Gázolaj árak 639 Ft Benzin árak 631 Ft EUR 403.06 Ft USD 389.11 Ft CHF 426.08 Ft GBP 483.79 Ft

Fórum

MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus!

Létrehozta: , 2008-12-14 20:41:19

Kedvencekhez Segítség

91789 hozzászólás
#47839 Bandita29
2017-01-03 10:43:10

Válasz szabi17 #47838. hozzászólásáraKerék átmérők egyformák?

Nincs profilkép
#47838 szabi17
2017-01-03 10:41:33

Válasz kori01 #47835. hozzászólásáragondoltam hogy szétszedem a kormány oszlopot,de milyen hibát keressek?

Nincs profilkép
#47837 szabi17
2017-01-03 10:25:27

Válasz kori01 #47835. hozzászólásárahidraulika olajat tettem bele a szomszédéba is az van,a kerékösszetartás is jó!

#47836 csoppika
2017-01-03 10:17:59

Válasz szabi17 #47834. hozzászólásáraMeg a mankót is nézd meg, nem-e áll előre a másikhoz képest...

Nincs profilkép
#47835 kori01
2017-01-03 10:11:20

Válasz szabi17 #47833. hozzászólásáraoszt milyen olajat??
ez Gabikás volt
a jobb első kereked szerintem kifelé akar törni azt nézd meg a balhoz képest.
vagy a szervó szopat?

Nincs profilkép
#47834 szabi17
2017-01-03 10:06:07

Válasz kori01 #47831. hozzászólásáraha szántok kilép a barázdából ha aszfalton megyek is erőssen jobbra megy mindegy igy ugy is fognom kell erősen a kormányt!

Nincs profilkép
#47833 szabi17
2017-01-03 10:03:29

Válasz kori01 #47831. hozzászólásáraezen már tul vagyok lecseréltem az olajat is és mégis jobbra húz!

Nincs profilkép
#47832 kori01
2017-01-03 10:01:20

Válasz csoppika #47823. hozzászólásárarégen fűtöttünk mi is igy de kurvára nincs olaj már sehol ugy hogy ez sztorno

Nincs profilkép
#47831 kori01
2017-01-03 09:59:23

Válasz szabi17 #47829. hozzászólásáraezer oka lehet
de milyen hülye kérdés ez?
elsőnek nézd meg a gumi nyomást
kerékösszetartás stb

Nincs profilkép
#47830 VDénes
2017-01-03 09:55:50

Válasz rigás #47827. hozzászólásáraVolt rajtam vagy 4 pulcsi de ígyis sikerült úgy megfázni hogy 3 napja fekszem a láztól. smile crying

Nincs profilkép
#47829 szabi17
2017-01-03 09:55:23

Üdv mindenkinek!
Szeretnék egy kis segítséget kérni,Mtz 50-esem van a kormány jobbra húz ha elengedem mi lehet a probléma vele?
Várom a válaszokat és előre is megköszönöm!smile helpsmiliesmile helpsmilie

Nincs profilkép
#47828 a2457
2017-01-02 23:25:37

Válasz Hús Futár #47826. hozzászólásárajajam, ahhogy mondod.
felmelegítve simán ég mind.
motorolajat legkönnyebb, hidraulika nehezebb volt, hajtómű mégnehezebb.
de a hő mindent megold .

#47827 rigás
2017-01-02 23:13:00

Válasz VDénes #47822. hozzászólásáraMost Komolyan!
Mé' kell majmolni az aszzont, tessék felvenni azt a kabátot!smile offtopic

(smile wink)

#47826 Hús Futár
2017-01-02 23:12:48

Válasz VDénes #47824. hozzászólásáraMinden olaj ég esetleg kell hozzá kis gázolaj hogy bemelegedjen egy ponton és ha az elkezd égni ég az egész .

#47825 csoppika
2017-01-02 23:09:20

Válasz VDénes #47824. hozzászólásáraNo mindegy, a kettő közül valamelliket nem tudta begyújtani a maszek cuccban... A firmában becserélte motorolajra...

Nincs profilkép
#47824 VDénes
2017-01-02 23:03:17

Válasz csoppika #47823. hozzászólásáraNeten azt írják, hogy hajtómű olajjal is ég. Csodafűtés a neve az oldalnak. smile offtopic

#47823 csoppika
2017-01-02 23:01:04

Válasz VDénes #47822. hozzászólásáraSzerelőmnek a műhelyben van a kazán... Házi égőfej, gondolom valami tányér/rostély is van...egy porszívó segge fújja be a cuccotsmile biggrin
Hajtómű(vagy hidraulika?) olaj nem akar égni... a motorolaj jó...

Nincs profilkép
#47822 VDénes
2017-01-02 22:05:57

Sziasztok

Féktengelyekbe a gumigyűrűk valamiért nem passzolnak azok amit adtak. Létezne, hogy valami más méret kell. Kitüremkedik a gumigyűrű mintha nem lenne méret. Milyen méretű gumigyűrű kell bele? Duplán akartam tenni mind a 2be, de a gyári mintha karmantyú lett volna... Jó lenne ha nem ázna egyből el a fék hajtóműolajjal smile crying
Egyéb kérdés, most csak sikerült megfáznom, de úgy tisztességesen szerelés közben. Mi a véleményetek a fáradt olaj tüzelésű kájháról? smile offtopic

#47821 prütyi
2017-01-02 21:56:34

Válasz gazda001 #47820. hozzászólásáraAz 50-es motor átépítését most télen csináltuk mi is. Két napig a -4fokos hidegben mostam a motor alkatrészeit nagynyomásúval. Teljesen átáztam néhol-néhol meg a felfröccsenő hidegzsíroldó se tett jót a kezemnek.Szélfúvásba is kénytelenek voltunk nyitva hagyni a garázs ajtót mivel ha becsukjuk kevés lett volna a fény.Hálátlan egy dolog télen a gépjavítás műhely nélkül.

#47820 gazda001
2017-01-02 20:46:45

Válasz rigás #47815. hozzászólására1szer megkuplungoztam télen a kinti hidegben 1 MTZ-t, mellhártya gyulladás lett a vége, na ez utána épült.....Fűthető. zárt. Na nem azt mondom hogy ingben gatyában de munkásruha aláöltözve, 13-15 fokban és nem fúj be a szél.....smile wink

Nincs profilkép
#47819 9020
2017-01-02 19:56:58

Válasz magyartarkás #47818. hozzászólására892.2 hát belepakoltam kb 7000órát kapott hideget-meleget... Monosem vetőgép, 2db 8t-ás ifapót, 8m3 szippantó, 6.5m-es güttler henger néha 20al húzva hőségben... Kötelezőn kívül 4db kerékcsapágy, kardánkeresztek, generátor, klíma kompresszor. Nekem bevált. 820-hoz képest jól jön az a kicsi lóerőtöblet.

Nincs profilkép
#47818 magyartarkás
2017-01-02 19:38:33

Üdv!Új MTZ vásárlás előtt állunk,kiszemelt típusok a 820.4 vagy 892.2.Melyik a jobb gép,és miért?Mi inkább a 892-es felé hajlunk.Válaszotokat előre is köszönöm!

Nincs profilkép
#47817 hlac69
2017-01-02 19:37:37

Tisztelt Uraim!

Meg tudná nekem mondani valaki, hogy a 1025-ös sebváltónál mennyi a kúpkerék elállása a váltóháztól? Vagy ugyan úgy 58+-0,15mm mint a hagyományos váltóknál?

Előre is köszönöm a válaszokat.

Nincs profilkép
#47816 Celtises
2017-01-02 09:19:40

Valakinek nincs felesleges a règifajta 80-as motorra való kompresszor szìvócsőből?
Szívósor elejére van felcsavarozva.

#47815 rigás
2017-01-01 21:55:05

Válasz gazda001 #47810. hozzászólásáraEgy picit?!
Szétkaptátok, mit foxi a lábtörlőt!smile biggrin

Nekem is kell valami hasonlót művelnem hamarosan, nagyon érik a dolog.
Az egyszerűség kedvéért azon van +ba még egy gólyarakó.smile sweatdrop

Ej ha volna egy ilyen jó kis műhelyem smile drool már csinálnám is mert most ráérnék én is a gép is jórészt áll télen,de nincs.smile sad Tavasszal meg csak kapkodás lesz, mert ezen kívül még 4 gép van ami javításra vár.smile wackosmile crying

#47814 gazda001
2017-01-01 18:28:05

Válasz medikus #47812. hozzászólásáraHidraulika, elosztótömb, tartály, meghajtás stb....smile unsure

#47812 medikus
2017-01-01 12:41:01

Válasz gazda001 #47810. hozzászólásáraHomlok falat miért kellett levenni?Kormány?

#47811 medikus
2017-01-01 12:36:44

Válasz mtz1962 #47808. hozzászólásáraTorok izzítása van,mit nem tudsz azon? 2 szál vezetékkel,ami nem is egyforma!

#47810 gazda001
2017-01-01 12:32:37

Szétszedtük eppicit......kmtz2mtz3

#47809 Bandita29
2017-01-01 12:28:14

Válasz csferri #47804. hozzászólásáraMikor ürülnek a poharak Szilveszter napján,akkor a legegyszerűbb kérdés is komplikálttá válik.smile thumbupsmile thumbup

Nincs profilkép
#47808 mtz1962
2017-01-01 12:27:11

Üdv és Buék minden traktorosnak remélem jobb év lessz érdeklődnék mtz80-om van kisfülkés ízzítás bekötés és működése után ha valaki tudja.smile confusedsmile confused

Nincs profilkép
#47807 bukócsöves-50
2017-01-01 12:23:02

először is BUÉK mindenkinek .
Én úgy szoktam állítani a szelephézagot,hogy fellazítom az összes kontraanyát és 2 forgatásból ha az 1nél van váltás akkor a 4nél mind a 2szelep a 3nál amelyik nincs lenyomva illetve a 2nél amelyik nincs lenyomva utána a 4nél váltás akkor az 1nél mind a 2szelep a 2nél amelyik nincs lenyomva és a 3nál amelyik nincs lenyomva és mikor le ellenőrzöm a kontra anyákat elvileg mind meg van húzva tehát az összes hézag be van lőve

Nincs profilkép
#47806 Claaastra
2017-01-01 11:50:47

Válasz Gabesz☻ #47805. hozzászólásáraFőleg dieselnél számít sokat a gyújtási sorrendsmile thumbup

#47805 Gabesz☻
2017-01-01 11:49:35

Válasz csferri #47804. hozzászólásáraAzért maradjunk annyiban, hogy a gyújtási sorrendnek is van szerepe a szelephézag állításban...smile thumbup

#47804 csferri
2017-01-01 11:12:29

Jól elvoltatok egy egyszerű szelephézag állítássalsmile thumbupsmile thumbup
BUÉK mindenkinek.

#47803 medikus
2017-01-01 10:30:21

Válasz Ferjol #47801. hozzászólásáraLétezik próbalámpa,vagy műszer!Kilámpázod,honnan hova ,és mikor ad áramot!egyszerű mint a fa ék!

#47802 gjoni
2017-01-01 10:20:11

Válasz Ferjol #47801. hozzászólásáraAz enyémen gyárilag Kamaz van ,de bekötéshez hülye vagyok.

Nincs profilkép
#47801 Ferjol
2017-01-01 09:04:11

Sziasztok! Meguntam kéthavonta cserélni az Mtz- n a gyujtáskapcsolót.Itt korábban ajánlották a Kamaz gyujtáskapcsolót. A boltba is azt adtak, amikor azt mondtam, hogy olyat adjanak ami jó is.Azt szeretném kérdezni, hogyan köthetem be, mert a számok nem egyeznek a két gyujtáskapcsolón. CK van mindkettőn, az egyiken 3K, a másikon K3 gondolom ezek is ugyanazok. A többit sajnos nem tudom, ebben kérném a segítségeteket.

#47799 mtz1221
2016-12-31 21:24:21

Válasz ...:::Pisti:::... #47798. hozzászólásáraNem hinni olvasni kellene tudni,bocs.BÚÉK

#47798 ...:::Pisti:::...
2016-12-31 20:48:51

Akkor így már elhiszed?




BUÉK

#47796 mtz1221
2016-12-31 20:34:45

Válasz Szeni #47795. hozzászólásáraÚgy látszik sokat ittam már,de azért tőled is piszkálás hogy ezt gondolom trólam.Elnéztem a 63 ra reagálást,forditva értelmeztem.smile blush

#47795 Szeni
2016-12-31 20:14:27

Válasz mtz1221 #47791. hozzászólásáraDrága barátom, gondold már végig, h. mit mondasz. Azt mondja a 63-as, h." ha az egyes vált, akkor állítom a hármast"
Ha az egyes vált, akkor az azt jelenti, h. a hármas alsó holtponton van, és egy fél fordulat múlva a hármas fog váltani. Váltás a kipufogás végén van, tehátaz egyes váltásnál a hármas készül kipufogni. A kipufogás az alsó holtpont előtt kezdődik nem kevéssel, azaz: mikor az egyes vált, akkor a hármas már kipufog.....tehát nem állíthatunk hézagot nála. Példa értékű, h. egy ilyen egyszerű kérdésben is ilyen sok ember van, aki össze-vissza beszél, és az a pár ember kényszerül megfutamodásra, aki jót mondott. Kézenfekvő tehát az egyik újévi fogadalmunk, miszerint jövőre még többet kell tanulnunk ebben a témában. BUÉK !!!!!

#47793 Gabesz☻
2016-12-31 17:55:08

Válasz Gábor Gábor #47781. hozzászólásáraIgen a googli a barátomsmile biggrin és van olyan leírás, hogy mindkét szelepet egyformára kell állítani.

Végül is én azt írtam fel a jegyzeteim közé, hogy hideg motornál: 0,35 mm Meleg motornál: 0,25 mm és mindkét szelepet egyformára kell állítani.


#47791 mtz1221
2016-12-31 17:42:05

Válasz ...:::Pisti:::... #47787. hozzászólásáraIgen úgy helyes ahogy ő írta.De hadjuk mára igyunk inkább,mert még leírom hogyan szoktam a 6 hengereseket egy főtengely megfordítással beállítani akkor itt fogjuk köszönteni az újévet is.BÚÉK

Nincs profilkép
#47790 kori01
2016-12-31 17:26:53

Válasz Richard. #47788. hozzászólásáraez egy totál rutin művelet
nem egyszer kétszer lett igy csinálva

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Tápanyag-gazdálkodás hatékonyan Agroinform webinárium – így csatlakozhatsz!
Tápanyag-gazdálkodás hatékonyan Agroinform webinárium – így csatlakozhatsz!
Program és technikai információk a webináriumon való részvételhez. Kezdés:...
Hirdetés
Napraforgó-gyomirtás Agrometry technológiával
Napraforgó-gyomirtás Agrometry technológiával
Megoldást jelent a legtöbb gyomnövény elleni védekezésre.
Quicke Q75 homlokrakodó
Quicke Q75 homlokrakodó

3.150.000 Ft

Mandam GAL-C 4,0
Mandam GAL-C 4,0

2.800.000 Ft

Felépítmény HW 8011 pótkocsi
Felépítmény HW 8011 pótkocsi

700.000 Ft

80-as MTZ traktor eladó
80-as MTZ traktor eladó

2.000.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]