Gázolaj árak 651 Ft Benzin árak 635 Ft EUR 411.69 Ft USD 399.52 Ft CHF 438.21 Ft GBP 488.76 Ft

Fórum

MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus!

Létrehozta: , 2008-12-14 20:41:19

Kedvencekhez Segítség

91316 hozzászólás
#50016 csferri
2017-04-01 21:11:30

Válasz VDénes #50010. hozzászólásáraMég a reduktorhüvely és kúpkerékház kopottsága is okozhatja, ha a reduktortól sűrűn folyik az olaj és szemből nézve nem terpesztenek a kerekek olyan jellegzetesen akkor lehet ott a hiba, már ha a kormány többi részében minden oké.

Nincs profilkép
#50015 a2457
2017-04-01 21:08:50

Válasz csoppika #50013. hozzászólásárahidrosilányból semmit nem tartok érdemesnek vételre.
nem tudsz olyat venni ami ne lenne jobb.

Nincs profilkép
#50014 nyél
2017-04-01 20:11:30

Válasz VDénes #50010 hozzászólá
Milyen mtz elsóhajtásos vagy nem?
Elfelejtettem megkérdezni.

#50013 csoppika
2017-04-01 16:50:48

Mtz C100 munkahengerben melyiket érdemes venni? Hydrosila 33, elvileg eredeti 42... (habi)...(ami volt otthon pluszba az eltűnt... aki elvitte, állítólag vissza is hozta...lehet lenyúlták az udvarról...smile cursing)
Valamelyikben van már karmantyú???

Nincs profilkép
#50012 a2457
2017-04-01 15:15:13

Válasz Hali Laci #50011. hozzászólásáramtz alá nemigen lehet menni.
és úgy ahogy írod, egy használt más traktor még mindíg jobb vétel mint egy új mtz. ez van , részben sajnos.
azt ahogy kevesebb az új mtz, a használt is kevesebb lesz. lesz helyette más.

Nincs profilkép
#50011 Hali Laci
2017-04-01 14:09:34

Az Mtz-nek mindig volt és lesz is létjogosultsága ez vitathatatlan de ha valaki egyszer megszabadul tőle az megkönnyebbül . Valamit mindig bütykölni kell rajta . Én 3 évre visszamenőleg ugyan annyit dolgoztam vele mint amit javítottam. Ez elég gáz.
Végre eladtam és nem sírok utána egy percet sem.Olcsó javítani de ennyiszer...? A két másik traktort amit vettem helyette csak a kötelezőket kellett cserélni egy év alatt. Ez sokat elárul pedig egyik sem új.Direkt nem írom le hogy milyen van helyette mert azt is szidják mások de nálam teszik a dolgukat rendesen.





Nincs profilkép
#50010 VDénes
2017-04-01 13:06:58

Válasz nyél #50000. hozzászólásáraKöszönöm a segítséget mindenkitől.

Légtelenítést próbáltam már. Továbbra is fennáll a probléma.
Most a kerék összetartás kb 2 cm. Legyen inkább széttartás? Mi okozhatja még a problémát? A szervó olajnyomás gondolom nem befolyásol ilyenkor. Másik kérdés a kormány oszlop tetején van egy csavar amin van kontra anya, azzal a tengelyt lehetne feszíteni nem ami hosszában van az oszlopban. Azt most csak érzésre van meghúzva. Annak van valami praktikája?

Nincs profilkép
#50009 .Richard.
2017-04-01 11:38:01

Válasz Gepi #50006. hozzászólásáraa földekről behordott termények ára határozza meg az mtz népszerűségét. én úgy érzem,ez is drága.

Nincs profilkép
#50008 a2457
2017-04-01 10:04:08

Válasz sanyi1965 #50007. hozzászólásárasose baj ha van, de a tendencia nem az hogy fenntartható lenne mtz-be gondolkodni.
kopik az, csak idő kérdése és eltűnik.

Nincs profilkép
#50007 sanyi1965
2017-04-01 09:47:28

Válasz medikus #50005. hozzászólásárapontosan.amit nem használunk azt sem értékesítjük.nem felejt a softver bennük és a nyugatról-keletről idehordott ugrabugri traktoroknál többet érnek.

#50006 Gepi
2017-04-01 09:17:11

Válasz medikus #50005. hozzászólásáraAzaz még (sajnos) az unoka is meg fogja tapasztalni, nem hiába Európa itt épül. Szerintem már biztos van olyan mtz ami már veterán vizsgára és 30 év múlva is nehezen fog "kikopni"

#50005 medikus
2017-04-01 09:08:49

Válasz prütyi #50004. hozzászólásáraMinden udvarban!Sőt,van ahol több is!smile sweatdrop

#50004 prütyi
2017-04-01 08:52:26

Válasz csoppika #49999. hozzászólásáraTudom hogy egy költő veszet el bennem.smile tonguep Alföldön minden sarkon áll egy vagy két mtz, de nyugatról már egyre jobban kiszorulnak ezek a sz.rok, ja elnézést f.sza gépet akartam írni csak néha van velük ici-pici probléma.

#50002 Zoltán Rózsa
2017-04-01 06:36:03

Köszönöm a válaszokat.

Ma megyek sofőr kutatásra.
Aztán ha ő is bajlódik jöhet a szerelés.
Szereztem egy 375 oldalas szerelési karbantartási könyvet.
Ha nem sikerül lesz mivel alágyujtani.smile lol

Nincs profilkép
#50001 nyél
2017-04-01 06:10:51

Válasz Zoltán Rózsa #49985. hozzászólásáraEz a probléma az lehet valamelyik béka a kuplungon nem jól van beállítva,vagy szétnyílt a kuplung tárcsa,szerintem ezeket kellene megnézni alulról zseblámpával rá lehet kukkantani és beállítani.

Nincs profilkép
#50000 nyél
2017-04-01 06:04:37

Válasz VDénes #49996. hozzászólásáraJó reggelt.
Állíts széttartást egy picit attól megjavul.

#49999 csoppika
2017-04-01 02:07:54

Válasz prütyi #49995. hozzászólásáraEz költői kérdés volt???smile lol
(Bár írhat osztrák v SK faluból issmile biggrin)

Nincs profilkép
#49998 a2457
2017-03-31 23:49:44

Válasz Zoltán Rózsa #49985. hozzászólásáralehetséges hogy nem elég sűrű a váltó olaj,
az pedig hogy túl drága volt ahhoz hogy ennyire szar legyen... hát sajnálom de azt kellek mondani őszintén hogy mtz-nél ez tétel biza megdől könnyen :)

Nincs profilkép
#49997 .Richard.
2017-03-31 21:28:03

Válasz VDénes #49996. hozzászólásáramilyen ez? Régi? Az hülyeség lenne,ha kitekerni a kormányt egyik odalra,aztán munkahenger éppen nem nyomó csövét föllazítani és utánna a másik oldalra eltekerni,hogy nyomja ki az összes levegőt.aztán a másikfelét. Neme az miatt libeg. Bár lehet,csináltátok. Szürke tanácsolta,anyát hegeszteni a gömbfej anyára,azt kajakra lerántani. Akkor fix. Nem szitál.

Nincs profilkép
#49996 VDénes
2017-03-31 21:17:48

Sziasztok
Na van mégegy problémám smile lol
Szóval a hiba az lenne, hogy a kormány nagy tempónál (9 padló) beszitál. De csak egy idő után nem azonnal, olyan egy perc után. Mitől lehet? Minden új a kormányban, hézagok jók.

#49995 prütyi
2017-03-31 20:16:50

Válasz Zoltán Rózsa #49992. hozzászólásáraVan a faluban másik mtz? Ha van kérd meg a tulaját hogy menjen vele egy karikát te meg ülj be mellé és figyelj! Ha hozzáértő ember ül az mtz-be akkor egész nap nem fogsz váltó recsegést hallani. Az mtz nem olyan finom mint a zetor de saját kaliberének kifújja az orrát teljesítményben.

Nincs profilkép
#49994 stadler7
2017-03-31 18:24:26

Sziasztok!

A segítségeteket szeretném kérni, vettem régebben egy Mtz 50-es traktort papír nélkül. szeretném lepapírozni, van egy adás-vételim de azon kívül semmit nem tudtak adni hozzá.
Az okmányirodában nem tudtak mondani semmit, a közlekedési felügyelethez küldtek ott mivel régi a dolog a padláson találtak valami papírt de se alvázszám, se motorszám nem szerepelt rajta csak, hogy mikor lett forgalomba helyezve és ki a tulajdonosa. Hogy tudnám lepapírozni?mindenképpen csak hatósági vizsgával?
Köszönöm előre is,tudom hogy van külön téma is ehhez kapcsolódóan,de oda ritkán írnak és ahogy néztem,Ti itt elég sokan vagytok biztosan járt így már valaki vagy tud esetleg segíteni...vagyis remélem

#49993 medikus
2017-03-31 11:34:04

Válasz Zoltán Rózsa #49985. hozzászólásáraAmi nem szinkron váltó,ott dupla kuplung!

#49992 Zoltán Rózsa
2017-03-31 08:17:12

Hát igen az egy 7340 es 2004 zetor
Fájt is aszívem mikor vissza vitte a gazdája.
De sajnos a zetorok sokkal drágábbak mondhatni dupla ár.
Ezért lett Mtz.
Amugy azt gondoltam jól át vertek.
Most olvastam hogy azért van valami álítási lehetőség.
Köszönöm.

#49991 gyorfy10
2017-03-31 08:09:18

Sziasztok!
Most cseréltünk féktárcsákat az Mtz-n. Azóta fékezésnél leragad a fékpedál és csak ugy ugrik vissza ha rárug egyet az ember fia. Mi lehet a gond ?

#49990 Bandita29
2017-03-31 07:17:06

Válasz Zoltán Rózsa #49985. hozzászólásáraEllenőrizd,hogy a váltóban megvan e az olajszint,illetve lehet,hogy sűrübbre kellene cserélni. Összeszoksz a traktorral,akkor már nem fog recsegni. Én úgy indulok mikor már meleg a váltó,hogy kuplung be,egy határozott mozdulattal jobb elöl be a legkisebb fokozatba,ez megállítja a váltó belét. Innentől kezdve pakolhatod akár hova.
Zetor után fura élmény lehetsmile laugh,de ez ilyen,nincsenek szinkronizálva a fokozatok,ezért álló helyben kikell várni míg megállnak a kerekek,menet közben mikor kapcsolsz akkor pedig eltalálni a megfelelő fordulatot.
Gyakorolsz,és menni fog!smile thumbupcool

#49989 csoppika
2017-03-31 07:02:49

Válasz Zoltán Rózsa #49987. hozzászólásáraÁlló helyzetben nyomd ki a kulungot, aztán tedd be vmelyik sebességbe. Végig állj a kuplungon, vedd ki a sebességből, várj egy kicsit, majd próbáld betenni bárhova. Ha kiemel rendesen, akkor nem szabad a fogaskerekeknek elindulni, így ekkor nem recseghet...

#49988 Zoltán Rózsa
2017-03-31 06:54:20


Elnézést rosszul adtam meg a típusát 820.1 ha ez számít valamit.
Várom a segítséget.

#49987 Zoltán Rózsa
2017-03-31 06:43:31

Válasz SSIKK #49986. hozzászólásáraKöszi
De álló helyzetben volt hogy kétszer háromszor kinyomtam a kuplungot és akkor sem akart beugrani.
Azért köszi de várom a további tanácsokat is.
A szerelő mestert ki fizetem nem ingyen várnám el a segítséget.
Csak jó lenne valami megoldás.
Ma ujra gyakorolom a váltási technikát de félek nem ott lesz a gond.
Köszi

Nincs profilkép
#49986 SSIKK
2017-03-30 23:43:52

Válasz Zoltán Rózsa #49985. hozzászólásáraDupla kuplung 8 és 9 között alatta megállás de egy idő után szólóba megy kuplung nélkül is csak gyakorlás kérdése smile thumbup

#49985 Zoltán Rózsa
2017-03-30 23:16:50

Tisztelt Uraim
Segítséget szeretnék kérni (tanácsot )Van egy 2002 évj 82.2 traki most barátkozom vele eddig kölcsön Zetort használtam ezt nemrég vásároltuk.Én most ülök Mtz ben először .A lényegre térve hidegen ok de melegen recseg a váltó!!És csak úgy lehet sebességbe rakni ha addig feszítem rá a váltókart míg le nemm lassul a fogaskerék és végül beugrik sebességbe. Hideg olajnál könnyen veszi a sebességet melegen meg recseg ropog.
Tudom azt is hogy nekem sincs még rutinom hozzá.
Ismerősöm azt mondta hogy ez ilyen orosz fogadjam el majd megszokom.De ahoz elég drága volt hogy iyen szar legyen.Továbbá nem gondolnám hogy ennek így kell működnie.Olvastam hogy elég sok féle dolgot kel kivizsgálni rajta hogy kiderüljön mi is a fő gond.Ezért azt nem is kérem hogy felsoroljátok ugysem tudnám megoldani mert még nem szereltem ilyen nagy vasat.Valaki tud Pest megyében olyan szerelő mestert aki házhoz kijön és megállapítja mi lehet a gond ..A válaszokat előre is köszönöm

Nincs profilkép
#49984 .Richard.
2017-03-30 21:49:41

Válasz máris szomszéd #49983. hozzászólásáraérdekes. Nem a ventillátor csapja oda az olajat,szervó,vagy főtengely szimering,valami ilyesmi.

#49983 máris szomszéd
2017-03-30 21:43:08

Válasz .Richard. #49982. hozzászólásáraElfelejtettem írni,hogy a kompresszort nem járatom soha,utoljára 5-6 éve volt bekapcsolva.Ezért nem értem,hogy tud feljönni az olaj.

Nincs profilkép
#49982 .Richard.
2017-03-30 21:28:21

Válasz máris szomszéd #49979. hozzászólásáraLe kell tömíteni. Kompresszor gyűrűknél hordja föl az olajat. Ha jó lennea tömítésE a csonknak,,nem jönne ki az olaj,azt hinnéd,minden ok,talán szárazon megy a komp,aztán a légtartály vízleeresztőjén jönne ki az olaj,ami most a sárvédőn van. Kicsi olajat elhord,az jó úgy. Valaminek kennie kell. Légtartályban lehet,hogy 50üzemóra haszálata alatt sem lesz 2centl. Olaj.

Nincs profilkép
#49981 .Richard.
2017-03-30 21:23:42

Válasz atisgyulai #49978. hozzászólásárahát,csak hallotta,hogy forog. Ha nem akkor nem is forog.

#49979 máris szomszéd
2017-03-30 20:53:42

Ma láttam,hogy az első sárvédőre van kicsapódva olaj.Akárhogy is nézegettem úgy tűnik a kopresszor nyomócsövénél a hengerfej tetején jön ki ami nem zár rendesen. Hogy a fenébe tud ott olaj folyás lenni?80-as a motor és igazából nincs különösebb baja. A kompresszor szívója a motor szívótorkába van kötve.

#49978 atisgyulai
2017-03-30 20:45:26

Válasz .Richard. #49975. hozzászólásáraIgen, kívül koszos, de az így van jól. Kívülről folyik befelé, a kicentrifugázott olaj. A szűrő feladata a nem kicsapott kosz felfogása. A kérdés csak az, hogy miért nem csapódott ki?

#49976 atisgyulai
2017-03-30 20:34:46

Válasz Mtz 550E #49972. hozzászólásáraLevegőszűrő műkszik rendesen?
Motor tisztán lett összerakva?
Centrifugálban volt kicsapva kosz?

Nincs profilkép
#49975 .Richard.
2017-03-30 10:54:16

Válasz fexco #49974. hozzászólásáraCsak nekem tűnik Ùgy,hogy kívül koszos? Belül kène lenni a kosznak nem? Aztán ez fèmpor,vagy mi? A tièdben màr olajfilm van,nix akadèk. smile lollekopott.

#49974 fexco
2017-03-30 08:52:02

Válasz Mtz 550E #49972. hozzászólásárajó ganyés!!az enyimek 200 nál még negyed ennyire se....

Nincs profilkép
#49973 k-roy90
2017-03-29 22:27:22

Mtz(új piros) színkódot tudna nekem mondani valaki?
Előre is köszönöm. :)

Nincs profilkép
#49972 Mtz 550E
2017-03-29 20:11:37

Hali!
Bejáratás pótkocsizás kicsi talajmunka már és 58 üzemóránál olajcsere!



#49971 csferri
2017-03-29 15:38:17

Válasz .Man #49969. hozzászólásáraNo, MTZ lesz az új "jószág"? A vezérmű(a 3 kivezetett kör) már az újabb fajta van bennük a svéd mintára készült, ez nem ereszt sem kívül sem belül, a szivattyú és erő-helyzet szabályzó a régi, úgy értve hogy a 82-höz képest újabb az is. 200 bar-os a rendszer , és szerintem a 892.2 C110 munkahengerrel van.

Nincs profilkép
#49970 dávidka234567
2017-03-29 13:10:18

Mtz 80omra ujtipusu termosztát házat szeretnék rávenni mitkell átalakitani vagy valami plusz csövet rávenni vagy jok hozzá a régiek?

#49969 .Man
2017-03-29 09:32:17

892.2 hidraulikájában van valami újítás (akármelyik MTZ-hez képest?) vagy a vezérmű és a szivattyú egyezik az előzőekkel?

Keresem az első gyenge pontját a jószágnak...

Nincs profilkép
#49968 VDénes
2017-03-28 23:52:55

Válasz broll79 #49967. hozzászólásáraA jobb oldali tanknak nézd meg a szellőzőjét még. A tetejére van kötve egy üreges csavaron keresztül

Időközben nekem meglett a hiba smile lol
Tápszivattyúba nem megfelelő méretű rugó volt így a szelepek nem tudtak zárni. Megfelelő méretű rugó házasítással megoldódott. Továbbá az egyik üreges csavar tömítő felülete annyira érdes volt hogy a puhított réz alátét sem tömített eléggé így levegőt szívesebben vett az adagoló. Csavar csere megoldotta.

Leírom hátha érdekel valakit. Most fejeztem be smile lol

#49967 broll79
2017-03-28 21:58:04

Válasz a2457 #49966. hozzászólásáraElvileg átmegy, de ritkán van benne olyan sok naftasmile whistlingsmile whistling
A nagy cső tiszta így lövésem sincs mi lehet

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Így alakulnak a vízdíjak a mezőgazdaságban
Így alakulnak a vízdíjak a mezőgazdaságban
A mezőgazdasági vízszolgáltatásért mezőgazdasági vízszolgáltatási díjat kell...
Hirdetés
200 kiállító és rengeteg szakmai program – közeledik az AGROmashEXPO!
Scania P420 rönkszállító teherautó 6x6!
Scania P420 rönkszállító teherautó 6x6!

13.500.000 Ft

Case IH Puma 240CVX- Front TLT-Homlokrakodó-3800 órás
Case IH Puma 240CVX- Front...

38.000.000 Ft

Bobcat E 35 EM / 2011 / 3 281 üzemóra / Lízing 20%-tól
Bobcat E 35 EM / 2011 / 3 281 üzemóra /...

18.900 EUR

Weimar motor eladó
Weimar motor eladó

80.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]