Gázolaj árak 632 Ft Benzin árak 614 Ft EUR 411.02 Ft USD 393.86 Ft CHF 437.06 Ft GBP 495.05 Ft

Fórum

MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus!

Létrehozta: , 2008-12-14 20:41:19

Kedvencekhez Segítség

90921 hozzászólás
Nincs profilkép
#47921 kis Zombi
2017-01-05 07:24:26

Válasz csoppika #47919. hozzászólásáraIgen, én is úgy tudom NDK -ból származó gépeken volt ilyen.


Kérdezd már meg ismerősödet, nem-e lenne jobb neki "normál" méretű vonórúd toldat :-)))))

#47920 csoppika
2017-01-04 23:51:22

Válasz csoppika #47919. hozzászólásárahttps://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anzeige/belarus-mts-unterlenker/382112395-276-3567

https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anzeige/unterlenker-und-ackerschiene-fuer-mts-50-belarus-/546589856-276-3764


#47919 csoppika
2017-01-04 23:47:29

Válasz kis Zombi #47917. hozzászólásáraHaver használgat olyat... Neki NDK import 552-ese van, ahhoz járt ez a fajta, ha jól tudom...

#47918 Büresz
2017-01-04 22:12:21

Válasz kis Zombi #47917. hozzászólásáraNekem olyan van ami el lett vágva és kifúrva, targoncázáshoz használtam régen.smile laugh

Nincs profilkép
#47917 kis Zombi
2017-01-04 21:56:47

Rövid MTZ vonórúd toldatot hol lehet venni ? Kb. 10 - 15 cm-rel rövidebb, mint a megszokott.

#47916 t-16m
2017-01-04 20:47:30

Válasz Vinkó75 #47915. hozzászólásáraMi is hagytuk a régi vezérműtengelyt átalakításnál,szépen jár vele.Wuzetem porlasztók vannak benne hidegen van egykis kék füst de egy-két perc után elhagyja.A porlasztóknál lesz valami bibi szerintem.

#47915 Vinkó75
2017-01-04 19:12:39

Válasz Szeni #47910. hozzászólásáraRemélem valahol itt sántít a dolog.

#47914 Vinkó75
2017-01-04 19:09:28

Válasz csferri #47911. hozzászólásáraAlapjáraton nem tetszik a hangja..fordulaton kisimul szépen pörög. Viszont itt nyilván más is lesz, még mivel ha jól emlékszem mikor körbe jártam. A hidraulika szivattyú is sírt kicsit. smile whistlingsmile whistling

#47913 csferri
2017-01-04 19:02:31

Válasz Vinkó75 #47912. hozzászólásáraA vezérműtengelytől nem lehet, a fazonnak akit visszább írtam annak is a régi maradt benne és gyári cuccokkal már doxa, meg én is építettem át vagy 10-en éve abba is eredeti maradt és szépen járt.

#47912 Vinkó75
2017-01-04 18:58:06

Válasz ATIS78 #47908. hozzászólására550-es alighanem 240-es...Majd megnézem a katalógusokat is. Valamint az adat táblát.

#47911 csferri
2017-01-04 18:54:16

Válasz Vinkó75 #47909. hozzászólásáraAha, de komplett porlasztóba van, ukrán, kínai, meg eredeti orosz is. Hangja szép egyébként vagy az is hagy kívánnivalót. Régebben itt egy fazonnak alakítottak át 550-est 80-ra turbós ukrán-kínai cuccokkal , egy rakat sz@r lett, de az még indulni sem akart, füstölt kéken, szürkén mindenhogy, újból át kellett építeni gyári cuccokból.

#47910 Szeni
2017-01-04 18:50:21

Válasz Vinkó75 #47906. hozzászólásáraÉn, mielőtt szétszedném, levenném a kipufogóöntvényt, h. melyik henger füstöl. Nem mindegy, h. csak egy, vagy mindegyik. Aztán leellenőrizném az adagolót: porlasztókat kiforgatni, önindító hajtatás kb 50-szeri porlasztás/db, gázkar csak éppen annyira ráhúzva, h. elinduljon a befecskendezés, és a végén összemérés köbcentire kémcsővel, vagy egy sima injekciós fecskendővel. Jelentős esélye van, h. itt már látsz valamit.

#47909 Vinkó75
2017-01-04 18:45:30

Válasz csferri #47907. hozzászólásáraSzintén Dorkeres verzió. Komplett porlasztókat kapott. Holnap jobban ránézek. Kicsit fura mivel még nem volt ilyen esetem. Minden stimmel de mégsem.

#47908 ATIS78
2017-01-04 18:42:25

Válasz Vinkó75 #47906. hozzászólásáraazt elfelejtettem írni,hogy az eredeti 50es vez tengely ill a 80 as Vagy a d242 vez tengelye nem egy cikkszámon van ill ha jól emléxem a csaptengelyen a közvetítő kerék sem teljesen egyforma talán támpont de volt rá példa hogy a dugattyúkamra miatt füstölt nem a térfogatával volt probléma hanem a kialakításával...majd ha bele látsz oszd már meg a látottakat sok sikert és türelmet hozzá
smile rolleyes

#47907 csferri
2017-01-04 18:41:47

Válasz Vinkó75 #47906. hozzászólásáraCsúcsok milyenek lettek bele téve, nem lehet hogy az szívat?

#47906 Vinkó75
2017-01-04 18:34:07

Válasz ATIS78 #47904. hozzászólásáraTermészetesen a betétek rendben vannak. Az az érdekes a tulaj átépítéskor tett rá egy bontott adagolót mit a padról adtak neki. Azzal is ezt produkálta. Erre vett egy újat. Pedig javasoltam az újbóli ellenőrzést. De nem így tett. Na holnaptól már bele kell búvárkodnom jobban. Ami érdekes erő van benne. Pöccre indul.Néha még kis szikrákat is dob annyira menne. smile laugh

Nincs profilkép
#47905 kori01
2017-01-04 18:29:42

Válasz Vinkó75 #47903. hozzászólásáraadagolót néztétek padon??
bár ha szar akkor nem indul pöccre.
porlasztókat nézd át viszont.

#47904 ATIS78
2017-01-04 18:28:34

Válasz Vinkó75 #47903. hozzászólásáraha a porlasztók kipróbálása után is füstöl szerintem padra kell azt a barna vasat tenni
gondolom a légszürő betétek is rendbe vannak

#47903 Vinkó75
2017-01-04 18:21:54

Válasz ATIS78 #47899. hozzászólásáraRozsda barna Dorkeres. Az adat táblát még nem néztem.

Nincs profilkép
#47901 Claaastra
2017-01-04 18:01:52

Válasz Vinkó75 #47896. hozzászólásáraUj,vagy beállított,az adagoló,mert az hogy új csak egy dolog a piroskánál

#47899 ATIS78
2017-01-04 18:00:39

Válasz Vinkó75 #47896. hozzászólásáraAdagoló az fém színű???ukrán felújított vagy eredeti lemezplombás orosz netán cccp

Nincs profilkép
#47898 kori01
2017-01-04 18:00:15

Válasz Vinkó75 #47896. hozzászólásáranézd meg mégegyszer a porlasztókat ha a vezérműtengely
lenne kopott vagy szeleppel lenne gond dadogna a gép.

#47897 ATIS78
2017-01-04 17:59:00

Válasz Szeni #47895. hozzászólásáraörülnénk mindketten ha annyi lenne mint neki hidd el....Sokszor 90 van neki mint telóba is említettem! mivel Turistvándi kimaradt..így előbb utóbb elmegyünk :)

Jó állapotba van ..a kukit azzal vágta már le..

#47896 Vinkó75
2017-01-04 17:52:20

Válasz ATIS78 #47892. hozzászólásáraAz adagoló is új. A vezérmű tengely nem lett cserélve csak ellenőrizve. Átépítés után jelentkezett a tünet. Ami viszont feltűnt az adagoló felfogatás fedele a sima verzió, nem a támasztó csavaros.

#47895 Szeni
2017-01-04 17:51:44

Válasz ATIS78 #47894. hozzászólásáraNagyon spórolós kuncsaftod lehetett, ha egy olyat vett, habár azt is rendbe lehet tenni, és menni fog, kérdés, milyen állapotban van, és mennyit kell rákölteni, h. hadrafogható legyen. Ha eljöttetek volna, megmutattam volna (na Rilex anyánk mindjárt bevág egy pecát a mondatszerkesztésemre) h. milyet kellett volna ( inkább kettőt smile wacko ) vennetek.

#47894 ATIS78
2017-01-04 17:43:07

Válasz Szeni #47893. hozzászólásáraNeked ill Nektek is :)
Nem jutottunk el...mert egy 204 es lett a befutó
igaz 4000 órás de beszámolták a haver Nh-ját a morzsolóba

#47892 ATIS78
2017-01-04 17:37:50

Válasz Vinkó75 #47891. hozzászólásárablokkon kívűl minden ??? Vezérlés is??? vezérmű tengely is??
füstre általában a légszomj a magyarázat vagy az üzemanyag befecskendezés ideje és mennyisége valamint minősége szokott a gond lennniha a porlasztók jók ellenőrzés után póbálva még mindíg füst van én a szelepek müködési utjára(szelephézag)vagy kopott vez tengelyre ill a dugattyúkra tippelnék..feltéve ha az adagoló jó és a befecskendezett mennyiség is megfelelő

#47891 Vinkó75
2017-01-04 17:27:53

50-es ből..80-as lett. A blokkon kívül minden cserélve lett. Természetesen vezérlő tüskével lett össze rakva.Az adagoló beállítva. Azóta már volt minden irányba állítva de a jelenlegi állapot az. Ami működik. Ami egybe vág a gyári jelöléssel is. Ami nem tetszik. az új porlasztók berakás előtt bemérve. Most volt köztük ami alig 150-en nyitott. De volt olyan mi a negyedik kar húzásra már nem ropogott inkább erőtlenül hugyozott. némi tisztogatás után ismét jó lett....smile bored Mivel a porlasztó méréssel kezdtem a délutánt. A hét folyamán másznék bele. Mondom max 250 óra lehet az így átépített motorban. Erő van benne,oda húzom a gázt billeg a kabin..Az erővel nem is volt gond. Permetezet-Mbp-t húzott. Csak az a fránya füst.

Nincs profilkép
#47890 szabi17
2017-01-04 17:11:34

Válasz Vinkó75 #47886. hozzászólásáraA szomszédomék így jártak egy 5611-es motor felujitás után! 1 hétig szedték szét és rakták össze akkor sem volt jó csak a kék füst jött és erőtlen volt.
Mire aztán elmentek egy adagolóshoz és annak sem volt baja,azt tanácsolta nekik hogy a porlasztó csúcs alatt cseréljék ki kisebbre (véknyabbra)a tömitőgyürüt!
Így tettek és a füstölés láss csodát azonnal megszünt!

Nincs profilkép
#47889 kori01
2017-01-04 17:10:32

Válasz Vinkó75 #47886. hozzászólásáradugattyút cseréltetek? meg porlasztócsúcsot?
mert a csúcs is nem mindegy egybeporlaszt az 550be vagy 5felé mint a 80ba.

#47888 ATIS78
2017-01-04 16:56:44

Válasz Vinkó75 #47886. hozzászólásáraelőkamrásból közvetlenbefecskendezéses lett???

Nincs profilkép
#47887 kori01
2017-01-04 16:54:06

Válasz Vinkó75 #47886. hozzászólásáraott valami előtöltési gond lehet pedig ha minden új.
nekem a Rába volt ilyen az uj motorral egy napig játszottunk vele mire beállt.
gondolom ha mozgatátok az adagolót akkor valamit csak változott

#47886 Vinkó75
2017-01-04 16:12:27

Nos kollégák. A következő szituba nyúltam bele. MTZ 550 motor, át lett építve. Új főtengely,hengerfej,adagoló,hüvelygarnitúra. Kb 100-250 üz van benne, átépítés óta szürkésen füstöl. A kipufogó végén szépen látszik a kormos vég és a végén a korom gyűrű a külső felén. Pöccre indul ! Kartergáz..nincs. Magasabb fordulaton..nem vészes a füst...alapjáraton inkább.Olajat nem eszi. Az adagoló tárcsán már minden furat ki volt próbálva . Természetesen az indulás határig. smile whistling

Nincs profilkép
#47885 kori01
2017-01-04 13:16:50

Válasz retek.janko #47884. hozzászólásáraolyan nincs barátom hogy régi motorok azt tanitották régen is.
0.2-0.3 ez majdnem minden diesel motorra igaz is.
20éve ebben vagyok benne.

Nincs profilkép
#47884 retek.janko
2017-01-04 12:47:20

Válasz kori01 #47883. hozzászólásáraRégi motoroknál egyformára szokták .

Nincs profilkép
#47883 kori01
2017-01-04 12:38:34

Válasz Büresz #47881. hozzászólásáraa szivót 0.2-re kellene azért.

Nincs profilkép
#47882 retek.janko
2017-01-04 12:17:27

Válasz Büresz #47881. hozzászólásáraKöszönöm a segitséget .smile closedeyes

#47881 Büresz
2017-01-04 12:02:24

Válasz retek.janko #47880. hozzászólásáraA villákat 3mm-re, szelephézagot én 0,3ra mindkettőt, de hallgasd meg a sok szájkaratést ők majd kiolvassák neked könyvből, mert nem csináltak még olyat.

Nincs profilkép
#47880 retek.janko
2017-01-04 11:43:44

Sziasztok egy ojan kérdésem lenne hogy a kuplung vilákat menyire szoktátok belöni és a szelephézagot . 80 mtz-n köszi elöre .

#47879 csoppika
2017-01-03 22:57:23

Válasz csoppika #47878. hozzászólásáraA csere 5letét az szülte, hogy mindig a jobbos törött el, aztán párosan "szerezték" anno...így volt raktáron balos...(vagy fordítva?)

#47878 csoppika
2017-01-03 22:55:27

Válasz medikus #47859. hozzászólásáraNos, nem tudom, hogy kutyafuttában a helyszíni gyorsjavításnál mit állítgattak(gyanítom semmitsmile lolsmile lolsmile lol) De eléggé csámpásan állt a cucc...smile lolsmile lolsmile lol

#47877 Szeni
2017-01-03 22:45:26

A hidraulika cső készítőknél lehet kapni 10 báros olajcsövet. Én azt használom sok helyre, és nagyon jó, és tartós.

Nincs profilkép
#47876 a2457
2017-01-03 22:29:46

Válasz rigás #47875. hozzászólásáraha tömlő kell én már rég csak hidraulikában bízok. vízcsövek a fűtéshez szintén abból van.
rendes préselt végekkel, így csapot is rendeset lehetett rátenni.
vettem gumitömlőt előtte, nagynehezen becibálom helyére, és kiderül hogy LUKAS.
najó, biztos cibálás közben történt valami ugye de aztán hamar kiderült hogy nem. amit nem használtam fel darab az is lukas volt.
ez volt az utolsó csepp a pohárban..

#47875 rigás
2017-01-03 22:01:02

Válasz Bandita29 #47872. hozzászólásáraJó, nem nagy összeg ki is lehet cserélni.
De a régi gépekbe nincs és köszönik szépen jól vannak. A másik amikor az a szűrő eldugul akkor már nagy a baj, mert már rég nem olajat szűr hanem trutyit. Olaj nincs rendre cserélve, centrifugál szűrő nincs tisztítva esetleg be van állva a kosztól vagy mástól.

A 820-asomba benne van rendszeresen karbantartott gép, újonnan vettem 12 éve, a legutóbbi olajcserénél néztem ezt a szűrőt is tiszta volt.

Az olaj illetve vízcsövek (már a miket a legtöbb boltban lehet kapni) minősége igen silány, nekem is valami alternatív megoldást kell keresnem...

Nincs profilkép
#47874 rsándor
2017-01-03 21:49:57

Válasz Mtz 550E #47856. hozzászólására Hogy
egyeseknek milyen ÓRIÁSI gondjai vannak???Földi, ne őrjíts meg!!!

#47873 ..MZ/X..
2017-01-03 21:36:15

Válasz Bandita29 #47872. hozzászólásáraNem csak a cső a lényeg, a bilincs még talán többet számít. Az awab max locsoló tömlőre való, a ruszki bilincs is max a libákat hajigálni.
Mi EZT a fajta bilincset használjuk mindenhová, drágább de megfogja amit kell és nem folyik.

#47872 Bandita29
2017-01-03 21:27:58

Válasz Büresz #47871. hozzászólásáraHa elbír dugulni,akkor inkább ezt cserélném,mint a fötengelyt.

Hidraulikásnál vettem olajcsövet,valami minőségi cucc lehet,mert azóta nem szivárog az olajhűtő körül.

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Hol talál magának piacot az orosz sertéshús?
Hirdetés
Talajélet Konferencia 2025 – A regeneratív mezőgazdaság legnagyobb szakmai találkozója!
Fejős tehén
Fejős tehén

550 Ft

Case IH Quantum 90V
Case IH Quantum 90V

17.350.000 Ft

Fix potkocsi
Fix potkocsi

5 Ft

Fejős Tehén
Fejős Tehén

550 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2024 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]