Gázolaj árak 660 Ft Benzin árak 641 Ft EUR 411.69 Ft USD 395.26 Ft CHF 435.92 Ft GBP 487.09 Ft

Fórum

MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus!

Létrehozta: , 2008-12-14 20:41:19

Kedvencekhez Segítség

91417 hozzászólás
Nincs profilkép
#46267 a2457
2016-10-25 18:44:28

teljesen.
az az olaj ami nem feketedik semmit sem ér.
ez a dolga, megkötni a kormot, meg a többi szmötyit.
jól oldószerként kell viselkednie a korommal szemben.
utána jön a hőstabilitás, az hogy saját anyagához ne, viszont a fémhez nagyon is jól tapadjon.

#46266 Szeni
2016-10-25 18:30:01

Válasz Tomi81 #46264. hozzászólásáraAz olajjal szemben támasztott egyik jelentős követelmény, h. minél több kormot tudjon oldott állapotban tartani. Úgyhogy valószínűleg igazat mondott az olajos ember.

#46265 gjoni
2016-10-25 18:24:50

Válasz Tomi81 #46264. hozzászólásáranem tudom mióta ezt használom suhan a gépsmile biggrin

#46264 Tomi81
2016-10-25 18:14:47

Válasz gjoni #46263. hozzászólásáraFaternak a mániája ez az olajfeketedés.smile blink

De tegyük fel azért feketedik mert lebegteti meg összeszedi a kokszot, meg a koszt. És azért fekete.
Akkor melyik is a jobb olaj?

(ezt olajos embertől hallottam, nem tudom mi igaz belőle, mi nem)

#46263 gjoni
2016-10-25 16:56:20

Válasz atisgyulai #46262. hozzászólásáraBiztos jobb nem feketedik be,olyan hamar !Hiszed vagy nem jobb !

#46262 atisgyulai
2016-10-25 13:44:56

Válasz gjoni #46260. hozzászólásáraAzt meg tudod mondani ez miért jó, és az miért "fos"???
Vagy csak mondták hogy ez a sláger? Te meg elhitted.
Árban nem sok különbség van közöttük, nem hiszem hogy sokkal többet tudna.
Vagyis körülbelül semmivel.
A jó olajak kb. dupla ilyen árnál kezdődnek.
De Ivánba pont jó ez (ezek), a lényeg hogy mindig időben le kell cserélni.
smile whistling

#46261 Bán Zsolt
2016-10-25 06:19:26

Válasz peti kistraktoros #46250. hozzászólásáraKecskeméten a volán garázs mellett

#46259 ...:::Pisti:::...
2016-10-25 03:30:21

Válasz peti kistraktoros #46250. hozzászólásáraÜdv.
Peti ezt te is meg tudod csinálni. Nem kell itt olyan hú de nagy hibára gondolni. Az a kėt csavar csak két vakdugó. A közös tüzelőanyag csatornát fúrással így tudják megmunkálni. Majd 3 helyen lezárják a negyediken megy be a gázolaj. Le kell rajta cserélni a gumigyűrűt. Jó minőségűt vegyél.Vedd le az adagolót fogd be satuba. Kis flexxel csiszold meg ferdén lefele a felfogató pajzsot hogy ne takarja a csavart és ki tudd csavarni. Ne vízszintesen csiszold mert az a csavar kb 1 centi csak. Csak picit ferdén lefelé. Épp hogy kiférjen. Semmiben kárt nem okozol. Az csak egy közbetét.

#46258 atisgyulai
2016-10-24 22:56:06

Válasz blink #46257. hozzászólásáraHabinál van. Vonóhorog új típusú néven, cirka 80 rugóért.
De miért ilyet akarsz?
Akinek itt van, csak kínlódik a felakasztással. Olajemelő kell pl. egy trágyaszórót feltenni.

#46257 blink
2016-10-24 22:35:50

Tudja valaki, hogy ennek a fajta hasihúzónak mi a becsületes neve és hol lehetne hozzájutni?

#46256 atisgyulai
2016-10-24 21:50:25

Válasz a2457 #46255. hozzászólásáraÉs ha már a praktikus spórolàsnál tartunk:
(Nem reklàmozni alkarom a mol-t, csak nekünk ez van elérhető közelségben)
Őstermelőknek, csalàdi gazdàlkodóknak, ▶Mol green◀ kártya.
Feltöltős üzemanyag kártya, állandó -5ft/liter, illetve szezonálisan -10ft/liter kedvezmény a választott törzskúton.
smile offtopic bocs

Nincs profilkép
#46255 a2457
2016-10-24 21:39:44

Válasz atisgyulai #46253. hozzászólásáraúgyúgy.
énis mindent hordósban veszek, nincsen értelme flakonosban gondolkodni.
és sosem baj ha van kéznél.
legjobb ha mindenbe ugyanolyan olajakat használ az ember és akkor keveredés sincsen sose.

#46254 VESZTES. :)
2016-10-24 21:11:33

Válasz peti kistraktoros #46250. hozzászólásáraFélegyháza körül megjártam szinte mindet de nagyon össze lapátolják. Szentesen találtam egy öreg szakit , nagyon precíz csak ajánlani tudom, emailben adok számot ha érdekel!

#46253 atisgyulai
2016-10-24 21:10:31

Válasz Agromókuss #46247. hozzászólásáraÜdv!

Mi a dynamic turbó dízelt használjuk.
60-as hordóban vesszük.
Ha mol-osnál döntessz, kérj listát egy kútnál.
Van rajta "polc" ár, illetve kedvezményes ár. Megrendeled, megérkezik a kúthoz, megkérik rá a kedv. árat, és két nap múlva hozhatod elfelé "occón".
De nem csak motor, hanem bàrmilyen olaj, illetve kenőanyag van. (4-5 oldalas a lista)
Pl. az említett olaj 1000 ft/ liter alatt van a kishordós kiszerelésben.
smile wink

#46252 Szeni
2016-10-24 21:07:07

Válasz peti kistraktoros #46250. hozzászólásáraOtt a baj nem kevés.Annak nem ott kéne folyni, illetve egyáltalán nem kéne folyni. Azzal úgy nem lehet járni.

Nincs profilkép
#46251 a2457
2016-10-24 20:55:02

Válasz Agromókuss #46247. hozzászólásáraMol Dynamic Turbo Diesel .
szívóba is.

Nincs profilkép
#46250 peti kistraktoros
2016-10-24 20:47:41

Sziasztok ,mtz adagoló javításról lenne szó ,kiskunfélegyháza körül hova érdemes vinni ahol becsülettel megcsinálják,mert a hütő felöl folyik belöllle a gázolaj,2 laposcsavarhuzós hernyó a hűtő felöl,s minkét mellet jön kifele ,de csak állásában.mtz 50

#46249 Szabister
2016-10-24 20:29:17

Válasz dan.imi69 #46248. hozzászólásáraKezdem azzal akkor, félek nagy javítás lesz a vége :-D

#46247 Agromókuss
2016-10-24 20:15:23

2000-es évek elején gyártott 820-asba ha molos olajat akar rakni az ember (mert azt mondjátok az a legjobb) akkor Mol Super Diesel 15w40 vagy Mol Dynamic Turbo Diesel 15w40?smile smile

#46246 Szabister
2016-10-24 19:50:20

Sziasztok!
Véleményetekre lennék kíváncsi. Ma ásoboronázás közben azt vettem észre, hogy a kormány bal oldalra nem akar végállásig menni, jobbra viszont igen. Aztán haza jöttem, de egyre nehezebb lett a kormány, már álló helyben el sem lehet fordítani, egyik irányba sem. Ha elindulok nehezen megy, de végállásig akkor sem akar. Olaj van benne, mi produkálhat ilyen hibát. Én a szivattyút kizárnám

#46245 medikus
2016-10-24 12:39:50

Válasz colizoli #46238. hozzászólásáraIFA boltban!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

#46244 gjoni
2016-10-24 09:13:27

Válasz csoppika #46242. hozzászólásáraMég jók én nem vettem le volna még.

#46243 Hogel
2016-10-24 09:09:02

Válasz Matyi50 #46240. hozzászólásáraDe kijön.
15e az átalakítási engedély +16 ezer a kom vizsga.

Mivel gyári hidat építesz be, így nem kell terveztetni, adásvételi kell az első hídról,
valamint egy nyilatkozat egy mg. gépszerelőtől, hogy ő építette be, és a beépítés gyári alkatrész felhasználásáva, szakszerűen történt, és go to the KPM.

Nincs profilkép
#46240 Matyi50
2016-10-22 16:41:42

Köszi a véleményeket! Egy típusmódosítás szerintem nem jön ki 50ezerből ,mármint a papír része :(

#46239 mtz1221
2016-10-22 10:47:38

Válasz colizoli #46238. hozzászólásáraNálatok nem tudom,nálunk még lehet kapni boszniai normálisat.A bekötése ugyanaz.

#46238 colizoli
2016-10-22 06:39:35

Válasz mtz1221 #46215. hozzászólásáraKöszi
Hol lehet kapni? Mert amit találtam a neten az is kinai, tehát nem vagyok vele beljebb.
A bekötése hogy áll?

#46237 atisgyulai
2016-10-21 23:35:07

Válasz ..MZ/X.. #46232. hozzászólásáraNa meg az sem nagy meló, ha vesz egy öreg 82-est, rendbeszedi az elejét (ahogyan írtad), alácsapja a saját gépének, a másikat meg eladja a mezítlábas híddal.
Rendszám, motorszám tábla, alvázszám mind mozdítható, csak nem kell nagyon híresztelni.
smile devil

Nincs profilkép
#46235 .Szabi.
2016-10-21 23:05:46

Válasz Richard. #46231. hozzászólásáraa lentebb felsorolt munkákra lett véve ,sokadik traktornak....
Nehéz munkákra vannak nagy traktorok.

#46234 rigás
2016-10-21 23:05:30

Válasz a2457 #46228. hozzászólásáraÉs ott van még az alkatrész minőség...

Off:
Sokáig rigáztam, ha messzebb mentem mint a szomszéd utca akkor a csomagtartóra felkötöttem egy fél blokkot meg egy rakás szerszámot, így némi szerelgetéssel útközben oda is értem, meg kis szerencsével vissza is... Aztán jött a simson oda már elég volt néhány szerszám meg egy tartalék isolator gyertya... Majd '98-ban jött a Yamaha, abban sohasem volt se gyertya se szerszám, olaj meg benzin kell bele. Nyugodtan el merek vele indulni akár hosszabb útra is, még sohasem hagyott cserben...smile offtopic

Nincs profilkép
#46233 a2457
2016-10-21 23:03:29

Válasz .Szabi. #46230. hozzászólásárahát évi 400 üzemóra az nem sok.
évente 1000 felett verek bele a bélába. mondjuk van is javítás dögivel.

viszont annyi pozitívumot hozzá kell tennem hogy ugyan torkos a rohadék, és nem szeret hidegben indulni segítség nélkül.. (áttételes önindító, vízmelegítő) de mostmár több mint 5 ezer mechanikus üzemóra van benne és a motor bontatlan. melegen van még 1200 as fordulatszámon 2.5 BAR olajnyomásom. ami kifejezetten jó. a 6 hengere mtz-k fogyasztása pedig egészen nyugati.

#46232 ..MZ/X..
2016-10-21 23:01:52

Válasz rigás #46229. hozzászólásáraHíd felújítás nem feltétlenül nagy dolog. Felnikkel, gumikkal együtt kényelmesen koppra lehet generálozni 150-ből, és akkor minden új. Persze ennek az a feltétele, hogy ne legyen megcsavarodva, szétszaggatva a hídtok.

Elszálltak amúgy a gép árak, pont a napokban nézegettem, egy normálisan kinéző 30 éves 82-es ~2 milla. Aztán ezt még szögelni kell az első évben mikor elkezd vele rendesen dolgozni az ember.smile angry

Nincs profilkép
#46231 Richard.
2016-10-21 23:01:23

Válasz .Szabi. #46230. hozzászólásáraha egy 50es gépeit használnád vele,bizti bírná sokáig! smile lolDe amikor azt láttam,hogy a 820as felhajtható konbinátort húz,kb 3traki szélessége,azért,az sok. Mindig kinyírták. Most ugyan azt a 3mas ekét,fergusson húzza,ami 6hengeres. Nem tudom a számát a gépnek. Bizti nem 90körül van.

Nincs profilkép
#46230 .Szabi.
2016-10-21 22:43:16

Válasz polej #46227. hozzászólására2014-be vettem új 820.4-est ,klíma van benne.
Kocsizni,permetezni,hengerezni,meg zúzni szokott,talajmunkát nem végzett.
800 óra van benne,semmi baja nem volt.
Olaj se folyik belőle sehol.
Szántás,tárcsázás esetleg lazítás biztosan kinyírta volna már.

#46229 rigás
2016-10-21 22:39:29

Válasz ..MZ/X.. #46225. hozzászólásáraÍííígen!
Nepper ügyileg maximálisan igazad van!
Ők robbantották a használt pótkocsi árakat is és még sok minden mást is a használt gép piacon.

Az is igaz amit a saját gépről írtál, de egy lepukkant 82-es alatt valószínű egy lepukkant a híd is. Na most híd felújítás + papírozás...
Viszont a logikád jó a mai ócskavas árak mellett egy lepukkant mezítlábas fedezheti ezen költségeket.smile rolleyes

Nincs profilkép
#46228 a2457
2016-10-21 22:38:47

Válasz polej #46222. hozzászólásáratámogatnám a dolgot, megmondom őszintén azt látom hogy évről évre akik új mtz-ket vesznek egyre kevésbé elégedettek.

meg azért akárhogyan is de a gép nemsokat változott igazán, viszont az anyagminőség sokat romlott..
mindíg félünk a nyugatitól, de azért a tendencia nem igazolja azt a tévhitet hogy ami orosz az nagy és erős meg tartós.
inkább úgy szokott lenni hogy ha orosz akkor lehet tudni hogy folyton van valami baja.

Nincs profilkép
#46227 polej
2016-10-21 22:29:09

Válasz Richard. #46224. hozzászólásáraKonkrétan nem ajánlott semmit csak azt, hogy új MTZ-t ne vegyek. smile confusedsmile oops

#46226 rigás
2016-10-21 22:20:55

Válasz polej #46222. hozzászólásáraAzért ha komolyan belegondolunk igaza volt, még ha csak valami hirtelen őszinteségi roham fogta is el mert ugye neki eladó!

Most ott tartunk,hogy lehet venni új MTZ-ét ami már rossz, meg lehet venni használtat szinte ugyan annyiért ami még épp működik.

akik az ismerősi körömben újat vettek azoknak csak a 820.4 tulajok elégedettek úgy ahogy, akik nagyobba ruháztak be azok szentségelnek...

magam a használt IH-kat Valtrákat meg egyéb olcsóbb kategóriás nyugatikat nézegetek...

#46225 ..MZ/X..
2016-10-21 21:56:33

Válasz rigás #46221. hozzászólásáraA gond az, hogy a bontósok elszálltak magukkal, 400e-ért akarnak 30 éves lefutott első hidat adni lerúgott gumikkal. Erre rádob az ember még egy 100-ast 2 gumi, 2 felni + a híd javítása. Újabb kb 50 a papírozás. Így valóban nem éri meg.
Pozitívum, hogy az ember a saját gépét ismeri, jó esetben karban is tartja. Egy új gépnél elölről lehet kezdeni a javítást, az előző tulajok gányolását kijavítani stb...
Érdemes egyébként inkább egy leharcolt papír nélküli komplett trakit venni és kibontani a hidat. Aládobni egy mezítlábas hidat és eladni.

Nincs profilkép
#46224 Richard.
2016-10-21 21:48:12

Válasz polej #46222. hozzászólásáranem mondta az ismerősét,hogy van nála 1000órás ,nyugati, ,5milláért? biznisz van..smile thumbup

#46223 ..MZ/X..
2016-10-21 21:38:43

Válasz polej #46222. hozzászólásárasmile scaredsmile scared
Rossz napon voltál, nem akartak neked eladni.smile lol
Tény, hogy javítani kell már az elején, de még mindig egyszerűbb mint a nyugatiban fődarabba belenyúlni x1000 órásan.

Nincs profilkép
#46222 polej
2016-10-21 21:33:56

Válasz polej #46206. hozzászólásáraHali! Ma voltam a kereskedőnél a 892.2 ügyében. Képzeljétek azt ajánlotta, hogy ne vegyek új MTZ-t mert nagyon rosszak és csalódnék benne, azt ajánlotta, hogy ezért a kb 6,5 millió forintért (klímával, jó légrúgós üléssel stb.) inkább vegyek egy jó állapotú használt nyugati trakit. Valóban ilyen rosszak a mostani MTZ-ék???? Szerintetek igaza lehet????????smile surrendersmile helpsmilie

#46221 rigás
2016-10-21 21:27:34

Válasz Matyi50 #46213. hozzászólásáraÉn még ugyan nem, de itt a fórumon olvastam már sokat a témáról.
A lényeg, hogy papírozással együtt nem kifizetődő, egyszerűbb és elméletileg olcsóbb ha eladod a 80-ast és veszel egy rendezett papírokkal rendelkező 82-est.

Mindezt nem saját, hanem az ebben a témában véleményt nyilvánító, és tapasztalatukat megosztó kollégák hozzászólásai után írom.

#46220 anca
2016-10-21 21:12:36

Válasz mtz1221 #46218. hozzászólásáraKapcsolo kar rögzitett állásban van-volt.

#46219 rigás
2016-10-21 21:06:11

Válasz colizoli #46214. hozzászólásáraAz izzító indító problémádra az előttem írók már válaszoltak.
Az önindító problémád is összefügghet az indító kapcsoló hibájával. De ha a hiba kapcsoló csere után is marad, akkor az önindító nagy áramú kapcsolója van beégve és kontakthibázik.

#46218 mtz1221
2016-10-21 20:22:36

Válasz anca #46216. hozzászólásáraA kis szűrők tiszták? Egyik percről a másikra ment el a nyomás,vagy lassanként?Az oldalán nem lett véletlenül átkapcsolva a pumpa hajtás?

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Hirdetés
Gyakorlatban is alkalmazható tudás – Szakértő drónpilótákat képzünk
Gyakorlatban is alkalmazható tudás – Szakértő drónpilótákat képzünk
Gyakorlatias és életszerű tananyag, jól felkészült, szakmailag elismert oktatók.
Hirdetés
Mit tud a Concrete Canvas™ cementkötésű geokompozit, és hogyan használható árkok, csatornák építésekor?
Mit tud a Concrete Canvas™ cementkötésű geokompozit, és hogyan használható árkok, csatornák építésekor?
Korszakalkotó innováció erózióvédelemre, árok- és csatornaburkolásra, tározók...
Eladó Manitou trágyavilla
Eladó Manitou trágyavilla

1.000.000 Ft

Desta 2,5 tonnás,  dízel targonca eladó
Desta 2,5 tonnás, dízel targonca eladó

1.250.000 Ft

8500 m2 belterületi telek,  üdülő,  ingatlan
8500 m2 belterületi telek, üdülő,...

123.000.000 Ft

Reform Semo 100 (monitoros) vetőgép
Reform Semo 100 (monitoros) vetőgép

950.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]