Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak639 FtBenzin árak631 FtEUR406.01 FtUSD390.17 FtCHF432.15 FtGBP488.28 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Először is köszönöm mindenkinek a segítséget, hozzászólást. Reagálva egyszerre az ötletekre, kérdésekre.
Szóval a rádió el van szigetelve a kasznitól, a gyári helyén van bent a műanyag keretből kivágtam a rádió helyét, betettem a beépítő keretet, majd abba a rádiót. Tehát kontakt nincs. A negatív szálam, azaz a test ennek a műanyagpanel rögzítésére szolgáló csavarhoz van hozzákötve saruval. Mert ugye a tetőpanel csavarozva van a kabinhoz 2-2 csavarral, a ma. panel meg a tetőpanelbe van becsavarozva így van negatívom. Ilyen szinten nem tudom hogy mennyire elég a sok csavaros megoldás miatt, kellően van-e test. De kell lennie, mert hát a fűtőmotorok is oda vannak testelve, de hát nem vagyok ampervadász. Csak kellően hiszem/hittem, hogy egy rádió beszerelés nem fog ki rajtam, hisz már kocsiban csináltam. Bár ott azért egyszerűbb a helyzet, ott csak van egy kis csatlakozó dugdosás és kész. Szóval, az a része nem érdekel hogy legyen állandó áramom a memória miatt. A negatív szál is csak az áramtalanító után él. Nem vittem fel külön szálat se +-ot se - ot. Van próbalámpám, csak még nem jutottam el odáig hogy le is teszteljem hogy frankó-e minden, de tételezzük fel hogy igen. Van rendes testem és +-om is. Ami a biztosítékot illeti a sárgán van egy biztosíték csak a piroson nincs. Kérdés, hogy mekkora, hány amperos bizti kell bele?
Ha időm engedi, akkor kiveszem a rádiót és rákötöm direktbe egy akksira, megnézem hogy úgy bekapcsol-e. Addig is köszönöm az eddigi hsz-ket, valamint ha van még valakinek egyéb ötlete, azt is szívesen fogadom.
Válasz medikus #50077. hozzászólásáraHát nem a porlasztók voltak a ludasak ugyan 3 rossz volt mert nem porlasztott. Csak pisált 200 bárnál.
Most 175 lett beállítva.
Üzemanyagot kap szerintem levegőt is mert amikor lefogom a levegőszűrő tetejét fullákol.
De érezni h erőlködik mert a vizet is nagyon melegíti.
Válasz Hogel #50057. hozzászólásáraHúú bakker, most nézem, nincs is benne akksi... a fenébe.
Viccet félre téve, igen felkapcsoltam, de azért köszi eme pompás hibaelhárítási javaslatod.
Válasz csferri #49971. hozzászólásáraHát... lett. :)
Most néztem én is, hogy vezérműtömb az már nem a régi. Én kicsit viszolygok tőle, de nem én fogom hajtani, szóval annyira nem érint.
Ellenben a kuplung és a váltó olyan mint a beton, apám nem tudja mire vállalkozott vele. Mire elvetjük amit kell, addigra ki lesz a térde rendesen.
Válasz medikus #50078. hozzászólásáratalán 2milla kmnél,szükül a fog. Amúgy,csak mélyül a fogak között,meg ugyanúgy kopik a fogak teteje,semmit nem látni,csak ott van méretkülönbség,ahol nem fut a szíj. Szinte 0kopás.
Válasz kevesa #50072. hozzászólásáraArra gondolt hogy a torokelzáród magától működésbe lép pl ha gyenge a rúgó és elzárja a motor levegőjét működés közben.Mikor nyomod a gépnek a motor meg szív mint állat és a torokelzáród egy kicsit is gyönge akkor a motor képes magától becsukni, ekkor van az a jelenség hogy fullad és fűstől a gép mint állat.
Válasz medikus #50063. hozzászólásáraNem levego gond ha a legalso tiszta akkor a tobbi is. Porlasztok mar kint 4-bol 3 nem volt jo a szaki szerint. Remelem csak ennyi volt a gond.
Válasz a2457 #50068. hozzászólásáraÈn nem mondom, hogy nix igazad,de a műszerèsz csòkànak nem tartom hülyènek,valószínű, nem is az. Pl. Mint egy dióda,a rádió. Be megy plusz,de Negatívot nem tudsz rajta szimbolizàlni,ami kàrt okoz. Valami ilyen elv. De,hiszek neked! Èn nem értek hozzá, nem is kell. Lényeg, hogy működik! Rà lehet inditòzni,dudàlni,refizni. Ràdio van,màs nix. Érdekes ugye? Ràdiòt portól azèrt Èrdemes vèdeni a tetőben. attól ,hogy azt hisszük, hogy valami nem lètezik, attól mèg màsnàl működik!
hát ha a rádiónak a test kábele, és a fém kaszni között van kontakt, és nincsen a traki fém részeitől elszigetelve akkor nagy élvezetben lesz része annak aki áramtalanító kikerülésével beköti akksi - ra és véletlen ráindít úgy hogy áramtalanítva van a gép.
igaz ugyanez az antennára is.
mán csak azért mert az összes áram át fog szerencsétlenen szaladni és ki is gyulladhat simán.
ha valakinek olyan nagyon fontos a rádió memória akkor teljesen elszigetelve kell lennie a rádiónak mindentől ami test lehet. azt úgy kaphat közvetlen akksiról + és - vezetéket, természetesen az akksinál legyen biztosítékja neki.
meg is lehetne csapolni valamit ami 12 voltos hogy elég legyen test szálat vinni de nemigen tenném. a rádió vezetékeit teljesen külön , és szigetleve vinném el mondjuk egy műanyag csőben. biztos ami biztos.
ugyanakkor, még így senem biztos hogy készen vagyunk mert lehetséges hogy ha jól vezetékeztünk a villámok számára egy kedvezőbb potenciált csináltunk mint a traki vas részei. ez azért fordulhat elő mert a vezetéknek is van ellenállása, és a villámot nem az érdekli hogy mekkora a potenciál különbég, hanem csak az hogy a lehető legkedvezőbb úton jusson el "valahova".
én nem vagyok paranoiás, és az áramtól sem félek mert "ösmerem". ezért sz*rok a rádió memóriára és van szépen minden központi áramtalanítón.
Válasz csoppika #50065. hozzászólásáraPozitív a kabinban kötve. Valami egyedüli szàlra a biztiről. Negatívot kap kikerülve az àramtalanitòt. Csak a ràdio működik, az nem zàrja az àramkört semminek,hogy működjön. Villamos ember el tudja magyaràzni,mièrt nem olyan a ràdio, mint egy vezetèk. Sàrga szàl,majdnem fölös,mert egyből be tudom kapcsolni,nix leàramtalanitva,mint a kocsiban a gyujtàssal. Bizti meg 2van,ennyi.
Hali!
Ma csináltam egy videót alapjáratról meg hogy ketyerészik! Szerintetek milyen hangja van ma állítgattam az előtöltést mert teljesen vissza volt véve egy kicsit adtam neki! Szerintetek?
Válasz .Richard. #50064. hozzászólásáraGondolom elszigeteled a rádiót teljesen a kasznitól... Külön akksitól plusz meg test... Az antennával mi a helyzet, a fene tudja...
Válasz csoppika #50060. hozzászólásáraKb 5ève. Rá is indítottam. Semmi eredmény. Rádió működik. Azért ennek a helyes bekötèsèt,az àramtalanitò meghagyàsàval valaki leirhatnà.
Válasz .Richard. #50058. hozzászólásáraNos lehet rosszul gondolom...de...Ha áramtalanításon kívül adsz pluszot a rádiónak, vajon kibírja-é ő és/vagy az antennája ha véletlen ráindítasz áramtalanító nélkül???
Hol keressem a hibát?
Ma nyitottam a szőlőt és a sor felénél elfogyott az erő a motor hangja is megváltozott és feketén füstől ha adok neki terhelést.
Szóval elfogyott az erő.
Szerintem a vizet is ezért melegíti , mert erőlködik valamit nem kap.
Az üzemanyag rendszerben minden új szűrők csövek alátétek minden. Légszűrőt kint szétszedtem nem piszkod a legalsó sem.
És mégis nincs erő. Hol lehet a hiba?
Olajnyomás mutató felmegy 5-6-ra de az lehet az jeladó hibája is.
Válasz Hogel #50057. hozzászólásárairta,van +. másikon indítás után van +. csak,áramtalanítás után a sárgának kéne a +,hogy ne felejtse el a megjegyezettet.szerintem külön kéne életrekelteni a rádiót egy +al,meg egy -szal. utánna a gépen kinlóddni. biztosíték jó a rádióban?
Válasz epipeti #50054. hozzászólásáraPróba lámpád van? Ha nincs akkor egy 12 voltos bármilyen égő megteszi,ha forrasztasz vezetékeket az érintkezőire. Szóval a próbalámpa egyik vezetéke a test csatlakozásra,a másik a + csatlakozásra,ha világít akkor a rádióban keresd a bajt.
Szükségem lenne egy kis segítségre. :)
Szóval egy villanyszerelés. Nagy lelkesen beszereltem egy autórádiót a trakiba. De nem kapcsol be és nem tudom miért, pedig azért nem vallom magam kukának az egyszerűbb villanyszereléshez. Szóval negtív szál a trakihoz kötve. (az egyik csavarhoz saruval hozzácsavarozva)
Aztán ugye van két pozitív szál. Egy állandó meg egy másik az indítás után. Szóval a tetőbe felmenő kábelkötegből van is kettő szabad + szálam. Az egyiket rákötöttem az egyikre a másikat a másikra. Nem műkszik, nem kapcsol be. Próbáltam úgy is, hogy mindkét szálat ugyan arra a + szálra kötöttem rá, de úgy se. Valakinek valami ötlet, hol lehet a hiba? Előre is köszi!
Hali!
Az előtöltésen hogyan kell állítani mert nekem teljesen vissza van véve! Lehet hogy ezért füstöl kicsit mikor talajmunkázok pedig a turbó nyomás még nincs is óra szerint! Ti milyen nyomáson dolgoztok vele?
Válasz Mtz 550E #50046. hozzászólásáraHogy hogy került oda kosz, azt attól kellene megkérdezni aki összerakta a motort, mindenesetre nem kellett volna hogy odakerüljön ha tisztán van összerakva, a múltkor amit képet betettél a szűrőről na annak sem úgy kellene kinézni.Az olajhűtőnél a kis szűrő elhagyható ,de nem is sok vizet zavar , 1000 óránként ki kell takarítani és ennyi.
Válasz Mtz 550E #50046. hozzászólásáraelhagyható, sokan el is hagyják.
én inkább nagyobbra cserélem.
van oka annak hogy ott van, a centrifugál szűrő önmagában nem mindenható.
azonkívül a kosszal telített olaj nemtud több koszt megfogni, ezért olajcsere után a friss olaj veszi fel amit az előző nem tudott.
szóval a friss olaj simán vihetett annyi dzsuvát hogy betömítse a szűrőt.
frissen szerzett masinákon olajcsere az alap, de 10-20 üzemóra után én lecserélem újra ha indokolatlanul retkes.
Hali!!
Segítség kellene mtz.50-es kormányművel mit lehet kezdeni,be vannak
tekerve a csavarok és mégis sétál az úton.
Valahol javítják vagy másikat kell vásárolni,gondolom már elvan kopva a belseje.
Erre a hibára kellene 1 kis segítség,otthon javítható,érdemes vele otthon játszadozni vagy inkább szakműhely ha tudtok ilyet ajánlani.
Előre is köszönöm!!
Hali!
Az olajhűtőnél lévő kisszűrőnél volt dugulásom most olajcsere után hogy járattam befelé a gépet! De hogy került oda kosz a bejáratásból?
Azt a szűrőt mondtátok hogy el is hagyható?
Szeretném kérdezni hogy a 11.2 r20 keréknél mi a gyári kerék szélesség vagyis a két kerék közti távolság? (Mtz82)
De úgy is kérdezhetem hogy hány osztás látszik.?
Mert mikor rá raktam a kereket kilyebb volt az első kerék síkja a hátsónál.
Így kicsit furán néz ki.Bemásolok egy képet.
Válasz kevesa #50039. hozzászólásáraPont a használtat muszáj... Amíg szét nem megy szabadon lágyítható/használható. Én a közelmúltig nem vettem új rézalátétet...
YVálasz kevesa #50022. hozzászólásáraMèrd meg tolòmèrővel az àtereszfej egyik vègèt,meg a màsikat. Az alsò meg felső lemart rèsz,amin tömitenek a rezek,nincsenek párhuzamba.esetleg meghùzàs után megkalapàlni.Ahol magasabb,csiszold meg. Nekem így lett jó. Gondolom. 40ève elbasszàk őket.
91586 hozzászólás
Először is köszönöm mindenkinek a segítséget, hozzászólást. Reagálva egyszerre az ötletekre, kérdésekre.
Szóval a rádió el van szigetelve a kasznitól, a gyári helyén van bent a műanyag keretből kivágtam a rádió helyét, betettem a beépítő keretet, majd abba a rádiót. Tehát kontakt nincs. A negatív szálam, azaz a test ennek a műanyagpanel rögzítésére szolgáló csavarhoz van hozzákötve saruval. Mert ugye a tetőpanel csavarozva van a kabinhoz 2-2 csavarral, a ma. panel meg a tetőpanelbe van becsavarozva így van negatívom. Ilyen szinten nem tudom hogy mennyire elég a sok csavaros megoldás miatt, kellően van-e test. De kell lennie, mert hát a fűtőmotorok is oda vannak testelve, de hát nem vagyok ampervadász. Csak kellően hiszem/hittem, hogy egy rádió beszerelés nem fog ki rajtam, hisz már kocsiban csináltam. Bár ott azért egyszerűbb a helyzet, ott csak van egy kis csatlakozó dugdosás és kész. Szóval, az a része nem érdekel hogy legyen állandó áramom a memória miatt. A negatív szál is csak az áramtalanító után él. Nem vittem fel külön szálat se +-ot se - ot. Van próbalámpám, csak még nem jutottam el odáig hogy le is teszteljem hogy frankó-e minden, de tételezzük fel hogy igen. Van rendes testem és +-om is. Ami a biztosítékot illeti a sárgán van egy biztosíték csak a piroson nincs. Kérdés, hogy mekkora, hány amperos bizti kell bele?
Ha időm engedi, akkor kiveszem a rádiót és rákötöm direktbe egy akksira, megnézem hogy úgy bekapcsol-e. Addig is köszönöm az eddigi hsz-ket, valamint ha van még valakinek egyéb ötlete, azt is szívesen fogadom.
Válasz medikus #50077. hozzászólásáraHát nem a porlasztók voltak a ludasak ugyan 3 rossz volt mert nem porlasztott. Csak pisált 200 bárnál.
Most 175 lett beállítva.
Üzemanyagot kap szerintem levegőt is mert amikor lefogom a levegőszűrő tetejét fullákol.
De érezni h erőlködik mert a vizet is nagyon melegíti.
Válasz VDénes #50080. hozzászólásáraMind a kettő!Attól függ,merre szereted mozgatni a hidraulika kart!
Válasz Hogel #50057. hozzászólásáraHúú bakker, most nézem, nincs is benne akksi... a fenébe.
Viccet félre téve, igen felkapcsoltam, de azért köszi eme pompás hibaelhárítási javaslatod.
Válasz csferri #49971. hozzászólásáraHát... lett. :)
Most néztem én is, hogy vezérműtömb az már nem a régi. Én kicsit viszolygok tőle, de nem én fogom hajtani, szóval annyira nem érint.
Ellenben a kuplung és a váltó olyan mint a beton, apám nem tudja mire vállalkozott vele. Mire elvetjük amit kell, addigra ki lesz a térde rendesen.
Válasz VDénes #50080. hozzászólásáraIgen.
Sziasztok
Az mtz munkahengernek melyik a nyomó (emelő) oldali csatlakozó pontja? Ha a traktort hátulról nézem akkor a bal oldali?
Válasz medikus #50078. hozzászólásáratalán 2milla kmnél,szükül a fog. Amúgy,csak mélyül a fogak között,meg ugyanúgy kopik a fogak teteje,semmit nem látni,csak ott van méretkülönbség,ahol nem fut a szíj. Szinte 0kopás.
Válasz vén cigány #50074. hozzászólásáraGondolom,mikor a fogak között megmozdul az új szíj!
Válasz kevesa #50075. hozzászólásáraLevegő hiányra gondolok!!!
Válasz vén cigány #50074. hozzászólásáraSèrülèskor. Ilyenről nem tudok, hogy a gyàrtò adna e kmben cse időt. Làncnal kell.
Válasz prütyi #50073. hozzászólásáraHolnap majd kiderul megvannak az uj csucsok reggel osszerakom es proba, ha nem ez volt haladunk tovabb
Bocs az off-ért.
Személygépkocsin a vezérműszíj kerekeket, hány km után illik cserélni?
Válasz kevesa #50072. hozzászólásáraArra gondolt hogy a torokelzáród magától működésbe lép pl ha gyenge a rúgó és elzárja a motor levegőjét működés közben.Mikor nyomod a gépnek a motor meg szív mint állat és a torokelzáród egy kicsit is gyönge akkor a motor képes magától becsukni, ekkor van az a jelenség hogy fullad és fűstől a gép mint állat.
Válasz medikus #50063. hozzászólásáraNem levego gond ha a legalso tiszta akkor a tobbi is. Porlasztok mar kint 4-bol 3 nem volt jo a szaki szerint. Remelem csak ennyi volt a gond.
Válasz .Richard. #50070. hozzászólásáraműanyagban rögzítve rendben.
anélkül nagy égés is lehetne.
Válasz a2457 #50068. hozzászólásáraJa,kimaradt. Atenna kicsi,kb. 5centi,tetőn van. Ràdio a Gyàri műanyagban rögzítve.
Válasz a2457 #50068. hozzászólásáraÈn nem mondom, hogy nix igazad,de a műszerèsz csòkànak nem tartom hülyènek,valószínű, nem is az. Pl. Mint egy dióda,a rádió. Be megy plusz,de Negatívot nem tudsz rajta szimbolizàlni,ami kàrt okoz. Valami ilyen elv. De,hiszek neked! Èn nem értek hozzá, nem is kell. Lényeg, hogy működik! Rà lehet inditòzni,dudàlni,refizni. Ràdio van,màs nix. Érdekes ugye? Ràdiòt portól azèrt Èrdemes vèdeni a tetőben. attól ,hogy azt hisszük, hogy valami nem lètezik, attól mèg màsnàl működik!
hát ha a rádiónak a test kábele, és a fém kaszni között van kontakt, és nincsen a traki fém részeitől elszigetelve akkor nagy élvezetben lesz része annak aki áramtalanító kikerülésével beköti akksi - ra és véletlen ráindít úgy hogy áramtalanítva van a gép.
igaz ugyanez az antennára is.
mán csak azért mert az összes áram át fog szerencsétlenen szaladni és ki is gyulladhat simán.
ha valakinek olyan nagyon fontos a rádió memória akkor teljesen elszigetelve kell lennie a rádiónak mindentől ami test lehet. azt úgy kaphat közvetlen akksiról + és - vezetéket, természetesen az akksinál legyen biztosítékja neki.
meg is lehetne csapolni valamit ami 12 voltos hogy elég legyen test szálat vinni de nemigen tenném. a rádió vezetékeit teljesen külön , és szigetleve vinném el mondjuk egy műanyag csőben. biztos ami biztos.
ugyanakkor, még így senem biztos hogy készen vagyunk mert lehetséges hogy ha jól vezetékeztünk a villámok számára egy kedvezőbb potenciált csináltunk mint a traki vas részei. ez azért fordulhat elő mert a vezetéknek is van ellenállása, és a villámot nem az érdekli hogy mekkora a potenciál különbég, hanem csak az hogy a lehető legkedvezőbb úton jusson el "valahova".
én nem vagyok paranoiás, és az áramtól sem félek mert "ösmerem". ezért sz*rok a rádió memóriára és van szépen minden központi áramtalanítón.
Válasz csoppika #50065. hozzászólásáraPozitív a kabinban kötve. Valami egyedüli szàlra a biztiről. Negatívot kap kikerülve az àramtalanitòt. Csak a ràdio működik, az nem zàrja az àramkört semminek,hogy működjön. Villamos ember el tudja magyaràzni,mièrt nem olyan a ràdio, mint egy vezetèk. Sàrga szàl,majdnem fölös,mert egyből be tudom kapcsolni,nix leàramtalanitva,mint a kocsiban a gyujtàssal. Bizti meg 2van,ennyi.
Hali!
Ma csináltam egy videót alapjáratról meg hogy ketyerészik! Szerintetek milyen hangja van ma állítgattam az előtöltést mert teljesen vissza volt véve egy kicsit adtam neki! Szerintetek?
link:https://www.youtube.com/watch?v=oZ2ASgMkFu8
Válasz .Richard. #50064. hozzászólásáraGondolom elszigeteled a rádiót teljesen a kasznitól... Külön akksitól plusz meg test... Az antennával mi a helyzet, a fene tudja...
Válasz csoppika #50060. hozzászólásáraKb 5ève. Rá is indítottam. Semmi eredmény. Rádió működik. Azért ennek a helyes bekötèsèt,az àramtalanitò meghagyàsàval valaki leirhatnà.
Válasz kevesa #50059. hozzászólásáraPillangószelep a torokban
Válasz kevesa #50059. hozzászólásáraDe homokot biztos kapott a levegőszűrő!
Válasz kevesa #50059. hozzászólásáraKap elég levegőt a motor????
Válasz .Richard. #50058. hozzászólásáraNos lehet rosszul gondolom...de...Ha áramtalanításon kívül adsz pluszot a rádiónak, vajon kibírja-é ő és/vagy az antennája ha véletlen ráindítasz áramtalanító nélkül???
Hol keressem a hibát?
Ma nyitottam a szőlőt és a sor felénél elfogyott az erő a motor hangja is megváltozott és feketén füstől ha adok neki terhelést.
Szóval elfogyott az erő.
Szerintem a vizet is ezért melegíti , mert erőlködik valamit nem kap.
Az üzemanyag rendszerben minden új szűrők csövek alátétek minden. Légszűrőt kint szétszedtem nem piszkod a legalsó sem.
És mégis nincs erő. Hol lehet a hiba?
Olajnyomás mutató felmegy 5-6-ra de az lehet az jeladó hibája is.
Válasz Hogel #50057. hozzászólásárairta,van +. másikon indítás után van +. csak,áramtalanítás után a sárgának kéne a +,hogy ne felejtse el a megjegyezettet.szerintem külön kéne életrekelteni a rádiót egy +al,meg egy -szal. utánna a gépen kinlóddni. biztosíték jó a rádióban?
Válasz epipeti #50054. hozzászólásáraÁramtalanítót felkapcsoltad?
Válasz Bandita29 #50055. hozzászólásáraÍgy van , ha van 12v akkor mennie kell. Ha nem megy, a rádió a ludas.
Válasz epipeti #50054. hozzászólásáraPróba lámpád van? Ha nincs akkor egy 12 voltos bármilyen égő megteszi,ha forrasztasz vezetékeket az érintkezőire. Szóval a próbalámpa egyik vezetéke a test csatlakozásra,a másik a + csatlakozásra,ha világít akkor a rádióban keresd a bajt.
Hello Mindenkinek!
Szükségem lenne egy kis segítségre. :)
Szóval egy villanyszerelés. Nagy lelkesen beszereltem egy autórádiót a trakiba. De nem kapcsol be és nem tudom miért, pedig azért nem vallom magam kukának az egyszerűbb villanyszereléshez. Szóval negtív szál a trakihoz kötve. (az egyik csavarhoz saruval hozzácsavarozva)
Aztán ugye van két pozitív szál. Egy állandó meg egy másik az indítás után. Szóval a tetőbe felmenő kábelkötegből van is kettő szabad + szálam. Az egyiket rákötöttem az egyikre a másikat a másikra. Nem műkszik, nem kapcsol be. Próbáltam úgy is, hogy mindkét szálat ugyan arra a + szálra kötöttem rá, de úgy se. Valakinek valami ötlet, hol lehet a hiba? Előre is köszi!
Válasz lakatos gabesz #50051. hozzászólásáraSzerintem ki kell cserélni a fogaskereket az elejébe mert az kicsit másabb mint a régi típus.
Válasz zoli6886 #50047. hozzászólásáraA csavarok be vannak tekerve nem értem.
Otthon javítható nagy szaktudást nem igényel,lógásokat kell megszüntetni.
Sziasztok!mtz 80 traktorra turbós motorpal adagolót fel lehet rakni szerintetek?természetesen turbó is lenne a gépen.
Hali!
Az előtöltésen hogyan kell állítani mert nekem teljesen vissza van véve! Lehet hogy ezért füstöl kicsit mikor talajmunkázok pedig a turbó nyomás még nincs is óra szerint! Ti milyen nyomáson dolgoztok vele?
Válasz Mtz 550E #50046. hozzászólásáraHogy hogy került oda kosz, azt attól kellene megkérdezni aki összerakta a motort, mindenesetre nem kellett volna hogy odakerüljön ha tisztán van összerakva, a múltkor amit képet betettél a szűrőről na annak sem úgy kellene kinézni.Az olajhűtőnél a kis szűrő elhagyható ,de nem is sok vizet zavar , 1000 óránként ki kell takarítani és ennyi.
Válasz Mtz 550E #50046. hozzászólásáraelhagyható, sokan el is hagyják.
én inkább nagyobbra cserélem.
van oka annak hogy ott van, a centrifugál szűrő önmagában nem mindenható.
azonkívül a kosszal telített olaj nemtud több koszt megfogni, ezért olajcsere után a friss olaj veszi fel amit az előző nem tudott.
szóval a friss olaj simán vihetett annyi dzsuvát hogy betömítse a szűrőt.
frissen szerzett masinákon olajcsere az alap, de 10-20 üzemóra után én lecserélem újra ha indokolatlanul retkes.
Hali!!
Segítség kellene mtz.50-es kormányművel mit lehet kezdeni,be vannak
tekerve a csavarok és mégis sétál az úton.
Valahol javítják vagy másikat kell vásárolni,gondolom már elvan kopva a belseje.
Erre a hibára kellene 1 kis segítség,otthon javítható,érdemes vele otthon játszadozni vagy inkább szakműhely ha tudtok ilyet ajánlani.
Előre is köszönöm!!
Hali!
Az olajhűtőnél lévő kisszűrőnél volt dugulásom most olajcsere után hogy járattam befelé a gépet! De hogy került oda kosz a bejáratásból?
Azt a szűrőt mondtátok hogy el is hagyható?
Válasz csoppika #50041. hozzászólásáraAnnak nincs MTZ-je, és nem kell ilyenekkel sz@rakodnia mint nekünk!
Válasz Zoltán Rózsa #50042. hozzászólásáraA felni hogy áll? Ott is lehet állítani!
Bocs ez három volt
Üdv
Szeretném kérdezni hogy a 11.2 r20 keréknél mi a gyári kerék szélesség vagyis a két kerék közti távolság? (Mtz82)
De úgy is kérdezhetem hogy hány osztás látszik.?
Mert mikor rá raktam a kereket kilyebb volt az első kerék síkja a hátsónál.
Így kicsit furán néz ki.Bemásolok egy képet.
Betesze
Válasz atisgyulai #50036. hozzászólásáraDrágaszág a fogsor manapság
De mit csináljon, akinek már a fogsora is arany???
Válasz kevesa #50039. hozzászólásáraPont a használtat muszáj... Amíg szét nem megy szabadon lágyítható/használható. Én a közelmúltig nem vettem új rézalátétet...
Válasz atisgyulai #50035. hozzászólásáraAzért nem ma mert semmi alátétem nincs itthon, se olyan csavarom se.
És gondolom amit már beraktam az hiába akarom lágyítani.
csupán ezért.
Válasz atisgyulai #50035. hozzászólásáraEsetleg még azt nézd meg, nem koppan-e fel az üreges csavar, pont mire a tömítő alátéteket megszorítaná.
YVálasz kevesa #50022. hozzászólásáraMèrd meg tolòmèrővel az àtereszfej egyik vègèt,meg a màsikat. Az alsò meg felső lemart rèsz,amin tömitenek a rezek,nincsenek párhuzamba.esetleg meghùzàs után megkalapàlni.Ahol magasabb,csiszold meg. Nekem így lett jó. Gondolom. 40ève elbasszàk őket.