ősszel vizsgás, ha jut rá idő, megfújom addigra a többit is.

Most már annak is örülök, hogy nem egy raklapon kell tologatni a fülkétsmile laugh

Mondjuk imádkoztam, hogy passzoljon, mert mind a 4 bak újra lett építve, jól mértem e ki mindent, de majd mm-re passzol szerencsére.smile cool

#87501 rtamas76
2024-04-12 23:09:52

Válasz Gumóka #87496. hozzászólásáraZsír lessz a táltosparipa smile thumbupcool
Festés utólag?
Mondjuk vanmég rajta mit csinálni.
Olan mint a váltó javítás .
Nemhaladsz vele semmi látvány , de mikor felkerül a fülke. És alig várod ,hogy kerülj vele egykört vázalatt!smile w00tsmile thumbup

Nincs profilkép
#87499 envagyok2
2024-04-12 22:07:12

nem tudjátok fejből, hogy hátul a kiadószelepek milyen menetűek? még az eredeti fém cső van ott, csak ömlik az olaj a gyorscsatlakozóból, vennem kéne újat sos.

#87498 Gumóka
2024-04-12 21:51:25

Válasz .Richard. #87497. hozzászólásáraA hidrocsatikat szerintem levakolom egyenlőre, egyébként se kellettek soha, a tankbeöntő meg épp jó, csak az a bilincs karcolta ki. Meg a visszatérőn kell fordítsak.
A kormány nem jó még, ezen még a régi csuklókereszt nélküli hüvelyes van, a nagyfülkén meg magasabb a kormány, elől nem megy össze, így oda meg kell vegyem még a cuccokat.

Nincs profilkép
#87497 .Richard.
2024-04-12 21:30:51

Válasz Gumóka #87496. hozzászólásárasmile thumbup a felső hidro csatlakozó nekem gyárilag a hűtő fele van döntve a tartóval együtt,mert olyan lenne mint a tièden. Hátul is ennyi hely van, csak neked túl vastag a bekötő,ami az enyèmen a beöntő, munkahenger felöli oldalán van,ott ahol a cső hegesztèse van.

#87495 rtamas76
2024-04-12 17:24:05

Válasz Gumóka #87493. hozzászólásáraGyakorlatilag a rudazatot átfordítani hátulról előre és felhozni fülkébe.
Hétfőn kedden aki tőlem kissebb mind álva issza a vizet olyan eső lessz.smile lolsmile lolsmile thumbupcool
De holnap és vasárnap vetés.

#87494 mtz1221
2024-04-12 17:12:14

Válasz rtamas76 #87492. hozzászólásáraLehet venni a nyugatakhoz olyan átfúrt golyós valami házastól. Az kell az ülés köré, és ott legyugni egy kapcsoló ryudazatot.

#87493 Gumóka
2024-04-12 17:11:54

Válasz rtamas76 #87492. hozzászólásáraAz alsó rudazatot, ami bemegy a kerethez, azt ugye ki-be tologatod. Mert annak a végén van egy elem, ami ha jól emlékszek, a fedélen csúszik és a rudazattal rákötve végülis azzal emeled, vagy engeded meg.
Namost ezt a rudazatot átfordítod a traktor eleje felé.
A hídház tetejére csinálsz lemezből egy konzolt ami a függőleges tengelyt fogja tartani. Annak a tengelynek az aljára csinálsz egy kart, ami majd ezt a rudazatot előre-hátra mozgatja.
A rudazatot felviszed a fülkébe, teszel rá egy kart lemezből, amit meg jobbra-balra hajtasz.

A tengelyed lehet menetes szár is akár.

Ha nincs bent a helyzet-erő szabályzó, helyed is több van.
Ide.:

#87492 rtamas76
2024-04-12 16:38:52

Válasz Gumóka #87488. hozzászólásáraOk a hátsóablak csak az spc granulátumszórója kb 5-6cm re van az ablakhoz.
Így átkell alkítani,majd megnézek egy újjabbat.

#87491 mtz1221
2024-04-12 10:41:58

Válasz Gumóka #87489. hozzászólásáraKékkel volt hogy csőtörőt hajtattam napokig 1200 motoron ( még rá nem jöttem hogy a kombájnon átlehet cserélni a fogaskerekeket 720 bemenőre smile cursing) ha azt vitte akkor 1400 mindent visz. Na mindegy is, csak nekem eddig ez hiányzott az mtz-ből, egyszer már nekiindultam hogy bele rakom a 90-es fogaskerekeit, csak elmaradt.

Nincs profilkép
#87490 .Richard.
2024-04-12 06:13:13

Válasz Gumóka #87488. hozzászólásárasmile whistlingegy lèghenger a hátso ablakhoz,belül meg a szelep. smile lol

#87489 Gumóka
2024-04-12 05:04:22

Válasz mtz1221 #87486. hozzászólásáraLehet nem érne vele oda 3 napbasmile laugh


A gondolatod nem rossz, vetéshez oké, de másra nem igen. Jó az az 1400 motor de pl a 185-ös kasza egy jobb termésbe ledöglesztené a traktort. Nincs nyomaték.
Vetésen kívül másra nem igen lenne jó, max nekem az ágaprítót tekerni.

Azt a ciklont még nekem is fel kéne tenni, csak kell hozzá a fülke issmile laugh

#87488 Gumóka
2024-04-12 04:56:54

Válasz rtamas76 #87485. hozzászólásáraKinyitod a hátsó ablakot, onnan nyomod le smile laugh
Egyébként némi laposvassal és menetesszárral simán be tudod tenni az ülés alá, mint az újabbaknál van.
A héten már nem ígérem, de jövőhéten megpróbálom lefényképezni, hogyan oldottam meg

#87486 mtz1221
2024-04-11 21:39:15

Válasz Gumóka #87476. hozzászólásáraNa akkor már csak ángyit kell összeszedned, és ha jön haza, 3 napra haza küldetnéd vele. smile wink De csak a közös miatt vagyok rá nagyon kíváncsi. Mert ha valóban így van hogy változtattak valamelyik fogaskeréken, akkor qrvára szerethető lenne kismunkára is. 1400 motornál fordulna 600-at a tlt, itt meg röhelyes naftával elvinne már egy 185-ös kaszát is, széthúzáskor kötelező lenne mindenkinek belarakni a régiekbe is. Ehhez mit szólsz, kb 12 óra vetés eredménye ???smile sweatdrop

#87485 rtamas76
2024-04-11 21:02:35

Válasz Gumóka #87481. hozzászólásáraNincs valmi egyszerű megoldásod a hidraulika rögzítő fülkéból mozgatására.
A régi hátsóablak mögötti van.
A habtestemmel mindég bebújni nemvalami kényelmes és egykicsit poros is. smile sweatdrop

#87484 rtamas76
2024-04-11 20:43:51

Válasz Maszek Zs #87483. hozzászólásáraHa nem mindennap hasznàlod
érdemes kikapcsolni a váltóután szétkapcsolja nemhajt hátra.
Énis tervezem felhorni a fülkébe pont ezért!smile thumbupcool

#87483 Maszek Zs
2024-04-11 20:05:59

Válasz Gumóka #87481. hozzászólásáraÉn meg csak akkor kapcsolom be,ha kell!!smile thumbup

#87482 Gumóka
2024-04-11 18:55:21

Válasz mtz1221 #87475. hozzászólásáraJa, vásárba vettem valami lomisnál kicsi pénzért.
De wzetintem Alin is vansmile w00t

#87481 Gumóka
2024-04-11 18:54:13

Válasz Balázs. #87480. hozzászólásáraNekem még a kulcsos van, azt 17-es fogja, de én is addig mozgattam csak, még összerakáskor bekapcsoltam smile laugh

Nincs profilkép
#87480 Balázs.
2024-04-11 18:51:49

Válasz Gumóka #87479. hozzászólásáraIgen a munkagép rögzítő kar mellett van. Én le is szeretem, úgyis csak motor arányos hajtást használok

#87479 Gumóka
2024-04-11 15:08:51

Válasz .Richard. #87478. hozzászólására820nál már van rendes kar, az ülés alatt menetirány szerint bal oldalon keresse.

Nincs profilkép
#87478 .Richard.
2024-04-11 15:05:42

Válasz schuszter1 #87477. hozzászólásáraSzerintem hirtelen annyi,hogy az ülès alatti kar,ha van azt lehet kinyomtad valamivel. Asszem 24es kulcs kell a tetejére. Elvileg van ott menetállás,meg motor fordulatos állása.

Nincs profilkép
#87477 schuszter1
2024-04-11 14:53:02

Sziasztok.Kicsit laikusként kérek tanácsot.Mtz 820 nem kapcsol be a kardánmeghajtás.Ősszel még semmi problémát nem észleltem.Azóta nem is kellet bekapcsolni.Most kellene,de nem forog.Mi lehet a probléma?Köszönöm,ha válaszoltok.Üdv:Sch

#87476 Gumóka
2024-04-11 09:47:10

Válasz mtz1221 #87475. hozzászólásáraNekem van órám hozzá. Sima kézi rá kell fogni a tengely végére, aztán mutatja is.

#87475 mtz1221
2024-04-11 09:20:52

Válasz Gepi #87472. hozzászólásáraNincs senki ismerősnek.smile cursing

Nincs profilkép
#87474 .Richard.
2024-04-11 08:32:45

Válasz medikus #87473. hozzászólásáraAz enyèmekben nincs műanyag. Csak a szorokerèk,de az mèg úgy is jó. Nincs kopás rajta. Az áramfejlesztő motor ugyan az,mint a Honda,amelyik 150 ezerkb. Meg van ugyanolyan talán 40ezerèrt,de mindene ugyan az kivülről. . Hát,belül mi van az jó kèrdès.

#87473 medikus
2024-04-11 08:22:42

Válasz .Richard. #87467. hozzászólásáraEbbe is műanyag a vezérmű kerék,meg a szóró tárcsa is!
smile sweatdrop

#87472 Gepi
2024-04-11 08:17:26

Válasz mtz1221 #87463. hozzászólásáraDigitális fordulatszámmérővel nem próbáltad?

#87471 Gumóka
2024-04-10 23:28:49

Válasz .Richard. #87469. hozzászólásáraNagyon nem emlékszem már, szerencsére rég eltakarítottam őket innen. Mondjuk én perselyre emlékszek, aztán lehet már móker volt benne előtte is.
Az olajzókereke az műanyag volt ezeknek is, de amekkora nevet adtak neki, annyira egy szerelhetetlen szar volt

Nincs profilkép
#87470 blsjela
2024-04-10 23:06:38

Válasz mtz1221 #87466. hozzászólásáraLekopogon eddig semmi gond 36 órát beletettem . Ég és főld a másik motorhoz nézve bika lett nagyon nem áll vissza nem is merem taposni annyira még . Mindig nézem a vizet meg az olajat. 50 óránál lecserélem az olajat meg a szűrőt . Egy szűrőt már cseréltem biztos ami biztos . Szerintem majd kap valamikor a 46l/p olajpumpa helyett egy 56l/p eset . De kost ez a csaptőrés idegesít .

Nincs profilkép
#87469 .Richard.
2024-04-10 23:02:37

Válasz Gumóka #87468. hozzászólásáraNincs persely. KEmèny Fèm a gyűrű,a csapszeg a 2hajtorud csavar,meg a tengelyek,vezèrlèsek. Règen mikor az olajzokerèk leesett,elkopott,vagy a pumpa amelyiken az volt,meg a szabályzo hiba miatt szokták szètrepülni. Ugye ha a szabályzo szar,fordulatot adnak neki,de gyenge mert nem húzza rá semmi a gázt. 2500fordulat max szabályzoval. Akkor bírja. Ha nem az mind anyag hiba lesz. smile sweatdrop

#87468 Gumóka
2024-04-10 22:52:23

Válasz .Richard. #87467. hozzászólásáraJa, csapszeg, nem csapágy. Betegsége. De a hajtókarban persely van azt hiszem, az szokott kikopni, azért töri el, meg üti ki az oldalát.
Volt robi 250 gépem, a gyári 8 lovas briggs, meg volt hozzá egy 11,5-es javított motor, az is kilyukadt.
De van hozzá acélhüvely, meg lett csináltatva, aztán meg lett benne olyan kopmresszió, hogy ketten nem tudtuk berántani.
Utáltam. Még a bzi colos csavarokkal, meg azzal a hokedli karburátorral, ami ha kikopik szétszedni se lehet, az új meg majd' 30ezer.

Vettem egy honda utánzat rurist, annak is most kezdett el szopatni a karbija, kínából kompletten vettem rá egyet 2800 pénzért.

Nincs profilkép
#87467 .Richard.
2024-04-10 22:43:31

Válasz medikus #87464. hozzászólásáraNa ès a nagynevűekben van? Van 4ütemű Honda meg ugyanaz Einhell. Állitolag valamelyikében műanyag a vezèrtengely fogaskerèk. A Honda pl miben másabb, mert a Briggsben se csapágy semmi. Nekem van 2Briggs az egyik 80as, a másik olyan 90es èvek körüli lehet. Az idősebbikben egyszer elment a kipufogó szelephèzag,azt leállt. Mikor szètszedtem,láttam,repedt a dugattyucsapszeg mindkét fele. Azt cserèltem. Azóta jó. Amúgy a hengerrel olyasmi lehet,hogy ha van kenèse inkább elkeni mint a reszelő az alurudat,mintsem kikoptassa. De ezt nagy fordulaton biztosan nem lehetne,mert lehet elrepedne.

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Sajtóközlemény
Hatályba lépett egy fontos jogszabály! Egyetlen szerződéssel átadható a teljes gazdaság!
Hatályba lépett egy fontos jogszabály! Egyetlen szerződéssel átadható a teljes gazdaság!
A gazdaság valamennyi vagyoneleme egyszerre, egy időpontban száll át a...
Mutatjuk, hogyan drágulnak csütörtökön az üzemanyagok
Mutatjuk, hogyan drágulnak csütörtökön az üzemanyagok
Jelentősebben drágul a gázolaj, de többet kell majd fizetni a benzinért is.
Aprítógép - ágaprító
Aprítógép - ágaprító

1.350 Ft

Stip Hawk sávművelőgép
Stip Hawk sávművelőgép

6.700.000 Ft

Eladó disznók és szamarak
Eladó disznók és szamarak

100.000 Ft

LEMKEN ZIRKON 3 méteres FORGÓBORONA
LEMKEN ZIRKON 3 méteres FORGÓBORONA

790.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]