Gázolaj árak 639 Ft Benzin árak 631 Ft EUR 404.69 Ft USD 392.62 Ft CHF 430.85 Ft GBP 485.44 Ft

Fórum

MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus!

Létrehozta: , 2008-12-14 20:41:19

Kedvencekhez Segítség

91788 hozzászólás
#48238 Jakabjóska
2017-01-14 22:10:20

Válasz bukócsöves-50 #48237. hozzászólásáraMelyik fajta? Mert legalább 3 változata van.

Nincs profilkép
#48237 bukócsöves-50
2017-01-14 20:23:52

Üdv érdeklődnék meg tudná e mondani valaki a nyelestengelyféknek milyen hosszú a működtető karja?

#48235 Hogel
2017-01-14 15:26:23

Válasz medikus #48230. hozzászólásáraezen a képen nem látok golyót.

#48232 mtz1221
2017-01-14 11:07:31

Válasz Bali0727 #48225. hozzászólásáraJó a mechanikus Grammer,majdnem jobb meg kényelmesebb is mint a legolcsóbb levegős belőle.

#48231 mtz 552
2017-01-14 06:23:26

Válasz Bali0727 #48225. hozzászólásáraüdv.van egy zsir uj ülésem magas támlás tipusát megnézem ha érdekel!levegö kell hozzá persze ha akarod,de igy is kényelmes!

#48229 Hogel
2017-01-13 20:17:41

Válasz csferri #48228. hozzászólásáraÉrtem a lényegét, és tök logikus, csak én nem tudtam hogy ott golyónak kellene lenni.
És szerintem sok mindenkinek, akinek problémája van a hagyományos kormánnyal, lehet pont itt gyökerezik a hiba, mert a legtöbbjüknek akkor hiányzik belőle a golyó.
Nálam pl anno mikor még nem volt átalakítva , a csavar alja síkban volt , de lehet pont azért, mert nem volt alatta golyó és elkoptatta a kormány szervótengely.

#48228 csferri
2017-01-13 20:13:01

Válasz Hogel #48227. hozzászólásáraMiért esne ki?Már rég szedtem szét de a tengelyvég benyúlik a fedélbe, a csavarral a kormánytengely axiális játékát állítod be a golyó azért van hogy ne a csavaron forogjon a tengelyvég.

#48227 Hogel
2017-01-13 20:08:02

Válasz csferri #48226. hozzászólásáraDe akkor hogy nem esik ki,ha a csavaron állítgatunk?

Nincs profilkép
#48225 Bali0727
2017-01-13 19:43:08

Üdv!Ülést szeretnék venni mechanikus vagy légrugós mindegy lenne csak az ára és minősége nem mindegy A grammert ismerem de a légrugós változatai drágák a 7mechanikus változatát esetleg ismeri valaki? Adjatok már valami tippet Előre is köszönöm

#48224 zsoltrs
2017-01-13 18:10:16

Válasz Claassic #48222. hozzászólásáraAkkor keményen rá van feszülve, biztos a 2 stift...

Egyébként a 80-ason nincs olyan, amivel lehetne szabályozni a olajnyomást.

Az óra 99% hogy jól mér, mivel 3 napja vettem.

#48223 Hogel
2017-01-13 18:03:21

Válasz Claassic #48222. hozzászólásáraÉn sosem láttam ott golyót.

#48222 Claassic
2017-01-13 17:44:52

Válasz zsoltrs #48221. hozzászólásáraHideg motorolajnál valószínű még az alapjáratnál is megvan a szabályzási nyomás, ezért nem változik.
A fedélnél a csavar alatt van egy acélgolyó ezt érdemes kiemelni egy mágnessel nehogy beleessen. Amúgy lejön a fedél a csavar kivétele nélkül is.

#48221 zsoltrs
2017-01-13 17:25:18

Hali.

Olyan problémám van, hogy most raktam be az új olajnyomás mérő (mech.) órámat a 80-asba.óra

Mikor beindul rögtön felugrik kicsivel 4 bar fölé, gázra se változik számottevően.
Teljesen nem melegítettem fel a motort így arról n tudok nyilatkozni.

Alapjáraton nem kevesebbnek kéne lenni és gáznál magasabbnak?

Más:

A szervóoszlop fedéltömítését ki kell cserélnem. Ahhoz, hogy leszedjem a közepén lévő kontrás csavart ki kell csavarnom?

Köszönöm szépen a segítséget!

Nincs profilkép
#48219 Bali0727
2017-01-13 15:27:40

Mtz új fajta termosztátházban oldalt vizgombának mi a szerepe?

Nincs profilkép
#48218 a2457
2017-01-13 13:26:59

Válasz Mtz 550E #48204. hozzászólásáraott van nekem csonk, arra megy vászontömlő erőbilinccsel.
csapok a fülke ajtajánál ahol megy fel a tömlő ott vannak. hidraulika tömlővég van rajta menete egyezik, csak rája kellett tekerjem a csapokat aztán go.

#48216 jaminka
2017-01-13 10:46:40

Válasz Bandita29 #48214. hozzászólásáraÉrtem és Köszönöm mindenkinek a segítséget! Ezt vettem bele: http://webaruhaz.habi.hu/termekek/16910/Hengerhuvely_kpl_80_as_5_gy%C5%B1r%C5%B1s_L_245mm_D_38mm_csapszeggel_38mm_es_el%C5%91kamraval_ORIGINAL.html

#48215 Jakabjóska
2017-01-13 09:22:26

Válasz Mtz 550E #48206. hozzászólásáraÉn automatában használtam az elsőhajtást hótoláskor, 9.-ben, de direktbe nem biztos, hogy jó ötlet aszfaltos úton.

#48214 Bandita29
2017-01-13 08:17:23

Válasz jaminka #48213. hozzászólásáraMár korábban Medikus megmondta a hiba okát. Gyenge minőségü dugattyú volt a motorban,nagy a hőtágulása. MMZ,vagy Horse Power ezek közül válassz!
Az sem baj,ha turbós készletet veszel bele,az tuti hogy bírja a hőterhelést.

#48213 jaminka
2017-01-13 07:58:56

Válasz Richard. #48194. hozzászólásáraA hajtókarnál nem volt nagyon kopás, annyi ,hogy a persely könnyen forgott a csapszegen.Az 1. hengeren látható nyomok azok régiek, de a 2. 3. hengeren lévők max 2 évesek, de nem nyúltunk azóta a motorhoz.Esetleg a fészekmarás segít a dolgon?Mert új hüvelyt dugót,gyűrűt,hajtókar perselyt meg csapágyat kap és nem szeretném ha ezekbe is beleverne.

#48212 Gabesz☻
2017-01-13 07:43:43

Válasz csoppika #48208. hozzászólásáraCseréltem a d50-en hengerfejet és nem volt a jeladónak kifúrva hengerfej.
Osztottam-szoroztam, vízcsap ki és pont jó a menet is a jeladónak.smile thumbup

#48211 csoppika
2017-01-13 07:41:39

Válasz kis Zombi #48209. hozzászólásáraFél9-be kb 18-at megy az 550... Szóval ha vigyáz? Bár ha nem csúszik a már eltolt felület, én nem kapcsolnám be...

#48210 Gabesz☻
2017-01-13 07:40:31

Válasz Mtz 550E #48206. hozzászólásáraBent van tiedben a felező(teknős-nyúl)?

Nincs profilkép
#48209 kis Zombi
2017-01-13 07:37:03

Válasz Mtz 550E #48206. hozzászólásáraSzerintem 15 km / h felett nem szerencsés direktbe kapcsolni az első hajtást.

#48208 csoppika
2017-01-13 07:36:13

Válasz csoppika #48207. hozzászólásáraNekem amíg D50 blokkom volt, a vízhőfok jeladó is ide volt beházasítva...

#48207 csoppika
2017-01-13 07:35:20

Válasz Mtz 550E #48204. hozzászólásáraDarab laposvas korong, menetes csőcsonk belehegeszt...golyós csap felteker...ennyi...

Nincs profilkép
#48206 Mtz 550E
2017-01-13 07:16:39

Hali!
Mtz 8 és fél9-be lehet használni az elsőhajtást direktbe kapcsolva? Hótoláshoz kellene ha lehet!

Nincs profilkép
#48205 Mtz 550E
2017-01-13 06:53:39

Válasz Richard. #48203. hozzászólásáraNekem a radiátor fülkeszűrő felőli oldalán nikecel van betéve, valamikor azt mondták ne teljesen mind a két oldalról kapja a hideg levegőt mert akkor jobban lehül!

Nincs profilkép
#48204 Mtz 550E
2017-01-13 06:49:53

Válasz a2457 #48202. hozzászólásáraDe a golyóscsapot hogy hoztad össze a hengerfej végébe lévőcsatlakozóval? Arról kellene kép!

Nincs profilkép
#48203 Richard.
2017-01-12 22:50:13

Válasz wMtz 550E #48201. hozzászólásárahűtőt öntsd föl löttyel,jobb oldali kabinsaroknál leeresztő kupakot lecsavarod,fordulaton jönni kell a viznek .utánna,alapon is. Közben,hűtő visszatölt,mert fogy a víz,újra lelevegősödik pár liter után. Ha alapon jőn a meleg víz,feltéve,ha a motorban máraz van,akkor melegvíz van a fűtéshez.fűtötesteket szivaccsal körbe,hogy kénytelen legyen a venti azon szívni a levegőt.

Nincs profilkép
#48202 a2457
2017-01-12 22:44:37

Válasz Mtz 550E #48201. hozzászólásárasima golyóscsap van rajta.
nagyobb a belső keresztmettszete mint a gyári csapnak és nincsen benne egy hirtelen 90 fokos törés.
semmi extra.
a fűtőradiátor is sima gyári, nincsen semmi különleges rajta.

Nincs profilkép
#48201 Mtz 550E
2017-01-12 22:38:16

Válasz a2457 #48192. hozzászólásáraHogy érted hogy vastagok a csapok a fűtéshez? Mit befolyásol? Képet tudsz majd csinálni nekem a csapról vagy csapokról? Meg felülről a radiátirokról? Köszönöm!

#48199 medikus
2017-01-12 20:11:20

Válasz Claassic #48196. hozzászólásáraÉs a savas zsír,amivel kenegette!smile lol

Nincs profilkép
#48198 Bali0727
2017-01-12 20:06:37

Válasz Claassic #48196. hozzászólásáraKöszi Nemsokára széthúzuk es megnézem ezeket is

#48197 medikus
2017-01-12 20:00:12

Válasz jaminka #48178. hozzászólásáraNagy a dugattyú hőtágulása!smile confused

#48196 Claassic
2017-01-12 19:56:46

Válasz Bali0727 #48193. hozzászólásáraKinyomócsapágy, a csúszkája kopott, esetleg még a villatengely is lehet görbe, ennek a perselyei. Ezeket kéne megnézni.

Nincs profilkép
#48195 Richard.
2017-01-12 19:54:13

Válasz a2457 #48192. hozzászólásáraNekem csak egy teherautó fűtőtest van benne, arról szív mindkét ventillàtor,alul megy be a víz,felül ki. Direkt,a saját lègtelenitese miatt. Teherautóba elég egy,akkor a Trakiban is. Hatèkonyabb,mint a gyári régi mtzbe való

Nincs profilkép
#48194 Richard.
2017-01-12 19:51:22

Válasz jaminka #48187. hozzászólásáraA hajtókar csapágy,meg a dugattyucsapszeg mennyire lôgô?nemè inditàskor èri el a kipufogò szelepet?egyébként ez friss nyom,vagy valami százéves hiba nyomai?

Nincs profilkép
#48193 Bali0727
2017-01-12 19:51:16

Sziasztok mtz82 kuplung új korától kezdve nagyon nehéz benyomni a rugó rásegitőt már mindenfelé állítottam de nem lett jobb a nyomszrkezet cserélve újra semmi javulás

Nincs profilkép
#48192 a2457
2017-01-12 19:49:28

Válasz Mtz 550E #48177. hozzászólásáranemcsináltam vele semmit, tiszta a hűtővizem, működik a vízpumpám, zár a hűtősapkám, működik a termosztátom, tiszta a hűtő radiátor és a fűtő is, és vastagak a csapok a fűtéshez.
2. esen csak egyszer próbáltam ki de embertelen.
most amikor v.melyik reggel volt -16 átnyomtam kettesre de 2 perc múlva leégette a pofámat telibe.

#48191 zsoltrs
2017-01-12 19:28:48

Válasz Claassic #48190. hozzászólásáraHolnap meglesem

köszönöm

#48190 Claassic
2017-01-12 19:14:08

Válasz zsoltrs #48189. hozzászólásáraA hidraulika szivattyú bekapcsoló karja alatt találod a leeresztő csavart. Ez a kar a fülke jobb első kis ablaka alatt-mellett van. A szivattyú a vezérlő tömb alatt, középen van.

#48189 zsoltrs
2017-01-12 19:05:31

Válasz Claassic #48186. hozzászólásáraKöszi a választ.
Nekem egy 1995-ös 80-asom van.
Ezt gondolom nevezhetjük réginek...

Kicsit laikus vagyok ezzel kapcsolatban.
Pontosan hol van a hidr. szivattyú?
És mi ez a bekapcs?

Azt tudom, hogy az elosztó a műszerfal alatt van.

Bocsi a bugyuta kérdésekért.

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


A napraforgó vízhasznosítása
A napraforgó vízhasznosítása
Az öntözés minimalizálhatja a termésveszteséget, és növelheti a vízfelhasználás...
Hirdetés
Miért használjon Ön is biostimulátort napraforgóban?
Miért használjon Ön is biostimulátort napraforgóban?
Többek között fejlettebb gyökérrendszer alakul ki.
Spc,Mtz,Vetőgép
Spc,Mtz,Vetőgép

600.000 Ft

Syngenta Torino kukorica vetőmag
Syngenta Torino kukorica vetőmag

45.000 Ft

Kühne KMK-4 Lazító
Kühne KMK-4 Lazító

500.000 Ft

GRUSE 4 SOROS BURGONYAVETŐGÉP,  BURGONYAÜLTETŐ,  HIDRAULIKUS BILLENŐTARTÁLLYAL
GRUSE 4 SOROS BURGONYAVETŐGÉP,...

1.250.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]