Gázolaj árak 639 Ft Benzin árak 631 Ft EUR 406.01 Ft USD 390.17 Ft CHF 432.15 Ft GBP 488.28 Ft

Fórum

MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus!

Létrehozta: , 2008-12-14 20:41:19

Kedvencekhez Segítség

91586 hozzászólás
#43235 medikus
2016-02-12 20:38:38

Válasz Farkas István. #43289. hozzászólásáraEnyémben 2mkg-os nyomatékkal meghúzni,1/12-1/10 fordulatra kicsavarni a sasszeg furatának egybeeséséig!

#43234 Farkas István.
2016-02-12 20:30:59

Válasz dagadtmadar #43286. hozzászólásáraAz én könyvemben 10 az a 20, a többit nem értem.

#43232 Farkas István.
2016-02-12 20:28:17

Válasz medikus #43284. hozzászólásáraA perem ívéből itélve ennek sokkal kisebb az átmérője, mint annak a tárcsának....szerintem. Nem ????

Nincs profilkép
#43231 dagadtmadar
2016-02-12 20:21:47

Válasz Farkas István. #43283. hozzászólásáraA könyv szerint a kocka végén lévő anyát 20N-ra kell meghúzni.
Aztán a holtjáték állítóval beállítod h legyen megfelelő a holtjáték h a kocka dolgozzon előbb és ne a csiga.

#43230 ...:::Pisti:::...
2016-02-12 20:19:31

Igazatok van bocsánat.

#43229 medikus
2016-02-12 20:13:58

Válasz Farkas István. #43281. hozzászólásáraLabirint tárcsa a főtengely 2 végén?

#43227 medikus
2016-02-12 20:04:02

Válasz ...:::Pisti:::... #43280. hozzászólásáraCsak ez épp balra nehezebb,amikor(szerinted)a dugattyú teljes felülete kapja a nyomást!

#43225 ...:::Pisti:::...
2016-02-12 20:00:01

Válasz Maszek Zs #43271. hozzászólásáraÜdv. Egyik irányban mindíg nehezebb mert a munkahenger szára miatt kevesebb a felület amire nyomás hat.

#43223 Farkas István.
2016-02-12 19:51:14

Válasz Maszek Zs #43271. hozzászólásáraA koronás anyát éppen csak hozzá kell húzni, mert két axiálcsapágyat húzol össze vele, tehát annak nem is kell szorulni. Valószínűleg a kormánykockád (a vezérlő tolattyú) van bajban. Ha van nyomás, az csak a szivattyút minősíti, semmi mást.

#43222 Farkas István.
2016-02-12 19:41:09

Ez valami olyasmi, mint egy körmös anyának a biztosító lemezének a foga...... de hol van a motorban ilyen? Az adagoló tengelyének a központi csavarjánál?????????????????smile confused

#43221 Farkas István.
2016-02-12 19:37:59

Ez egy nyolcvanas motor, és a zt tessék figyelni, amelyiknek az íve megmaradt. Ez az ív a kiindulópont. Az adagolónál lévő lemezen nincs meg ez a gyári körív peremezés, és a főtengelynél lévő lemezeken sincsen ilyen ív. Ettől pontosabb tippeket kérek!!!!!!!! Hajrá!!!!

Nincs profilkép
#43220 Richard.
2016-02-12 18:44:56

Válasz Farkas István. #43272. hozzászólására50es motor? Olaj beőntőre gondolsz? Adagolòmeghajtàsnàl a lukacsos tàrcsànàl szokott lenni lemez. Valami cèlra szolgàl. Szerintem ez az. Az enyèmben nix olyan.

#43219 berencsi.l
2016-02-12 18:13:13

Válasz Farkas István. #43273. hozzászólásáraÜdv.Szerintema csapágyfedél csavarok biztosító lemezek lerepedt fülei.

#43218 Farkas István.
2016-02-12 18:04:49

Válasz Farkas István. #43272. hozzászólásáraAz egyikre már ráharapott alighanem a vezérlés, de a másik még viszonylag jó állapotban van, de mi ez ??????????????????????????

#43217 Farkas István.
2016-02-12 17:59:57

Egetverő problémám van. Nagyon furcsa hang jön a motorolajleeresztő tölcsérből. Úgy szóll, mint a géppuska. Majdnem megállt a szivem. Mondom a kollégámnak szaladj a mentőért, de előbb hozz egy mágnest, had nézzem, mi akar megszökni a motorból!!! Az eredmény a következő: .....a kérdés, mi ez ????????????????????

#43216 Maszek Zs
2016-02-12 17:07:15

Üdv!
Van egy S.O.S gondom! A kormány balra nehezebb mint jobbra. Munkahenger újítva nyomás van.
Még olyat szeretnék kérdezni a kockán az anyát ki,hogy húzza meg,vagyis a be állításra lennék kíváncsi.smile confused

#43214 Büresz
2016-02-11 20:39:32

10 nap, 4db váltójavítás dióhéjban!smile devil

#43213 Imi PF95
2016-02-11 19:51:52

Válasz atisgyulai #43267. hozzászólásáraValóban nehéz lett volna képek nélkül elmagyarázni, de így már teljes mértékben érthető a dolog és nagyon ötletes, kiküszöböli az összes hibát, ami a rudazatnál előfordulhat. Köszönöm a segítséget,az enyém is a régi típusú, úgyhogy kivitelezhető a dolog. Hányas fúróval fúrtál bele, mekkora átmérőjű a golyó?

#43212 atisgyulai
2016-02-11 18:33:01

Válasz Imi PF95 #43262. hozzászólásáraRemélem jól látható a lényeg.
A kapcsoló karon van egy cső, benne golyó, rugó. A végére 10-es anya +bele a csavar amely a golyót nyoja.
A házon kell 3 süllyesztést csinálni fúróval, értelem szerűen a három állásnak megfelelően.
Csak régi tipusoknál kivitelezhető, az újakon nincs hely a furatoknak, más az öntvény kialakítása!





smile wink

#43210 Imi PF95
2016-02-11 17:04:30

Válasz Tekergőke #43264. hozzászólásáraKöszönöm a választ mindenkinek, ha már leszedtem az oldalhajtást, lehet kicserélem ezeket is, nem akarom mostanában újra leszedni.

Nincs profilkép
#43209 Tekergőke
2016-02-11 16:56:56

Válasz Imi PF95 #43256. hozzászólásáraÜdv!
A tavaszon hasonló cipőben jártam, állandóan ki kapcsolt az eleje. Már én is rudazatot mindent kicseréltem de nem szűnt meg a gond, már ott voltam, hogy komplett oldalhajtást fog kapni míg szét nem szedtük és át nem néztük. Ez a két alkatrész volt a ludas nekem, a második képen piros karikával jelöltem ahol volt egy kicsi kopás és emiatt kitudott kapcsolni magától is a rudazattól függetlenül.
21

Nincs profilkép
#43208 Celtises
2016-02-11 15:15:51

Válasz Imi PF95 #43262. hozzászólásáraMár kapható a Habinál a golyós rögzítésű újfajta kapcsolókar. Nem olcsó, de megéri.

#43207 Imi PF95
2016-02-11 15:12:43

Válasz atisgyulai #43261. hozzászólásáraLe van már szerelve az oldalkihajtás, úgyhogy akkor megcsinálnám olyanra, hogy tuti biztos jó legyen,elég idegesítő így dolgozni vele.Akkor estére várom a fotót. Köszönöm a segítséget!

#43206 atisgyulai
2016-02-11 15:04:38

Válasz Imi PF95 #43258. hozzászólásáraÜdv!
Ott van a gond hogy a fülkén van rögzítve a kar. Billen a füke, húzza-engedi a bekapcsoló kart. Vagy tegyél rá újabb típusú kart+rögzítőt, vagy oldd meg hogy ne a fülkéhez, hanem a váltóházhoz biztosítson a bekapcsoló.
Még egy lehetőség, de ahhoz le kell szerelni az oldalkihajtást:
-golyós biztosítást lehet rá csinàlni.
Nehéz lenne így leírni, inkább lefotózom és este fölteszem ide.
Két traktoron már megcsináltuk és tökéletesen működik.

#43205 Robi3
2016-02-11 14:16:55

Válasz Imi PF95 #43256. hozzászólásáraszia,

Nalunk is elofordult mar hasonlo, ideglenes megoldaskent a kovetkezot talaltuk ki.
Bekapcsolni az elejet es igy felhuzott allapotban a karra tekertunk gumipokot es felhuzattuk az ajto fogantyuhoz.
Kicsit takolas, de mukodik:-)

#43203 Imi PF95
2016-02-11 13:06:38

Válasz Márk_ #43257. hozzászólásáraA rudazat nem golyós rögzítésű, hanem egyszerű beakasztós, a fülkén két lehetőség van a rudazat beakasztására.

Nincs profilkép
#43202 Márk_
2016-02-11 12:53:48

Válasz Imi PF95 #43256. hozzászólásáraElsőkörben olajozd meg az elsőhajtás rudazatának a rögzítőjét.(fülkéből a rudazaton engedj végig olajat a padlólemez alatti golyos rögzítőbe)

#43201 Imi PF95
2016-02-11 12:40:35

Üdv! Kérdésem lenne,adott egy 1994-es évjáratú MTZ-82,az első hajtás fokozott terhelésnél szétkapcsol, elkezd rezegni a bekapcsoló rudazat, ez a régebbi fajta felhúzós bekapcsolású. Egyébként direktben is ezt csinálja, kis rántásra újra hajt, de így dolgozni nem a legjobb. Rudazat volt már cserélve, meg ráállítva, így is két kézzel kell bekapcsolni, úgyhogy az a gond nem lehet szerintem. Az osztóművet leszedve nem igen látok semmit, nincs a fogaskerekeken nagyobb kopás, esetleg valami hézagolás lehetne a megoldás? A segítséget előre is köszönöm!

Nincs profilkép
#43200 a2457
2016-02-10 22:22:50

Válasz Maszek Zs #43252. hozzászólásáraszerintem sima ügy.
kicsit a végét érdemes melegíteni, aztán finoman fel tudod heftelni CO val.
azt ha kész beállítod egy vödör homokba hogy lassan hűljön és nem lesz semmi baja.

Nincs profilkép
#43199 zollfeco
2016-02-10 22:06:36

Válasz VTR-es #43248. hozzászólásáraÜdv!

Hasított hüvely mindhárom kijött egyben, mert volt hely bőven. Nah ezután jött a probléma. A napkerék és a tengelycsonk rögzítő fedél egybe van építve, viszont a fedél el van törve.
ilyet meg nem találok. Külön-külön van, de azt meg nem tudom beépíteni.

#43198 Jakabjóska
2016-02-10 21:35:34

Válasz UE-28 #43250. hozzászólásáraIgen, 1 méter egy levél. A súlyát nem tudom, de egyedül körülményes volt a le- és felpakolása. A 45-50kg-os boronából szerintem simán visz a 82-es 6 métert.

#43197 Maszek Zs
2016-02-10 21:34:48

Üdv!
MTZ fötengely ahol az ékszíj tárcsa van,a borda meg van kopva. Co-val fel lehet hegeszteni? Nem fog elhúzódni? Vagy bármi más!?

Nincs profilkép
#43196 Zotya-83
2016-02-10 21:33:33

Válasz VTR-es #43248. hozzászólásáravalszeg igazad van sorry

#43195 UE-28
2016-02-10 20:06:34

Válasz Jakabjóska #43239. hozzászólásáraÜdv!

Gondolom 1 levél 1 méter széles volt?!

Így akkor max 6. méterrel kalkulálhatok, bár gondolom a súly sem elhanyagolható, kb 45-50 kg van nekünk most 1 levélben.

Köszi!

Nincs profilkép
#43194 Richard.
2016-02-10 19:39:47

Válasz ifa66 #43245. hozzászólásáraSzerintem a fêktàrcsa befeszült,az ad hangot. Sìrontùli nyekergèsre kêpest. Fèkezve talán vàltozik a hangja. Kintről kell meghallgatni, melyik fele az.

#43193 VTR-es
2016-02-10 18:56:43

Válasz Zotya-83 #43243. hozzászólásáraCsak az 50-é tuti nem olyan, nem ott vannak a csőstiftek, csak már én sem emlékszem nagyon rég csináltam olyant , akkor sem sűrűn.

#43192 VTR-es
2016-02-10 18:53:42

Válasz ifa66 #43245. hozzászólásáraA váltó nívópálcánál lehet leghamarabb lekapni a deknit.

#43191 papa maci
2016-02-10 18:44:33

Válasz ifa66 #43245. hozzászólásárasmile whistling Hát semmikép nem szép hang. Olaj le, az megmutatja hogy ha valami darabokban van. Csak tipp mivel ilyen szituban még nem voltam.

Nincs profilkép
#43190 ifa66
2016-02-10 18:21:47

Sziasztok a 920Mtz-vel van problémám és nem tudom mi lehet a baj. Esetleg ti tudtok tanácsot adni. A hiba a következő hátra mentben eszméletlen nyikorgó hang jön a hátuljából. Mi lehet ez váltó probléma?
Aki tud kérem segítsen, hol keressem a hibát?!
Előre is köszönöm.

Nincs profilkép
#43189 a2457
2016-02-10 12:15:52

Válasz VTR-es #43241. hozzászólásárajuj. jár a pont, mindíg elfelejtem hogy vannak apró különbségek.

Nincs profilkép
#43188 Zotya-83
2016-02-10 11:59:13

Válasz zollfeco #43242. hozzászólásáraén barbár módon szoktam kiszedni:befelé ütöm és a kis lyukba pedig egy csavarhúzóval töröm lefelé aztán megint bentebb és megint letöröm... és kap 3új hasított cső stiftet

Nincs profilkép
#43187 zollfeco
2016-02-10 10:29:28

Válasz VTR-es #43241. hozzászólásáraNemtudom. Még lehetőségként sem merült fel bennem, úgyhogy nem is néztem.

Juteszembe. A bolygókerék tartóját mivel tudom kiszedni? Egy hasított hüvely biztosítása van azt láttam. Azt ki tudom ütni?

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Hirdetés
A Nuseed vetőmagok megérdemlik az esélyt
A Nuseed vetőmagok megérdemlik az esélyt
Extra hozzáadott értéket hordoznak.
Spórolni a gyomirtóval, tervezni a munkát? Ebben is segít az AI!
Spórolni a gyomirtóval, tervezni a munkát? Ebben is segít az AI!
Az adatalapú döntéshozatal forradalmasítja a mezőgazdaságot.
Einböck Vibrostar 600 kombinátor
Einböck Vibrostar 600 kombinátor

3.200.000 Ft

Kongskilde 3+1 eke
Kongskilde 3+1 eke

2.050.000 Ft

JF 265 frontkasza / frontkasza
JF 265 frontkasza / frontkasza

210.000 Ft

Schicht trágyaszóró 3,5 t
Schicht trágyaszóró 3,5 t

430.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]