Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak614 FtEUR414.08 FtUSD396.98 FtCHF444.25 FtGBP499 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Üdvözletem a szakiknak! Most regisztráltam a következő probléma miatt!Egyik haverom megkért, hogy nézzem meg az MTZ-jét, mert nehezen indul. Az egyik akksi hamar lemerül. Méregettem, és kiderült, hogy nem is tölti azt az akkut. Ha jól néztem valamilyen elektronikus megoldása lenne a töltésnek, de nem jöttem rá, hogy miképpen is kellene működnie.Ez egy 2009-es évjáratú, 59KW-os traktor.Sajnos elég járatlan vagyok ezekben a volt szoci traktorokban, már más (fendt,vovo,stb) traktorokat csináltam, de még ilyent nem. Kérem, ha valaki tud segítsen!
Válasz kevesa #45427. hozzászólásáraÜdv.kontakthiba.nincs test abban a lámpában ami összevillog.vagy leveszed a lámpát és fényesre boxolod a felfekvéseit meg a helyét,vagy egy külön szál vezetékkel a vázról bekötsz egy testet és jólfog működni.
villamossági kérdéssel fordulnék hozzátok.
Ha indexelek balra akkor a hátsó burát levélé nem csak az index, de a lámpa is kicsit villog és néha még a fék is.
Ha pedig a lámpa felkapcsolva akkor a világításom indexel és nem a narancs rész.
Nem akarom rögtön elvinni szervizbe hátha én is meg tudnom csinálni mert szerintem vagy érintkezési gond lehet vagy a test kábel nem a tökéletes és sajnos multiméterem sincs h megmérjem.
Valaki tudja hogy hogy kell bekötni MTZ 952-be a gyújtáskapcsolót? Vettem bele egy újat (elvileg gyári) és más a számozása. Rádugtam a vezetékeket ahogy volt de ha ráadom a gyújtást, akkor rögtön indítózik. Jó lenne egy kapcsolási rajz, vagy ha valaki tudná, hogy melyik pólusra milyen színű vezetéket kell dugni.
Válasz Tomszi #45424. hozzászólásáranem foglalkoznak vele sokaN ,pedig,tudják mi az. Nem foglakoznak az olajcserével,mert már volt rajta,még nem igényli,nem vette észre,hogy már kellene. műszakin voltam,hátul a műhelyben,szétdöntve egy82es. Fej,dugók,stb. Aki reggel odavitte,mondta,ezt vagy 14ember hajtotta rajta kívül,senki oda nem b...tt,hogy megnézze a vizét.de ő sem! Mert hajtotta! Ezzel keresi a kenyerét! Nem irodai alkalmazott! 50Példány mtz könyvet kéne a hátán cipeltetni annyit,amennyit hajtotta a gépet. tanítja vezetéskor,suliban,tipusonként,gépkönyv is írja.de akkor is baszik megnézni. kész csoda,hogy nem tudja vane benne olaj,meg nem zárt kapun megy ki vele,mert azt sem mondta senki. Aztán,ha nix benne víz,nem egyből 1000fokos,tehát,elfelejtette 5óránként megnézni a hőfokmérőt,mert akkor látta volna a,jelenséget. Lehet,hogy 5 üzemóránként nézi,azt meg úgy sem tudja mér e,mert mindig ugyanazt mutatja,... ezek után,tényleg egy nagy szar az mtz.
Nekem is orosz traktorom van itthon, az is rendben van, patika, igaz csak amolyan hobbiból van, és raktam bele elektromost (meg mert volt itthon ) az alapján cserélem az olajat. Meg azért is hogyha a gyári orosz óra tönkremenne (még nem ment tönkre) akkor is számoljon. De az emberek 80-90 %-a nem foglalkozik ezzel egy MTZ-nél, azt se tudja jóformán hogy üzemórát is számol vagy hogy mi az.
Válasz Büresz #45413. hozzászólásáraKöszönöm jelentkezni fogok !!! csörgess elmentem a számod , és mihelyst szereléshez jutok , felhívlak ! vagy emailben küld a számod ! köszönöm szépen Sz. Imre
Válasz Büresz #45418. hozzászólásáraHa másért nem is,a háttérvilágításnak biztosan...
A vezetékeket kellene végignézni,különösen a kötési pontokat.Mtzben minden előfordulhat. Kapcsold be az összes világtást,és tapogasd végig a kábeleket.Nemtudom,hogy a tiédben van e az az üveg főbiztosíték,azon keresztül tölt a generátor,nekem ott szokott melegedni,kilazulni.
Szóval, ahol melegszik valami,ott nem megfelelő a kontakt.
Válasz Tomszi #45415. hozzászólásáramegértem aki egésznap tolja neki sárba földön nehéz viszony közt,ott nem ez lesz a legnagyobb gondja!
tudom mennyit megyek vele,olajat is cserélem idöbe söt olyan tiszta mint az uj.ez a traki nekem olyan mint sok embernek az autója.fa munkázok vele nem kell földmunkáznia.ha nem lenne bent óra akkor is jó lenne.de én igy szeretem az oroszt!!szóval csak szeretném megtudni hol kaphatok tx 114 üó-rát!
Válasz _NB_ #45402. hozzászólásáraÉn is tudom hogy mi az a terhelésarányos üzemóra
De nem ér az ennyit egy MTZ-nél (nem lenézem az MTZ-t ezzel), sokkal komolyabb gépek olajcseréit megcsinálják sima üzemóra alapján és semmi gond nincs vele.
Ez az én véleményem, aztán kinek a pap, kinek a papné.
Egyébként ha veszel egy elektromos fordulatszámmérőt, amilyen a Rába-Steigerekbe van, az számolja neked az üzemórát terhelésarányosan, természetesen a hozzá tartozó jeladóval.
De ugyanez van a 200-as Ikarusokba meg az E-szériában is, csak azokban nincs üzemóraszámláló.
Válasz thema #45398. hozzászólásáraHa a váltóban megvan a 8-9 bár olajnyomás,és a mágnesszelep is működik,akkor felkel a traktor elejét emelni.Járó motornál,bekapcsolt első kerekeknél vissza hajtani a kerekeket.Ha a kardán forog,akkor a lamellák elkoptak.Ha nem forog akkor a difi vagy valamelyik lehajtás nem jó.A mágnesszeleptől kijön egy olajcső,azon vissza lehet mérni az olajnyomást hogy a szelep jó e.Ha akarsz vajdaságba telefonálgatni akkor megcsörgetlek.
mmm...
mérd az akksin a feszt közvetlen.
ha van töltésed ott multiméterrel, akkor van.
és az óra rossz.
rosz esetben nem mtz órát veszel bele hanem valami.. teljesen mindegy mit csak mutasson feszkót mittomén..8-16 volt között.
aztán jóvanaz.
Nekem olyan gondom van hogy óra szerint nincs töltés. Ráteszem a digit műszert a generátorra 14 voltot mutat. Ha leállítom 12,5-öt. Van ilyen mérésekhez terhelés vizsgáló generátorhoz 40 amerig kiakad a mutató ha rákötöm a generátorhoz, de a traki nem mutatja. Meg ha felkapcsolom a villanyt meg a ventit akkor nagyon mínuszba van. :S
Mondjuk azt nem próbáltam hogy járatás közben kikapcsolom az áramot hogy akkor mit csinál.
Válasz Tomszi #45400. hozzászólásáraAz a baj, hogy az 1 üzem óra nem egyenlő 1 valós órával, mert függ a főtengely fordulattól.
A gyár beállításait ha tudod pl 1600f/min-en dolgozol egy valós órát az lesz 1 üzemóra, ha valami nehéz melót kell csinálni minden nap 2200f/min-en akkor 1 valós óra alatt 1,22 üzemórát számol a trakiba.
Régi dízelre kellene egy jeladó a főtengely fordulatról és akkor egy kalibrálható digitális óra ami mutatná a fordulatszámot és a üzemórát.
Persze ehhez kellene tudni azt a gyári adatot a motorfordulat/üzemóra arányt amit beállítanál.
Válasz » #45395 mtz 552
Nem kérdeztem rá, hogy mi rossz az órádban, fordulatszámmérő vagy az üzemóra számláló vagy mindkettő, mert a tegnapi linkben a 136-os óra 2,25 áttétele ha jól látom a fordulatszámra vonatkozik van ott egy valószínűleg elgépelt adat 2000.001 ami lehet, hogy 200000:1-hez lenne, míg ez a 114-nál csak 48000:1-hez, valószínű ez lenne az üzemóra.
A 118 óra amit ajánlottak abban a fordulatszámmutató áttétele nem jó 2,18:1-hez viszont az üzemóra áttétele stimmel 48000:1-hez. A 123-as is 48000:1-hez pont tegnap láttam egy Jumz-ban és a 114 óra is elvileg a Jumz-6 ban is vala.
Válasz csoppika #45391. hozzászólásáraOlvasgattam a hozzászólásokat, hát őszintén megmondva nem értem mit kell tökölni a mechanikus üzemóraszámolókkal hogy jól számol vagy nem, nem értem? Ha mérni akarod az üzemórát akkor bele egy elektromos és kész, 1 óra-1 óra, ha nagyon igényes vagy akkor a töltésre kötöd és csak akkor számol ha jár a motor (az enyémbe is így van). Hogy legyen jó a fordulatszámmérő azt megértem, oké, nyilván mutasson jól, de egy idő után úgyis elromlik (orosz), akkor a számlálója úgyse a tényleges értéket mutatja, egy elektromos meg elmegy akár életed végéig is, tudok olyat többet is ami 20-30 éve benn van a tsz-es gépekbe és működik a mai napig.
Válasz thema #45396. hozzászólásáraKÖSZI SZÉPEN KÉRDÉSED ,1025.3 TRAKIM ELSŐ MEGHAJTÁSA NINCS ! ESTE FELHÍVNÁLAK HA MEGADOD A SZÁMOD VAGY ITT VAGY VAGY LEVÉLBEN ! szabo590101@freemail.hu sűrgős lenne !! Köszönöm szépen !
A 114-ben 2,25:1 az áttétel és 500-2600 ig mér
A 135-ben 2,75:1 az áttétel és 500-3000 ig mér
A 114-re a T-25 136-os órája hasonlít áttételben 2,25:1 csak a fordulat számok nem stimmelnek 500-2200 ig mér.
Ez a 136 sem egy gyakori darab, de talán alkatrésznek jó lenne a 114-hez.
más az óra áttétele az biztos,vissza olvasgattam.vannak akik nagyon jól értik ezt a dolgot.itt a beszerzés ami áll mint a szög!! Válasz csoppika #45392. hozzászólására
Válasz csoppika #45391. hozzászólásáraVégig gondolva, idáig pont rosszul tippeltem. A 80-as a fordulatot rosszul mutatja, viszont az üzemórát nagyjából jól. A fojtott 80-as a fordulatot jól, az üzemórát szarul...ha 163 órát mutat üzemórába, kb akkor van meg kb a 200 már...
Válasz mtz 552 #45390. hozzászólásáraA kérdés az: A tx-135 óra mekkora fordulatnál mér nagyjából 1 óra alatt 1 üzemórát?
Ugyanez tx-114-nél?
Nekem a fojtott 80-as motorhoz tx-135 van, a fordulatszámot jól mutatja, viszont a "pötty" 2200-nál van...
A 80-asnál tx-114-es óra, rossz jeladóval, a ford szám késik, a "pötty" 1800nál, ha 2200-ra nyomom, akkor mutat 1800-at...
üdv, párhelyet kérdeztem már tx 114-nek csak néznek.majd utána nézünk ez a válasz általába.igy is jó a gép csak mást mér üzemórába is! Válasz prütyi #45346. hozzászólására
Nálam szétrepedt a rézpersely két éve.
Már nagyon nem tudok visszaemlékezni, hogy hol tömít.
De mintha az oldalánál tömítene.
Gondolom lekötötted sorban porlasztókat és úgy szúrtad, ki melyik persely a ludas.
Lehet nincs teljesen a helyén a persely?
Ki lenne kopva vagy korrodálva a tömítőfelület?
Új persely és talán valami tömítő anyag!
A hengerfej a d50-re kb. 170 ezer. Persze üresen olcsóbb.
Válasz ATIS78 #45378. hozzászólásáraÉrtem amit mondasz. Nálam a tetejénél jött ki a nyomás nem a hűtőben. Nem lehet valahol hajszálrepedés? Most fel ébresztettél! Írd meg mi lett a vége !! Kíváncsi vagyok erre a rézalátétes dologra.
Válasz Claaastra #45380. hozzászólásáraAkkor följebb kerül a gumi. Vékony rézre gondolsz? Kilágyítva talán,de ha szar a felület,Vagy el van baszva a fejben a luk ugyan az az eredmény. Nem? Faszán,egyenletesen lehúzni a csavarokat,hogy ne húzza fére. ?
Válasz Claaastra #45380. hozzászólásáraholnap esztergán a homlokába beleszúratok hogy a 16 os réz alátét belefeküdjön de a perselyt ne emelje el nagyon a gumigyűrűs tömítő felülettől..köszi ...ezen gondolkoztam már én is a
90779 hozzászólás
Üdvözletem a szakiknak! Most regisztráltam a következő probléma miatt!Egyik haverom megkért, hogy nézzem meg az MTZ-jét, mert nehezen indul. Az egyik akksi hamar lemerül. Méregettem, és kiderült, hogy nem is tölti azt az akkut. Ha jól néztem valamilyen elektronikus megoldása lenne a töltésnek, de nem jöttem rá, hogy miképpen is kellene működnie.Ez egy 2009-es évjáratú, 59KW-os traktor.Sajnos elég járatlan vagyok ezekben a volt szoci traktorokban, már más (fendt,vovo,stb) traktorokat csináltam, de még ilyent nem. Kérem, ha valaki tud segítsen!
Válasz kevesa #45427. hozzászólásáraÜdv.kontakthiba.nincs test abban a lámpában ami összevillog.vagy leveszed a lámpát és fényesre boxolod a felfekvéseit meg a helyét,vagy egy külön szál vezetékkel a vázról bekötsz egy testet és jólfog működni.
sziasztok!
villamossági kérdéssel fordulnék hozzátok.
Ha indexelek balra akkor a hátsó burát levélé nem csak az index, de a lámpa is kicsit villog és néha még a fék is.
Ha pedig a lámpa felkapcsolva akkor a világításom indexel és nem a narancs rész.
Nem akarom rögtön elvinni szervizbe hátha én is meg tudnom csinálni mert szerintem vagy érintkezési gond lehet vagy a test kábel nem a tökéletes és sajnos multiméterem sincs h megmérjem.
szerintetek hol keressem a hibát?
sziasztok
Valaki tudja hogy hogy kell bekötni MTZ 952-be a gyújtáskapcsolót? Vettem bele egy újat (elvileg gyári) és más a számozása. Rádugtam a vezetékeket ahogy volt de ha ráadom a gyújtást, akkor rögtön indítózik. Jó lenne egy kapcsolási rajz, vagy ha valaki tudná, hogy melyik pólusra milyen színű vezetéket kell dugni.
Köszönöm
Válasz Tomszi #45424. hozzászólásáranem foglalkoznak vele sokaN ,pedig,tudják mi az. Nem foglakoznak az olajcserével,mert már volt rajta,még nem igényli,nem vette észre,hogy már kellene. műszakin voltam,hátul a műhelyben,szétdöntve egy82es. Fej,dugók,stb. Aki reggel odavitte,mondta,ezt vagy 14ember hajtotta rajta kívül,senki oda nem b...tt,hogy megnézze a vizét.de ő sem! Mert hajtotta! Ezzel keresi a kenyerét! Nem irodai alkalmazott! 50Példány mtz könyvet kéne a hátán cipeltetni annyit,amennyit hajtotta a gépet. tanítja vezetéskor,suliban,tipusonként,gépkönyv is írja.de akkor is baszik megnézni. kész csoda,hogy nem tudja vane benne olaj,meg nem zárt kapun megy ki vele,mert azt sem mondta senki. Aztán,ha nix benne víz,nem egyből 1000fokos,tehát,elfelejtette 5óránként megnézni a hőfokmérőt,mert akkor látta volna a,jelenséget. Lehet,hogy 5 üzemóránként nézi,azt meg úgy sem tudja mér e,mert mindig ugyanazt mutatja,... ezek után,tényleg egy nagy szar az mtz.
Moderátor által módosítva: 2016-10-13 11:47:47
Válasz mtz 552 #45420. hozzászólásáraEnnek semmi köze ahhoz hogy ki mennyit megy vele vagy hol és hogyan.
Nekem is orosz traktorom van itthon, az is rendben van, patika, igaz csak amolyan hobbiból van, és raktam bele elektromost (meg mert volt itthon ) az alapján cserélem az olajat. Meg azért is hogyha a gyári orosz óra tönkremenne (még nem ment tönkre) akkor is számoljon. De az emberek 80-90 %-a nem foglalkozik ezzel egy MTZ-nél, azt se tudja jóformán hogy üzemórát is számol vagy hogy mi az.
Válasz Bandita29 #45421. hozzászólásáraAz üvegbizti át van hidalva ha jól emlékszem. Csak azt nem értem mínuszba miért mutat?
Válasz Büresz #45413. hozzászólásáraKöszönöm jelentkezni fogok !!! csörgess elmentem a számod , és mihelyst szereléshez jutok , felhívlak ! vagy emailben küld a számod ! köszönöm szépen Sz. Imre
Válasz Büresz #45418. hozzászólásáraHa másért nem is,a háttérvilágításnak biztosan...
A vezetékeket kellene végignézni,különösen a kötési pontokat.Mtzben minden előfordulhat. Kapcsold be az összes világtást,és tapogasd végig a kábeleket.Nemtudom,hogy a tiédben van e az az üveg főbiztosíték,azon keresztül tölt a generátor,nekem ott szokott melegedni,kilazulni.
Szóval, ahol melegszik valami,ott nem megfelelő a kontakt.
Válasz Tomszi #45415. hozzászólásáramegértem aki egésznap tolja neki sárba földön nehéz viszony közt,ott nem ez lesz a legnagyobb gondja!
tudom mennyit megyek vele,olajat is cserélem idöbe söt olyan tiszta mint az uj.ez a traki nekem olyan mint sok embernek az autója.fa munkázok vele nem kell földmunkáznia.ha nem lenne bent óra akkor is jó lenne.de én igy szeretem az oroszt!!szóval csak szeretném megtudni hol kaphatok tx 114 üó-rát!
Válasz _NB_ #45402. hozzászólásáraaz óra nincs meg,másik trakiba lett betéve azt eladtam egy éve.ebbe va a 135.ös.
Válasz gjoni #45417. hozzászólásáraMiért megy az ampermérőre testszál? De azért meglesem ma.
Válasz Büresz #45404. hozzászólásáraUgyan ez volt nekem a múltkor óra testhiba nézd át a műszerfal testeléseit meg az áram szálakat is utána jó lesz!
Válasz Tomszi #45415. hozzászólásáraGanz gyártmány, eredetileg VDO licensz volt, most KMGY néven fut, ez lemaradt bocs.
Válasz _NB_ #45402. hozzászólásáraÉn is tudom hogy mi az a terhelésarányos üzemóra
De nem ér az ennyit egy MTZ-nél (nem lenézem az MTZ-t ezzel), sokkal komolyabb gépek olajcseréit megcsinálják sima üzemóra alapján és semmi gond nincs vele.
Ez az én véleményem, aztán kinek a pap, kinek a papné.
Egyébként ha veszel egy elektromos fordulatszámmérőt, amilyen a Rába-Steigerekbe van, az számolja neked az üzemórát terhelésarányosan, természetesen a hozzá tartozó jeladóval.
De ugyanez van a 200-as Ikarusokba meg az E-szériában is, csak azokban nincs üzemóraszámláló.
Válasz thema #45398. hozzászólásáraHa a váltóban megvan a 8-9 bár olajnyomás,és a mágnesszelep is működik,akkor felkel a traktor elejét emelni.Járó motornál,bekapcsolt első kerekeknél vissza hajtani a kerekeket.Ha a kardán forog,akkor a lamellák elkoptak.Ha nem forog akkor a difi vagy valamelyik lehajtás nem jó.A mágnesszeleptől kijön egy olajcső,azon vissza lehet mérni az olajnyomást hogy a szelep jó e.Ha akarsz vajdaságba telefonálgatni akkor megcsörgetlek.
Válasz Celtises #45410. hozzászólásáraHolnap megnézem úgy.
Válasz a2457 #45411. hozzászólásáraAmpermérőm van benn. Holnap rámérek az akksira
mmm...
mérd az akksin a feszt közvetlen.
ha van töltésed ott multiméterrel, akkor van.
és az óra rossz.
rosz esetben nem mtz órát veszel bele hanem valami.. teljesen mindegy mit csak mutasson feszkót mittomén..8-16 volt között.
aztán jóvanaz.
Válasz Büresz #45409. hozzászólásáraOlyankor mit mutat a multimeter?
Válasz Celtises #45408. hozzászólásáraDe mínuszba lemegy.
Válasz Büresz #45404. hozzászólásáraValószínű a belső mérőd rossz. Esetleg az óra testbajos.
Válasz csoppika #45405. hozzászólásáraCsak a diódák.
Válasz csoppika #45405. hozzászólásáraAttól mér lenne baja? Szoktuk úgy vizsgálni a töltést, attól nem lehet semmi baja.
Válasz Büresz #45404. hozzászólásáraHa kinyomod az áramot asszem vmi kifekszik a generátorban...
Nekem olyan gondom van hogy óra szerint nincs töltés. Ráteszem a digit műszert a generátorra 14 voltot mutat. Ha leállítom 12,5-öt. Van ilyen mérésekhez terhelés vizsgáló generátorhoz 40 amerig kiakad a mutató ha rákötöm a generátorhoz, de a traki nem mutatja. Meg ha felkapcsolom a villanyt meg a ventit akkor nagyon mínuszba van. :S
Mondjuk azt nem próbáltam hogy járatás közben kikapcsolom az áramot hogy akkor mit csinál.
1 üzemóra az 100.000 főtengely fordulat!
Válasz Tomszi #45400. hozzászólásáraAz a baj, hogy az 1 üzem óra nem egyenlő 1 valós órával, mert függ a főtengely fordulattól.
A gyár beállításait ha tudod pl 1600f/min-en dolgozol egy valós órát az lesz 1 üzemóra, ha valami nehéz melót kell csinálni minden nap 2200f/min-en akkor 1 valós óra alatt 1,22 üzemórát számol a trakiba.
Régi dízelre kellene egy jeladó a főtengely fordulatról és akkor egy kalibrálható digitális óra ami mutatná a fordulatszámot és a üzemórát.
Persze ehhez kellene tudni azt a gyári adatot a motorfordulat/üzemóra arányt amit beállítanál.
Válasz » #45395 mtz 552
Nem kérdeztem rá, hogy mi rossz az órádban, fordulatszámmérő vagy az üzemóra számláló vagy mindkettő, mert a tegnapi linkben a 136-os óra 2,25 áttétele ha jól látom a fordulatszámra vonatkozik van ott egy valószínűleg elgépelt adat 2000.001 ami lehet, hogy 200000:1-hez lenne, míg ez a 114-nál csak 48000:1-hez, valószínű ez lenne az üzemóra.
A 118 óra amit ajánlottak abban a fordulatszámmutató áttétele nem jó 2,18:1-hez viszont az üzemóra áttétele stimmel 48000:1-hez. A 123-as is 48000:1-hez pont tegnap láttam egy Jumz-ban és a 114 óra is elvileg a Jumz-6 ban is vala.
Mtz 82.1-hez hol lehet kapni jobb minőségű kuplung tárcsát .
Válaszokat előre ia köszönöm
Válasz csoppika #45391. hozzászólásáraOlvasgattam a hozzászólásokat, hát őszintén megmondva nem értem mit kell tökölni a mechanikus üzemóraszámolókkal hogy jól számol vagy nem, nem értem? Ha mérni akarod az üzemórát akkor bele egy elektromos és kész, 1 óra-1 óra, ha nagyon igényes vagy akkor a töltésre kötöd és csak akkor számol ha jár a motor (az enyémbe is így van). Hogy legyen jó a fordulatszámmérő azt megértem, oké, nyilván mutasson jól, de egy idő után úgyis elromlik (orosz), akkor a számlálója úgyse a tényleges értéket mutatja, egy elektromos meg elmegy akár életed végéig is, tudok olyat többet is ami 20-30 éve benn van a tsz-es gépekbe és működik a mai napig.
Válasz mtz1221 #45397. hozzászólásáraHa megtennéd csörgess meg este visszahívlak !!06 70 413 09 70 Köszönöm szépen !!!
Válasz thema #45396. hozzászólásáraKÖSZI SZÉPEN KÉRDÉSED ,1025.3 TRAKIM ELSŐ MEGHAJTÁSA NINCS ! ESTE FELHÍVNÁLAK HA MEGADOD A SZÁMOD VAGY ITT VAGY VAGY LEVÉLBEN ! szabo590101@freemail.hu sűrgős lenne !! Köszönöm szépen !
Válasz thema #45396. hozzászólásáraMi a gond,mihez kell tanács ?
Sziasztok !! Van köztetek traktorszerelő ?? 1025.3 traktor javításához kérnék tanácsot !!! Köszönöm szépen !!!
köszi!majd rákeresek a t25-ös ére.hihetetlen de nem ismerik a boltokban sem!
Válasz _NB_ #45394. hozzászólására
Válasz csoppika #45391. hozzászólásáraТахометр /3813/
-------------------------------
Válasz » #45393 mtz 552
A 114-ben 2,25:1 az áttétel és 500-2600 ig mér
A 135-ben 2,75:1 az áttétel és 500-3000 ig mér
A 114-re a T-25 136-os órája hasonlít áttételben 2,25:1 csak a fordulat számok nem stimmelnek 500-2200 ig mér.
Ez a 136 sem egy gyakori darab, de talán alkatrésznek jó lenne a 114-hez.
más az óra áttétele az biztos,vissza olvasgattam.vannak akik nagyon jól értik ezt a dolgot.itt a beszerzés ami áll mint a szög!!
Válasz csoppika #45392. hozzászólására
Válasz csoppika #45391. hozzászólásáraVégig gondolva, idáig pont rosszul tippeltem. A 80-as a fordulatot rosszul mutatja, viszont az üzemórát nagyjából jól. A fojtott 80-as a fordulatot jól, az üzemórát szarul...ha 163 órát mutat üzemórába, kb akkor van meg kb a 200 már...
Válasz mtz 552 #45390. hozzászólásáraA kérdés az: A tx-135 óra mekkora fordulatnál mér nagyjából 1 óra alatt 1 üzemórát?
Ugyanez tx-114-nél?
Nekem a fojtott 80-as motorhoz tx-135 van, a fordulatszámot jól mutatja, viszont a "pötty" 2200-nál van...
A 80-asnál tx-114-es óra, rossz jeladóval, a ford szám késik, a "pötty" 1800nál, ha 2200-ra nyomom, akkor mutat 1800-at...
üdv, párhelyet kérdeztem már tx 114-nek csak néznek.majd utána nézünk ez a válasz általába.igy is jó a gép csak mást mér üzemórába is!
Válasz prütyi #45346. hozzászólására
Nálam szétrepedt a rézpersely két éve.
Már nagyon nem tudok visszaemlékezni, hogy hol tömít.
De mintha az oldalánál tömítene.
Gondolom lekötötted sorban porlasztókat és úgy szúrtad, ki melyik persely a ludas.
Lehet nincs teljesen a helyén a persely?
Ki lenne kopva vagy korrodálva a tömítőfelület?
Új persely és talán valami tömítő anyag!
A hengerfej a d50-re kb. 170 ezer. Persze üresen olcsóbb.
Válasz ATIS78 #45378. hozzászólásáraÉrtem amit mondasz. Nálam a tetejénél jött ki a nyomás nem a hűtőben. Nem lehet valahol hajszálrepedés? Most fel ébresztettél! Írd meg mi lett a vége !! Kíváncsi vagyok erre a rézalátétes dologra.
Válasz ATIS78 #45386. hozzászólásáraaz ki? Neki is büfög a hűtője?
Válasz Richard. #45385. hozzászólásáravezeték név....
Válasz ATIS78 #45384. hozzászólásáraaz mi? Dörzsár rokonára gondolsz?
Válasz Richard. #45382. hozzászólásáraTollár????
Válasz ATIS78 #45381. hozzászólásáraés jól lágyítsd ki a tömítőgyűrűt,ahogy a porlasztóét szoktuk
Válasz Claaastra #45380. hozzászólásáraAkkor följebb kerül a gumi. Vékony rézre gondolsz? Kilágyítva talán,de ha szar a felület,Vagy el van baszva a fejben a luk ugyan az az eredmény. Nem? Faszán,egyenletesen lehúzni a csavarokat,hogy ne húzza fére. ?
Válasz Claaastra #45380. hozzászólásáraholnap esztergán a homlokába beleszúratok hogy a 16 os réz alátét belefeküdjön de a perselyt ne emelje el nagyon a gumigyűrűs tömítő felülettől..köszi ...ezen gondolkoztam már én is a
Válasz ATIS78 #45371. hozzászólásárategyél be próbára tömítőalátétet