Gázolaj árak 639 Ft Benzin árak 631 Ft EUR 403.39 Ft USD 390.78 Ft CHF 427.9 Ft GBP 484.5 Ft

Fórum

MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus!

Létrehozta: , 2008-12-14 20:41:19

Kedvencekhez Segítség

91789 hozzászólás
Nincs profilkép
#47639 sanyi1965
2016-12-27 14:11:29

Válasz Petiiii #47626. hozzászólásáraSD2Z45,ROBUR.bírja az 50-es nyomását teljesen más a sugárképe,na meg az ára is.ja és te magad állítsd be karos műszerrel precízen.fogyasztás-indítás teljesen más vele.bármilyen csúcsot teszel be,elmosni rendesen mikor megvan a 45 fokban siklást ellenőrizd majd porlasztóházba szerelés és beállítás, tetőfixálás után újra kontroll.semmi spricc csak köd ez nem IVAN.

#47638 Bandita29
2016-12-27 13:59:21

Válasz Petiiii #47637. hozzászólásáraBallagj be egy autós boltba,és kérj 93-as évjáratu 1.7 dizel, német motoros F astrához csucsokat. Azok talán jobbak egy picit.

Nincs profilkép
#47637 Petiiii
2016-12-27 13:48:11

Nem egyszerre romlik el hanem amit eladnak mar az szar uj szuro mindenhol ki is lett takaritva! :)

Nincs profilkép
#47636 Richard.
2016-12-27 13:37:31

Válasz csoppika #47635. hozzászólásáraJa,hogy amúgy. Az nem baj. 40liter gázolaj helyére 40hidraulikàt beönt,az dicsèrétes cselekedet! Annyi cipekedèsèrt megèri a csere.smile lololyan,mint aki homokèrt ...ik a sivatagban.

Moderátor által módosítva: 2017-04-06 10:13:33

#47635 csoppika
2016-12-27 08:48:19

Válasz Richard. #47634. hozzászólásáraBiztos nem arra gondolt, hogy vhol belefolyiksmile lolsmile lolsmile lol

Nincs profilkép
#47633 Richard.
2016-12-27 06:17:35

Válasz Petiiii #47626. hozzászólásáraSzűrő ház kipucol,szűrőcsere, adagolòt meg kinyomatni forgattatva,hátha maradt benne kosz. Már szopatott meg a porlasztò anya,amivel a csûcsot a porlasztòba rögzited. Megfeszítette a csúcsot és megszorult. De nem mind a négy. Mert nálad mind a nègy szar egyszerre?

Nincs profilkép
#47632 quados
2016-12-27 01:42:03

Válasz Petiiii #47626. hozzászólásárahidraulika olaj került a gázolajba

Nincs profilkép
#47631 Petiiii
2016-12-26 23:45:42

nincs abba semmi :/

Nincs profilkép
#47630 VDénes
2016-12-26 23:42:03

Válasz Szeni #47617. hozzászólásáraAzt honnan tudom, hogy nem feszítem e túl a 2 kúpgörgös csapágyat?

#47629 mtz1221
2016-12-26 23:31:17

Válasz Petiiii #47628. hozzászólásáraA nagy nyomású cső mivel csatlakozik a házhoz?Ha egy hollanderral akkor csavard ki és ott lesz alatta.

Nincs profilkép
#47628 Petiiii
2016-12-26 23:28:01

én ebbe nem igazán láttam szűrő házat sajna

#47627 mtz1221
2016-12-26 23:24:10

Válasz Petiiii #47626. hozzászólásáraA 82-esnek van a porlasztó házba szűrője,mikor az szétesett akkor csinált ilyent.Ha az 50 esnek is van,akkor ott a gond.

Nincs profilkép
#47626 Petiiii
2016-12-26 23:17:30

Sziasztok olyan problémám van hogy sorba veszem az 50-es hez a porlasztó csúcsokat és nem bírnak ki egy napot és csere esetleg valaki rakott e már bele más porlasztó csúcsokat? Vagy esetleg próbáljam a nyomást feljebb állítani? mert eddig 130 ra lettek be állítva..

#47625 rigás
2016-12-26 21:27:39

Válasz denkolevente #47621. hozzászólásáraTele!!!smile scaredsmile scaredsmile scaredJujj!!!
Az nem létezik,smile nonono Ha mégis akkor nagy a baj!smile whistling
Két helyről kerülhet oda olaj, a motorból illetve a váltóból. Ha fekete az motor olaj hiba, főtengely szimering. ha hajtómű olal az három helyen tud folyni leggyakoribb felül a szivattyú meghajtás közlőkerék tengelyénél, aztán alul ha tömítetlen a tlt tengelyvég deknije és a nyeles tengelynél ez a legritkább szimering ill ó gyűrű cserék megoldják.
Sajnos mindkét esetben szét kell húzni a gépet. Főtengely szimeringet minőségi hőtűrő szilikonost vegyél, és ha cseréled egyúttal nézd meg nem mozog e a tengely irányban a forgattyús tengely, ha mozdul akkor a támcsapágyak is rosszak cserélni kell azt is mert az új szimering sen lesz hosszú életű és a motornak sem tesz jót ha csúszkál a főtengelye.

Nincs profilkép
#47624 rsándor
2016-12-26 21:16:49

Válasz denkolevente #47621. hozzászólására Ha tele van az a jó mert ha minimum alatt van az a baj.A lendkerék veri fel oda mert ereszt a szimering szerintem.

Nincs profilkép
#47623 denkolevente
2016-12-26 21:10:23

Válasz Bandita29 #47622. hozzászólásáraIgen azt észre vettem hogy a Mukit mindig lehet szerelni de főleg akkor ha dolgozni kéne vele :D

#47622 Bandita29
2016-12-26 21:08:28

Válasz denkolevente #47619. hozzászólásáraCsak azért olajozza össze magát,hogy ne rozsdásodjon!smile thumbup

Baj csak akkor lesz,ha majd tócsa lesz alatta,de általában ez szezonban jön elő ugyis,mikor nincs idő barkácsolni.

Nincs profilkép
#47621 denkolevente
2016-12-26 21:03:09

Válasz rsándor #47620. hozzászólásáraIgen ezt tudom hogy mindig csepeg valahol már bele törödtem csak akkor hogy kerül oda olaj ?:S és felül jön ki tehát tele van :D

Nincs profilkép
#47620 rsándor
2016-12-26 21:01:14

Válasz denkolevente #47619. hozzászólására Hát el kell keserítselek, mert nem olajban hanem levegőben forog. Az olajszivárgás az MTZ traktoroknál teljesen normális, ha jelentősen nem fogy a motorból akkor hagyd békén, mert ha azt akarod hogy az mtz-ből sehol sem jöjjön az olaj akkor az egész életedet szereléssel kell töltened!!!!

Nincs profilkép
#47619 denkolevente
2016-12-26 20:46:10

Sziasztok egy kérdés mtz 80 lendkerék olajban forog? (tudom hülye kérdés) Mert a kuplungház és a motor kapcsolatánál felül valami jön ki az illesztésnél elsőre olajnak nézki ez mennyire normális ?

Nincs profilkép
#47618 rsándor
2016-12-26 20:20:30

Válasz Endy #47611. hozzászólására Az enyémbe azt tettem, kb 250 óra van benne eddig még az olajat nem eszi de ettől még nem esek hanyatt,kompressziót nem mértem benne.Mondjuk a kimunkálásán látszik hogy nem 3 deci vodka után csinálták, és vagy ,lehet nem ferde szeműek.

#47617 Szeni
2016-12-26 19:39:27

Válasz VDénes #47615. hozzászólásáraIgazság szerint a szétszedés előtt kellett volna megmérni, és ugyanoda, v. csak kicsit szűkebbre visszaállítani. Nem tudom, mennyire kopott, de így vakra 3-4 tized közé valahova. Jól kopottat ettől állítottam már sokkal többre is. Lemezt ráérsz akkor venni, mikor már tudod, h. mennyi kell.

#47616 Vinkó75
2016-12-26 18:40:24

Válasz Celtises #47608. hozzászólásáraMivel télen volt így 2 hét. Úgy hogy nyersanyagban illesztésre leküldték egy mintát fogprofil és borda illesztések miatt. Majd ezek után legyártották. A Mercinél 1,5 hét mivel összevárták az edzést. Ha gyorsabban kell akkor nyilván drágább.

Nincs profilkép
#47615 VDénes
2016-12-26 18:25:56

Válasz Szeni #47613. hozzászólásáraNem olyan kopott amúgy de már használt. Mennyire állítsam?
A kúpgörgős csapágyakat cseréltem. A hézagoló lemezeket vegyek hozzá? Most egy oldalon 4-4 vastagabb a másik oldalon pedig 4-4 vastag plusz 3-3 vékonyabb.

#47613 Szeni
2016-12-26 14:19:04

Válasz VDénes #47612. hozzászólásáraHa ez egy kopott fogaskerék, akkor én nem állítanám ilyen szűkre, mert úgy fog vonyítani, h. nem lehet majd megmaradni benne.

Nincs profilkép
#47612 VDénes
2016-12-26 12:23:31

Válasz csferri #47610. hozzászólásáraMég mindig foghézag mérés van smile lol
Ha ónt forgatok be akkor a képződő 3szög 2 szárát kell megmérni és annak az összege kell, hogy 0,25 mm legyen ugye? smile blink

Nincs profilkép
#47611 Endy
2016-12-26 09:34:43

Sziasztok!
Kellemes ünnepeket kívánok!
Motor felújutás előtt állok. Horse powerröl hűvelyröl vélemény? Megéri az árát?
Előre is köszönöm.

#47610 csferri
2016-12-26 07:47:41

Válasz VDénes #47609. hozzászólásáraHasonlóval valami fix pontra, az óra mérőcsúcsa meg a tányérkerék valamelyik fogához merőlegesen, kis kúpkereket meg lefixálni. A gumigyűrű ha megvágódott cseréld ki mert tuti folyni fog, és utána nem tudod!

Nincs profilkép
#47609 VDénes
2016-12-25 23:22:56

Válasz csferri #47602. hozzászólásáraKöszönöm. Tényleg 0,25 a gyári foghézag. smile thumbup
Arra állítom. Az indikátor óra az hogy vagy hova kell tenni? Nem hallottam még ilyen módszert.
Ahogy lentebb írta a kolléga a forrasztó ónos megoldás könnyen kivitelezhető.
Ahogy tettem vissza a féktengely tokokat a gumigyűrűt megvágta a difiház. Szedjem inkább vissza és cseréljem vagy hagyjam? A régi gumigyűrűk is be voltak vágva smile huh bár nem a legfiatalabb gumigyűrűknek néz ki a most vásárolt smile censored

Nincs profilkép
#47608 Celtises
2016-12-25 21:21:50

Válasz Vinkó75 #47607. hozzászólásáraKössz az infót. Jó tisztában lenni az ilyenekkel. Mi volt a legtöbb idő amit vártál egy ilyen gyártásra?

#47607 Vinkó75
2016-12-25 21:17:32

Válasz Celtises #47604. hozzászólásáraTermészetesen. Mivel a DF-ben is 3 éve gond nélkül megy. A Merci track...annak a fog profilja érdekes. De ha van hozzá szerszám simán oda is megoldódik. Mikor célszerszám gyártása volt. A Beta szerszám adta az alapot. Mint kiderült beméréskor jobban sikerült. Mint a Beta ! Ma minden adott itthon minőségi alkatrész gyártásra. Sőtt folyik is szépen ez irányban az alaksorban a meló. Itt ott...Nem véletlen egy két autós áruház alkatrész kínálatában a különböző felhozatal. És nem árulok el titkot. Ott nem mindegyik Kínai-Egyiptomi-Indiai...stb Simán hazai...Jól álcázva. A legmodernebb gépsorok dolgoznak az alaksorban. A BME-n végzősöket "vadásszák".

Nincs profilkép
#47606 bukócsöves-50
2016-12-25 21:15:18

le tudná valaki írni nekem mekkora csapágyak vannak a váltóban ja és melyikből mennyi van?

#47605 mtz1221
2016-12-25 21:12:36

Válasz Vinkó75 #47601. hozzászólásáraGondolom
ŐK voltak.Ez egy jó példa miért kell a gyerekeket jó iskolába járatni.Az apjuk alakította céget,de a fiuk mikor befejezték külföldön az iskolákat átvették.Ős itt látszik hogy ha tanulnak marketinget,nyelveket meg akarják akkor a világ kinyílik előttük. Amúgy már a 90es évek végén a vacak Mf 8160-as traktorokba csináltak az első véglehajtásokba olyan fogaskerekeket.amik a gyárinál 3x többet elmentek smile cursing

Nincs profilkép
#47604 Celtises
2016-12-25 20:56:42

Válasz Vinkó75 #47601. hozzászólásáraA gyári minőséget is letudják gyártani?
Mi a véleményed ezzel kapcsoltaban?

Nincs profilkép
#47603 bukócsöves-50
2016-12-25 20:43:40

Válasz mtz1221 #47600. hozzászólásáraez a gép 10 éve van nálam és nem én csináltattam

#47602 csferri
2016-12-25 20:38:31

Válasz VDénes #47597. hozzászólásáraHa jól emlékszem 0,25mm a gyári érték, de 0,4 tuti jó még. Az ujságpapíros megoldás azért nem igazán nyerő.Szerezz valami vastagabb rajzlapszerűt, ha passzosan átmegy és megnyomja de nem vágja el akkor jó , legjobb az indikátoróra.

#47601 Vinkó75
2016-12-25 20:37:46

Válasz mtz1221 #47600. hozzászólásáraNyilván hozzá szoktam a finomabb dolgokhoz.smile laugh Baján kompletten legyártották-le edzették a fogaskereket. Ami bolti áron 100..az így 25 volt. De a 300 ezres buzogány tengelyt a DF-be 70 ért csinálta egy Balaton környéki cég ha jól emlékszem. Még játékban lett volna egy Vajdasági cég is. Állítólag váltó alkatrészeket gyártanak. Amcsiba is szállítanak. De mivel megoldódott a dolog így arról a cégről csak ennyit tudok.

#47600 mtz1221
2016-12-25 20:31:23

Válasz Vinkó75 #47596. hozzászólásáraMin lepődtél meg?Nálunk már egész cég van a fogaskerék hegesztésre.Te ismered a ZF váltókat,amit a mieink licenceltek jó pár traktor fajtába,de viszont kívül belül változtattak a méreteken és fogszámokon.Most hogy elindult ez az őrült használt gép behozatal,A zf váltósoknak egy egész komoly cég forma neki van feküdve.A mi fogaskerekeinkből(tengelyekből)sakkozák össze a külföldibe valót.Egyik közepét a másik külsejébe meleg illesztéssel összenyomják össze hegesztik,és mehet.És meglepően mennek is 1/4árban mintha gyárit vennének.

Nincs profilkép
#47599 bukócsöves-50
2016-12-25 20:26:03

Válasz VDénes #47593. hozzászólásáragyurmát vagy cint szoktunk áthajtani és azt megmérni milyen vastag

Nincs profilkép
#47598 bukócsöves-50
2016-12-25 20:24:41

Válasz Celtises #47595. hozzászólásáraigen szerintem összecserélték a 2 fogaskereket házi gyorsítómű

Nincs profilkép
#47597 VDénes
2016-12-25 20:12:53

Válasz csferri #47594. hozzászólásáraMekkora lehet max? Újság papírt kihajtogattam 0,4re de azt se vágja el. smile crying

Nincs profilkép
#47595 Celtises
2016-12-25 19:58:32

Válasz bukócsöves-50 #47592. hozzászólásáraJól látom a hegesztett fogaskereket?

#47594 csferri
2016-12-25 19:56:13

Válasz VDénes #47593. hozzászólásáraAz úgy jó lehet,de legalább 3 külömböző helyen ellenőrizd, ha picit több az sem baj(inkább mint kevesebb), ez a hangot sem nagyon befolyásolja.

Nincs profilkép
#47593 VDénes
2016-12-25 19:52:22

Sziasztok
Ti hogy szoktatok difinél foghézagot állítani? Kerestem egy 0,3mm vastag papírt. Az éppen átforog nem vágja el, de nem is olyan erősen vágja be a papírt a fog. Játszak még vele vagy van valakinek jobb ötlete?
Köszönöm

Nincs profilkép
#47592 bukócsöves-50
2016-12-25 19:37:38

biztos szoktak érdekességeket csinálni az oroszok de ez azért csak nem gyári talán ezért megy 40km/órékat

#47591 a.varga
2016-12-25 10:39:25

Kellemes ünnepeket mindenkinek!!
Új tipusú fordulatszámmérőnél amelyiken pirosan világít az üzemóra mitől lehet,hogy a mutatós része mintha szorulna? Az új órával is ugyan az a jelenség. smile confused

Nincs profilkép
#47590 bukócsöves-50
2016-12-25 09:58:15

Üdv kellemes ünnepeke kívánok mindenkinek. Jön szét a váltó láttam néhány érdekességet majd valahogy teszek fel képet

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Hirdetés
A napraforgó tápanyagellátásának 8+1 fontos kitétele
A napraforgó tápanyagellátásának 8+1 fontos kitétele
A napraforgótáblák tápanyagtartalmát jobban figyelembe kell venni, ha nem...
Hirdetés
HE-VA megoldások a napraforgó-termesztésben
HE-VA megoldások a napraforgó-termesztésben
Szármaradvány-kezelés és talajművelés a HE-VA munkagépekkel.
CASE IH Puma 225 CVX
CASE IH Puma 225 CVX

19.900.000 Ft

Szántó,  rét,  legelő eladó
Szántó, rét, legelő eladó

300.000 Ft

KRONE SWADRO 1201 RENDKÉPZŐ,  RENDSODRÓ,  OLDALRENDKÉPZŐ
KRONE SWADRO 1201 RENDKÉPZŐ, RENDSODRÓ,...

3.550.000 Ft

NEW HOLLAND T7050
NEW HOLLAND T7050

11.000.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]